PDA

View Full Version : Ontgroening SC Tilburg Trappers

Roger W. de Groot
17 maart 2008, 20:20
In het kader van de ontgroening voor de SCTT, was gisteren aspirant-lid Sven van der Wal aan de beurt. Wij namen gisteren een bezoekje aan de Cross Carrousel, een café in Geleen waar Sven vaak te vinden is. Er was een heuze white-party aan de gang georganiseerd door de SV Smoke Eaters. We wisten het zeker: Sven is aanwezig.
Na de fotoshoot in trappersjersey en bierwedstrijd, was het vandaag tijd voor de grote mondentest. Om fan van Tilburg Trappers te worden moet je namelijk wel een hele grote bek hebben. De resultaten mochten er zijn. Sven kreeg 56 bierviltjes in zijn mond. Groot genoeg voor een trappersfan. Proficiat Sven!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C8TYXWIB.jpg

En van de zijkant genomen:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PDNKGQJB.jpg

Sven van de Wall
17 maart 2008, 20:25
moet dit nou op het forum?

Sven van de Wall
17 maart 2008, 20:29
::wavetowel::sorry was mijn smileys vergeten gebeurt wel vaker, laat maar lekker staan hoor

Mitchell van Amelsfort
17 maart 2008, 20:32
moet dit nou op het forum?

Hahaha Sven gefeliciteerd met deze gewelidige prestatie heb je al gekeken of je perongeluk het wereld record niet hebt verbroken?::happy::::happy::::happy::

Sven van de Wall
17 maart 2008, 20:35
Hahaha Sven gefeliciteerd met deze gewelidige prestatie heb je al gekeken of je perongeluk het wereld record niet hebt verbroken?::happy::::happy::::happy::
is mischien wat voor guiness book of records lol

Marc van de Wall
17 maart 2008, 20:38
In het kader van de ontgroening voor de SCTT, was gisteren aspirant-lid Sven van der Wal aan de beurt. Wij namen gisteren een bezoekje aan de Cross Carrousel, een café in Geleen waar Sven vaak te vinden is. Er was een heuze white-party aan de gang georganiseerd door de SV Smoke Eaters. We wisten het zeker: Sven is aanwezig.
Na de fotoshoot in trappersjersey en bierwedstrijd, was het vandaag tijd voor de grote mondentest. Om fan van Tilburg Trappers te worden moet je namelijk wel een hele grote bek hebben. De resultaten mochten er zijn. Sven kreeg 56 bierveeltje in zijn mond. Groot genoeg voor een trappersfan. Proficiat Sven!!

Vorige keer zei ik al dat het niet gekker moet worden......het kan dus nog gekker!!

Barry Robeerst
17 maart 2008, 20:39
nee dat had hij net niet omdat hij 3 koeken per ongeluk inslikte....

Mitchell van Amelsfort
17 maart 2008, 20:43
Kan nog geen reocrd vinden dus....Pak je kans!!::hyper::

Sven van de Wall
17 maart 2008, 20:44
Vorige keer zei ik al dat het niet gekker moet worden......het kan dus nog gekker!!

ja waar was jij gister? het was echt supergezellig had ik trouwens van te voren niet verwacht

Mitchell van Amelsfort
17 maart 2008, 20:44
nee dat had hij net niet omdat hij 3 koeken per ongeluk inslikte....

Koeken is Tilburgs Barry in het nederlands is het bier-viltje of onderzetter:teleur:

Sven van de Wall
17 maart 2008, 20:45

mijn act van de nieuwe uri geller heb je dus ook gemist!!!!!!!!

Sven van de Wall
17 maart 2008, 20:46
Koeken is Tilburgs Barry in het nederlands is het bier-viltje of onderzetter:teleur:

had ik wel begrepen hoor hij heeft vanmiddag anderhalf naast me gezeten in de auto hij lult alleen maar tilbuwwwgs

Mitchell van Amelsfort
17 maart 2008, 20:53
Was hij al een beetje bekomen dan van de white night?

Sven van de Wall
17 maart 2008, 20:55
Was hij al een beetje bekomen dan van de white night?

ja hoor, ik moest alleen zijn geheugen een beetje opfrissen

Mitchell van Amelsfort
17 maart 2008, 20:56
En hoeveel dozen asperientjes zijn er doorheen gegaan?::hyper::

Sven van de Wall
17 maart 2008, 20:59
bij mij nul, ik drink nooit zoveel

Barry Robeerst
17 maart 2008, 21:02
ja Sven is denk ik wel de 'nieuwe nieuwe Uri Geller'

Mitchell van Amelsfort
17 maart 2008, 21:04
ja Sven is denk ik wel de 'nieuwe nieuwe Uri Geller'

Jaah hij is Tilburg Mentaal(ist) oftewel jan wier!:Koffie:

Marc van de Wall
17 maart 2008, 21:30
ja waar was jij gister? het was echt supergezellig had ik trouwens van te voren niet verwacht

Ik was in de Willemien. Stond naast je pa.

Marc van de Wall
17 maart 2008, 21:30
mijn act van de nieuwe uri geller heb je dus ook gemist!!!!!!!!

Yep....vertel!!

Sven van de Wall
17 maart 2008, 21:35
Yep....vertel!!

moet je meemaken zoiets, de volgende keer doe ik hem wel als je erbij bent.
altijd lachen

Emile Joosten
17 maart 2008, 21:55
Na de fotoshoot in trappersjersey en bierwedstrijd, was het vandaag tijd voor de grote mondentest. Om fan van Tilburg Trappers te worden moet je namelijk wel een hele grote bek hebben. De resultaten mochten er zijn. Sven kreeg 56 bierveeltje in zijn mond. Groot genoeg voor een trappersfan. Proficiat Sven!!

56 Viltjes, dan moet je wel 'n heel groot bakkus hebben!!!:cool:

Ferdinand van Berlo
17 maart 2008, 21:56

die hettie ok! :Vork:

Sven van de Wall
17 maart 2008, 21:57

Yep ik lijk wel een Brabander::happy::

Ludo van Vliet
18 maart 2008, 08:09
Yep ik lijk wel een Brabander::happy::

De Brabander?? Wat heeft die er nou weer mee te maken?? O, het gaat over een groot bakkes, ja,nee, dan snap ik het!

!::shinycool::

Jasper Maassen
18 maart 2008, 11:26
Na de fotoshoot in trappersjersey en bierwedstrijd, was het vandaag tijd voor de grote mondentest. Om fan van Tilburg Trappers te worden moet je namelijk wel een hele grote bek hebben. De resultaten mochten er zijn. Sven kreeg 56 bierviltjes in zijn mond. Groot genoeg voor een trappersfan. Proficiat Sven!!

Ik dacht dat ontgroeningspraktijken altijd binnenskamers bleven, wat zegt jullie Senaat hier dan van? ;)

Ro Herregraven
18 maart 2008, 12:15
Ik dacht dat ontgroeningspraktijken altijd binnenskamers bleven, wat zegt jullie Senaat hier dan van? ;)

Kutstudentje... ;-)

Martijn Snoeren
18 maart 2008, 12:45
Moet ik toch ook eens proberen dan! ::hyper::

Piet de Kort
18 maart 2008, 13:04

Inderdaad! Samen met Mark misschien! ::hypocriet::

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 13:19
gezien de afmetingen van zijn enorme mond, snap ik het geluid wat eruit komt (liedjes van Heereveen en de politie) iedereen aanwezig in Geleen heeft het gehoord::devildance::::devildance::::devildance::

Jan Been
18 maart 2008, 14:19

Net als de rest van Tilburg,::tease::

Jasper Maassen
18 maart 2008, 22:19
Kutstudentje... ;-)

Tsss... Heb het ook alleen maar van horen zeggen hoor. Wij ontgroenen niet...

Mitchell van Amelsfort
18 maart 2008, 22:23
Bij jouw passen er minstens 100 in ::hyper::::cheerleader::