PDA

View Full Version : rotzooi op het ijs

Heather Lambers
9 maart 2008, 22:16
ik vindt rotzooi op het ijs erg irritant .
waarom doen mensen dat?
meestal omdat ze het niet eens zijn met de scheidsrechters of als het team gewonnen heeft.
ik vindt het niet kunnen!
het houd het spel tegen.

vandaag bij Eaters - Trappers was het weer zover.
Trappers maken hun 3de goal en meteen erg veel confetti op het ijs.
het waren nog 15 seconde waarom was dat nodig?
ik vindt het nergens voor nodig.

wat vinden jullie hier allemaal van?
van rotzooi op het ijs!

Eric van der Putten
9 maart 2008, 22:25
waarom doen mensen dat?
meestal omdat ze het niet eens zijn met de scheidsrechters of als het team gewonnen heeft.
het houd het spel tegen.

van rotzooi op het ijs!

Gebeurd overal Heather, afgelopen vrijdag in Tilburg ook.

Eric van der Putten
9 maart 2008, 22:26
Je had trouwens ook de optie "kan gebeuren" in je lijstje moeten zetten. Ik neem aan dat mensen dit niet express doen...

Heather Lambers
9 maart 2008, 22:26
Gebeurd overal Heather, afgelopen vrijdag in Tilburg ook.

dat geloof k best;)
maar k vind het best onsportief en al zeker als je het doet omdat je het niet met de scheids eens bent

Wendy Tellers
9 maart 2008, 22:28
Dit is belachelijk.
Minuten lang oponthoud om nog 15 seconden te spelen.
Ik kan mij de vreugde wel indenken, maar doe dat soort dingen toch niet.
Het ergste van alles was dat supporters ook nog eens de tijd hadden om elkaar wat woorden naar het hoofd te slingeren!

Eric van der Putten
9 maart 2008, 22:30
Dit is belachelijk.
Minuten lang oponthoud om nog 15 seconden te spelen.
Ik kan mij de vreugde wel indenken, maar doe dat soort dingen toch niet.
Het ergste van alles was dat supporters ook nog eens de tijd hadden om elkaar wat woorden naar het hoofd te slingeren!

Doe dit niet, okee, maar ja, mensen doen gekke dingen als hun cluppie zich plaatst voor de finale, toch?

Meen me te herinneren dat het vrijdag uit het Geleen vak kwam trouwens... ::hyper::

Roel Eikhoudt
9 maart 2008, 22:34
Ik vind het irritant, maar kan me wel voorstellen dat het per ongeluk gebeurt tijdens het vieren van een goal of overwinning.
Maar als iemand bewust iets naar spelers of scheidsrechter gooit mogen ze van mij deze persoon meteen verwijderen.

gr.Roel

Eric van der Putten
9 maart 2008, 22:39
Maar als iemand bewust iets naar spelers of scheidsrechter gooit mogen ze van mij deze persoon meteen verwijderen.

Volgens mij gebeurt dit, of hoort dit te gebeuren, als men ziet wie de dader is.

Heather Lambers
9 maart 2008, 22:41
Volgens mij gebeurt dit, of hoort dit te gebeuren, als men ziet wie de dader is.

ook niet altijd;)

Eric van der Putten
9 maart 2008, 22:44
ook niet altijd;)

Ik zeg ook, gebeurt, of hoort dit te gebeuren ;-)

Roel Eikhoudt
9 maart 2008, 22:45

Het hoort wel te gebeuren, maar gebeurt te weinig. Het punt is vaak dat als iemand iets gooit, er niemand in dat vak is die iets gezien heeft. Als de overige suporters de dader zouden aanwijzen, zal het gooien wel minder worden.
Hoewel ik vind dat het tegenwoordig wel meevalt.

gr.Roel

Eric van der Putten
9 maart 2008, 22:46
Het hoort wel te gebeuren, maar gebeurt te weinig. Het punt is vaak dat als iemand iets gooit, er niemand in dat vak is die iets gezien heeft. Als de overige suporters de dader zouden aanwijzen, zal het gooien wel minder worden.
Hoewel ik vind dat het tegenwoordig wel meevalt.

gr.Roel

In sommige gevallen durven mensen de dader niet aan te wijzen. In mijn geval kan ik het nooit zien, zit op de voorste rij hahaha

Roel Eikhoudt
9 maart 2008, 22:49
In sommige gevallen durven mensen de dader niet aan te wijzen. In mijn geval kan ik het nooit zien, zit op de voorste rij hahaha

Goeie smoes Eric :lol:

Eric van der Putten
9 maart 2008, 22:50
Goeie smoes Eric :lol:

Smoes? Leg mij eens uit hoe ik iets moet zien gebeuren wat achter mij afspeelt? ::detective::

hahaha

Herman Herregraven
9 maart 2008, 22:53
waarom doen mensen dat?
het houd het spel tegen.

van rotzooi op het ijs!
Jezus, moet je hier nu écht een poll over houden...???
Jan Been heeft vrijdag in een kwaaie bui
een zak confetti in Tilburg tegen net aangegooid...
Natuurlijk ligt er dan een hoop rotzooi op het ijs...
Tilburg heeft dus vandaag hetzelfde kunstje in Geleen geflikt...
Thats all...
Ons seizoen is ondertussen definitief voorbij...
Dus waar zeur je nu nog over...???

Dick van den Berg
9 maart 2008, 23:11
waarom doen mensen dat?
het houd het spel tegen.

van rotzooi op het ijs!

Rotzooi op het ijs gooien!!!

Ik heb me er ook al aan schuldig gemaakt.

Zal het in de toekomst misschien nog wel een keer doen.

In de hitte van de strijd gebeuren dit soort dingen..of ze goed te praten zijn??

Na de 3de goal van Tilburg vloog er inderdaad veel spul het ijs op.

Probleem??

Ik vind van niet.

De supporters van Tilburg waren erg blij en lieten op deze manier hun blijdschap zien.

Oponthoud was niet nodig geweest, had de westrijd uberhaupt uitgespeeld moeten worden?

Hadden van mijn part, met nog 15 sec op de klok, kunnen stoppen.

Eric van der Putten
9 maart 2008, 23:16
Hadden van mijn part, met nog 15 sec op de klok, kunnen stoppen.

Dan hadden we misschien weer een klok-incident gehad Dick, LOL

Mitchell van Amelsfort
9 maart 2008, 23:19
Het was inderdaad irritand en dat vondt iedereen ook in het tilburg vak!

Dick van den Berg
9 maart 2008, 23:43
Dan hadden we misschien weer een klok-incident gehad Dick, LOL

Klok incidenten vinden alleen in Tilburg plaats Eric.

Daar hebben jullie toch een abonnement op?

Dick van den Berg
9 maart 2008, 23:45
Het was inderdaad irritand en dat vondt iedereen ook in het tilburg vak!

Ik kon er niet mee zitten Mitchell, vond het vooral op dat tijdstip geen probleem.

Eric van der Putten
9 maart 2008, 23:51
Klok incidenten vinden alleen in Tilburg plaats Eric.

Daar hebben jullie toch een abonnement op?

::detective:: LOL

Dick van den Berg
9 maart 2008, 23:54
::detective:: LOL

Geweldig fijn dat je lol hebt Eric.

Hebben ze trouwens dat bord nog weggehaald?

Eric van der Putten
9 maart 2008, 23:56
Hebben ze trouwens dat bord nog weggehaald?

Welk bord bedoel je Dick?

Dick van den Berg
10 maart 2008, 00:02
Welk bord bedoel je Dick?

Dat grote bord voor jouw kop en een groot aantal mede supporters.

Eric van der Putten
10 maart 2008, 00:03
Dat grote bord voor jouw kop en een groot aantal mede supporters.

Owwww dat bord, nee hoor, dat hangt nu voor het scorebord, zodat niemand kan zien dat er geklooid wordt met de tijd! ::detective::

Dick van den Berg
10 maart 2008, 00:08
Owwww dat bord, nee hoor, dat hangt nu voor het scorebord, zodat niemand kan zien dat er geklooid wordt met de tijd! ::detective::

Dat is wat ik bedoel.:Frown:

Roger W. de Groot
10 maart 2008, 00:30
What about brandend vuurwerk bij de tegenstander in het vak gooien?!?! Gebeurde bij de opkomst, Gelukkig was de politie allert en werd de schuldige de hal uitgezet.. Nog gelukkiger kwam het bij een vrouw op haar jas (die ze nu weg kan gooien) en niet tegen iemand zijn hoofd.

Dick van den Berg
10 maart 2008, 00:46
What about brandend vuurwerk bij de tegenstander in het vak gooien?!?! Gebeurde bij de opkomst, Gelukkig was de politie allert en werd de schuldige de hal uitgezet.. Nog gelukkiger kwam het bij een vrouw op haar jas (die ze nu weg kan gooien) en niet tegen iemand zijn hoofd.

Heb ik gemist, keur ik beslist niet goed.

Roger W. de Groot
10 maart 2008, 01:02
gebeurde in het staanvak. Maar gelukkig niets ernstigs en goed opgelost. is wel erg gevaarlijk, is iets anders dan een plastic bekertje zeg maar....

Sven van de Wall
10 maart 2008, 09:12
zoiets doe je toch niet. Goed dat ze die persoon eruit gezet hebben

Piet de Kort
10 maart 2008, 09:19
zoiets doe je toch niet. Goed dat ze die persoon eruit gezet hebben

Vreemd was ook dat Sven vanaf de 2e periode niet meer het Tilburg vak in mocht om met ons een feestje te vieren terwijl er wel andere IETURS fans in ons vak stonden!!! ::wavetowel::

Sven van de Wall
10 maart 2008, 09:45
ja belachelijk he

Bart van de Wall
10 maart 2008, 10:51
het gebeurt als wij ,de eaters , de finale hadden gehaald hing ik boven aan het plexiglas als je blij bent dat je cluppie gewonnen heeft interresseert je op dat moment ff helemaal niks

Mark Vaes
10 maart 2008, 18:30
Gisteren de hele wedstrijd achter een man gestaan die zen zakken speciaal gevuld had met iets wat op muntjes leek en dit herhaaldelijk op het ijs gooide, de neiging om deze man er zelf achteraan te gooien was op den duur bijna groter dan er wat van te zeggen!

Wanneer een speler met zijn schaats op een voorwerp gaat staan (munt, aansteker etc) mag je direct gaan denken aan blessures als een gebroken been/verdraaide knie etc etc..

Maakt niet uit voor welk team je bent, of dat de ref een dramatische fout of klotewedstrijd fluit, hou je rommel maar in de broekzak en schreeuw maar een keer extra..

Marc van de Wall
10 maart 2008, 19:30
Wanneer een speler met zijn schaats op een voorwerp gaat staan (munt, aansteker etc) mag je direct gaan denken aan blessures als een gebroken been/verdraaide knie etc etc..

En zo is het maar net!!

Sven van de Wall
10 maart 2008, 19:34
Mee eens!!!!!!!!!!!

Servi Bruls
10 maart 2008, 19:34
Wat ik ook te vet vond gaan, de spelers van Geleen komen het ijs op, leuk die ijsfontijnen.
Echter zijn er Geleen supporters die het nodig vinden dat als ze opgebrand zijn, ze het Tilburg vak in moeten gooien...

Sven van de Wall
10 maart 2008, 19:35
Mee eens!!!!!! vind ik ook te ver gaan

Servi Bruls
10 maart 2008, 19:38
Laten we het maar niet hebben over de "vechtpartij" tussen enkele Geleensupporters op de parkeerplaats...

Hans Maertzdorff
10 maart 2008, 19:40
Laten we het maar niet hebben over de "vechtpartij" tussen enkele Geleensupporters op de parkeerplaats...

Vertel!!!

Servi Bruls
10 maart 2008, 19:47
Vertel!!!
Ik liep dus naar buiten(bij het staanvak van Tilburg)
Voor me was een jongen ruzie aan het zoeken met een andere jongen(waar het over ging, geen idee) 2 meiden proberen de vrede te bewaren en dat lijkt na wat gezeur te lukken. Eenmaal buiten begint het opstootje weer, der gaan zich meerdere personen mee bemoeien(weet niet of ze hem/hun tegen probeerden te houden)
Er woorden een paar rake klappen uitgedeeld en de "rust" keert weer terug. Eenmaal op de grote parkeerplaats aangekomen begint het opeens weer, weer springen die 2 meiden en wat jongens ertussen.
Er word weer wat geslagen en dan is het opeens weer voorbij. Daarna ben ik zelf gewoon naar me auto gelopen en heb er verder niet meer op gelet. Toen kwam er ook meer politie aangereden.

Sven van de Wall
10 maart 2008, 19:49
ja vertel heb ik gemist

Sven van de Wall
10 maart 2008, 19:53
Voor me was een jongen ruzie aan het zoeken met een andere jongen(waar het over ging, geen idee) 2 meiden proberen de vrede te bewaren en dat lijkt na wat gezeur te lukken. Eenmaal buiten begint het opstootje weer, der gaan zich meerdere personen mee bemoeien(weet niet of ze hem/hun tegen probeerden te houden)
Er woorden een paar rake klappen uitgedeeld en de "rust" keert weer terug. Eenmaal op de grote parkeerplaats aangekomen begint het opeens weer, weer springen die 2 meiden en wat jongens ertussen.
Er word weer wat geslagen en dan is het opeens weer voorbij. Daarna ben ik zelf gewoon naar me auto gelopen en heb er verder niet meer op gelet. Toen kwam er ook meer politie aangereden.

Spannend!!!!!!!!

Servi Bruls
10 maart 2008, 19:54
Kan je ook eens wat nuttigs posten?:p zie dat je in het topic marktplaats ook al flink heb huisgehouden...

Sven van de Wall
10 maart 2008, 19:55
Kan je ook eens wat nuttigs posten?:p zie dat je in het topic marktplaats ook al flink heb huisgehouden...

ehhhhhhhhhhhhhh nee

Marc van de Wall
10 maart 2008, 20:03

Het zat er natuurlijk aan te komen dat dit zou gebeuren. Er hing al een gespannen sfeertje in de hal.

Mark Vaes
10 maart 2008, 20:06
jullie hebben duidelijk op een andere parkeerplaats gestaan als wij, op de parkeerplaats achteraf is ook nog vanalles gebeurd..

Mitchell van Amelsfort
10 maart 2008, 20:06

Inderdaad toen wij terug reden kwamen wij van alle kanten politie met zwaailichten tegen!

Sven van de Wall
10 maart 2008, 20:09
waauw

Mitchell van Amelsfort
10 maart 2008, 20:10
Het zat er natuurlijk aan te komen dat dit zou gebeuren. Er hing al een gespannen sfeertje in de hal.

Ik wil hier ook nog even iets over kwijt dat is het volgende:
Ten eerste instantie zouden de Tilburg suporters als eerste de hal verlaten (lijkt me redelijk toch?) op het moment dat de confetti op het ijs baland gaat volgens mij het hoofd beveiliging door het lint en laat omroepen dat Geleen eerst de baan mag verlaten.Dit was dus in mijn ogeen een blunder van jewelste want in het geval dat er geleen supporters kwaad zouden willen zouden die onst och buiten opwachten, dus dit leek me niet echt een slimme aktie van deze meneer.Want wij als Tilburgers zouden met ons kleine groepje toch nooit zo gek zijn om heel geleen op te gaan wachten...heeft iemand hier een verklaring voor...???

Mitchell van Amelsfort
10 maart 2008, 20:11
waauw

Heb je een doekje toevallig want het sarcasme druipt er vanaf::hyper::

Sven van de Wall
10 maart 2008, 20:13
Ten eerste instantie zouden de Tilburg suporters als eerste de hal verlaten (lijkt me redelijk toch?) op het moment dat de confetti op het ijs baland gaat volgens mij het hoofd beveiliging door het lint en laat omroepen dat Geleen eerst de baan mag verlaten.Dit was dus in mijn ogeen een blunder van jewelste want in het geval dat er geleen supporters kwaad zouden willen zouden die onst och buiten opwachten, dus dit leek me niet echt een slimme aktie van deze meneer.Want wij als Tilburgers zouden met ons kleine groepje toch nooit zo gek zijn om heel geleen op te gaan wachten...heeft iemand hier een verklaring voor...???

ikke niet

Mark Vaes
10 maart 2008, 20:26
Ik vond dit ook vreemd, want toen Tilburg afscheid kwam nemen van het staanvak stond iedereen daar nog en toen Geleen hun afscheidsrondje had gemaakt was dat vak ineens leeg! Terwijl er idd ineens om werd geroepen dat Geleen als eerste naar buiten mocht..

Dussee ik denk dat ik hier ook geen verklaring voor heb haha

Jan Been
10 maart 2008, 20:57

Ik geef je groot gelijk Mitchel,volkomen verkeerde beslissing van deze meneer.
Meer wil ik hier over niet kwijt,anders trap ik mijn opvolger nog meer in de rug.

Gijs Horsten
10 maart 2008, 22:19
Heren en dame`s jullie klagen over rotzooi op het ijs gooien, wat is jullie mening over uitgebrande fakkels en bier in het bezoekende vak gooien. Zondag was de sfeer niet best in de Glanerbrook.::fight::

"De steward`s" van de thuisspelende ploeg hadden ook niet het overwicht wat nodig is.
Ach, Tilburg in de finale, dus deze avond is snel vergeten, in HEERENVEEN voel ik me wel welkom.
Hier gooien ze niet met bier.....:drinkers: ze zuipen het liever op.

Sven van de Wall
10 maart 2008, 22:23
Heren en dame`s jullie klagen over rotzooi op het ijs gooien, wat is jullie mening over uitgebrande fakkels en bier in het bezoekende vak gooien. Zondag was de sfeer niet best in de Glanerbrook.::fight::

"De steward`s" van de thuisspelende ploeg hadden ook niet het overwicht wat nodig is.
Ach, Tilburg in de finale, dus deze avond is snel vergeten, in HEERENVEEN voel ik me wel welkom.
Hier gooien ze niet met bier.....:drinkers: ze zuipen het liever op.

ik kan dat niet waarderen. ik zal dit dus ook nooit doen !!!!!wat mij betreft is iedereen van harte welkom in glanerbrook. ik vind het echt klote dat jij dit zo hebt ervaren

Sven van de Wall
10 maart 2008, 22:24
Heb je een doekje toevallig want het sarcasme druipt er vanaf::hyper::

hahahaha

Mark Vaes
10 maart 2008, 22:29
Ik snap ook niet waarom dit gebeurd.. Wat verdien je ermee als supporter? gaat je eigen team hier meer van scoren? Of beter van spelen? Ik dacht het niet..

Dus zoals ik eerder zei, houd alles in de hand en in de zakken en juich voor je cluppie!

Gijs Horsten
10 maart 2008, 22:31
Ach, Sven volgens mij heb jij bij de stichting St. Marie in Boxtel op school gezeten, toch?
Dus, wat is de waarde van jou mening?

Sven van de Wall
10 maart 2008, 22:34
die stichting ken ik niet

Marc van de Wall
10 maart 2008, 23:08
die stichting ken ik niet

Sven, heel even tussen ons: Ik geloof niet dat jij nog serieus genomen wordt hier.

Sven van de Wall
10 maart 2008, 23:10
hoeft ook niet

Servi Bruls
10 maart 2008, 23:14
jullie hebben duidelijk op een andere parkeerplaats gestaan als wij, op de parkeerplaats achteraf is ook nog vanalles gebeurd..

het 1ste gedeelte van die "vechtpartij"was op de parkeerplaats achteraf.
Daarna is het naar de 1ste parkeerplaats verplaats.

Piet de Kort
11 maart 2008, 10:01
het 1ste gedeelte van die "vechtpartij"was op de parkeerplaats achteraf.
Daarna is het naar de 1ste parkeerplaats verplaats.

Uitnodigingen werden al tijdens de wedstrijd gemaakt, Servi! Een groep in het staanvak achter de goal kon de vreugde van de Trappersfans op de lange staantribune niet waarderen! ::pray::

Servi Bruls
11 maart 2008, 14:01
Uitnodigingen werden al tijdens de wedstrijd gemaakt, Servi! Een groep in het staanvak achter de goal kon de vreugde van de Trappersfans op de lange staantribune niet waarderen! ::pray::

Ja had het gezien, wou je nog komen feliciteren maar heb het risico maar niet genomen:p