PDA

View Full Version : Annetje Broers????

Ludo van Vliet
17 maart 2008, 09:53
Nou ben ik redelijk nieuw hier op dit forum, maar eigenlijk ook weer niet, maar een heleboel mensen ken ik niet persoonlijk.
Wat me meteen opvalt is dat er ook hier mensen tegen elkaar tekeer gaan over.....ja eigenlijk over nix. Of over iets wat een ander aangaat. Zoals de zaak Annetje Broers.

Nou ken ik zhaar niet en zij mij waarschijnlijk ook niet, maar er schijnt iets te zijn met haar uiterlijk. Ze schijnt : a, een enorm lekker wijf te zijn of: b. een enorm lelijke tante te zijn.

Ik weet het niet, maar kan iemand (het liefst zij zelf natuurlijk) een foto plaatsen zodat ik me een beeld kan vormen van de hele situatie??

Groeten Ludo::belpatriot::

Piet de Kort
17 maart 2008, 10:00
Nou ben ik redelijk nieuw hier op dit forum, maar eigenlijk ook weer niet, maar een heleboel mensen ken ik niet persoonlijk.
Wat me meteen opvalt is dat er ook hier mensen tegen elkaar tekeer gaan over.....ja eigenlijk over nix. Of over iets wat een ander aangaat. Zoals de zaak Annetje Broers.

Nou ken ik zhaar niet en zij mij waarschijnlijk ook niet, maar er schijnt iets te zijn met haar uiterlijk. Ze schijnt : a, een enorm lekker wijf te zijn of: b. een enorm lelijke tante te zijn.

Ik weet het niet, maar kan iemand (het liefst zij zelf natuurlijk) een foto plaatsen zodat ik me een beeld kan vormen van de hele situatie??

Bemoei je er niet meer, Uldo! Ze wil jou ook NIET leren kennen, Stadionsprekert!!! Laat je niet gek maken, Annet! ::detective::

Annet Boers
17 maart 2008, 10:05

Mijn naam is Annet BOERS, (zonder de r) foutje van piet gisteravond na t bier denk ik.... maar speciaal op jouw verzoek Ludo, komt ie dan....

http://www.sleutelstad.nl/news/upload/920940207.172964-Varken.jpg
Vakantie foto's Friesland 2007, ff lekker van t zonnetje genieten..:yawinkle:::tease::

VOlgens een aantal TT supporters (stuk of 2,3) zou ik er ong. zo uit zien.

Nou mag jij zelf oordelen.... ENJOY!

Rob Verschuuren
17 maart 2008, 10:06
Bemoei je er niet meer, Uldo! Ze wil jou ook NIET leren kennen, Stadionsprekert!!! Laat je niet gek maken, Annet! ::detective::

Ben je al een beetje verliefd Pietje ::inlove::::happy::::party::

Rob Verschuuren
17 maart 2008, 10:07
Mijn naam is Annet BOERS, (zonder de r) foutje van piet gisteravond na t bier denk ik.... maar speciaal op jouw verzoek Ludo, komt ie dan....

Vakantie foto's Friesland 2007, ff lekker van t zonnetje genieten..:yawinkle:::tease::

Nou mag jij zelf oordelen.... ENJOY! Je ziet er weer goed uit Annet ::party::

Piet de Kort
17 maart 2008, 10:08
Ben je al een beetje verliefd Pietje ::inlove::::happy::::party::

Moet dat dan, Rob! Wel een sexy foto, Annet! ::surrender::

Rob Verschuuren
17 maart 2008, 10:12
Moet dat dan, Rob! Wel een sexy foto, Annet! ::surrender::

Tja Pietje, wat lees ik nu. Zit je nog in de ontkenningsfase? ::devildance::::tease::

Martijn Snoeren
17 maart 2008, 10:13

In de andere posting die over jou gaat verwijs je continue naar mij,terwijl ik niet 1 keer gereageerd heb maar zijn het Mitchel en Mark die het over jou hebben. Dat ik je "muts"heb genoemd had ik misschien niet moeten doen maar voor de rest sta ik achter wat ik gezegd heb! Vanaf nu stop ik met deze hetze want ik begin er een behoorlijke hangzak van te krijgen. Annet het ga je bijzonder goed en ik hoop voor je dat het allerbeste team namelijk de Flyers kampioen worden!

Piet de Kort
17 maart 2008, 10:15
In de andere posting die over jou gaat verwijs je continue naar mij,terwijl ik niet 1 keer gereageerd heb maar zijn het Mitchel en Mark die het over jou hebben. Dat ik je "muts"heb genoemd had ik misschien niet moeten doen maar voor de rest sta ik achter wat ik gezegd heb! Vanaf nu stop ik met deze hetze want ik begin er een behoorlijke hangzak van te krijgen. Annet het ga je bijzonder goed en ik hoop voor je dat het allerbeste team namelijk de Flyers kampioen worden!

Goed gewerkt, Martijn! Ik had ook niets anders van je verwacht! ::happy::

Piet de Kort
17 maart 2008, 10:18
Tja Pietje, wat lees ik nu. Zit je nog in de ontkenningsfase? ::devildance::::tease::

Waarom mag Pietje nou nooit eens met een leuke SUPPORTSTER van de tegenstander praten??? Altijd maar die jaloezie! Dat hoeft toch nergens voor, mede vrienden! ::offtopic::::happy::

Rob Verschuuren
17 maart 2008, 10:24
Waarom mag Pietje nou nooit eens met een leuke SUPPORTSTER van de tegenstander praten??? Altijd maar die jaloezie! Dat hoeft toch nergens voor, mede vrienden! ::offtopic::::happy::

Natuurlijk mag dat, maar haal dan op de terugreis van Heerenveen naar Tilburg die grijns van je gezicht::happy:::grin::grin:

Mitchell van Amelsfort
17 maart 2008, 10:31
Hoho martijn ik heb niets beledigends of kwetsend over Annet gezegd!! Maar ik vindt het niet slim om weer een topic hierover te openen kon je zelf ook wel raden Lueod

Ludo van Vliet
17 maart 2008, 10:31

ik heb je even op hyves opgezocht. ben jij die rechtse rooie of die linkse donkere??

::belpatriot::

Sven van de Wall
17 maart 2008, 10:47
ik heb je even op hyves opgezocht. ben jij die rechtse rooie of die linkse donkere??

::belpatriot::

jij bent niet nieuwsgierig he?

Piet de Kort
17 maart 2008, 10:48
Natuurlijk mag dat, maar haal dan op de terugreis van Heerenveen naar Tilburg die grijns van je gezicht

Waarom? Ik was blij ondanks het verlies! Had een leuke avond, veel ijshockey vrienden en vriendinnen ontmoet! Zlefs leuke cadeau's gehad! Niets mis mee!
Dat jij altijd baalt van een verliespartijtje, kan ik niets aan doen! Annetje had gewoon gelijk, je stond er ook met een heel lang gezicht bij!
Gisteren kon je gelukkig weer wel lachen! ::happy:::Wave:::coolrockon::

Piet de Kort
17 maart 2008, 10:49
jij bent niet nieuwsgierig he?

Dat is hij altijd, Sven! Jullie hebben gisteren onze overwinning ook gevierd in de Cross, begrijp ik! ::wavetowel::

Annet Boers
17 maart 2008, 10:50

idd is het niet nodig om er verder op door te gaan... maar goed bij deze neem ik je exuses aan!! misschien zie ik je nog as zaterdag!?

Jij ook veel succes en mogen de beste winnen....

groetjes annet::happy::

Sven van de Wall
17 maart 2008, 10:52
Dat is hij altijd, Sven! Jullie hebben gisteren onze overwinning ook gevierd in de Cross, begrijp ik! ::wavetowel::

ja en niet zo een beetje, wat een feest. ik moet barry dadelijk nog even naar tilburg terug brengen::wavetowel::::magic::::devildance::

Rob Verschuuren
17 maart 2008, 11:13
Waarom? Ik was blij ondanks het verlies! Had een leuke avond, veel ijshockey vrienden en vriendinnen ontmoet! Zlefs leuke cadeau's gehad! Niets mis mee!
Dat jij altijd baalt van een verliespartijtje, kan ik niets aan doen! Annetje had gewoon gelijk, je stond er ook met een heel lang gezicht bij!
Gisteren kon je gelukkig weer wel lachen! ::happy:::Wave:::coolrockon::

Inderdaad. Annet mijn excuus! het is niet netjes om bij de kennismaking geen hand te geven en met een lang gezicht bij blije Piet te staan.

Annet was gisteren sportiever en heeft me gefeliciteerd met de krappe overwinning!

Piet de Kort
17 maart 2008, 11:18
Inderdaad. Annet mijn excuus! het is niet netjes om bij de kennismaking geen hand te geven en met een lang gezicht bij blije Piet te staan.

Annet was gisteren sportiever en heeft me gefeliciteerd met de krappe overwinning!

Nou je het zegt: ze is mij vergeten te feliciteren! ::madcartman::

Sven van de Wall
17 maart 2008, 11:21

mischien wel bewust Piet::wavetowel::::devildance::::cheerleader::

Piet de Kort
17 maart 2008, 11:23
mischien wel bewust Piet

Sven: wederom de groeten van Marieke uit Boxtel! ::wavetowel::::devildance::::cheerleader:::Zwaai:

Sven van de Wall
17 maart 2008, 11:25
Sven: wederom de groeten van Marieke uit Boxtel! ::wavetowel::::devildance::::cheerleader:::Zwaai:

doe ze maar terug dan

Luitzen van der Heide
17 maart 2008, 11:32
Foei toch Annet. Dat is geen Friese mentaliteit.......... Arme Piet niet feliciteren! Of was Piet misschien onbereikbaar geworden. Want dat wil na een winst in Stappegoor ook weleens voorkomen. Rijen wachtenden voor het schudden van Piet zijn hand.......

Annet Boers
17 maart 2008, 11:36

ZEKERS NIET!!! maar misschien heb je dat al niet meer meegekregen zo blij en uitgelaten was je! Ik heb nog even met je staan praten ook... mn vriend feliciteerde je eerst en daarna ik met ons pap!

Dat doet me nou zeer.... veel erger dan uitgescholden worden.. :cry: ::cheersad::

Ik verwacht a.s. zaterdag ook hetzelfde van jou... hihi

@ Luitzen: Dat was idd het geval... Dhr. P. de Kort had t errug druk met handjes schudden!

Mitchell van Amelsfort
17 maart 2008, 11:38
Pietje zal wel onvindbaar zijn geweest het was namelijk happy hour beneden ::hyper::

Rob Verschuuren
17 maart 2008, 11:43
Foei toch Annet. Dat is geen Friese mentaliteit.......... Arme Piet niet feliciteren! Of was Piet misschien onbereikbaar geworden. Want dat wil na een winst in Stappegoor ook weleens voorkomen. Rijen wachtenden voor het schudden van Piet zijn hand.......

Annet komt uit Os. De inburgeringscursus in (nog) niet helemaal gelukt dan:Zwaai:

Piet de Kort
17 maart 2008, 11:44
Pietje zal wel onvindbaar zijn geweest het was namelijk happy hour beneden ::hyper::

Klopt, daar ben ik ook nog even geweest met Hans Gerritse uit Friezeveen! 2 bier voor maar 1 bon! :partyman:

P.s. Misschien had ik dit beter niet kunnen doen!!!!::bonk::::happy::

Ludo van Vliet
17 maart 2008, 11:45
Annet komt uit Os. De inburgeringscursus in (nog) niet helemaal gelukt dan:Zwaai:

Uit Os. Is zij familie van de tovenaar??::belpatriot::

Eric van der Putten
17 maart 2008, 11:45
Uit Os. Is zij familie van de tovenaar??::belpatriot::

Da's OZ, Ludo! :-)

Ludo van Vliet
17 maart 2008, 11:48
Da's OZ, Ludo! :-)

OZ is een gevangenis in Amerika waar mannen elkaar verwennen met een lepel.......

:brabant:

Eric van der Putten
17 maart 2008, 11:52
OZ is een gevangenis in Amerika waar mannen elkaar verwennen met een lepel.......

:brabant:

Was dat niet Alcatraz? :confused:

Martijn Snoeren
17 maart 2008, 12:55
ZEKERS NIET!!! maar misschien heb je dat al niet meer meegekregen zo blij en uitgelaten was je! Ik heb nog even met je staan praten ook... mn vriend feliciteerde je eerst en daarna ik met ons pap!

Dat doet me nou zeer.... veel erger dan uitgescholden worden.. :cry: ::cheersad::

Ik verwacht a.s. zaterdag ook hetzelfde van jou... hihi

@ Luitzen: Dat was idd het geval... Dhr. P. de Kort had t errug druk met handjes schudden!

Annet je hebt een P.B

Emile Joosten
17 maart 2008, 12:57

Zaterdag gaan we dat anders doen Piet.
Na de wedstrijd naar de Mac in Joure.
Kunnen alle Friezen jou en het Trappers team daar komen feliciteren.
Receptie van 22.30 tot 24.00 uur.
Daarna in colonne naar Stappegoor voor de after-party en de Paasbrunch.:MesVork:

Piet de Kort
17 maart 2008, 13:04
Annet je hebt een P.B

Slijmbal! ::happy::::surrender::::worship:::brabant:

Martijn Snoeren
17 maart 2008, 13:06
Slijmbal! ::happy::::surrender::::worship:::brabant:
'T is ok nooit goed:Sadley:

Annet Boers
17 maart 2008, 13:12
'T is ok nooit goed:Sadley:

nu wel! ;) zie pb

Piet de Kort
17 maart 2008, 13:26
nu wel! ;) zie pb

Kzie nixx, Annet!!! ::happycheer::

Rob Verschuuren
17 maart 2008, 13:29
Kzie nixx, Annet!!! ::happycheer::

goed lezen Piet, je droomt weer! ::inlove:::grin:::hyper::

Mitchell van Amelsfort
17 maart 2008, 13:43
Heb je mij PB ook gehad Annet?

Piet de Kort
17 maart 2008, 13:46
Heb je mij PB ook gehad Annet?

Kappen met die onzin, Mitchell! Annetje gaat niet allemaal die onzin van jullie beantwoorden! Laat Annetje lekker tot rust komen! Zoek zelf een leuke supportster! ::happy:::brabant:::gowild::

Rob Verschuuren
17 maart 2008, 13:50
Kappen met die onzin, Mitchell! Annetje gaat niet allemaal die onzin van jullie beantwoorden! Laat Annetje lekker tot rust komen! Zoek zelf een leuke supportster! ::happy:::brabant:::gowild::

CLAIMGEDRAG PIETJE, HET LOOPT UIT DE HAND! ::happy::::wavetowel::

Mitchell van Amelsfort
17 maart 2008, 14:00
Ben je bang dat ze geen tijd voor jouw liefdes brieven heeft Pietje ::hyper::

Annet Boers
17 maart 2008, 14:18
wat een verschrikkelijke mannen zijn jullie hahahaha maar wel gezellig! en nee met verschrikkelijk bedoel ik geen scheldwoord! ;) maarre neej mitchell! heb jouwe nog niet bij de collectie! hihi.

Piet de Kort
17 maart 2008, 14:20
wat een verschrikkelijke mannen zijn jullie hahahaha maar wel gezellig! en nee met verschrikkelijk bedoel ik geen scheldwoord! ;) maarre neej mitchell! heb jouwe nog niet bij de collectie! hihi.

Mark Schellekens is voor 12 maanden geschorst, lees ik! Lijkt een beetje overdreven! Ik heb het toch met Annetje meer dan goed gemaakt! ::happycheer::

Mitchell van Amelsfort
17 maart 2008, 14:41
12 maanden!!! Vindt ik nogal lang ben benieuwd wat Annet hier van vindt.

Annet Boers
17 maart 2008, 14:58
12 maanden!!! Vindt ik nogal lang ben benieuwd wat Annet hier van vindt.

Heb inderdaad zitten twijfelen of ik hier op moest reageren.. Bij deze wil ik dat best doen. Ik voelde me (vooral gisteravond) zwaar beledigd, en mag ook wel zeggen zeer gekwetst. Vind het niet meer dan normaal dat hij geschorst wordt. Maar inderdaad in vergelijking met het uitschelden van Don Nichols en het beledigen van Andy ten bult is het best een lange tijd.
Aan de andere kant is het vanuit de tuchtcomissie nu wel een duidelijk signaal dat dit gedrag niet geaccepteerd wordt. En voor dat mijn complimenten.
Misschien dat mensen nu met wat meer respect met elkaar omgaan. Dat hoop ik zeker.
Wat ik wil zeggen, voor een volgende keer; ben je het ergens niet mee eens kan je het op een normale respectvolle manier zeggen. Zo niet, hou dan je mond (voor een maandje of 12.... ) Ik denk dat dit ook de instelling is geweest van de tuchtcomissie, maar dat is speculeren.

Hoop dat je hiermee antwoord hebt gekregen op je vraag wat ik er van vind.

Piet de Kort
17 maart 2008, 15:32
Heb inderdaad zitten twijfelen of ik hier op moest reageren.. Bij deze wil ik dat best doen. Ik voelde me (vooral gisteravond) zwaar beledigd, en mag ook wel zeggen zeer gekwetst. Vind het niet meer dan normaal dat hij geschorst wordt. Maar inderdaad in vergelijking met het uitschelden van Don Nichols en het beledigen van Andy ten bult is het best een lange tijd.
Aan de andere kant is het vanuit de tuchtcomissie nu wel een duidelijk signaal dat dit gedrag niet geaccepteerd wordt. En voor dat mijn complimenten.
Misschien dat mensen nu met wat meer respect met elkaar omgaan. Dat hoop ik zeker.
Wat ik wil zeggen, voor een volgende keer; ben je het ergens niet mee eens kan je het op een normale respectvolle manier zeggen. Zo niet, hou dan je mond (voor een maandje of 12.... ) Ik denk dat dit ook de instelling is geweest van de tuchtcomissie, maar dat is speculeren.

Hoop dat je hiermee antwoord hebt gekregen op je vraag wat ik er van vind.

Gisterenavond??? Ik heb dat allemaal wederom gemist, Annet! Ik lag nl. al om 20.00 uur te rusten van een vermoeid weekend! En ik heb heerlijk gedroomd! :thumsup:::devildance::::champ::

Schorsing oké, doch 12 maanden schorsing is wat overdreven gezien de overige schorsingen!::oops::

Mitchell van Amelsfort
17 maart 2008, 15:32
Lijkt me duidelijk genoeg Annet.

Annet Boers
17 maart 2008, 15:38
Gisterenavond??? Ik heb dat allemaal wederom gemist, Annet! Ik lag nl. al om 20.00 uur te rusten van een vermoeid weekend! En ik heb heerlijk gedroomd! :thumsup:::devildance::::champ::

Schorsing oké, doch 12 maanden schorsing is wat overdreven gezien de overige schorsingen!::oops::

dat is ook wat ik zeg toch pietje.....

Piet de Kort
17 maart 2008, 15:49
dat is ook wat ik zeg toch pietje.....

Inderdaad, Annetje! Nu moet Nico het ook nog lezen! ::luisterjongen::

Annet Boers
17 maart 2008, 15:53

???? jij en vroeg slapen piet? Volgens mij wil jij juist altijd de laatste zijn die overal zijn naam achterzet op het forum.... leest iedereen 's ochtends alleen jou naam.... pfff lekker wakker worden zeg! ;)

Herman Herregraven
17 maart 2008, 16:47
Schorsing oké, doch 12 maanden schorsing is wat overdreven gezien de overige schorsingen!
Er is vast wel een T-burger te vinden,
die nog een account over heeft Piet...

Sven van de Wall
17 maart 2008, 16:53
Er is vast wel een T-burger te vinden,
die nog een account over heeft Piet...

Daar gaan we weer!!!!!!!!!!::happycheer::

Herman Herregraven
17 maart 2008, 19:03
Daar gaan we weer!!!!!!!!!!Waar wil je naartoe dan????

Roger W. de Groot
17 maart 2008, 19:28
Mark Schellekens is voor 12 maanden geschorst, lees ik! Lijkt een beetje overdreven! Ik heb het toch met Annetje meer dan goed gemaakt! ::happycheer::

Moet wel heel erg geweest zijn, wat heeft ie gezegd?

Annet Boers
17 maart 2008, 19:38
Moet wel heel erg geweest zijn, wat heeft ie gezegd?

heb je niet gezien zeker... uhuh! ;)
nou dat ga ik hier niet meer herhalen... geen zin in...

Dus zaterdag weer een reisje naar t noorden maken?

Piet de Kort
18 maart 2008, 12:06
heb je niet gezien zeker... uhuh! ;)
nou dat ga ik hier niet meer herhalen... geen zin in...

Dus zaterdag weer een reisje naar t noorden maken?

Tuurlijk komen wij naar het Noorden, Annet! Kom je ook op ons feestje? Zullen we Mark ook mee nemen of niet? ::happy:::brabant:::champ::::devildance::

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 12:26
Tuurlijk komen wij naar het Noorden, Annet! Kom je ook op ons feestje? Zullen we Mark ook mee nemen of niet? ::happy::::champ::::devildance::

Weet Annetje al, dat je speciaal voor haar, om 12.00 uur al in Heereveen aankomt! ::thumbsup:: wat zal haar vriend (ze weet zelf niet meer, wie dat is) zenuwachtig zijn ::devildance::

Piet de Kort
18 maart 2008, 12:37
Weet Annetje al, dat je speciaal voor haar, om 12.00 uur al in Heereveen aankomt! wat zal haar vriend (ze weet zelf niet meer, wie dat is) zenuwachtig zijn ::devildance::

Beste Robbie, echte supporters zorgen dat ze op tijd bij hun cluppie zijn! Ik mag 's ochtends al vertrekken! Jammer dat jij eerst nog de booschappen moet doen, hondje uitlaten, gras maaien, stoep opvegen, huisje stofzuigen, bedden opschudden etc.
Maak niet uit joh, ik zie je daar wel!:drinkers:

En inderdaad, Annet en Cheval weten ervan! Tevreden! ::groovydance::

P.s. Ga wat verkopen man! ::hyper::

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 12:39
Beste Robbie, echte supporters zorgen dat ze op tijd bij hun cluppie zijn! Ik mag 's ochtends al vertrekken! Jammer dat jij eerst nog de booschappen moet doen, hondje uitlaten, gras maaien, stoep opvegen, huisje stofzuigen, bedden opschudden etc.
Maak niet uit joh, ik zie je daar wel!:drinkers:

En inderdaad, Annet en Cheval weten ervan! Tevreden! ::groovydance::

P.s. Ga wat verkopen man! ::hyper::

Mijn lichaam!?

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 12:41
Heb toch weer je gevoelige snaar geraakt Pietje, en dat is ::happy::::surrender::::tease::::tease::(je) Annetje

Piet de Kort
18 maart 2008, 12:55
Mijn lichaam!?

Wat jij wil, maar niet aan mij! ::orderorder::

Piet de Kort
18 maart 2008, 13:03
Heb toch weer je gevoelige snaar geraakt Pietje, en dat is ::tease::(je) Annetje

Doe toch eens normaal man! Wat moet Annet en heel Friezeveen wel niet van ons denken!!! ::surrender::Nu durf je wel he, op internet! Anders sta je met zo'n zuur en lang gezicht! ::happy::

P.s. Sorry aan iedereen, Robbie Verschuuren is aan het doordraaien! Kan de spanning niet aan! :Crowd:

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 13:15
Doe toch eens normaal man! Wat moet Annet en heel Friezeveen wel niet van ons denken!!! ::surrender::Nu durf je wel he, op internet! Anders sta je met zo'n zuur en lang gezicht! ::happy::

P.s. Sorry aan iedereen, Robbie Verschuuren is aan het doordraaien! Kan de spanning niet aan! :Crowd:

::cry2::

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 13:16
Wat jij wil, maar niet aan mij! ::orderorder::

vraag het ook even aan je vrouw ::withstupid::::jokersmile::::jokersmile::

Annet Boers
18 maart 2008, 14:15
Tuurlijk komen wij naar het Noorden, Annet! Kom je ook op ons feestje? Zullen we Mark ook mee nemen of niet? ::happy:::brabant:::champ::::devildance::

Wat leuk dat jullie een feestje geven dat de spelers zo goed hun best hebben gedaan maar toch net niet de 1e plaats hebben gehaald. respect. ja en op dat feestje wil ik best komen hoor!!!!! Mark zal mij vast ontlopen vrees ik.....

Annet Boers
18 maart 2008, 14:24

welke spanning?? om zaterdagavond een poging te doen niet zo zuur te kijken na jullie verlies?? hihi:Zwaai:

en Piet wees niet bang... we weten allemaal wel een beetje hoe je in elkaar zit denk ik! ;)

Piet de Kort
18 maart 2008, 14:34
welke spanning?? om zaterdagavond een poging te doen niet zo zuur te kijken na jullie verlies?? hihi:Zwaai:

en Piet wees niet bang... we weten allemaal wel een beetje hoe je in elkaar zit denk ik! ;)

Gelukkig Annet! ::luisterjongen::

Luitzen van der Heide
18 maart 2008, 14:45

Zou het ???? ::whistle::

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 14:50

ik zal zaterdag van oor tot oor (en ja, die zijn best groot) lachten Annet :Wave:

Annet Boers
18 maart 2008, 15:17
ik zal zaterdag van oor tot oor (en ja, die zijn best groot) lachten Annet :Wave:

...omdat je zo blij bent dat er maandag dan nog een laatste wedstrijd is om gespeeld te worden...

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 15:27
...omdat je zo blij bent dat er maandag dan nog een laatste wedstrijd is om gespeeld te worden...

Dat is voor mij nu geen probleem meer. Mijn paasbrunch stopt om 14.00 uur en de evt. wedstrijd begint pas om 16.00 uur!

Ik zal er bij zijn, jij jammer genoeg NIET ::cry2:: Piet zal ontroostbaar zijn ::hyper:: en zal nu nog meer gaan :drinkers: ::party::

Annet Boers
18 maart 2008, 15:28
Dat is voor mij nu geen probleem meer. Mijn paasbrunch stopt om 14.00 uur en de laatste wedstrijd begint pas om 16.00 uur!

Ik zal er bij zijn, jij jammer genoeg NIET ::cry2:: Piet zal ontroostbaar zijn ::hyper:: en zal nu nog meer gaan :drinkers: ::party::

WEL DUS! heb vanochtend kunnen regelen dat ik er maandag bij ben lol. wil die laatste wedstrijd niet missen

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 15:32
WEL DUS! heb vanochtend kunnen regelen dat ik er maandag bij ben lol. wil die laatste wedstrijd niet missen

Dat is geweldig nieuws voor je. Ik ken wat mensen, die er zaterdag NIET bij kunnen zijn. Stel dat Tilburg wint (wat jij natuurlijk niet gelooft) is het wel zuur voor deze fans.

Dit geldt natuurlijk ook voor de evt. Flyers fans, voor 2e paasdag. (wat ik natuurlijk niet hoop).

Het niveau zit zo dicht bij elkaar, dat een evt. 5e wedstrijd nog geen garantie geeft aan de thuis spelende ploeg. Minder gezellig, maar ik hoop natuurlijk op een overwinning voor Tilburg, in Heereveen ::pray::::pray::::pray:::Wave:

Eric van der Putten
18 maart 2008, 15:40
Dat is geweldig nieuws voor je. Ik ken wat mensen, die er zaterdag NIET bij kunnen zijn. Stel dat Tilburg wint (wat jij natuurlijk niet gelooft) is het wel zuur voor deze fans.

Dit geldt natuurlijk ook voor de evt. Flyers fans, voor 2e paasdag. (wat ik natuurlijk niet hoop).

Het niveau zit zo dicht bij elkaar, dat een evt. 5e wedstrijd nog geen garantie geeft aan de thuis spelende ploeg. Minder gezellig, maar ik hoop natuurlijk op een overwinning voor Tilburg, in Heereveen ::pray::::pray::::pray:::Wave:

Ik hoop eigenlijk natuurlijk ook op een 5e wedstrijd, maar ja, als ze het de 4e wedstrijd kunnen afronden, vooral niet laten hahaha.

Ik heb zojuist vernomen dat Ut Bossche Busje voor de zekerheid zaterdag toch maar afreist naar het Verre Noorden.

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 15:45
Ik hoop eigenlijk natuurlijk ook op een 5e wedstrijd, maar ja, als ze het de 4e wedstrijd kunnen afronden, vooral niet laten hahaha.

Ik heb zojuist vernomen dat Ut Bossche Busje voor de zekerheid zaterdag toch maar afreist naar het Verre Noorden.

Neem je paspoort en camera maar mee Eric. Is volgens mij (erg) lang geleden, dat je een uitwedstrijd hebt bezocht!?

Eric van der Putten
18 maart 2008, 15:48
Neem je paspoort en camera maar mee Eric. Is volgens mij (erg) lang geleden, dat je een uitwedstrijd hebt bezocht!?

Camera blijft thuis, heeft toch geen nut vanachter het net... laat het deze keer aan de professionals over.

Laatste uitwedstrijd was vorig seizoen, Eindhoven. Seizoenen daarvoor alle Belgische wedstrijden (muv Leuven). En niet te vergeten de bloedstollende halve finale in Thialf die tot na middernacht duurde!

Rob Verschuuren
18 maart 2008, 15:52
Camera blijft thuis, heeft toch geen nut vanachter het net... laat het deze keer aan de professionals over.

Laatste uitwedstrijd was vorig seizoen, Eindhoven. Seizoenen daarvoor alle Belgische wedstrijden (muv Leuven). En niet te vergeten de bloedstollende halve finale in Thialf die tot na middernacht duurde!

Eric, het was de finale, tweede wedstrijd, penalty shot Jef Paul! Halve finale was Amsterdam (vorig seizoen).

Eric van der Putten
18 maart 2008, 15:56
Eric, het was de finale, tweede wedstrijd, penalty shot Jef Paul! Halve finale was Amsterdam (vorig seizoen).

Ik heb het over een aantal jaren terug, seizoen 2003-2004 dus. Heerenveen halve finale

http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=5009

, uitwedstrijd. Doelpunt in de laatste minuten. (Puck ligt hier in de kast!) In de overtime won Trappers toen en speelde daarna de finale tegen Amsterdam. Oja, daar ben ik er ook de laatste wedstrijd geweest.

http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=4990

Emile Joosten
18 maart 2008, 19:14

Eric heeft geen Fries paspoort; komt er dus niet in!!!

Annet Boers
18 maart 2008, 20:06
Eric heeft geen Fries paspoort; komt er dus niet in!!!

(heb deze ook niet.... ben illegaal.... sssssssssst)