PDA

View Full Version : Overwegingen van een IJS-hockey liefhebber

Luitzen van der Heide
23 maart 2008, 13:36
Hoewel ik me graag een ander eind van het seizoen had gewenst heb ik aan het afgelopen seizoen toch wel een zeer voldaan gevoel overgehouden. Deze supporter kan alleen maar concluderen dat de Kampioen van dit seizoen, niets meer en niets minder, een terechte is.

TILBURGSE SUPPORTERS MOGEN TROTS ZIJN OP HUN CLUB, TEAMLEIDING, SPELERS EN LAAST BUT NOT LEAST DE ‘ECHTE’ SUPPORTER.

De woorden die je aan het einde van het seizoen kunt bedenken mogen er als je er goed bij stilstaat alleen maar positief zijn…. De halve finale en de finale hebben een geweldige boost gegeven aan het IJS-hockey in het algemeen. Ik wil dan ook graag het volgende over de teams kwijt.

Groningen
De nieuwkomer Groningen heeft laten zien dat een overstap van de eerste divisie naar de Ere-divisie zeker tot de mogelijkheden behoort. Hoewel het zogenaamde lelijke eendje een moeilijk seizoen kende heeft het laten zien dat je met wilskracht en een goede basis toch langzaam kunt groeien in een seizoen… weliswaar kan Groningen nog niet om de prijzen meedoen maar deze liefhebber heeft er alle vertrouwen in dat Groningen volgend seizoen weer een stap in de goede richting zet.

Nijmegen
Men kende een roerig begin in het Nijmeegse. Maar als zovaak gold ook hier het gezegde waar een wil is, is een weg. Nijmegen heeft gedurende het seizoen op momenten zeker de kampioen kandidaten het vuur na aan de schenen gelegd. Nijmegen kan van zichzelf zeggen dat zij haar best heeft gedaan om er een leuke en mooie competitie van te maken. Met de nodige aanwinsten mag verwacht worden dat het volgende seizoen voor Nijmegen minstens zo goed word.

Amsterdam
Het was voor Amsterdam vooral een seizoen van vallen en opstaan. Met een stel veelbelovende nieuwelingen en een paar oudgedienden kon door Amsterdam mogelijk in de strijd om het kampioenschap worden meegedaan. Echter met het vertrek van een spelbepalende speler werd het spel er niet beter op. Toch liet Amsterdam zien dat er potentieel genoeg in het team zat. De vechtlust en ook wilskracht kan en mag een voorbeeld zijn voor eventuele tot de eredivisie toe tredende teams.

Geleen
Het team uit het zuidelijke deel van Nederland is, zo lijkt het althans, aan het uitgroeien tot een stabiele factor binnen het Nederlandse ijshockey. Het mag in ieder geval duidelijk zijn dat Geleen heeft laten zien dat het met passie en vechtlust bespelen van je tegenstander kan lijden tot onverwachte resultaten. Met de laatste ademtocht heeft Geleen het net niet kunnen redden tot de finale….

Den Haag
Van dit team werd op voorhand gezegd dat het een zekere titelkandidaat zou zijn. Ook was de algemene indruk dat het een gekocht team was. In het begin van het seizoen leek het daar ook op. Maar gedurende jaarwisseling werd hoe langer hoe meer duidelijk dat er wel degelijk goed IJS-hockey kon worden gespeeld door de ploeg. Je mag het bestuur van Den haag dus ook best wel bedanken dat het de hofstad weer op de IJS-hockeykaart heeft gezet.

Maar zoals altijd binnen een competitie heb je baas boven baas. Ook hier is dat niet anders. De twee teams die gezamenlijk hebben gestreden in de beide finales die de Nederlandse Eredivisie heeft verdienen een extra dank woord……

Heerenveen
Het is geweldig supporter te kunnen zijn van deze club. Hoe je het ook wend of keert, vriend en vijand moet bewondering opbrengen voor deze club. Wederom doet Heerenveen tot aan het einde mee in de race om de prijzen. Maar zoals helaas altijd het geval is er slechts één winnaar. Dat het dit jaar wederom geen Heerenveen is kan jammerlijk worden genoemd. Ik ben echter van mening dat eens de dag komt…….

Tilburg
Op dit team kun je veel superlatieven los laten…. Laat ik mij beperken tot één terechte,

KAMPIOEN

Tenslotte,

Bedank ik graag nog al supporters van zowel de eigen als andere clubs waar ik mee mag en heb mogen spreken… Ik zie nu al weer uit naar het volgende seizoen. Met naar ik hoop een toevoeging van een tweetal teams aan de ere-divisie......

Laurens de Jager
23 maart 2008, 13:48
Mooie posting Luitze sluit me volledig bij je aan! De toekomst voor ons favoriete spelletje ziet er goed uit in Holland, ik zeg: fijn pasen allemaal

Ralph Heijnen
23 maart 2008, 14:58
super posting

dank je wel

fijne paasdagen en tot snel allemaal

Martijn Snoeren
23 maart 2008, 15:31
Hoewel ik me graag een ander eind van het seizoen had gewenst heb ik aan het afgelopen seizoen toch wel een zeer voldaan gevoel overgehouden. Deze supporter kan alleen maar concluderen dat de Kampioen van dit seizoen, niets meer en niets minder, een terechte is.

TILBURGSE SUPPORTERS MOGEN TROTS ZIJN OP HUN CLUB, TEAMLEIDING, SPELERS EN LAAST BUT NOT LEAST DE ?ECHTE? SUPPORTER.

De woorden die je aan het einde van het seizoen kunt bedenken mogen er als je er goed bij stilstaat alleen maar positief zijn?. De halve finale en de finale hebben een geweldige boost gegeven aan het IJS-hockey in het algemeen. Ik wil dan ook graag het volgende over de teams kwijt.

Groningen
De nieuwkomer Groningen heeft laten zien dat een overstap van de eerste divisie naar de Ere-divisie zeker tot de mogelijkheden behoort. Hoewel het zogenaamde lelijke eendje een moeilijk seizoen kende heeft het laten zien dat je met wilskracht en een goede basis toch langzaam kunt groeien in een seizoen? weliswaar kan Groningen nog niet om de prijzen meedoen maar deze liefhebber heeft er alle vertrouwen in dat Groningen volgend seizoen weer een stap in de goede richting zet.

Nijmegen
Men kende een roerig begin in het Nijmeegse. Maar als zovaak gold ook hier het gezegde waar een wil is, is een weg. Nijmegen heeft gedurende het seizoen op momenten zeker de kampioen kandidaten het vuur na aan de schenen gelegd. Nijmegen kan van zichzelf zeggen dat zij haar best heeft gedaan om er een leuke en mooie competitie van te maken. Met de nodige aanwinsten mag verwacht worden dat het volgende seizoen voor Nijmegen minstens zo goed word.

Amsterdam
Het was voor Amsterdam vooral een seizoen van vallen en opstaan. Met een stel veelbelovende nieuwelingen en een paar oudgedienden kon door Amsterdam mogelijk in de strijd om het kampioenschap worden meegedaan. Echter met het vertrek van een spelbepalende speler werd het spel er niet beter op. Toch liet Amsterdam zien dat er potentieel genoeg in het team zat. De vechtlust en ook wilskracht kan en mag een voorbeeld zijn voor eventuele tot de eredivisie toe tredende teams.

Geleen
Het team uit het zuidelijke deel van Nederland is, zo lijkt het althans, aan het uitgroeien tot een stabiele factor binnen het Nederlandse ijshockey. Het mag in ieder geval duidelijk zijn dat Geleen heeft laten zien dat het met passie en vechtlust bespelen van je tegenstander kan lijden tot onverwachte resultaten. Met de laatste ademtocht heeft Geleen het net niet kunnen redden tot de finale?.

Den Haag
Van dit team werd op voorhand gezegd dat het een zekere titelkandidaat zou zijn. Ook was de algemene indruk dat het een gekocht team was. In het begin van het seizoen leek het daar ook op. Maar gedurende jaarwisseling werd hoe langer hoe meer duidelijk dat er wel degelijk goed IJS-hockey kon worden gespeeld door de ploeg. Je mag het bestuur van Den haag dus ook best wel bedanken dat het de hofstad weer op de IJS-hockeykaart heeft gezet.

Maar zoals altijd binnen een competitie heb je baas boven baas. Ook hier is dat niet anders. De twee teams die gezamenlijk hebben gestreden in de beide finales die de Nederlandse Eredivisie heeft verdienen een extra dank woord??

Heerenveen
Het is geweldig supporter te kunnen zijn van deze club. Hoe je het ook wend of keert, vriend en vijand moet bewondering opbrengen voor deze club. Wederom doet Heerenveen tot aan het einde mee in de race om de prijzen. Maar zoals helaas altijd het geval is er slechts één winnaar. Dat het dit jaar wederom geen Heerenveen is kan jammerlijk worden genoemd. Ik ben echter van mening dat eens de dag komt??.

Tilburg
Op dit team kun je veel superlatieven los laten?. Laat ik mij beperken tot één terechte,

KAMPIOEN

Tenslotte,

Bedank ik graag nog al supporters van zowel de eigen als andere clubs waar ik mee mag en heb mogen spreken? Ik zie nu al weer uit naar het volgende seizoen. Met naar ik hoop een toevoeging van een tweetal teams aan de ere-divisie......

Super Luitzen,ontzettend leuk jou gisteren ontmoet te hebben en niets dan respect voor jou.
Je bent een groot supporter met het (ijshockey) hart op de juiste plaats.Tot volgend seizoen en een prettige vakantie::proost::

Annet Boers
23 maart 2008, 16:20
Super Luitzen,ontzettend leuk jou gisteren ontmoet te hebben en niets dan respect voor jou.
Je bent een groot supporter met het (ijshockey) hart op de juiste plaats.Tot volgend seizoen en een prettige vakantie::proost::

hey martijn,

heeft roger jou nog een dikke kus gegeven? ::happy::

Martijn Snoeren
23 maart 2008, 18:06
hey martijn,

heeft roger jou nog een dikke kus gegeven? ::happy::
Ja,die mafkees komt ineens op me af lopen en pakt me onverwacht s op m'n bek ::kusje::
Tussen de 1e en 2e periode ben ik nog met hem op zoek geweest naar jou maar we konden jou niet vinden.Al met al gisteren was echt een finale waardig en heb dan ook genoten met volle teugen.Die kennismaking houden we dan maar tegoed voor volgend seizoen

Annet Boers
23 maart 2008, 18:48
Ja,die mafkees komt ineens op me af lopen en pakt me onverwacht s op m'n bek ::kusje::
Tussen de 1e en 2e periode ben ik nog met hem op zoek geweest naar jou maar we konden jou niet vinden.Al met al gisteren was echt een finale waardig en heb dan ook genoten met volle teugen.Die kennismaking houden we dan maar tegoed voor volgend seizoen

hahah ja die had volgens mij ook wat te veel biertjes naar binnen toen! maar wel lachen! en die ontmoeting... zullen maar zeggen... tot volgend jaar! hij zei trouwens ook dat jullie me gezocht hadden... haha maar hij zei daarbij nog wel wat meer! moet je maar aan hem vragen...hij zat je wat te pesten volgens mij! ;)

Martijn Snoeren
23 maart 2008, 20:42
hahah ja die had volgens mij ook wat te veel biertjes naar binnen toen! maar wel lachen! en die ontmoeting... zullen maar zeggen... tot volgend jaar! hij zei trouwens ook dat jullie me gezocht hadden... haha maar hij zei daarbij nog wel wat meer! moet je maar aan hem vragen...hij zat je wat te pesten volgens mij! ;)
Nou roger laat maar horen!

Luitzen van der Heide
25 maart 2008, 00:11
Nou roger laat maar horen!

Hij is wel erg lang stil.......

Annet Boers
25 maart 2008, 00:13
Hij is wel erg lang stil.......

hmmm zat ik ook al aan te denken...tja alcohol!

maarre martijn, t was niets schokkends hoor!

Piet de Kort
25 maart 2008, 00:37
hmmm zat ik ook al aan te denken...tja alcohol!

maarre martijn, t was niets schokkends hoor!

Nou, wat ik hoorde van Roger ........ :drinkers:::happy::::hyper::

Annet Boers
25 maart 2008, 00:39
Nou, wat ik hoorde van Roger ........ :drinkers:::happy::::hyper::

jij stokerd.... maar vraag maar eens aan roger wat jij miste en hij wel heeft gekregen!

Eric van der Putten
25 maart 2008, 00:41
jij stokerd....

het is wel steukerd in het Brabants he Annet!

Piet de Kort
25 maart 2008, 00:43
jij stokerd.... maar vraag maar eens aan roger wat jij miste en hij wel heeft gekregen!

::kusje::::kusje::::kusje::Ik spaar ze wel op tot volgend seizoen tenzij je zaterdag toch nog komt!::happy::

Annet Boers
25 maart 2008, 00:44
het is wel steukerd in het Brabants he Annet!

ja sorry ben met mn inburgeringscursus bezig hihi. ge zijt trouwens dn urste die t opmerkt! hihi

Annet Boers
25 maart 2008, 00:45
::kusje::::kusje::::kusje::Ik spaar ze wel op tot volgend seizoen tenzij je zaterdag toch nog komt!::happy::

vrijdag eerst een feestje in thialf.... denk niet dat ik zaterdag al op tijd wakker ben.....

Eric van der Putten
25 maart 2008, 00:45

Annet komt toch zeker wel zaterdag? Ik ben op verzoek van Annet afgelopen zaterdag ook helemaal naar H'veen afgereisd...

Annet Boers
25 maart 2008, 00:48
Annet komt toch zeker wel zaterdag? Ik ben op verzoek van Annet afgelopen zaterdag ook helemaal naar H'veen afgereisd...

hmmm volgens mij werd mijn naam genoemd door anderen...::happycheer:: als ik t niet verkeerd heb was t emile... maar goed dat was voor een wedstrijd... en ik denk dat je liever kwam voor een eventuele laatste wedstrijd dan door mijn verzoek!

Eric van der Putten
25 maart 2008, 00:49
ik ben je in ieder geval wel heeeeeeeeel erg dankbaar!

Stel je voor, thuis op het forum en via de sheet Trappers kampioen 'zien' worden....

Annet Boers
25 maart 2008, 00:50
ik ben je in ieder geval wel heeeeeeeeel erg dankbaar!

Stel je voor, thuis op het forum en via de sheet Trappers kampioen 'zien' worden....

en nu wordt het tijd dat ik ga slapen!!! hihi

truste allemaal...

Piet de Kort
25 maart 2008, 00:50
maar goed dat was voor een wedstrijd... en ik denk dat je liever kwam voor een eventuele laatste wedstrijd dan door mijn verzoek!

Ik niet! Wedstrijd interessert mij geen biet! ::worship:: ::happycheer::::happy::

Eric van der Putten
25 maart 2008, 00:51
en nu wordt het tijd dat ik ga slapen!!! hihi

truste allemaal...

okee, trusten en tot zaterdag!

Annet Boers
25 maart 2008, 00:53
okee, trusten en tot zaterdag!

haha denk t niet eric...

maarre heb nog wat consumtiebonnen vor de liefhebber.. aangezien ik de komende tijd niet meer in stappgoor zal zijn.....

Piet de Kort
25 maart 2008, 00:54
haha denk t niet eric...

maarre heb nog wat consumtiebonnen vor de liefhebber.. aangezien ik de komende tijd niet meer in stappgoor zal zijn.....

Jammer! Dan maar zo! http://nl.youtube.com/watch?v=urEnSljyklU

Eric van der Putten
25 maart 2008, 00:58

Hahahahaha

Annet Boers
25 maart 2008, 00:58

piet als jij een paar mannen regelt van he begin van t filmpje dan ben ik van de partij! (heb natuurlijk de goedkeuring van mn vriend!!!!:grin:)

ps geweldig filmpje!

Lou-Ann Bartels
25 maart 2008, 01:05
haha denk t niet eric...

Gewoon bewaren voor volgend seizoen, blijven geldig!
Ik ga waarschijnlijk naar het Richarde Gerritse toernooi, dan maak ik de mijne die ik nog heb ook op.

Welterusten allemaal..

Lou-Ann Bartels
25 maart 2008, 01:18
Had (heb) ik nou toch het laatste woord ?! ;-)

Sven van de Wall
25 maart 2008, 17:51

he bah Piet, schaam je LOL

Henry van Beek
26 maart 2008, 19:00
Hey Luitzen,

Geweldige posting... Op naar volgend seizoen. maar eerst vrijdag een biertje drinken :D

Groeten Henry

Luitzen van der Heide
26 maart 2008, 23:05
Eentje maar.... Het zullen er wel een paar meer worden toch????