View Full Version : Extra Bus Sctt!
Barry Robeerst
20 maart 2008, 13:23
Omdat de vraag groot is, heeft de SCTT besloten een extra bus in te zetten voor aankomende zaterdag. Door dit besluit kunnen er nu 100 personen met de bus mee richting Heerenveen. Voor meer informatie zie www.sctt.nl (http://www.sctt.nl)
Mitchell van Amelsfort
20 maart 2008, 13:24
Heb je nog kaarten kunnen krijgen dan!!!!Dacht dat het al uitverkocht was voor Tilburgers.
Barry Robeerst
20 maart 2008, 13:27
Als je geen kaart hebt en je wilt met de bus, dan zit daar uiteraard een kaart bij. Heb je al een kaart dan kun jeook met de bus mee.
Sandra Cloo
20 maart 2008, 13:34
uitverkocht?? toch genoeg plekken achter de goal dus zal wel wat mee vallen
Mitchell van Amelsfort
20 maart 2008, 13:36
Als je geen kaart hebt en je wilt met de bus, dan zit daar uiteraard een kaart bij. Heb je al een kaart dan kun jeook met de bus mee.
Heb mezelf in Geleen al opgegeven haha::hyper::
Eric van der Putten
20 maart 2008, 13:38
Heb mezelf in Geleen al opgegeven haha::hyper::
Staan die ook in de finale dan? :partyman:
Luitzen van der Heide
20 maart 2008, 13:47
Omdat de vraag groot is, heeft de SCTT besloten een extra bus in te zetten voor aankomende zaterdag. Door dit besluit kunnen er nu 100 personen met de bus mee richting Heerenveen. Voor meer informatie zie www.sctt.nl (http://www.sctt.nl)
Ik begrijp `m niet! Er gaat een extra bus naar Heerenveen omdat de vraag zo groot is en daardoor kunnen er nu 100 mensen in 1 bus..... Ja ja. Brabantse humor???
:partyman:
Eric van der Putten
20 maart 2008, 13:48
Ik begrijp `m niet! Er gaat een extra bus naar Heerenveen omdat de vraag zo groot is en daardoor kunnen er nu 100 mensen in 1 bus..... Ja ja. Brabantse humor???
:partyman:
LOL!!!
Barry Robeerst
20 maart 2008, 13:49
nee meer barry humor vrees ik. Maar de staat nergens dat die in 1 bus moeten hoor
Eric van der Putten
20 maart 2008, 13:51
nee meer barry humor vrees ik. Maar de staat nergens dat die in 1 bus moeten hoor
dubbeldekker misschien ?
Luitzen van der Heide
20 maart 2008, 13:57
LOL!!!
Vond ik ook wel!!!!!!
:RedFace:
Maar was in ieder geval niet serieus bedoeld hoor, Barry. Alleen maar goed dat er zoveel supporters meekomen....
Eric van der Putten
20 maart 2008, 14:05
Vond ik ook wel!!!!!!
:RedFace:
Maar was in ieder geval niet serieus bedoeld hoor, Barry. Alleen maar goed dat er zoveel supporters meekomen....
Reken maar op een half stadion Luitzen! :-)
Bartele de Boer
20 maart 2008, 16:50
Barry Robeerst (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=134)
Eerste divisie
Heeft bedankt: 10
Is bedankt: 13 (8 posts)
http://www.ijshockeyforum.com/n/styles/alienblue/misc/im_msn.gif (http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?t=2262#)
http://www.ijshockeyforum.com/n/images/icons/icon1.gif Extra Bus Sctt!
Omdat de vraag groot is, heeft de SCTT besloten een extra bus in te zetten voor aankomende zaterdag. Door dit besluit kunnen er nu 100 personen met de bus mee richting Heerenveen. Voor meer informatie zie www.sctt.nl (http://www.sctt.nl/)
Hebben ze bij jullie kleine stadions zeker.::happy::::hyper::
Martijn Snoeren
20 maart 2008, 17:11
[quote=Bartele de Boer;37486]Barry Robeerst (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=134)
Eerste divisie
http://www.ijshockeyforum.com/n/styles/alienblue/misc/im_msn.gif (http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?t=2262#)
Omdat de vraag groot is, heeft de SCTT besloten een extra bus in te zetten voor aankomende zaterdag. Door dit besluit kunnen er nu 100 personen met de bus mee richting Heerenveen. Voor meer informatie zie www.sctt.nl (http://www.sctt.nl/)
Hebben ze bij jullie kleine stadions zeker
spelers en supporters komen met dezelfde missie:kampioen worruh!!!::champ::::champ::
Sven van de Wall
20 maart 2008, 17:21
ik ga ook met de bus mee
Luitzen van der Heide
20 maart 2008, 17:48
[quote=Bartele de Boer;37486]Barry Robeerst (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=134)
Eerste divisie
Hebben ze bij jullie kleine stadions zeker
spelers en supporters komen met dezelfde missie:kampioen worruh!!!::champ::::champ::
Dat zal het ook blijven een MISSIE..........
Piet de Kort
20 maart 2008, 22:23
ik ga ook met de bus mee
Ik ook, Sven! Alleen met The Highlanders BINGO BUS!! Wij vertrekken pas om 08.30 uur!!! :weedman:::happy::::hyper::::proost::
Barry Robeerst
20 maart 2008, 22:56
Piet, dan kun je mooi een goed plaatsje vrijhouden daar voor Sven ;)
Piet de Kort
20 maart 2008, 22:57
Alleen voor Sven of voor heel zijn familie!!!! ::goedegrap::
Annet Boers
20 maart 2008, 23:14
Jeetje Piet, dat had je wel even mogen zeggen.... dan had ik nog wat meer plekken vrijgehouden aan "onze" zuidkant... ::thumbsup::
Karel van der Wal
20 maart 2008, 23:20
je bent en blijft slecht in rekenen Putmans. Er zijn in het grootste stadion in Nederland exact 2952 zitplaatsen en als het moet 1500 staan plaatsen. De gereserveerde noordzijde voor TT supporters is 486 zitplaatsen en 200 staan plaatsen (alles zelfde prijs) Tot nu toe via internet en persoonlijke contacten gereserveerd 350 stuks. Dus waar blijf je nou met je halve stadion.
Eric van der Putten
20 maart 2008, 23:27
je bent en blijft slecht in rekenen Putmans.
De betekenis van :-) is je ook vreemd, of niet, Karel? :lies:
Ennuh de naam is nog steeds van der Putten, kwestie van lezen::whistle::
Karel van der Wal
20 maart 2008, 23:29
Jeetje Piet, dat had je wel even mogen zeggen.... dan had ik nog wat meer plekken vrijgehouden aan "onze" zuidkant... ::thumbsup::
He Annet, geen mix!!!!
Heb vanavond in samenwerking met leden SV ...
het zwarte kuilplastic op rollen opgehangen achter het net aan de noordzijde ...
bij de stand 3-0 laten we dat zakken tot aan de boarding rand ...
leedvermaak ... kunnen de Treppertjes lekker janken over de ref's
zij zijn door een plaatselijke sponsor omgekocht
was wel een hoge vraag prijs - vooral die van Van Baast
JP fluit altijd al in ons voordeel...
dus diens vraagprijs viel best mee ...
anders valt het ook zo op.
Begrijp ik het goed Vvul
dat jij de hele dag al in Thialf rondscharrelt ..
zal je begrip vol ontvangen
kom speciaal 's morgens alvast langs
kop stootje is altijd lekker
zelfs 's morgens vroeg::withstupid::
Karel van der Wal
20 maart 2008, 23:34
De betekenis van :-) is je ook vreemd, of niet, Karel? :lies:
Ennuh de naam is nog steeds van der Putten, kwestie van lezen::whistle::
Ok van der Putten, ja dat lachje zag ik wel
maar dat zal jouw vergaan
ten minste als je komt
zie je nog eens echt een uitverkocht Thialf
lekker voor de penningmeester.
by the way - de NOS is weer aanwezig...
evenals Boppeslach van TV Fryslan
dus als je perse niet kunt
er is een uitwijk mogelijk
moet je natuurlijk niet op forum
liggen te klooien
ook live via www.svfh.nl (http://www.svfh.nl) - live verslag
maar ook JM zal wel aanwezig zijn met een live verslag.
nog maar een paar uurtjes ...
eerst Pietje en dan Putmans ontmoeten.
Annet Boers
20 maart 2008, 23:39
He Annet, geen mix!!!!
Heb vanavond in samenwerking met leden SV ...
het zwarte kuilplastic op rollen opgehangen achter het net aan de noordzijde ...
bij de stand 3-0 laten we dat zakken tot aan de boarding rand ...
leedvermaak ... kunnen de Treppertjes lekker janken over de ref's
zij zijn door een plaatselijke sponsor omgekocht
was wel een hoge vraag prijs - vooral die van Van Baast
JP fluit altijd al in ons voordeel...
dus diens vraagprijs viel best mee ...
anders valt het ook zo op.
Begrijp ik het goed Vvul
dat jij de hele dag al in Thialf rondscharrelt ..
zal je begrip vol ontvangen
kom speciaal 's morgens alvast langs
kop stootje is altijd lekker
zelfs 's morgens vroeg::withstupid::
ow maar dat wordt geen mix... We hebben Piet zover gekregen dat hij volledig voor de flyers gaat!! Vraag maar aan zijn vriend Rob! alleen de touwtjes loshakken van brabant is nog een beetje moeilijk! maar ja, ik heb daar ervaring mee, toen ik hier kwam wonen bij mij vriend (die jij trouwens ook wel kent) Dus we kunnen m steunen! :Ruzie:
(veel beerenburg erin en hij is tilburg zo vergeten!!!):partyman:
Eric van der Putten
20 maart 2008, 23:39
Ok van der Putten, ja dat lachje zag ik wel
maar dat zal jouw vergaan
ten minste als je komt
zie je nog eens echt een uitverkocht Thialf
lekker voor de penningmeester.
by the way - de NOS is weer aanwezig...
evenals Boppeslach van TV Fryslan
dus als je perse niet kunt
er is een uitwijk mogelijk
moet je natuurlijk niet op forum
liggen te klooien
ook live via www.svfh.nl (http://www.svfh.nl) - live verslag
maar ook JM zal wel aanwezig zijn met een live verslag.
nog maar een paar uurtjes ...
eerst Pietje en dan Putmans ontmoeten.
Als je alles leest op het forum, had je allang geweten dat Ut Bossche Busje zaterdag naar het Hooge Noorden komt. En een vol Thialf, pfffff, zal niet de eerste keer zijn dat ik dat zie, kom al ruim 30 jaar op de banen. Zelfs in jullie glorie-jaren ben ik regelmatig geweest!
Mij ontmoeten, tsja zou kunnen. Afgelopen zondag was ik ook al in de 2e pauze binnengedrongen in het Friese vak, op zoek naar je zoon. Helaas niet te vinden, maar liep wel Gerrit tegen het lijf, daar maar even kennis mee gemaakt, al was het van korte duur.
Karel van der Wal
20 maart 2008, 23:52
Als je alles leest op het forum, had je allang geweten dat Ut Bossche Busje zaterdag naar het Hooge Noorden komt. En een vol Thialf, pfffff, zal niet de eerste keer zijn dat ik dat zie, kom al ruim 30 jaar op de banen. Zelfs in jullie glorie-jaren ben ik regelmatig geweest!
Mij ontmoeten, tsja zou kunnen. Afgelopen zondag was ik ook al in de 2e pauze binnengedrongen in het Friese vak, op zoek naar je zoon. Helaas niet te vinden, maar liep wel Gerrit tegen het lijf, daar maar even kennis mee gemaakt, al was het van korte duur.
heb je niet gevraagd, zoon was er wel en ikke ook
stond zelfs langdurig naast Gerrit
en ook mijn VvuL heb ik de handen geschud - een biertje gedronken (2 geloof ik zelfs)
dus veel moeite heb je er niet voor gedaan - ook mijn zoon was in dezelfde buurt.
enne .... nee ik lees niet alle onzin
zeker niet als er een onderling TT discussie is
en die 9999 postings van mijn VvuL
sla ik zeker voor 50% over
altijd weer diezelfde onzin
en ook zijn maatje EJ sla ik over
die is al na 20 min. overtuigd van de winst
soms heeft ie gelijk maar meestal niet.
Gegroet Eric zie je wel zaterdag
laat VvuL je maar even voorstellen.
Karel van der Wal
20 maart 2008, 23:54
ow maar dat wordt geen mix... We hebben Piet zover gekregen dat hij volledig voor de flyers gaat!! Vraag maar aan zijn vriend Rob! alleen de touwtjes loshakken van brabant is nog een beetje moeilijk! maar ja, ik heb daar ervaring mee, toen ik hier kwam wonen bij mij vriend (die jij trouwens ook wel kent) Dus we kunnen m steunen! :Ruzie:
(veel beerenburg erin en hij is tilburg zo vergeten!!!):partyman:
zal best - ben bekend als de bekende bonte hond
dus 99% kent mij - ik ken er plm. 80%
maar als je op de zuid tribune zit
zal je je wel ophouden in de buurt van onze verslaggeefster
dus ik zal zaterdag even extra opletten.:Crowd:
Eric van der Putten
20 maart 2008, 23:55
heb je niet gevraagd, zoon was er wel en ikke ook
stond zelfs langdurig naast Gerrit
en ook mijn VvuL heb ik de handen geschud - een biertje gedronken (2 geloof ik zelfs)
dus veel moeite heb je er niet voor gedaan - ook mijn zoon was in dezelfde buurt.
Heb wel degelijk rondgevraagd, maar okee, doet er niet. Maar zaterdag? Worden wij dan niet in een kooi opgesloten? :-)
Jan Schut
21 maart 2008, 00:09
Welke veevervoerder verhuurt julli een Truck met Aanhanger.
Ik wist wel beter, zonde van mijn wagen, die kleuren Blauw en Geel.
:Dreig::Dreig::Dreig:
Emile Joosten
21 maart 2008, 00:43
en ook zijn maatje EJ sla ik over
die is al na 20 min. overtuigd van de winst
soms heeft ie gelijk maar meestal niet.
Ik zal je zaterdag na 20 minuten weer vertellen waar de winst heen gaat.
Evenals afgelopen zondag laat zich dat door 'n beetje kennersoog makkeljk raden.
Dus kun je vanaf periode twee geheel ontspannen het verdere verloop van de wedstrijd volgen.
Jan Been
21 maart 2008, 07:59
Ik zal je zaterdag na 20 minuten weer vertellen waar de winst heen gaat.
Evenals afgelopen zondag laat zich dat door 'n beetje kennersoog makkeljk raden.
Dus kun je vanaf periode twee geheel ontspannen het verdere verloop van de wedstrijd volgen.
Je blijft je blind staren op winst Emileke, wat zal de klap extra hard aankomen voor je als Heerenveen in Tilburg het Kampioenschap gaat pakken.::check2::
Maar wij in Geleen hebben hier ervaring mee en willen jullie wel geestelijke en mentale steun komen bieden bij het rouwproces.:thumsup:
Piet de Kort
21 maart 2008, 08:04
Welke veevervoerder verhuurt julli een Truck met Aanhanger.
Ik wist wel beter, zonde van mijn wagen, die kleuren Blauw en Geel.
Jantje Schut, denk aan een evt. langere schorsing! Ik hoef Nico maar te bellen en ...... ::wavetowel::::cheerleader::::tease::
Piet de Kort
21 maart 2008, 08:05
Je blijft je blind staren op winst Emileke, wat zal de klap extra hard aankomen voor je als Heerenveen in Tilburg het Kampioenschap gaat pakken.::check2::
Maar wij in Geleen hebben hier ervaring mee en willen jullie wel geestelijke en mentale steun komen bieden bij het rouwproces.:thumsup:
VETROUWEN, Jan! Zou jij ook eens wat meer moeten hebben! Al begrijp ik wel dat je in IETURS weinig vertrouwen kunt hebben! Neem dan een andere club! DJ spelen kun je overal! ::pray::
Emile Joosten
21 maart 2008, 08:20
Kijk, zijn jullie in Geleen toch nog ergens experts in!::champ::::champ::
Jan Schut
21 maart 2008, 10:00
Jantje Schut, denk aan een evt. langere schorsing! Ik hoef Nico maar te bellen en ...... ::wavetowel::::cheerleader::::tease::
Pietje pas op, ik weet nu wie je bent, dus respect?????????
gecondoleerd met zaterdag.
Luitzen van der Heide
21 maart 2008, 10:16
Heb wel degelijk rondgevraagd, maar okee, doet er niet. Maar zaterdag? Worden wij dan niet in een kooi opgesloten? :-)
Nee Eric, Dat hebben wij niet nodig!!! Supporters van de tegenpartij opsluiten omdat we ons eigen volk niet vertrouwen. Het moet niet gekker worden zeg. Het is geen voetbal. Overigens is ook daar Heerenveen een voorbeeld voor de rest........ (-:
Eric van der Putten
21 maart 2008, 10:19
Nee Eric, Dat hebben wij niet nodig!!! Supporters van de tegenpartij opsluiten omdat we ons eigen volk niet vertrouwen. Het moet niet gekker worden zeg. Het is geen voetbal. Overigens is ook daar Heerenveen een voorbeeld voor de rest........ (-:
Had ik ook niet verwacht hoor Luitzen, ik weet precies hoe het er 4 jaar geleden aan toe ging in Thialf, verwacht niet dat het nu anders is. Maar vandaar ook die :-) he
Luitzen van der Heide
21 maart 2008, 10:22
Had ik ook niet verwacht hoor Luitzen, ik weet precies hoe het er 4 jaar geleden aan toe ging in Thialf, verwacht niet dat het nu anders is. Maar vandaar ook die :-) he
en daarom mijn (-:
Gert Jan van der Maat
21 maart 2008, 10:41
uitverkocht?? toch genoeg plekken achter de goal dus zal wel wat mee vallen
Vandaag in Brabantsdagblad; voorzitter vadeka Flyers bevestigt dat het vak voor de Trappersfans nagenoeg is uitverkocht. Waarschijnlijk meer dan 500 fans zullen de Trappers ondersteunen.
Piet de Kort
21 maart 2008, 11:01
Vandaag in Brabantsdagblad; voorzitter vadeka Flyers bevestigt dat het vak voor de Trappersfans nagenoeg is uitverkocht. Waarschijnlijk meer dan 500 fans zullen de Trappers ondersteunen.
Gaan we toch aan de andere kant staan/zitten, Gert Jan!!! Thialf is zaterdag van ons! :drinkers:::happy::::orderorder::
Jan Schut
21 maart 2008, 11:06
Gaan we toch aan de andere kant staan/zitten, Gert Jan!!! Thialf is zaterdag van ons! :drinkers:::happy::
Pietje, Pietje, Pietje toch
Wat zul jij een lange terugreis hebben, maar maakt niet uit die van ons maandag is lekker kort.
Hoeveel publiek is zo netjes om te blijven zitten, bij de uitreiking van de beker aan de flyers???????????????????????????????????????????? ??????????????::happy::::happy::::happy::
Gert Jan van der Maat
21 maart 2008, 11:07
Gaan we toch aan de andere kant staan/zitten, Gert Jan!!! Thialf is zaterdag van ons! :drinkers:::happy::::orderorder::
Zeker weten Piet; Thialf zal horen / weten dat er een paar mensen uit Tilburg (en omgeving) aanwezig zijn.
Mitchell van Amelsfort
21 maart 2008, 11:16
Ik hoop dat er wat meer wordt gezongen als in Geleen dan!
Piet de Kort
21 maart 2008, 12:16
Pietje, Pietje, Pietje toch
Wat zul jij een lange terugreis hebben, maar maakt niet uit die van ons maandag is lekker kort.
Hoeveel publiek is zo netjes om te blijven zitten, bij de uitreiking van de beker aan de flyers???????????????????????????????????????????? ??????????????
Het blijft 204 km, Jan!! Enne ik ben deze keer NIET de BOB! Dus van een evt. terugreis zal ik weinig merken! ::happy:::drinkers:
De BEKER wordt zaterdag al uitgereikt Jantje! Dat weet jij ook! ::happy::
Wendy Tellers
21 maart 2008, 13:16
ik ga ook met de bus mee
Zo ver wilde ik als Eaters fan niet gaan!
Maar de kaartjes zijn wel besteld!
Piet de Kort
21 maart 2008, 13:18
Zo ver wilde ik als Eaters fan niet gaan!
Maar de kaartjes zijn wel besteld!
Wendy, jij mag ook met The Highlanders bus mee! Moet je wel om 08.30 uur in Tilburg zijn! ::happycheer::
Luitzen van der Heide
21 maart 2008, 13:26
Je begint toch verdacht te worden Piet? Eerst wil je het Flyers-hart van Annet stelen. En nu ben je ook al bezig het paaien van Wendy die toch echt de voorkeur geeft aan de Eaters...
Hoe zit dat nou! Zijn er dan echt geen lieftallige schone Tilburgse dames die jou aan de hand kunnen nemen???
Jan Been
21 maart 2008, 14:33
Je begint toch verdacht te worden Piet? Eerst wil je het Flyers-hart van Annet stelen. En nu ben je ook al bezig het paaien van Wendy die toch echt de voorkeur geeft aan de Eaters...
Hoe zit dat nou! Zijn er dan echt geen lieftallige schone Tilburgse dames die jou aan de hand kunnen nemen???
Die zijn er absoluut niet te vinden,waarom meen je dat alle Tilburgers zo graag in Geleen opstap gaan.::party::::party::
Piet de Kort
21 maart 2008, 14:57
Die zijn er absoluut niet te vinden,waarom meen je dat alle Tilburgers zo graag in Geleen opstap gaan.::party::::party::
Alle Tilburgers???? Van die kansarme Tilburgse gasten zeker! ikke niet hoor! ::judgerant::
Piet de Kort
21 maart 2008, 15:01
???
Annet blijft ::champ::!!!!!!!! Maar Wendy is ook leuk en charmant!::wavetowel::::thumbsup::
Luitzen van der Heide
21 maart 2008, 15:02
Alle Tilburgers???? Van die kansarme Tilburgse gasten zeker! ikke niet hoor! ::judgerant::
::oops:: Volgens mij moet jij straks vluchten en asiel gaan aanvragen in de Highlands, Piet!!!!!
Piet de Kort
21 maart 2008, 16:23
::oops:: Volgens mij moet jij straks vluchten en asiel gaan aanvragen in de Highlands, Piet!!!!!
Barry, Roger/Stijn, Joep en Ferdi!!! Hoe moet je deze gasten noemen dan! :thumsup:
Sven van de Wall
21 maart 2008, 16:40
Is er bier in de bus?
Luitzen van der Heide
21 maart 2008, 16:47
Is er bier in de bus?
Nee, wel diesel.
Barry Robeerst
21 maart 2008, 16:52
Nee hoor Luitzen, hij hoeft niet te vluchten. Piet en zot Joke meugen dé zeggen! Al hoe wel als zot Joke dé zou zeggen ik het erger vind LOL
Barry Robeerst
21 maart 2008, 16:53
Sven er is bier in de bus, staan onder in de bagage ruimte LOL
Sven van de Wall
21 maart 2008, 16:53
Jullie denken ook aan alles he?
Mitchell van Amelsfort
21 maart 2008, 17:23
Jullie denken ook aan alles he?
Dan drinken we er een in de bus ??? :p:Worshippy:
Barry Robeerst
21 maart 2008, 17:43
moet je via de nooddeur rechts en dan onderin naar de bagageruimte om er een biertje te halen;)
Op de terugweg is er neem ik aan bier voldoende. Op de heen weg doen we een beetje rustig aan;)
Sven van de Wall
21 maart 2008, 17:48
moet je via de nooddeur rechts en dan onderin naar de bagageruimte om er een biertje te halen;)
Op de terugweg is er neem ik aan bier voldoende. Op de heen weg doen we een beetje rustig aan;)
Ik drink altijd rustig, nooit met meer dan twee handen tegelijk:partyman:
Barry Robeerst
21 maart 2008, 17:51
Sven neem even een leuke voute cd mee voor de terug weg LOL
Sven van de Wall
21 maart 2008, 18:03
Sven neem even een leuke voute cd mee voor de terug weg LOL
Daar kun je op rekenen ::jokersmile::
Mitchell van Amelsfort
21 maart 2008, 18:04
En een paar bierviltjes..::hyper::
Sven van de Wall
21 maart 2008, 18:05
En een paar bierviltjes..::hyper::
een stuk of 56?
Mitchell van Amelsfort
21 maart 2008, 18:06
Natuurlijk Barry want anders maken we het feest niet meer mee ::surrender::
Mitchell van Amelsfort
21 maart 2008, 18:09
een stuk of 56?
Jaa zo iets maar heel de bus zit vol met bier dus weet jij nog een plekje...?::gowild::
Sven van de Wall
21 maart 2008, 18:12
Jaa zo iets maar heel de bus zit vol met bier dus weet jij nog een plekje...?::gowild::
Ik weet wel waar ik ze kan verstoppen,ik word toch niet gefouileerd he?::surprise::
Mitchell van Amelsfort
21 maart 2008, 18:15
Ik weet wel waar ik ze kan verstoppen,ik word toch niet gefouileerd he?::surprise::
Haha nee daar mogen ze niet komen maar daar krijgen we ze niet in gestauwt!!:yawinkle:
Sven van de Wall
21 maart 2008, 18:20
Haha nee daar mogen ze niet komen maar daar krijgen we ze niet in gestauwt!!:yawinkle:
tuurlijk wel
Mitchell van Amelsfort
21 maart 2008, 18:21
Kom goed dan maar kun je dan wel nog zingen...::hyper::
Sven van de Wall
21 maart 2008, 18:25
Kom goed dan maar kun je dan wel nog zingen...::hyper::
Eh ja dan klink ik echt tilburgs ::happy::
Piet de Kort
21 maart 2008, 20:49
Sven, wij hebben ook bier in de bus! 1/2 liters! En s'morgens al om 08.30 uur! ::goedegrap::
Jan Been
21 maart 2008, 23:14
VETROUWEN, Jan! Zou jij ook eens wat meer moeten hebben! Al begrijp ik wel dat je in IETURS weinig vertrouwen kunt hebben! Neem dan een andere club! DJ spelen kun je overal! ::pray::
Er is voor mij maar een club Pieterman,en dat is en blijft Eaters.
ben niet zo`n meeloper als Sven.:shock:
Jan Been
21 maart 2008, 23:17
Wat voor een schoone Limburgse meid wil ook met jou ook gezien worden,ik denk geen.:partyman:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.