PDA

View Full Version : !!SPOILER!! Topic NHL Conference Finals

Freek Joosten
9 mei 2008, 11:25
Okee, voor degenen die niet meer dan 24 willen wachten met het posten van hun mening over de wedstrijden die gespeeld zijn, bij deze een topic. Laten we hiervan de centrale plek van maken waar uitslagen enzo gewoon kunnen.

Blijf hier dus weg als je het niet wilt weten. Lijkt me logisch. Staat ook vrij duidelijk in de titel van deze thread.

Ik zal in deze post voor de zekerheid ook niets zeggen over gespeelde wedstrijden, dan kun je nog op tijd wegklikken en dus niets zien, mocht je hier per ongeluk uitkomen.

Fintan Planting
9 mei 2008, 11:27
Goed plan en uitstekend gebruik van de tags ook :grin:

Ben benieuwd of Dallas zich nog kan herstellen van het verlies van vannacht. Detroit blijft toch wel érg sterk.

Herman Herregraven
9 mei 2008, 12:24
Okee, voor degenen die niet meer dan 24 willen wachten met het posten van hun mening over de wedstrijden die gespeeld zijn, bij deze een topic. Laten we hiervan de centrale plek van maken waar uitslagen enzo gewoon kunnen.

Blijf hier dus weg als je het niet wilt weten. Lijkt me logisch. Staat ook vrij duidelijk in de titel van deze thread.

Ik zal in deze post voor de zekerheid ook niets zeggen over gespeelde wedstrijden, dan kun je nog op tijd wegklikken en dus niets zien, mocht je hier per ongeluk uitkomen.
Het is nu toch een lang weekend...
Aangezien de a.s. wedstrijden vroeg in de nacht gespeeld worden,
zullen de échte fans toch wel live kijken...
Dus t/m maandag lijkt me het geen probleem,
om over de wedstrijden te ouwehoeren...

Freek Joosten
9 mei 2008, 13:03
Het was vannacht ondanks de nog ietwat magere score een complete walkover. Leek een beetje op de Colorado-serie. Ik zit Detroit niet veel meer dan 1 game weggeven, mochten ze zo blijven spelen.

Kronwall is in bloedvorm, Helm is een verrassing in de vierde lijn, waar ook Drake zich goed laat zien.
Maar de absolute ster is Franzen. 27 goals in zijn laatste 27 wedstrijden. Wat een prestatie! En voor het begin van deze streak was hij een speler die misschien net 15 goals in een seizoen scoorde.

Herman Herregraven
9 mei 2008, 13:23
Het was vannacht ondanks de nog ietwat magere score een complete walkover. Leek een beetje op de Colorado-serie. Ik zit Detroit niet veel meer dan 1 game weggeven, mochten ze zo blijven spelen.

Kronwall is in bloedvorm, Helm is een verrassing in de vierde lijn, waar ook Drake zich goed laat zien.
Maar de absolute ster is Franzen. 27 goals in zijn laatste 27 wedstrijden. Wat een prestatie! En voor het begin van deze streak was hij een speler die misschien net 15 goals in een seizoen scoorde.
Ben sowieso altijd al gecharmeerd geweest van het spel v/d Wings...
Ze laten bij vlagen écht prachtig mooi ijshockey zien...
In mijn ogen nauwelijks vergelijkbaar met de meeste Canadese teams...
Helaas hebben ze ook wel 'ns wedstrijden waar 't voor geen meter loopt...
Dan krijg je zo'n beetje het Smoke Eaters effect...

Piet de Kort
9 mei 2008, 13:24

Ik heb het volgehouden tot 01.15 uur! Toen was er nog steeds geen live ijshockey! Pietje had enorme slaap. Wel geweldig dat The Reds gewonnen hebben! ::cheerleader::::wavetowel::::thumbsup::

Freek Joosten
9 mei 2008, 13:26
Piet, ik wist niet dat jij ook een Wings fan was! Goed nieuws!

Herman Herregraven
9 mei 2008, 13:53
Piet, ik wist niet dat jij ook een Wings fan was! Goed nieuws!
Volgens mij is het gewoon een VERPLICHTING voor elke ijshockeyliefhebber met een digikassie,
om deze halve finales en straks de finales live te volgen...
Beter hockey met een grotere spanning bestaat er niet...
Vooral als de wedstrijden gelijk opgaan in de 1ste 2 periodes,
dan zie je in de 3de periode een écht gevecht om de puck...
Kan me niet voorstellen dat iemand daarbij in slaap valt...

Luitzen van der Heide
9 mei 2008, 14:15
De echte clash moet nog gaan komen. De Pens en de Flyers kunnen elkaars bloed wel drinken dus dat kan een zeer mooie serie worden.

Ik had eerlijk gezegd wel wat de pee in bij de vijf tegen drie en dus de eerste goal die de stars om de oren kregen. Vond eigenlijk dat de roughing call aan beide zijden had moeten worden gegeven.

Maar goed de tweede van de wings was een mooie. Ik ben toen maar na bedje gegaan want ik zag de stars niet tegen het geweld van de Wings op kunnen boksen

Herman Herregraven
9 mei 2008, 14:25
Ik ben toen maar na bedje gegaan want ik zag de stars niet tegen het geweld van de Wings op kunnen boksen
Voorslapen Luitzen...
Rond 21.30 t/m 21.40 u. ff seksen met je vrouwtje...
Of andere partner...
Vervolgens 4 uurtjes plat op de bank...
En daarna het allerbeste hockey wat we in ons kleine priegellandje kunnen zien,
met een glaasje melk en een beschuitje jam gezellig 'live' beschnautzen...

Ivo Willems
9 mei 2008, 14:59
Vooral de tag 'pas op herman' onderaan de pagina past goed bij een topic met spoilers erin. Goed idee om zo'n topic op te starten, geeft je weer een beetje het gevoel dat je over ijshockey kunt praten zonder rekening met andere te moeten houden.

Hoop dat Dallas zich in ieder geval nog kan herstellen, al zou het zeer zwaar worden als je ziet hoe Detroit speelt. Maar ik mag Detroit gewoon niet, daarom moet Dallas ze maar een paar tikken uitdelen.

Van de overgebleven teams hoop ik dat het Pittsburgh gaat worden, we zullen zien.

Herman Herregraven
9 mei 2008, 15:16
Maar ik mag Detroit gewoon niet, daarom moet Dallas ze maar een paar tikken uitdelen.
Ga jij dan maar lekker op tijd slapen Ivo...
Had van 'n Pittspussy fan eerlijk gezegd ook niks anders verwacht...

Remco Bambacht
9 mei 2008, 15:56
Maar ik mag Detroit gewoon niet, daarom moet Dallas ze maar een paar tikken uitdelen.

Absoluut! De enige kans voor Dallas is om die Wings dwars door de boarding te krijgen...

Laurens de Jager
9 mei 2008, 16:30
Volgens mij is het gewoon een VERPLICHTING voor elke ijshockeyliefhebber met een digikassie,
om deze halve finales en straks de finales live te volgen...
Beter hockey met een grotere spanning bestaat er niet...
Vooral als de wedstrijden gelijk opgaan in de 1ste 2 periodes,
dan zie je in de 3de periode een écht gevecht om de puck...
Kan me niet voorstellen dat iemand daarbij in slaap valt...

Zo is dat Herman wat je verder zegt: ff voorslapen en fris en fruitig bedje uit midden in de nacht en zacht juichen iedere keer. Ik word er nu ook echt goed in. Ik vond mezelf wel een you tubert vannacht, in mn onderbroek en mn wings shirt midden in de nacht voor de buis en fluisterend maar juichen tot 4 maal toe... man man
Maar echt de moeite waard. Begin trouwens stilletjes aan fan te worden van Kronwall, wat kan die knakker hits uitdelen, net Douwe Egbers..... Puur genieten!
Zaterdag nacht ben ik er weer klaar voor, het proviand is ingeslagen en ik hoop op een mooie winst voor de Wings, de enige echte!

Freek Joosten
9 mei 2008, 16:56
Kronwall had weer een geweldige hit ja! Maar ook op andere fronten is hij gegroeid. Lijkt het langzaamaan ook te gaan winnen van de blessures, en heeft in Lidstrom en Chelios natuurlijk twee geniale leraren.

Abe Brouwer
9 mei 2008, 17:04
Straks om 17.30 herhaling op NASN.

Freek Joosten
9 mei 2008, 17:10
Dat hoef je dus juist niet hier te zetten Abe, want iedereen hier weet het al :)

Abe Brouwer
9 mei 2008, 17:14
Dat hoef je dus juist niet hier te zetten Abe, want iedereen hier weet het al :)

Ik wist het ook al. Heb vanochtend voordat ik ging werken even gespiekt.:mrgreen:

Ivo Willems
9 mei 2008, 18:32
Ga jij dan maar lekker op tijd slapen Ivo...
Had van 'n Pittspussy fan eerlijk gezegd ook niks anders verwacht...

Zal van elke Dallas hit gaan genieten, slapen zit er niet in ;)

Herman Herregraven
9 mei 2008, 19:34
Is natuurlijk je vrije keuze,
maar dan wel weinig te genieten voor jou...

Herman Herregraven
9 mei 2008, 21:45
in mn onderbroek en mn wings shirt midden in de nacht voor de buis
Voor 't geval je vannacht ook die andere halve finale gaat bekijken...
(Ikke wel. Ga na Top Gear weer ff plat..)
Dan wel graag iets meer kleding aan Laurens...
Ook al zijn de nachten zelfs nu al zwoel...
Pittspoes Lou-Ann kijkt vannacht namelijk ook mee...

Lou-Ann Bartels
9 mei 2008, 22:43

Zeker weten! :Nerd:

Laurens de Jager
9 mei 2008, 22:52

Hits? Bedoel je hoe vaak de website van Dallas word bezoekt? Die serie draaien ze toch allang niet meer....

Piet de Kort
10 mei 2008, 01:07

Duurt wel lang voordat de game begint. Nog 20 min. ::redrant::

Herman Herregraven
10 mei 2008, 01:21
Duurt wel lang voordat de game begint. Nog 20 min. ::redrant::
Wel een mooie voorbeschouwing met de nabeschouwing van de pot van gisteren...

Herman Herregraven
10 mei 2008, 02:47
Prachtig die 4de goal...

Lou-Ann Bartels
10 mei 2008, 03:16
Prachtig die 4de goal...

Gino Malkin !!!!

Herman Herregraven
10 mei 2008, 03:44
Gino Malkin !!!!
Jouw Penguins hebben duidelijk het betere positiespel en de betere spelers...
Maar de Flyers zijn er op uit om jullie spelers in de vernieling te rijden...
Het is overduidelijk gewoon een échte vechtploeg...
Deze serie is voorlopig nog niet gewonnen voor de Penguins...
Maar dat maakt niet uit...
Krijgen de Red Wings straks enkele extra dagen rust...
Om vervolgens over de Penguins of de Flyers heen te walsen...

Lou-Ann Bartels
10 mei 2008, 04:11
Eerlijk gezegd vond ik de Flyers geen schim van wat ze eerder hebben laten zien.
En van de rivaliteit tussen deze teams hebben we ook weinig gemerkt, tot op 1.28 min. voor tijd een klein opstootje.

4-2, gute nacht Freunden....

Herman Herregraven
10 mei 2008, 04:16
gute nacht freunden....
Es wird für mich jetzt auch zeit zum gehen...

Piet de Kort
10 mei 2008, 11:21
Es wird für mich jetzt auch zeit zum gehen...

Ik had/heb tussendoor al even mijn oogjes gesloten! Gelukkig werd ik wakker bij de stand 2-4! ::censor::

Herman Herregraven
10 mei 2008, 11:43
Ik had/heb tussendoor al even mijn oogjes gesloten! Gelukkig werd ik wakker bij de stand 2-4! ::censor::
Heb de wedstrijd braaf netjes uitgekeken...
Durfde Lou-Ann niet in de steek te laten...
Alleen slaap inhalen is nog niet gelukt...
Jan Hofstede kwam op 't onzalige idee,
om me al om 09.00 u. wakker te bellen...

Jordy Rutten
10 mei 2008, 20:35
Nu mijn Edmonton de Play Offs niet eens gehaald heeft, en mijn tweede favoriet New Jersey eruit gegooid is door NYR(:Frown:) besteed ik niet zo veel aandacht meer aan de Play Offs. Maar ik zou het toch zeer kunnen waarderen als Detroit de cup wint. Gewoon omdat die mij het meest bevalt van de overgebleven clubs.

Verwacht een finale Detroit-Pittsburgh. En ik denk dat die finalereeks op een zevende wedstrijd uit zal draaien...

Herman Herregraven
11 mei 2008, 15:57
Jammer genoeg weinig interesse hier om te discussiëren,
over de toch allerbeste hockeypotjes die je thuis live op je tv kunt beschnautzen...
Ben alleen de NASN-tune en die fulltiltpokerdotcom reclames k*tsbeu...
Maar ik zal er verder ook maar het zwijgen toe doen...
Het begint hier ondertussen namelijk behoorlijk op een H.H.-forum te lijken...

Abe Brouwer
11 mei 2008, 16:08
Wat vinden we van dat voorval tussen Ribeiro en Osgood aan het einde van de wedstrijd?

Freek Joosten
11 mei 2008, 16:43
Osgood gaat overdreven neer, maar wat Ribeiro doet, slaat nergens op (behalve op Osgood's schouder dan). Wat mij betreft is het een schorsing. Na het laatste fluitsignaal zoiets uithalen, is niet goed te praten.

Remco Bambacht
11 mei 2008, 23:45
Die Riberio heeft wel eens vaker rotgeintjes uitgehaald. Schorsing hoeft niet maar Detroit zal toch vast iemand in de selectie hebben die hem even een paar tikjes op het gezicht kan geven?

Ro Herregraven
12 mei 2008, 03:14
Boetes voor Ott, Ribeiro en Osgood, maar geen schorsingen.

Mijns inziens een goede beslissing. Die tik die Osgood uitdeelde was niet correct, de tik terug van Ribeiro ook niet. Het hoort niet, klopt, maar it´s the play-offs, en het moet niet groter gemaakt worden dan 't is.

Abe Brouwer
12 mei 2008, 11:12
Een paar minuten voor het einde van de 1e periode leek Pittsburgh gescoord te hebben maar op videobewijs werd de goal niet toegekend. Ik kreeg toch de indruk dat de puck weldegelijk over de lijn was.

Herman Herregraven
12 mei 2008, 11:37
Een paar minuten voor het einde van de 1e periode leek Pittsburgh gescoord te hebben maar op videobewijs werd de goal niet toegekend. Ik kreeg toch de indruk dat de puck weldegelijk over de lijn was.
Ik ook...
Zowel vannacht met mijn slaapkop...
Als vanmorgen in de herhaling toen ik uitgeslapen was...
Was trouwens wel een prachtig mooie pot hockey...
En die afgekeurde goal maakte het alleen nog maar spannender...

Harm Wietze Oldersma
12 mei 2008, 11:38

Dat vond ik ook een vreemde beslissing Abe, de puck was van bovenaf bekeken toch in zijn geheel over de lijn. Ik neem aan dat de wedstrijdleiding over de zelfde beelden beschikt.

Ivo Willems
12 mei 2008, 12:04
Gelukkig had het verder geen invloed meer op de wedstrijd, zou een beetje jammer zijn als je over tv beelden beschikt en door een arbitrale fout alsnog de wedstrijd aan je voorbij zou zien glippen.

Ro Herregraven
12 mei 2008, 12:06
Ik heb de puck niet de volledige doellijn zien passeren. Probleem is (zoals Don Cherry ook zei) dat die doellijn net zo duidelijk was als de lijnen in Glanerbrook: getrokken in 1967 enb daarna nooit meer overnieuw gekalkt ;-)

Als je een denkbeeldige lijn trok vanaf het achterste van de doelpalen, die lijn heeft de puck niet gepasseerd, dus was hij niet geheel over de doellijn, dus was het geen doelpunt.

Laurens de Jager
12 mei 2008, 12:32
Die Riberio heeft wel eens vaker rotgeintjes uitgehaald. Schorsing hoeft niet maar Detroit zal toch vast iemand in de selectie hebben die hem even een paar tikjes op het gezicht kan geven?

26 Maart 1997 Colorado - Detroit...
http://www.youtube.com/watch?v=c0dr_H6gY2Q&eurl=
Zegt genoeg denk ik, als Ribeiro en ook Steve Ott zo doorgaan heeft Detroit daar maar 1 antwoord op en dat is #25 Darren McCarty. Leuk detail, die wedstrijd werd gewonnen door Detroit met 6-5 met een hattrick van McCarty....
Ik zit erop te wachten tot die kwast van een Ott een keer over de schreef gaat.

Herman Herregraven
12 mei 2008, 12:48
Als je een denkbeeldige lijn trok vanaf het achterste van de doelpalen, die lijn heeft de puck niet gepasseerd, dus was hij niet geheel over de doellijn, dus was het geen doelpunt.
Wél...

Piet de Kort
12 mei 2008, 23:23
Wél...

Inderdaad! Was een zuiver doelpunt! In de Stappegoor Arena hadden ze hem opzekers goedgekeurd! ::champ::::devildance::::happy::

Lou-Ann Bartels
12 mei 2008, 23:41
Inderdaad! Was een zuiver doelpunt! In de Stappegoor Arena hadden ze hem opzekers goedgekeurd! ::champ::::devildance::::happy::

Van alle herhalingen was alleen in de close-up duidelijk "white ice" tussen de goallijn en de puck te zien. Doelpunt dus. Maar dat maakt niet meer uit; wedstrijd gewonnen, daar gaat het om.
Op naar de volgende overwinning...

Laurens de Jager
13 mei 2008, 01:08
Van alle herhalingen was alleen in de close-up duidelijk "white ice" tussen de goallijn en de puck te zien. Doelpunt dus. Maar dat maakt niet meer uit; wedstrijd gewonnen, daar gaat het om.
Op naar de volgende overwinning...

Das toch vreemd want de enigste goede hoek die ze hadden was van boven af en het was onmogelijk om white ice te zien omdat de goalie met die megahandschoen op de puck zat, kortom dat stuk ijs heb je niet kunnen zien anders was de goal opzekers goedgekeurd...

Raymond Demas
13 mei 2008, 08:08
He Herman

is het zo laat dta jij deuts begint te praten
ut mot neet gekker were wa

Freek Joosten
13 mei 2008, 08:59
Datsyuk met zijn first career hattrick. Worden dit twee consecutive sweeps? Het begint erop te lijken, maar it ain't over till the fat lady sings.

Mitchell van Amelsfort
13 mei 2008, 11:02
Ik ben bang dat niemand de Red Wings kan stoppen!! Het begind er in ieder geval aardig op te lijken.

Bart op de Beeck
13 mei 2008, 11:26
Het zal er op aankomen om osgood te kloppen! Ondanks het fysiek zwakke spel van Dallas hebben ze toch echt wel kansen gehad maar een sublieme (behalve wat hij deed op het einde bij ribierro) Osgood heeft hen het scoren belet!

In mijn ogen brengen de Pens de mooiste Hockey op het ogenblik!
maar wat zou er met Malkin aan de hand zijn want die was nog maar een schim van wat hij was in game1

Jan van Son
13 mei 2008, 11:50
Het zal er op aankomen om osgood te kloppen! Ondanks het fysiek zwakke spel van Dallas hebben ze toch echt wel kansen gehad maar een sublieme (behalve wat hij deed op het einde bij ribierro) Osgood heeft hen het scoren belet!

In mijn ogen brengen de Pens de mooiste Hockey op het ogenblik!
maar wat zou er met Malkin aan de hand zijn want die was nog maar een schim van wat hij was in game1

Maar Crosby nam het mooi over.

Mitchell van Amelsfort
13 mei 2008, 12:44
Ik vindt ook dat de Pens het mooiste spel hebben maar ik durf er mijn geld niet op te zetten of ze de cup ook echt gaan winnen ik hoop het van wel natuurlijk! ::hyper::

Jan van Son
13 mei 2008, 15:56
Ik vindt ook dat de Pens het mooiste spel hebben maar ik durf er mijn geld niet op te zetten of ze de cup ook echt gaan winnen ik hoop het van wel natuurlijk! ::hyper::

Detroit op 3-0 Laten we hopen dat vanavond US time de Pinquins de zelfde uit-
gangs positie hebben.
En dan Red Wings vs Penquins ik zet op geen van beide mijn geld.

Lou-Ann Bartels
14 mei 2008, 04:05
En dat is #3 voor de young Pens.
Kan me niet voorstellen dat ze dit nog weggeven, evenmin als Detroit.

Abe Brouwer
14 mei 2008, 06:44
Ziet er naar uit dat beide series geen game #5 nodig hebben. Jammer, aangezien een 5e wedstrijd was voorzien in het weekend met mooie aanvangstijden. Zaterdag 19.30 DET-DAL en zondag 21.00 PIT-PHI. Wie weet beginnen de finales al aankomend weekend!

Jasper Maassen
14 mei 2008, 11:23
Ik vond trouwens dat de Flyers (op basis van de TSN samenvatting) erg naar speelden. Kijk, fysiek ijshockey is leuk, mensen proberen uit de wedstrijd te rijden vind ik een stap te ver gaan. En dan te bedenken dat Upshall niet eens van Kennedy kan winnen...

Ro Herregraven
14 mei 2008, 11:53
Ik vond trouwens dat de Flyers (op basis van de TSN samenvatting) erg naar speelden. Kijk, fysiek ijshockey is leuk, mensen proberen uit de wedstrijd te rijden vind ik een stap te ver gaan. En dan te bedenken dat Upshall niet eens van Kennedy kan winnen...

Jenbent niet de enige, dat viel me gisteren (vannacht) ook erg op, en ik ben daarom eigenlijk wel een beetje afgeknapt op de Flyers. Die hit van Downey op Sikora na de goal van Malone was m.i. echt not done.

Herman Herregraven
14 mei 2008, 12:22
Jenbent niet de enige, dat viel me gisteren (vannacht) ook erg op, en ik ben daarom eigenlijk wel een beetje afgeknapt op de Flyers. Die hit van Downey op Sikora na de goal van Malone was m.i. echt not done.
Lijkt wel of jullie de Flyers voor de eerste keer in actie zien...
Zij staan toch al geruime tijd bekend voor hun fysiek spel...
Volgens hun coach is dat het spel wat het publiek in Philadelphia wil zien...

Jasper Maassen
14 mei 2008, 12:25

Ik denk dat het publiek in Philly liever ziet dat een team meer schoten op doel aflevert dan 8 in twee periodes (of slechts 3 in de 29 minuten na hun goal)...
En aangezien ik aan mijn portie NHL moet komen met alleen samenvattingen kan ik dus niet goed oordelen over hun spel. Wat ik wel weet is dat die zogenaamde BroadStreet Bullies hun meeste vechtpartijen verliezen, zelfs van mensen die hun vader kunnen zijn *kuch*Eager*kuch*... Dus wellicht moeten ze nog even trainen op hun favoriete stijl.

Ro Herregraven
14 mei 2008, 12:37
Ik heb in de serie tussen Philly en de Habs genoten van het spel van Umberger, Biron en Briere. Daar heb ik tegen Pittsburgh nog niets van teruggezien.

Jasper Maassen
14 mei 2008, 13:14

Heb die hit nog eens bekeken, volgens mij is dit toch interference. Sykora heeft de puck al niet meer en Downey had nog genoeg tijd om zijn actie af te breken...

Ivo Willems
14 mei 2008, 13:35
Het is wel Downey waar je het over hebt Jasper ;) Al had hij rustiger geschaatst, hij was er gewoon opgesprongen voor de hit, daar speelt ie voor. Interference was een goede call geweest.

Jasper Maassen
14 mei 2008, 13:51
Het is wel Downey waar je het over hebt Jasper ;) Al had hij rustiger geschaatst, hij was er gewoon opgesprongen voor de hit, daar speelt ie voor. Interference was een goede call geweest.

Ja daar heb je wel gelijk in inderdaad... Gelukkig liggen ze er na de volgende wedstrijd uit!

Abe Brouwer
14 mei 2008, 17:52

Ik heb ze eind vorig jaar zelf live in actie gezien tegen de Maple Leafs en ik vond ze zo mak als een stel lammetjes.

Nick van Grinsven
14 mei 2008, 18:07

Dan is de vraag nog maar of de penalty gemaakt was voordat de puck in de goal lag. Want dan zou er sprake geweest zijn van een delayed penalty die vervallen was omdat er gescoord was. Denk dat dit toch wel meegespeeld heeft in de beslissing om geen penalty te callen.
Als de puck niet in het netje beland was had het misschien wel heel anders gelopen

Herman Herregraven
14 mei 2008, 18:35
Ik heb ze eind vorig jaar zelf live in actie gezien tegen de Maple Leafs en ik vond ze zo mak als een stel lammetjes.
Indien je alle halve finalewedstrijden van de Flyers gezien hebt...
Dan heb je waarschijnlijk ook de interviews met de coach en enkele defensman gezien...
De spelers krijgen duidelijk de opdracht de betere forwards van de Penguins hard aan te pakken...
Met name Crosby en Malkin moeten het vaak ontgelden...

Abe Brouwer
14 mei 2008, 18:48
Indien je de alle halve finalewedstrijden van de Flyers gezien hebt...
Dan heb je waarschijnlijk ook de interviews met de coach en enkele defensman gezien...
De spelers krijgen duidelijk de opdracht de betere forwards van de Penguins hard aan te pakken...
Met name Crosby en Malkin moeten het vaak ontgelden...

Ik ken hun stijl, Herman. Daarom voelde ik me nogal bekocht eind vorig jaar. Trouwens, eerder in het seizoen liep een wedstrijd tussen de Pens en de Flyers finaal uit de hand waarbij beide coaches elkaar verbaal in de haren vlogen.

Herman Herregraven
14 mei 2008, 19:29
Ik ken hun stijl, Herman. Daarom voelde ik me nogal bekocht eind vorig jaar. Trouwens, eerder in het seizoen liep een wedstrijd tussen de Pens en de Flyers finaal uit de hand waarbij beide coaches elkaar verbaal in de haren vlogen.
Vind trouwens dat Crosby er veel beter mee omgaat als Malkin en Sykora...
Ik loop nu het risico om ruzie te krijgen met mijn zoon en zijn vrouwtje...
Maar Crosby is toch echt een wereldklassespeler...
Ik verheug me nu al op de finales tussen de Penguins en de Red Wings...
Op welk tijdstip deze ook uitgezonden worden...
Die MOET ik allemaal live zien...

Jasper Maassen
14 mei 2008, 20:38
Vind trouwens dat Crosby er veel beter mee omgaat als Malkin en Sykora...
Ik loop nu het risico om ruzie te krijgen met mijn zoon en zijn vrouwtje...
Maar Crosby is toch echt een wereldklassespeler...
Ik verheug me nu al op de finales tussen de Penguins en de Red Wings...
Op welk tijdstip deze ook uitgezonden worden...
Die MOET ik allemaal live zien...

Malkins goal in de eerste wedstrijd was natuurlijk het ultieme antwoord op alle fysieke aanvallen. Crosby gaat er inderdaad beter mee om, hij laat de rest gewoon beter spelen als hij zelf niet kan schitteren. Daarnaast is hij zo stoicijns als een ijskonijn. Blij om te zien dat je het eens bent met de grote meerderheid en zegt dat Crosby een wereldspeler is!

Laurens de Jager
14 mei 2008, 20:46
Malkins goal in de eerste wedstrijd was natuurlijk het ultieme antwoord op alle fysieke aanvallen. Crosby gaat er inderdaad beter mee om, hij laat de rest gewoon beter spelen als hij zelf niet kan schitteren. Daarnaast is hij zo stoicijns als een ijskonijn. Blij om te zien dat je het eens bent met de grote meerderheid en zegt dat Crosby een wereldspeler is!

Zeker eines weldspieler! En met het oog op zijn functie in het team (captain...duh)
geeft hij het juiste voorbeeld en behoud de rust voor het grootste deel in de ploeg. Misschien ook een reden waarom ze zo blijven spelen. Ben benieuwd naar de finale,
maar toch eerst vannacht de Red Wings! Ga je ook kijken Herman?

Paul van Heertum
14 mei 2008, 20:48
Wat is Downey een fag

Herman Herregraven
14 mei 2008, 20:54
Ben benieuwd naar de finale,
maar toch eerst vannacht de Red Wings! Ga je ook kijken Herman?
Geen domme vragen stellen Laurens...

Herman Herregraven
14 mei 2008, 21:15
Blij om te zien dat je het eens bent met de grote meerderheid en zegt dat Crosby een wereldspeler is!
In mijn familie ben ik nu in de minderheid Jasper...

Ro Herregraven
14 mei 2008, 22:37
Nee hoor, mij zul je niks horen zeggen over Crosby. Mijn wederhelft daarentegen... ;-)

Remco Bambacht
14 mei 2008, 23:04
Mijn wederhelft daarentegen... ;-)

Tsja, het is geen Groeneveld!!

Paul van Heertum
14 mei 2008, 23:25
Kan de Pens Staal, Crosby, Malkin en Hossa allemaal behouden voor volgend seizoen?

Ivo Willems
15 mei 2008, 08:49
Kan de Pens Staal, Crosby, Malkin en Hossa allemaal behouden voor volgend seizoen?

Hoogstwaarschijnlijk zullen Staal, Crosby en Malkin als de core van de Penguins langer aan hun gebonden worden. Hossa daarentegen zal waarschijnlijk kijken waar hij het meest kan verdienen en daar heen gaan als unrestricted free agent. Verwacht niet dat dit Pittsburgh is.

Paul van Heertum
15 mei 2008, 10:52
Denk niet dat ze Hossa, Fleury, Staal, Malkin en Crosby alle 5 kunnen houden, hooguit 3 lijkt me

Bart op de Beeck
15 mei 2008, 13:30
Denk niet dat ze Hossa, Fleury, Staal, Malkin en Crosby alle 5 kunnen houden, hooguit 3 lijkt me
Jammer want het spel dat zij brengen in de play offs is schitterend om naar te kijken! Alleen Malkin heeft niet goed een antwoord op de fysieke annvallen van de flyers maar de ozo belangrijke openingsgoal om de 6de man stil te krijgen werd toch gemaakt in de pp na een fout op jawel Malkin! Zelfs als hij niet goed is is hij ongelooflijk belangrijk::yummie::

crosby is ongelooflijk! Flyers doen moeite om hem van het ijs te rijden maar hij is zo snel en wendbaar dat ze hem de helft van de tijd missen!!

Die goal van hossa om duimen en vingers van af te likken en die save van Gonchar op Richards (denk ik) was ook niet min! En vooral zuiver (geen tripping)

anyway deze Pens verdienen het gewoon om in de finale te staan! Wie de finale wint mag van mij uitgemaakt worden in aardige pot spannende ijshockey::yummie::

Lou-Ann Bartels
17 mei 2008, 15:02
Ziet er naar uit dat beide series geen game #5 nodig hebben. Jammer, aangezien een 5e wedstrijd was voorzien in het weekend met mooie aanvangstijden. Zaterdag 19.30 DET-DAL en zondag 21.00 PIT-PHI. Wie weet beginnen de finales al aankomend weekend!

Gelukkig wel dus games #5, dat wordt genieten dit weekend!

Lou-Ann Bartels
17 mei 2008, 15:03
Ik heb in de serie tussen Philly en de Habs genoten van het spel van Umberger, Biron en Briere. Daar heb ik tegen Pittsburgh nog niets van teruggezien.

Zij hebben weer het betere van hun spel laten zien. Zo wordt het allemaal toch nog spannend....

Abe Brouwer
17 mei 2008, 20:02
Trevor Daley scoort 0-1 voor Dallas............

Freek Joosten
17 mei 2008, 20:22
Spannend tot nu toe. Dallas begon ijzersterk, maar Detroit vocht zich goed terug. De 1-0 van Daley kwam voort uit een mooie pass van Turco en een goede actie voorin, de 1-1 was een powerplay-goal van Jiri Hudler, die een rebound intikte.

Kan nog alle kanten op!

Abe Brouwer
17 mei 2008, 20:46
En weer staat Dallas op voorsprong. De Red Wings moeten vol aan de bak willen se de serie vandaag nog beeindigen.

Abe Brouwer
17 mei 2008, 22:07
Er komt dus een game #6 op maandag. Waarschijnlijk niet live op NASN.
Wel dus: vannacht om 2.00!

Harm Wietze Oldersma
17 mei 2008, 22:38
Ik vond Dallas vanavond beter in de wedstrijd zitten dan de vorige wedstrijden, hoewel ik die niet in zijn geheel bekeken heb. Ik denk dat Turco vanavond Dallas in de serie heeft gehouden en gezien de druk die op hem stond helemaal een knappe prestatie.

Abe Brouwer
18 mei 2008, 22:52
De Pens maken gehakt van de Flyers. Zo eenzijdig, is niet leuk meer.

Ivo Willems
19 mei 2008, 08:58
Wedstrijd was weinig spannends aan, maar ben in ieder geval blij dat de penguins de conference gewonnen hebben. Liever hun dan die irritante flyers.

Dallas maakt het nog spannend en hoop dat ze het tot een game 7 kunnen brengen. Ik mag de Wings gewoon niet ;)

Lou-Ann Bartels
19 mei 2008, 12:15
Wedstrijd was weinig spannends aan, maar ben in ieder geval blij dat de penguins de conference gewonnen hebben. Liever hun dan die irritante flyers.

Dallas maakt het nog spannend en hoop dat ze het tot een game 7 kunnen brengen. Ik mag de Wings gewoon niet ;)

Natuurlijk ben ik ook blij dat de Pens door zijn naar de echte finale, al heb ik van de laatste wedstrijd maar 5 minuutjes bewust meegekeken. Het bericht over Herman's overlijden liet me maar niet los. Brengt bij mij ook dingen naar boven.
Nou ja, jij mag de Wings niet, ik wel. Ze hebben fantastische spelers en ik hoop dan ook dat zij in de laatste serie het tegen de Penguins op mogen nemen. Ik heb helemaal niks met de Dallas Stars, dus die mogen wat mij betreft opzouten...:grin:

Lou-Ann Bartels
20 mei 2008, 03:10
Geheel tegen de programmering in zend NASN toch de wedstrijd Detroit-Dallas uit.
Staat het na de 1e periode al 3-0 voor Detroit. Wordt dit net zo'n grote overwinning als die van Pittsburgh gisteren of kan Dallas nog terugkomen?
Ik zie morgen de rest wel, 't wordt nu te laat...

Abe Brouwer
20 mei 2008, 07:19
Detroit wint met 4-1 en dus ook de serie met 4-2.

De data van de finales zijn: za 24/5, ma 26/5, wo 28/5, za 31/5, ma 2/6, wo 4/6 en za 7/6. De laatste 3 data uiteraard indien nodig. Alle wedstrijden beginnen 20.00 locale tijd, dat is 2.00 NL tijd.

Freek Joosten
20 mei 2008, 12:10
Geheel tegen de programmering in zend NASN toch de wedstrijd Detroit-Dallas uit.
Staat het na de 1e periode al 3-0 voor Detroit. Wordt dit net zo'n grote overwinning als die van Pittsburgh gisteren of kan Dallas nog terugkomen?
Ik zie morgen de rest wel, 't wordt nu te laat...

http://www.nasn.com/content/nasn/portal.nsf/systemcontent/tvschedule

Hier stond het wel aangekondigd. Is altijd erg up to date, en betrouwbaar in de meeste gevallen. Tip dus voor de volgende keer :)

Joep Meijsen
20 mei 2008, 12:28
Detroit wint met 4-1 en dus ook de serie met 4-2.

De data van de finales zijn: za 24/5, ma 26/5, wo 28/5, za 31/5, ma 2/6, wo 4/6 en za 7/6. De laatste 3 data uiteraard indien nodig. Alle wedstrijden beginnen 20.00 locale tijd, dat is 2.00 NL tijd.

Jammer, geen middagwedstrijden. Zal er dus niet veel van zien.

Lou-Ann Bartels
20 mei 2008, 13:06
Jammer, geen middagwedstrijden. Zal er dus niet veel van zien.

Er zullen toch overdag wel herhalingen te zien zijn, mogen we hopen!?

Abe Brouwer
20 mei 2008, 17:13
De Stanley Cup finales zijn al een aantal jaren standaard om 20.00 eastern time en dus 2.00 NL tijd. Maar NASN zal zeker de volgende dag een herhaling verzorgen. Nu maar hopen dat die herhalingen buiten mijn werktijden zijn.

Emile Joosten
25 mei 2008, 03:10
Game #1 na 1 periode 0-0.
Twee goede goalies. Wings pakt teveel penalties.
Goaltender-interference van Holmstrom, waardoor de enige treffer werd afgekeurd leek wat overdreven, maar in slowmotion toch weer goed gezien door de ref.
#55 Kronwall staat 'n stevige partij te spelen; kom hem niet tegen!!

Lou-Ann Bartels
25 mei 2008, 03:55
Game #1 na 1 periode 0-0.
Twee goede goalies. Wings pakt teveel penalties.
Goaltender-interference van Holmstrom, waardoor de enige treffer werd afgekeurd leek wat overdreven, maar in slowmotion toch weer goed gezien door de ref.
#55 Kronwall staat 'n stevige partij te spelen; kom hem niet tegen!!

Idd hele goede goalies. Tweede periode duidelijk voor Detroit en een verdiende 1-0 voorsprong. Mooie wrap-around goal.

Emile Joosten
25 mei 2008, 03:55
Tweede periode: Detroit krijgt meer vat op het spel.
Geweldige actie van Mikael Samuelsson met een fraaie wrap-around-goal.
1-0 Na twee periodes, maar een close game.
Wings meer shots on goal, maar een sterk keepende Fleury.

Emile Joosten
25 mei 2008, 04:52
Three wins away from touching the Cup!
De snelle tweede treffer van Samuelsson maakte het de Wings makkelijk om de laatste periode uit te spelen. De shorthander van Cleary kwam mooi uit de lucht vallen. En wat een prachtig schot waarmee mijn Man of the Match, Zetterberg, vlak voor tijd in powerplay, de eindstand van 4-0 op het bord bracht.

Freek Joosten
25 mei 2008, 06:39
Hoe kan Osgood NIET jouw man of the match zijn. Wat een geniale avond had hij. Heeft Detroit in de eerste periode erin gehouden, en het zelfvertrouwen van de Pens op zo'n laag pitje gezet, dat het daarna niets meer voor elkaar kreeg.

Maar goed, Zetterberg is natuurlijk ook wel erg goed :)

Abe Brouwer
25 mei 2008, 15:00
Fleury struikelde toen hij voor het begin het ijs op rende!

Laurens de Jager
26 mei 2008, 01:56
Haha wat mooi zeg. Ik zat bij een vriend de herhaling te kijken we wisten geen van beide de uitslag en er zaten nog kennissen bij die nog vroegen of die gasten nooit vallen als ze zo hard vlak voor de game het ijs op rennen. Nee zeiden wij allebei uit volle borst komt Fleury aan! Anyways laat ik voorop stellen dat Detroit heel degelijk heeft gespeeld en wat is Kronwall ook alweer lekker bezig, keep ya head up! Op naar game #2

Freek Joosten
26 mei 2008, 06:48
http://i8.photobucket.com/albums/a4/DoomSnakeCultist/lolflower.gif

Die twee gastjes met Red Wings shirtjes maken het echt helemaal af!

Jasper Maassen
26 mei 2008, 11:02
http://i8.photobucket.com/albums/a4/DoomSnakeCultist/lolflower.gif

Die twee gastjes met Red Wings shirtjes maken het echt helemaal af!

En dit is dus de reden dat ik nooit rennend het ijs op ga. Als dit me zou gebeuren kan beter direct de back up in het doel gaan staan...

Ivo Willems
26 mei 2008, 11:52
Doet me aan Niemela denken ;)

Fintan Planting
26 mei 2008, 12:01
Doet me aan Niemela denken ;)
Fleury struikelde in elk geval nog over een rand...

Mitchell van Amelsfort
26 mei 2008, 19:03
Geweldige tv haha!!!::hyper::

Emile Joosten
27 mei 2008, 04:54
Detroit wint game #2 met 3-0!!

Piet de Kort
27 mei 2008, 08:00
Fleury struikelde in elk geval nog over een rand...

Is net zo erg als struikelen over de blauwe of rode lijn! ::happy::

Piet de Kort
27 mei 2008, 08:01
Detroit wint game #2 met 3-0!!

Ome Emile, nachrust is erg belangrijk! Ook voor u! ::censor::

Freek Joosten
27 mei 2008, 12:21
We hebben vrij rustig kunnen kijken hoor Piet. Was al snel duidelijk dat de overwinning in de tas zat!

Piet de Kort
27 mei 2008, 13:26
We hebben vrij rustig kunnen kijken hoor Piet. Was al snel duidelijk dat de overwinning in de tas zat!

De Wings zijn niet te stoppen! Misschien komende 2 wedstrijden 1 nipt verliespartijtje en dan lekker afmaken in Detroit! Wat een seizoen! ::wavetowel::::cheerleader::::proost::

P.s. Tel daar ook nog eens bij op de UEFACUP plaats van AFC AJAX! ::happy::

Jordy Rutten
27 mei 2008, 14:14
P.s. Tel daar ook nog eens bij op de UEFACUP plaats van AFC AJAX! ::happy::

Grapjas. Waarom hoorde ik je niet meer nadat het kampioenschap naar Eindhoven was gegaan? Had zeker van jou wel wat meer sportiviteit verwacht.

Paul van Heertum
27 mei 2008, 15:37
Leuk seizoen. PSV vier keer op een rij en helemaal niets in Amsterdam

Kan slechter :)

Piet de Kort
27 mei 2008, 15:47
Leuk seizoen. PSV vier keer op een rij en helemaal niets in Amsterdam

Kan slechter :)

Beter lezen Paultje! ::luisterjongen::

Ritchie van Hulten
29 mei 2008, 12:47
Vanacht volop gevolgd..
Pens gewonnen met 3-2..

Crosby 1st star met 2 goals

Jasper Maassen
29 mei 2008, 13:23
Vanacht volop gevolgd..
Pens gewonnen met 3-2..

Kijk en hiervoor hebben we dus een SPOILERTOPIC... ::censor:::Bonk3:::cheersad::
Er zijn nog genoeg mensen die de wedstrijd nog willen bekijken zonder de uitslag te weten en daarom posten we dat in het SPOILERTOPIC!!!!

Admin: topic is nu naar spoilertopic verplaatst

Piet de Kort
29 mei 2008, 13:30
Vanacht volop gevolgd..
Pens gewonnen met 3-2..

Zal ook meteen de laatste "winnende" wedstrijd zijn van de Pinguines! The Reds nog 2 wedstrijden verwijderd van de Stanley Cup! ::champ::::devildance::::happycheer::

Gerwin van Boxtel
29 mei 2008, 14:17
hoop het niet hoop dat het nog spannend wordt piet

Piet de Kort
29 mei 2008, 15:59
hoop het niet hoop dat het nog spannend wordt piet

Zul je toch af moeten stemmen op ZIGGO digitaal 710, 711 en 712, Gerwin! Daar zal het spannend zijn! ::happy::::happy::::happy::

Jan Schut
30 mei 2008, 00:01
Zul je toch af moeten stemmen op ZIGGO digitaal 710, 711 en 712, Gerwin! Daar zal het spannend zijn! ::happy::::happy::::happy::

Dat is iets voor oude vrijgezelle Mannetjes Piet.

Niets voor ons, wij hebben betere dingen te doen.

Laurens de Jager
30 mei 2008, 14:47
Zal ook meteen de laatste "winnende" wedstrijd zijn van de Pinguines! The Reds nog 2 wedstrijden verwijderd van de Stanley Cup! ::champ::::devildance::::happycheer::

Idd piet gaat geheel volgens plan die mislukte vogels hebben weinig in te brengen. Volgende game weer iemand een gebroken neus checken en ze kijken wel 6 keer voor ze iets met die puck doen :P

Emile Joosten
1 juni 2008, 08:20
Game #4 was een close game tot in de laatste seconden. De Wings trokken met een dominerende Ozzy met 2-1 aan het langste end. Maandagnacht kan het nu in Detroit worden afgemaakt! Go Wings!!!

Ivo Willems
1 juni 2008, 10:17
Was een erg spannende game, 1e 2 periodes gezien en toen toch maar gaan slapen. Jammer om te zien dat de Wings nu 3-1 voorstaan, die maken t komende wedstrijd thuis af. Gz voor alle Detroit fans.

Piet de Kort
1 juni 2008, 11:36
Was een erg spannende game, 1e 2 periodes gezien en toen toch maar gaan slapen. Jammer om te zien dat de Wings nu 3-1 voorstaan, die maken t komende wedstrijd thuis af. Gz voor alle Detroit fans.

Neen, is niet jammer! Is gewoonweg het betere team. Zoals ik al heb gezegd, nog 1 wedstrijd tegaan en de Stanley Cup is binnen! ::champ::::devildance::::happy:::partyman:

Abe Brouwer
1 juni 2008, 17:51
De Stanley Cup gaat dus niet mee naar Stockholm.

Emile Joosten
1 juni 2008, 18:04
De Stanley Cup gaat dus niet mee naar Stockholm.

Maar wij wel Abe!!

Abe Brouwer
1 juni 2008, 18:13
Maar wij wel Abe!!

Precies!::champ::

En we hebben de cup vorig jaar al gezien in Londen.

Abe Brouwer
3 juni 2008, 06:55
Pens scoren in 3e ot...............3-4, dus game #6 a.s. woensdad!
Leuk om rond 6.40 wakker te worden en te zien dat ze nog bezig zijn!

Emile Joosten
3 juni 2008, 07:26
Penguins scoorden 35 seconden vóór tijd de gelijkmaker en maken het dus in de derde overtime in powerplay af. Fleury was Best Man.
Had het graag anders gezien, maar helaas......

Piet de Kort
3 juni 2008, 07:59
Penguins scoorden 35 seconden vóór tijd de gelijkmaker en maken het dus in de derde overtime in powerplay af. Fleury was Best Man.
Had het graag anders gezien, maar helaas......

Dan maar afmaken in het holletje van de Pinguines! ::happy::::luisterjongen::::worship::

Gert van Kuyk
3 juni 2008, 11:32
Pens scoren in 3e ot...............3-4, dus game #6 a.s. woensdad!
Leuk om rond 6.40 wakker te worden en te zien dat ze nog bezig zijn!

Ik had hetzelfde Abe.
Stond ook tegen half 7 op en was verrast dat het nog bezig was.
Met een mooie uitslag tot gevolg .............

Piet de Kort
3 juni 2008, 11:38
Stond ook tegen half 7 op

Om te pissen zeker en weer vlug onder de wol te kruipen! ::happy::

Gerwin van Boxtel
3 juni 2008, 15:53
piet wordt het toch nog spannend hoop ik

Ivo Willems
3 juni 2008, 17:34
piet wordt het toch nog spannend hoop ik

Er is pas één team in de historie van de NHL die de Stanley Cup won na een 3-1 achterstand volgens mij.

Notabene de Toronto Maple Leafs :<

Emile Joosten
3 juni 2008, 20:17
Ik had hetzelfde Abe.
Stond ook tegen half 7 op en was verrast dat het nog bezig was.

Uitslag????
Hopelijk niet ernstig en niet besmettelijk!
Tot donderdagavond: drinken op de Wings!!

Eric van der Putten
3 juni 2008, 21:26
Er is pas één team in de historie van de NHL die de Stanley Cup won na een 3-1 achterstand volgens mij.

Notabene de Toronto Maple Leafs :<

Eens moet er een tweede keer zijn, toch?

Piet de Kort
3 juni 2008, 21:31

NEEN! ::censor::

Gert van Kuyk
3 juni 2008, 22:12

Inderdaad Eric.
En waarom zou dat dit jaar niet kunnen zijn ??

Piet de Kort
3 juni 2008, 23:30
Wedstrijd zojuist nog bekeken! Heerlijk! Sterk begin van de Pens, 0-2. Mooie voorsprong van 3-2 voor The Red(s) (Wings). Toch nog net 3-3 waardoor overtime noodzakelijk werd.
In Nederland wordt nogal eens geklaagt over geen straffen uitdelen in de laatste 2 min. of in overtime!
In de NHL wordt daar niet naar gekeken en zo moet het ook. Straffen waren ook terecht. De overtime winning goal van de Pens werd ook in een 5-4 overtal gescoord. Terechte hooking (2x2) werd heel snel (nadat puck heel vreemd van het glas terugkwam, ingeschoten.
Resume: The Red Wings hadden het eigenlijk verdiend, maar dat telt niet.
De Pinguines zullen toch geen GELUK blijven houden! Mac Fleury zal thuis zwichten voor The Reds!!!

Ivo Willems
3 juni 2008, 23:34

Hoop van wel, maar wachten al zo'n 66 jaar op die 2e keer :p Dit jaar zou een hele mooie timing zijn

Lou-Ann Bartels
4 juni 2008, 12:11
Geweldig hoe Pittsburgh bleef knokken en de moed niet op gaf na de 3-2 achterstand. In Detroit stonden ze de Cup al op te poetsen, haha!! Als je er dan in zo'n slijtageslag nog een wedstrijd uit kan halen...petje af.
LET'S GO PENS.

Gijs Pelzer
4 juni 2008, 12:48
weet iemand of er voor vannacht een goeie kwaliteit stream is voor Game #6?

Ivo Willems
4 juni 2008, 15:55
weet iemand of er voor vannacht een goeie kwaliteit stream is voor Game #6?

Streams van myp2p.eu worden rond 21.00 bekend gemaakt.

Jeroen Pilon
5 juni 2008, 00:20
Ik ben er klaar voor! Ik wil iedereen veel kijkplezier wensen vannacht.

Jammer dat de Wings niet in the Joe kampioen worden ;-)

Ivo Willems
5 juni 2008, 00:48
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=13221&part=sports

Daar zijn alle beschikbare streams weergegeven. Veel plezier toegewenst ;)

Lou-Ann Bartels
5 juni 2008, 03:10
Pittsburgh komt niet goed uit de startblokken, de 5 on 3 powerplay wordt ook niet goed uitgespeeld. Dat moet beter de 2e periode. Detroit staat met 1-0 voor na de 1e periode.

Lou-Ann Bartels
5 juni 2008, 04:53
In de laatste seconde scoort Pittsburgh nog bijna de gelijkmaker, maar de Red Wings winnen 's werelds grootste beker; alle fans gefeliciteerd!

De Stanley Cup gaat naar Detroit...
Voor Herman...

Piet de Kort
5 juni 2008, 05:43
In de laatste seconde scoort Pittsburgh nog bijna de gelijkmaker, maar de Red Wings winnen 's werelds grootste beker; alle fans gefeliciteerd!

De Stanley Cup gaat naar Detroit...
Voor Herman...

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Hij is binnen! The Red Wings deden het in het holletje van de Pinguines! ::champ::::devildance::::happy::

De gelijker zou dan zijn gescoord nadat de tijd verstreken was! Dat zou niet eerlijk zijn!!! ::happy::

Emile Joosten
5 juni 2008, 06:51
In game #6 haalt Detroit overtuigend de Stanleycup binnen. Het werd nog even bibberen in de laatste 2 minuten met een PP voor de Pens.
Zetterberg MVP van de play-offs, maar vandaag was mijn Man of the Match Cleary.

Proficiat Wings en alle fans, maar toch wel heel in het bijzonder voor onze vriend Herman!!

Freek Joosten
5 juni 2008, 08:34
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Hij is binnen! Zetterberg, wat een held is dat zeg. Is er een completere speler dan hij? Ik denk het niet. Hoe hij penalties killt, de verdediging meehelpt, opbouwt, schiet, de puck aan zijn stick heeft. Elke seconde genieten.

Je weet het Herman, hij is voor jou dit keer!

Ivo Willems
5 juni 2008, 08:53
Deze is voor Herman, voor een keer zal ik niet rouwig zijn dat de Red Wings hem winnen. Ik weet gewoon dat Herman hier achter zit.

Gefeliciteerd Wings fans.

Joep Meijsen
5 juni 2008, 09:01
Proficiat Wings en alle fans, maar toch wel heel in het bijzonder voor onze vriend Herman!!

Indeed.

Abe Brouwer
5 juni 2008, 17:00
Mooie redding van Osgood 1 seconde voor tijd.