View Full Version : Gebroeders McCarthy naar de Devils
Pieter van der Wal
24 mei 2008, 18:28
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de feestbeesten McCarthys zijn gestrikt door de Nijmegen Devils (en ze hebben niet eens mee getraind Kersten !)
Abe Brouwer
24 mei 2008, 18:30
Zozo er staat wat te gebeuren in Nijmegen!::devilsmilie::
Edwin Grouwstra
24 mei 2008, 18:57
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de feestbeesten McCarthys zijn gestrikt door de Nijmegen Devils (en ze hebben niet eens mee getraind Kersten !)
Veel plezier er mee.
Komt broer nummer 3 ook naar Nijmegen ??
Dacht dat ze nog eens met z'n allen samen wilden spelen !?
gr.
Gerard van der Heide
24 mei 2008, 19:52
Ja Pieter, heb ik ook vernomen. En er schijnen nog wat verassingen aan te komen.......
Michael van Opstal
24 mei 2008, 19:57
Gaat Heerenveen de plaats van Groningen op de ranglijst innemen aankomend seizoen?
Edwin Grouwstra
24 mei 2008, 20:06
Gaat Heerenveen de plaats van Groningen op de ranglijst innemen aankomend seizoen?
Hoe zo !?
Imports verdwijnen toch meestal na 1 seizoen, iig bij Heerenveen.
En ieder jaar komen er weer nieuwe/betere voor terug.
gr.
Jack Keijbets
24 mei 2008, 20:19
leuke spelers wat komt er nog meer
Jordy Rutten
24 mei 2008, 20:23
Toen ik eind vorig seizoen zei dat Nijmegen aankomend seizoen wel eens een Play off kandidaat kon worden, werd ik door het grootste deel van het forum voor gek verklaard.
Nou hebben ze gelijk, want ik ben ook volledig getikt, maar dat terzijde...
Ik hoop van harte dat ik gelijk krijg, en het ziet ernaar uit dat de plannen hier in Nijmegen erg mooi zijn. Ik vind dit mooie ontwikkelingen.
Wel hoop ik dat Gengtes en het bestuur rekening houden met de wensen van het Nijmeegse publiek. Want hier in Nijmegen zien we graag goede imports en andere NL spelers, maar we zien natuurlijk het liefst erg veel Nijmegenaren rondschaatsen.
Keep on the good work!:smiley_devils:
Yup, en Groningen die van Heerenveen. En Nijmegen die van Tilburg.:mrgreen:
Michel Kuster
24 mei 2008, 21:10
Mocht het zo zijn dat deze gebroeders bij de Devils komen spelen,dan is dat een goede zet van Nijmegen.
En lijkt het erop dat er weer een keer een team op de been word gebracht dat serieus mee gaat doen om de prijzen.
We wachten maar rustig af wat er komend seizoen allemaal op het Nijmeegse ijs zal staan!!
Michel...
Karel Kersten
25 mei 2008, 01:00
Die hebben geen training nodig Pieter!
Karel Kersten
25 mei 2008, 10:22
Hoe zo !?
Imports verdwijnen toch meestal na 1 seizoen, iig bij Heerenveen.
En ieder jaar komen er weer nieuwe/betere voor terug.
gr.
Wij hebben er ook wel eens veel slechtere voor terug gekregen Edwin!::surrender::
Geert van der Meulen
25 mei 2008, 11:16
Als je de site van Vadeko Flyers leest zie je dat in het laatste artikel op die site wordt gezegd dat een zestal buitenlanders van vorig seizoen een aanbod heeft ontvangen van de Flyers: Tim Kelleher, Oriel McHugh, John Gordon, Jeff Moor, Michael Nason en Andrei Levitin. De McCarthy broers worden nergens genoemd. In geen enkel artikel over Flyers na de competitie worden de broertjes genoemd. Blijkbaar heeft Flyers afscheid van hen genomen, niet andersom.
Edwin Grouwstra
25 mei 2008, 11:28
Als je de site van Vadeko Flyers leest zie je dat in het laatste artikel op die site wordt gezegd dat een zestal buitenlanders van vorig seizoen een aanbod heeft ontvangen van de Flyers: Tim Kelleher, Oriel McHugh, John Gordon, Jeff Moor, Michael Nason en Andrei Levitin. De McCarthy broers worden nergens genoemd. In geen enkel artikel over Flyers na de competitie worden de broertjes genoemd. Blijkbaar heeft Flyers afscheid van hen genomen, niet andersom.
Ben benieuwd welke van de genoemde spelers strax ook daadwerkelijk
voor de Flyers op het ijs staan.
gr.
Rene van Dijk
25 mei 2008, 12:00
Ben benieuwd welke van de genoemde spelers strax ook daadwerkelijk
voor de Flyers op het ijs staan.
gr.
First things first, eerst een sponsor ::neutral::
Sander Bekker
25 mei 2008, 13:23
En hoe staat het met Paul Vincent?
Herman Hummel
25 mei 2008, 13:44
Toen ik eind vorig seizoen zei dat Nijmegen aankomend seizoen wel eens een Play off kandidaat kon worden, werd ik door het grootste deel van het forum voor gek verklaard.
Nou hebben ze gelijk, want ik ben ook volledig getikt, maar dat terzijde...
Ik hoop van harte dat ik gelijk krijg, en het ziet ernaar uit dat de plannen hier in Nijmegen erg mooi zijn. Ik vind dit mooie ontwikkelingen.
Wel hoop ik dat Gengtes en het bestuur rekening houden met de wensen van het Nijmeegse publiek. Want hier in Nijmegen zien we graag goede imports en andere NL spelers, maar we zien natuurlijk het liefst erg veel Nijmegenaren rondschaatsen.
Keep on the good work!:smiley_devils:
Yup, en Groningen die van Heerenveen. En Nijmegen die van Tilburg.:mrgreen:
Hey! Jordy.
Je hebt een vooruit ziende blik.
Groningen is ook al lekker bezig, wordt nog zeeeeeer verrassend.
Zijn we toch mooi "Fan" van twee top club's
:smiley_groningenpro
Jordy Rutten
25 mei 2008, 14:00
Hey! Jordy.
Precies, Herman. In een ander topic las ik namelijk:
Jeroen van Olphen, Dennis Schreur, Zahir Hup en Sjoerd Idzenga gaan tryouts doen bij Groningen..........................
Ik hoop van harte dat Groningen volgend seizoen een grote rol van betekenis gaat spelen. Ik gun het jullie van harte!
Dolf Loesberg
25 mei 2008, 16:09
Hey! Jordy.
Beide heren gespot in groningen?
Harry Koenen
25 mei 2008, 17:31
Het is nog geen 1 december. Laat iedereen er maar op kapot lopen..... Voorbereiding op de vakantie is te vergelijken met voorbereiding op competitie. Wie het laatst lacht, lacht het ...
Gerard van der Heide
25 mei 2008, 17:54
Het is nog geen 1 december. Laat iedereen er maar op kapot lopen..... Voorbereiding op de vakantie is te vergelijken met voorbereiding op competitie. Wie het laatst lacht, lacht het ...
Begint jou seizoen 1 december Harry? Zijn de daarop voorafgaande weken weer voor spek en bonen? Stop daar nu eens mee, het seizoen begint in oktober en eindigt, als je gelukkig bent in maart. Niks meer en niks minder.
Er moet gewoon in oktober een team staan en daarmee uit. 1 december is in mijn ogen als uiterste redmiddel mocht blijken dat er iets niet geheel naar wens is. Maw de voorbereiding op competite begint VOOR de zomervakantie. Waarom denk je dat alle clubs al druk in de weer zijn om spelers te halen???? Juist ja, om straks niet achter het net te vissen........
Wie volgend seizoen het laatst lacht heeft nu al reeds een goede voorbereiding......
Harry Koenen
25 mei 2008, 18:41
Gerard,
Dat is wel duidelijk wat jij zegt! Echter dat 1 december-gebeuren is MEER een gebeuren van ANDERE CLUBS en ik zou wensen dat DE FLYERS dat ook doen.
Afgelopen seizoen is dat wel gebeurd. Hebben wij ons daar ook enigszins op ingesteld.
Welke club is er in de voorbereiding in september vorig jaar met spelers en supporters met een boot, afgezien van het feit dat wij de Friese meren hebben, het water op geweest?
Is mij prima bevallen. Hadden, ondanks behoorlijke opkomst, nog wel wat supporters bij gekund!
Dus daar lag het niet aan.
Vwb het aantrekken van spelers wil ik je toch nog even onder de aandacht brengen een bericht van de voorzitter Danny van j.l. do.22 mei. Dat kun je lezen op ons CLUBFORUM.
Als jij gewend bent om zaken te doen dan weet je wat het is om ZAKEN voor elkaar te krijgen.
Ik moet zeggen dat de manier waarop jij leeft voor de club prijzenswaardig is maar ik vind wel dat wij als supp. het technische gedeelte over moeten laten aan de verantwoordelijke mensen en die weten heus wel wat ons streven is. Dat ze dat weten komt volgens mij vooral door ons als supp.
maar ook door hun eigen inzichten en opvattingen. Het zou nog wel eens kunnen dat de andere clubs uit gaan maken met WIE De Flyers zaken gaan doen.
Welke cubsupporter in Nederland kan rechtstreeks met de voorzitter mailen?
Vind het behoorlijk dat indien wij vragen hebben wij het aanbod van de voorzitter hebben gekregen om Danny te kunnen mailen.
Concreet: Laat de boot nog niet van stapel lopen zo lang er aan gebouwd wordt.
Streefdatum in voor mij ook 1 oktober maar ik wacht wel rustig af.
Geert van der Meulen
25 mei 2008, 20:28
Begint jou seizoen 1 december Harry? Zijn de daarop voorafgaande weken weer voor spek en bonen? Stop daar nu eens mee, het seizoen begint in oktober en eindigt, als je gelukkig bent in maart. Niks meer en niks minder.
Er moet gewoon in oktober een team staan en daarmee uit. 1 december is in mijn ogen als uiterste redmiddel mocht blijken dat er iets niet geheel naar wens is. Maw de voorbereiding op competite begint VOOR de zomervakantie. Waarom denk je dat alle clubs al druk in de weer zijn om spelers te halen???? Juist ja, om straks niet achter het net te vissen........
Wie volgend seizoen het laatst lacht heeft nu al reeds een goede voorbereiding......
Volgens mij zijn er weining Nederlandse teams klaar voor 1 september. In de bekercompetitie wordt al jaren door veel clubs geëxperimenteerd. Ik ben het echter me je eens. Het team dient er ruim voor het begin van het seizoen te staan.
En ongetwijfeld is ook Flyers daar druk mee bezig.
Jan Schut
25 mei 2008, 22:50
De voorbereiding kan ook wel in Augustus beginnen, maar we moeten een ding niet vergeten, de meeste clubs spelen met semi-profs.
Wie gaat het betalen, de spelers eerder oproepen en laten spelen kan in de NHL en DEL.
Maar een seizoenskaart kost daar ook minimaal ?500,00 en dan heb je nog maar een staplaats achter de goal. Als wij zo iets in Nederland gaan doen komt er helemaal geen mens meer.
Ook jij niet Gerard. wij zijn blij met de kosten van een kaart en een seizoenskaart.
Ik weet niet wat de entreekaarten zijn bij voetbal, laatst even gekeken Nederland-Wales vriendschappelijk vlgd week zaterdag, ? 45.00.
Ik heb gauw bedankt, en ik wacht wel weer op Tsjechie en de Flyers.
Spektakel 60 min, en een betaalbare prijs.
Gerard van der Heide
26 mei 2008, 08:00
............Maar een seizoenskaart kost daar ook minimaal ?500,00 en dan heb je nog maar een staplaats achter de goal. Als wij zo iets in Nederland gaan doen komt er helemaal geen mens meer.
Ook jij niet Gerard. wij zijn blij met de kosten van een kaart en een seizoenskaart..............
Dat maak ik zelf wel uit of ik 500 euro betaal of niet Jan. Maar vergeet niet, er zijn meer wegen die naar Rome leiden (of is in dit geval leiden met "ij" beter toepasbaar).
Raymond Demas
26 mei 2008, 08:42
Super voor nijmegen
Maar ja kijk naar Den Haag vorig jaar super spelers maar geen team wat er stond , teveel individuele klasse op het ijs. (dit is mijn mening)
Paul van Heertum
26 mei 2008, 08:51
Een seizoenkaart bij PSV kost ongeveer 13,5 euro per wedstrijd(op oost)
Gewoon betaalbaar en echt niet zoveel duurder als bijvoorbeeld bij de Trappers
Martijn Snoeren
26 mei 2008, 09:12
Super voor nijmegen
Maar ja kijk naar Den Haag vorig jaar super spelers maar geen team wat er stond , teveel individuele klasse op het ijs. (dit is mijn mening)
Zelfs dat nog niet eens! Het probleem bij den haag was teveel nationaliteiten met verschillende ijshockeyculturen. Die krijg je gewoon niet"samen"aan het hockeyen.
M.a.w er is geen collectief van te smeden (tenminste niet op dit niveau)
Alex van den Brink
26 mei 2008, 09:22
Zelfs dat nog niet eens! Het probleem bij den haag was teveel nationaliteiten met verschillende ijshockeyculturen. Die krijg je gewoon niet"samen"aan het hockeyen.
M.a.w er is geen collectief van te smeden (tenminste niet op dit niveau)
Dat ben ik niet met je eens, er zijn zat voorbeelden van teams met diverse culturen en succes.
Het probleem van Den Haag vorig jaar was de tijdsdruk, alles was met de snelheid van een TGV geregeld en gebouwd.
Één van de grootste problemen is de buitenlanders te laten omgaan met de nederlandse cultuur. De meeste importspelers zijn gewend te luisteren, terwijl de gemiddelde Nederlander eerst wil praten/polderen/overleggen etc.
Paul van Heertum
26 mei 2008, 10:03
Bepalen de Nederlandse spelers hoe er getraind wordt dan?~
Jack Mulders
26 mei 2008, 16:26
De voorbereiding kan ook wel in Augustus beginnen, maar we moeten een ding niet vergeten, de meeste clubs spelen met semi-profs.
Wie gaat het betalen, de spelers eerder oproepen en laten spelen kan in de NHL en DEL.
Maar een seizoenskaart kost daar ook minimaal ?500,00 en dan heb je nog maar een staplaats achter de goal. Als wij zo iets in Nederland gaan doen komt er helemaal geen mens meer.
Ook jij niet Gerard. wij zijn blij met de kosten van een kaart en een seizoenskaart.
Ik weet niet wat de entreekaarten zijn bij voetbal, laatst even gekeken Nederland-Wales vriendschappelijk vlgd week zaterdag, ? 45.00.
Ik heb gauw bedankt, en ik wacht wel weer op Tsjechie en de Flyers.
Spektakel 60 min, en een betaalbare prijs.
Bij Krefeld betaal je 345 euro voor een seizoenskaart.
Daar zie je ongeveer zo´n 12 thuiswedstrijden meer dan in Nederland, tevens zie je dan ook een beter nivo ijshockey.
Kaarten bij een vriendschappelijke wedstrijd van Oranje heb je al voor 25 euro. waarschijnlijk heb je bij een buro gekeken wat er nog dik aan wilt verdienen, Jan.
Karel Kersten
4 juni 2008, 17:34
Mooie betrouwbare bron Pieter!!!:toimonster:
Karel van der Wal
4 juni 2008, 17:54
hen jij andere info Karel, daaruit blijkt dat je wel degelijk dicht bij het vuur zit meneer Kersten alias ....
Gregory Zuidvliet
4 juni 2008, 18:57
Uit zeer betrouwbare bron heb ik dat vernomen ik noem geen namen ene M
Piet de Kort
4 juni 2008, 19:48
hen jij andere info Karel, daaruit blijkt dat je wel degelijk dicht bij het vuur zit meneer Kersten alias ....
Karel VvuL, tuurlijk zit KK dicht bij het vuur in Niwmege! Ik vertel geen onwaarheden! ::wavetowel::::devildance::::happy::
Karel Kersten
4 juni 2008, 21:35
Karel VvuL, tuurlijk zit KK dicht bij het vuur in Niwmege! Ik vertel geen onwaarheden! ::wavetowel::::devildance::::happy::
Ik heb je nog nooit op 1 waarheid met betrekking op mijn persoon kunnen betrappen schoonmaakPiet!:Wave:
Harry Koenen
4 juni 2008, 21:58
Als ik kijk naar wat DE Flyers aantrekken en maanden terug al te kennen hebben gegeven op zoek te zijn naar andere type spelers dan lijkt het wel voor de hand te liggen dat ze naar Nijmegen gaan.
Karel Kersten
4 juni 2008, 22:05
[quote=Karel van der Wal;45178]hen jij andere info Karel, daaruit blijkt dat je wel degelijk dicht bij het vuur zit meneer Kersten alias ....[/quote
::detective:: Net zo ver als jij naamgenoot!
Karel van der Wal
5 juni 2008, 09:31
[quote=Karel van der Wal;45178]heb jij andere info Karel, daaruit blijkt dat je wel degelijk dicht bij het vuur zit meneer Kersten alias ....[/quote
::detective:: Net zo ver als jij naamgenoot!
dus ook (team) manager (geweest) van de Devils? Ik post in ieder geval met eigen naam en kom niet eens uit de keizer karel stad !!
Weet je de reden ook waarom ze niet komen? Vertel Keizer
Karel Kersten
5 juni 2008, 21:38
[quote=Karel Kersten;45206]
dus ook (team) manager (geweest) van de Devils? Ik post in ieder geval met eigen naam en kom niet eens uit de keizer karel stad !!
Weet je de reden ook waarom ze niet komen? Vertel Keizer
Ik manag me zelf Karel,heb ik geen team voor nodig. Je vergist je gewoon over het dicht bij het vuur zitten.
Ik meldt pas iets als ik het zeker weet,en niet als ik een harde plasser krijg van het melden van geruchten of andere kwats verhalen.
Groeten uit Keizer Karel stad!:goodman:
Emile Joosten
5 juni 2008, 22:05
[quote=Karel van der Wal;45229]
Ik manag me zelf Karel,heb ik geen team voor nodig. Je vergist je gewoon over het dicht bij het vuur zitten.
Ik meldt pas iets als ik het zeker weet,en niet als ik een harde plasser krijg van het melden van geruchten of andere kwats verhalen.
Groeten uit Keizer Karel stad!:goodman:
Blijft toch 'n vreemde zaak dat men jou onder een fakenaam laat blijven posten!
Michel Kuster
5 juni 2008, 22:21
[quote=Karel Kersten;45304]
Idd ik wil nu onderhand ook wel eens een keer weten wie die man (Karel Kersten) is die alles zo mooi weet te vertellen??
FAKE naam is voor watjes!!
Michel...
Pieter van der Wal
5 juni 2008, 22:50
De moderators op dit forum bestaat uit één grote Nijmeegse kliek Opa IJshockey. Ze houden elkaar de hand boven het hoofd. De meeste goed geinformeerde mensen van ons weten allang dat deze bestuurslid van de Devils hier onder een pseudoniem (Karel Kersten) zit te posten.
De enigste harde plasser die hij krijgt is dat hij weer een nieuwe auto heeft verkocht.
Michel Kuster
5 juni 2008, 22:58
een audi soms?
Michel...
Piet de Kort
5 juni 2008, 23:16
een audi soms?
Michel...
Over wie heb jij het? Geen idee! :goodman:
Karel Kersten
6 juni 2008, 00:58
De moderators op dit forum bestaat uit één grote Nijmeegse kliek Opa IJshockey. Ze houden elkaar de hand boven het hoofd. De meeste goed geinformeerde mensen van ons weten allang dat deze bestuurslid van de Devils hier onder een pseudoniem (Karel Kersten) zit te posten.
De enigste harde plasser die hij krijgt is dat hij weer een nieuwe auto heeft verkocht.
Zolang je bevindingen niet op keiharde waarheden berusten maar puur op gissingen Mr vd wal moet je erg uitkijken met deze uitspraken.
Het beschuldigen van een persoon die ik niet ben is een kwalijke zaak!
Andy Clifton
6 juni 2008, 07:29
Zolang je bevindingen niet op keiharde waarheden berusten maar puur op gissingen Mr vd wal moet je erg uitkijken met deze uitspraken.
Het beschuldigen van een persoon die ik niet ben is een kwalijke zaak!
Ik moet jullie echt teleurstellen Karel Kersten is een bestaand persoon.Dus geen fake naam. En een tijdje navraag doen in nijmegen en je komt er wel achter wie hij is.
Fintan Planting
6 juni 2008, 07:43
Ik begrijp werkelijk niet waar dat hardnekkige gerucht vandaan komt dat Ronald Diehle onder de naam Karel Kersten post. Zoals ik al aan diverse mensen heb uitgelegd - waaronder aan jouw vader - komen de IP-nummers niet overeen, evenmin als de schrijfstijl. En zeker dat laatste telt in dit geval zwaar. Ik ken Ronald al heel wat jaren inmiddels en ben er van overtuigd dat hij hier niet onder een valse naam post.
Bij navraag in Nijmegen is me nu een paar keer verteld dat Karel Kersten een echt bestaand persoon is, maar ik heb hem zelf nog nooit ontmoet. Zelf vermoed ik ook dat het een pseudoniem is, maar we leven nu eenmaal niet in een land waar we een kopie paspoort kunnen eisen in dit soort gevallen. De IP-nummers zijn niet te koppelen aan een andere gebruiker hier op het forum en lijken ook niet via een proxy te lopen.
Posten onder een valse naam is hier niet toegestaan, maar het wijzen van vingers naar onschuldigen wordt ook zeker niet aangemoedigd. Als er iemand is die denkt over concreet bewijs te beschikken, dan verwijs ik graag door naar de abuse-commissie op abuse@ijshockey.com. Zonder iets van bewijs is het gewoon laster.
Joep Meijsen
6 juni 2008, 07:52
een audi soms?
Michel...
Ik ken Ronald Diehle al meer dan tien jaar en herken zijn schrijfstijl van kilometers afstand. Karel Kersten schrijft totaal anders. Qua gebruikte IP-nummers komt Karel Kersten niet overeen met een andere geregistreerde gebruiker op dit forum.
Remco Bambacht
6 juni 2008, 08:53
Je zou de politiek in moeten gaan aangezien je zoveel onzin verkoopt.
Eric van der Putten
6 juni 2008, 09:58
Posten onder een valse naam is hier niet toegestaan, maar het wijzen van vingers naar onschuldigen wordt ook zeker niet aangemoedigd. Als er iemand is die denkt over concreet bewijs te beschikken, dan verwijs ik graag door naar de abuse-commissie op abuse@ijshockey.com. Zonder iets van bewijs is het gewoon laster.
Toen ik me inschreef voor dit forum, moest ik mijn telefoonnummer doorgeven zodat een en ander gecontroleerd zou kunnen worden bij twijfelgevallen.
Jorgen Overdijk
6 juni 2008, 10:26
Mijn reactie wil ik hierbij plaatsen richting beide heren van der Wal.
Als eerste kreeg ik het gevoel dat ik hier als schuldige werd aangewezen.
Gelet op de opmerking "oud teammanager" en nu door van der Wal jr. een bestuurslid.
Niets is minder waar heren. Ik post, als ik dan eens een keer post, onder mijn eigen naam.
Het beschuldigen van zonder daar direct bewijs voor te leveren vind ik uiterst ongepast.
Laat mij voorop stellen vind de uitspraken door de heer Van der Wal Sr. ook behoorlijk ongepast. Zaken welke gaande zijn dienen hier niet ten tonele verspreidt te worden.
Deze houdt men zolang het niet door het team of tegenstander van H'veen geplaatst wordt binnenskamers. Dus als jullie voorzitter iets meldt is het wel zo gepast dat dit onder je beroeps geheim valt.
Maar wellicht zijn hier de meningen over verdeeld.
Was getekend Jorgen Overdijk
Michel Kuster
6 juni 2008, 11:53
Dacht dat deze discusie over de Gebroeders McCarthy ging???
Laat de rest toch lekker gaan.
Komen ze nu wel,of komen ze nu niet??
Michel...
Karel van der Wal
6 juni 2008, 12:48
Mijn reactie wil ik hierbij plaatsen richting beide heren van der Wal.
Als eerste kreeg ik het gevoel dat ik hier als schuldige werd aangewezen.
Gelet op de opmerking "oud teammanager" en nu door van der Wal jr. een bestuurslid.
Niets is minder waar heren. Ik post, als ik dan eens een keer post, onder mijn eigen naam.
Het beschuldigen van zonder daar direct bewijs voor te leveren vind ik uiterst ongepast.
Laat mij voorop stellen vind de uitspraken door de heer Van der Wal Sr. ook behoorlijk ongepast. Zaken welke gaande zijn dienen hier niet ten tonele verspreidt te worden.
Deze houdt men zolang het niet door het team of tegenstander van H'veen geplaatst wordt binnenskamers. Dus als jullie voorzitter iets meldt is het wel zo gepast dat dit onder je beroeps geheim valt.
Maar wellicht zijn hier de meningen over verdeeld.
Was getekend Jorgen Overdijk
Jorgen, de opmerking over (team) manager mijnerzijds was gestoeld op het feit dat KK zich " even dicht" bij de bron zou bevinden als ondergetekende. Ik heb verder geen namen genoemd. Maar ..... ik ben en blijf er van overtuigd dat KK onder een pseudoniem schrijft.
Wat verder betreft de Mc.Carthy, ik heb bijna wekelijks contact gehad met Mike McC. in verband met vermissing van een privegoed van hem. Dit is inmidddels opgelost. En wat hun komst verder wel of niet ...... betreft, laat meneer Kersten dat maar vertellen - hij is immers helemaal op de hoogte.
Voor Michel, als meneer Kersten die dicht bij het vuur zit volgens hem, de reden hier nu niet wil/kan melden zal hij wel wachten tot de reden algemeen bekend wordt anders wordt het kringetje van " bekenden" immers de klein en is/wordt KK ontmaskerd.::redrant::
Andy Clifton
6 juni 2008, 13:49
Jorgen, de opmerking over (team) manager mijnerzijds was gestoeld op het feit dat KK zich " even dicht" bij de bron zou bevinden als ondergetekende. Ik heb verder geen namen genoemd. Maar ..... ik ben en blijf er van overtuigd dat KK onder een pseudoniem schrijft.
Wat verder betreft de Mc.Carthy, ik heb bijna wekelijks contact gehad met Mike McC. in verband met vermissing van een privegoed van hem. Dit is inmidddels opgelost. En wat hun komst verder wel of niet ...... betreft, laat meneer Kersten dat maar vertellen - hij is immers helemaal op de hoogte.
Voor Michel, als meneer Kersten die dicht bij het vuur zit volgens hem, de reden hier nu niet wil/kan melden zal hij wel wachten tot de reden algemeen bekend wordt anders wordt het kringetje van " bekenden" immers de klein en is/wordt KK ontmaskerd.::redrant::
Karel ik heb in nijmegen tijdens de Emperors periode naast hem gezeten
.Dus ik weet zeker dat hij echt is dus.. Het is geen Pseudoniem
Piet de Kort
6 juni 2008, 14:08
Karel ik heb in nijmegen tijdens de Emperors periode naast hem gezeten
.Dus ik weet zeker dat hij echt is dus.. Het is geen Pseudoniem
Ik heb ook wel eens met STIJN DE JONG staan te praten! ::happy::
Roger W. de Groot
6 juni 2008, 14:26
Ik heb ook wel eens met STIJN DE JONG staan te praten! ::happy::
Hey Piet, hou mij er buiten aub ;)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.