PDA

View Full Version : Belangrijke update Richard Gerritse Toernooi

Patrick Beekmans
8 april 2008, 12:12
Wegens planning-technische problemen is het niet mogelijk om op 19 april het Richard Gerritse Toernooi voort te zetten.
We hebben een nieuwe datum en locatie moeten kiezen om het toernooi toch door te laten gaan.

Het toernooi zal gespeeld worden op 29 juni 2008 van 11:00 tot 16:00 in het Sportiom in Den Bosch

Eventuele overige informatie zal verstrekt worden aan de teamleiders en via www.sctt.nl (http://www.sctt.nl).

Piet de Kort
8 april 2008, 12:13
Het Richard Gerritse Toernooi dat op 19 april gehouden zou gaan worden in de Stappegoor Arena te Tilburg, gaat NIET door! Het Bestuur van de SCTT heeft mij zojuist verwittigd.

Er komt een alternatief, waarschijnlijk eind juni in Den Bosch! Info volgt nog.

FORUMTEAMLEDEN, ER MAG WEER GEZOPEN, GESNOVEN EN GESEXT WORDEN! :drinkers:::orderorder::

ALLE SUPPORTERS BEDANKT DAT JULLIE AL MASSAAL HADDEN TOEGEZEGD OM ONS TE KOMEN SUPPORTEREN!!! WIE WEET ALSNOG IN DEN BOSCH! ::champ::::happycheer::::worship::

Mitchell van Amelsfort
8 april 2008, 12:17
Zeer jammer zeker voor de deelnemers! Is er ook een rede bekend gemaakt?

Richard Vader
8 april 2008, 12:19
Dat vind ik nou bijzonder KUT (Kwalitatief Uitermate Teleurstellend)
PS nu wel nog ruimte voor een geheim trainingskamp voor t forumteam he :P

Piet de Kort
8 april 2008, 12:29
Dat vind ik nou bijzonder KUT (Kwalitatief Uitermate Teleurstellend)
PS nu wel nog ruimte voor een geheim trainingskamp voor t forumteam he :P

Ik zal eerst vanavond even inventariseren wie op 29 juni beschikbaar is voor ons FORUMTEAM! Zoals ik nu weet is onze vaste KOOTSJ met vakantie! ::censor::

Lou-Ann Bartels
8 april 2008, 14:01
Wegens planning-technische problemen is het niet mogelijk om op 19 april het Richard Gerritse Toernooi voort te zetten.
We hebben een nieuwe datum en locatie moeten kiezen om het toernooi toch door te laten gaan.

Het toernooi zal gespeeld worden op 29 juni 2008 van 11:00 tot 16:00 in het Sportiom in Den Bosch

Eventuele overige informatie zal verstrekt worden aan de teamleiders en via www.sctt.nl. (http://www.sctt.nl.)

Heel jammer, maar ach...een ijshockey-wedstrijd midden in de zomer is weer een nieuwe belevenis (I speak for myself). :Clown:

Ro Herregraven
8 april 2008, 14:13
Van de ene kant is het erg jammer, maar van de andere kant is het erg fijn dat men ook meteen een nieuwe datum en locatie heeft kunnen communiceren!

Natuurlijk zowiezo mooi dat 't toernooi in Den Bosch, de stad van Richard, plaatsvindt.

't Staat in elk geval al genoteerd in m'n agenda!

Marc van de Wall
8 april 2008, 14:23
Jammer dat het niet doorgaat. Alle voorbereiding voor niks. Ik ga netjes mijn spullen uitwassen en op zolder leggen. En die blijven daar tot september liggen.
1 voordeel is er wel.........wij mogen onze beker langer behouden. (waar staat ie eigenlijk???)

Piet de Kort
8 april 2008, 14:41
Jammer dat het niet doorgaat. Alle voorbereiding voor niks. Ik ga netjes mijn spullen uitwassen en op zolder leggen. En die blijven daar tot september liggen.
1 voordeel is er wel.........wij mogen onze beker langer behouden. (waar staat ie eigenlijk???)

Het komt je goed uit, he Walletje! Je durft gewoon weg niet! ::redrant::

Piet de Kort
8 april 2008, 14:48

Eventuele overige informatie zal verstrekt worden aan de teamleiders en via www.sctt.nl. (http://www.sctt.nl.)

Wat zijn plan-technische redenen??? Geen ijs besteld of gaan de belangen van een Trappers jeugdtoernooi boven die van een supporterstoernooi? ::realmad::

Emile Joosten
8 april 2008, 14:54
Wat zijn plan-technische redenen??? Geen ijs besteld of gaan de belangen van een Trappers jeugdtoernooi boven die van een supporterstoernooi? ::realmad::

Wie weet Piet???

Eén ding is zeker; er werden al plannen gesmeed om het forumteam te skippen.
Nadat de sterke lijnen en begeleiding van dat team bekend werd, brak op diverse plaatsen spontaan al de pleuris uit.
Maar ja............., ook dit valt moeilijk te bewijzen Piet!

Jasper Maassen
8 april 2008, 15:21
Ik vrees dat ik dan helaas verstek moet laten gaan, omdat ik, zo uit mijn hoofd zeggend, dan in Griekenland zit... Jammer maar helaas! Wellicht dat Cor nu weer kan keepen?

Bart Vorstenbosch
8 april 2008, 15:21
Het Trappers jeugdtoernooi heeft zijn planning zelfs aangepast zodat het RG toernooi wel door zou kunnen gaan. Volgens mij had de gemeente Tilburg andere plannen die avond met het ijs en gaat het om die reden niet door.

Piet de Kort
8 april 2008, 15:31
Wie weet Piet???

Eén ding is zeker; er werden al plannen gesmeed om het forumteam te skippen.
Nadat de sterke lijnen en begeleiding van dat team bekend werd, brak op diverse plaatsen spontaan al de pleuris uit.
Maar ja............., ook dit valt moeilijk te bewijzen Piet!

Kijk Ome Emile, vanwege dat eerste gedoe zijn wij als team gewoon naar elkaar gegroeid, dat staat als een paal boven water!
Tevens moet eenieder intelligentie van onze superkootsj Dick vd Berg niet onderschatten! Hij had inderdaad een geweldig team op de been gebracht die gewoonweg onverslaanbaar zou zijn geweest!! Die titel lag binnen handbereik alsmede de grote CUP met de grote oren.
De spelers van het FORUMTEAM waren in topvorm! Drank, snuiverijen alsmede sex was al ontboden door de captain! Iedereen wilde ervoor gaan!
Tja en dat het dan op de geplande datum NIET door kan gaan, is gewoonweg jammer!
Hopelijk kunnen zij/wij nu schitteren op een later tijdstip! Hopelijk kan iedereen erbij zijn, al is het dan alwel vakantietijd!!!
::champ::::whiterant::::wavetowel::::check::

Dick van den Berg
8 april 2008, 16:20

Op zoek naar een andere coach dus...ben dan op vakantie!!

Wel jammer.........

Ex coach Dick.

Dick van den Berg
8 april 2008, 16:21
Ik vrees dat ik dan helaas verstek moet laten gaan, omdat ik, zo uit mijn hoofd zeggend, dan in Griekenland zit... Jammer maar helaas! Wellicht dat Cor nu weer kan keepen?

Zit ik ook in het buitenland Jasper.

Moeten ze toch de 2 belangrijkste personen missen...:)

Marcel de Groot
8 april 2008, 16:42
Het Richard Gerritse Toernooi dat op 19 april gehouden zou gaan worden in de Stappegoor Arena te Tilburg, gaat NIET door! Het Bestuur van de SCTT heeft mij zojuist verwittigd.

Er komt een alternatief, waarschijnlijk eind juni in Den Bosch! Info volgt nog.

FORUMTEAMLEDEN, ER MAG WEER GEZOPEN, GESNOVEN EN GESEXT WORDEN! :drinkers:::orderorder::

ALLE SUPPORTERS BEDANKT DAT JULLIE AL MASSAAL HADDEN TOEGEZEGD OM ONS TE KOMEN SUPPORTEREN!!! WIE WEET ALSNOG IN DEN BOSCH! ::champ::::happycheer::::worship::

Ik ben niet rouwig om dit besluit. Waarschijnlijk kan ik namelijk dan wel!!! Dus dan is de beruchte/befaamde Wall-lijn er net als alle voorgaande edities, wellicht toch weer.

Eric van der Putten
8 april 2008, 16:47
Zondag 29 juni, da's wel precies op de dag van de EK-finale. Toernooi duurt tot 16 uur, finale is 's-avonds om 20:45 uur.

Luitzen van der Heide
8 april 2008, 17:34
Ik zal mijn uitreis visum ook moeten gaan aanpassen. Maar goed, het is niet anders. Ik zal wat smeergeld en steekpenningen resereveren. Er gaat immers niets boven het belang van het forum team uit! Ik zal daarom de autoriteiten en het thuisminesterie verzoeken om het visum aan te passen....

Emile Joosten
8 april 2008, 17:49
Zondag 29 juni, da's wel precies op de dag van de EK-finale. Toernooi duurt tot 16 uur, finale is 's-avonds om 20:45 uur.

Mooier kun je 't toch niet hebben!!

Emile Joosten
8 april 2008, 17:51
Ik zal mijn uitreis visum ook moeten gaan aanpassen. Maar goed, het is niet anders. Ik zal wat smeergeld en steekpenningen resereveren. Er gaat immers niets boven het belang van het forum team uit! Ik zal daarom de autoriteiten en het thuisminesterie verzoeken om het visum aan te passen....

Als de "R"niet meer in de maand is (dus vanaf 1 mei t/m 31 augustus) zijn de Friese grenzen toch hermetisch afgesloten!!
Zorg dat je op Koninginnedag Lemmer dus bent gepasseerd en vergeet je schaatsen niet!

Eddy Vader
8 april 2008, 18:58
Ik blijf in ieder geval beschikbaar. Neem maar op in inventarislijst.

Herman Herregraven
8 april 2008, 19:11
Van de ene kant is het erg jammer, maar van de andere kant is het erg fijn dat men ook meteen een nieuwe datum en locatie heeft kunnen communiceren!

Natuurlijk zowiezo mooi dat 't toernooi in Den Bosch, de stad van Richard, plaatsvindt.

't Staat in elk geval al genoteerd in m'n agenda!
Het is alleen voor jou te hopen dat je in Den Bosch ook een uitrusting kunt huren...

Ro Herregraven
8 april 2008, 19:20
Het is alleen voor jou te hopen dat je in Den Bosch ook een uitrusting kunt huren...

Yep, dat blijft wel een vereiste...

Gerrit Hof
8 april 2008, 19:51
Jammer maar helaas, wij(de Hettema´s en ik) doen niet mee.
Heb er overigens een hard hoofd in dat er überhaupt een afvaardiging uit Heerenveen zal gaan.

Gerrit Hof
8 april 2008, 19:53
Yep, dat blijft wel een vereiste...

Je mag mijn helm wel weer lenen Ro, moet je hem wel komen afhalen:goodman:

Frans Pluijmers
8 april 2008, 20:11
[quote=Patrick Beekmans;40743]Wegens planning-technische problemen is het niet mogelijk om op 19 april het Richard Gerritse Toernooi voort te zetten.

Na het Tilburgs feestje is al het ijs opgegeten (komen ze nu pas achter).

Jan Been
8 april 2008, 20:42
Erg jammer dat het niet door kan gaan,maar zullen maar eens kijken of wij dan in Juni kunnen.

Richard Vader
9 april 2008, 08:20
Ik kan in juni wel zolang er ook maar een uitrusting te krijgen is dan? Belangrijkste is dat mijn nieuwe tandjes beschermd zijn (damn ik heb weer een killer smile met dank aan de tandarts) toque valt nog wel te regelen maar ja de rest van de uitrusting is ook wel erg handig hoor!

Eddy wilt natuurlijk zelf spelen he anders hadden we natuurlijk een goeje coach erbij :P PS diegenen in t forum team uit t zuiden we kunnen binnenkort nog ff de schaatstechnieken bijwerken op t Belsj daar is de ijsbaan wel nog open

Karel van der Wal
9 april 2008, 09:51

Omdat jij je niet voor de SVFH wil inzetten wordt dit visum niet verlengd. Maar je hebt geluk Luitzen, de SVFH trekt zich terug.

Reden: de school vakanties in Noord Nederland starten vrijdag 27 juni en daardoor hebben 8 personen so wie so afgezegd. Twee zijn nog niet zeker of ze wel of niet kunnen op zondag. En last but not least er is zaterdag 28 juni een belangrijke racedag in Assen die door vele Flyers fan's wordt bezocht en een aanslag zal zijn op de toch al slechte conditie.

We wensen de organisatie veel succes, maar zouden liever zien dat ze het tournooi nog verder opschoven naar bijv. october en desnoods gewoon in Den Bosch

Jasper Maassen
9 april 2008, 11:12
Ik kan in juni wel zolang er ook maar een uitrusting te krijgen is dan? Belangrijkste is dat mijn nieuwe tandjes beschermd zijn (damn ik heb weer een killer smile met dank aan de tandarts) toque valt nog wel te regelen maar ja de rest van de uitrusting is ook wel erg handig hoor!

Eddy wilt natuurlijk zelf spelen he anders hadden we natuurlijk een goeje coach erbij :P PS diegenen in t forum team uit t zuiden we kunnen binnenkort nog ff de schaatstechnieken bijwerken op t Belsj daar is de ijsbaan wel nog open

Gewoon een volledig masker op tijdens het spelen, of een bitje in doen! Dan heb je nergens last van! :)