View Full Version : evt. 5e wedstrijd Tilburg en Heereveen
Rob Verschuuren
18 maart 2008, 13:24
Als Tilburg zo sportief is om zaterdag te verliezen, zou ik het op prijs stellen, dat we 2e paasdag wat later beginnen.
Ik heb namelijk een paasbrunch tot 14.00 uur.
Bij voorbaat dank.
Joep Meijsen
18 maart 2008, 13:26
Als Tilburg zo sportief is om zaterdag te verliezen, zou ik het op prijs stellen, dat we 2e paasdag wat later beginnen.
Bij voorbaat dank.
Je hebt geluk. De wedstrijd begint pas om 16.00 uur.
Piet de Kort
18 maart 2008, 13:26
Bij voorbaat dank.
Helaas voor jou dan! Hopelijk beginnen we al om 13.30 uur!!::surrender::
Maar er komt geen 5e wedstrijd!!! ::gowild::::champ::
Rob Verschuuren
18 maart 2008, 13:27
Je hebt geluk. De wedstrijd begint pas om 16.00 uur.
Als dat waar is, heb je mijn vrouw enorm blij gemaakt :Crowd::Crowd::Crowd:
Rob Verschuuren
18 maart 2008, 13:29
Tja Piet, fijn om te lezen wat je voor me hoopt. Je bent een echte ijshockeyvriend ::devilsmilie::
Joep Meijsen
18 maart 2008, 13:29
Als dat waar is, heb je mijn vrouw enorm blij gemaakt :Crowd::Crowd::Crowd:
Ik moet het thuis even nakijken, maar ik meen dat tijdstip langs te hebben zien komen gisteravond.
Rob Verschuuren
18 maart 2008, 13:32
Ik moet het thuis even nakijken, maar ik meen dat tijdstip langs te hebben zien komen gisteravond.
Yes, volgens de site van NIJB is het 16.00 uur! Fijn, dat er zo snel aan me gedacht is ::afro::
Ro Herregraven
18 maart 2008, 13:37
Ja,. de NIJB heeft 't meteen aangepast toen ze je posting zagen staan, natuurlijk.
Jan Been
18 maart 2008, 14:22
Jawel Pietje die komt er gegarandeerd die 5e wedstrijd,de penningmeester van Tilburg wil ook wat verdienen dit seizoen.::hyper::
Rob Verschuuren
18 maart 2008, 15:05
Jawel Pietje die komt er gegarandeerd die 5e wedstrijd,de penningmeester van Tilburg wil ook wat verdienen dit seizoen.::hyper::
Ja Jan, zonder je cola is het verschil in de kas erg groot! Doe zo als meer Eaters fans, kom in een eater shirt naar de slotwedstrijd kijken........................... in Heereveen ::champ::::champ::::champ::
Abe Brouwer
18 maart 2008, 15:42
Ik en de vele andere neutrale ijshockeyfans hebben recht op de 5e wedstrijd!
(Helaas kan ik de 4e wedstrijd niet volgen)
Rob Verschuuren
18 maart 2008, 16:01
Ja,. de NIJB heeft 't meteen aangepast toen ze je posting zagen staan, natuurlijk.
Inderdaad, dat is pas meedenken! ::wavetowel::::wavetowel::::wavetowel::
Rob Verschuuren
18 maart 2008, 16:02
Ik en de vele andere neutrale ijshockeyfans hebben recht op de 5e wedstrijd!
(Helaas kan ik de 4e wedstrijd niet volgen)
De neutrale moet maar studio sport opnemen. Is niet goed voor mijn gezondheid, vijf wedstrijden ::devilsmilie::
Ro Herregraven
18 maart 2008, 17:24
Inderdaad, dat is pas meedenken!
De eN-IJ-Bee, denkt met u mee!
http://www.affichemuseum.nl/images/470d2fa374e8cPieper%20150.jpg
Emile Joosten
18 maart 2008, 19:17
Bij voorbaat dank.
De paasbrunch is aansluitend op het feest zaterdagavond/zondagochtend!
Karel van der Wal
19 maart 2008, 00:24
je bent nog steeds overtuigd he Emile. Zoals je ook na 1e periode afgelopen zondag zo overtuigd was. Wij hebben niets meer de verliezen dan een erkenning dat we een kampioensteam hebben. Meer thuiswedstrijden zaten er niet in deze competitie. En dat is de finish voor de penningmeester. Maar ook dat laatste nemen we maandagavond omstreeks 18.00 uur nog mee naar Heerenveen.
Heb vandaag de training gezien en onze coaches waren zeer vereerd dat een DEL coach ene Suarez moest bijpraten over een PK bij de Flyers.
Emile Joosten
19 maart 2008, 07:11
Je zult mij niet horen zeggen dat Flyers geen kampioenswaardig team heeft. Trappers en Flyers ontlopen elkaar in de serie niet veel. Voor mij zit het verschil in een betere goalie en eerste lijn bij Trappers tegen een solide defence bij Flyers.
Ik verwacht niet dat Trappers tweemaal op rij gaat verliezen en aangezien de druk momenteel bij Heerenveen ligt, gaat het voordeel zaterdag uit naar Tilburg.
En wie of wat is PK?
Karel van der Wal
19 maart 2008, 17:50
::redrant::PK - die is geen coach, maar pk = die geweldige penalty killing waar Larry wat les in kreeg weet je nog.
enne herinnert u zich deze nog ?????????
http://nl.youtube.com/watch?v=siQ9dBGtWZ8&feature=related
ach is ook al weer nostalgie.
Emile Joosten
19 maart 2008, 19:14
Helaas ontbrak de ondertiteling, maar die inkomende speler is waarschijnlijk levenslang geschorst!
En leeft die andere speler nog?
Jan Been
19 maart 2008, 21:14
Je zult mij niet horen zeggen dat Flyers geen kampioenswaardig team heeft. Trappers en Flyers ontlopen elkaar in de serie niet veel. Voor mij zit het verschil in een betere goalie en eerste lijn bij Trappers tegen een solide defence bij Flyers.
Ik verwacht niet dat Trappers tweemaal op rij gaat verliezen en aangezien de druk momenteel bij Heerenveen ligt, gaat het voordeel zaterdag uit naar Tilburg.
En wie of wat is PK?
Net zoals je niet verwachte dat de Eaters een 2e keer in Tilburg zouden winnen.::angel::
Jan Been
19 maart 2008, 21:18
Helaas ontbrak de ondertiteling, maar die inkomende speler is waarschijnlijk levenslang geschorst!
En leeft die andere speler nog?
Waarom levenslang geschorst ?????:wtf:
was niet meer dan een faire check Emile.::check2::
Het kan zaterdag zomaar weer gebeuren.::afro::::check::
Harry Koenen
19 maart 2008, 21:31
Niet alleen vanwege de 5e wedstrijd maar wil sowieso wel eens dat "Tilburgse" volkslied vooraf aan de wedstrijd horen.
Achteraf, na de wedstrijd, past de tekst niet meer.
Emile Joosten
19 maart 2008, 22:46
Net zoals je niet verwachte dat de Eaters een 2e keer in Tilburg zouden winnen.::angel::
Wat doe je nog hier Jan??
Jij was toch al even op vakantie??:)
Emile Joosten
19 maart 2008, 22:47
Waarom levenslang geschorst ?????:wtf:
was niet meer dan een faire check Emile.::check2::
Het kan zaterdag zomaar weer gebeuren.::afro::::check::
Neeeeeeeee, zoiets doen wij nooit, dat moet jij toch weten!!!
Luitzen van der Heide
19 maart 2008, 23:04
Ffe terug naar de check.... Als die fair is dan klopt er iets niet aan de reglementen. Volgens mij is een opspringende speler -zelfs al is dat om de klap van de check op te vangen- altijd in overtreding!!!!!!!!!
Ik zeg dus bewust niet dat de intentie van de check unfair was, maar hij wordt door het opspringen unfair. But correct me if I am wrong.
Karel van der Wal
19 maart 2008, 23:28
yuo are wrong - bekijk het maar eens goed, hij Mike Dawson komt pas omhooggelijk met de check.
was ook destijds geen discussie.
dawson speelde later toch ook nog in A'dam ? fijne speler.
Lou-Ann Bartels
20 maart 2008, 00:07
In ieder geval kleurrijk en een grappige man, althans, vond ik. :?
Luitzen van der Heide
20 maart 2008, 00:20
yuo are wrong - bekijk het maar eens goed, hij Mike Dawson komt pas omhooggelijk met de check.
Na een aantal malen bekijken van de video kan ik niets anders doen dan je gelijk geven. Als je echter een eerste keer kijkt lijkt het net alsof een springende beweging in gang wordt gezet.....
Piet de Kort
20 maart 2008, 09:39
Wat heb je eraan gehad, Janneman???? Geniet ervan dat 2x gewonnen hebt in Tilburg! Wij volgens mij wel een stuk of 8x in Glanerbrook! ::canpatriot::
Rob Boumans
20 maart 2008, 09:42
En ook nog een leuke vent buiten het ijshockey met een groot gevoel voor humor!
Rob Verschuuren
20 maart 2008, 10:01
Wat heb je eraan gehad, Janneman???? Geniet ervan dat 2x gewonnen hebt in Tilburg! Wij volgens mij wel een stuk of 8x in Glanerbrook! ::canpatriot::
Ik dacht zeven keer Piet. 4 x competitie en/of beker en drie maal in de halve finale. Belangrijk is het natuurlijk niet.
Tot zaterdag in Heereveen, dan krijg je lekker wat te :drinkers: van mij.
Houdoe ::happy::
Lou-Ann Bartels
20 maart 2008, 12:18
En ook nog een leuke vent buiten het ijshockey met een groot gevoel voor humor!
Dat zeg ik!... :wink:
Rob Boumans
20 maart 2008, 12:29
Dat zeg ik!... :wink:
Dan zijn wij het in ieder geval eens!!!Lijkt tegenwoordig op het forum een uitzondering te zijn...
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.