View Full Version : DEL laatste speelronde
Raymond Tellers
9 maart 2008, 15:11
... is nu bezig. Via www.del.org zijn livesheets te volgen. Even op 120 Automatische aktualisierung drukken om iedere 2 minuten automatisch te laten verversen. Via www.welleniederrhein.de kun je de wedstrijd van Krefeld in Mannheim kwa geluid volgen. Helaas met muziek er tussen door.
Eigenlijk wordt er alleen nog om plaats 10 gespeeld. Hier en daar nog om thuisvoordeel, maar het belangrijkste is die plaats 10. Daar gaat het om Ingolstadt en Krefeld. Wie weet hoe de positie bepaling nou precies gaat? Ik heb even op de site van de DEL gekeken en als ik het goed begrijp, dan is het punten en dan doelpuntenverschil. Dus niet onderlinge duels. Dat zou pas zijn als alles gelijk is. Heb ik dat nou goed gezien?
Wie wird der Tabellenplatz berechnet?
In der Hauptrunde wird ein Sieg in der regulären Spielzeit mit drei Punkten für den Sieger, ein unentschiedenes Spiel mit einem Punkt für beide Mannschaften gewertet. Der Sieger in der Verlängerung bzw. im Penaltyschiessen erhält einen weiteren Punkt.
Die Platzierung in der Hauptrunde erfolgt zunächst nach Punkten, alsdann nach der Tordifferenz. Die Tordifferenz wird in der Subtraktionsmethode festgestellt.
Sind Mannschaften punktgleich und weisen dieselbe Tordifferenz auf, so ist die Mannschaft besser platziert, die mehr Tore erzielt hat.
Sollten zwei oder mehr Mannschaften punkt- und torgleich sein, zählt deren direkter Vergleich. Ab drei punkt- und torgleichen Mannschaften werden die Ergebnisse dieser Mannschaften gegeneinander gewertet, indem von diesen Spielen eine neue Tabelle erstellt wird. Führt auch dies zu keinem Ergebnis, setzt die Ligagesellschaft, sofern terminlich möglich, ein Entscheidungsspiel an. Über das Heimrecht entscheidet das Los (nur wenn die Platzierung für die Qualifikations- oder Play-Off-Runden erheblich ist).
Abe Brouwer
9 maart 2008, 15:13
Düsseldorf-Krefeld in de preplayoffs?
Jack Mulders
9 maart 2008, 15:15
... is nu bezig. Via www.del.org (http://www.del.org) zijn livesheets te volgen. Even op 120 Automatische aktualisierung drukken om iedere 2 minuten automatisch te laten verversen. Via www.welleniederrhein.de (http://www.welleniederrhein.de) kun je de wedstrijd van Krefeld in Mannheim kwa geluid volgen. Helaas met muziek er tussen door.
Eigenlijk wordt er alleen nog om plaats 10 gespeeld. Hier en daar nog om thuisvoordeel, maar het belangrijkste is die plaats 10. Daar gaat het om Ingolstadt en Krefeld. Wie weet hoe de positie bepaling nou precies gaat? Ik heb even op de site van de DEL gekeken en als ik het goed begrijp, dan is het punten en dan doelpuntenverschil. Dus niet onderlinge duels. Dat zou pas zijn als alles gelijk is. Heb ik dat nou goed gezien?
Wie wird der Tabellenplatz berechnet?
In der Hauptrunde wird ein Sieg in der regulären Spielzeit mit drei Punkten für den Sieger, ein unentschiedenes Spiel mit einem Punkt für beide Mannschaften gewertet. Der Sieger in der Verlängerung bzw. im Penaltyschiessen erhält einen weiteren Punkt.
Die Platzierung in der Hauptrunde erfolgt zunächst nach Punkten, alsdann nach der Tordifferenz. Die Tordifferenz wird in der Subtraktionsmethode festgestellt.
Sind Mannschaften punktgleich und weisen dieselbe Tordifferenz auf, so ist die Mannschaft besser platziert, die mehr Tore erzielt hat.
Sollten zwei oder mehr Mannschaften punkt- und torgleich sein, zählt deren direkter Vergleich. Ab drei punkt- und torgleichen Mannschaften werden die Ergebnisse dieser Mannschaften gegeneinander gewertet, indem von diesen Spielen eine neue Tabelle erstellt wird. Führt auch dies zu keinem Ergebnis, setzt die Ligagesellschaft, sofern terminlich möglich, ein Entscheidungsspiel an. Über das Heimrecht entscheidet das Los (nur wenn die Platzierung für die Qualifikations- oder Play-Off-Runden erheblich ist).
Als Krefeld en Ingolstadt qua punten gelijk komen, gaat Krefeld een ronde verder.
Is nog alles mogelijk, stel dat Krefeld in verlenging mag winnen en Ingolstadt in de verlening verliest krijgt men zo´n situatie.
Op de site van Mannheim staat trouwens een liveradio verslag zonder muziek tijdens de wedstrijd door, wel in de pauze natuurlijk.
Abe Brouwer
9 maart 2008, 15:18
Op de ARD-teletekst wordt de ranglijst geaktualiseerd d.m.v. de tussenstanden. Die zegt nu:
7.Hannover
8.Düsseldorf
9.Hamburg
10.Ingolstadt
Dus Hannover-Ingolstadt en Düsseldorf-Hamburg.
Raymond Tellers
9 maart 2008, 15:23
Op de site van Mannheim staat trouwens een liveradio verslag zonder muziek tijdens de wedstrijd door, wel in de pauze natuurlijk.
Waar staat die dan?
Jack Mulders
9 maart 2008, 15:27
Waar staat die dan?
www.regenbogen.de/webradio.html
Jack Mulders
9 maart 2008, 15:29
Intussen 2-1 voor Ingolstadt, door een fout van ??? jawel die reservegoalie die ik in een van mijn postings schreef
Raymond Tellers
9 maart 2008, 15:29
Had hem gevonden :) Thanks.
Jeroen Pilon
9 maart 2008, 15:31
Yes dat is de link.. ik stond op het punt hem te plaatsen! Echt top dat bijna alle wedstrijden tegenwoordig via de 'radio' te volgen zijn!
Wat ook een mooie uitvinding is is p2p-tv.. ik heb het eindelijk voor elkaar om Premiere te kunnen kijken via mijn PC :)
Jack Mulders
9 maart 2008, 15:32
Yes dat is de link.. ik stond op het punt hem te plaatsen! Echt top dat bijna alle wedstrijden tegenwoordig via de 'radio' te volgen zijn!
Helaas , deze nu ook met muziek ertussen.....
De eerste keer deze wedstrijd, schrok me rot ineens.
Jack Mulders
9 maart 2008, 15:34
Wat ook een mooie uitvinding is is p2p-tv.. ik heb het eindelijk voor elkaar om Premiere te kunnen kijken via mijn PC :)
Is zeker een mooie uitvinding, Jeroen.
Wat betaal je per wedstrijd ? 4 euro?
Jeroen Pilon
9 maart 2008, 15:38
Niks; Premiere biedt zelf ook TV via internet aan, maar dat is alleen voor mensen in Duitsland en Oostenrijk beschikbaar.
Ik kijk het nu op een andere manier... ik zal straks even een handleiding maken. Dan kunnen we allemaal van de playoffs genieten! Bij interesse straks even een berichtje sturen s.v.p. !, ik wil geen links naar illegale programma's plaatsen
Jack Mulders
9 maart 2008, 15:39
Niks; Premiere biedt zelf ook TV via internet aan, maar dat is alleen voor mensen in Duitsland en Oostenrijk beschikbaar.
Ik kijk het nu op een andere manier... ik zal straks even een handleiding maken. Dan kunnen we allemaal van de playoffs genieten! Bij interesse straks even een berichtje sturen s.v.p. !, ik wil geen links naar illegale programma's plaatsen
Geniet eerst maar eens van de wedstrijden die nu live bezig zijn , Jeroen.
Jeroen Pilon
9 maart 2008, 15:52
TOOOOOR für den KEV :)
Raymond Tellers
9 maart 2008, 15:55
Maloney ... nadat Uhlmann een penaltyshot op de paal heeft geschoten. Ingolstadt nog altijd 2-1.
Jack Mulders
9 maart 2008, 16:03
Kan niet geloven dat Frankfurt ons gaat helpen deze middag!!
Jack Mulders
9 maart 2008, 16:17
Direct al 2-2 in Mannheim, kan al beginnen met mijn asperine voor morgen te gaan klaar leggen...
Jack Mulders
9 maart 2008, 16:20
3- 2 voor Mannheim
Jeroen Pilon
9 maart 2008, 16:20
Frankfurt speelt een puike wedstrijd en Jimmy Roy jammergenoeg ook.. maar ik denk dat Frankfurt nog wel een goal zal maken.
Sven van de Wall
9 maart 2008, 16:21
Spannend he!!!!!!!!!!!!
Jack Mulders
9 maart 2008, 16:24
Frankfurt speelt een puike wedstrijd en Jimmy Roy jammergenoeg ook.. maar ik denk dat Frankfurt nog wel een goal zal maken.
Dan zal Krefeld toch uit een ander vaatje moeten tappen, toevallig net wederom de discussie over het Oosteuropeese spelermateriaal mogen aanhoren.
Jack Mulders
9 maart 2008, 16:25
Spannend he!!!!!!!!!!!!
Duits ijshockey is meestal spannend Sven.
Jack Mulders
9 maart 2008, 16:28
3 - 3 door Daniel Pietta in Mannheim, Frankfurt staat nog steeds achter tegen ingolstadt.
Abe Brouwer
9 maart 2008, 16:29
Ziet er slecht uit voor Krefeld.............
Jack Mulders
9 maart 2008, 16:30
Jep, morgen weer eens slechte zin als dit zo blijft...
Jeroen Pilon
9 maart 2008, 16:31
Frankfurt in de problemen, powerplay goal Ingolstadt
Jack Mulders
9 maart 2008, 16:33
En dat met een bijna dubbele schietverhoudig van Frankfurt.
Jack Mulders
9 maart 2008, 16:37
Frankfurt maakt de aansluitingstreffer.
Jeroen Pilon
9 maart 2008, 16:37
3-2; eindelijk!
Sven van de Wall
9 maart 2008, 16:38
hehe daar zat ik op te wachten
Jack Mulders
9 maart 2008, 16:39
Krefeld maakt de 3 - 4 ,nog 2 minuten in Ingolstadt.
Jeroen Pilon
9 maart 2008, 16:45
Emptynetgoal Ingolstadt... De Pinguine kunnen op de golfbaan gaan werken aan hun handicap, jammer!
Jack Mulders
9 maart 2008, 16:46
Ingolstadt maakt de 4 - 2 enkele seconden voor het einde.
Seizoen voorbij voor Krefeld.
Volgens Jiri zijn de spelers en hijzelf dus dom......
Sven van de Wall
9 maart 2008, 16:46
shit!!!!!!!!!
Jack Mulders
9 maart 2008, 16:49
Mannheim maakt ook nog de gelijkmaker, het zuur voor Krefeld duurt dus nog langer...
Abe Brouwer
9 maart 2008, 17:02
De playoffs 2008:
PREPLAYOFFS:
Hamburg-Freezers-ERC Ingolstadt
Hannover Scorpions-DEG Düsseldorf
PLAYOFFS:
Nürnberg Ice Tigers-winnaar preplayoffs
Eisbären Berlin-winnaar preplayoffs
Kölner Haie-Adler Mannheim
Frankfurt Lions-Iserlohn Roosters
Sven van de Wall
9 maart 2008, 17:05
Leuk programma
Jeroen Pilon
9 maart 2008, 17:12
Mijn kwartfinalekaarten zijn al geruime tijd binnen! Heerlijk beladen... Köln tegen Mannheim! Voor zowel Müller als Hauser moet dit een leuke serie worden.
Ger Tellers
9 maart 2008, 20:04
Zwaar kloten voor Krefeld,jammer seizoen voor ons snel afgelopen,ik denk niet dat de kids naar de DEG of Haie willen gaan.
Jeroen,hoe kan ik Premiere volgen via de PC,wand ik zou graag de verdere wedstrijden willen zien.
Nu Krefeld weg is ,dan maar verder gaan met mijn favoriet van vorig jaar.
Andy Clifton
9 maart 2008, 21:53
jeroen zou je mij dat ook willen laten weten.alvast bedankt!
Jeroen Pilon
9 maart 2008, 22:14
Geen probleem! Helaas moest ik vanavond (onverwacht) nog even met mn neus in de studieboeken duiken maar morgen is de handleiding er echt!
Andy Clifton
9 maart 2008, 22:21
alvast bedankt echt top dat je hét doet!
Ger Tellers
10 maart 2008, 09:21
Geweldig Jeroen,dat vind ik gaaf,alvast bedankt.:):):)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.