PDA

View Full Version : Verloren a.s zaterdagavond in Thialf ....

Piet de Kort
24 maart 2008, 23:07
.... niet de wedstrijd maar wel mijn blauw/gele Trapperssjaal met gele opdruk!!! Wil die vinder even contact met mij opnemen? Bedankt! ::worship::

Eric van der Putten
24 maart 2008, 23:09
Kom je daar nu pas achter Piet...? ::surprise::

Ik hoop dat de vinder hem terug brengt naar de rechtmatige eigenaar!

Annet Boers
24 maart 2008, 23:52
.... niet de wedstrijd maar wel mijn blauw/gele Trapperssjaal met gele opdruk!!! Wil die vinder even contact met mij opnemen? Bedankt! ::worship::

wel een blauwe helm met nummer 12 erop.... mist iemand die?::detective:: en nee... ik was het niet. zag m gearmd naar buiten gaan met iemand

heb trouwens van rob een kadootje gehad...::reddevildoh::. om me over te halen volgend seizoen bij de trappers te komen.... was een vodje, niet eens ingepakt...::loony::geloof wel blauw geel maar die kleuren staan me niet zo... heb m maar naar de zak van max gebracht.... dat was m zeker toch niet piet??? anders heb ik spijt... een half jaar lang zonder jullie en niet eens een aandenken!!;)

Jan Been
25 maart 2008, 07:18

Kun je zien hoe bezopen je bent geweest om zowat te verliezen of te vergeten.:Sadley:

Piet de Kort
25 maart 2008, 07:53
Kun je zien hoe bezopen je bent geweest om zowat te verliezen of te vergeten.:Sadley:

Neen Jan, is gebeurd tijdens alle innige omhelzingen (felicitaties) van supporters van Heerenveen! Toen is deze sjaal waarschijnlijk op de grond gevallen! :Worshippy:

Rob Verschuuren
25 maart 2008, 09:43
wel een blauwe helm met nummer 12 erop.... mist iemand die? en nee... ik was het niet. zag m gearmd naar buiten gaan met iemand

heb trouwens van rob een kadootje gehad...::reddevildoh::. om me over te halen volgend seizoen bij de trappers te komen.... was een vodje, niet eens ingepakt...::loony::geloof wel blauw geel maar die kleuren staan me niet zo... heb m maar naar de zak van max gebracht.... dat was m zeker toch niet piet??? anders heb ik spijt... een half jaar lang zonder jullie en niet eens een aandenken!!;)

Geen smoesjes Annet. Je hing aan mijn been, of je a.u.b. met ons mee naar Tilburg kon rijden, dat je een erggggggggggggggggggggg grote fout hebt gemaakt en dat je er nu pas achter bent gekomen.......

Nu is het te laat. Piet is boos ::censor:: maar hij wil je vergeven als je a.s. zaterdag, in de kleuren van je club (Tilburg) dus, naar de feestavond komt :supz:

Karel van der Wal
25 maart 2008, 10:35
Wat is dit nou Piet, gisteren melden dat je a.s. zaterdag weer naar Thialf komt en dan je sjaal wilt verliezen? Gisteren zijn de vries machines gestopt. Oja er is rommelmarkt geloof ik a.s. weekend.
Misschien dat ie daar te koop is. Zie je.

Piet de Kort
25 maart 2008, 10:52
Wat is dit nou Piet, gisteren melden dat je a.s. zaterdag weer naar Thialf komt en dan je sjaal wilt verliezen? Gisteren zijn de vries machines gestopt. Oja er is rommelmarkt geloof ik a.s. weekend.
Misschien dat ie daar te koop is. Zie je.

VvuL, nog bedankt voor de felicitaties! Ik bedoelde natuurlijk afgelopen zaterdag! A.s. zaterdag ben ik in de Stappegoor Arena op ons feestje! :Crowd::brabant::drinkers:

P.s. Jij bent ook welkom a.s. zaterdagavond, Kareltje! ::happy::

Annet Boers
25 maart 2008, 10:57
Geen smoesjes Annet. Je hing aan mijn been, of je a.u.b. met ons mee naar Tilburg kon rijden, dat je een erggggggggggggggggggggg grote fout hebt gemaakt en dat je er nu pas achter bent gekomen.......

Nu is het te laat. Piet is boos ::censor:: maar hij wil je vergeven als je a.s. zaterdag, in de kleuren van je club (Tilburg) dus, naar de feestavond komt :supz:

hihihi grapjas!

Rob Verschuuren
25 maart 2008, 11:10
hihihi grapjas!

Je hebt humor, dus tot zaterdag ::jokersmile::

Annet Boers
25 maart 2008, 11:32
Je hebt humor, dus tot zaterdag ::jokersmile::

haha dat is gemeen! excuus werken heb ik helaas niet... heb dit weekeind al gewerkt... maar zoals ik tegen piet al zei... vrijdag is er een feestje in thialf... en ik ga er niet vanuit dat ik zaterdag op tijd mn bed uit ben voor jullie feestje! jullie zullen me op moeten komen halen dan! want anders slaap ik vast nog!:p

Piet de Kort
25 maart 2008, 11:34
haha dat is gemeen! excuus werken heb ik helaas niet... heb dit weekeind al gewerkt... maar zoals ik tegen piet al zei... vrijdag is er een feestje in thialf... en ik ga er niet vanuit dat ik zaterdag op tijd mn bed uit ben voor jullie feestje! jullie zullen me op moeten komen halen dan! want anders slaap ik vast nog!:p

Hoelaat, Annetje???? Ik zorg dat Robbie er is! ::pray::

P.s. Hebben jullie iets te vieren??? :brabant:

Annet Boers
25 maart 2008, 11:40

haha denk niet dat 1 van jullie zo'n eind zal rijden en weer terug....

maar iets te vieren? wij zijn net als jullie.... maken overal een feestje van!

Rob Verschuuren
25 maart 2008, 11:51

Geen probleem, geef in een pb maar je adres door ::devildance::

Rob Verschuuren
25 maart 2008, 11:58

Lekker makkelijk Pietje, mijn auto is dan wel veel sneller als die van jou, maar hoe moet ik op de weg letten met Annetje in mijn auto ::devildance::::devildance::::devildance::

Piet de Kort
25 maart 2008, 12:11
Lekker makkelijk Pietje, mijn auto is dan wel veel sneller als die van jou, maar hoe moet ik op de weg letten met Annetje in mijn auto ::devildance::::devildance::::devildance::

Het wordt een stuk makkelijker, Rob! Annetje met ook 2 vriendinnen mee! :supz:

Rob Verschuuren
25 maart 2008, 12:14
Het wordt een stuk makkelijker, Rob! Annetje met ook 2 vriendinnen mee! :supz:

Dan zal ik het kleedje van onze hond maar van de achterbank halen ;)

Gerrit Hof
25 maart 2008, 12:15

Ligt bij mij in de kliko!!!
Word morgenochtend opgehaald, dus als je snel bent:Troost:

Piet de Kort
25 maart 2008, 12:18
Ligt bij mij in de kliko!!!
Word morgenochtend opgehaald, dus als je snel bent:Troost:

Zo ben jij toch niet, Gerrit! Volgens mij loop je er mee te pronken in Friezeveen! Veel plezier ermee! Jij mag hem houden! ::kusje::

Annet Boers
25 maart 2008, 12:36
je weet welke waarschuwing ik van mn vriend heb piet...
tilburg in??? heerenveen eruit...!!

Rob Verschuuren
25 maart 2008, 12:42
je weet welke waarschuwing ik van mn vriend heb piet...
tilburg in??? heerenveen eruit...!!

iedere moderne vrouw beslist zelf, je vriend is een ZWAK excuus om niet te komen, voor dit soort opmerkingen krijgt hij twee minuten interference ::penaltybox::

Luitzen van der Heide
25 maart 2008, 12:47
En jij noemt dat een waarschuwing... Dat kan toch niet waar zijn!

Volgens mij weet je vriend heus wel dat jij het Flyers-hart nooit zou in ruilen voor het Tilburgse rumoer. Het is dus om zo maar te zeggen een loos dreigement... van je vriend.

Piet de Kort
25 maart 2008, 13:02

Volgens mij weet je vriend heus wel dat jij het Flyers-hart nooit zou in ruilen voor het Tilburgse rumoer. Het is dus om zo maar te zeggen een loos dreigement... van je vriend.

Luitzen, kun jij Annet niet mee nemen a.s. zaterdag??? Jij komt zaterdagavond toch ook op ons feestje? Het zou mij tegenvallen indien je er niet zou zijn! ::thumbsup::::happy::::fries:::brabant:

Rob Verschuuren
25 maart 2008, 13:03

We vragen ook niet om het Flyers hart in te ruilen. Alleen om een feestje bij te wonen. Er komen van diverse andere clubs forumleden, vandaar.

Pietje is alleen een beetje ::inlove:: op Annetje, maar hij zit nog in de ontkenningsfase ::wavetowel::

Piet de Kort
25 maart 2008, 13:10
We vragen ook niet om het Flyers hart in te ruilen. Alleen om een feestje bij te wonen. Er komen van diverse andere clubs forumleden, vandaar.

Pietje is alleen een beetje ::inlove:: op Annetje, maar hij zit nog in de ontkenningsfase ::wavetowel::

Rob, doe eens normaal! Met zulke opmerkingen mag ze nooit naar Tilburg komen!!

Neen hoor "Netje", het is gewoon leuk dat een aantal Friese supporters ons feestje opluisteren! Nimwege, Gelaen, Eindhoven en Den Bosch komen ook! :prayer::drinkers:

Rob Verschuuren
25 maart 2008, 13:14

Neen hoor "Netje", het is gewoon leuk dat een aantal Friese supporters ons feestje opluisteren! Nimwege, Gelaen, Eindhoven en Den Bosch komen ook! :prayer::drinkers:

mag ze toch niet Piet, ze zit blijkbaar onder de plak bij haar vriend, een beetje liegen om haar te lokken kan geen kwaad ::oops::

Annet Boers
25 maart 2008, 13:24

sssssssssssssssst hoeven hun niet te weten

Annet Boers
25 maart 2008, 13:26

piet jonge,

je weet toch wie t zegt!!!

maarre @ rob... hoeft niet meteen onder de plak te zijn... kan ook respect zijn.:Crowd:.. en gewoon zelf niet willen! :p

Rob Verschuuren
25 maart 2008, 13:33
piet jonge,

je weet toch wie t zegt!!!

maarre @ rob... hoeft niet meteen onder de plak te zijn... kan ook respect zijn.:Crowd:.. en gewoon zelf niet willen! :p

kijk Annet, dan zijn we eerlijk. Heel veel plezier a.s. vrijdag en tot volgend seizoen ::kusje::

Karel van der Wal
25 maart 2008, 13:38
VvuL, nog bedankt voor de felicitaties! Ik bedoelde natuurlijk afgelopen zaterdag! A.s. zaterdag ben ik in de Stappegoor Arena op ons feestje! :Crowd::brabant::drinkers:

P.s. Jij bent ook welkom a.s. zaterdagavond, Kareltje! ::happy::
Heb je helaas niet meer gezien VvuL, maar heb je team en begeleiding persoonlijk de hand geschud op het ijs.!

Daarna moest ik met enkele spelers naar doping controle en heb je daarna niet meer gezien. Was je opzoek naar Annetje denk ik.

Zaterdag ben ik er niet - feest ze en veel plezier. Het is je opnieuw gegund. Twee keer de beste in beide finales. Maar toch mooie wedstrijden gezien dit seizoen en vond de uitschakeling twee keer tegen Den Haag (zowel beker als competitie) veel belangrijker.
Een kampioensbeker zegt me niet zoveel. Ze verdwijnen op den duur toch allemaal in de vergetelheid.

Laurens de Jager
25 maart 2008, 14:54
Dan zal ik het kleedje van onze hond maar van de achterbank halen ;)

Misschien kan je die juist beter laten liggen, je wil een schone achterbank behouden toch... ::hypocriet::

Luitzen van der Heide
25 maart 2008, 15:33
Helaas Piet, ik zal a.s. zaterdag ook niet op jullie feest verschijnen! Op 19 april zal ik uiteraard wel akte de precense geven.

Piet de Kort
25 maart 2008, 15:42
Helaas Piet, ik zal a.s. zaterdag ook niet op jullie feest verschijnen! Op 19 april zal ik uiteraard wel akte de precense geven.

Jammer Luitzen, nu zit ik met al die aangeschafte consumptiebonnen te kijken! Jammer! In ieder geval tot de 19e april! :supz:

Luitzen van der Heide
25 maart 2008, 15:47
Volgens mij kun je die bonnen ook wel tot dan bewaren? Maar mocht je dat niet lukken het zij je vergeven hoor Piet.....

I.d. tot 19 april. Ik neem dan Marianne en Vincent mee. En als het goed is blijven we daar ergens in de buurt van Den Bosch overnachten.

Piet de Kort
25 maart 2008, 15:50
Volgens mij kun je die bonnen ook wel tot dan bewaren? Maar mocht je dat niet lukken het zij je vergeven hoor Piet.....

I.d. tot 19 april. Ik neem dan Marianne en Vincent mee. En als het goed is blijven we daar ergens in de buurt van Den Bosch overnachten.

Breng Annetje ook mee, Luitzen!::happy:: ::wavetowel::::cheerleader::

Luitzen van der Heide
25 maart 2008, 15:59
Zodat zij midden in de Brabantse nacht naar huis toe moet lopen... No way hozee! Dat zullen Annet en haar vriend mij nooit in dank afnemen... Als jij nu eens zou zorgen voor een goed Hotel voor Annet&partner misschien krijg je haar dan wel zover....

Of verstoor ik nu jou kalverliefde?

Annet Boers
25 maart 2008, 17:46
Zodat zij midden in de Brabantse nacht naar huis toe moet lopen... No way hozee! Dat zullen Annet en haar vriend mij nooit in dank afnemen... Als jij nu eens zou zorgen voor een goed Hotel voor Annet&partner misschien krijg je haar dan wel zover....

Luitzen.... jij zit vol met goede ideeen! :Worshippy:

Piet de Kort
25 maart 2008, 21:53

Die was al dusdanig verstoord! ::hyper::::wavetowel::::happy::

Jan Been
25 maart 2008, 21:56
Die was al dusdanig verstoord! ::hyper::::wavetowel::::happy::

::pray::

Och jammer Pietje,had je eindelijk een nieuwe liefde gevonden wordt je zo gedumpd.::pray::

Piet de Kort
25 maart 2008, 21:58
::pray::

Och jammer Pietje,had je eindelijk een nieuwe liefde gevonden wordt je zo gedumpd.::pray::

Ach Jan, ik heb mijn vrienden Ome Emile en Robbie nog!!! ::happy::::luisterjongen::::coffee::

Jan Been
25 maart 2008, 22:11
Ach Jan, ik heb mijn vrienden Ome Emile en Robbie nog!!! ::coffee::

Ik zal je zaterdag eens extra knuffelen.:grouphug::grouphug::grouphug:

Piet de Kort
25 maart 2008, 22:12
Ik zal je zaterdag eens extra knuffelen.:grouphug::grouphug::grouphug:

Ik ben er, Jan! Bedankt, toffe kerel! ::kusje::

Rob Verschuuren
26 maart 2008, 00:34
Ik ben er, Jan! Bedankt, toffe kerel! ::kusje::

kom net van de ijsbaan af. even met tony en doug staan praten, hoe we volgend seizoen de rest weer moeten gaan verslaan.

heb ook al een plekje voor zaterdag gereserveerd Piet :thumsup:

Henry van Beek
26 maart 2008, 18:55
.... niet de wedstrijd maar wel mijn blauw/gele Trapperssjaal met gele opdruk!!! Wil die vinder even contact met mij opnemen? Bedankt!

ik dach al wat wappert er toch brandend achter m'n auto ....

:Clown::Clown::Clown::Clown:

Rob van Aalderen
28 maart 2008, 12:17

Blauw/Geel zeg je Pyt hmmmm... volgens mij zijn dat ook de Cambuurkleuren. Dan weet ik wel wie hem kan gebruiken................ en bedankt.

Piet de Kort
28 maart 2008, 12:31
Blauw/Geel zeg je Pyt hmmmm... volgens mij zijn dat ook de Cambuurkleuren. Dan weet ik wel wie hem kan gebruiken................ en bedankt.

Ik wist wel dat ik er een Friezevener blij mee kon maken!!! Bedankt Rob! ::worship::

P.s. Sool, geef mijn blauw/gele sjaal terug! ::judgerant::