PDA

View Full Version : 22-03-2008 vanaf 19.30 uur

Piet de Kort
20 maart 2008, 14:46
Destil Trappers Tilburg kwam, zag en overwon!!!!

http://www.henkakker.nl/archief/poster_03.gif

Jan van Son
20 maart 2008, 15:20
Ik wist het , Kruikenzijkers hebben hun hart op de verkeerde plaats

Rob Verschuuren
20 maart 2008, 15:49
::champ::::champ::::champ::::champ::Destil Trappers Tilburg kwam, zag en overwon!!!!

http://www.henkakker.nl/archief/poster_03.gif

Martijn Snoeren
20 maart 2008, 17:00
::champ::::champ::::champ::::champ::
kampioenuhhhhh!!!!!!

Mitchell van Amelsfort
20 maart 2008, 17:14
ole oleeeee!!!...

Luitzen van der Heide
20 maart 2008, 17:49
ole oleeeee!!!...

Tilburg door de Plee :grouphug: ?

Mitchell van Amelsfort
20 maart 2008, 18:05
Daar hebben wij een ander liedje voor maar dat ga ik hier niet zingen maar het rijmt op TOSTI!!::hyper::

Sven van de Wall
20 maart 2008, 18:07
Daar hebben wij een ander liedje voor maar dat ga ik hier niet zingen maar het rijmt op TOSTI!!::hyper::

klinkt mij bekend in de oren Mitchell ::tease::

Rob Boumans
20 maart 2008, 18:11

HOSTI?

Moeten de Trappers hogere machten aanspreken om de Flyers te verslaan?::pray::

Mitchell van Amelsfort
20 maart 2008, 18:15
HOSTI?

Jammer u gaat niet door voor de vaatwasser!!!:lol:

Piet de Kort
20 maart 2008, 22:15
HOSTI?

Prettige vakantie, Robbie! :Crowd:

Karel van der Wal
20 maart 2008, 23:44
Welkom Robbie
ik weet dat jij van een heerlijke pot ijshockey houdt
die VvuL gunt je alleen maar een vroege vakantie

Nogmaals welkom in Thialf stadion
het eerste bakkie is voor mij als je vroeg komt
daarna hoop ik zie je een prachtige wedstrijd
waarvan ook jij weet dat daar twee teams voor nodig zijn
wees gerust de Flyers zijn er klaar voor
RJ en LS zullen moeite hebben
LA en AA te evenaren

wordt een ruime overwinning en een slechte terug reis
en nu de volgende wedstrijd twee uurtjes later begint
valt ook de 5e wedstrijd de winst uiteindelijk aan de goede kant

truste trouwens - gaan een druk weekend tegemoet
moet veel rusten :Crowd: (speciaal voor Annet)

Jan Been
21 maart 2008, 07:51
Welkom Robbie

LA en AA te evenaren

Karel en alle Heerenveen fans,rust lekker uit en zorg dat jullie maandag in Stappengoor Tilburg de 3e thuis nederlaag dit seizoen kunnen bezorgen.:Worshippy:
Wat zal het dan lekker stil zijn in Brabant.::jokersmile::

Piet de Kort
21 maart 2008, 20:54
Karel en alle Heerenveen fans,rust lekker uit en zorg dat jullie maandag in Stappengoor Tilburg de 3e thuis nederlaag dit seizoen kunnen bezorgen.:Worshippy:
Wat zal het dan lekker stil zijn in Brabant.::jokersmile::

Is het nog steeds stil in Gelaen, Jan? Binnekort niet meer! Enkele Tilburgers komen naar de kermis mits de kamelen niet ziek zijn! :weedman:

Annet Boers
21 maart 2008, 20:56
Is het nog steeds stil in Gelaen, Jan? Binnekort niet meer! Enkele Tilburgers komen naar de kermis mits de kamelen niet ziek zijn!... :weedman:
... omdat er in geleen wél een feestje is... in tegensteling tot tilburg... want die hebben de beker aan de flyers verloren ::yummie::::thumbsup::........

Piet de Kort
21 maart 2008, 20:56
Welkom Robbie

LA en AA te evenaren

Hallo VvuL, Robbie moest op vakantie! Dat vertelde hij mij vorige week in Thialf! Hij mag best komen om mij te feliciteren! Is erg tof van hem! ::gowild::
En wat heb jij "speciaal" met Annet? :ShutUp:

P.s. Ik ben er vroeg! Ben benieuwd wat ik van jou krijg??:grin:

Annet Boers
21 maart 2008, 20:59
Hallo VvuL, Robbie moest op vakantie! Dat vertelde hij mij vorige week in Thialf! Hij mag best komen om mij te feliciteren! Is erg tof van hem! ::gowild::
En wat heb jij "speciaal" met Annet? :ShutUp:

tja dat is "iets"tussen flyersupporters... je hád het kunnen weten....maar jij wil geen geel- rood shirt aan!

Piet de Kort
21 maart 2008, 21:04
tja dat is "iets"tussen flyersupporters... je hád het kunnen weten....maar jij wil geen geel- rood shirt aan!

Erg flauw Annet! Ik vertel jou ook alles per mail of per pb! :thumsup::brabant:::wavetowel::

P.s. Morgenavond is alles voorbij voor Friezeveen!! Eindelijk rust in ijshockeyland! volgende week zaterdag is onze jaarlijkse supportersavond? Kom je ook, Annet! ::devildance::

Annet Boers
21 maart 2008, 21:11
Erg flauw Annet! Ik vertel jou ook alles per mail of per pb! :thumsup::brabant:

P.s. Morgenavond is alles voorbij voor Friezeveen!! Eindelijk rust in ijshockeyland! volgende week zaterdag is onze jaarlijkse supportersavond? Kom je ook, Annet! ::devildance::

mn vriend zegt dat als ik dat doe dat ik daar gelijk mag blijven:Dreig:! zoals je weet heb ik mijn friese paspoort nog niet hé!!!

maarre vind het wel geweldig hoe jij hapt! ;)

Piet de Kort
21 maart 2008, 21:13
mn vriend zegt dat als ik dat doe dat ik daar gelijk mag blijven:Dreig:! zoals je weet heb ik mijn friese paspoort nog niet hé!!!

maarre vind het wel geweldig hoe jij hapt! ;)

Leen je gewoon mij Fries Paspoort! Ik heb er nl. wel 1! ::happycheer::::gowild:::drinkers:

Annet Boers
21 maart 2008, 21:15
Leen je gewoon mij Fries Paspoort! Ik heb er nl. wel 1! ::happycheer::::gowild:::drinkers:

:Shiny:

Luitzen van der Heide
21 maart 2008, 22:07
Ach en ik heb er nog wel eentje in reserve liggen dus dat Paspoort kan nooit een probleem zijn....... Die kun je gewoon krijgen. Uitlenen heeft immers ook zijn beperkingen.

Annet Boers
21 maart 2008, 22:22
Ach en ik heb er nog wel eentje in reserve liggen dus dat Paspoort kan nooit een probleem zijn....... Die kun je gewoon krijgen. Uitlenen heeft immers ook zijn beperkingen.

Kijk, dan kan ik altijd nog terug! In ieder geval over de grens.... ik denk niet dat ik het huis meer in kom maar das een ander verhaal...

en weet je.... voor een kampioensfeest hoef ik volgens mij nieteens de provincie Friesland uit!! (alleen maar om de beker op te halen.. hihi)

Hé Luitzen.... dan begeleid je mij de grens wel over met die beker hé?? ::cheerleader::

Luitzen van der Heide
21 maart 2008, 22:45
Dit is zo`n beetje mijn inschatting.... De beker komt binnen 24 uur richting Heerenveen. Dus hij gaat -ik schat zo in rond 18.00 uur morgenavond ergens de grens over.

Dan zal hij helaas weer met hetzelfde transportmiddel richting de gewelven van de NIJB gaan alvorens daar op Maandag middag zijn transport te beginnen naar Tilburg....

Daar blijft hij dan zo`n kleine drie uur achter zwaarbewaakte deuren in de arena staan Waarna hij via de handen van HK over gaat tot de lange reis naar Friesland. Als HK jou de beker overhandigd met het verzoek deze te Heerenveen te bezorgen dan zorg ik uiteraard met de nodige andere secondanten graag voor jou begeleiding.....

Annet Boers
21 maart 2008, 22:52
Dit is zo`n beetje mijn inschatting.... De beker komt binnen 24 uur richting Heerenveen. Dus hij gaat -ik schat zo in rond 18.00 uur morgenavond ergens de grens over.

Dan zal hij helaas weer met hetzelfde transportmiddel richting de gewelven van de NIJB gaan alvorens daar op Maandag middag zijn transport te beginnen naar Tilburg....

Daar blijft hij dan zo`n kleine drie uur achter zwaarbewaakte deuren in de arena staan Waarna hij via de handen van HK over gaat tot de lange reis naar Friesland. Als HK jou de beker overhandigd met het verzoek deze te Heerenveen te bezorgen dan zorg ik uiteraard met de nodige andere secondanten graag voor jou begeleiding.....

HK? komt goed!!:wink:

Luitzen van der Heide
21 maart 2008, 22:55
Hans Kroon (vert)

Annet Boers
21 maart 2008, 22:57
Hans Kroon (vert)

weet ik!... ::thumbsup::

Jan Been
21 maart 2008, 23:21
Is het nog steeds stil in Gelaen, Jan? Binnekort niet meer! Enkele Tilburgers komen naar de kermis mits de kamelen niet ziek zijn! :weedman:

Is wel lekker zo Pieterman,beetje Tilburgers op stang jagen en hopen dat ze met hun grote bek hard en snel van de toren naar beneden vallen.::whistle::

Emile Joosten
22 maart 2008, 00:09
Is wel lekker zo Pieterman,beetje Tilburgers op stang jagen en hopen dat ze met hun grote bek hard en snel van de toren naar beneden vallen.::whistle::

Wat doe je nog hier Jan?
Je hebt vakantie!

Piet de Kort
22 maart 2008, 07:40
Wat doe je nog hier Jan?
Je hebt vakantie!

Jan wil vanavond mee feesten met alle Tilburgers, Ome Emile! Hij heeft zijn vakantie daarop afgestemd! :yeahthat:

Bart van de Wall
22 maart 2008, 07:49
bart sven en thijs die gaan kamelenracen vanaf 16 mei ...... nou iedereen een balletje vast

Sweitse de Wit
22 maart 2008, 08:28
::champ::::champ::::champ::::champ::

Ik hoop dat jullie misplaatste arrogantie giganties wordt afgestraft.::penaltybox::

Jan Been
22 maart 2008, 09:24
Wat doe je nog hier Jan?
Je hebt vakantie!

Begrijpend lezen is moeilijk h? Emile.:Crowd:

Barry Robeerst
22 maart 2008, 11:59
Ik hoop dat jullie misplaatste arrogantie giganties wordt afgestraft.

Ik hoop van NIET!.... hoop eigenlijk dat vandaag het seizoen is afgelopen. Niet omdat ik het jullie niet gun hoor, maar wil ook in training gaan voor kamelenrace, zo snel mogelijk ;) lol

Piet de Kort
23 maart 2008, 03:25
Ik hoop dat jullie misplaatste arrogantie giganties wordt afgestraft.

::happy::::happy::::groovydance::::champ::

Barry Robeerst
23 maart 2008, 05:58
o yeah !!!!!