PDA

View Full Version : finale tweede div den haag -assen

Cor van der Holst
25 maart 2008, 11:04
via nog niet officieel bekend gemaakte geruchten heb ik vernomen dat Assen niet de moeite wil nemen om de finale te spelen in Den haag op vrijdag 28-3
ook in eerder genoemde data,s 21-22-23of24 maart konden zij zich niet vinden
jammer dat een team op deze manier wel of niet kampioen gaat worden !!

Marco Kronenburg
25 maart 2008, 13:40
http://i193.photobucket.com/albums/z266/ocweeklycrew/chickenshit.jpg

Marco Kronenburg
25 maart 2008, 13:41
http://politicalcartooncarnival.typepad.com/my_weblog/images/chickenshit.jpg

Marc van de Wall
25 maart 2008, 14:50
via nog niet officieel bekend gemaakte geruchten heb ik vernomen dat Assen niet de moeite wil nemen om de finale te spelen in Den haag op vrijdag 28-3
ook in eerder genoemde data,s 21-22-23of24 maart konden zij zich niet vinden
jammer dat een team op deze manier wel of niet kampioen gaat worden !!

En wat is de reden hiervan?

Cor van der Holst
25 maart 2008, 19:16
En wat is de reden hiervan?

via via gehoord dat ze niet genoeg spelers hadden !!
maar vind ik zelf een slap excuus
je weet dat je voor het kampioenschap gaat en moet daar ook de concequenties van accepteren
maar dat heb je met een team oud internationals ,ze hebben het allemaal al meegemaakt en vinden het waarschijnlijk niet interresant meer om naar den haag te moeten,
of zou marco toch gelijk hebben??
gun dan een ander team de finale en verlies bewust de halve finale
dit is erg zwak !!

Piet de Kort
25 maart 2008, 21:59
via via gehoord dat ze niet genoeg spelers hadden !!
maar vind ik zelf een slap excuus
je weet dat je voor het kampioenschap gaat en moet daar ook de concequenties van accepteren
maar dat heb je met een team oud internationals ,ze hebben het allemaal al meegemaakt en vinden het waarschijnlijk niet interresant meer om naar den haag te moeten,
of zou marco toch gelijk hebben??
gun dan een ander team de finale en verlies bewust de halve finale
dit is erg zwak !!

Zeer vreemd, Cor!!! :supz:

Ro Herregraven
26 maart 2008, 02:18
Assen wilde meer tegenstand en heeft zich ingeschreven voor het Richard Gerritse Toernooi!

;-)

Erik Noorman
28 maart 2008, 18:13
29-30 maart was de eerste voorstel van de bond.
Assen was daar mee eens.
Als het maar in het weekend is.
Misschien is Den Haag zelf niet van plan te spelen tegen Assen.
Zijn ook geen dagen die ze aangeven 1ste paas dag of door de week.
Daar kan je toch niet mee aan komen op dit nivo.
Iedereen heeft een baan en kan niet zo maar vrij vragen.
Den Haag hoeft niet 3 uur reizen.
Nee dit moest de bond verbieden gewoon in het weekend klaar.
En dan maar op een andere ijsbaan als ze geen ijs vrij hebben .
De regel van thuis voordeel mag ook wel weg wegens niet gelijke competitie`s.
12 wedstrijden tegenover 14 wedstrijden en dan wie de meeste punten heeft kan toch niet.
Dus ik denk niet Assen op de voor hand de schuld geven.
De bond had dit beter moet regelen.

Alex van den Brink
28 maart 2008, 19:12
Ik denk dat er een aantal spelers het gewoon niet meer durven. 21-22-23-24 en 29 maart niet genoeg opties?
De laatste optie 29 maart is zelfs buiten het seizoen voor HIJS en de club wilde speciaal voor deze wedstrijd ijs bijhuren.

Ik denk dat ruzie in het team van Assen het gevolg is van het niet spelen.::check2::

Erik Noorman
28 maart 2008, 19:35
die optie van 29 maart was geen optie.
Maar lees eens wat ik schrijf in het weekend is het geen probleem.
En als je mij de mail van je stuurt met die optie ben ik blij.

Erik Noorman
29 maart 2008, 01:18
Je kan het wel weer zien een verteld wat en iedereen loopt er gelijk achter aan.
Zo zal Nederland wel zijn.
Zorg eerst eens dat je beide kanten bekijkt ik lees niks van dat Assen heeft aangeboden ergens anders te spelen. En dat hun dan voor de kosten opdraaiden.
Als ze in het weekend geen ijs kunnen krijgen.
Ook die van Den Haag benzine kosten.
Jammer om je zo van een schonen kont te voorzien.

Sikko Beeksma
31 maart 2008, 12:27
Beste meneer van der Brink,

Als speler van Assen wil ik jou even mededelen dat er geen ruzie is binnen ons team! Alleen al de belachelijke speculatieve veronderstelling hahahahahahaha

Spelen op een vrijdagavond was voor ons GEEN optie omdat wij enkele spelers hebben met een eigen bedrijf en die kunnen nu een keer niet zomaar zeggen : we sluiten de tent om 2 uur (ook nog koopavond). En bovendien was onze enige keeper, Jeff Vijfschaft, niet beschikbaar. Of we komen compleet en maken er een wedstrijd van of we komen niet
Maar voor de rest , speculeer maar wat je wilt , wij hadden GRAAG de finale gespeeld op een normale dag en op een normaal tijdstip.

met vriendelijke groet,

Sikko Beeksma

Piet de Kort
31 maart 2008, 14:14

Als speler van Assen wil ik jou even mededelen dat er geen ruzie is binnen ons team! Alleen al de belachelijke speculatieve veronderstelling hahahahahahaha

Spelen op een vrijdagavond was voor ons GEEN optie omdat wij enkele spelers hebben met een eigen bedrijf en die kunnen nu een keer niet zomaar zeggen : we sluiten de tent om 2 uur (ook nog koopavond). En bovendien was onze enige keeper, Jeff Vijfschaft, niet beschikbaar. Of we komen compleet en maken er een wedstrijd van of we komen niet
Maar voor de rest , speculeer maar wat je wilt , wij hadden GRAAG de finale gespeeld op een normale dag en op een normaal tijdstip.

met vriendelijke groet,

Sikko Beeksma

Gelukkig dat jullie reageren! Zo is dit probleem ook weer uit de wereld! ::pray::

Sven van de Wall
31 maart 2008, 15:52
Jeff Vijfschaft? keept die nog? die heeft eind jaren 80 begin jaren 90 nog in geleen gekeept!!!!!!!!!!!

Harm Wietze Oldersma
31 maart 2008, 17:20
Jeff Vijfschaft? keept die nog? die heeft eind jaren 80 begin jaren 90 nog in geleen gekeept!!!!!!!!!!!

Sven wel een beetje scherp blijven hoor, er is naast de Eredivisie nog meer ijshockey in Nederland. Misschien een beetje minder feesten...? ;)

Cor van der Holst
1 april 2008, 15:39

met vriendelijke groet,

Sikko Beeksma

kijk dit is wat wij al dachten !! als we niet compleet zijn komen we niet !!
op deze manier speel je inderdaad nooit meer een finale op ons niveau !
er is altijd wel iemand die niet kan
ook wij misten een aantal spelers met de pasen en ook de vrijdag erna misten we twee van onze beste spelers
zelf zou ik er ook niet zijn geweest,maar daarvoor had ik mijn zoon als alternatief in de goal, die is bijna net zo goed:Shiny:

Piet de Kort
1 april 2008, 16:02
kijk dit is wat wij al dachten !! als we niet compleet zijn komen we niet !!
op deze manier speel je inderdaad nooit meer een finale op ons niveau !
er is altijd wel iemand die niet kan
ook wij misten een aantal spelers met de pasen en ook de vrijdag erna misten we twee van onze beste spelers
zelf zou ik er ook niet zijn geweest,maar daarvoor had ik mijn zoon als alternatief in de goal, die is bijna net zo goed:Shiny:

Terecht Cor! Zonder goalie zouden wij ook niet meedoen met het R.G. Toernooi! Gelukkig kan het FORUMTEAM nu beschikken over Jasper Maassen! Deze goalie zou ook een goede vervanger zijn omdat Pa vd Holst Sr. weer eens niet kan! Alweer niet!!!! Pa vd Holst Sr. kan bijna nooit meer "kiepen"!!! ::hypocriet::::hyper:::Zwaai:

Marco Kronenburg
1 april 2008, 20:58
voor het tweede jaar ongeslagen cor begint echt te vervelen, not
grt marco

Erik Noorman
2 april 2008, 00:48
Jammer dat je het als overwinning ziet.
Als topsporter zal je dat nooit kunnen zeggen.
Dan wil je spelen.
Maar bij deze van harte mannen en dames van Den Haag met dit kampioenschap.
Ik zelf zal hier geen lekker gevoel bij hebben ondanks ik niks met Assen of Den Haag heb te maken.

Piet de Kort
2 april 2008, 08:04
Jammer dat je het als overwinning ziet.
Als topsporter zal je dat nooit kunnen zeggen.
Dan wil je spelen.
Maar bij deze van harte mannen en dames van Den Haag met dit kampioenschap.
Ik zelf zal hier geen lekker gevoel bij hebben ondanks ik niks met Assen of Den Haag heb te maken.

Tuurlijk wil je altijd spelen! Maar KAMPIOEN IS KAMPIOEN!!! ::champ::

Erik Noorman
2 april 2008, 10:09
Ja dat klopt dat er naar twee jaar alleen nog maar de naam Den Haag staat als kampioen.
En de rest niet meer.
Maar als speler heb je wel altijd wat een kloten kampioenschap was dat zeg.
Heel jammer dat we zo kampioen zijn geworden.

Cor van der Holst
2 april 2008, 12:43
Terecht Cor! Zonder goalie zouden wij ook niet meedoen met het R.G. Toernooi! Gelukkig kan het FORUMTEAM nu beschikken over Jasper Maassen! Deze goalie zou ook een goede vervanger zijn omdat Pa vd Holst Sr. weer eens niet kan! Alweer niet!!!! Pa vd Holst Sr. kan bijna nooit meer "kiepen"!!! ::hypocriet:::Zwaai:

sorry piet ,maar ik vind gran canaria een goede smoes om niet te komen !
maar jasper zal je niet teleurstellen
maar pa v d holst heeft weer een heel seizoen gespeeld !
ik zou er eigenlijk nu mee stoppen!onder protest van het team!
daar ik zeker wist dat we het in de finale moeilijk zouden krijgen heb ik een voorstel gedaan dat als we kampioen zouden worden ik nog een jaar door zou gaan !!
dus Assen ook hiervoor bedankt namens het team!!::hyper::

Piet de Kort
2 april 2008, 15:44

Je had ook even met mij kunnen overlegen, Cor! Een klein koffertje voor jou dragen, heb ik geen moeite mee! ::wavetowel::Prettige vakantie bij de Canaries!!! ::worship::

Marco Kronenburg
2 april 2008, 21:39
ach erik,
Het ene kampioenschap is nu eenmaal leuker dan de ander. Voor mij geld kampioen is kampioen hoe vaker hoe beter.

Cor van der Holst
3 april 2008, 22:43
Je had ook even met mij kunnen overlegen, Cor! Een klein koffertje voor jou dragen, heb ik geen moeite mee! ::wavetowel::Prettige vakantie bij de Canaries!!! ::worship::

bedankt piet
ik zal volgende keer mijn vakantietijd aanpassen aan het tournooi !!:goodman:

Alex van den Brink
7 april 2008, 12:49

met vriendelijke groet,

Sikko Beeksma
Geachte heer Beeksma,

Wanneer u mij formeel wilt benaderen, begin dan met het goed spellen van mijn naam.

Wilt u de hartelijke groeten overbrengen aan Jeff, Theo, Danny, Henk, en Robert.

Met vriendlijke groeten,

Alex van deN Brink

Jasper Maassen
7 april 2008, 12:56
maar jasper zal je niet teleurstellen
maar pa v d holst heeft weer een heel seizoen gespeeld !
ik zou er eigenlijk nu mee stoppen!onder protest van het team!
daar ik zeker wist dat we het in de finale moeilijk zouden krijgen heb ik een voorstel gedaan dat als we kampioen zouden worden ik nog een jaar door zou gaan !!
dus Assen ook hiervoor bedankt namens het team!!::hyper::

Ik heb nog een deel van een van je wedstrijden gezien in Leiden, ik denk dat het team blij mag zijn dat je nog een jaar doorgaat!

Sikko Beeksma
7 april 2008, 13:24
Sorry Alex van deN Brink,

Het was niet de bedoeling om formeel over te komen en al helemaal niet om je naam verkeerd te spellen.
Als ik die jongens weer zie, zal ik de groeten overbrengen.

met vriendelijke groet,

Sikko Beeksma

Cor van der Holst
14 april 2008, 17:14
Ik heb nog een deel van een van je wedstrijden gezien in Leiden, ik denk dat het team blij mag zijn dat je nog een jaar doorgaat!

dank je casper ,
maar er moet toch eens vervanging komen
we worden wat blessure gevoeliger en dan is 1 goalie te weinig !