View Full Version : Euro 2008
Eric van der Putten
5 april 2008, 19:26
Van 7 tot 29 juni zal deze zomer het Europees Kampioenschap voetbal plaatsvinden.
Nu weet ik dat veel ijshockeyfans een gruwelijke hekel hebben aan voetbal, maar sommige vinden het natuurlijk wel interessant.
Bij genoeg animo ben ik van plan om een EK Voetbalpoule te organiseren. Ben je van plan mee te doen, laat het middels een berichtje aan me weten.
Sven van de Wall
5 april 2008, 19:35
Ja ik wil wel meedoen ik hou er wel van om een gokje te wagen
Jan Been
5 april 2008, 20:13
Nou nee,hoef van mij niet. Dit is nog altijd een ijshockey forum en geen voetbal forum.:wtf::finga::finga::wtf:
Eric van der Putten
5 april 2008, 23:37
Nou nee,hoef van mij niet. Dit is nog altijd een ijshockey forum en geen voetbal forum.:wtf::finga::finga::wtf:
Da's nou precies de reden waarom ik het vraag, Jan.
Mochten er een stuk of 10 mensen zijn die dit wel interessant vinden, dan hebben we toch een leuke competitie. Maakt me dan helemaal niks uit wat de rest er van vindt....
Jan de Jong
6 april 2008, 06:45
Ikke doe mee Eric!
Goed initiatief.
Jordy Rutten
6 april 2008, 12:07
Ja graag! Goed idee!
Nu Rusland mee doet en Engeland niet, kan het een heel verrassend EK worden. Ik heb mijn favoriet al bepaald!::sverige::
Wendy Tellers
7 april 2008, 10:01
Ik doe mee.
Ben niet zo'n voetbalfan, maar wel tijdens EK's en WK's.
Lekker gezellig in het café naar de wedstrijden kijken! :)
Het heeft inderdaad niets met ijshockey te maken, maar zo blijft het forum wel actief de komende maanden!!!
En blijven de contacten dus ook.
Karel van der Wal
7 april 2008, 10:23
::fries:: Zit deze zomer op een duitse camping met laptop en internet, dus van der Putten (Putmans) doe je best.
Paul van Heertum
7 april 2008, 11:07
Ik heb wel interesse
Jasper Maassen
7 april 2008, 11:11
Ik zit wel tijdens een deel van het EK in Griekenland, maar wil best meedoen...
Wendy Tellers
7 april 2008, 11:30
Kijk, de tien zijn al gehaald.
Dus laat maar komen. :)
Edwin Grouwstra
7 april 2008, 11:52
Ben dr ook bij !!
gr.
Stefan Bouma
7 april 2008, 11:54
Put me on the list!
Laterrr...
Jan Schut
7 april 2008, 11:57
Ook ik doe mee, ook ik ben niet zo'n liefhebber.
Soms vervelend spelletje, want er is weinig actie in het spel, maar voor een toto of poule doe ik altijd mee.
Sven van de Wall
7 april 2008, 12:30
dat zijn er dus al Dertien!!!!!!!!!!!!!
Ivo Willems
7 april 2008, 12:36
ach waarom ook niet :p
Eric van der Putten
7 april 2008, 13:20
Het heeft inderdaad niets met ijshockey te maken, maar zo blijft het forum wel actief de komende maanden!!!
En blijven de contacten dus ook.
Inderdaad Wendy, jij hebt in de gaten wat mijn bedoeling is ;-)
Eric van der Putten
7 april 2008, 13:21
Kijk, de tien zijn al gehaald.
Dus laat maar komen. :)
Ik zal eens wat in elkaar gaan timmeren om de pool bij te houden. Geef me nog een weekje of 3, misschien 4, dan zal het wel klaar zijn. Dan hebben we nog een hele maand om de voorspellingen door te geven.
Graag wil ik wel van te voren weten of jullie het voor de lol willen doen, gratis, zonder prijzen, of dat iedereen een kleine bijdrage van bijvoorbeeld 5 euro in de prijzenpot zet. Bij voldoende deelname, dit blijkt nu wel, kan je dat een mooi zakcentje opleveren...
Eric van der Putten
7 april 2008, 15:00
Ik kom op dit moment tot 15 deelnemers (Harm Wietse, Sven, Jan de J, Jordy, Wendy, Karel, Paul, Jasper, Edwin, Stefan, Jan S, Ivo, 3 waaronder ikzelf thuisfront).
Wil iedereen die mee wil doen ook doorgeven of je het voor de lol wilt doen, of door middel van een kleine inleg (5 euro pp bijvoorbeeld) een kans wilt maken op de prijzenpot.
Zoiets als:
eindklassement 1: 35% totale pot
eindklassement 2: 25% totale pot
eindklassement 3: 15% totale pot
eindklassement 4: 10% totale pot
eindklassement 5: 5 % totale pot
eindig je als allerallerlaatste (zo blijf het bovenaan en onderaan spannend), dan krijg je 10% van de totale pot.
Bij 10 deelnemers (nu al 15 toezeggingen) zou je dit, resp. 17,50 euro, 12,50 euro, 7,50 euro, 5 euro, 2,50 euro en 5 euro, kunnen winnen.
Wil je meer kans maken, dan kun je ook vaker mee doen.
Graag voor 1 mei doorgeven op je meedoet!
Eric van der Putten
7 april 2008, 15:07
Wil je zeker meedoen, laat dit door middel van een email (ek2008pool@live.nl) even weten.
Zet er ook bij of je het eens bent met een inleg van 5 euro per persoon per deelname.
Eric van der Putten
7 april 2008, 17:30
Het aantal zekere deelnemers is op het moment 5, 2,5 uur na het openen van het emailadres.
Piet de Kort
7 april 2008, 18:10
Het aantal zekere deelnemers is op het moment 5, 2,5 uur na het openen van het emailadres.
Je gaat toch niet elke 2,5 uur de stand op dit moment doogeven, he Eric??? Eerst die onzin met je prijsvraag "Waar is de Puck" en nu weer met een of ander voetballende POOL! :drinkers:::happy::::hyper::::groovydance::
Wendy Tellers
7 april 2008, 21:04
Ik heb je inmiddels ook een mailtje gestuurd Eric.
Eric van der Putten
7 april 2008, 22:34
Je gaat toch niet elke 2,5 uur de stand op dit moment doogeven, he Eric??? Eerst die onzin met je prijsvraag "Waar is de Puck" en nu weer met een of ander voetballende POOL! :drinkers:::happy::::hyper::::groovydance::
Nou niet om de 2,5 uur Piet, maar nu wel weer even.
Op het moment zijn er al 10 zekere deelnemers. Kump goed dus...
Jan Schut
7 april 2008, 23:35
Nou niet om de 2,5 uur Piet, maar nu wel weer even.
Op het moment zijn er al 10 zekere deelnemers. Kump goed dus...
Dan heb je er nu 11 mensen die mee doen.
Even voor Pietje, want die is anders ook zo nieuwsgierig!!!!!!!!!
Piet de Kort
7 april 2008, 23:37
Dan heb je er nu 11 mensen die mee doen.
Even voor Pietje, want die is anders ook zo nieuwsgierig!!!!!!!!!
Jij zult wel voor "gratis meedoen" gaan, Jantje! Kom op man, leg 5 euri in, misschien win je dan ook eens!!!!! ::happy:::drinkers:::proost::::champ::
Jan Schut
7 april 2008, 23:40
Jij zult wel voor "gratis meedoen" gaan, Jantje! Kom op man, leg 5 euri in, misschien win je dan ook eens!!!!! ::happy:::drinkers:::proost::::champ::
Ik ben gien zuunige Braobender, tuurlijk mag ook wel iets hoger zijn.
Mot jij nog niet op bed liggen, hoog tijd.
Piet de Kort
7 april 2008, 23:44
Ik ben gien zuunige Braobender, tuurlijk mag ook wel iets hoger zijn.
Mot jij nog niet op bed liggen, hoog tijd.
Putmans bepaald dus JIJ wint helemaal niets! Op zekers! Wendy wint!!!! ::wavetowel::::devildance::::happy:::drinkers:
Eric van der Putten
8 april 2008, 01:02
Putmans bepaald dus JIJ wint helemaal niets! Op zekers! Wendy wint!!!! ::wavetowel::::devildance::::happy:::drinkers:
Ik bepaal niks Piet, vandaar ook dat ikzelf ook mee kan doen. Iedereen die meedoet, geeft vooraf alle uitslagen aan, tot aan de finale. Tevens zijn er enkele bonusvragen waar je extra punten mee kan verdienen. Dat alles volautomatisch, na een hoop voorarbeid.
Doe jij ook mee de Kort?
Eric van der Putten
8 april 2008, 01:29
Na de eerste dag:
12 zekere inschrijvingen (iedereen vind 5 euro inleg okee!)
8 toezeggingen door bericht in dit draadje
Totaal in prijzenpot bij 20 inschrijvingen: 100 euro... waarvan de winnaar van de pool 35% opstrijkt. 35 euro dus!
Herman Herregraven
8 april 2008, 01:30
Ik kom op dit moment tot 15 deelnemers (Harm Wietse, Sven, Jan de J, Jordy, Wendy, Karel, Paul, Jasper, Edwin, Stefan, Jan S, Ivo, 3 waaronder ikzelf thuisfront).
Wil iedereen die mee wil doen ook doorgeven of je het voor de lol wilt doen, of door middel van een kleine inleg (5 euro pp bijvoorbeeld) een kans wilt maken op de prijzenpot.
Zoiets als:
eindklassement 1: 35% totale pot
eindklassement 2: 25% totale pot
eindklassement 3: 15% totale pot
eindklassement 4: 10% totale pot
eindklassement 5: 5 % totale pot
eindig je als allerallerlaatste (zo blijf het bovenaan en onderaan spannend), dan krijg je 10% van de totale pot.
Bij 10 deelnemers (nu al 15 toezeggingen) zou je dit, resp. 17,50 euro, 12,50 euro, 7,50 euro, 5 euro, 2,50 euro en 5 euro, kunnen winnen.
Wil je meer kans maken, dan kun je ook vaker mee doen.
Graag voor 1 mei doorgeven op je meedoet!
Wel netjes de kansspel belasting betalen Eric...
Eric van der Putten
8 april 2008, 09:18
Wel netjes de kansspel belasting betalen Eric...
Geen idee of dat voor zoiets moet en als het moet, hoe dat dan in zijn werk gaat...
Eric van der Putten
8 april 2008, 10:56
Wil iedereen die hier aangegeven heeft mee te willen doen en mij nog geen mailtje heeft gestuurd, dit zo snel mogelijk doen --> ek2008pool@live.nl
Geef ook even aan of je wel of niet 5 euro in wilt leggen. Iedereen die nu al opgegeven heeft (13 deelnemers) is het eens met de inleg.
Ferdinand van Berlo
8 april 2008, 11:12
Geen idee of dat voor zoiets moet en als het moet, hoe dat dan in zijn werk gaat...
dat betaal je pas bij bedragen boven de 1000 euro. dus je hoeft je voorlopig nog nergens druk over te maken.
Eric van der Putten
8 april 2008, 11:13
dat betaal je pas bij bedragen boven de 1000 euro. dus je hoeft je voorlopig nog nergens druk over te maken.
aha, weet ik dat ook weer
doe je ook mee Ferdinand?
Ferdinand van Berlo
8 april 2008, 11:46
aha, weet ik dat ook weer
doe je ook mee Ferdinand?
nee dankje. ik ben tegen die tijd aan het klussen in het nieuwe huis. dus geen tijd.
Eric van der Putten
8 april 2008, 11:54
nee dankje. ik ben tegen die tijd aan het klussen in het nieuwe huis. dus geen tijd.
Je moet voor het begin van de EK al je voorspellingen gedaan hebben, die kun je tijdens het toernooi niet meer veranderen. Dus het is maar een kwestie van ergens in de komende 2 maanden even je verwachte uitslagen in vullen :-)
Piet de Kort
8 april 2008, 12:45
Ik bepaal niks Piet, vandaar ook dat ikzelf ook mee kan doen. Iedereen die meedoet, geeft vooraf alle uitslagen aan, tot aan de finale. Tevens zijn er enkele bonusvragen waar je extra punten mee kan verdienen. Dat alles volautomatisch, na een hoop voorarbeid.
Sorry Wendy! Putmans doet ook mee en wint natuurlijk zelf de 1e prijs!!! ::wavetowel::::cheerleader::::gowild::
Eric van der Putten
8 april 2008, 13:07
Sorry Wendy! Putmans doet ook mee en wint natuurlijk zelf de 1e prijs!!! ::wavetowel::::cheerleader::::gowild::
Iedereen moet voor het begin van de EK alle voorspellingen inleveren, waarna het niet meer gewijzigd kan worden.
Alle voorspellingen zijn zichtbaar op de website, maar mocht dit niet lukken, dan zal ik om dit soort aantijgingen te voorkomen mijn voorspellingen vooraf op het forum plaatsen...
Piet de Kort
8 april 2008, 13:51
Iedereen moet voor het begin van de EK alle voorspellingen inleveren, waarna het niet meer gewijzigd kan worden.
Alle voorspellingen zijn zichtbaar op de website, maar mocht dit niet lukken, dan zal ik om dit soort aantijgingen te voorkomen mijn voorspellingen vooraf op het forum plaatsen...
Ach, bewerken kan altijd nog! ::wavetowel::
Eric van der Putten
8 april 2008, 14:15
Ach, bewerken kan altijd nog! ::wavetowel::
Nope!
Emile Joosten
8 april 2008, 17:58
Nope!
Ik doe ook mee Eric, heb je al een rekeningnummer waarop we kunnen storten???
Piet de Kort
8 april 2008, 18:32
Yep, stort maar: 17.12.27.174! ::happy::::worship::::wavetowel::
Eric van der Putten
8 april 2008, 18:42
Emile, stuur even je emailadres in een emailtje naar het volgende adres: ek2008pool@live.nl , dan komt alles goed!
Frans Pluijmers
8 april 2008, 18:54
Emile, stuur even je emailadres in een emailtje naar het volgende adres: ek2008pool@live.nl , dan komt alles goed!
Eric; als je al een email stuurt hoef je toch niet nog eens je emailadres in dat mailtje te zetten. Je ziet toch van wie dat afkomstig!:Bonk3:
Piet de Kort
8 april 2008, 20:11
Eric; als je al een email stuurt hoef je toch niet nog eens je emailadres in dat mailtje te zetten. Je ziet toch van wie dat afkomstig!:Bonk3:
Hahahahaha! Het zal wel goed komen met de POOL!!!! Winnaar: E. Putmans! ::champ::::happy::::gowild::::surrender::
Eric van der Putten
8 april 2008, 23:16
Hahahahaha! Het zal wel goed komen met de POOL!!!! Winnaar: E. Putmans! ::champ::::happy::::gowild::::surrender::
Nu is het wel genoeg Piet!
Eric van der Putten
8 april 2008, 23:17
Ik had beter kunnen schrijven: stuur je emailadres door middel van een mailtje, inderdaad... Ach ja
Wendy Tellers
9 april 2008, 08:43
Laat je niet gek maken Eric!
Je toont tenminste initiatief en houdt de mensen fijn bezig!
Piet de Kort
9 april 2008, 10:42
Laat je niet gek maken Eric!
Je toont tenminste initiatief en houdt de mensen fijn bezig!
We noemen Eric niet voor niets de Bossche knuffelbeer! Hij houd mensen graag en vaak fijn bezig!
::happy::::coffee::
Wendy Tellers
9 april 2008, 11:13
We noemen Eric niet voor niets de Bossche knuffelbeer! Hij houd mensen graag en vaak fijn bezig!
Ik ken Eric niet persoonlijk.
Althans niet dat ik weet.
Misschien heb ik hem weleens leren kennen, maar dan weet ik de naam niet bij de persoon.
Ik heb in Geleen mijn eigen knuffelbeer ..... :)
Eric van der Putten
9 april 2008, 11:24
Alweer een nieuwe bijnaam Piet? Je blijft bezig he :goodman:
Piet de Kort
9 april 2008, 11:26
Ik ken Eric niet persoonlijk.
Althans niet dat ik weet.
Misschien heb ik hem weleens leren kennen, maar dan weet ik de naam niet bij de persoon.
Ik heb in Geleen mijn eigen knuffelbeer ..... :)
Die kan niet tippen aan onze Bossche knuffelbeer, Wendy! Ik ken ze nl. allebei!!! ::cheerleader::::wavetowel::
P.s. Let wel: met de nadruk op BEER!!!::happy::
Eric van der Putten
9 april 2008, 12:31
Die kan niet tippen aan onze Bossche knuffelbeer, Wendy! Ik ken ze nl. allebei!!! ::cheerleader::::wavetowel::
Ga je tijd nuttig besteden Pietmans! ;-)
Eric van der Putten
9 april 2008, 12:46
Er is zojuist een mailing uitgegaan naar de zekere deelnemers van de EK 2008 Pool.
Heb je niks ontvangen, laat het me even weten, liefst middels een PM op dit forum.
Heb je nog vragen, stel ze ook in een PM.
Wil je alsnog meedoen? Dat kan. Stuur een mailtje naar ek2008pool@live.nl
Deelname kost 5 euro. De gehele inleg komt in de prijzenpot.
En Piet, hou je mond! :-)
Wendy Tellers
9 april 2008, 13:00
Ik zie al dat je niet weet over wie ik het heb, want anders schreef je BEER niet met hoofdletters!
Piet de Kort
9 april 2008, 13:04
Ik zie al dat je niet weet over wie ik het heb, want anders schreef je BEER niet met hoofdletters!
Jawel hoor Wendy, jij hebt het toch over onze SUPERKOOTSJ van het FORUMTEAM!! Die noemen wij in de kleedkamer altijd lief zacht konijntje! ::wavetowel::
Piet de Kort
9 april 2008, 13:06
Deelname kost 5 euro. De gehele inleg komt in de prijzenpot.
Prijzenpot: lees Eric's knip/buidel!!!! :thumsup::brabant:::happy::
Eric van der Putten
9 april 2008, 13:14
Prijzenpot: lees Eric's knip/buidel!!!! :thumsup::brabant:::happy::
En ik maar niet geloven wat iedereen roept over Tilburgers...! Wat ben jij een jankerd Piet ahahahaha
Piet de Kort
9 april 2008, 14:00
En ik maar niet geloven wat iedereen roept over Tilburgers...! Wat ben jij een jankerd Piet ahahahaha
Ik ben geen "echte" Tilburger, Eric!! ::happy::
Eric van der Putten
9 april 2008, 14:13
Ik ben geen "echte" Tilburger, Eric!! ::happy::
Maar je doet wel alsof :-)
Gefeliciteerd ermee Piet, ik gelukkig helemaal niet! :P
Wendy Tellers
9 april 2008, 18:50
We zullen maar weer eens even on topic gaan!
Je mag zo vaak mee doen als je wilt?
Mogen er ook niet-forumleden meedoen?
Eric van der Putten
9 april 2008, 23:16
We zullen maar weer eens even on topic gaan!
Je mag zo vaak mee doen als je wilt?
Mogen er ook niet-forumleden meedoen?
Ja hoor, geen enkel probleem Wendy. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en des te spannender het zal worden.
Wel even aanmelden via ek2008pool@live.nl
Eric van der Putten
10 april 2008, 16:43
Vraagje: is de mailing van gisterenmiddag wel bij iedere deelnemer aangekomen?
Van Emile kreeg ik namelijk het bericht dat ie niks ontvangen heeft, dus ik ben benieuwd of het bij de andere wel aangekomen is...
Harm Wietze Oldersma
10 april 2008, 16:57
yep, in Heerenveen is ie wel aangekomen...
Edwin Grouwstra
10 april 2008, 17:02
Hier ook !
Piet de Kort
10 april 2008, 17:12
Hier ook !
Niets ontvangen, gelukkig! ::happy::
Sven van de Wall
10 april 2008, 17:45
Ik heb hem ook ontvangen
Jan Been
10 april 2008, 17:47
Ik heb ook niets ontvangen,och ik doe ook niet mee daar ligt het aan natuurlijk.
Stom,Stom,Stom.
Eric van der Putten
10 april 2008, 23:21
4 deelnemers hebben reeds de inleg overgemaakt op het verstuurde rekeningnummer
Eric van der Putten
11 april 2008, 01:04
Beste deelnemers,
Ik heb zojuist de gegevens gekregen van de opgezette voetbalpool.
Op http://bosschebusje.ek-pooltje.nl (http://bosschebusje.ek-pooltje.nl/) kun je alvast een kijkje te nemen op de website van de pool.
Hier kun je je ook officieel aanmelden. Voor het aanmelden heb je een code nodig die je van mij toegemaild krijgt zodra de inleg van ?5,- op mijn rekening is verschenen.
Het rekeningnummer kun je vinden in de email die ik jullie woensdag heb gestuurd.
Eric van der Putten
11 april 2008, 16:01
Mensen die al aangemeld hebben, even nog je inleg overmaken, dan kun je echt van start!
Op het moment al 19 zekere deelnemers, waarvan er al 10 betaald hebben.
Piet de Kort
11 april 2008, 17:49
Mensen die al aangemeld hebben, even nog je inleg overmaken, dan kun je echt van start!
Op het moment al 19 zekere deelnemers, waarvan er al 6 betaald hebben.
Wacht effe af, Putmans! EK begint nog langens niet! :Bonk3:
P.s. Je denkt zekers aan je te ontvangen rente!::happy::
Eric van der Putten
11 april 2008, 18:43
Wacht effe af, Putmans! EK begint nog langens niet! :Bonk3:
P.s. Je denkt zekers aan je te ontvangen rente!::happy::
Nee Pietermans, het is gewoon het gemakkelijkst om alles goed geregeld te hebben op tijd. Anders loop je op het laatste moment tegen problemen aan...
Emile Joosten
12 april 2008, 07:54
Maakt niet uit Piet.
Maak 5 euro over en doe ook mee, al was het alleen maar voor het gezellige feestje op de finaledag te Vught!
Ik ben dan wel de BOB, dus vervoer is al geregeld!:drinkers:
Eric van der Putten
12 april 2008, 13:11
Maakt niet uit Piet.
Maak 5 euro over en doe ook mee, al was het alleen maar voor het gezellige feestje op de finaledag te Vught!
Ik ben dan wel de BOB, dus vervoer is al geregeld!:drinkers:
Doe jij dat ook even dan Emile :P
Emile Joosten
12 april 2008, 14:30
Doe jij dat ook even dan Emile :P
Is gisteren al gebeurd. Nu al afgeschreven van mijn girotel, maar ja in Vught duurt dat wat langer denk ik...........::yummie::
Eric van der Putten
12 april 2008, 14:33
Is gisteren al gebeurd. Nu al afgeschreven van mijn girotel, maar ja in Vught duurt dat wat langer denk ik...........::yummie::
Girotel, aha, dat is Postbank/giro, dan duurt het even. Van gewone bankrekening naar gewone bankrekening gaat het meestal per direct :-)
Jan Schut
14 april 2008, 00:05
Girotel, aha, dat is Postbank/giro, dan duurt het even. Van gewone bankrekening naar gewone bankrekening gaat het meestal per direct :-)
Mijn zakgeld van deze week heb je ook gekregen, ik moest wel toestemming vragen maar het mocht.
Ook ik krijg om de 2 dagen je mail binnen.
Bedankt.
Eric van der Putten
14 april 2008, 00:23
Ook ik krijg om de 2 dagen je mail binnen.
Bedankt.
Sorry voor de mailtjes Jan, maar ik had het (bevestigde) vermoeden dat er iets fout gegaan was met de mailing.
Eric van der Putten
17 april 2008, 15:00
Update
Er zijn nog een aantal mensen, 9 om precies te zijn, die in dit draadje aangegeven hebben mee te willen doen aan de EK 2008 pool. Behoor jij tot dezen, laat even weten of je nog steeds mee wilt doen door een mailtje te sturen naar ek2008pool@live.nl
Ondertussen staat het aantal deelnemers op 19. Dat wil zeggen dat op dit moment de totale prijzenpot ?95,- bedraagt. De 1e prijs is dus goed voor ?33,25! Dit zal naar alle waarschijnlijkheid nog wel stijgen...
Dus met andere woorden, heb je aangegeven dat je mee wilt doen, onderneem dan actie :-)
Ook mensen die nog niks aangegeven hebben maar ook graag mee willen doen, stuur een mailtje naar bovenstaand emailadres.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd én hoe groter de prijzenpot!
Herman Herregraven
17 april 2008, 18:31
Update
Er zijn nog een aantal mensen, 9 om precies te zijn, die in dit draadje aangegeven hebben mee te willen doen aan de EK 2008 pool.
Die hebben de boel gewoon belazerd Eric...
Krijg je ervan als je een voetbalpoule op een ijshockeyforum wilt organiseren...
Eric van der Putten
17 april 2008, 22:55
Die hebben de boel gewoon belazerd Eric...
Krijg je ervan als je een voetbalpoule op een ijshockeyforum wilt organiseren...
Geeft helemaal niks Herman, niet betaald is tevens niet meedoen. Dus belazeren is het verkeerde woord ;-)
Geer Beers
17 april 2008, 23:59
Van 7 tot 29 juni zal deze zomer het Europees Kampioenschap voetbal plaatsvinden.
Nu weet ik dat veel ijshockeyfans een gruwelijke hekel hebben aan voetbal, maar sommige vinden het natuurlijk wel interessant.
Bij genoeg animo ben ik van plan om een EK Voetbalpoule te organiseren. Ben je van plan mee te doen, laat het middels een berichtje aan me weten.
ik heb je een mail gestuurt maar nog geen reactie terug gehad
groetjes Geer email: gameman@chello.nl
Emile Joosten
18 april 2008, 00:02
Wel alert blijven Eric.
Het tournooi is nog niet begonnen en nu al dit soort berichten!!!8)
Herman Herregraven
18 april 2008, 00:53
Geeft helemaal niks Herman, niet betaald is tevens niet meedoen. Dus belazeren is het verkeerde woord ;-)
Wanneer begint de nieuwe prijsvraag, waar is de bal Eric...???
Eric van der Putten
18 april 2008, 01:26
Wanneer begint de nieuwe prijsvraag, waar is de bal Eric...???
Als jij dat graag wilt Herman, kan dat geregeld worden hoor :)
Eric van der Putten
18 april 2008, 01:35
Reactie is inmiddels verstuurd.
Eric van der Putten
28 april 2008, 01:37
Ondertussen al 21 deelnemers, dus de prijzenpot is nog steeds groeiende!
Wil je ook een kans maken op bijvoorbeeld de 1e prijs van op dit moment ?36,75?
Onderneem dan nu actie en meld je aan op bosschebusje.ek-pooltje.nl. Stuur tevens een mailtje naar ek2008pool@live.nl voor de verdere afhandeling.
Piet de Kort
28 april 2008, 10:10
Ondertussen al 21 deelnemers, dus de prijzenpot is nog steeds groeiende!
Wil je ook een kans maken op bijvoorbeeld de 1e prijs van op dit moment ?36,75?
Onderneem dan nu actie en meld je aan op bosschebusje.ek-pooltje.nl. Stuur tevens een mailtje naar ek2008pool@live.nl voor de verdere afhandeling.
Eric, ga jij niet op vakantie? Niet! Ga dan lekker foto's schieten in de Vughtse bossen! ::happy::::hyper::::devildance::
Eric van der Putten
28 april 2008, 18:06
Eric, ga jij niet op vakantie? Niet! Ga dan lekker foto's schieten in de Vughtse bossen! ::happy::::hyper::::devildance::
Grapjas ....
Eric van der Putten
8 mei 2008, 01:46
Zijn er nog mensen die zich bedacht hebben en alsnog mee willen doen nu ze de grote prijzenpot zien? bosschebusje.ek-pooltje.nl
Meldt je even aan door mij een mailtje te sturen: ek2008pool@live.nl
Piet de Kort
8 mei 2008, 09:08
Zijn er nog mensen die zich bedacht hebben en alsnog mee willen doen nu ze de grote prijzenpot zien? bosschebusje.ek-pooltje.nl
Meldt je even aan door mij een mailtje te sturen: ek2008pool@live.nl
Eric, ga lekker zwemmen bij de "IJzeren Man."::censor::::happy::::wavetowel::
Eric van der Putten
9 mei 2008, 00:05
Een niets-zeggend antwoord was wel weer te verwachten van je, Piet!
Prettige vakantie!
Jan Schut
10 mei 2008, 20:42
Ik heb de stand ingevuld , maar hoeveel deelnemers zijn er eigelijk tot dusver ??????:smiley_geleen::smiley_geleen:
Eric van der Putten
10 mei 2008, 22:33
Ik heb de stand ingevuld , maar hoeveel deelnemers zijn er eigelijk tot dusver ??????:smiley_geleen::smiley_geleen:
Ha Jan, op het moment zijn er 18 deelnemers die zich al aangemeld hebben op de website. Daarnaast zijn er nog 4 die de inleg al betaald hebben, maar nog niet aangemeld hebben.
We staan nu dus op 22 deelnemers.
Maar ik verwacht nog wel enkele aanmeldingen.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.