PDA

View Full Version : Verzoening

Martijn Snoeren
18 maart 2008, 17:13
Bij deze wil ik effe laten weten(Voor wie geinteresseerd is) dat Annet en ik buiten het Forum om op een fatsoenlijke volwassen manier het een en ander hebben rechtgezet! Alles begon namelijk nogal enge vormen aan te nemen en dat is toch echt nooit de bedoeling geweest.Iedereen heeft kunnen lezen wat er over en weer gezegd is dus vind ik het wel op zijn plaats dat ook iedereen kan zien dat dingen ook op een normale manier kunnen worden opgelost.
Nu staat niets me nog in de weg om zaterdag de cup op te gaan halen in FriezeNveen:brabant:::fries::::champ::

Piet de Kort
18 maart 2008, 17:15
Bij deze wil ik effe laten weten(Voor wie geinteresseerd is) dat Annet en ik buiten het Forum om op een fatsoenlijke volwassen manier het een en ander hebben rechtgezet! Alles begon namelijk nogal enge vormen aan te nemen en dat is toch echt nooit de bedoeling geweest.Iedereen heeft kunnen lezen wat er over en weer gezegd is dus vind ik het wel op zijn plaats dat ook iedereen kan zien dat dingen ook op een normale manier kunnen worden opgelost.
Nu staat niets me nog in de weg om zaterdag de cup op te gaan halen in FriezeNveen:brabant:::fries::

Opzouten Snoeren! Annet wil mij die cup overhandigen, jauw nie! ::tease::

P.s. Stiekemert!!!!:Dreig:

Martijn Snoeren
18 maart 2008, 17:23

Dat gaat op het ijs gebeuren pietje:laat ik nou toch net iets beter op mijn schaatsen staan als jij ::hyper::::happy::

Annet Boers
18 maart 2008, 17:24
Nu staat niets me nog in de weg om zaterdag de cup op te gaan halen in FriezeNveen:brabant:::fries::::champ::

top van je Martijn om het erop te zetten... Je hebt iig gelijk! zand erover en op naar zaterdag!

@ piet... cup??? hebben voor jou alleen cup a soup voor je dip a.s. zaterdag! :P

Annet Boers
18 maart 2008, 17:25
Dat gaat op het ijs gebeuren pietje:laat ik nou toch net iets beter op mijn schaatsen staan als jij ::hyper::::happy::

en aangezien ik niet kan schaatsen laten we die cup mooi staan in heerenveen! haha

Mitchell van Amelsfort
18 maart 2008, 18:00

Ik draag je wel het ijs op hoor pietje,dan houwe we Martijn nog makkelijk bij::wheelchair::::afro::

Roger W. de Groot
18 maart 2008, 18:30

Slappeling!! Je hoort via via dat Annet een lekker ding is en dan kom je met dit....
:grin::grin:

Emile Joosten
18 maart 2008, 19:22

Na afloop van de wedstrijd hangt Piet altijd in het net!

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 20:02
Na afloop van de wedstrijd hangt Piet altijd in het net!

Nee Emile, Pietje is er al om 12.00 uur. Is dus al laderzat als wij rond half zes aankomen. Ziet rond 19.30 het vershil niet meer tussen Tilburg en Heereveen.

Zal wel Annet aan het overhalen zijn voor vak F. Het kan niet zo zijn, dat een leuke vrouw uit Os voor een club buiten brabant is! Ze moet alleen nog even overtuigt worden door ons ::hyper::::hyper::::hyper::

Annet Boers
18 maart 2008, 20:06
Nee Emile, Pietje is er al om 12.00 uur. Is dus al laderzat als wij rond half zes aankomen. Ziet rond 19.30 het vershil niet meer tussen Tilburg en Heereveen.

Zal wel Annet aan het overhalen zijn voor vak F. Het kan niet zo zijn, dat een leuke vrouw uit Oss voor een club buiten brabant is! Ze moet alleen nog even overtuigt worden door ons ::hyper::::hyper::

:blablabla::Hypocrite:::hyper::

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 20:16
:blablabla:

We hebben minimaal tot volgend seizoen de tijd, om je het licht te laten zien ::happy::je zit nog in je ontkenningsfase.

Als je later groot bent, krijg je spijt van al die verloren seizoenen ::party:: stap nu over, nu het nog niet te laat is!

Vrienden en fans heb je al in Tilburg ::afro::

Piet de Kort
18 maart 2008, 20:19

Pietje is er al om 11.30 uur! Neen, pas na het toernooi een biertje voor mij! Regels zijn regels! Gelden ook voor kootsj Piet! ::luisterjongen::::coffee:::supz:

Mitchell van Amelsfort
18 maart 2008, 20:21
We hebben minimaal tot volgend seizoen de tijd, om je het licht te laten zien ::happy::je zit nog in je ontkenningsfase.

Als je later groot bent, krijg je spijt van al die verloren seizoenen ::party:: stap nu over, nu het nog niet te laat is!

Pas op straks word je nog de nieuwe Barry, die is ook altijd bezig met leden/supporters werven!:brabant:::poke::

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 20:23
Pietje is er al om 11.30 uur! Neen, pas na het toernooi een biertje voor mij! Regels zijn regels! Gelden ook voor kootsj Piet! ::coffee::

klasse Piet, ik hoop, dat Larry er ook zo over denkt zaterdag::jokersmile::

en via deze weg, wil ik je alvast bedanken voor het kaartje :Worshippy:

Koop er maar geen voor Jantje Been, komt toch niet als jij een kaartje koopt ::oops::

Mitchell van Amelsfort
18 maart 2008, 20:24
Pietje is er al om 11.30 uur! Neen, pas na het toernooi een biertje voor mij! Regels zijn regels! Gelden ook voor kootsj Piet! ::luisterjongen::::coffee:::supz:

Ben je bang dat ze anders extra moeten dweilen pietje als de biertjes er weer uit komen! ::hyper::

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 20:24
Pas op straks word je nog de nieuwe Barry, die is ook altijd bezig met leden/supporters werven!:brabant:::poke::

Barry werft iedereen, ik alleen de mooie, leuke, lieve en inteligente ::devildance::

Mitchell van Amelsfort
18 maart 2008, 20:28
Barry werft iedereen, ik alleen de mooie, leuke, lieve en inteligente ::devildance::
Ik heb mezelf aangemeld hoor zonder jouw hulp::happy::::que::

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 20:30
Ik heb mezelf aangemeld hoor zonder jouw hulp::happy::::que::

ik was het woordje vrouwen vergeten & daar hoor jij niet bij :lol:

Mitchell van Amelsfort
18 maart 2008, 20:31
Toen ik net naar de WC ging nog niet nee ::hyper::

Annet Boers
19 maart 2008, 00:21

Hahaha, stelletje mafkezen! En overlopen....?? :blablabla: ::tease::

Luitzen van der Heide
19 maart 2008, 00:31

Zal wel Annet aan het overhalen zijn voor vak F. Het kan niet zo zijn, dat een leuke vrouw uit Os voor een club buiten brabant is! Ze moet alleen nog even overtuigt worden door ons ::hyper::::hyper::::hyper::

Verloren kans. Annet heeft zich al helemaal overgegeven aan de Friese mentaliteit.:grouphug:

Annet Boers
19 maart 2008, 01:18
Verloren kans. Annet heeft zich al helemaal overgegeven aan de Friese mentaliteit.:grouphug:
::hyper::

Emile Joosten
19 maart 2008, 07:17
Kan me wel voorstellen dat je valt voor de overheerlijke friesche droge worst. Was echt een delicatesse Luitzen!

Luitzen van der Heide
19 maart 2008, 08:51
::fries:: Nu kan ik hier wel een gevatte opmerking gaan plaatsen over de "droge" friese worst in relatie tot .......! Maar dat doe ik toch maar niet...

Een goede lezer begrijpt het ook zo wel.::hypocriet::

Annet Boers
19 maart 2008, 08:53
::fries:: Nu kan ik hier wel een gevatte opmerking gaan plaatsen over de "droge" friese worst in relatie tot .......! Maar dat doe ik toch maar niet...

en dan is het ook nog import worst uit noord holland!!!

Piet de Kort
19 maart 2008, 09:18
Kan me wel voorstellen dat je valt voor de overheerlijke friesche droge worst. Was echt een delicatesse Luitzen!

Je krijgt er wel ontzettende dorst van, Ome Emile! Maar goed, het was wel lekker!!! ::fries::

Piet de Kort
19 maart 2008, 09:20

Ik snap er niets van, Luitzen! Leg eens uit! ::happy::

Luitzen van der Heide
19 maart 2008, 10:17
Ik snap er niets van, Luitzen! Leg eens uit! ::happy::

Als je het niet snapt zul je het waarschijnlijk ook nooit begrijpen:Wave:

Kathy van Wissen
19 maart 2008, 10:34
Als je het niet snapt zul je het waarschijnlijk ook nooit begrijpen:Wave:

Luitzen....Piet begrijpt het wel maar wil het van jouw horen...vraagt naar de bekende weg!!!!:smiley_denhaag:::happy::

Luitzen van der Heide
19 maart 2008, 11:24
Luitzen....Piet begrijpt het wel maar wil het van jouw horen...vraagt naar de bekende weg!!!!:smiley_denhaag:::happy::

Zoals zo vaak. Maar goed dat ie een Fries paspoort heeft. Ik heb hem trouwens niet gehoord over;
http://www.bieretiketten.nl/etklein/friese/twelsbok0613.jpg (http://www.bieretiketten.nl/etgroot/friese/twelsbok0613.jpg).

Denk dat hij dat ook wel een bevallige Friese versnapering vond.

Gerard van der Heide
19 maart 2008, 11:28
Zoals zo vaak. Maar goed dat ie een Fries paspoort heeft. Ik heb hem trouwens niet gehoord over;
http://www.bieretiketten.nl/etklein/friese/twelsbok0613.jpg (http://www.bieretiketten.nl/etgroot/friese/twelsbok0613.jpg).

Denk dat hij dat ook wel een bevallige Friese versnapering vond.

Je kunt ipv friese worst een paar flesjes ?s heit meenemen voor Pietje. Vind ie vast lekker na een lange fietstocht uit Urk.

Luitzen van der Heide
19 maart 2008, 11:38
Die heeft ie al gehad... En ook BB ontbrak niet in het survival pakket! Maar ja dat was als opwarmertje in de koude en eenzame momenten....

Gerard van der Heide
19 maart 2008, 11:43
Die heeft ie al gehad... En ook BB ontbrak niet in het survival pakket! Maar ja dat was als opwarmertje in de koude en eenzame momenten....

Litertje Frysk Hynder dan??????????
http://www.usheitdistillery.nl/usheit/?page=contentOver

Jan Been
19 maart 2008, 12:05

Jullie moeten Pietje niet zo in de watte leggen,dadelijk stapt ie nog over naar Heerenveen en of je daar zo blij mee moet zijn???????:Troost:

Luitzen van der Heide
19 maart 2008, 12:16
Ach je moet maar zo denken Jan: "De friese nuchterheid zal zelfs Piet`s overmatige Geel/Blauwe gevoel doen temperen". Bovendien in zijn hart wil Piet graag de Friezen steunen!

Hij weet als geen ander dat de Friezen een goed volk zijn...........

Luitzen van der Heide
19 maart 2008, 12:21
Litertje Frysk Hynder dan??????????
http://www.usheitdistillery.nl/usheit/?page=contentOver

Straks maak je nog een alcoholist van Piet........

Piet de Kort
19 maart 2008, 12:22

Luitzen, ik heb nooit anders beweerd, toch! ::surprise::

P.s. Usheit en BB staan koel te worden! Kan niet alle dagen :drinkers::drinkers:::happy::

Rob Verschuuren
19 maart 2008, 12:44

HET IS MR. A.A. (Piet) de Kort ::devilsmilie::

Piet de Kort
19 maart 2008, 12:46
HET IS MR. A.A. (Piet) de Kort ::devilsmilie::

K.C.R. (KinderCola Robbie) Verschuuren, zo is het wel genoeg! :Zwaai:::hyper::::happy::

Rob Verschuuren
19 maart 2008, 12:47
Ach je moet maar zo denken Jan: "De friese nuchterheid zal zelfs Piet`s overmatige Geel/Blauwe gevoel doen temperen". Bovendien in zijn hart wil Piet graag de Friezen steunen!

Kijk en daar gaat (onze) Piet de fout in. Nog 1 keertje dan; Annetje komt uit Os en niet uit Friesland. (hij blijft zich vergissen)::whistle::

Voor de (echte) Fries loopt Pietje niet zo warm ::happy::daar heeft Pietje :drinkers: voor nodig::devilsmilie::

Rob Verschuuren
19 maart 2008, 12:49
K.C.R. (KinderCola Robbie) Verschuuren, zo is het wel genoeg! :Zwaai:::hyper::::happy::

het is S (SPORT) D (DRANK) Pietje, Cola mag ik niet drinken van mijn vrouw :wink:

Annet Boers
19 maart 2008, 12:54
Kijk en daar gaat (onze) Piet de fout in. Nog 1 keertje dan; Annetje komt uit Os en niet uit Friesland. (hij blijft zich vergissen)::whistle::

Voor de (echte) Fries loopt Pietje niet zo warm ::happy::daar heeft Pietje :drinkers: voor nodig::devilsmilie::

en OS is dan altijd nog OSS.... ::tease::

Annet Boers
19 maart 2008, 12:55
het is S (SPORT) D (DRANK) Pietje, Cola mag ik niet drinken van mijn vrouw :wink:

te veel kleurstoffen?

Rob Verschuuren
19 maart 2008, 13:00
en OS is dan altijd nog OSS.... ::tease::

ok, Osssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssss om het alvast goed te maken voor de eventuele fouten in de toekomst :wink:

Rob Verschuuren
19 maart 2008, 13:02
te veel kleurstoffen?

ik ben al onhandelbaar zonder cola :wink: om de schade (verder) te beperken ben ik overgestapt op S.D., kleur blauw (voor trakteren a.s. zaterdag::wavetowel::).

En wat drink jij, dan neem ik dat zaterdag wel even mee voor je (als ik voorbij onze Piet kan komen natuurlijk ::catfight::

Annet Boers
19 maart 2008, 13:04
ik ben al onhandelbaar zonder cola :wink: om de schade (verder) te beperken ben ik overgestapt op S.D., kleur blauw (voor trakteren a.s. zaterdag::wavetowel::).

En wat drink jij, dan neem ik dat zaterdag wel even mee voor je (als ik voorbij onze Piet kan komen natuurlijk ::catfight::

draak!:roll:

Rob Verschuuren
19 maart 2008, 13:07
draak!:roll:

zie mijn serieuze uitleg in ander topic ::orderorder::

Luitzen van der Heide
19 maart 2008, 13:20
Ik haak af..... Piet genoeg in het ootje genomen. (wel weer een drankterm overigens) Piet is een goede vent, met een groot hart voor de sport. Dat moet gewoon lekker zo blijven............

Annet Boers
19 maart 2008, 13:21
Ik haak af..... Piet genoeg in het ootje genomen. (wel weer een drankterm overigens) Piet is een goede vent, met een groot hart voor de sport. Dat moet gewoon lekker zo blijven............

mee eens!

Rob Verschuuren
19 maart 2008, 13:30

Inderdaad, we (ik) stop ermee ::surrender::

Gerard van der Heide
19 maart 2008, 13:52

Nee hoor Luitzen, gewoon een aandenken aan zijn geliefde Friesland