PDA

View Full Version : Forumteam

Piet de Kort
15 mei 2008, 01:09
Lees jullie mail en reageer snel.

De SCTT heeft mij nl. het volgende laten weten:

"We hebben op verschillende manieren geprobeerd om aan pakken te komen voor het forumteam, maar het is helaas niet gelukt.
Hopelijk heb je eventueel zelf nog een aantal contacten die je kunt aanspreken voor pakken." ::censor::

Herman Herregraven
15 mei 2008, 03:13

"We hebben op verschillende manieren geprobeerd om aan pakken te komen voor het forumteam, maar het is helaas niet gelukt.
Hopelijk heb je eventueel zelf nog een aantal contacten die je kunt aanspreken voor pakken." ::censor::
Ik ben welliswaar niet van plan om mee te doen Piet...
Maar vraag me wel af waarom het forumteam net als vroeger,
de uitrusting v/d Kruikentrappers niet (meer) mag lenen/huren...
Met een klein beetje goede wil zou dat toch moeten lukken...???
Of is dit soms een verkapte rotsmoes om het forumteam te weren...???

Piet de Kort
15 mei 2008, 08:17
Maar vraag me wel af waarom het forumteam net als vroeger,
de uitrusting v/d Kruikentrappers niet (meer) mag lenen/huren...
Met een klein beetje goede wil zou dat toch moeten lukken...???
Of is dit soms een verkapte rotsmoes om het forumteam te weren...???

Dit jaar wordt het toernooi in Den Bosch gehouden! Ik weet niet of je daar ook pakken kunt huren. In Tilburg zullen ze deze pakken hiervoor niet afstaan, denk ik!

En het FORUMTEAM weren? Na aanscherping regels, verplaatsing toernooi, andere datum toernooi, afzegging team Friezeveen, verhoging van 25 euri m.b.t. inschrijving en geen pakhuur zal dit toch NIET waar zijn!!!!!!!! ::redrant::

P.s. 1 afmelding FORUMTEAMSPELER is al binnen!

Marcel de Groot
15 mei 2008, 11:35
P.s. 1 afmelding FORUMTEAMSPELER is al binnen!

Dat zal ik zijn.......

Helaas, zonder huur van een pak is het voor mij niet te doen. Ik heb wel een aantal "items" van een pak, maar lang niet compleet. Helaas maar waar. Daarnaast heb ik toch sterk het gevoel dat men het forumteam liever kwijt dan rijk is.

Ik ben bang dat het RG toernooi ten dode is opgeschreven.

Heel spijtig.........

Ro Herregraven
15 mei 2008, 12:11
Zonder uitrusting wordt 't inderdaad heel erg moeilijk...

Joep Meijsen
15 mei 2008, 12:15
Misschien is dit iets?

http://www.ijshockeyclinicnijmegen.nl/productssimple2.html

Jan de Jong
15 mei 2008, 12:37

Laat ik toch maar reageren, er wordt alweer veel te veel gesuggereerd.
We hebben alles wat in onze macht lag geprobeerd, we hebben er 2 tot onze beschikking, over de andere 6 zal het forumteam zelf zorg moeten dragen.

Ro Herregraven
15 mei 2008, 12:56
Misschien is dit iets?

http://www.ijshockeyclinicnijmegen.nl/productssimple2.html

Dat is misschien wel een idee, ja! Maar verhuren ze ook als de uitrustingen niet op het Triavium maar op het Sportiom gebruikt gaan worden?

Joep Meijsen
15 mei 2008, 13:14
Dat is misschien wel een idee, ja! Maar verhuren ze ook als de uitrustingen niet op het Triavium maar op het Sportiom gebruikt gaan worden?

Informeer eens zou ik zeggen, maar ik dacht van wel.

Herman Herregraven
15 mei 2008, 13:25
We hebben alles wat in onze macht lag geprobeerd, we hebben er 2 tot onze beschikking, over de andere 6 zal het forumteam zelf zorg moeten dragen.
Indien de voorzitter van de SCTT éérst zelf de nodige uitleg op dit forum had gegeven...
Dan zou het wellicht op voorhand stukken duidelijker geweest zijn Jan...
Het forumteam bestaat namelijk uit forumleden...
Die zijn dus allen alhier op dit forum aanwezig...
Blijf het trouwens een vreemde zaak vinden dat er in Tilburg wél een uitrusting gehuurd kan worden,
maar indien het tournooi in Den Bosch gespeeld wordt niet...!!!
Er kan toch een borgsom gevraagd worden...???
Misschien kun je dat nog even aan de forumleden van DIT forumteam uitleggen...

Piet de Kort
15 mei 2008, 15:17

Is niet aan mij geschreven! Wij hadden 8 pakken nodig! Niemand heeft mij verteld dat wij wel de beschikking hebben over 2 pakken! Anders vraag maar even aan je collega Patrick! Hij mailde mij gisteren namelijk! ::luisterjongen::

Richard Vader
15 mei 2008, 15:34
Wie informeert eens bij nijmegen want zonder uitrusting wordt t ook geen suc6 en ik heb er toch wel zin in

Huub Penners
15 mei 2008, 22:33
Zal ik de plaats van M de Groot dan maar innemen ::goedegrap::
Heb hier wel nog een complete uitrusting liggen :weedman:
Doe alleen mee als Joost v H ook meespeeld ::rulez::

Gerrit Hof
16 mei 2008, 18:33
Kan ik ook nog meedoen met het forumteam,ben transfervrij

Servi Bruls
16 mei 2008, 18:49
Dat zal ik zijn.......

Helaas, zonder huur van een pak is het voor mij niet te doen. Ik heb wel een aantal "items" van een pak, maar lang niet compleet. Helaas maar waar. Daarnaast heb ik toch sterk het gevoel dat men het forumteam liever kwijt dan rijk is.

Ik ben bang dat het RG toernooi ten dode is opgeschreven.

Heel spijtig.........

Ik heb hier nog een broek, handschoenen en edeledelel beschermer liggen.
Weet niet of je daarmee al een stuk verder bent?
Misschien kan ik nog wel wat spul van en vriend van me lenen zodat jij mijn spul kan lenen en je alsnog een complete uitrusting hebt?
Laat het maar weten.

En Piet, er is iets mis mijn email.
Dus dan via hier, ik speel gewoon mee (als het nog doorgaat) en als er genoeg teams meedoen.

Gerrit Hof
16 mei 2008, 18:51
Indien de voorzitter van de SCTT éérst zelf de nodige uitleg op dit forum had gegeven...
Dan zou het wellicht op voorhand stukken duidelijker geweest zijn Jan...
Het forumteam bestaat namelijk uit forumleden...
Die zijn dus allen alhier op dit forum aanwezig...
Blijf het trouwens een vreemde zaak vinden dat er in Tilburg wél een uitrusting gehuurd kan worden,
maar indien het tournooi in Den Bosch gespeeld wordt niet...!!!
Er kan toch een borgsom gevraagd worden...???
Misschien kun je dat nog even aan de forumleden van DIT forumteam uitleggen...

Niet te geloven waar u zich allemaal mee zit te bemoeien:goodman:

Herman Herregraven
16 mei 2008, 19:54
Niet te geloven waar u zich allemaal mee zit te bemoeien
Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussie-pagina's op het Wereldwijde web (http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldwijde_web).
Een forum heeft over het algemeen een hoofdpagina. Op ingedeelde onderwerpen kan vrijwel iedereen reageren per formulier (http://nl.wikipedia.org/wiki/HTML-formulier). Er kunnen nieuwe onderwerpen aangedragen worden of er wordt een oplossing gevraagd voor een specifiek probleem. De onderwerpen en het niveau van de discussie kunnen sterk variëren.
Om op sommige internetfora te mogen reageren, moeten bezoekers zich registeren onder een bijnaam (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijnaam), ook wel nickname (http://nl.wikipedia.org/wiki/Nickname) genoemd. Andere forums zijn vrijer en daarop kunnen berichten zonder registratie geplaatst worden. Dit heeft soms als bij-effect dat er door kwaadwillenden spam (http://nl.wikipedia.org/wiki/Spam) op het forum wordt geplaatst. Als zoiets gebeurt kan een moderator (http://nl.wikipedia.org/wiki/Moderator_%28algemeen%29) besluiten tot het bannen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bannen) van een persoon. Deze kan dan het forum niet meer bezoeken.
De virtuele persoonlijkheid van een forumbezoeker kan naast het gebruik van bijnamen ook tot uiting komen in het gebruik van avatars (http://nl.wikipedia.org/wiki/Avatar_%28nickname%29) en handtekeningen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Handtekening).

Met dank aan Paul van Heertum...

Piet de Kort
16 mei 2008, 22:48
Kan ik ook nog meedoen met het forumteam,ben transfervrij

Denk jij dat het FORUMTEAM op jou zit te wachten, Gerrit??? En al zeker niet na 2 lange dagen/nachten gezopen te hebben op de Geert Timmer- of Strubbentribune van de TT te Assen!!!::happy::::devildance::::wavetowel::

Gerrit Hof
17 mei 2008, 09:42
Denk jij dat het FORUMTEAM op jou zit te wachten, Gerrit??? En al zeker niet na 2 lange dagen/nachten gezopen te hebben op de Geert Timmer- of Strubbentribune van de TT te Assen!!!::happy::::devildance::::wavetowel::

Voor een plekkie in het forumteam ben ik bereid het allemaal op tv te gaan volgen Piet.:Bonk3::Bonk3:

Mikeal van Maurik
17 mei 2008, 20:40
zoals het er nu uitziet ben ik er ook bij op het forumtoernooi! en ben nog met piet in overleg als er spelers nodig zijn om er een paar van mijn team te vragen uit nijmegen. dus tot de 29ste allemaal

Richard Vader
19 mei 2008, 12:11
Ja wil nog altijd wel meedoen maar ik heb geen uitrusting dus daarom wil ik vragen of er nog meer mensen dit probleem hebben dan kunnen we eens bellen naar nijmegen of dat te fiksen valt met die uitrustingen daar!

Servi Bruls
19 mei 2008, 15:34
Ja wil nog altijd wel meedoen maar ik heb geen uitrusting dus daarom wil ik vragen of er nog meer mensen dit probleem hebben dan kunnen we eens bellen naar nijmegen of dat te fiksen valt met die uitrustingen daar!

Denk dat er toch wel ergens iets te regelen valt? Flinke borg betalen? Kopie id/paspoort?
Misschien kan Piet iets in Tilburg proberen te regelen??

Mikeal van Maurik
19 mei 2008, 18:52

als er bekend is hoeveel mensen een uitrusting nodig hebben, dan kan ik navragen of er iets te regelen valt qua spullen in nijmegen.

Piet de Kort
19 mei 2008, 19:34
als er bekend is hoeveel mensen een uitrusting nodig hebben, dan kan ik navragen of er iets te regelen valt qua spullen in nijmegen.

Ik heb een aantal afmeldingen die een uitrusting nodig hadden! Tevens hebben diverse FORUMTEAM spelers nog niets laten weten i.v.m. deelname. :goodman:

Servi Bruls
19 mei 2008, 20:49
Piet, ik heb een probleem met mijn emailaccount. Maar denk dat je al vernomen heb dat ik gewoon van de partij ben? Heb eventueel nog wat delen liggen voor iemand die nog wat delen nodig heeft voor een uitrusting.
Heb Marcel een pb gestuurd of hij misschien intresse heeft in die spullen zodat ie toch nog een volledige uitrusting tot zijn beschikking heeft. Mocht hij geen intresse hebben dat kan iemand anders het eventueel lenen.

Luitzen van der Heide
20 mei 2008, 00:15
Ik heb een aantal afmeldingen die een uitrusting nodig hadden! Tevens hebben diverse FORUMTEAM spelers nog niets laten weten i.v.m. deelname. :goodman:

Ik ging ervanuit dat jou mail slechts inhield dat waneer je niet meedeed dat dan een reactie verwacht werd. Maar als dat een misvatting was dan via deze weg alsnog een bevestiging van mijn komst.

::animgoal::

Martijn Vader
25 mei 2008, 10:40
als ik een uitrusting voor elkaar krijg, dan doe ik gewoon mee

Piet de Kort
30 mei 2008, 14:04
Er zal een FORUMTEAM aanwezig zijn op het R.G. Toernooi op 29 juni a.s. Weliswaar na veel afzeggingen met andere spelers en een nieuwe captain (Lennox G.).
Misschien is het FORUMteam nu wel in staat om als 1e te eindigen. Succes FORUMTEAM.

Richard Vader
12 juni 2008, 08:56
Ik neem aan dat ik door het drukke klussen en weinig aanwezig zijn hier mijn forumteam plekkie misgelopen ben? Ik heb in ieder geval nog niks gehoord over een uitrusting :P

Lennox Gerritse
12 juni 2008, 20:51
Hoi Richard,

Je bent zeer zeker nog welkom bij het forumteam, we hebben nog een speler nodig en heb je nog op mijn lijst staan. Voor Eddy en Martijn heb ik al pakken geregeld. Voor jou moet dat ook nog lukken! Stuur je me even je mailadres via persoonlijk bericht?!

Ik hoor van je,

lennox

Servi Bruls
13 juni 2008, 18:18
Lennox, je hebt een mail van gekregen waarin staat wat ik heb liggen.
Zet het hier nog een neer. Broek, Body(uit 1980 ofzo:p) Handschoenen, Toque.
Wat rest is een helm, beenkappen elleboogbeschermers en schaatsen.

Dus moet lukken lijkt me.

Djohn Janssen
13 juni 2008, 18:54
Voor de mensen uit geleen, ik weet dat Robsport (in de winter) uitrustingen verhuurt.

Gerard van der Heide
13 juni 2008, 19:28
Ik zal Karel es vragen of de SVFH nog een goalie kan gebruiken. Onder voorbehoud (werk) wil ik deze taak wel op me nemen. Immers de goalie van de SVFH kan snel ingepast worden doordat deze geen uitrusting benodigd is. Met mannen als hettema, hof en luitzen vd H is het een makkie.

Ja Piet............. gaat er toch nog een prijsje naar de Friezeveners.

Marty de Wilde
14 juni 2008, 10:56
Ga er maar niet vanuit :Wave:.. paar kilometer verder naar het Noorden bedoel je.

Alex van den Brink
14 juni 2008, 11:36
Hé Marty, bedoel je dat wij weer eens een prijsje mee gaan nemen?

En dat we de beker dan een week bij ons mogen houden?

CU on the ice

Gerard van der Heide
14 juni 2008, 12:56
Ga er maar niet vanuit :Wave:.. paar kilometer verder naar het Noorden bedoel je.

Bijna goed Marty

Marty de Wilde
14 juni 2008, 14:47
Daar ga ik wel vanuit Alex. Met talent en ervaring in het team moet het toch goed komen.

Alex van den Brink
14 juni 2008, 17:57
Ik voel me wel een herintreder.

Marty de Wilde
14 juni 2008, 18:07
Ik kijk er naar uit om weer eens een stick in m'n handen te hebben :)
Zal vast een leuk toernooi worden.

Karel van der Wal
19 juni 2008, 13:42
Ik zal Karel es vragen of de SVFH nog een goalie kan gebruiken. Onder voorbehoud (werk) wil ik deze taak wel op me nemen. Immers de goalie van de SVFH kan snel ingepast worden doordat deze geen uitrusting benodigd is. Met mannen als hettema, hof en luitzen vd H is het een makkie.

Ja Piet............. gaat er toch nog een prijsje naar de Friezeveners.

Gerard, de SVFH doet niet mee aan dit toernooi. Wij hebben afgezegd omdat het een dag na de TT in Assen is en inmiddels de vakantie uittocht in het Noorden is ingezet. De Hettema's,Hof's etc. zijn of weg of naar de TT enz. enz. Volgend jaar als het effe kan doet de SVFH weer mee.

Patrick Beekmans
19 juni 2008, 22:54
Karel,

Ik hoop inderdaad dat jullie volgend jaar weer van de party zijn.

Eric Tillemans
23 juni 2008, 16:08
Hey Piet, ik zag je eerst in de opstelling staan maar nu niet meer? Wij doen met ons team ook mee. Ik had de topposter van het forum wel willen ontmoeten!

Piet de Kort
23 juni 2008, 16:21
Hey Piet, ik zag je eerst in de opstelling staan maar nu niet meer? Wij doen met ons team ook mee. Ik had de topposter van het forum wel willen ontmoeten!

Eric, die opstelling van april 2008. A.s. zondag ben ik niet van de partij! Toch zijn er enkele waardige vervangers, let maar op. De CUP is binnen handbereik voor het FORUMTEAM!!!! ::wavetowel::::champ::::devildance::

P.s. Doet Michael/Mikael bij 2 teams mee??????

Mitchell van Amelsfort
23 juni 2008, 17:33
Pietje is bang geworden sinds hij weet dat wij ook mee doen Eric ::hyper::

Piet de Kort
23 juni 2008, 18:15
Pietje is bang geworden sinds hij weet dat wij ook mee doen Eric ::hyper::

Inderdaad, ik ga een week later op vakantie! Jullie zijn nl. niet te vertrouwen op het ijs! Jullie willen niets liever mijn persoontje de boarding inrijden! Zekers die Paul Nicolaassen van de NP!!! Vandaar doe ik dit jaar niet mee! ::wavetowel::::cheerleader::::happy:::drinkers:

Piet de Kort
23 juni 2008, 18:18
Pietje is bang geworden sinds hij weet dat wij ook mee doen Eric

Mitchell, zijn jouw botjes al geslepen! Eh, hebben ze wel maatje 92 van tok! Hou je hoofdje omhoog, ik heb bepaalde spelers van het FORUMTEAM al ingeseind! Ben benieuwd hoe vaak jij over de blauwe en de rode lijn valt! ::happy::::happy::::happy::::proost::

Dennis Albers
23 juni 2008, 22:12
Michael/Mikael doet bij de Puckers mee evenals Gert van Maurik.

Gerard van der Heide
24 juni 2008, 00:53
Inderdaad, ik ga een week later op vakantie! Jullie zijn nl. niet te vertrouwen op het ijs! Jullie willen niets liever mijn persoontje de boarding inrijden! Zekers die Paul Nicolaassen van de NP!!! Vandaar doe ik dit jaar niet mee! ::wavetowel::::cheerleader::::happy:::drinkers:

dat valt mij dan weer een beetje tegen Pietje. .............

Piet de Kort
24 juni 2008, 07:57
Michael/Mikael doet bij de Puckers mee evenals Gert van Maurik.

Weet je dat zeker, Dennis! :goodman:

FORUMTEAM
Goalie:
1 Cor vd Holst

Spelers:
2 Martin de Wilde
3 Joost van Heeswijk
4 Servi Bruls
5 Ro Herregraven
6 Luitzen van der Heide
7 Eric Clijsen
8 Michael van Maurik
9 Lennox Gerritse
10 Alex vd Brink
11 Maarten Smulders
12 Xander Bolman
13 Gert van Maurik
14 Martijn Vader
15 Eddy Vader
16 Richard Vader

Marc van de Wall
24 juni 2008, 09:03

FORUMTEAM
Goalie:
1 Cor vd Holst

Spelers:
2 Martin de Wilde
3 Joost van Heeswijk
4 Servi Bruls
5 Ro Herregraven
6 Luitzen van der Heide
7 Eric Clijsen
8 Michael van Maurik
9 Lennox Gerritse
10 Alex vd Brink
11 Maarten Smulders
12 Xander Bolman
13 Gert van Maurik
14 Martijn Vader
15 Eddy Vader
16 Richard Vader

Is er uberhaupt een tegenstander voor jullie as. zondag. Er zijn toch enkele afmeldingen wat ik begrepen heb.

Mitchell van Amelsfort
24 juni 2008, 12:01
92 cm zul je bedoelen pietje ::hyper::

Piet de Kort
24 juni 2008, 12:38
Is er uberhaupt een tegenstander voor jullie as. zondag. Er zijn toch enkele afmeldingen wat ik begrepen heb.

Ja hoor Marc, The Mokummers uit Amsterdammed, de NP's uit Nimwege en de SCTT uit Tilburg proberen het FORUMTEAM van de 1e plaats af te houden!

Helaas durfde de IETURSJES uit Gelaen niet mee te strijden! Die zagen het al wel in dat de 1e plaats deze keer niet voor hun zo zijn!!! ::happy::::luisterjongen::::devildance::::wavetowe l::

Mikeal van Maurik
24 juni 2008, 17:27

FORUMTEAM
Goalie:
1 Cor vd Holst

Spelers:
2 Martin de Wilde
3 Joost van Heeswijk
4 Servi Bruls
5 Ro Herregraven
6 Luitzen van der Heide
7 Eric Clijsen
8 Michael van Maurik
9 Lennox Gerritse
10 Alex vd Brink
11 Maarten Smulders
12 Xander Bolman
13 Gert van Maurik
14 Martijn Vader
15 Eddy Vader
16 Richard Vader

hey piet ik doe net zoals mijn vader mee met de nijmeegse puckers. dat is mijn team en daar speel ik dan ook mee. maar jullie hebben een aardig team weer dit jaar dus wordt weer een geweldige dag. Tot zondag!

Piet de Kort
24 juni 2008, 18:13
hey piet ik doe net zoals mijn vader mee met de nijmeegse puckers. dat is mijn team en daar speel ik dan ook mee. maar jullie hebben een aardig team weer dit jaar dus wordt weer een geweldige dag. Tot zondag!

Hopelijk leest de heer Putmans ook mee! ::thumbsup::

Marc van de Wall
24 juni 2008, 22:12
Ja hoor Marc, The Mokummers uit Amsterdammed, de NP's uit Nimwege en de SCTT uit Tilburg proberen het FORUMTEAM van de 1e plaats af te houden!

Helaas durfde de IETURSJES uit Gelaen niet mee te strijden! Die zagen het al wel in dat de 1e plaats deze keer niet voor hun zo zijn!!! ::happy::::luisterjongen::::devildance::::wavetowe l::

Nou succes en veel plezier. Ik ga zondag lekker met een pilsje in de zon zitten.:mrgreen:

Eric van der Putten
24 juni 2008, 23:01
Hopelijk leest de heer Putmans ook mee! ::thumbsup::

Was al lang veranderd Piet, wel opletten.

Piet de Kort
25 juni 2008, 08:02
Was al lang veranderd Piet, wel opletten.

Tuurlijk EriCske! :goodman:

Hier onder staan de kampioenen!!!
FORUMTEAM
Goalie:
1 Cor vd Holst

Spelers:
2 Martin de Wilde
3 Joost van Heeswijk
4 Servi Bruls
5 Ro Herregraven
6 Luitzen van der Heide
7 Eric Clijsen
9 Lennox Gerritse
10 Alex vd Brink
11 Maarten Smulders
12 Xander Bolman
14 Martijn Vader
15 Eddy Vader
16 Richard Vader

Servi Bruls
25 juni 2008, 19:47
Komen 2 spelers bij als ik me nioet vergis :p

De beker is trouwens al in handen van het Forum-Team (staat nu bij mij)

Heb hem uit het clublokaal in geleen opgehaald en neem hem zondag weer mee terug :p

Thijs de Witte
28 juni 2008, 23:03
Komen er ook fotograven om dit belangrijke evenement vast te leggen?

Servi Bruls
28 juni 2008, 23:21
Geloof dat de telegraaf komt..:p

Fintan Planting
29 juni 2008, 08:32
Komen er ook fotograven om dit belangrijke evenement vast te leggen?
Paul Nicolaassen speelt waarschijnlijk zelf voor de Nijmeegse Puckers en ik ben verhinderd. Ga jij langs, Thijs?

Piet de Kort
29 juni 2008, 08:50
Paul Nicolaassen speelt waarschijnlijk zelf voor de Nijmeegse Puckers en ik ben verhinderd. Ga jij langs, Thijs?

Veel succes. Vandaag zal het gaan gebeuren! Maak er een mooie dag van! ::check2::::happy:::drinkers:

Thijs de Witte
29 juni 2008, 09:08
Ja ik zal het vastleggen,
en veelsucces iedereen.