PDA

View Full Version : Ieturs Bedankt .............

Piet de Kort
30 maart 2008, 03:09
....... voor alle support en het vrouwelijk schoon dat aanwezig was tijdens ons feestje! :drinkers:::proost:::partyman:

Ook Jan Been bedankt bedankt, wat had je deze keer een lekker luchtje bij! ::happy::

Sven van de Wall
30 maart 2008, 03:16
Graag gedaan Piet!!!!!!!!!!!

Piet de Kort
30 maart 2008, 03:20
Graag gedaan Piet!!!!!!!!!!!

Gelukkig ben je al veilig thuis, Sven! Bedankt kerel! Het vrouwelijk schoon is de stad in! Er staat nog niets op teletekst! ::hyper::::groovydance:::Zwaai:

Gerard van der Heide
30 maart 2008, 03:47
Volgens mij moet je Sven volledig inlijven in het keurkorps van de sctt Piet.
Glanerbrook is niet zijn plekkie, slechts alleen wanneer TT op bezoek komt.

Ik zou mij dood schamen wanneer ik zover zou zijn gezakt Sven. Niet omdat het nu TT is, maar juist omdat hij hiermee Geleen .......................

Verbannen uit Limburg deze man.

Herman Herregraven
30 maart 2008, 13:53
Volgens mij moet je Sven volledig inlijven in het keurkorps van de sctt Piet.
Glanerbrook is niet zijn plekkie, slechts alleen wanneer TT op bezoek komt.

Ik zou mij dood schamen wanneer ik zover zou zijn gezakt Sven. Niet omdat het nu TT is, maar juist omdat hij hiermee Geleen .......................

Verbannen uit Limburg deze man.
Alle hoempakruikenkampioensfeestjebezoekers uit Geleen e.o....
Komen op de zwarte lijst te staan bij de Eaterssupporters...
Een commissie van wijze mensen uit deze gelederen...
Zal de komende weken een passende straf uitspreken...
Piet heeft ons beloofd om alle foto's ter beschikking te stellen...
Zodat niemand kan ontkennen, aldaar niet aanwezig te zijn geweest...

Jan Been
30 maart 2008, 13:55
....... voor alle support en het vrouwelijk schoon dat aanwezig was tijdens ons feestje! :drinkers:::proost:::partyman:

Ook Jan Been bedankt bedankt, wat had je deze keer een lekker luchtje bij! ::happy::

Dat hebben meer Tilburgers gevraagt hoe wij toch aan dat vrouwelijkschoon komen,en dat luchtje was speciaal voor jou Pietje.::happy::

Jan Been
30 maart 2008, 13:57

Ik kan ze je ook opsturen heb een groepsfoto van alle Limburgers gemaakt,is wat makkelijker voor je hoef je niet zo`n speurwerk te doen op je oude dag.::orderorder::

Herman Herregraven
30 maart 2008, 16:00
Ik kan ze je ook opsturen heb een groepsfoto van alle Limburgers gemaakt,is wat makkelijker voor je hoef je niet zo`n speurwerk te doen op je oude dag.::orderorder::
Hang die dan maar boven je bed...
Heb geen enkele interesse in een groepsfoto van afvallige Eatersfans...

Jan Been
30 maart 2008, 16:12
Hang die dan maar boven je bed...
Heb geen enkele interesse in een groepsfoto van afvallige Eatersfans...

je bent gewoon jaloers dat je niet meer de deur uitkomt,ouwe zeur.
je wou toch bewijs hebben dus nu niet gaan zeuren.

Herman Herregraven
30 maart 2008, 16:44
je bent gewoon jaloers dat je niet meer de deur uitkomt,ouwe zeur.
je wou toch bewijs hebben dus nu niet gaan zeuren.
Zelfs je postings beginnen op die van je vriend Roger/Stijn te lijken...
Ben dus ook niet meer verbaasd dat de hoempakruiken ons forum kunnen meelezen...

Rudy Bouquet
30 maart 2008, 18:02

Hebben jullie zelf geen vrouwelijk schoon....? :Clown:

Sven van de Wall
30 maart 2008, 18:20
Hebben jullie zelf geen vrouwelijk schoon....? :Clown:

Dat hebben ze wel, Alleen ze zien het zelf niet::yummie::

Jan Been
30 maart 2008, 18:39
Zelfs je postings beginnen op die van je vriend Roger/Stijn te lijken...
Ben dus ook niet meer verbaasd dat de hoempakruiken ons forum kunnen meelezen...

Wie heeft een Tilburger op het Eaters forum laten lezen denk daar maar eens over na Herman en zijn wachtwoord gegeven:finga:,en ik was het niet en zal het ook nooit doen.

Rudy Bouquet
30 maart 2008, 18:47
Hoi jan, ik wil het je eigenlijk niet aandoen, maar volgend jaar moet je 100 km verder rijden voor zo'n feestje............! :Puh2:

Sven van de Wall
30 maart 2008, 18:48
Als er maar BIER is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jan Been
30 maart 2008, 18:59
Hoi jan, ik wil het je eigenlijk niet aandoen, maar volgend jaar moet je 100 km verder rijden voor zo'n feestje............! :Puh2:

Ik denk dat je je vergist Rudy,wij Eaters worden de nieuwe beker/landskampioen::champ::::champ::.
Maar je mag ook wel op ons feestje komen Rudy.

Herman Herregraven
30 maart 2008, 19:32
Wie heeft een Tilburger op het Eaters forum laten lezen denk daar maar eens over na Herman en zijn wachtwoord gegeven:finga:,en ik was het niet en zal het ook nooit doen.
Ben wel 58 jr. en heb serieuze gezondheidsklachten, maar lang niet dement Jan...
Toen er allerhande commotie ontstond dat Piet zich op ons forum had aangemeld,
en hij er vervolgens onmiddelijk afgemietert werd...
Heeft Piet één halve dag met mijn wachtwoord mogen meekijken...
Hij kon zich namelijk niet voorstellen wat hij allemaal teweeg had gebracht...
Heb je Piet trouwens ook medegedeeld dat JIJ de oorzaak bent,
waarom ons forum nu besloten is...???

Sven van de Wall
30 maart 2008, 20:02
Ben wel 58 jr. en heb serieuze gezondheidsklachten, maar lang niet dement Jan...

Herman toch, zoiets doe je niet

Jan Been
30 maart 2008, 20:08

Dat mag jij hem vertellen als hij het nog niet zou weten,trouwens wie zegt dat je er niet meer Tilburgers mee laat lezen.:Wave:

Piet de Kort
30 maart 2008, 21:08
Dat mag jij hem vertellen als hij het nog niet zou weten,trouwens wie zegt dat je er niet meer Tilburgers mee laat lezen.:Wave:

Jan, wat was jouw password van het besloten IETERSFORUM ook alweer! Ik ben het kwijt! ::whistle::::oops:::drinkers:

Sven van de Wall
30 maart 2008, 21:10
Jan, wat was jouw password van het besloten IETERSFORUM ook alweer! Ik ben het kwijt! ::whistle::::oops:::drinkers:
De mijne is makkelijk 7777 ik vertel je alleen niet de goede volgorde::hyper::

Gerard van der Heide
30 maart 2008, 21:27

Mocht Herman in deze gelijk hebben, waar ik absoluut vanuit ga, dan ben je in mij ogen wel een beetje verkeerd bezig Jan.
Wanneer je een forum besloten wil hebben betekend in mijn ogen dat niemand mag deelnemen aan dit forum. Slechts alleen Eatersfans. Vraag me af of jij hierbij hoort.

Vervolgens ga JIJ naar het feestje van de TT. En daar is nog een afvallige forumeaterfan nm Sven van de Wall. Daarna komt nog even naar voren dat je 3 refs hebt mogen ontmoeten in Tilburg en nog een omhelzing krijgt ook. Oh wat was het gezellig nietwaar. Ff vergeten dat de Eaters .................. laat maar.

Je loopt voorop in het feestgedruis, simpelweg omdat de TT-fans geen feest kunnen maken, aldus je eigen woorden. Je hebt enkele schoonheden meegenomen die je vervolgens laat meedeinen in het feest.

Ik zou je op de blacklist zetten als afvallige Eaterfan. Einde seizoenfeesten van de clubs zijn feesten voor de fans van desbetreffend club, niks meer en niks minder.

Valt mij tegen Jan............. maar helaas.
De Eaters blacklist heeft voor mij al 2 genomineerden:

Sven van de Wall
Jan Been
?
?
?
?

Sven van de Wall
30 maart 2008, 21:35
Mocht Herman in deze gelijk hebben, waar ik absoluut vanuit ga, dan ben je in mij ogen wel een beetje verkeerd bezig Jan.
Wanneer je een forum besloten wil hebben betekend in mijn ogen dat niemand mag deelnemen aan dit forum. Slechts alleen Eatersfans. Vraag me af of jij hierbij hoort.

Vervolgens ga JIJ naar het feestje van de TT. En daar is nog een afvallige forumeaterfan nm Sven van de Wall. Daarna komt nog even naar voren dat je 3 refs hebt mogen ontmoeten in Tilburg en nog een omhelzing krijgt ook. Oh wat was het gezellig nietwaar. Ff vergeten dat de Eaters .................. laat maar.

Je loopt voorop in het feestgedruis, simpelweg omdat de TT-fans geen feest kunnen maken, aldus je eigen woorden. Je hebt enkele schoonheden meegenomen die je vervolgens laat meedeinen in het feest.

Ik zou je op de blacklist zetten als afvallige Eaterfan. Einde seizoenfeesten van de clubs zijn feesten voor de fans van desbetreffend club, niks meer en niks minder.

Sven van de Wall
Jan Been
?
?
?
?

En wat heb ik verkeerd gedaan?

Het schijnt dat het normaal is om supporters van de tegen partij de hersens in te slaan
maar als je als supporter ook met elkaar een biertje kunt drinken en lekker ouwehoeren dan ben je ineens niet goed bij je hoofd

Gerard van der Heide
30 maart 2008, 21:54

Het schijnt dat het normaal is om supporters van de tegen partij de hersens in te slaan
maar als je als supporter ook met elkaar een biertje kunt drinken en lekker ouwehoeren dan ben je ineens niet goed bij je hoofd

Nou ja zeg Sven, dat gaat dan ook weer te ver vind je niet? Wie heeft het over mekaar de hersens inslaan. Kom op zeg.
Biertje drinken moet uiteraard kunnen en gelukkig gebeurd dat ook. Maar een supporterfeestje is toch ff wat anders?????????????
In mijn ogen behoort dat een besloten feest te zijn, enkel en alleen toegankelijk voor de trouwe fans van die club.

Sven van de Wall
30 maart 2008, 21:59
Nou ja zeg Sven, dat gaat dan ook weer te ver vind je niet? Wie heeft het over mekaar de hersens inslaan. Kom op zeg.
Biertje drinken moet uiteraard kunnen en gelukkig gebeurd dat ook. Maar een supporterfeestje is toch ff wat anders?????????????
In mijn ogen behoort dat een besloten feest te zijn, enkel en alleen toegankelijk voor de trouwe fans van die club.

Gelukkig dan zijn we het over bier drinken in ieder geval eens

en er waren enkele tilburg supporters bij ons op het feestje dus waarom wij niet daar naartoe,. en het was echt gezellig zowel bij ons als in tilburg. Ik denk dat iedereeen hier een voorbeeld aan kan nemen. Van hoe het moet. En dat het kan dat is nu wel bewezen.

Piet de Kort
30 maart 2008, 22:43

Gerard, het feest dat georganiseerd wordt door de SCTT is geen besloten feest! Iedereen is welkom! Het is gewoon een afsluiting van het ijshockey-seizoen! Ook jij had erbij kunnen zijn! ::surrender::

Er is ook een Tilburger op jullie Friezeveens feestje geweest. Was ook erg leuk , heb ik mij door hem laten vertellen! ::gowild::

Emile Joosten
30 maart 2008, 23:53

Daar denken we in Tilburg dus anders over.

Remco Bambacht
30 maart 2008, 23:58
Dat supporters met elkaar verbroederen is helemaal niks mis mee. Dat echter een heel forum er constant mee vervuild wordt....dat vind ik wat minder.

Mitchell van Amelsfort
31 maart 2008, 06:48
Ik vindt het ook geen probleem hoor iedereen was gewoon welkom dus ook de Eaters.En zoals eerder al is aangegeven er zijn ook Trappers op de white night uitgenodigd dus dan hoor je ook de Eaters uit te nodigen als wij een feestje geven.

Ludo van Vliet
31 maart 2008, 14:44

De zwarte lijst van de eaters?? Is dat dezelfde als die waar JIJ al een tijdje op staat???::cool::

Ludo van Vliet
31 maart 2008, 14:53

Sven van de Wall
Jan Been
?
?
?
?

Hee schei eens uit zeg!! Volgens mij is dit nou juist hetgene waar we op zitten te wachten al jaren. Met weemoed keken we terug op de jaren dat de supporters van de tegenstander gewoon "erbij" kwamen zitten en in het geval van Eaters vlaai mee brachten terwijl wij voor de drank zorgden.
Daarna kregen we de tijd dat men elkaar liever de tanden uit de bek sloeg, dan ze bloot te lachen. Nou zijn we weer op de goeie weg, en is het ook niet goed!!

Dus als ijshockeyliefhebber MOET je kiezen?? Of je bent voor ons, of je bent tegen ons??

Ik heb hier een goed gevoel over, over deze ontwikkelingen. Misschien bespeur ik een lichte jalouzie of afgunst?? Zij wel en ikke nie??

Kom kom, niet kinderachtig doen en vooral niet te veel luisteren en meepraten met die kluizenaar van een H.H.

Sven van de Wall
31 maart 2008, 15:38
Bedankt Ludo ik ben het volledig met je eens.

Jan Been
31 maart 2008, 21:22

Je haalt mij de woorden uit de mond Sven,de volgende keer moeten wij maar tegenstanders gaan afrossen.::check::

Sven van de Wall
31 maart 2008, 21:27
Je haalt mij de woorden uit de mond Sven,de volgende keer moeten wij maar tegenstanders gaan afrossen.::check::

Laten we dat maar niet doen,ik drink liever een pilsje::thumbsup::

Jan Been
31 maart 2008, 21:27

Herman heeft zijn Pasword aan PdK gegeven en niet ik.

De volgende keer sla ik iedereen op hun smoel,eens kijken wat jullie Herman en Gerard dan te zeiken hebben.

Wat zijn wij weer eens jaloers.

Waar staat dat geschreven.

Blijf jij maar lekker samen heulen met kluizenaar Herman.Heb jij mij nog niet op je negeerlijst staan.Doe maar lekker.:lol:

Sven van de Wall
Jan Been
?
?
?
?[/quote]

Ludo van Vliet
1 april 2008, 08:34
Laten we dat maar niet doen,ik drink liever een pilsje::thumbsup::

Anders mag je wel met mij beginnen. ik kan tegen een stootje!!::devildance::