View Full Version : Nieuwe gebruikers
Fintan Planting
24 mei 2008, 20:25
Nieuwe gebruikers van dit forum kunnen zich vanaf nu in deze thread voorstellen. Voorstellen is natuurlijk puur op vrijwillige basis, maar het kan voor de andere leden interessant zijn om te lezen waar je vandaan komt, van welke club je fan bent en hoe je op dit forum terecht bent gekomen.
Bovendien geeft het iedereen meteen de kans om de reply-knop eens te proberen voor ze aan het echte werk beginnen. :grin:
Alexander Ivanov
25 mei 2008, 13:55
Ik wil me even voorstellen. Ben in Krasnodar (Rusland) geboren, woon 5 jaar in NL. ik doe ijshockey in Nijmegen (een cursus voor de studenten) en sinds 87 fan van Penguins. De favorite spelers zijn: Makarov, Larionov, Lemieux, Crosby en Malkin.
Ivo Willems
25 mei 2008, 14:31
Welkom op het forum Alexander, hoop dat je het naar je zin gaat hebben hier ;)
Stefan Bouma
25 mei 2008, 16:16
Bekende naam Alexander IVANOV! ;)
Jack Keijbets
25 mei 2008, 21:02
hallo ik ben jack keijbets woon in sittard limburg zie graag het spelletje op het ijs en ga erna graag naar de kantine om bij te praten mijn club is eaters geleen dat ik al 15 jaar zie spelen ik ga ook vaker naar uitwedstrijden leuk om andere mensen te leren kennen
Harry Koenen
25 mei 2008, 21:14
Hallo,
Ben sinds 2007 op het landelijk forum. Bezoek mijn favoriete club De Flyers al sinds 1969 en ben zelfs jeugdlid geweest. Heb altijd vanuit de jeugdtijd heel goede herinneringen aan de club en ook de supp.club. Heb de Amstel Tijgers nog meegemnaakt dat ze in de open lucht speelden.
In begin jaren ´70 was heerenveen altijd uitverkocht. Was in de competitie met iets van 10 teams waarvan een stuk of vier uit Belgie. Pas latyer met de FF raakte het stadion weer uitverkocht.
Vind dat de supp.verenigingen onderling de sfeer in de stadions kunnen bepalen. Daarom is het volgens mij van belang dat zoveel mogelijk supporters lid zijn van een SV. Dan kunnen zaken goed geregeld worden en zijn supporters onderling gewis van veilig bezoek in uitwedstrijden.
Wat is er nou mooier dat je zonder dat je het met elkaar eens hoeft te zijn toch een goede onderlinge band kan hebben. Is voor de spelers ook mooi.
Woonde voorheen tot mijn 18e in Heerenveen en daarna elders in het land en nu in het Noord/drentse Roden maar blijf supporter van De Flyers, alhoewel ik GIJS natuurlijk ook een warm hart toe draag. Hoe meer clubs op hoogste nivau wat beter. ZOu daarom ook graag weer een ijshal en club in Assen zien.
Ga graag naar Tsjechie om in Karlovy Vary daar mijn favoriete club te bezoeken.
Piet de Kort
26 mei 2008, 09:49
Vind dat de supp.verenigingen onderling de sfeer in de stadions kunnen bepalen. Daarom is het volgens mij van belang dat zoveel mogelijk supporters lid zijn van een SV. Dan kunnen zaken goed geregeld worden en zijn supporters onderling gewis van veilig bezoek in uitwedstrijden.
Zonder lid te zijn van een SV kan dit ook, Harry. Zoals ik al zo vaak heb geschreven; op het ijs moet het gebeuren! Rondom het ijs mag je je team steunen, doch er moet gezelligheid heersen! Na de wedstrijd pilsje drinken en wachten op de volgende wedstrijd.
Jammer veur al die aandere, mar dur kan dur mar ?ne dun irste z?n!!! ::champ::::wavetowel::::happy::::proost::
Emile Joosten
26 mei 2008, 12:10
Zonder lid te zijn van een SV kan dit ook, Harry. ::champ::::wavetowel::::happy::::proost::
Maar ja, dan word je nooit supporter van het jaar!!!
Gauw aanmelden dus Piet!!
Piet de Kort
26 mei 2008, 14:24
Dan maar niet, Ome Emile! ::devildance::
Harry Koenen
26 mei 2008, 23:00
Piet,
Hoeft niet maar zou graag meer organisatie zien. Binnen eigen club kan het veelal ook beter in onderlinge verhoudingen....Weet van een groot aantal supporters ook niet wie het zijn en als je wat meer van elkaar weet dan is de betrokkenheid ook vaak gezelliger....lijkt mij.
Weet immers sinds afgelopen seizoen ook Wie jij bent maar nog niet helemaal WAT je bent.
Nou ja een supporter wiens club 2x een kampioenschap heeft gehaald maar dat had ik liever NIET geweten.....
Nico Paay
29 juni 2008, 07:21
hallo goeiedag allemaal ik ben nico paay een nieuw forum lid net als iedereen een grote fan van ijshockey al meer dan 25 jaar al sinds de BISSCHOP tijd de oudere onder jullie weten wel wanneer dat ongeveer was ik wou ook nog even kwijt aan jordy erg leuk die userbars
Lou-Ann Bartels
29 juni 2008, 12:54
Welkom Nico, veel plezier op het forum!
Mitchell van Amelsfort
29 juni 2008, 17:47
Welkom nico fijn dat er weer iemand met ervaring bij komt, altijd fijn mensen die weten waar ze over praten
Jozef Paulissen
29 juni 2008, 21:57
Jozef Paulissen is de naam. Geboren in Oss, opgegroeid in Eindhoven en reeds enkele jaren wonend in Goirle. Als klein manneke genoeg wezen kijken op Heyendaal, Eindhoven nog een prachtjaar zien meemaken en nu 2 seizoenen Destil Trappers volgen. En als je goed leest heb ik leeftijden met een 2 en een 3 ervoor al achter me gelaten.
Wendy Tellers
30 juni 2008, 09:35
Jozef en Nico welkom!
Hopelijk weer een paar serieuze forumleden erbij!!!!
Veel plezier.
Jordy Rutten
30 juni 2008, 13:52
Welkom allemaal!
Vraag me toch af hoe lang ik de enige Limburgse Nijmegen fan blijf hier.
hallo goeiedag allemaal ik ben nico paay een nieuw forum lid net als iedereen een grote fan van ijshockey al meer dan 25 jaar al sinds de BISSCHOP tijd de oudere onder jullie weten wel wanneer dat ongeveer was ik wou ook nog even kwijt aan jordy erg leuk die userbars
Ik ben blij dat het gewaardeerd wordt . :)
Maar ik heb ze alleen gevonden, Ivo heeft er veel gemaakt.;)
Michael Immerzeel
2 juli 2008, 17:14
Hallo
Ik ben Michael en geboren in Geleen ga naar elke wedstrijd van Eaters en heel soms naar uitwedstrijden, speel recreatief ijshockey bij de Tijgers in geleen.
Ben fan van de San Jose Sharks. Mijn favo spelers zijn Mario Lemieux & Joe Thornthon.
Lees al twee jaar mee en besloot me toch maar eens aan te melden.::gowild::
Jan Been
2 juli 2008, 18:22
Hallo
Ik ben Michael en geboren in Geleen ga naar elke wedstrijd van Eaters en heel soms naar uitwedstrijden, speel recreatief ijshockey bij de Tijgers in geleen.
Ben fan van de San Jose Sharks. Mijn favo spelers zijn Mario Lemieux & Joe Thornthon.
Lees al twee jaar mee en besloot me toch maar eens aan te melden.::gowild::
Welkom Michael en op naar weer een spannend seizoen bij de eaters. :smiley_geleen: :smiley_eaters:
Nu wordt onze voornaamste tegenstander Den Haag die ik hoger inschat dan Tilburg.:Bonk3:
Michael Immerzeel
2 juli 2008, 18:30
Hey die Jan hoop gewoon dat we leuke wedstrijden zien dit jaar volg het niet zo meer hier in Nederland zoals ik dat van NHL wel doe, meestal zie ik het wel als seizoen begint. Ben wel blij met die nieuwe keeper speelde goede wedstrijden voor nimwegen vorig seizoen hopelijk in geleen ook ! ::thumbsup::
Mark Vaes
2 juli 2008, 18:32
Nou.. Vooruit, omdat ik hier toch ook wel eens voorbij kom:
Mijn naam is Mark Vaes, geboren en woonachtig in Weert. Ik speel ijshockey bij de Moose in Belgie en inlinehockey bij de Wildcats hier in Weert. Mijn favo teams Geleen & Washington. Favoriete speler: Alexander Ovechkin!
Mocht iemand dan echt nog meer willen weten (wat denk ik niet van toepassing is op dit forum ;)) dan hoor ik het wel!
Groeten!
Jan Vos
10 juli 2008, 12:08
Hallo,
Ik speel het mooiste spelletje ter wereld als sinds mijn tiende bij de flyers in Heerenveen. Op jonge leeftijd ging ik met vele anderen vier tot vijf maal per week vrij schaatsen op Thialf. Ik had een abonnement met een trainingszegel van 25 gulden voor het ijshockey. Onze toemalige trainer was Guy Hatsey (hopelijk heb ik zijn achternaam goed genoteerd). Hij legde bij mij en vele anderen de basis van dit o zo mooie spel. Tot op de dag van vandaag ben ik hier nog steeds aan verslaafd.
Als clubmens speel ik dus al 36 jaar onafgebroken bij de flyers. Met als hoogtepunt in 1977/78 het kampioenschap met de B junioren, met als trainer Leo Koopmans, en in 2005 met het recreatieteam de Ugly faces.
Na jaren teamleider te zijn geweest bij de UF, wilde ik wat voor mijn club terug doen door zitting te nemen in het jeugdbestuur. Een prachtige tijd, waar ik verantwoordelijk was voor oa de merchandice. In deze jaren hebben wij een jeugdrecreatie opgezet die later de naam Bantams kreeg. Met dit team ben ik als mede trainer in seizoen 2007/2008 kampioen van Nederland geworden.
Ik speel nu alweer een aantal jaren bij recreatieteam de Slapsticks met veel plezier. Natuurlijk ben ik ook lid van de supportersvereniging. Niet dat ik hier veel gebruik van maak, maar ik vind dat ieder die enig affiniteit met de club heeft hier lid van moet zijn. Het brengt ons via oa de meet and greet in contact met de spelers en houdt op de hoogte wat er zich binnen de club afspeeld.
Ik ben het met Harry eens dat de Noordelijke helft van Nederland best wel een up date kan gebruiken. Ik heb aan Assen goede herinneringen, het zou mooi zijn dat ook in die hoek weer een ijshockeyhal geplaatst werd. Jammer dat v/d Most geen liefhebber is.
Miel Veugelers
14 juli 2008, 10:05
Hallo,
Ik lees nu al een tijdje mee op dit forum. Aangezien het vakantietijd is geworden en ik dus meer tijd heb ga ik me denk ik maar eens mengen in de discussies. Het Nijmeegse gehalte moet duidelijk een beteje opgekrikt worden...
Op dit moment ben ik goalie bij de Pubstars (3e divisie). Ik speel hier nu 4 seizoenen en daarvoor heb ik vanaf mijn vierde de hele jeugdopleiding van Nijmegen doorlopen en daar de nodige kampioenschappen behaald met veel Nijmeegse jongens die nu helaas niet meer in Nijmegen spelen.
Roy Derkse
15 juli 2008, 17:49
Hoi,
Ik ben Roy Derkse, Speel nu ongeveer 7 jaar bij de Saints nijmegen en ook bij Heyendaal. Ben enorm fan van de Philadelphia flyers. hoop er ooit nog naar toe te kunnen om het een keer live mee te maken.
groeten
Maurice Birx
28 juli 2008, 18:11
Bij deze maak ook ik gebruik om me even voor te stellen.
Ben Maurice Birx, 37 jaartjes jong en woonachtig te Stein en natuurlijk al jaren een vaste supporter van de EATERS.
Speel nu 5 jaar een leuk potje ijshockey in de eu-regio competitie bij de TIGERS Geleen.::redrant::
Beau van Engelen
29 juli 2008, 17:53
Heb me blijkbaar nog niet voorgesteld hier.
Ben Beau, 22 jaar oud al weer en woon in Utrecht.
IJshockeyde van mijn 12e tot mijn 19e voor IJ.C.U. en tegenwoordig speel ik alweer 3 jaar bij de Buccaneers in de gezellige studenten competitie :D
edit: Vanaf augustus ga ik 4 maanden in Ottawa studeren, dus speel ik uiteraard daar in die periode. Doe ook nog skaterhockey bij het 2e van Utrecht Disaster
Sven van de Wall
29 juli 2008, 17:56
Heb me blijkbaar nog niet voorgesteld hier.
Ben Beau, 22 jaar oud al weer en woon in Utrecht.
IJshockeyde van mijn 12e tot mijn 19e voor IJ.C.U. en tegenwoordig speel ik alweer 3 jaar bij de Buccaneers in de gezellige studenten competitie :D
Van Harte welkom hier
ps kom een keer een pilsje drinken in geleen
Lou-Ann Bartels
2 augustus 2008, 10:56
01-08-2008
We verwelkomen ons nieuwste forumlid, IJshockey.com (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=1212). ????
Ik zie wel meer namen als 'hockeyguy' etc. Ik dacht dat je je echte naam op moest geven. Nieuw lid ijshockey.com komt toch wel erg raar over...
Raymond Tellers
2 augustus 2008, 11:05
01-08-2008
We verwelkomen ons nieuwste forumlid, IJshockey.com (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=1212). ????
Ik zie wel meer namen als 'hockeyguy' etc. Ik dacht dat je je echte naam op moest geven. Nieuw lid ijshockey.com komt toch wel erg raar over...
Ik denk dat ze wel aangemeld worden, maar niet geactiveerd ... dus zonder rechten tot schrijven en subfora ... forums ... uhmmm ... fora ... whatever :) Lezen kunnen ze ook zonder aanmelding.
Fintan Planting
2 augustus 2008, 12:37
01-08-2008
Ja, dat verdient wel enige uitleg :)
Ik ben aan het experimenteren met RSS-feeds die automatisch een thread openen bij elk nieuw artikel op IJshockey.com. Die postings moeten door een user worden gedaan; daarvoor heb ik gisteravond bovenstaand account aangemaakt. Dit account zal - als we deze feeds inderdaad gaan implementeren - dan ook alleen daarvoor gebruikt worden.
De standaard regels met betrekking tot gebruikersnamen blijven verder gewoon bestaan.
Sven van de Wall
2 augustus 2008, 13:21
Gelukkig weet niemand hoe ik echt heet
Lou-Ann Bartels
2 augustus 2008, 13:36
Ik denk dat ze wel aangemeld worden, maar niet geactiveerd ... dus zonder rechten tot schrijven en subfora ... forums ... uhmmm ... fora ... whatever :) Lezen kunnen ze ook zonder aanmelding.
Dat is waarschijnlijk zo ja, zo ver had ik nog niet nagedacht.:RedFace::Shiny:
Fintan ook bedankt voor de uitleg :-)
Sven van de Wall
2 augustus 2008, 13:45
Lijkt mij saai een forum waar je alleen maar mag lezen!!!!!!!!
Rudy Bouquet
2 augustus 2008, 14:55
Lijkt mij saai een forum waar je alleen maar mag lezen!!!!!!!!
Sommigen hadden van jou ook gehoopt dat je alleen maar las....!:goodman:
(Open deurtje)
Sven van de Wall
2 augustus 2008, 14:58
Sommigen hadden van jou ook gehoopt dat je alleen maar las....!:goodman:
(Open deurtje)
haha, maar ik vind ook niet alles leuk wat ik hier lees:Bonk3:
Jan Been
2 augustus 2008, 15:28
haha, maar ik vind ook niet alles leuk wat ik hier lees:Bonk3:
Niet overal op reageren Sven,je haalt Pietje toch niet meer in.::censor::
Sven van de Wall
2 augustus 2008, 15:31
Ik reageer ook niet overal op::devildance::
Hans Maertzdorff
2 augustus 2008, 15:48
Als hij zo doorgaat wel Jan, trouwens jij hebt ook een flinke inhaalrace gedaan:goodman:
Jan Been
2 augustus 2008, 17:49
Als hij zo doorgaat wel Jan, trouwens jij hebt ook een flinke inhaalrace gedaan:goodman:
Nee hoor dit is mijn 6000 posting pas,:smiley_geleen:
Sarah van Rooijen
11 augustus 2008, 21:08
Hallo, ik ben Sarah van Rooijen en woon nu in Enschede maar ik kom eigenlik uit Kleef in Duitsland. In September begin ik met en studium in Enschede. Ik ben al jaren een grote ijshockeyfan van de Krefeld Pinguine en ben in de afgelopen seizoen bij bijna iedere wedstrijd geweest. Maar nu denk ik dat dat niet meer zo vaak gaat en daarom wil ik een beetje bij het nederlandse ijshockey gaan kijken. Ik was nog nooit bij een nederlandse wedstrijd en daarom hoop ik dat ik door deze forum een beetje meer kan leren over dat nederlandse ijshockey. Ik heb nog een beetije moeite met nederlans schrijven maar ik denk dat het door veel schrijven en lezen beter wordt.
Harry Koenen
11 augustus 2008, 21:40
Sarah, complimenten want het is heel goed te lezen!
Fintan Planting
11 augustus 2008, 21:41
Hallo, ik ben Sarah van Rooijen en woon nu in Enschede maar ik kom eigenlik uit Kleef in Duitsland. In September begin ik met en studium in Enschede. Ik ben al jaren een grote ijshockeyfan van de Krefeld Pinguine en ben in de afgelopen seizoen bij bijna iedere wedstrijd geweest. Maar nu denk ik dat dat niet meer zo vaak gaat en daarom wil ik een beetje bij het nederlandse ijshockey gaan kijken. Ik was nog nooit bij een nederlandse wedstrijd en daarom hoop ik dat ik door deze forum een beetje meer kan leren over dat nederlandse ijshockey. Ik heb nog een beetije moeite met nederlans schrijven maar ik denk dat het door veel schrijven en lezen beter wordt.
Welkom op het forum en bij het Nederlandse ijshockey, Sarah. Als je vragen hebt over de competities hier, aarzel dan niet om ze te stellen. Er is meestal wel iemand die je kan helpen.
PS: Je Nederlands is beter dan mijn Duits :grin:
Wendy Tellers
11 augustus 2008, 21:42
Welkom op het forum!
Leuk, een vrouwelijke Krefeld fan erbij!
Ik zal je een pb-tje sturen zometeen. (andere forumleden moeten al te vaak over mijn Krefeld-ervaringen lezen)
Ik schrijf meestal na iedere wedstrijd die wij van Krefeld bezoeken een (kort) verslagje.
Dus dan kan je toch nog wat op de hoogte blijven van hetgeen er in Krefeld gebeurt! :)
En mijn broer maakt altijd foto's van de wedstrijden.
www.raymondtellers.nl
En wat je Nederlands betreft: je schrijft het echt wel goed!
Beter dan de meeste forumleden hier zo. :)
Wendy Tellers
11 augustus 2008, 21:49
Nee hoor dit is mijn 6000 posting pas,:smiley_geleen:
Ik moet toch maar weer eens wat meer achter mijn computer gaan zitten.
Jullie beginnen me allemaal in te halen en die Piet loopt maar verder uit .......
Maar vanaf zondag zal ik sowieso weer meer gaan posten.
Dan is de eerste wedstrijd van Krefeld die wij gaan bezoeken.
Oefenwedstrijd Krefeld tegen Dusseldorf.
Het gaat eindelijk echt beginnen...... :)
Sarah van Rooijen
11 augustus 2008, 21:58
Welkom op het forum!
Leuk, een vrouwelijke Krefeld fan erbij!
Ik zal je een pb-tje sturen zometeen. (andere forumleden moeten al te vaak over mijn Krefeld-ervaringen lezen)
Ik schrijf meestal na iedere wedstrijd die wij van Krefeld bezoeken een (kort) verslagje.
Dus dan kan je toch nog wat op de hoogte blijven van hetgeen er in Krefeld gebeurt! :)
En mijn broer maakt altijd foto's van de wedstrijden.
www.raymondtellers.nl (http://www.raymondtellers.nl)
En wat je Nederlands betreft: je schrijft het echt wel goed!
Beter dan de meeste forumleden hier zo. :)
Ik weet nu noog niet hoe mijn tijden o de hogeschool zijn misschrien gaat het als ik op weekend naar mijn ouders ga dat ik dan ook naar krefeld kan rijden om een wedstrijd te zien
Remco Bambacht
11 augustus 2008, 22:18
Welkom op het forum! Enschede - Nijmegen is natuurlijk best te doen. We hebben dit jaar de grootste Duitse inbreng van Nederland en is er plek genoeg in het stadion!
Sarah van Rooijen
11 augustus 2008, 22:32
Welkom op het forum! Enschede - Nijmegen is natuurlijk best te doen. We hebben dit jaar de grootste Duitse inbreng van Nederland en is er plek genoeg in het stadion!
Hoe vaak zijn er wedstrijden in nijmegen en hoe laat zijn zij?
Theo Appelhof
11 augustus 2008, 22:38
Sarah van harte welkom op het forum van het Nederlandse Ijshockey gebeuren.
Veel plezier en hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes Theo uit Nijmegen.
Theo Appelhof
11 augustus 2008, 22:42
Het Nieuwe seizoen moet nog beginnen voor meer informatie kijk maar eens op
www.nijmegendevils.nl
Bij deze ben je in ieder geval uitgenodigd om in Nijmegen te komen kijken.
Groetjes Theo.
Wendy Tellers
11 augustus 2008, 22:50
We hebben dit jaar de grootste Duitse inbreng van Nederland
Nee Remco, die hebben wij met Uli! :)
Diana de Kok
11 augustus 2008, 22:50
Welkom op het forum!!
Gezellig weer een vrouw erbij.
En een compliment voor je Nederlands!
Roger W. de Groot
11 augustus 2008, 22:56
van Rooijen klinkt niet echt duits. Nederlande vader? Heeft je in elk geval netjes 2-talig opgevoed! ;)
Owja, als je niet in een koude lege circustent ijshockey wil kijken rij je 3 kwartier door, dan ben je in Tilburg bij de kampioen. Daar is het minder koud, de tribunes gevuld en hoef je geen parkeergeld te betalen. ;)
(j/k guys)
Wendy Tellers
11 augustus 2008, 22:59
van Rooijen klinkt niet echt duits.
Dacht ik ook al Roger! Misschien Nederlandse inbreng vanuit haar voorvaderen?
Sarah van Rooijen
11 augustus 2008, 23:05
Dacht ik ook al Roger! Misschien Nederlandse inbreng vanuit haar voorvaderen?
Ik heb een nederlandse vader maar ik heb nu pas nederlands geleerd
Roger W. de Groot
11 augustus 2008, 23:06
Welkom op het forum!!
Gezellig weer een vrouw erbij.
En een compliment voor je Nederlands!
Wellicht moet er een vrouwenstop komen voordat het te gortig wordt. En dan met name vrouwen die de sport vanachter glas bekijken. ::yummie::
Sarah van Rooijen
11 augustus 2008, 23:10
Het Nieuwe seizoen moet nog beginnen voor meer informatie kijk maar eens op
www.nijmegendevils.nl (http://www.nijmegendevils.nl)
Bij deze ben je in ieder geval uitgenodigd om in Nijmegen te komen kijken.
Groetjes Theo.
Bedankt voor de informatie en ik kom er op terug
Raymond Tellers
11 augustus 2008, 23:17
Wellicht moet er een vrouwenstop komen voordat het te gortig wordt. En dan met name vrouwen die de sport vanachter glas bekijken. ::yummie::
Van mij mogen ze fijn mee praten. Sommige vrouwen weten meer van ijshockey dan mannen! Nou, laat die maar hun zegje doen.
Roger W. de Groot
11 augustus 2008, 23:19
Van mij mogen ze fijn mee praten. Sommige vrouwen weten meer van ijshockey dan mannen! Nou, laat die maar hun zegje doen.
Maar Raymond....mogen we ze ook al niet meer plagen?
Diana de Kok
11 augustus 2008, 23:27
Nee, Roger dat mag ook niet meer!:):)
Lou-Ann Bartels
12 augustus 2008, 00:11
Nee, Roger dat mag ook niet meer!:):)
ja hoor, maar alleen vanachter glas! ::thumbsup::
Raymond Tellers
12 augustus 2008, 00:20
Jawel hoor ... de dames in ons Krefeld-groepje moeten mij ook vaak genoeg hebben. Dat noemen ze dan "ärgern".
Raymond Tellers
12 augustus 2008, 00:21
ja hoor, maar alleen vanachter glas! ::thumbsup::
Hahaha, grijns, die is nog wakker :) :)
Wendy Tellers
12 augustus 2008, 11:10
Dat heeft nooit gemogen Roger!
Maarja, we zijn ondertussen wel iets gewend hier op het forum. :)
Michael Schoenmakers
16 augustus 2008, 10:38
Voor de mensen die opgelet hebben mijn naam is veranderd ik heb geen gedaante wisseling gedaan maar mijn geweten knaagde aan me.
Ik heb eerder altijd onder Mike Schoen gepost.
Ik las later dat als je niet onder je echte naam poste je werd gebanned (hoe je dat ook zegt).
Aangezien dat niet mijn bedoeling was en ook niet om hier rotzooi uit te halen, heb ik het maar netjes opgebiecht en gevraagd of ik onder mijn eigen echte naam kan blijven posten.
Vandaar dat ik nu Michael Schoenmakers heet ( al heet ik zo al van mijn geborte af ;))
Alex van den Brink
16 augustus 2008, 11:25
welkom op het forum!
Wendy Tellers
16 augustus 2008, 17:42
Voor de mensen die opgelet hebben mijn naam is veranderd ik heb geen gedaante wisseling gedaan maar mijn geweten knaagde aan me.
Ik heb eerder altijd onder Mike Schoen gepost.
Ik las later dat als je niet onder je echte naam poste je werd gebanned (hoe je dat ook zegt).
Aangezien dat niet mijn bedoeling was en ook niet om hier rotzooi uit te halen, heb ik het maar netjes opgebiecht en gevraagd of ik onder mijn eigen echte naam kan blijven posten.
Vandaar dat ik nu Michael Schoenmakers heet ( al heet ik zo al van mijn geborte af ;))
Kijk, dat is eerlijkheid! :)
Bas-Jan van Roekel
18 augustus 2008, 20:20
Hallo allemaal,
Ik zal me ook maar even voorstellen op dit forum, al had ik me ergens in 2006 al aangemeld en nooit iets met mijn profiel gedaan.
Ik ben Bas-Jan van Roekel en speel/kras voor mijn hobby/plezier een beetje bij het tweede van Geleen.
Verder kijk en lees ik graag op ijshockey.com om een beetje up-to-date te blijven over wat er allemaal gaande is in ijshockeyland. Helaas is het forum niet volledig toegankelijk voor NIET-leden dus vandaar dat ik mijn profiel maar eens volledig actief heb gemaakt.
Gr.
BJ
Wendy Tellers
18 augustus 2008, 23:17
Welkom op het forum en veel plezier.
Er zijn veel mensen die alleen maar lezen.
Terwijl het juist fijn is om ook de meningen van anderen over het ijshockey te lezen en om mee te discusieren!
Raymond Tellers
19 augustus 2008, 09:10
Helaas is het forum niet volledig toegankelijk voor NIET-leden dus vandaar dat ik mijn profiel maar eens volledig actief heb gemaakt.
Hoi Bas-Jan ... vergeet dan niet even je apart aan te melden voor het Geleense forum :)
Michiel Warners
23 augustus 2008, 20:59
Hallo,
OOk ik ben nieuwe gebruiker op dit forum; ben van oudsher een ijshockey fan, in de afgelopen jaren was het een beetje weggezakt. Met de opkomst van Utrecht ben ik afgelopen jaar weer een aantal keer gaan kijken. Komend seizoen zal weer vaak op de Vechtse banen te zijn om Utrecht, hopelijk, naar een goed seizoen te schreeuwen!
Jordy Rutten
23 augustus 2008, 21:18
Hallo,
OOk ik ben nieuwe gebruiker op dit forum; ben van oudsher een ijshockey fan, in de afgelopen jaren was het een beetje weggezakt. Met de opkomst van Utrecht ben ik afgelopen jaar weer een aantal keer gaan kijken. Komend seizoen zal weer vaak op de Vechtse banen te zijn om Utrecht, hopelijk, naar een goed seizoen te schreeuwen!
Mooi, mooi!::thumbsup::
Ik hoop dat aankomend seizoen de Eindhovenaren en Utrechtenaren zich wel aan zullen melden voor het forum en actief mee doen. Het is mooi dat ieder team hier dan vertegenwoordigd kan worden.:wink:
Anthony Schoenmakers
25 augustus 2008, 22:12
hey hallo,
ik wou mezelf even voorstellen hier.
Ik kom uit Tilburg, en bekijk het spelletje dus ook door een geel blauwebril haha!!
Hopelijk kan ik jullie nog voorzien van wat "wijze" woorden van mij :yawinkle:.
Groeten Anthony.
Michael Schoenmakers
25 augustus 2008, 22:23
hey hallo,
Ik kom uit Tilburg, en bekijk het spelletje dus ook door een geel blauwebril haha!!
Groeten Anthony.
bwhahah welkom broeder ;)
ps ik geef je de link nog van de handtekening zoals ik hem heb
Anthony Schoenmakers
25 augustus 2008, 23:25
bwhahah welkom broeder ;)
ps ik geef je de link nog van de handtekening zoals ik hem heb
ok zou tof zijn
Wendy Tellers
26 augustus 2008, 09:16
Beginnen wel erg veel Tilburgers te komen ... :) :) :)
Abe Brouwer
26 augustus 2008, 16:44
Hun persoonlijke forum is gesloten................
Anthony Schoenmakers
26 augustus 2008, 17:01
Tja, die kans is vrij groot dat als je uit tilburg komt, je ook voor dat clubje bent haha!!
Maar vrees niet hoor, ik vindt de tegenstander minstens zo belanrijk :goodman:!!
Thijs de Witte
26 augustus 2008, 17:45
hey hallo,
Groeten Anthony.
Welkom Anthony
Servi Bruls
26 augustus 2008, 18:48
Een ware invasie:Bonk3:
Michael Schoenmakers
26 augustus 2008, 21:13
tja we kunnen er nix aan doen dat hier het spelletjes zo leuk gevonden wordt.
ik zou zeggen doe er wat aan hoe meer zielen hoe meer vreugd
Chéval van den Bos
27 augustus 2008, 12:50
Hallo allemaal!!
ik zal even wat tegengas geven tegen de invasie van al die trappersfans.... :Bonk3:
Ik ben dus voor de Flyers Heerenveen en bezoek naast alle thuiswedstrijden ook geregeld wat uitwedstrijden. Daar ga ik vaak heen met mn vriendin Annet Boers, die is wat beter bij iedereen hier bekend dan mij aangezien ze al wat langer post.
Al ben ik trots dat ze een Flyersfan is! (ze komt namelijk uit Brabant, haha)
Anyway.... ik lees dus al een tijdje mee en nu kan ik ook eens meekletsen.
Laten we hopen dat Heerenveen heel vlot een nieuwe Hoofdsponsor krijgt en we mooie spannende wedstrijden gaan meemaken in alle stadions in NL. Ik heb er iig zin an!
Gerard van der Heide
27 augustus 2008, 13:07
Tim van der Meulen opende de volgende site
savetheflyers.hyves.nl (http://savetheflyers.hyves.nl/)
Hans Damaster
11 september 2008, 11:32
Hallo Allemaal,
Lees ook al een tijdje mee op dit forum.
Woon in Heerenveen en ben natuurlijk voor de Heerenveen Flyers.
Goed dat ze aan het seizoen kunnen beginnen en ben ook blij voor de nederlandse spelers die heel belangrijk zijn voor het team, dat ze lekker kunnen spelen en niet op een rot manier moesten stoppen met hun geweldige carriere.
Vroeger kwam ik wel vaak in het stadion, weet nog één keertje dat we in de finale speelden voor een vol=5000 man publiek, wat een sfeer was dat, sommige waren verkleed en alles, hebben toen net verloren helaas, maar was wel een mooie ervaring.
Ook ben ik in Eindhoven geweest toen we de beker wonnen, wat was dat mooi en een sfeer, super gewoon.
Probeer dit jaar vaker in het stadion te komen, zit soms ook met voetbal.
Maar het blijft leuk, ook al omdat ik een aantal spelers ken nu en vroeger ook al.
Enfin genoeg gepraat MAAK ER ALLEMAAL EEN MOOI SEIZOEN VAN.
Rene van de Haar
11 september 2008, 13:39
Hallo allemaal,
Ik ben Rene van de Haar.
Ik woon in De Meern.
Ben van kinds af aan al fan van IJCU Dragons en de Chicago Blackhawks.
Mijn favoriete speler bij de Dragons is John Versteeg en mijn favoriete spelers in de NHL zijn
Chris Chelios en Mike Modano.
Voor de rest hoop ik hier lekker mee te kunnen kletsen over ijshockey.
Fintan Planting
11 september 2008, 13:49
Welkom, heren! Vergeet ook niet om je aan te melden voor de besloten fora van jullie respectievelijke clubs:
http://www.ijshockeyforum.com/n/profile.php?do=editusergroups
Sven van de Wall
12 september 2008, 18:55
ja, gezellig toch
Raymond Demas
12 september 2008, 22:08
Welkom allemaal
Jeroen van Maurik
15 september 2008, 13:13
maar Emile Piet is al forum gebruiker van de eeuw wat wil je nog meer.
Jasper Lesterhuis
18 oktober 2008, 15:05
Vanuit Eindhoven begroet jullie deze nieuwkomer op dit forum, zoals de naam al zegt, Jasper Lesterhuis.
Nadat in 1998 mijn inlinehockey team uit elkaar viel ben ik gaan ijshockeyen ( Goalie ) in Eindhoven. Twee seizoenen bij de flyers gevolgd door 2 seizoenen bij de Vikings. Ik wilde echter graag weer competitie spelen en aangezien dat toen bij de Vikings niet gebeurde ben ik weer gaan Inlinehockeyen. Momenteel keep ik bij de Rhinos ( www.eindhovenrhinos.nl (http://www.eindhovenrhinos.nl) ), waar we meedraaien in de Belgische competitie, hier wordt met puck en offside gespeeld. We spelen ook de Confederations Cup ( 24,25 en 26 oktober 2008 in Angers, Frankrijk ) , nadat vorig seizoen de Champions Cup helaas een stapje te hoog bleek voor ons team.
IJshockey blijft echter een geweldige sport en via NASN en ijshockey.com probeer ik een beetje op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen. Natuurlijk vind ik het gaaf dat Eindhoven dit jaar ook weer met een team speelt in de eredivisie!!
Naast actief te zijn als goalie, ben ik ook freelance fotograaf en ga ik "proberen" dit seizoen ook wat ijshockey wedstrijden vast te leggen.
Sven van de Wall
18 oktober 2008, 15:09
Vanuit Eindhoven begroet jullie deze nieuwkomer op dit forum, zoals de naam al zegt, Jasper Lesterhuis.
Nadat in 1998 mijn inlinehockey team uit elkaar viel ben ik gaan ijshockeyen ( Goalie ) in Eindhoven. Twee seizoenen bij de flyers gevolgd door 2 seizoenen bij de Vikings. Ik wilde echter graag weer competitie spelen en aangezien dat toen bij de Vikings niet gebeurde ben ik weer gaan Inlinehockeyen. Momenteel keep ik bij de Rhinos ( www.eindhovenrhinos.nl (http://www.eindhovenrhinos.nl) ), waar we meedraaien in de Belgische competitie, hier wordt met puck en offside gespeeld. We spelen ook de Confederations Cup ( 24,25 en 26 oktober 2008 in Angers, Frankrijk ) , nadat vorig seizoen de Champions Cup helaas een stapje te hoog bleek voor ons team.
IJshockey blijft echter een geweldige sport en via NASN en ijshockey.com probeer ik een beetje op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen. Natuurlijk vind ik het gaaf dat Eindhoven dit jaar ook weer met een team speelt in de eredivisie!!
Naast actief te zijn als goalie, ben ik ook freelance fotograaf en ga ik "proberen" dit seizoen ook wat ijshockey wedstrijden vast te leggen.
Van Harte Welkom hier en have fun
ps wanneer kom je een pilsje drinken in geleen?
Jasper Lesterhuis
18 oktober 2008, 15:20
Van Harte Welkom hier en have fun
ps wanneer kom je een pilsje drinken in geleen?
Thanks. Moet er een belletje gaan rinkelen nu, of is het gewoon een "algemene" uitnodiging? ::proost::
Sven van de Wall
18 oktober 2008, 15:24
Thanks. Moet er een belletje gaan rinkelen nu, of is het gewoon een "algemene" uitnodiging? ::proost::
Algemene uitnodiging, heeft bijna ieder forum lid gehad:drinkers::drinkers::drinkers:
Jasper Lesterhuis
18 oktober 2008, 15:26
Algemene uitnodiging, heeft bijna ieder forum lid gehad:drinkers::drinkers::drinkers:
ghehe, ik dacht al dat ik me ineens iemand niet meer kon herinneren.. ;) Nou, concrete datum heb ik nog niet, maar indien ik die kant op ga voor foto's dan meld ik het hier van te voren..!!
Sven van de Wall
18 oktober 2008, 15:26
ghehe, ik dacht al dat ik me ineens iemand niet meer kon herinneren.. ;) Nou, concrete datum heb ik nog niet, maar indien ik die kant op ga voor foto's dan meld ik het hier van te voren..!!
Dan lees ik het vast en zeker!!!!
Jan Been
18 oktober 2008, 17:08
Welkom Jasper,
Sven steekt van bier in elkaar en nodigd iedereen uit om een biertje te komen drinken.:goodman:
Ed Francot
3 november 2008, 15:58
Hallo luitjes, ik ben Ed Francot.
Ik ben 56 jaar en al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren fan van het Nijmeegs ijshockey.
Verder ben ik werkzaam in de bouw als timmerman en klungel graag aan de pc.
Hopelijk gaan we een heel spannend en sportief seizoen zien en moge de beste winnen.
Sven van de Wall
3 november 2008, 16:00
Hallo luitjes, ik ben Ed Francot.
Ik ben 56 jaar en al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren fan van het Nijmeegs ijshockey.
Verder ben ik werkzaam in de bouw als timmerman en klungel graag aan de pc.
Hopelijk gaan we een heel spannend en sportief seizoen zien en moge de beste winnen.
Van Harte welkom hier, kom je een keertje een pilsje drinken in Geleen?
Ed Francot
3 november 2008, 16:07
Van Harte welkom hier, kom je een keertje een pilsje drinken in Geleen?
Zeker weten
Maarten Dols
3 november 2008, 17:44
Hallo allemaal,
Mijn naam is Maarten Dols. Ik ben 25 jaar en woon in Geleen en ben dus helemaal gek van de eaters!!!. Ik bezoek de wedstrijden al sinds ik een jaar of 7 ben. In mijn dagelijks leven ben ik werkzaam in het onderwijs en voor de rest leef ik van muziek en ijshockey.
Ik lees dit forum al heel wat jaren en vind het nu wel eens tijd om me ook in discussies te mengen.
Cheers,
Maarten :smiley_geleen:
Sven van de Wall
3 november 2008, 17:46
Hallo allemaal,
Mijn naam is Maarten Dols. Ik ben 25 jaar en woon in Geleen en ben dus helemaal gek van de eaters!!!. Ik bezoek de wedstrijden al sinds ik een jaar of 7 ben. In mijn dagelijks leven ben ik werkzaam in het onderwijs en voor de rest leef ik van muziek en ijshockey.
Ik lees dit forum al heel wat jaren en vind het nu wel eens tijd om me ook in discussies te mengen.
Cheers,
Maarten :smiley_geleen:
Van Harte welkom hier
Marc van de Wall
3 november 2008, 17:52
Van Harte welkom hier
Geen pils Sven?
Sven van de Wall
3 november 2008, 18:01
Geen pils Sven?
hij woont in geleen dus dat zal wel goed komen::proost::
Marc van de Wall
3 november 2008, 18:06
hij woont in geleen dus dat zal wel goed komen::proost::
Zegt het cijfer 8 je iets?
Sven van de Wall
3 november 2008, 22:43
Zegt het cijfer 8 je iets?
Ja hoor ben je er zondag?
Stefan van der Spek
24 november 2008, 18:18
Ben ook nieuw op dit forum, volg het forum al een tijd, maar ben nooit echt actief geweest met het Nederlandse ijshockey, maar sinds ik vorig jaar voor het eerst in hele lange tijd weer bij de Grizzlies ben geweest ben ik het meer gaan volgen en nu ben ik geregeld met de thuiswedstrijden van de Grizzlies aanwezig samen met mijn dochter (5jr.) die net als ik helemaal ijshockey gek is.
Op dit moment zie ik in de Pecoma Grizzlies een talentvol team, met veel potentie maar waar nog flink wat werk moet worden verzet, wil het gaan lopen...Zoals de lijn zich nu voltrekt, lijkt de kans aanwezig dat ze het in de competitie misschien helemaal niet zo slecht gaan doen...!!!
Ik volg al sinds de beginjaren '90 de NHL op de voet en in het speciaal de New York Rangers, met de tv mogelijkheden van tegenwoordig (NASN) en internet is het bijna dag en nacht werk geworden, maar de NHL maakt ijshockey voor mij de mooiste sport van de wereld...
Groeten,
Mike van Megen
24 november 2008, 18:58
welkom stefan:smiley_eaters:
Jordy Rutten
24 november 2008, 21:23
Goed dat je een Groningen fan bent!:Shiny:
Minder dat je een Rangers fan bent!:Frown:
:wink:
In ieder geval veel plezier op dit forum.
Hartelijk welkom!::thumbsup::
Theo Appelhof
24 november 2008, 23:14
Lets go rangers lets go...ha ha Jordy....lol....
Hey Stefan ook welkom op dit forum.
Groetjes Theo.
Raymond Tellers
25 november 2008, 08:30
Ben ook nieuw op dit forum, volg het forum al een tijd, maar ben nooit echt actief geweest met het Nederlandse ijshockey, maar sinds ik vorig jaar voor het eerst in hele lange tijd weer bij de Grizzlies ben geweest ben ik het meer gaan volgen en nu ben ik geregeld met de thuiswedstrijden van de Grizzlies aanwezig samen met mijn dochter (5jr.) die net als ik helemaal ijshockey gek is.
Op dit moment zie ik in de Pecoma Grizzlies een talentvol team, met veel potentie maar waar nog flink wat werk moet worden verzet, wil het gaan lopen...Zoals de lijn zich nu voltrekt, lijkt de kans aanwezig dat ze het in de competitie misschien helemaal niet zo slecht gaan doen...!!!
Ik volg al sinds de beginjaren '90 de NHL op de voet en in het speciaal de New York Rangers, met de tv mogelijkheden van tegenwoordig (NASN) en internet is het bijna dag en nacht werk geworden, maar de NHL maakt ijshockey voor mij de mooiste sport van de wereld...
Groeten,
En fan van de Hannover Scorpions? Leuk om te zien dat je ook het duitse ijshockey nog volgt. Ik ben welliswaar geen Scorpions fan, maar dat maakt niet uit. Schrijven over de duitse competitie is altijd leuk. Dus je bent ook meer dan welkom in het buitenlandse forumdeel *grijns*
Jeroen Pilon
25 november 2008, 16:16
De collectie wordt steeds groter haha; Krefeld, Köln, Düsseldorf, Schwenningen en nu ook een vertegenwoordiger van de Scorpions!
Stefan van der Spek
25 november 2008, 18:11
De collectie wordt steeds groter haha; Krefeld, Köln, Düsseldorf, Schwenningen en nu ook een vertegenwoordiger van de Scorpions!
Vind het sowieso mooi om de DEL te volgen...ben alleen nog niet naar een wedstrijd geweest, en dat wil ik zeker een keer doen, helemaal nu ik lees over ervaringen van anderen die het dus geregeld al doen...!!!!
Raymond Tellers
25 november 2008, 23:22
Vind het sowieso mooi om de DEL te volgen...ben alleen nog niet naar een wedstrijd geweest, en dat wil ik zeker een keer doen, helemaal nu ik lees over ervaringen van anderen die het dus geregeld al doen...!!!!
Moet je absoluut zeker doen!!! Hannover speelt in de TUI Arena. Ik ben daar tijdens het WK geweest.
Bas Spijk
16 december 2008, 17:14
hallo daar ben ik dan me naam is Bas ben sinds kort Fan van Hijs the hague, en omdat de adrealine inmiddels weer begint te stromen vanwege de halve finale voor vanavond dacht ik kom ik schrijf me in op dit forrum.
Ik ben dus Bas en vind het heerlijk sport te kijken en lekker fanatiek achter de ploeg te gaan staan ( op een positieve manier. Eigenlijk is zit Hijs een beetje in de familie me zwager speelde er ooit, me ouders gingen er samen heen en ach het is leuk deze traditie voort te zetten.Zeker ook nu het fanatieke sfeertje op de voetbal tribunes niet meer me ding was . Ik wil na afloop een praatje hebben met de tegenstander vandaar ook dat ik me hier heb ingeschreven. Verder ?? ach vraag maar gewoon als je nog vragen heb.
groetjes Bas
Theo van der Duin
17 december 2008, 20:47
Nou ik dan ook maar even. Ik ben dus Theo v/d Duin 37 en woon in de N.O.P. Ik ben nu zo'n 4 jaar fan van de Flyers en mijn zoon is daar de jongste goalie(mini's). Ben dus gemiddeld 4-5 keer per week in Thialf en daarnaast nog de wedstrijden door heel Nederland van de mini's en de thuiswedstrijden van de Flyers. Veel uurtjes langs het ijs maar dit is bij deze gezellige club geen straf. Verder alweer een poosje actief hier op het forum.
Peter Knops
20 december 2008, 00:11
Blijkbaar is Leo Oldenburger sinds vandaag lid van het forum... Leo is voor SBS6 de man die het Ijshockey op Tv zal verslaan?
Leo succes en Welkom op dit forum...
Manon Schaap
20 december 2008, 18:02
Heej Allemaal..
Ik ben Manon... Ik zit inmiddels al een paar weken op t forum... Ben sinds een goeie 2 maanden fan van de Ruijters Eaters.. en afgelopen vrijdag naar mijn eerste uitwedstrijd geweest in Tilburg... Ik vind het een vette sport.. helemaal toppie..!!
Theo Appelhof
20 december 2008, 18:21
Blijkbaar is Leo Oldenburger sinds vandaag lid van het forum... Leo is voor SBS6 de man die het Ijshockey op Tv zal verslaan?
Leo succes en Welkom op dit forum...
Goede Leo welkom op het ijshockey forum van Nederland.
En ja moet ook even zeggen dar er een Barry Hay bij is gekomen.
Weet niet of hij de man van de Golden earings is,en of dat het Familie is.
Maar neem aan dat hij dat wel een keer bekend maakt.
In ieder geval allemaal welkom.
Groetjes Theo.
Rob Donkers
27 december 2008, 16:02
Hallo allemaal,
Ik ben Rob Donkers. Ik ben alweer meer dan 30 jaar Nijmegen fan. Ik lees al meer dan 2 jaar dit forum. Ik vind het nu wel tijd worden om hier af en toe met jullie mee praten.
:smiley_devils:
Groeten,
Rob
Jan Been
27 december 2008, 16:50
Allemaal welkom hier op het forum.
Richard Dassen
27 december 2008, 18:57
Jawel hoor ... de dames in ons Krefeld-groepje moeten mij ook vaak genoeg hebben. Dat noemen ze dan "ärgern".
Ja Raymond
du weisst doch dich argern ist ein schoner hobby
hahahaha
Rob Felen
30 december 2008, 19:25
Ik wil me bij deze ook even voorstellen ik ben Rob Felen en al een tijdje lid van het forum,ik lees het dagelijks maar bemoei me nooit met de discussies.Ik ga al weer een aantal jaren kijken bij de DESTIL Trappers Tilburg en wil me nu toch wat actiever gaan bezighouden met t forum.. :trappers2:
groeten Rob
Vincent Jansen
23 januari 2009, 01:39
Ik ben Vincent Jansen (23) en speel al vanaf mn jeugd bij Utrecht. In de jeugd tussen wal en schip geraakt (kon van uit de C geen overstap maken naar de 1e divisie). Na een jaartje niet gespeeld(en veel gefloten, bijna alles in Utrecht t/m 1e divisie) te hebben heb ik besloten bij de recreanten te spelen. Bij de komst van het 2e divisie team in Utrecht ben ik daar gaan spelen, maar na een jaar overgestapt naar de Buccaneers (studenten) omdat de contributie veeeeeel lager was en ik één keer in de week meer kon trainen. Daar speel ik nu mijn derde seizoen. Ben verder regelmatig bij het 1e van Utrecht kijken, speel 's zomers inline hockey en fluit heel af en toe nog een wedstrijd.
Stefan van der Spek
23 januari 2009, 08:45
Welkom !
Judith Steltman
23 januari 2009, 09:16
Hallo allemaal,
Ik ben Judith en ik ben sinds kort lid van dit forum. Ik ben een grote fan van Zweden en ga daar ook regelmatig naar ijshockeywedstrijden.
(in februari ga ik ook weer ::cheerleader::)
Van de Nederlandse competitie weet ik nog niet zoveel, maar volg wel zoveel mogelijk alle berichten op ijshockey.com. Daar las ik ook dat SBS sport er nu aandacht aan besteed. Ook ik heb dus gekeken afgelopen zondag. Dus ik raak vanzelf wel ingeburgerd in de wereld van de Nederlandse ijshockey...
Groeten!
Rudy Bouquet
23 januari 2009, 11:07
Hallo allemaal,
Ik ben Judith en ik ben sinds kort lid van dit forum. Ik ben een grote fan van Zweden en ga daar ook regelmatig naar ijshockeywedstrijden.
Van de Nederlandse competitie weet ik nog niet zoveel, maar volg wel zoveel mogelijk alle berichten op ijshockey.com. Daar las ik ook dat SBS sport er nu aandacht aan besteed. Ook ik heb dus gekeken afgelopen zondag. Dus ik raak vanzelf wel ingeburgerd in de wereld van de Nederlandse ijshockey...
Groeten!
Welkom.....,wij hebben inmiddels twee Zweden en Amsterdam is voor iedereen dichtbij.
Theo Appelhof
23 januari 2009, 18:44
Welkom.....,wij hebben inmiddels twee Zweden en Amsterdam is voor iedereen dichtbij.
Ja Rudy die 2 zijn in ieder geval beter dan die die er toendertijd bij de Emperors rond schaatsten....
Groetjes Theo.
Stefan van der Spek
24 januari 2009, 00:21
Hallo allemaal,
Groeten!
Welkom...!!! en veel plezier op dit forum...volg zelf niet het Zweedse ijshockey (k weet niet waar ik daar nog de tijd voor moet halen...met het volgen van de NHL, DEL en ijshockey in Nederland) maar heb altijd al een zwak gehad voor het Zweeds Nationaal team, helemaal sinds "King" Henrik (Lundqvist) de goalie is bij de NYR :yawinkle:
Judith Steltman
25 januari 2009, 16:37
Bedankt Rudy,
ik zag idd dat er in Amsterdam twee zweden spelen. Ben van plan om daar binnenkort even naar een wedstrijd te komen kijken. Ik woon er zelf zo'n 20 kilometer vandaan, dus dat is lekker in de buurt :-)...
Jordy Rutten
25 januari 2009, 16:51
Bedankt Rudy,
ik zag idd dat er in Amsterdam twee zweden spelen. Ben van plan om daar binnenkort even naar een wedstrijd te komen kijken. Ik woon er zelf zo'n 20 kilometer vandaan, dus dat is lekker in de buurt :-)...
Haarlem? Purmerend?
Welkom trouwens!:)
Ja Rudy die 2 zijn in ieder geval beter dan die die er toendertijd bij de Emperors rond schaatsten....
Groetjes Theo.
Trauma's...
Scandinaviërs lijken hier sindsdien niet zo populair.:)
Roger W. de Groot
26 januari 2009, 13:56
Bedankt Rudy,
Potverdorie, over supportersconsulting gesproken. Weer een fan erbij. Het toeschouwersaantal van Amsterdam is zojuist met 5% gestegen. :goodman::grin:
Judith Steltman
26 januari 2009, 15:36
Potverdorie, over supportersconsulting gesproken. Weer een fan erbij. Het toeschouwersaantal van Amsterdam is zojuist met 5% gestegen. :goodman::grin:
Ik woon in Hilversum, dus ik ga ook nog wel een keer naar Utrecht kijken. Die hebben ook wel wat aanmoediging nodig :). Zoals ik al in mijn aankondiging zei; ik ben nog niet zo thuis in het Nederlandse ijshockey. Dus op dit moment ben ik nog niet echt fan van een bepaalde club. Dat komt, denk ik, nog wel.
Rudy Bouquet
26 januari 2009, 20:54
Wij hebben een dusdanig supporterspotentieel dat wij er nog zuinig op kunnen zijn.......:goodman:
Gerard Eisma
27 januari 2009, 18:35
Ik woon in Hilversum, dus ik ga ook nog wel een keer naar Utrecht kijken. Die hebben ook wel wat aanmoediging nodig :). Zoals ik al in mijn aankondiging zei; ik ben nog niet zo thuis in het Nederlandse ijshockey. Dus op dit moment ben ik nog niet echt fan van een bepaalde club. Dat komt, denk ik, nog wel.
De zevende Gooische ijshockey-liefhebber, het moet niet gekker worden ;-)
Piet Jansen
29 januari 2009, 16:59
Goede middag iedereen,
Ik ben dus Piet ben 39 jaar oud en vroeger ging ik altijd bij Hijs kijken. IVM werk en gezin weinig tijd om langs te gaan in de Uithof maar volg het haagse hockey sinds kort via dit forum. Ziet er leuk uit en ik vindt het erg overzichtelijk. En mensen wat mij de laatste paar dagen opvalt is het gezeur over en weer en ik denk dat een ieder daar mee moet stoppen omdat dan wel eens het forum zijn charme kan verliezen en dan wordt het erg stil tzt. Heb dat meegemaakt met het forum van FC Den Haag leeft nu ook niet meer onder de mensen.
Agnes Waijers
27 februari 2009, 11:36
Hoi
Ik ben Agnes en kom sinds 15 jaar bij Tilburg Trappers.
Mijn kleinzoon van 6 schaatst nu drie jaar en speelt nu bij de U8.
Tim van der Meulen
6 maart 2009, 15:28
Hallo,
Ik ben Tim van der Meulen, 22 jaar. En ben sinds 4 seizoenen supporter van de Flyers Heerenveen
Ik woon in Menaldum een dorpje tussen Leeuwarden en Franeker.
Bart Stax
6 maart 2009, 16:13
Hallo ik ben Bart Stax, troste bewoner van het Limburgse Cuijk maar desondanks toch Devils fan! :smiley_devils:
Jordy Rutten is de schuldige waardoor ik nu hier rondhang. :)
Gerard van der Heide
6 maart 2009, 17:04
Hallo ik ben Bart Stax, troste bewoner van het Limburgse Cuijk maar desondanks toch Devils fan! :smiley_devils:
Boefje nietwaar?...die Jordy Rutten..... suc6 strx tegen TT
Jordy Rutten
6 maart 2009, 17:09
het Limburgse Cuijk
Mocht je willen.
http://www.footzy.nl/images/kaart_brabant.gif
Graag gedaan.:)
Boefje nietwaar?...die Jordy Rutten..... suc6 strx tegen TT
Dankjewel.:)
Hoe is het daar in Indonesië?
Beetje lekker weer?
Nog een fijne vakantie.:)
Bart Stax
6 maart 2009, 19:07
wie heeft die kaart vervalst? ::realmad:::Bonk3:
Dyon Knoop
6 maart 2009, 19:11
Goedenavond ook ik maar even dan... Ik ben Dyon Knoop 23 jaar Al 12 jaar wonend in Heerenveen en sinds die tijd eigenlijk ook sympathisant van de Flyers het echte volgen begon eigenlijk toen mijn broertje in de jongste ploeg van de Flyers jeugd ging spelen.... Dit seizoen bij aardig wat wedstrijden geweest en de rest via de site gevolgd.... Volgend seizoen een seizoenkaart :)
Harold Staps
14 april 2009, 20:11
Hoi ik ben Harold kom al vanaf mijn 12 jaar bij trappers ben nu 43 jaar oud .
Ben getrouwd en heb een dochter en speelt bij u10 van Tilburg Trappers.
Ben lid geworden van het forum om dat ik al zo lang het er is mee lees maar als ik een keer wat wilde schrijven kon dat niet
Ik hoop dat ik op een positieve manier bij kan dragen aan een gezellig forum
groetjes Harold
http://members.home.nl/tdtholland/ website dochter :)
Gerard van der Heide
14 april 2009, 21:21
Hoi ik ben Harold kom al vanaf mijn 12 jaar bij trappers ben nu 43 jaar oud .
Ben getrouwd en heb een dochter en speelt bij u10 van Tilburg Trappers.
Ben lid geworden van het forum om dat ik al zo lang het er is mee lees maar als ik een keer wat wilde schrijven kon dat niet
Ik hoop dat ik op een positieve manier bij kan dragen aan een gezellig forum
groetjes Harold
http://members.home.nl/tdtholland/ website dochter :)
Welkom Harold, trotse paps merk ik wel .......
Harold Staps
17 april 2009, 07:04
Ja Gerard dat kun je wel stellen ik ben zeker trots en we vinden het alle 3 nog leuk ook
groetjes Harold
Nancy van de Camp
3 mei 2009, 12:02
Hallo
hehe mijn eigen ding hier op t forum
ik ben Nancy van de Camp,kom uit t wel bekende plaatsje wat tussen Berkel Enschot Goirle Hilvarenbeek en Loon op Zand ligt.Uiteindelijk hoort t ook alemaal bij Tilburg.Hahaha
Ik ben een soms te ongenuanceerde muts die haar bakkes wel eens iets te ver open trekt en sommige zullen daar niet tegen kunnen.Dus hier alvast mijn ecuses voor hihi
Joost van Heeswijk
3 mei 2009, 12:09
Hallo
hehe mijn eigen ding hier op t forum
ik ben Nancy van de Camp,kom uit t wel bekende plaatsje wat tussen Berkel Enschot Goirle Hilvarenbeek en Loon op Zand ligt.Uiteindelijk hoort t ook alemaal bij Tilburg.Hahaha
Ik ben een soms te ongenuanceerde muts die haar bakkes wel eens iets te ver open trekt en sommige zullen daar niet tegen kunnen.Dus hier alvast mijn ecuses voor hihi
Excuses aanvaard.
Remco Bambacht
4 mei 2009, 11:52
Een hoop onzinnige postings zijn verwijderd uit dit topic. Dit topic is bedoeld voor nieuwe mensen die zich willen voorstellen. Elke posting die van het topic afwijkt, zal worden verwijderd.
Freek van Es
4 mei 2009, 15:58
Hallo, Mijn naam is Freek, geboren en getogen Bredanaar en Trappersfan. Op het moment studeer ik in Parijs, maar volg de Nederlandse comp. nog wel. Groet, Freek.
Kevin van Kollenburg
11 mei 2009, 12:36
Hoi,
Mijn naam is Kevin van Kollenburg en sinds een aantal jaar Trappersfan!
Ik werk op het moment full time als ICT-er in Tilburg !
Hopelijk komt het allemaal goed hier op het forum, en zal ik hier een leuke tijd beleven!
Dennis Goud
31 augustus 2009, 20:15
Dag allemaal !
Ik ben dus Dennis Goud, 32 lentes jong en ik sta aan de vooravond van mijn eerste seizoen ijshockey bij de Dordrecht Lions, een jeugd droom die eindelijk uitkomt ! Vanaf kinds af aan keek ik altijd ijshockey op NBC, powerplay heette het geloof ik en sinds vorig seizoen volg ik de nhl weer via het internet. Mijn favoriete team is de NY Rangers en enkele van mijn favoriete spelers zijn Marian Gaborik Henrik Lundqvist, Pavel Datsyuk, Marian Hossa en uiteraard de onvermijdelijke Alexander Ovechkin...maar wie kan het me kwalijk nemen...wat een speler :D
Ik ben lid geworden van dit forum om wat tips in te winnen...nu weet ik niet precies waar op het forum ik mijn vragen kan stellen aan ervaren ijshockeyspelers....wie kan me helpen ?
Verder zal ik, behalve veel vragen stellen nog niet veel kunnen bijdragen aan dit forum...maar na verloop van tijd zal dit ongetwijfeld goedkomen.
Perry van Boxtel
19 september 2009, 11:52
Hallo allemaal,
Mijn naam is Perry van Boxtel, ben 36 jaar en woonachtig in Tilburg en dus uiteraard trappersfan maar bovenal liefhebber van een goede ijshockeypot ongeacht wie. Heb sinds vorig seizoen weer een seizoenskaart (had er al een toen we nog in de pellikaanhal speelde) en het bevalt me goed.
Ik wens iedereen een spetterend seizoen vol hoogtepunten toe en dat de beste moge winnen.
Lou-Ann Bartels
20 september 2009, 13:19
Welkom nieuwe forum leden.
Het is overigens opvallend hoeveel nieuwe leden zich hier hebben aangemeld de laatste paar dagen met 'nicknames' i.p.v. hun echte namen. Zij hebben duidelijk de regels van dit forum niet goed doorgelezen. Geeft alleen maar extra werk voor het bestuur van ijshockeyforum.com dat deze mensen hierop moet wijzen, danwel verwijderen.
Op een wielren forum, waar niemand zijn echte naam vermeldt, las ik laatst dat een paar mensen voorstelden om elkaar te ontmoeten in Assen bij de start van de Vuelta. Er waren er naar mijn mening teveel die aangaven dat ze dat niet wilden en liever in de anonimiteit bleven. Jammer is dat (waar zijn ze bang voor?) en ik ben blij dat het hier niet zo is en dat de meesten het juist leuk vinden om elkaar te leren kennen.
Misschien is dit niet het goede topic om hierover te schrijven, omdat het eigenlijk alleen bedoeld is voor diegene die zich hier wil voorstellen; dan bij voorbaat mijn excuses. Ik ben wel benieuwd naar wat anderen hiervan vinden.
Piet de Kort
20 september 2009, 13:58
Welkom nieuwe forum leden.
Het is overigens opvallend hoeveel nieuwe leden zich hier hebben aangemeld de laatste paar dagen met 'nicknames' i.p.v. hun echte namen. Zij hebben duidelijk de regels van dit forum niet goed doorgelezen. Geeft alleen maar extra werk voor het bestuur van ijshockeyforum.com dat deze mensen hierop moet wijzen, danwel verwijderen.
Op een wielren forum, waar niemand zijn echte naam vermeldt, las ik laatst dat een paar mensen voorstelden om elkaar te ontmoeten in Assen bij de start van de Vuelta. Er waren er naar mijn mening teveel die aangaven dat ze dat niet wilden en liever in de anonimiteit bleven. Jammer is dat (waar zijn ze bang voor?) en ik ben blij dat het hier niet zo is en dat de meesten het juist leuk vinden om elkaar te leren kennen.
Misschien is dit niet het goede topic om hierover te schrijven, omdat het eigenlijk alleen bedoeld is voor diegene die zich hier wil voorstellen; dan bij voorbaat mijn excuses. Ik ben wel benieuwd naar wat anderen hiervan vinden.
Lekker makkelijk om met een nickname en geen foto van jezelf op een forum te komen? Ik zou zeggen, weg ermee. Volgens mij worden deze nicknames ook terecht niet getolereerd.
Wanneer iemand bekend is, wordt er ook veel minder ruzie of andere kwalijke dingen gezegd en geschreven. Je bent immers bekend!
Maar volgens mij was mijn mening al bekend hiero op dit forum! :goodman:
Abe Brouwer
20 september 2009, 14:20
Naar mijn weten wordt er opgetreden tegen nicknames. Dus dat komt altijd goed.
Lou-Ann Bartels
20 september 2009, 14:24
Naar mijn weten wordt er opgetreden tegen nicknames. Dus dat komt altijd goed.
Dat klopt, daarom schrijf ik ook dat het extra werk betekent om die mensen er op aan te spreken en/of te verwijderen! :goodman:
Dennis Verhoof
21 september 2009, 10:36
Goededag,
ik lees dat het gebruikelijk is dat nieuwe forumleden zich even voorstellen.
ik ben Dennis Verhoof, 28 jaar uit Tilburg. Bij trappers in de jeugd gespeeld, selectieteam, jong oranje en later in 1e team van White caps in turnhout.
momenteel ben ik jeugdtrainer bij de u14 in Tilburg.
Trappers minded, maar vooral fan van het (nederlandse) ijshockey algemeen.
Groetjes dennis
Bart van Oosterhout
21 september 2009, 11:00
Hoi dennis,
ook de weg gevonden naar het grote forum?
groeten Bart
Leroy Doyer
22 september 2009, 18:31
Lekker makkelijk om met een nickname en geen foto van jezelf op een forum te komen? Ik zou zeggen, weg ermee. Volgens mij worden deze nicknames ook terecht niet getolereerd.
Wanneer iemand bekend is, wordt er ook veel minder ruzie of andere kwalijke dingen gezegd en geschreven. Je bent immers bekend!
Maar volgens mij was mijn mening al bekend hiero op dit forum! :goodman:
Hoi piet, Zoals je hebt gezien heb ik ok geen foto van mijzelf maar wel gewoon mijn naam ik ben zo onder de indruk van selivanov dat ik hem als foto heb als je meer wilt weten mail me ff :P
Dick van Os
28 september 2009, 14:55
Hallo,
Ik zal me ook even voorstellen aan de forummers.
Mijn naam is Dick van Os, 40 jaar en al heel wat jaren supporter van de Trappers.
Rudy Bouquet
28 september 2009, 16:53
Hallo,
Ik zal me ook even voorstellen aan de forummers.
Mijn naam is Dick van Os, 40 jaar en al heel wat jaren supporter van de Trappers.
Dick, welkom op het forum....!
Dick van Os
29 september 2009, 21:30
Dank je Rudy, leuker om elkaar via dit forum te spreken dan beroepsmatig wat we ook al gedaan hebben. Ik klets nu eenmaal liever over ijshockey, voetbal en muziek dan over het werk.
Martijn Liemburg
30 september 2009, 11:47
Ik zal mij ook even voorstellen:
Mijn naam is Martijn Liemburg. Geboren en getogen in Heerenveen. Fan van de Flyers Heerenveen. Al vele jaren bezoek ik het ijshockey. Tot begin dit jaar ben ik actief geweest bij meerdere lokale omroepen. Daar heb ik altijd geprobeerd het ijshockey te promoten. Door een interview en een uitnodiging om te komen kijken ben ik jaren geleden voor het eerst naar het ijshockey geweest. Sindsdien heb ik weinig thuiswedstrijden van de Flyers gemist.
Aangenaam kennis te maken!
Tonnie Willems
16 oktober 2009, 18:44
ik zal me fff voorstellen
ik ben tonnie willems in 1971 op 10 jarige in leeftijd ben ik een keer mee naar het ijshockey in nijmegen geweest en sindsdien helemaal verkocht aan het spelletje op 18 jarige leeftijd mijn eerste seizoens kaart gekocht dus alle ups en downs in nijmegen meegemaakt heel vaak dit forum bezocht tot ik me ook maar heb aangemeld om mee te babbelen met anderen fans van diverse teams dus je zult me nog wel een keer horen
ik weet nog niet hoe alles werkt op het forum maar dat zoek ik nog wel uit
groetjes tonnie::devildance::::devildance::
Michel Kuster
17 oktober 2009, 08:22
ik zal me fff voorstellen
ik ben tonnie willems in 1971 op 10 jarige in leeftijd ben ik een keer mee naar het ijshockey in nijmegen geweest en sindsdien helemaal verkocht aan het spelletje op 18 jarige leeftijd mijn eerste seizoens kaart gekocht dus alle ups en downs in nijmegen meegemaakt heel vaak dit forum bezocht tot ik me ook maar heb aangemeld om mee te babbelen met anderen fans van diverse teams dus je zult me nog wel een keer horen
ik weet nog niet hoe alles werkt op het forum maar dat zoek ik nog wel uit
groetjes tonnie::devildance::::devildance::
Hey Tonnie, wekom op het forum kerel!!!
Michel...
Esther Bonthuis
17 oktober 2009, 10:49
Hallo allemaal,
Ook zal ik me even voorstellen. Ik ben Esther Bonthuis geboren op 08-07-1985 en woonachting in Joure. Dit is nu mijn 3e jaar dat ik fan van ijshockey ben en helemaal van onze Flyers in Heerenveen. Ik werk in de sector gehandicaptenzorg en helaas al de downs meegemaakt tegen de Trappers. Tevens probeer ik bij een aantal uitwedstrijden te zijn.
Her en der zal ik nog het één en ander uit moeten proberen op het forum, maar dat komt wel.
Fijn om kennis te maken met jullie allen en welkom mede nieuwe forumleden.
Gr Esther
Sandra Cloo
17 oktober 2009, 12:07
Hallo allemaal,
Ook zal ik me even voorstellen. Ik ben Esther Bonthuis geboren op 08-07-1985 en woonachting in Joure. Dit is nu mijn 3e jaar dat ik fan van ijshockey ben en helemaal van onze Flyers in Heerenveen. Ik werk in de sector gehandicaptenzorg en helaas al de downs meegemaakt tegen de Trappers. Tevens probeer ik bij een aantal uitwedstrijden te zijn.
Her en der zal ik nog het één en ander uit moeten proberen op het forum, maar dat komt wel.
Fijn om kennis te maken met jullie allen en welkom mede nieuwe forumleden.
Gr Esther
Heey es
Hehe eindelijk zit je dan ook op het forum:) als je mij ook niet had haha
Maar veel plezier hier, en als je ergens niet uitkomt, dan weet je waar je zijn moet:goodman:
Esther Bonthuis
17 oktober 2009, 12:36
Heey es
Hehe eindelijk zit je dan ook op het forum:) als je mij ook niet had haha
Maar veel plezier hier, en als je ergens niet uitkomt, dan weet je waar je zijn moet:goodman:
Ha ja als ik jou niet had, dan was er geen ijschockey in mijn leven ::happycheer::. Tja heb nog wel een vraag over iets :oops:. Uh ja en vanaaf hmzzz.......
Jorre van de Ven
17 oktober 2009, 13:13
Goeiemiddag,
Mijn naam is jorre.
Ik volg voor het eerste jaar pas de eredivisie van ijshockey en doe natuurlijk mee aan de pool.
Ondertussen sta ik al 14e ! terwijl ik de eerste 2 wedstrijden niet had ingevult.
114
66
22
16
10
Met die 10 punten ben ik tot nu toe zelfs de beste uitslagen gokker van de hele competitie.
Dus komt allemaal wel goed.
Iemand enig idee waneer er weer ijshockey op sbs komt?
Abe Brouwer
17 oktober 2009, 13:44
Iemand enig idee waneer er weer ijshockey op sbs komt?
Welkom Jorre. SBS6 gaat in januari weer ijshockey uitzenden.
Jorre van de Ven
17 oktober 2009, 17:54
Welkom Jorre. SBS6 gaat in januari weer ijshockey uitzenden.
Dankje wel :)
Gerard van der Heide
5 november 2009, 08:22
Wie is Arbeitgebernumberone eigenlijk?
Joep Meijsen
5 november 2009, 08:36
Wie is Arbeitgebernumberone eigenlijk?
Een van de talloze spam-aanmeldingen die dagelijks binnenkomen. Die worden ook allemaal weer keurig verwijderd. Wij moeten accounts altijd handmatig goedkeuren voordat iemand ook daadwerkelijk kan gaan posten.
Lou-Ann Bartels
5 november 2009, 12:02
Een van de talloze spam-aanmeldingen die dagelijks binnenkomen. Die worden ook allemaal weer keurig verwijderd. Wij moeten accounts altijd handmatig goedkeuren voordat iemand ook daadwerkelijk kan gaan posten.
Waar komen die mensen eigenlijk ineens vandaan? Het is de laatste tijd wel heel opvallend.
Koen Peters
1 december 2009, 11:33
Ik zal me even voorstellen,
Ik ben Koen Peters geboren en getogen in Nijmegen en sinds 1 1/2 jaar wonende in afferden (LB) ik kom al zo'n 16 jaar bij het nijmeegse ijshockey.
Mischien tot ziens in 1 van de discussies op dit forum.
grtjs Koen
Piet de Kort
1 december 2009, 11:50
Hallo allemaal, Ook zal ik me even voorstellen. Ik ben Esther Bonthuis geboren op 08-07-1985 en woonachting in Joure.
Welkom Esther, als je Gerrit Hof bij de Sportclub of bij MC van Joure tegenkomt, doe hem de hartelijke groeten van mij! Gr. Piet from the Treppers! ::thumbsup::::wavetowel::::devildance::
Marcel Breg
2 december 2009, 20:09
Hoi, ik ben Marcel Breg.
Ben vorige maand voor het eerst naar ijshockey geweest NED-BEL in Heerenveen en het was zeker de moeite waard.
12-12 gaan we weer, nu een wedstrijd van de Heerenveen Flyers en als dat bevalt (competitie) denk ik ook wel vaker.
Kon het spelletje alleen van TV en dacht altijd dat het in het echt niet te volgen was, maar dat valt reuze mee. Mischien is er interesse van de mening van iemand die er nu nog helemaal niets van af weet. Ik lees veel topics met interesse en herken wat kritiek, die ook in mijn andere hobby (stockcar racen) veel voorkomt. NL: Hoe krijgen wij meer publiek.
Gegroet,
Cor van Meijel
3 december 2009, 22:27
Hallo,
Mijn naam is Cor van Meijel en ik ben al sinds mijn middelbare school een liefhebber van ijshockey. Ik maakte toen kennis met het ijshockey in mijn geliefde Nijmegen en dat is me altijd blijven boeien !
Morgen bezoek ik voor het eerst sinds jaren weer eens een wedstrijd in Nijmegen en daar kijk ik erg naar uit !
Vriendelijke groeten,
Cor
Ralf Mohren
6 december 2009, 10:43
Goede morgen,
Ik ga ook maar eens meedoen, na jaren alleen gelezen te hebben. Ik volg het forum dus al heel lang en het ijshockey in Geleen nog langer. Zag mijn eerste wedstrijd in '83 of '84. Thuis tegen de Trappers. Uitslag 2-2, maar pin me daar niet op vast.
Favoriete periode van Geleen: de jaren met Brant, Boh en Binnie.
Hartelijke groeten,
Ralf
Emile Joosten
6 december 2009, 12:08
Welkom hier, maar je kent ons allemaal dus al!!
Guus de Jong
6 december 2009, 12:08
Goeden morgen forum bezoekers
Hierbij wil ik mij even voorstellen als nieuwe gebruiker
Altijd op de achtergrond gezeten
Ik kom uit Tilburg ga vanaf ´ 64/65 naar bijna alle thuis wedstrijden
groeten Guus
Ralf Mohren
6 december 2009, 12:16
Welkom hier, maar je kent ons allemaal dus al!!
Bedankt! Ja, ik ken jullie van haver tot gort:lol:
Jordy Rutten
6 december 2009, 12:30
Ik zal me even voorstellen,
Ik ben Koen Peters geboren en getogen in Nijmegen en sinds 1 1/2 jaar wonende in afferden (LB) ik kom al zo'n 16 jaar bij het nijmeegse ijshockey.
Mischien tot ziens in 1 van de discussies op dit forum.
grtjs Koen
Ben ik niet meer de enige Noord Limburger hiero.::limburg::
Ook al ben je import.:wink:
Maar hoe komt een Nijmegenaar in Offere terecht?
Ohja: Welkom, Koen.:)
Emile Joosten
6 december 2009, 14:47
Goeden morgen forum bezoekers
Hierbij wil ik mij even voorstellen als nieuwe gebruiker
Altijd op de achtergrond gezeten
Ik kom uit Tilburg ga vanaf ´ 64/65 naar bijna alle thuis wedstrijden
groeten Guus
Welkom Guus; je ging al naar 't ijshockey toen velen van dit forum nog geboren moesten worden!! Je bent toch niet toevallig van slager de Jong??
Cor van Meijel
7 december 2009, 22:01
Ik ben ook geboren en getogen in Noord Limburg (Venray). Maar zoals zoveel Noord Limburgers ben ik na mijn middelbare school in Nijmegen gaan wonen !
Nu woon ik al weer ruim 14 jaar bij Den Bosch. Met Venray heb ik niet meer zoveel maar Nijmegen is en blijft voor mij de meest speciale stad van Nederland.
Mark Tesselaar
15 december 2009, 21:55
hallo ik ben Mark Tesselaar
ben dit jaar voor het eerst met ijshockey in aanraking gekomen. was met een vriend mee geweest na een traning in utrecht van vrienden van hem..
en vond het geweldig..
en nu dat ik voor het eerst bij een wedstrijd ben geweest (oefen wedstrijd ned-belgie)vind ik het geweldig
nu als ik kan na elke wedstrijd van heereveen
Marcel Breg
16 december 2009, 20:07
Eindelijk gelukt Mark. Ik ga zaterdag toch wel heb ik besloten:Bonk3:. Ga wel wat later op verjaardag...
Auke de Vries
16 december 2009, 20:11
Eindelijk gelukt Mark. Ik ga zaterdag toch wel heb ik besloten:Bonk3:. Ga wel wat later op verjaardag...Gelijk heb je dat je zaterdag tegen de Trappers wel gaat, ben helaas zelf afwezig, zeer spijtig.
Wens jullie veel kijkplezier komende zaterdag en schreeuw de FLYERS naar de winst.....:goodman:
Mark Tesselaar
16 december 2009, 20:16
Eindelijk gelukt Mark. Ik ga zaterdag toch wel heb ik besloten:Bonk3:. Ga wel wat later op verjaardag...
ja is gelukt... ik hoorde het van sander,, ik spreek je nog wel ff zaterdag voor de wedstrijd
Jordy Rutten
16 december 2009, 20:47
Ik ben ook geboren en getogen in Noord Limburg (Venray). Maar zoals zoveel Noord Limburgers ben ik na mijn middelbare school in Nijmegen gaan wonen !
Nu woon ik al weer ruim 14 jaar bij Den Bosch. Met Venray heb ik niet meer zoveel maar Nijmegen is en blijft voor mij de meest speciale stad van Nederland.
Kiek eins oan.::limburg::
Over een paar weken kunnen we dit forum omdopen tot VVV-Forum.
Mooi, mooi, mooi. Eindelijk wat mensen van uit de regio.:)
Koen Peters
17 december 2009, 16:23
Das niet zo'n moeilijke vraag, het is hier mooier en ruimer wonen, 2km van m'n werk en maar 25 min rijden naar het centrum van Nijmegen (das bijna net zo ver als van lindenholt naar het centrum). :Bonk3:
Grtjs Koen.
Ivo Willems
17 december 2009, 16:37
Kiek eins oan.::limburg::
Over een paar weken kunnen we dit forum omdopen tot VVV-Forum.
Mooi, mooi, mooi. Eindelijk wat mensen van uit de regio.:)
word tijd dat je op vakantie gaat jordy, vvv-forums *zucht* , als ik je dokter was had ik je bij deze veel rust voorgeschreven.
Linda Rorijs
23 december 2009, 22:48
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum, maar al een aantal jaren fan van de Flyers. Het begon allemaal met een schoolopdracht, maar ben de wedstrijden blijven bezoeken! Tijdens mijn verblijf in Calgary (4maanden) heb ik ook een mooi aantal NHL wedstrijden mee kunnen pikken. Geweldig hoe die sport daar leeft, de sfeer etc.
Hoop met dit forum lekker op de hoogte te blijven van alles!
Sandra Cloo
23 december 2009, 22:51
welkom Linda
Esther Bonthuis
24 december 2009, 11:50
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum, maar al een aantal jaren fan van de Flyers. Het begon allemaal met een schoolopdracht, maar ben de wedstrijden blijven bezoeken! Tijdens mijn verblijf in Calgary (4maanden) heb ik ook een mooi aantal NHL wedstrijden mee kunnen pikken. Geweldig hoe die sport daar leeft, de sfeer etc. En zo commerciel!
Hoop met dit forum lekker op de hoogte te blijven van alles!
Hoi Linda,
::thumbsup::::wavetowel::Welkom. Hoop dat je veel plezier beleeft aan dit forum ::gowild::
Linda Rorijs
24 december 2009, 18:24
Bedankt, en dat zal vast wel lukken!
Guus de Jong
6 januari 2010, 14:19
Welkom Guus; je ging al naar 't ijshockey toen velen van dit forum nog geboren moesten worden!! Je bent toch niet toevallig van slager de Jong??
nee Emile
Piet Jansen
6 januari 2010, 14:34
Lekkere vraag om mee te beginnen :goodman:
Ben je een zoon van de slager ? Nee de melkboer mischien ??
Emile Joosten
6 januari 2010, 19:03
Nee Piet, ik ben een zoon van de bakker.
Maar ik begrijp 't al: je kent slager Guus de Jong uit Tilburg niet: 'n begrip!!!!!
Luitzen van der Heide
6 januari 2010, 21:30
Maar ik begrijp 't al: je kent slager Guus de Jong uit Tilburg niet: 'n begrip!!!!!
T` is soms ook net een dorp he, Dat Tilburg :goodman:
Harry Batist
7 januari 2010, 13:27
Zie dat Joy Turpijn ook lid is geworden, Welkom Joy en have fun en gaat lekker daar in Zoetermeer.
Guus de Jong
7 januari 2010, 17:31
sorry Emile maar dat is August de Jong
en ik ben een zoon van de kolenboer
Piet Jansen
7 januari 2010, 18:37
Ik van me vader althans dat heeft mijn moeder altijd volgehouden :goodman:
Edwin van Ulsen
7 januari 2010, 22:58
Hallo allemaal,
Ik stel me even voor op het forum: ik ben Edwin, geboren te Den Haag en al bijna twintig jaar woonachtig te Zoetermeer. Toen ik klein was al gek op ijshockey, wonende in Houtwijk, dus mijn pa en ik gingen geregeld kijken naar de mannen van HIJS. Nooit zelf ijshockey mogen spelen(te duur.....), maar wel ge?nteresseerd gebleven. Door het inline hockey van mijn zoon er weer helemaal "in op gegaan"- mijn zoon zit intussen op de ijshockeyschool en hoopt volgend seizoen mee te kunnen doen in de competitie. Ben zelf werkzaam in de IT en fervent inliner geworden sinds begin dit jaar. NHL staat aardig wat uurtjes aan via de beamer, dus vanuit iedere hoek in de woonkamer kom je er niet onderuit als ik wil kijken :mrgreen:
Ga op het forum lekker meelezen en meebabbelen over HIJS en "mijn zoons" cluppie "Zoetermeer Panters".
Groetjes, Edwin
Werner van Grinsven
7 januari 2010, 23:31
Hoi ik ben Werner van Grinsven woon in Oisterwijk en kom al 10 jaar op de ijbaan van mijn favorieten club Destil trappers.
Ik mis zelden een thuiswedstrijd en ga ook graag naar uitwedstrijden kijken.
Leen van Vliet
9 januari 2010, 13:18
Hallo mede ijshockeyfans,
Als eerste bericht op het ijshockeyforum mezelf maar eens kort voorstellen.
Ik ben 2010, denk ik, goed begonnen door me te registreren als lid op dit forum. Ik las al een tijdje anoniem mee op dit forum. Ja Jan van Son, ik ben aan het oog van de commissie ontglipt, grinn. Mijn naam is Leen van Vliet, ik kom uit het grote dorp achter de duinen, ook wel bekent als Den Haag. Mijn club is HIJS. Ik ben al supporter van het ijshockey toen Hijs nog HIJS-Veronica heette en het ijshockey van achter het intussen al lang verdwenen IJzeren Gordijn, Rusland dus, zijn hoogtij dagen had. In die jaren heb ik ook genoten van de wedstrijden op televisie met het roemruchte commentaar van Frans Henrichs.
Ik bezoek zoveel mogelijk de thuis- en uitwedstrijden van HIJS The Haque.
Met een welgemeende sportieve ijshockey groet aan iedere ijshockeyfan,
Leen van Vliet
Jan van Son
9 januari 2010, 13:39
Hallo Leen
Blij dat je eindelijk uit de anoniemiteit treed.
Op het forum is altijd wel wat te leren,bv dat de forumleden ook de kleine lettertjes kunnen lezen lol.
groet Jan
Leen van Vliet
9 januari 2010, 14:52
Hallo Leen
Blij dat je eindelijk uit de anoniemiteit treed.
Op het forum is altijd wel wat te leren,bv dat de forumleden ook de kleine lettertjes kunnen lezen lol.
groet Jan
Ook die optie heb ik intussen gevonden Jan
Jan van Son
9 januari 2010, 15:03
Ook die optie heb ik intussen gevonden Jan
Hallo Leen
Als je het nog niet weet rechts boven staat Prive berichten ,er staat nu bij jou een 1 ,
ik heb je een pm gestuurd even op klikken.
grt Jan
Marc Engelen
10 januari 2010, 11:17
Hallo iedereen, zoals u kan zien ben ik ook nieuw hier op het forum,ik ben woonachtig in Belgie maar ga iedere week kijken naar de nederlandse ijshockey. Gaa ook al een tiental jaren naar de hockey in Belgie,leuke sport en waar de supporters na de wedstrijd nog samen een pintje kunnen drinken ( dat is in veel sporten niet het geval) groetjes nog en tot schrijven.
Marc Engelen::wavetowel::
Piet de Kort
10 januari 2010, 11:20
Hallo iedereen, zoals u kan zien ben ik ook nieuw hier op het forum,ik ben woonachtig in Belgie maar ga iedere week kijken naar de nederlandse ijshockey. Gaa ook al een tiental jaren naar de hockey in Belgie,leuke sport en waar de supporters na de wedstrijd nog samen een pintje kunnen drinken ( dat is in veel sporten niet het geval) groetjes nog en tot schrijven.
Marc Engelen::wavetowel::
De vader of broer van "onze Jens"? :goodman: Welkom op dit forum, Marc. Was jij er in Den Haag vorige week ook bij?
Hendrik Bakker
10 januari 2010, 11:43
Ik ben hier ook nieuw::penaltybox::::fries:: maar de meeste kennen mij wel als mascotte van de Flyers of strafbankhooligan ( zit namelijk achter de strafbank van de tegenstander) haha
Joeke-Melle de Vries
10 januari 2010, 11:51
Ik ben hier ook nieuw::penaltybox::::fries:: maar de meeste kennen mij wel als mascotte van de Flyers of strafbankhooligan ( zit namelijk achter de strafbank van de tegenstander) haha
Hey ouwe beer welkom op het forum jonge
Hendrik Bakker
10 januari 2010, 12:09
Dank je wel jonge:D
Marc Engelen
10 januari 2010, 12:14
De vader of broer van "onze Jens"? :goodman: Welkom op dit forum, Marc. Was jij er in Den Haag vorige week ook bij?
Ja zeker, in Den Haag,Nijmegen,Geleen,Amsterdam,,,,,,,,,enz
Hendrik Bakker
10 januari 2010, 12:38
Wat ben je weer scherp Piet:P haha net als op het supporterstoernooi
Piet de Kort
10 januari 2010, 13:02
Welkom Hendrik. Je schaatstechniek kan nog verbeterd worden! ::thumbsup::
Piet de Kort
10 januari 2010, 13:06
Ja zeker, in DenHaag, Nijmegen, Geleen, Amsterdam, ,,,,,,,,enz
Dan herken ik je de volgende keer wel. Je stond naast me achter de goal in de Uithof ook te juichen voor 2 punten, na winst met pen.shots. ::gowild::
Marc Engelen
10 januari 2010, 13:12
Dan herken ik je de volgende keer wel. Je stond naast me achter de goal in de Uithof ook te juichen voor 2 punten, na winst met pen.shots. ::gowild::
Inderdaad,tot straks misschien
Emile Joosten
10 januari 2010, 13:15
Inderdaad,tot straks misschien
Piet staat achter het uitvak en heeft waarschijnlijk een glas bier (of bierglas) in de hand!
Piet de Kort
10 januari 2010, 13:48
Piet staat achter het uitvak en heeft waarschijnlijk een glas bier (of bierglas) in de hand!
Als je bij mij en sommige andere Trappers supporters blijft staan (ipv te gaan zitten) Emile, leer je ook je medesupporters kennen, sterker nog de familie van de spelers ook! :goodman: ::cheerleader::::happy::
Emile Joosten
10 januari 2010, 13:54
Heb gisteren in Amsterdam de hele wedstrijd naast de vader van een speler gezeten.
Heb jou niet gezien Piet, niet staan nie en niet zitten nie!!!
Hendrik Bakker
11 januari 2010, 11:16
Wordt aan gewerkt haha
Maarten van der Woord
13 januari 2010, 12:52
Hallo allemaal,
Even voorstellen: mijn naam is Maarten van der Woord, geboren in Den Haag en woonachtig in Voorburg. Zelf nooit ijshockey gespeeld, vroeger wel regelmatig meegeweest toen mijn broer bij de junioren van Zoetermeer speelde. Vorig seizoen per toeval bij een wedstrijd HYS - Tilburg beland, puck gekopt (haha echt waar!) en sindsdien regelmatig te vinden in de Uithof.
Dit seizoen probeer ik ook af en toe wat foto's te maken (met wisselend succes) van de thuiswedstrijden van HYS. Voor mij een uitdaging om onder die lastige omstandigheden (weinig licht, rondvliegende pucks en sticks) te proberen om de razendsnelle actie vast te leggen. Zie http://mvdwoord.smugmug.com/IceHockey voor het resultaat...
http://mvdwoord.smugmug.com/IceHockey/Hys-Amsterdam/IMG7199/703084668_ZBzfD-M.jpg
maar ook zonder camera kan ik me uitermate goed vermaken met een pot live ijshockey!!
Robin van Leeuwen
14 januari 2010, 17:21
Goedemiddag dames.
Sinds vandaag dan eindelijk ook officieel lid van het ijshockeyforum. Sinds een jaartje bezoek ik de meeste thuiswedstrijd van HYS The Hague. Had tot vorig jaar nog nooit een pot ijshockey gezien. Hoewel ik zelf een groot voetballiefhebber ben vind ik ijshockey een zeer leuke en mooie sport. Alleen is het altijd jammer dat het zo koud is in de hal. Maargoed, op naar de bekerfinale a.s. woensdag! Come on the Hague!
Nico Groen
14 januari 2010, 17:57
Dit seizoen probeer ik ook af en toe wat foto's te maken (met wisselend succes) van de thuiswedstrijden van HYS. Voor mij een uitdaging om onder die lastige omstandigheden (weinig licht, rondvliegende pucks en sticks) te proberen om de razendsnelle actie vast te leggen, maar ook zonder camera kan ik me uitermate goed vermaken met een pot live ijshockey!!
Niet zo moeilijk Maarten, 200-2.0, 85-1.8 of beter ... 1/125 bij 400 ... dan moet het toch goed gaan...
p.s. perfect scherp haalt de "actie/beweging" er soms helemaal uit en dus een beetje bewegings onscherpte heeft zo zijn charme
Ton de Bruin
14 januari 2010, 18:23
welkom de club Robin en Maarten
Piet de Kort
14 januari 2010, 18:23
Goedemiddag dames.
Sinds vandaag dan eindelijk ook officieel lid van het ijshockeyforum. Sinds een jaartje bezoek ik de meeste thuiswedstrijd van HYS The Hague. Had tot vorig jaar nog nooit een pot ijshockey gezien. Hoewel ik zelf een groot voetballiefhebber ben vind ik ijshockey een zeer leuke en mooie sport. Alleen is het altijd jammer dat het zo koud is in de hal. Maargoed, op naar de bekerfinale a.s. woensdag! Come on the Hague!
Claudia? ::devilsmilie::
Bartele de Boer
14 januari 2010, 23:05
Claudia? ::devilsmilie::
Doe je Annet te kort Piet.::luisterjongen::
Hermann Engelman
16 januari 2010, 13:59
hallo ,na jaren dit forum hebben gevolgd,heb ik me ook maar eens aangemeld.
ik ben Hermann Engelman, woon in Dronrijp (Fr) en al 12 jaar fan van de flyers.
verder speel ik op recreative wijze bij de leeuwarden capitals.
nice to meet you all:Zwaai::Zwaai:
Wim Raateland
16 januari 2010, 16:32
ik zal me ook nog even voorstellen als nieuw forumlid
ben al wat langer fan van ijshockey maar pas anderhalf jaar ook bezoeker van de wedstrijden in de Uithof en soms ook in Tilburg als HYS The Hague daar moest spelen
maak dus meteen de goede tijd van onze club mee
we gaan met een clubje collega's naar de wedstrijden toe
aanstaande woensdag naar Eindhoven
in de zomer zit ik wat vaker op racefiets maar dat fietsen gaat ook wel door in de winter
Mike Stappershoef
27 januari 2010, 22:50
Halloooootjes mijn naam is Mike Stappershoef heb in het verleden ook ijshockey gespeeld bij Nijmegen tot het seizoen 2000/2001 helaas vanwege meerdere schouder op was het einde oefening nu helaas wat minder op de ijsbanen tevinden in tegenstelling tot mijn vader verder volg ik natuurlijk wel alles via de websites als straks mijn gezin uitgebreid is en ons huis eindelijk af is hoop ik weer meer te komen gegroet iedereen Mike Stappershoef
Theo Appelhof
27 januari 2010, 23:30
Halloooootjes mijn naam is Mike Stappershoef heb in het verleden ook ijshockey gespeeld bij Nijmegen tot het seizoen 2000/2001 helaas vanwege meerdere schouder op was het einde oefening nu helaas wat minder op de ijsbanen tevinden in tegenstelling tot mijn vader verder volg ik natuurlijk wel alles via de websites als straks mijn gezin uitgebreid is en ons huis eindelijk af is hoop ik weer meer te komen gegroet iedereen Mike Stappershoef
Welkom Mike op dit Forum.
Doe je Pa de groetjes.
Groetjes Theo.
Rob Donkers
28 januari 2010, 09:16
welkom Mike
Paul-Leander Welink
11 februari 2010, 11:49
Hallo iedereen!
Ik ben Paul-Leander Welink, sinds 3 jaar aan het ijshockeyen in Leiden. Eerst bij de Alphen Polar Bears, maar inmiddels zijn we ingestapt bij de vereniging in Leiden en staan we nu te boek als Leiden Polar Bears.
Groet,
Paul-Leander
Michel van Druten
5 maart 2010, 21:59
Hallo allemaal, ik ben Michel van Druten en supporter van HYS The Hague. Ben al een tijdje actief lezer op het forum maar zal me nu eens formeel voorstellen. Ben 42 kom uit Den Haag en ga bijna elke wedstrijd met vrouw en 2 dochters naar de wedstrijden kijken. Ik vond dat het nu maar eens tijd werd om me voor te stellen en actief mee te posten op het forum. Kan alleen maar zeggen dat er eigenlijk weinig anders dan over ijshockey word gepraat hier in huis en daar worden andere mensen weleens gek van. Maarja als je eenmaal het spelletje hebt gezien dan ben je verkocht, tenminste wij wel.
Groeten van een ijshockey gek uit Den Haag,
Michel.
Ton de Bruin
12 maart 2010, 12:37
Welkom bij de club Michel
Michel van Druten
12 maart 2010, 12:42
Dank je wel Ton.
Wil Molenschot
21 september 2010, 11:39
Dan maar niet, Ome Emile! ::devildance::
Alle Pietjes zitten op hun €€€€ tjes, dat weten we toch::gowild::::proost::
Esther Bonthuis
21 september 2010, 19:26
Nieuwkomers, welkom op dit forum.
Chris Remmerswaal
21 september 2010, 21:08
Hallo allemaal !!
Mijn naam is Chris Remmerswaal. Ik ben pas zeer kort hockeyfan ( sinds vorig seizoen ) en ging toen altijd kijken bij HYS The Hague. Omdat de stad waar ik woon nu ook een eredivisieteam heeft heb ik de overstap gemaakt naar de Royal Panthers.
Ik hoop u alleen een keer te mogen zien in het Silverdome te Zoetermeer bij een uitwedstrijd van uw team !!
Garoeten,
Chris
Geoffrey Payne
23 september 2010, 21:16
Hoi allen,
Ik begon met deze mooie sport op mij 10de in Hong Kong, heb daarna van mijn 12de-16de in Leiden gespeeld. Toen gestopt en pas weer op mijn 25de weer begonnen, na een half seizoen 3de ben ik bij de Leiden Islanders gaan spelen in de 2de en nu die weg zijn uit Leiden zal ik komend seizoen in de 3de uitkomen bij de "No Limits".
Ben sinds kort hoofd jeugdtrainer en jeugdcoördinator in Leiden wat me het nodige stressplezier zorgt (standard pre-season stress).
Verder hou ik van beer drinken, hard rock luisteren en iedereen die ik train zoveel mogelijk laten suicides schaatsen en op te drukken.
tot op't ijs!
Joeke-Melle de Vries
24 september 2010, 09:02
Chris en Geoffrey welkom op het forum hoop dat jullie hier nog een mooie tijd mogen hebben
Bob Leenhouwers
4 november 2010, 16:43
Hallo IJshockeyminnend Nederland,
Mijn naam is Bob Leenhouwers en lees als ik dit tik (4 november 2010) al een tijdje mee op het forum. Van mijn vierde tot mijn twintigste levensjaar heb ik bij de Kemphanen gespeeld. Door omstandigheden heb ik er de brui aan gegeven, maar een paar jaar later weer ingestapt in het recreantenijshockey bij de Light City Tornados (LCT). Met veertig lentes is het tempo niet meer wat het was, maar ijshockey blijft wat mij betreft de leukste sport die ooit bedacht is.
De reden waarom ik me nu inschrijf als schrijvend forumlid, is dat ik vind dat de Kemphanen wat extra steun op het forum mogen krijgen. Het is fantastisch dat de Kemphanen weer terug op de kaart, eh... ijsvloer staan, ook als dat gepaard gaat met minder leuke ontwikkelingen.
Het Nederlandse ijshockey in het algemeen gaat me daarnaast ook aan het hart. De teloorgang die gestaag na Lake Placid heeft plaatsgevonden lijkt eindelijk een beetje gestopt.
In het kader van deze ontwikkelingen zal ik af en toe mijn (onzinnige) opmerkingen hier spuien.
Ik wil bij voorbaat alvast bedanken: Piet de Kort en Jasper Lesterhuis. Eerstgenoemde had volgens mij burgemeester Stekelenburg op moeten volgen. Ik hou van mensen die zich niet schamen voor hun grote liefde en er dús duchtig op los tikken in dit forum. Jasper's stukken lees ik graag omdat ie een Kemphanen (en fotografisch) oog heeft en zich daar evenmin voor schaamt.
Tot binnenkort!
Bob
Ton de Bruin
4 november 2010, 17:19
Bob welkom bij dit medium.
Ik ben gen Kemphanen fan, maar wel van de sport.
Op dit forum leer kritiek te krijgen.
Dus bij deze de eerste.van mij dan gelijk maar.
goed initiatief om schrijvend lid te worden.
Alleen jammer dat je een verkeerd voorbeeld , Piet hebt genomen.(lol)
nogmaals welkom op het forum.
Bob Leenhouwers
4 november 2010, 18:05
Hoi Ton,
Leuk dat je gelijk reageert. Ik zal mijn best doen een olifantenhuid te ontwikkelen. Ben wel wat gewend, bovendien kunnen Brabanders uit Eindhoven en Tilburg doorgaans wel tegen een stootje... Vis serveren dan weer niet, maar goed: daarvoor rijden we graag even naar de haven in de buurt van HYS, immers Simonis Vis te Scheveningen is niet te evenaren!
Overigens heb ik ook nog het genoegen mogen smaken in de oude Houtzagerij te mogen rolhockeyen. Man o man, wat heb ik daar een Haags geleerd en later de moderne mediterane talen, hahaha...
Groetjes en tot schrijfs!
Bob
Maikel van Roessel
1 december 2010, 20:31
Hallo beste forumleden,
ik zal me even kort voorstellen,
Mijn naam is Maikel van Roessel,
Geboren in boxtel (kan ik ook niets aan doen) en mijn grote passie is ijshockey.
ik ben op dit moment nog team loos maar daar wil ik zo snel mogelijk iets aan gaan doen.
Trappers is voor mij de club in nederland en mijn favoriete spelers zijn op dit moment is toch wel Hagemeijer & het grote talent Loginov, daar kom ik dus echt voor naar het ijssportcentrum.
mijn favoriete buitenlandse spelers zijn Alex Ovechkin en Dustin Brown
Ik vindt het leuk dat er zo actief wordt gediscussieerd op dit forum en zal daar in de toekomst zeker mijn bijdrage aan gaan leveren.
Met Vriendelijke Groet,
Maikel van Roessel
Gerard van der Heide
1 december 2010, 20:36
Hallo beste forumleden,
ik zal me even kort voorstellen,
Mijn naam is Maikel van Roessel,
Geboren in boxtel (kan ik ook niets aan doen) en mijn grote passie is ijshockey.
ik ben op dit moment nog team loos maar daar wil ik zo snel mogelijk iets aan gaan doen.
Trappers is voor mij de club in nederland en mijn favoriete spelers zijn op dit moment is toch wel Hagemeijer & het grote talent Loginov, daar kom ik dus echt voor naar het ijssportcentrum.
mijn favoriete buitenlandse spelers zijn Alex Ovechkin en Dustin Brown
Ik vindt het leuk dat er zo actief wordt gediscussieerd op dit forum en zal daar in de toekomst zeker mijn bijdrage aan gaan leveren.
Met Vriendelijke Groet,
Maikel van Roessel
Welkom Maikel.........
Harry Batist
1 december 2010, 22:18
Veel plezier op dit forum Maikel en op de Uithof is nog wel plek voor een supporter
Maikel van Roessel
1 december 2010, 23:14
Veel plezier op dit forum Maikel en op de Uithof is nog wel plek voor een supporter
Bedankt Harry,
Als HYS niet tegen Trappers speelt ben ik gewoon voor HYS. (Haagse oma).
Groeten,
Maikel
Patrick Drost
20 december 2010, 21:14
hallo mij naam is patrick.
kom uit drenthe.
en ben ben een heerenveen flyers fan.
ik heb me hier aangemeld om ook mijn mening te kunnen geven en andere hun mening te geven .
mvg patrick
Maurits Roels
21 december 2010, 14:33
even voorstellen:
mijn naam is Maurits Roels nieuw hier op dit forum, neef van Wim Raateland al wel wat bekender hier op dit forum. 20 jaar, werkend als automonteur bij Vesely Autotechniek Haaglanden in Den Haag, wonend in Den Haag, en elke vrijdagavond samen met me vriendin trouwe Supporter van Hys the Hague. Jordy van Oorschot, Tim Knudsen, Demelinne & Korthuis favoriete spelers.
Maurits Roels
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.