PDA

View Full Version : Win een seizoenskaart van je favoriete club!

Eric van der Putten
22 april 2008, 21:13
Win een seizoenskaart van je favoriete club in de Nederlandse ere-divisie.

Daarnaast nog prijzen voor de 2e, 3e, 4e, 5e en laatste plaats.

Schrijf je in voor de World Championship Canada Pool. Inleg ?5,-

Invulformulier te downloaden op de website van Ut Bossche Busje. Klik op het logo hieronder.

Alvast veel plezier en succes!

Oja, laat even weten of je de inleg overgemaakt hebt door een mailtje te sturen naar:
wc2008pool@live.nl

Eric van der Putten
22 april 2008, 21:36
wc....., beetje vreemd emailadres Eric...
Zou dat de mensen niet afschrikken...???

Hahahahaha

Niet echt, net de eerste "vreemde" (naast Gerard, Dennis en ikzelf) aangemeld.

Nu de rest nog!

Herman Herregraven
22 april 2008, 21:46
Hahahahaha

Niet echt, net de eerste "vreemde" (naast Gerard, Dennis en ikzelf) aangemeld.

Nu de rest nog!
Jij moet je reactie geplaatst hebben in dezelfde seconde,
dat ik de mijne (wegens te flauw) weer verwijderde...

Eric van der Putten
22 april 2008, 21:52
Jij moet je reactie geplaatst hebben in dezelfde seconde,
dat ik de mijne (wegens te flauw) weer verwijderde...

Geeft niks, ik ken je ondertussen al een beetje hahaha

Doe nou maar gewoon mee Herman!

Gerard van der Heide
23 april 2008, 10:16
Geeft niks, ik ken je ondertussen al een beetje hahaha

Doe nou maar gewoon mee Herman!

Ja kom op Herman, doe ff mee

Eric van der Putten
23 april 2008, 10:20
Ja kom op Herman, doe ff mee

Durft ie waarschijnlijk niet, misschien valt ie dan door de mand wat betreft ijshockey-kennis :-) hahahaha

Gerard van der Heide
23 april 2008, 12:10
Durft ie waarschijnlijk niet, misschien valt ie dan door de mand wat betreft ijshockey-kennis :-) hahahaha
4 ????

Eric van der Putten
23 april 2008, 15:12
4 ????

Ja, erg he!

Emile Joosten
23 april 2008, 17:54
Denk dat je ermee moet stoppen Eric. Het seizoen ligt stil en is komt bijna niemand meer op het forum. Na de zomer beginnen we weer, dus neem ook even rust.
Je bent nu de Brabantse Jan Been aan het worden en hebt by far de meeste postings.
Je mag ook blijven posten met jezelf als je jezelf verveelt!

Jan Been
23 april 2008, 21:51
Denk dat je ermee moet stoppen Eric. Het seizoen ligt stil en is komt bijna niemand meer op het forum. Na de zomer beginnen we weer, dus neem ook even rust.
Je bent nu de Brabantse Jan Been aan het worden en hebt by far de meeste postings.

Wil je mij er buiten laten Emileke,ben mij volledig aan het voor bereiden op het nieuwe seizoen.:smiley_geleen::smiley_geleen::smiley_gele en::smiley_geleen:

Eric van der Putten
23 april 2008, 22:32

Slaat nergens op Emile, voor het EK Voetbal zijn de mensen ook te porren, dus waarom niet voor het ijshockey...

Emile Joosten
23 april 2008, 22:44
Slaat nergens op Emile, voor het EK Voetbal zijn de mensen ook te porren, dus waarom niet voor het ijshockey...

Daarom niet!
4 Deelnemers!
Er komt nog een WK-driebanden, WK waterpolo, Tour de France en kleiduifschieten!

Eric van der Putten
23 april 2008, 22:46
Daarom niet!
4 Deelnemers!
Er komt nog een WK-driebanden, WK waterpolo, Tour de France en kleiduifschieten!

Klets natuurlijk om die andere sporten te noemen. We hebben het hier over ijshockey! Waar zijn ineens al die andere mensen die commentaar leverden op de EK 2008 pool...

Gerard van der Heide
24 april 2008, 09:59
De mensen die in een eerdere posting liever een pool voor WK ijshockey wilden zijn nu nergens te bekennen..........................strange

Eric van der Putten
24 april 2008, 13:23
De mensen die in een eerdere posting liever een pool voor WK ijshockey wilden zijn nu nergens te bekennen..........................strange

Ja Gerard... ik snap er eerlijk gezegd ook niks van...

Er zijn trouwens ook 8 mensen die in de voorgaande enquete JA hebben geantwoord... hoor je ook niks van jammergenoeg...

Gerard van der Heide
24 april 2008, 13:33
Ja Gerard... ik snap er eerlijk gezegd ook niks van...

Er zijn trouwens ook 8 mensen die in de voorgaande enquete JA hebben geantwoord... hoor je ook niks van jammergenoeg...

Dit weekend komen er in ieder geval nog een paar bij. Die toezegging heb ik inmiddels.
Geen forummers, maar wel goede ijshockeykenners..............

Emile Joosten
24 april 2008, 16:24
Seizoen ligt stil. Forum is bij bijna iedereen uitgeschakeld tot september.

Eric van der Putten
24 april 2008, 16:38
Seizoen ligt stil. Forum is bij bijna iedereen uitgeschakeld tot september.

Emile joh, niet zo kletsen he. Er zijn anders wel genoeg bezoekers elke dag, zo ook op onze website, al 3 dagen achter elkaar ongeveer 50.

En wat me dan wel opvalt is dat deze mensen wél aanwezig zijn om te zeggen dat ze niet mee doen. Sterker nog, er zijn mensen die zeggen dat er niemand komt en zelf ook geen actie ondernemen. Doe zelf dan ook lekker mee, wie weet win je een leuk bedrag of zelfs wel die seizoenskaart...

Abe Brouwer
24 april 2008, 20:18
Misschien omdat de voetbalkennis van veel forumleden groter is dan de ijshockeykennis? Misschien omdat het WK zich lastiger laat voorspellen vanwege de veranderende selecties n.a.v. NHL-playoffs? Misschien omdat de belanstelling voor het EK voetbal groter is dan het WK ijshockey? Maar het is natuurlijk jammer dat de WK-pool weinig mensen trekt.

Jack Mulders
24 april 2008, 20:50
Hallo Eric,

Ik wil ook graag meedoen, in het weekend zal ik me over de uitslagen bedenken, oke.

Mij kun je in ieder geval noteren.

Leuke aktie trouwens.

Groetjes Jack

Eric van der Putten
24 april 2008, 21:50
Hallo Eric,

Ik wil ook graag meedoen, in het weekend zal ik me over de uitslagen bedenken, oke.

Mij kun je in ieder geval noteren.

Leuke aktie trouwens.

Groetjes Jack

Kijk, daar hebben we wat aan! Goed zo Jack, ik wacht geduldig op je invulformulier! :-)

Harm Wietze Oldersma
24 april 2008, 21:51
Als het een beetje meezit doe ik ook mee Eric en Gerard, even afwachten of ik komend weekend nog tijd kan vrijmaken.

Eric van der Putten
24 april 2008, 21:55
Als het een beetje meezit doe ik ook mee Eric en Gerard, even afwachten of ik komend weekend nog tijd kan vrijmaken.

En ineens komt het los, goed zo heren!

Ennuh HW, gewoon ff tijd maken he ;-)

Harm Wietze Oldersma
26 april 2008, 21:16
Hé Eric, het formulier is onderweg hoor.

Eric van der Putten
26 april 2008, 22:27
Hé Eric, het formulier is onderweg hoor.

Kijk eens aan, goede zaak Harm Wietze!

Harm Wietze Oldersma
29 april 2008, 22:48
Hoeveel hebben ondertussen ingestuurd Eric?

Eric van der Putten
29 april 2008, 22:55
Hoeveel hebben ondertussen ingestuurd Eric?

De 'tussenstand' is in mijn handtekening onder mijn berichten te lezen. Op het moment dus 11 deelnemers en daarnaast nog 2 toezeggingen.

Emile Joosten
29 april 2008, 23:10
Dat zien we in het rijtje hier boven maar liefst 13 maal!!!!!!
Waar zijn we mee bezig?????
Er zijn mensen die in zichzelf praten, maar hier zien we iemand die met zichzelf post!!!!!

Eric van der Putten
30 april 2008, 00:03
Je gaat te veel met Piet om, Emile...

Piet de Kort
30 april 2008, 00:18
Je gaat te veel met Piet om, Emile...

Heer Putmans, ga lekker een nieuwe lens kopen op 1 van de vele vrijmarkten! Of een kapot lampje voor je donker fotografiekamertje!!!! Wat een rust! ::happy:::drinkers:::devildance::

Eric van der Putten
30 april 2008, 01:14
Heer Putmans, ga lekker een nieuwe lens kopen op 1 van de vele vrijmarkten! Of een kapot lampje voor je donker fotografiekamertje!!!! Wat een rust! ::happy:::drinkers:::devildance::

Ouwe zemelaar, jullie lijken wel die twee van de Muppet Show...

Prettige vakantie heren!

Emile Joosten
30 april 2008, 16:10
Ouwe zemelaar, jullie lijken wel die twee van de Muppet Show...

Prettige vakantie heren!

Dank je, vertrek vrijdag en ben dan 3 weken weg en verlost van de overheersende berichten over deelnemers en toezeggingen.
We weten nu dat van de 883 forumleden er 34 (bijna 4%) meespelen in de een of andere pool en dat lijkt me voldoende. Elke dag opnieuw die berichten moet gaan vervelen en zet me aan tot het alsnog niet meedoen met de pool!

Eric van der Putten
30 april 2008, 19:47
Dank je, vertrek vrijdag en ben dan 3 weken weg en verlost van de overheersende berichten over deelnemers en toezeggingen.
We weten nu dat van de 883 forumleden er 34 (bijna 4%) meespelen in de een of andere pool en dat lijkt me voldoende. Elke dag opnieuw die berichten moet gaan vervelen en zet me aan tot het alsnog niet meedoen met de pool!

Niemand verplicht je de berichten te lezen Emile...

Prettige vakantie toegewenst

Emile Joosten
30 april 2008, 23:40
Niemand verplicht je de berichten te lezen Emile...

Dat klopt, maar nadat je me tijdens de play-offs 'n keer vertelde dat je mij bijna had ingehaald met je aantal postings, vreesde ik al het ergste.

Eric van der Putten
1 mei 2008, 02:01
Dat klopt, maar nadat je me tijdens de play-offs 'n keer vertelde dat je mij bijna had ingehaald met je aantal postings, vreesde ik al het ergste.

Volgens mij zit je dat te verzinnen... kan me niet herinneren dat ik zoiets zou zeggen...

Herman Herregraven
1 mei 2008, 12:13
Dank je, vertrek vrijdag en ben dan 3 weken weg en verlost
Bedankt voor je verlossing Emile...
Neem gerust de tijd...
Het mag best wat langer zijn als 3 weken...

P.s.
Laat je tijdens (vooral ook voor ons..) rustgevende vacantie...
Eens door Freek uitleggen hoe het negeren van bepaalde mensen op dit forum werkt...

Emile Joosten
1 mei 2008, 13:46
Bedankt voor je verlossing Emile...
Neem gerust de tijd...
Het mag best wat langer zijn als 3 weken...

P.s.
Laat je tijdens (vooral ook voor ons..) rustgevende vacantie...
Eens door Freek uitleggen hoe het negeren van bepaalde mensen op dit forum werkt...

Kan helaas niet langer weg dan 3 weken Herman; mijn vriendjes beginnen me dan te missen!
Tijdens die voor ons allen zo rustgevende vakantie negeer ik zelfs Freek (hij verdient ook rust), maar vanaf 25 mei is iedereen weer van harte welkom!!:drinkers::drinkers:

Piet de Kort
2 mei 2008, 09:12
Kan helaas niet langer weg dan 3 weken Herman; mijn vriendjes beginnen me dan te missen!
Tijdens die voor ons allen zo rustgevende vakantie negeer ik zelfs Freek (hij verdient ook rust), maar vanaf 25 mei is iedereen weer van harte welkom!!:drinkers::drinkers:

Prettige vakantie Ome Emile! Ik zal je missen! Rij voorzichtig! ::kusje::

Eric van der Putten
2 mei 2008, 20:15
We zijn begonnen!

Denemarken kwam goed uit de startblokken tegen Tsjechië, 1-0, maar Tsjechië heeft het weer rechtgezet. Nu tijdens de 2e periode, 2-4...

Remco Bambacht
2 mei 2008, 20:29
Een stuk meer aandacht voor dit WK op het forum dan voor het toernooi van Oranje....

Abe Brouwer
2 mei 2008, 20:35
Een stuk meer aandacht voor dit WK op het forum dan voor het toernooi van Oranje....
Precies, eerlijk gezegd kan dat toernooi in Canada me niet echt boeien.

Eric van der Putten
2 mei 2008, 23:49

Het idee kwam pas later, Remco. Maar als er volgend seizoen animo is om een soortgelijk iets te organiseren voor het toernooi waar Nederland aan mee doet, laat het maar horen...

Eric van der Putten
3 mei 2008, 13:44
De tussenstand is elke dag af te lezen op onze website.

Klik op onderstaand logo.

Gerard van der Heide
9 mei 2008, 14:53
Verassende (de)classering van de Slowaken.................... k*t

Eric van der Putten
10 mei 2008, 13:21
Pool loopt goed Gerard, alleen jammer dat de nummer 1 redelijk ver bovenaan staat en de spanning een beetje weg is....

Gerard van der Heide
12 mei 2008, 10:53
Pool loopt goed Gerard, alleen jammer dat de nummer 1 redelijk ver bovenaan staat en de spanning een beetje weg is....

De nummer 1 is toch bijgehaald Eric door zijn vader en er liggen nog enkelen op de loer om plaats 1 over te nemen.

Eric van der Putten
12 mei 2008, 11:38
De nummer 1 is toch bijgehaald Eric door zijn vader en er liggen nog enkelen op de loer om plaats 1 over te nemen.

Inderdaad, het is in eens heel snel gegaan. De spanning is weer helemaal terug!

Levi de Beer
12 mei 2008, 19:56
Emile joh, niet zo kletsen he. Er zijn anders wel genoeg bezoekers elke dag, zo ook op onze website, al 3 dagen achter elkaar ongeveer 50.

En wat me dan wel opvalt is dat deze mensen wél aanwezig zijn om te zeggen dat ze niet mee doen. Sterker nog, er zijn mensen die zeggen dat er niemand komt en zelf ook geen actie ondernemen. Doe zelf dan ook lekker mee, wie weet win je een leuk bedrag of zelfs wel die seizoenskaart...

Ik was wellicht degene die als eerste riep voor een pool van het WK voor A landen. Maar toen de prijs een seizoenkaart werd van mijn favoriete club in de eredivisie ben ik afgehaakt. Ik heb daar nou eenmaal niets aan. Ik had liever het geldbedrag dan uitgekeerd gekregen.

Gerard van der Heide
12 mei 2008, 20:52
Ik was wellicht degene die als eerste riep voor een pool van het WK voor A landen. Maar toen de prijs een seizoenkaart werd van mijn favoriete club in de eredivisie ben ik afgehaakt. Ik heb daar nou eenmaal niets aan. Ik had liever het geldbedrag dan uitgekeerd gekregen.

Je had, mocht je de prijs hebben gewonnen, ook aan iemand kado kunnen doen.........

Harm Wietze Oldersma
12 mei 2008, 21:53
Je had, mocht je de prijs hebben gewonnen, ook aan iemand kado kunnen doen.........

Het gaat toch ook niet om de prijs, waar is de Olympische gedachte...::proost::

Levi de Beer
13 mei 2008, 11:25

Wat heb ik er dan aan? Ik had met het geld wel iets gekocht, wat ik zou gebruiken voor het ijshockey.

Geert van der Meulen
13 mei 2008, 16:27
Wat heb ik er dan aan? Ik had met het geld wel iets gekocht, wat ik zou gebruiken voor het ijshockey.

Wat jij er aan hebt? Doe jij alles voor je zelf? Valt me toch wat tegen van je.

Eric van der Putten
14 mei 2008, 00:28

Je had, als je dat had gewild, ook je 'tegoedbon' voor een seizoenskaart kunnen verkopen.

Levi de Beer
14 mei 2008, 07:51
Wat jij er aan hebt? Doe jij alles voor je zelf? Valt me toch wat tegen van je.

Geert denk je nou werkelijk dat ik de enige zou zijn? Als ik meedoe, wil ik ook de prijs voor mezelf als ik hem win. Ik ga toch niet meedoen om de prijs uiteindelijk aan iemand anders te geven? Trappers wordt toch ook niet kampioen om vervolgens de titel te schenken aan Heerenveen? Dat is toch gewoon onzin.

Los hiervan, ik ben echt niet zo zelfzuchtig als het wellicht overkomt. Maar in zo'n geval wel, omdat ik er bewust voor zou kiezen om kans te maken op een prijs.

Je had, als je dat had gewild, ook je 'tegoedbon' voor een seizoenskaart kunnen verkopen.

Had dat eerder gezegd!

Eric van der Putten
14 mei 2008, 15:25
Had dat eerder gezegd!

Lijkt mij niet meer dan logisch dat als je iets wint dat je dan de prijs aan een derde door kunt verkopen... Dat hoef ik toch niet te zeggen?

Levi de Beer
15 mei 2008, 08:53
Lijkt mij niet meer dan logisch dat als je iets wint dat je dan de prijs aan een derde door kunt verkopen... Dat hoef ik toch niet te zeggen? Maar zo ben ik dan ook weer niet. Dan geef ik het alsnog liever weg!

Gerard van der Heide
16 mei 2008, 13:12
Wie maken er nog kans eric?

Eric van der Putten
16 mei 2008, 23:48
Wie maken er nog kans eric?

De hele top 10, waaronder wij twee, maar wij doen niet mee eigenlijk, dus de top 8, maakt nog kans.

Te weten:
Lennox Gerritse
Dick van Schelven
Patrick van Schelven
Marga van den Heuvel
Ester Middelhuis
Michel Heerkens
Berthine Middelkoop
Hans Janssen

Maar er moeten hele gekke dingen gebeuren willen de onderste 4 nog met de hoofdprijs er van door gaan.

En dan hebben we nog de troostprijs, de rode lantaarn, die is ook nog spannend. Het gaat hier tussen Harm Wietse Oldersma, Dennis van der Putten en Jack Mulders.

Eric van der Putten
19 mei 2008, 00:19
Vanwege controle en de trieste gebeurtenissen zal de eindstand van de WK Pool enkele dagen uitgesteld worden.

Eric van der Putten
23 mei 2008, 11:45
Definitieve uitslag is bekend en wordt vanavond gepublliceerd op onze website.