PDA

View Full Version : Nieuwe gebruikers

Pagina's : 1 [2]

Wim Raateland
21 december 2010, 17:01
Welkom op het forum Maurits

leuk medium om voor en na de wedstrijd zin en onzin te lezen

Jan van Son
19 januari 2011, 11:09
Hallo Maurits leuk weer een HYS fan erbij op het forum te hebben.

Hans 't Hart
14 februari 2011, 10:33
Hallo beste lezers. Ik ben Hans 't Hart en woon nu 5 jaar in Zagreb Kroatie. Mijn vrouw en ik zijn fan van KHL Medvescak Zagreb en ik ben oud fan van HYS Den Haag.
Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en dus blijf ik op de hoogte via internet van zoveel mogelijk ijshockey zaken die in NL gebeuren. Ik zou het leuk vinden om me te mengen in discussies en zo ook op de hoogte te blijven van wetenswaardigheden in de NL ijshockey wereld. Ik zeg tot horens. Groet Hans

Ton de Bruin
14 februari 2011, 10:46
Hallo beste lezers. Ik ben Hans 't Hart en woon nu 5 jaar in Zagreb Kroatie. Mijn vrouw en ik zijn fan van KHL Medvescak Zagreb en ik ben oud fan van HYS Den Haag.
Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en dus blijf ik op de hoogte via internet van zoveel mogelijk ijshockey zaken die in NL gebeuren. Ik zou het leuk vinden om me te mengen in discussies en zo ook op de hoogte te blijven van wetenswaardigheden in de NL ijshockey wereld. Ik zeg tot horens. Groet Hans

Hans welkom op het forum, en welkom bij de club.
Leuk jou ook hier te ontmoeten.

Remco Bambacht
14 februari 2011, 11:02

Heel erg leuk! We horen ook graag de verhalen uit Zagreb!

Hans 't Hart
14 februari 2011, 11:27
Bedankt Ton, klein wereldje he.

Hans 't Hart
14 februari 2011, 11:29
Remco ook jij bedankt. Ik ga mijn best doen om iedereen op de hoogte te houden, maar ik moet even wennen om met het idee "forum" om te gaan. (komt goed)

Edwin Grouwstra
14 februari 2011, 11:59
Remco ook jij bedankt. Ik ga mijn best doen om iedereen op de hoogte te houden, maar ik moet even wennen om met het idee "forum" om te gaan. (komt goed)

We hebben hier een topic lopen over Zagreb, je
kunt ons ongetwijfeld aan verdere info helpen.
bvd. !!

http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?t=10830

gr.

Vince Thaisho
16 februari 2011, 17:37
Hoi,

Ik ben 24 jaar, en volg de NHL sinds 1998 en fan van de Detroit Red Wings.
Heb altijd wel eens ijshockey willen spelen, maar nooit in verdiept.

Plan is om dit jaar of volgend jaar naar Amerika te gaan om het ijshockey in het echt te gaan zien, en niet elke dag via live streams etc...
Aankomende zaterdag ga ik naar de Uithof voor het Nederlands ijshockey.

Ton de Bruin
16 februari 2011, 18:33
welkom op het forum en in de uithof Vince.
Het zal zaterdag best wel druk worden in de uithof.

Bartele de Boer
17 februari 2011, 14:14
welkom op het forum en in de uithof Vince.
Het zal zaterdag best wel druk worden in de uithof.

Maar voor hoe lang? Wanneer er weer een wak in het ijs is is de drukte zomaar voorbij :goodman:

Vince Thaisho
18 februari 2011, 15:14
Is het trouwens mogelijk om kaarten te kopen bij de Uithof? of moet ik ze echt bestellen en printen?

Ton de Bruin
18 februari 2011, 15:45
Vince,
Ondaks dat ik gehoord heb dat zaterdag druk gaat worden zullen er best nog wel kaarten te koop zijn bij de kassa van de Uithof

Vince Thaisho
18 februari 2011, 21:23
Oke, we gaan het beleven :)

Aad Hogeboom
27 februari 2011, 13:24
Maar ja, dan word je nooit supporter van het jaar!!!
Gauw aanmelden dus Piet!!
Jij komt niet eens naar de NSC finale. Dus jij wordt helemaal nooit supporter van het jaar Emile.

Emile Joosten
27 februari 2011, 16:06
Jij komt niet eens naar de NSC finale. Dus jij wordt helemaal nooit supporter van het jaar Emile.

Dat was ik al eens Aad, geen zorg dus!:goodman:

Aad Hogeboom
28 februari 2011, 13:00
Dat was ik al eens Aad, geen zorg dus!:goodman:
Emile, ik weet niet waar de smiley's staan maar is het zo ook goed ;-)

Jeroen Raaijmakers
9 april 2011, 10:08
Ik ben Jeroen Raaijmakers. Heb geen ijshockey verleden en ben daardoor nog een leerling op ieder gebied.
Kwam in aanraking doordat we met een aantal oud collega's eens gekozen hebben om naar een wedstrijd te gaan kijken. (Krefeld Pinguine - Kassel Huskies was het geloof ik.) De sport had me gelijk te pakken en hierdoor ben ik vorig seizoen begonnen met het vaker bezoeken van wedstrijden. In mijn "eerste" seizoen alleen naar Krefeld geweest. Dit seizoen tweemaal naar Duesseldorf en eenmaal Keulen bezocht en voor de rest weer Krefeld, want dit is ondertussen toch wel mijn club geworden. :smiley_kev: Daarnaast is de sfeer in het knusse Kaiserpalast is naar mijn mening tophockey waardig.
Vanwege de ligging van mijn woonplaats verwacht ik dat ik voornamelijk DEL wedstrijden ga bezoeken, met wellicht een keer een uitstapje naar Nijmegen of Geleen.

Met vriendelijke groeten,
Jeroen

Gerard Lammers
6 oktober 2011, 19:16
Hey allemaal,

Ik ben Gerard Lammers, afkomstig uit de regio Den Haag. Ik ben vanaf begin jaren '90 fan van de Chicago Blackhawks en mijn favoriete spelers zijn dan ook Tony Amonte, Bob Probert, Eddie Belfour en meer recentelijk Dave Bolland, Pat Kane en Corey Crawford. Heb twee jaar geleden de NHL Premiere in Helsinki bezocht (Blackhawks-Panthers), geweldige ervaring! Heb een dag voor de wedstrijd tijdens een 'pep rally' foto's kunnen maken samen met Rocky Wirtz (=eigenaar van de Blackhawks), Patrick Sharp en Brian Campbell.
Verder verzamel ik graag ijshockeyshirts, voornamelijk Blackhawks en Blackhawks-gerelateerd. Hier kunnen jullie een kijkje nemen naar mijn verzameling:

http://s1179.photobucket.com/albums/x389/amonte78/

Verder wens ik iedereen een goed ijshockeyseizoen toe!

Theo van der Duin
6 oktober 2011, 20:11
Welkom Gerard.

Arie van der Linden
11 oktober 2011, 10:11
Hoi ijshockey liefhebbers,

Mijn naam is Arie van der Linden en ben woonachtig in Tilburg. Ik heb in mijn jeugdtijd wel wat geprobeerd op het gebied van ijshockey maar daar is het helaas bij gebleven. Wel volg ik deze sport al sinds 1982 mede door toedoen van mijn toenmalige partner die studeerde in Groningen nabij het ijsstadion Stadspark.
In 1985 ben ik voor mijn werk verkast naar Rijen waar ik via een collega (voormalige Trapper) in aanraking kwam met de Trappers. Sinds een aantal jaren ben ik dus een groot Fan van onze HockeyClub uit Tilburg waar ik samen met mijn vriendin zo min mogelijk wedstrijden probeer te missen.

Ik zou zeggen tot ziens in het stadion en een mooi Hockeyseizoen!

Sietze de Vries
12 oktober 2011, 17:34
Welkom op t forum Arie.

Sietze de Vries
12 oktober 2011, 17:36
Hey allemaal,

Ik ben Gerard Lammers, afkomstig uit de regio Den Haag. Ik ben vanaf begin jaren '90 fan van de Chicago Blackhawks en mijn favoriete spelers zijn dan ook Tony Amonte, Bob Probert, Eddie Belfour en meer recentelijk Dave Bolland, Pat Kane en Corey Crawford. Heb twee jaar geleden de NHL Premiere in Helsinki bezocht (Blackhawks-Panthers), geweldige ervaring! Heb een dag voor de wedstrijd tijdens een 'pep rally' foto's kunnen maken samen met Rocky Wirtz (=eigenaar van de Blackhawks), Patrick Sharp en Brian Campbell.
Verder verzamel ik graag ijshockeyshirts, voornamelijk Blackhawks en Blackhawks-gerelateerd. Hier kunnen jullie een kijkje nemen naar mijn verzameling:

http://s1179.photobucket.com/albums/x389/amonte78/

Verder wens ik iedereen een goed ijshockeyseizoen toe!

Welkom op forum Gerard.

Bas Akkerman
4 december 2011, 07:27
::redrant::Goedemorgen IJshockeyfans... Ik ben gisteren nieuw lid geworden op deze leuke site.. Mijn naam is Bas Akkerman, in tegenstelling tot veel andere leden speel ik geen ijshockey maar ben denk ik minstens net zo bezeten van het spelletje... Ik heb door de jaren heen een enorme collectie ijshockeyspullen verzameld en wedstrijden bezocht, uit Amerika en Canada, en heb sinds kort een nieuwe hobby (mijn nieuwe woning).. Hierdoor ben ik kritisch gaan kijken wat er wel en wat er niet mee gaat... Om een heel lang verhaal kort te maken doe ik hierbij de oproep dat ik een enorme collectie NHL gerelateerde spullen te koop heb....

Korte opsomming :

Gesigneerde NHL pucks (+/- 50 stuks) o.a. Sakic, Lemieux, Lindros, Yzerman, Thornton, Kovalchuk, Luongo, semin en Sundin... en nog veel meer uiteraard
Ongesigneerde NHL pucks (+/- 30 stuks) o.a. winterclassicpucks, stanleycup winnerpucks, playerpucks (o.a. thornton, crosby, malkin en sakic)
Gesigneerde en ongesigneerde foto's (o.a. verschillende Red Wings players 08 met de cup)(gesigneerde Lemieux, Sakic, Iginla foto's)
Schitterende fotolijst van joe Sakic, gesigneerd
Schitterende Team Canada fotolijst, gesigneerd door alle spelers die de gouden plak wonnen (o.a. yzerman, lemieux, sakic, lindros, brodeur)
Originele Joe Thornton icehockey stick... vermelding van zijn naam op de stick
verschillende dvd's (regio 1).. Penguins, Stanley Cup winners en Docu's players
T-shirts Penguins (Malkin, Penguins conference winners en Penguins cup)
Boeken en magazines (The Hockey News, Final Stanley cup)
Ik hoop dat ik via deze oproep mijn schitterende collectie kan onderbrengen bij andere NHL liefhebbers die er nog wel de ruimte en tijd voor hebben... Uiteraard is alles in perfecte staat en origineel met NHL logo's erop

Greetz

Bas Akkerman

Karel van der Wal
4 december 2011, 08:56
Welkom Bas en veel plezier hier op dit forum. Maar ........................... je hebt dit verhaal op de verkeerde thread geplaatst. Ga even een kopie plaatsen op de hoofdpagina onderaan op de MARKTPLAATS thread, heb je meer kans van slagen.

PS zie trouwens dat je dat inmiddels gedaan hebt

Mark Bremer
6 januari 2012, 18:46
Hallo, mijn naam is Mark Bremer en bezoek sinds dit jaar regelmatig wedstrijden van de Friesland Flyers. IJshockey is een leuke sport als we in de winter geen autosport wedstrijden hebben. Hoop hier op het forum wat beter bij te kunnen blijven van het nieuws in de binnenlandse- en buitenlandse competities.

Anouk van den Dries
26 januari 2012, 14:10
Hallo,
Mijn naam is Anouk van den Dries en ik kom bij iedere wedstrijd van de Tilburg Trappers. Ik denk dat ik doormiddel van dit forum alles van de uitwedstrijden ook goed bij te kunnen houden:D

Ro Herregraven
26 januari 2012, 14:15
Hallo,
Mijn naam is Anouk van den Dries en ik kom bij iedere wedstrijd van de Tilburg Trappers. Ik denk dat ik doormiddel van dit forum alles van de uitwedstrijden ook goed bij te kunnen houden:DEn ik maar denken dat hier alleen maar mensen kwamen om te zeiken. Welkom, Anouk! Eindelijk iemand die het forum gebruikt voor iets nuttigs.

Theo van der Duin
26 januari 2012, 14:34
Hallo, mijn naam is Mark Bremer en bezoek sinds dit jaar regelmatig wedstrijden van de Friesland Flyers. IJshockey is een leuke sport als we in de winter geen autosport wedstrijden hebben. Hoop hier op het forum wat beter bij te kunnen blijven van het nieuws in de binnenlandse- en buitenlandse competities.

Welkom Mark. En ga je bij het ijshockey ook foto's maken?

Marinus van der Mark
26 januari 2012, 17:07
goede avond

Ik ben Marinus van der Mark kom uit Den Haag
ben fan van Hijs the hague en Hokij wolves
heb van 1970 tot 1996 bij hijs gespeeld ben verder ook een jaar of 15 aktief geweest als scheidsrechter
mijn roepnaam is Mike
hoop hier veel te schrijven en reageren op berichten

met sportieve groeten mike vander mark

Ro Herregraven
26 januari 2012, 17:21
ben verder ook een jaar of 15 aktief geweest als scheidsrechter
mijn roepnaam is MikeO, ben jij er zo één. Dan zal die roepnaam vast wel eens anders geweest zijn ;-)

Even zonder dollen: Welkom! Er vinden hier nog wel eens discussies over de spelregels plaats, vaak omdat sommigen de spelregels niet goed kennen. Hopelijk kun je hier in de toekomst een helpende hand zijn.

Nico Groen
26 januari 2012, 17:41
goede avond

Ik ben Marinus van der Mark kom uit Den Haag
ben fan van Hijs the hague en Hokij wolves
heb van 1970 tot 1996 bij hijs gespeeld ben verder ook een jaar of 15 aktief geweest als scheidsrechter
mijn roepnaam is Mike
hoop hier veel te schrijven en reageren op berichten

met sportieve groeten mike vander mark

LOL ... je vergeet je rol- en inline-hockey Mike, maar toch welkom hier collega scheids / speler / supporter :grin:

Marinus van der Mark
26 januari 2012, 19:06
oke nico dat klopt heb ik ook nog een jaar of 15 gedaan in de zomerperiodes

Teun Schaars
10 maart 2012, 10:03
Hallo, zal me ook maar even voorstellen dan.
Ik ben Teun Schaars, zoals mijn forumnaam al doet vermoeden. 18 jaar oud, kom uit een gat tussen Arnhem en Nijmegen, en na de afgelopen winter is het ijshockeyen aardig aangewakkert bij mij. Ik heb rond febuari vooral op natuurijs partijtjes gedaan. Verder beoefen ik de motortrial sport, misschien bij jullie wel bekend?
Kom ook in de vakantie's wel eens in het Triavium te Nijmegen. Ben aan het kijken of ik volgend seizoen zal gaan ijshockeyen in Nijmegen samen met een neefje van mij. Heb echter geen idee wat dit gaat kosten en of ik het beste bij een studentenvereniging kan gaan of bij een club die speelt in Nijmegen. Ik denk zelf dat een club uit Nijmegen handiger is, omdat mijn neefje nog op het middelbaar zit en dus geen student is.
Hebben jullie nog een (ongezoute) mening hierover? Studentenvereniging of normale club uit Nijmegen?
En wat zullen de kosten ongeveer zijn die ik zal moeten maken bij de start van mijn ijshockeydebuut ?
Heb wel al schaatsen, geen echte Bauers/Reebok/Easton of CCM schaatsen, is dit wel nodig?
En heb een stick+puck van de Perry Sport, gewoon van aluminium en zonder kromming. Voldoet dit om te kijken of ijshockey mijn sport is?

Groeten Teun,