View Full Version : Trappers verlengt contract coach Suarez
Mitchell van Amelsfort
24 april 2008, 15:48
Hier het bericht van de Trappers website:
Het bestuur van Tilburg Trappers heeft met coach Larry Suarez overeenstemming bereikt over contractverlenging met één seizoen.
Larry Suarez begint daarmee aan zijn derde seizoen als hoofdcoach van DESTIL Trappers. In zijn eerste jaar veroverde DESTIL Trappers onder leiding van de Amerikaan de landstitel. Het afgelopen seizoen pakte Trappers zelfs drie prijzen: de Supercup, de nationale beker en het kampioenschap van Nederland. Larry Suarez had ook een tweetal aanbiedingen van clubs uit de Duitse Bundesliga, maar legde die naast zich neer. ‘Het is uitermate prettig werken bij Trappers. Het bestuur en de spelersgroep zijn professioneel en willen graag winnen’, aldus Suarez. ‘Die instelling spreekt mij erg aan. Vandaar dat ik niet lang heb hoeven nadenken, toen het bestuur mij een nieuwe verbintenis aanbood.’
Samen met Cees Oerlemans en René de Hondt houdt Suarez zich de komende periode bezig met het invullen van de vacatures in de selectie van DESTIL Trappers, waaruit Mike Lalonde, Brendan Bernakevitch, goalie Paolo Colaiacovo (allen terug naar Canada) en Simon de Wit (gestopt) verdwenen zijn.
Paul van Heertum
24 april 2008, 16:22
Toch opvallend dat hij de Trappers verkiest boven de bundesliga, dat lijkt me in principe toch wel een stap vooruit
Verder ook opvallend dat Lalonde, Bernakevitch en Colaicovo naar Canada terug zijn gegaan, denk dat de kans vrij groot is dat ze ergens in Europa opduiken
Stienstra en Ten Bokkel gaan zo te zien nog een jaar door
Mitchell van Amelsfort
24 april 2008, 16:56
Bijna alle imports gaan naar huis in de zomerstop dus niet zo vreemd toch?
Paul van Heertum
24 april 2008, 17:14
Verdwenen zijn lijkt me duidelijk toch?
Mitchell van Amelsfort
24 april 2008, 17:50
Denk dat je dit niet moet opvatten als verdwenen meer een verkerde woordkeus in dit geval denk ik.
Paul van Heertum
24 april 2008, 18:06
Ze zijn in elk geval weg. Maar 4 spelers vervangen zou voor de Trappers niet zo heel moeilijk moeten zijn.
De basis blijft gewoonn
Mitchell van Amelsfort
24 april 2008, 18:58
Jaa ik denk ook dat dat de kracht is van Tilburg dat ze een goed fundament hebben en dat ze daar ieder seizoen gewoon wat uitblinkers omheen kunnen bouwen dat er daarom een goed team staat.
Laurens de Jager
24 april 2008, 20:43
Dat ten Bokkel door gaat vind ik niet boeiend Steinstra wel. Hoop dat ie nogmaals voor Tilburg kiest maar dat zal voor een groot deel aan de imports liggen denk ik
Freek Joosten
24 april 2008, 21:59
Don Nichols blijft in Tilburg! Dat is goed nieuws natuurlijk!
Herman Herregraven
24 april 2008, 22:01
Donny vertrekt toch naar Frankrijk...???
Piet de Kort
24 april 2008, 22:06
Donny vertrekt toch naar Frankrijk...???
Ik dacht naar Zweden! ::afro::
Freek Joosten
25 april 2008, 05:53
Helaas Herman... Hij blijft in Tilburg. Bron: Don zelf.
Sascha van Amelsfort
25 april 2008, 19:55
Er gaan ook geruchten rond dat Jeff Paul terug komt naar trappers!
Piet de Kort
25 april 2008, 20:01
Er gaan ook geruchten rond dat Jeff Paul terug komt naar trappers!
Yep en Dave Bonk #11 ::cheerleader::::devildance::::happy::ook!
Remco Bambacht
25 april 2008, 20:25
Komt Hemstrom ook terug?
Abe Brouwer
25 april 2008, 20:35
Theo Van Gerwen komt ook terug...............:Bonk3::Bonk3:en uiteraard Dave Bonk.
Piet de Kort
25 april 2008, 21:58
Theo Van Gerwen komt ook terug...............:Bonk3::Bonk3:en uiteraard Dave Bonk.
Theo gaat naar Eindhoven!:goodman:
Abe Brouwer
25 april 2008, 22:02
Theo gaat naar Eindhoven!:goodman:
Prima keus van Eindhoven. Gaan ze ook eredivisie spelen?
Emile Joosten
26 april 2008, 06:17
Komt Hemstrom ook terug?
Is weer volop in training en gezien in Tilburg!
Geert van der Meulen
26 april 2008, 07:49
Is weer volop in training en gezien in Tilburg!
Elvis ook?
Harry Pal
26 april 2008, 12:57
Als hij komend seizoen zo slecht speelt als in de Play-offs dan wil een ander Nederlands team hem ook niet. Dus veel plezier ermee.
Gert Jan van der Maat
26 april 2008, 13:10
Als hij komend seizoen zo slecht speelt als in de Play-offs dan wil een ander Nederlands team hem ook niet. Dus veel plezier ermee.
Heeft ie expres gedaan. Hij wist dat de Flyers niet genoeg kwaliteit in huis hadden om het hem en zijn teammates moeilijk te maken, zodat ie toch zijn beste niet hoefde te geven. Dat bewaart Don voor volgend jaar!
Roger W. de Groot
26 april 2008, 15:39
Hoe belachelijk kun je jezelf maken? Zo dus.....
Sascha van Amelsfort
26 april 2008, 16:09
Ben je mischien vergeten dat er een paar weken van te voren nog werd gezegt dat, het einde seizoen was voor Don.
Logisch dat hij niet volle 100% kan spelen.
Maarja tilburg is blij met Don Nichols!!!
Piet de Kort
26 april 2008, 19:15
Ben je mischien vergeten dat er een paar weken van te voren nog werd gezegt dat, het einde seizoen was voor Don.
Logisch dat hij niet volle 100% kan spelen.
Maarja tilburg is blij met Don Nichols!!!
En ik ook! ::afro::
Martijn Snoeren
26 april 2008, 19:15
Volgens mij woon jij in de buurt van een molen en heb je regelmatig een klap van de wieken op je kanis gehad:Bonk3:::frusty::::loony::
Mitchell van Amelsfort
26 april 2008, 22:13
Zeker goed nieuws dat Don blijft hij is een aanwinst voor Trappers en ik denk een van de zo niet de beste defences in de nederlandse competitie en zo een uitspraak van harry daar kan ik alleen maa rom lachen!!!
Ben benieuwd wat er nu allemaal nog bij komt en wat de heren gaan doen die twijfelen te stoppen de tijd zal het ons leren.
Emile Joosten
26 april 2008, 22:46
Zing met ons mee Harry:
Helemaal niets ...................
Roger W. de Groot
28 april 2008, 19:34
Zing met ons mee Harry:
Helemaal niets ...................
Op een zeker moment Emile, wint de frustratie het van het realisme en begint men wartaal uit te slaan. Dat is zeg maar de 2e fase. Daar kan je een hele tijd in blijven hangen. Harry zal daar niet zo lang in blijven, die is helemaal klaar voor de 3e fase, de ontkenningsfase. Waarschijnlijk komt Harry daarin, waarin Tilburg de Ron Bertelingsschaal in onvangst neemt, of in het slechtste geval na Tilburgse winst van de beker januari 2009.
Je zou er bijna mee te doen krijgen....
Emile Joosten
29 april 2008, 06:11
Op een zeker moment Emile, wint de frustratie het van het realisme en begint men wartaal uit te slaan. Dat is zeg maar de 2e fase. Daar kan je een hele tijd in blijven hangen. Harry zal daar niet zo lang in blijven, die is helemaal klaar voor de 3e fase, de ontkenningsfase. Waarschijnlijk komt Harry daarin, waarin Tilburg de Ron Bertelingsschaal in onvangst neemt, of in het slechtste geval na Tilburgse winst van de beker januari 2009.
Je zou er bijna mee te doen krijgen....
Fraai verwoord Roger en een mooie psychiatrische analyse.
Maar ook Harry zal morgen de vlag weer uithangen!:goodman:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.