View Full Version : Wedstrijd ijshockeyshirtjes ontwerp Krefeld Pinguine
Jack Mulders
17 april 2008, 20:03
In Krefeld kan men tot 15 Mei meedoen aan het ontwerp van de ijshockeyshirtjes van de Pinguine in het nieuwe seizoen.
Meer weten zie de site van de Krefeld www.krefeld-pinguine.de (http://www.krefeld-pinguine.de)
Jeroen Pilon
17 april 2008, 22:34
Bedankt voor het plaatsen van de link Jack! Ik heb bij de Keulse variant al de nodige successen mogen behalen en het lijkt me leuk om weer eens iets met gelb und schwarz te doen!
Wendy Tellers
17 april 2008, 22:37
Doe je best Jeroen! De ontwerpen van Koln (waar ze ook in gespeeld hebben) waren mooi en succesvol!
Ben benieuwd wat je met een pinguin en zwart/geel kan!
Wendy Tellers
17 april 2008, 22:38
Overigens is dit volgens mij nieuw in Krefeld of niet?
Heb er nog nooit eerder iets van gelezen of gezien.
Jack Mulders
18 april 2008, 07:38
Bedankt voor het plaatsen van de link Jack! Ik heb bij de Keulse variant al de nodige successen mogen behalen en het lijkt me leuk om weer eens iets met gelb und schwarz te doen!
Youre welcome, Jeroen.
Doe je best zou ik zeggen.
Jack Mulders
18 april 2008, 07:39
Overigens is dit volgens mij nieuw in Krefeld of niet?
Heb er nog nooit eerder iets van gelezen of gezien.
Inderdaad is dit nieuw in Krefeld, al hoop ik niet dat er al te veel gaat veranderen aan de shirts, vond ze toch al vrij goed.
Jack Mulders
20 april 2008, 21:55
Jeroen, er zijn al enkele voorbeelden van inzenders te zien op het Krefeld forum, zitten best mooie lay outs bij, om eerlijk te zijn.
Maar ben superbenieuwd , naar jouw voorbeeld , zekers omdat je al eens de shirts van de Haie hebt ontworpen.
Jeroen Pilon
21 april 2008, 10:39
Ik had dit weekend even iets anders aan mn hoofd maar ik zal er straks weer aan gaan werken!
Jack Mulders
21 april 2008, 16:11
Ik had dit weekend even iets anders aan mn hoofd maar ik zal er straks weer aan gaan werken!
Kan ik me iets bij voorstellen dat je dit weekend iets anders aan je hoofd had, Jeroen.
Volgend seizoen nieuwe ronde , nieuwe kansen.
Jeroen Pilon
21 april 2008, 22:40
De eerste versie vind ik al best goed gelukt; ik zit er aan te denken dit ontwerp gewoon maar in te zenden. Misschien is het iets te simpel en/of voorspelbaar maar dat is vaak wel het mooiste. Wat vinden de echte Krefeld supporters onder ons ervan?
http://number19.nl/KEV_fertig_klein_concept.jpg
Jack Mulders
21 april 2008, 23:56
Niet slecht Jeroen, maar volgens mijinderdaad te simpel, het lijkt wel erg op de voorgaande seizoenen.
Op het forum van Krefeld , zijn ze daar ook over bezig , na jaren ongeveer hetzelfde shirt gehad te hebben.
Ook probeert men wat meer aandacht voor detail te geven, bijv vlaggetje nationaliteit en daarnaast een geel zwart vlaggetje met het Krefeld logo erin.
De ander heeft zelf het stadslogo van Krefeld op de voorkant gebracht.
Ga daar eens kijken zou ik persoonlijk zeggen , ook om met enkele andere inzendingen te kunnen vergelijken.
Keep up the good work!!
Wendy Tellers
22 april 2008, 12:13
Ik hou van eemvoudig!
Raymond Tellers
22 april 2008, 15:05
Ik hou ook van eenvoud. Die vlaggetjes is alweer 'passé', net zoals een skyline. Heel mooi, maar niet voor altijd. Dat stadslogo waar ze op het forum over schrijven is echt niet mooi. Nee, het shirtje van Jeroen is erg mooi! Ik hou wel van dat soort shirts. Opsturen die hap!
Wendy Tellers
24 april 2008, 13:55
Ik vind die vlaggetjes dus nog steeds iets hebben.
Sinds enkele jaren hebben een paar teams deze op de shirtjes.
Maar het verveelt mij nog niet!
Jack Mulders
24 april 2008, 20:45
Ik vind die vlaggetjes ook nog steeds leuk, maar ze verzinnen ook steeds meer manieren, ik vind die van het Krefeld logo samen met een land waar de spelers vandaan komen een zeer goede combinatie.
Moet zeggen , er zijn vele inzenders waar echt keigave shirts tussen zitten en waar ik dan natuurlijk ook een gameworn van wil hebben als dat daadwerkelijk het shirt wordt.
Moet zeggen de shirts van Krefeld in de laatste seizoenen zijn steeds beter geworden maar ook niet steeds anders en dat vind ik dan weer eens een pluspunt.
Jeroen Pilon
27 april 2008, 14:59
Mag je eigenlijk meerdere ontwerpen opsturen? Ik heb nu een retro versie gemaakt :)
Jack Mulders
27 april 2008, 19:08
Mag je eigenlijk meerdere ontwerpen opsturen? Ik heb nu een retro versie gemaakt :)
Volgens mij wel, Jeroen.
Hoe meer inzendingen hoe moeilijker het wordt voor diegene die ze moet kiezen...
Wendy Tellers
3 mei 2008, 03:44
Jack, waar kan je de ontwerpen bekijken?
Mogen de fans dadelijk stemmen of hoe gaat dat?
Raymond Tellers
3 mei 2008, 04:35
De meeste shirtjes stonden in het forum van Krefeld, maar zijn alweer weggehaald.
Als ik het goed begrepen heb, zijn ze aan het nadenken of ze de fans laten ontwerpen en ook laten kiezen.
Raymond Tellers
18 mei 2008, 05:19
Ik zal mijn ontwerpen ook maar tonen. Deze waren als één van de eerste al klaar en direct naar de vereniging gestuurd. Had geen zin om ze voor inzendeinde al te tonen. De datum is echter nu verstreken. Een aantal mensen hadden ze al gezien ... nu voor iedereen. Eens kijken wat ze ermee gaan doen.
http://www.raymondtellers.nl/kevshirt3a.jpg
http://www.raymondtellers.nl/kevshirt1a.jpg
http://www.raymondtellers.nl/kevshirt4a.jpg
Jeroen Pilon
19 mei 2008, 23:01
Ziet er goed uit! Mijn favoriet is versie 3, gevolgd door nummer 1.
Jack Mulders
19 mei 2008, 23:11
Jeroen , op de site van Krefeld, laten de fans ook nog andere voorbeelden zien die hun hebben ingestuurd, na de inzenddatum zijn ze massaal gaan plaatsen.
Zitten echt juweeltjes bij, weet zeker dat ze dit volgend seizoen wederom gaan doen.
Jeroen Pilon
20 mei 2008, 00:20
Ik heb even gekeken en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben! De kwaliteit van de ontwerpen overklast die van de Keulse ontwerpen met gemak.
Ik verwacht niet dat ik zelf ook maar enige kans maak. Het eerder geplaatste ontwerp heb ik samen met een retro-variant naar de club gestuurd maar echt origineel zijn ze niet.
Raymond Tellers
20 mei 2008, 01:36
Ach Jeroen ... ik ga er ook vanuit dat ik geen enkele kans maak. Maar je weet het niet. De shirts die er nu staan, zijn wel door goeie ontwerpers gemaakt. Die Rabea heeft echt gave dingetjes gemaakt in het verleden. En ook het laatste shirtje is echt klasse. En het shirt van Andy is ook gaaf. Afwachten! Ik vind onze 'designs' helemaal niet verkeerd! Zeg maar gerust gewoon goed. Eenvoudig en dus goed. Thee drinken, zoals de Duitsers zeggen :) Afwachten dus.
Jack Mulders
21 mei 2008, 18:22
Er zijn 4 finalisten bekend, er zijn er 4 uit een ruim aantal van 100 gekozen.
Als ik het goed zie zijn die van Raymond en Jeroen er niet bij.
Moet eerlijk zeggen de keus die ze hebben gemaakt vind ik eigenlijk niets, slechts een shirt kan me een beetje bekoren, zo zie je maar dat smaken erg verschillend zijn.
Jeroen Pilon
22 mei 2008, 00:45
Een echte trikotwettbewerb valt dit niet te noemen... van de 102 ingestuurde ontwerpen zijn er maar 4 verkiesbaar. Tussen de 98 andere shirts waren er ongetwijfeld een groot aantal van absolute topkwaliteit. Wellicht zijn deze ontwerpen zelfs mooier dan de 4 die in de 'finale' staan. Jammer.
Raymond Tellers
22 mei 2008, 09:16
De meeste voldoen niet aan de eisen als ik het geheel begrijp. Dan mogen ze mij uitleggen wat er aan onze ontwerpen niet voldoet!!! Die wat er nu staan zijn echt niet anders in opbouw als die van Jeroen of mij. Ik heb geen zin om dat in hun forum te gaan bespreken, maar heb wel die mekky aangeschreven. Die heeft er schijnbaar wel iets mee te maken. Ik heb al aangegeven nooit meer mee te doen. Tijd verknoeit. Als onze ontwerpen nou echt slechter waren of technisch niet haalbaar, dan zou ik zeggen: ok. Maar nu niet.
Jack Mulders
22 mei 2008, 19:49
De meeste voldoen niet aan de eisen als ik het geheel begrijp. Dan mogen ze mij uitleggen wat er aan onze ontwerpen niet voldoet!!! Die wat er nu staan zijn echt niet anders in opbouw als die van Jeroen of mij. Ik heb geen zin om dat in hun forum te gaan bespreken, maar heb wel die mekky aangeschreven. Die heeft er schijnbaar wel iets mee te maken. Ik heb al aangegeven nooit meer mee te doen. Tijd verknoeit. Als onze ontwerpen nou echt slechter waren of technisch niet haalbaar, dan zou ik zeggen: ok. Maar nu niet.
Nou, ik vind dat ze het wel mogen weten, dat ze een aantal flops hebben gekozen.
Ik heb zelfs duidelijk erbij gezet , dat het een belediging is voor de wel goede inzendingen
Zelfs bij het 3de en 4de shirt staan er geen nrs op de mouwen!!!
Daarnaast heb ik een vermoeden dat ze van een inzender zijn , die laatste 2.
Voor deze shirts had men eigenlijk geen wedstrijd hoeven te verzinnen!!!
Leef met jullie mee, in ieder geval.
Raymond Tellers
22 mei 2008, 19:54
Ik heb trouwens antwoord teruggekregen, maar dat plaats ik maar liever niet ... niets ten nadele van degene die ik geschreven had hoor. Daar zijn andere mensen voor verantwoordelijk. In elk geval nog meer redenen om me bij de volgende keer te bedenken. Zo'n zelfde ding trouwens ook bij het Geleense logo gehad. En nog een 'wedstrijd' waar uiteindelijk nooit een winnaar uit is gekomen. Drie keer moet maar genoeg zijn lijkt me :)
Mitchell van Amelsfort
22 mei 2008, 20:17
Ziet er mooi uit heren!!! Goed werk.
Ger Tellers
22 mei 2008, 21:36
Hou er maar rekening mee dat ze al weten welk shirt de winnaar is.
Dat gelul over de supporters erbij te betrekken is een lachertje.
En stemmen is dus niet nodig,dit is alleen fans voor de gek houden
Jeroen Pilon
26 mei 2008, 11:17
De Keulse wedstrijd is ook weer bezig, zie www.haimspiel.de (http://www.haimspiel.de)
Dit jaar ga ik voor Rut un Wiess :heart:
http://number19.nl/preview.jpg
Jack Mulders
26 mei 2008, 17:30
Deze vind ik dan weer wel een toppertje, Jeroen, vooral die rode vind ik mooi.
Bij Krefeld is ook nog een van de afschuwlijkste ontwerpen eerste geworden, namelijk C.
Een ding weet ik zeker, aan deze jongen word geen shirt verkocht.
Vind het zelfs een behoorlijke achteruitgang.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.