View Full Version : Voor alle bezoekers vanavond!!!!
Emile Joosten
7 maart 2008, 08:37
Lees zojuist op de site van Trappers dat de politie vanavond streng gaat controleren op foutparkeren rondom Stappegoor. Zet je auto dus niet op de grasstrook op de kop van het parkeerterrein of in de doorgangen op het parkeerterrein.
Aan de overzijde van de Ringbaan Zuid is voldoende parkeergelegenheid en van daaruit ben je, vanwege de werkzaamheden op het kruispunt bij Stappegoor, ook nog een veel eerder weg.
Let dus op, je kunt jezelf de entree voor de finalewedstrijden vanavond dus op een eenvoudige manier verdienen!!!;)
Wendy Tellers
7 maart 2008, 08:47
Let dus op, je kunt jezelf de entree voor de finalewedstrijden vanavond dus op een eenvoudige manier verdienen!!!;)
Fijn Emile dat je de fans van de Eaters zo'n goede tip geeft!
Jan Been
7 maart 2008, 08:56
Fijn Emile dat je de fans van de Eaters zo'n goede tip geeft!
Hij denkt ook aan zijn mede mens Wendy,maar wij hebben een speciaal plekkie???::party::
Piet de Kort
7 maart 2008, 09:45
Hij denkt ook aan zijn mede mens Wendy,maar wij hebben een speciaal plekkie???::party::
Zou toch zonde zijn, Jan! Verloren en een hoop geld aan de politie kwijt!!!!! ::jokersmile::
P.s. Ome Emile, we doen het nooit goed bij sommige Ietursfans!!!! Wedewrom een vrije dag??? Werk jij ook nog wel eens!::wavetowel::
Kathy van Wissen
7 maart 2008, 10:04
Zou toch zonde zijn, Jan! Verloren en een hoop geld aan de politie kwijt!!!!! ::jokersmile::
P.s. Ome Emile, we doen het nooit goed bij sommige Ietursfans!!!! Wedewrom een vrije dag??? Werk jij ook nog wel eens!::wavetowel::
Eaters verliezen,Piet????Kunnen wederom weer winnen hoor in Stappegoor....zorg maar dat je op tijd bent....kan je nog gezellie aan de bar hangen met de Eaters fans...daarna ga je gelijk misschien naar huis...:RedFace:
Remco Bambacht
7 maart 2008, 10:05
Lees zojuist op de site van Trappers dat de politie vanavond streng gaat controleren op foutparkeren rondom Stappegoor. Zet je auto dus niet op de grasstrook op de kop van het parkeerterrein of in de doorgangen op het parkeerterrein.
;)
Geweldig! Onze fabelachtige politie gaat weer eens onschuldige burgers op de bon slingeren. Pas op, burgers hebben een leuke avond: kom dan gaan we eens gauw massaal boetes uitdelen. En dan nog het lef hebben om 300 euro salarisverhoging te vragen..get a real job!
Jordy Rutten
7 maart 2008, 10:05
Lees zojuist op de site van Trappers dat de politie vanavond streng gaat controleren op foutparkeren rondom Stappegoor.
Nou moet me toch iets van het hart. Ik heb hier de afgelopen weken vrijwel onophoudelijk berichten gelezen over mensen die in elkaar zijn geslagen in Tilburg en Heerenveen. Ik vind dit verschrikkelijk voor de slachtoffers, en ik hoop (net als alle andere ijshockeyliefhebbers) dat dit geen gewoonte wordt in onze sport.
Dus zou je verwachten dat de politie zich toch wel met belangrijkere zaken bezig houdt dan parkeren!
Eric van der Putten
7 maart 2008, 10:40
Geweldig! Onze fabelachtige politie gaat weer eens onschuldige burgers op de bon slingeren. Pas op, burgers hebben een leuke avond: kom dan gaan we eens gauw massaal boetes uitdelen. En dan nog het lef hebben om 300 euro salarisverhoging te vragen..get a real job!
Je hebt wel gelijk, echter moet ik wel zeggen dat op Stappegoor (over andere banen kan ik niet oordelen) de mensen hun auto's altijd op een behoorlijk a-sociale manier parkeren. Vaak is de P-plaats vol, maar staan er 10-20-30 auto's dubbel geparkeerd. Pak die mensen aan en niet de mensen die hun auto op de groenstrook parkeren als er geen plaats meer is.
Eric van der Putten
7 maart 2008, 10:40
Dus zou je verwachten dat de politie zich toch wel met belangrijkere zaken bezig houdt dan parkeren!
Ook dit is waar...
Martijn Claessen
7 maart 2008, 10:44
Tja er komt politie om de veiligheid te garanderen en zo willen ze de onkosten er weer uithalen. Logisch toch?
Eric van der Putten
7 maart 2008, 10:46
Tja er komt politie om de veiligheid te garanderen en zo willen ze de onkosten er weer uithalen. Logisch toch?
Volgens mij betalen we al genoeg belasting om die veiligheid te garanderen...
Levi de Beer
7 maart 2008, 10:54
Je hebt wel gelijk, echter moet ik wel zeggen dat op Stappegoor (over andere banen kan ik niet oordelen) de mensen hun auto's altijd op een behoorlijk a-sociale manier parkeren. Vaak is de P-plaats vol, maar staan er 10-20-30 auto's dubbel geparkeerd. Pak die mensen aan en niet de mensen die hun auto op de groenstrook parkeren als er geen plaats meer is.
Kunnen we die dubbelparkeerders zelf niet aanpakken? Ik heb daar ook een verschrikkelijke hekel aan. Steek je auto nog een keer achteruit, om hem uiteindelijk precies in het vak te krijgen. Valt wel op dat het steeds vaker die PC-hoofttraktoren zijn die dubbel parkeren. Ik wil helemaal niet generaliseren, maar het valt wel op. Kunnen ze geen wegsleepregeling instellen voor dubbel parkeerders?
Daarnaast hebben we ook de pech dat er in het zwembad ook nogal eens iets is, dus daar zijn ook een hoop auto's van. Vorige keer arriveerde ik pas in de rust tussen de 1e en 2e periode. Toen had ik wel een aantal plaatsen. Dan zijn er schijnbaar mensen van het zwembad weer weg.
Eric van der Putten
7 maart 2008, 10:57
Valt wel op dat het steeds vaker die PC-hoofttraktoren zijn die dubbel parkeren.
Niet alleen die auto's Levi, ook veel gewone kleinere auto's staan giga a-sociaal geparkeerd...
Jan van Son
7 maart 2008, 12:14
Na alle postings te hebben gelezen is het daar in Tilburg maar
een zielige bedoeling. Jeetje zeg hoe beroerd zal het er a.s
vrijdag avond wel niet zijn?
Misschien al die kruikenzeikers dronken van verdriet.
Barry Robeerst
7 maart 2008, 12:15
Ten eerste, als er wat zou gebeuren en de hulpdiensten moeten ingezet worden? als ze dan niet erdoor kunnen krijgen ze dat op hun bord. kunnen we met z'n allen zeiken. Als de hulpdiensten van te voren zoiets hebben van we moeten erdoor kunnen, dus we doen een contole uitschrijven, dan is dat weer niet goed. Kortom wat ze ook doen er komt altijd wel een zinloze thread met klagende mensen LOL
Jan Been
7 maart 2008, 12:40
Ten eerste, als er wat zou gebeuren en de hulpdiensten moeten ingezet worden? als ze dan niet erdoor kunnen krijgen ze dat op hun bord. kunnen we met z'n allen zeiken. Als de hulpdiensten van te voren zoiets hebben van we moeten erdoor kunnen, dus we doen een contole uitschrijven, dan is dat weer niet goed. Kortom wat ze ook doen er komt altijd wel een zinloze thread met klagende mensen LOL
Barry ik vindt het goed dat zij dit doen,afgelopen twee wedstrijden in Tilburg stonden er veel auto`s verkeerd of een auto in twee vakken:evil:,dat zij dit gaan controleren vindt ik goed.:thumsup:
En als er eventueel hulpdiensten aan moeten treden,daar moet je hier ook rekening mee houden.
Veiligheid moet ten alle tijden voorop staan.
Ferdinand van Berlo
7 maart 2008, 12:42
Na alle postings te hebben gelezen is het daar in Tilburg maar
een zielige bedoeling. Jeetje zeg hoe beroerd zal het er a.s
vrijdag avond wel niet zijn?
Misschien al die kruikenzeikers dronken van verdriet.
jan,
kun je even tekst en uitleg geven over je posting. snap er namelijk helemaal geen donder van.
het gaat erover dat er gecontroleerd gaat worden op parkeren.
als je wat kwijt wil tegen alles en iedereen wat tilburg is, staan daarvoor genoeg thread´s op het eredivisie forum
Emile Joosten
7 maart 2008, 12:42
Pas op Remco: ze kennen jou!!!!
Emile Joosten
7 maart 2008, 12:43
Nou moet me toch iets van het hart. Ik heb hier de afgelopen weken vrijwel onophoudelijk berichten gelezen over mensen die in elkaar zijn geslagen in Tilburg en Heerenveen. Ik vind dit verschrikkelijk voor de slachtoffers, en ik hoop (net als alle andere ijshockeyliefhebbers) dat dit geen gewoonte wordt in onze sport.
Helemaal mee eens Jordy.
Maar je kunt ook zeggen: zijn ze tenminste in de buurt!!
Emile Joosten
7 maart 2008, 12:46
En we bedoelen het altijd zo goed Piet!
Vandaag natuurlijk vrij, moet vanmiddag kaarten halen voor diverse fans uit Tilburg en Nimwegen!! Wordt weer gezellig.:drinkers::drinkers:
Emile Joosten
7 maart 2008, 12:48
Vorige keer arriveerde ik pas in de rust tussen de 1e en 2e periode. Toen had ik wel een aantal plaatsen. Dan zijn er schijnbaar mensen van het zwembad weer weg.
Waardevolle, aanvullende tip: kom na de eerste periode!!
Barry Robeerst
7 maart 2008, 12:51
De politie is je beste vriend LMAO
Eric van der Putten
7 maart 2008, 12:52
En we bedoelen het altijd zo goed Piet!
Vandaag natuurlijk vrij, moet vanmiddag kaarten halen voor diverse fans uit Tilburg en Nimwegen!! Wordt weer gezellig.:drinkers::drinkers:
Heb jij vrienden in Nijmegen Emile? ::banplz:: hahahaha geintje!
Eric van der Putten
7 maart 2008, 12:52
De politie is je beste vriend LMAO
Jij hebt ook al vrienden? Niet uit Nijmegen, maar de politie....
Jan Been
7 maart 2008, 13:01
Laten wij nu eens met zijn allen het positieve hiervan in zien,je hebt er alleen maar meer voordelen dan nadelen bij.
Barry Robeerst
7 maart 2008, 13:04
Jan ik ben het met je eens!
Eric van der Putten
7 maart 2008, 13:13
Wat een verbroedering toch weer he LOL ::party::
Jan Been
7 maart 2008, 13:26
Wat een verbroedering toch weer he LOL ::party::
Zo gaan de echte liefhebbers met alkaar om Eric,of wist je dat nog niet.::party::
Eric van der Putten
7 maart 2008, 13:28
Zo gaan de echte liefhebbers met alkaar om Eric,of wist je dat nog niet.::party::
Tuurlijk weet ik dat wel, daarom durf ik ook in jullie uitvak te komen :P
Jurgen van der Laak
7 maart 2008, 13:47
Aan de overzijde van de Ringbaan Zuid is voldoende parkeergelegenheid en van daaruit ben je, vanwege de werkzaamheden op het kruispunt bij Stappegoor, ook nog een veel eerder weg.
fijn dat je dat schrijft Emile,maar aan de overkant(richting trouwlaan)ligt ook alles open.Ik zou dus gewoon op tijd komen.
Eric van der Putten
7 maart 2008, 13:49
fijn dat je dat schrijft Emile,maar aan de overkant(richting trouwlaan)ligt ook alles open.Ik zou dus gewoon op tijd komen.
Dus gewoon op de snelweg parkeren, dat riep Pietje al! ::detective::
Jurgen van der Laak
7 maart 2008, 13:53
dat kan ook ja.Het is wel belachelijk hoe auto's geparkeerd worden op het parkeerterrein.NOg 1 tip om sneller weg te komen vanavond:rij terug in de richting van Goirle.
Wendy Tellers
7 maart 2008, 13:57
Dat is het een met het ander combineren!
Helaas is het blijkbaar noodzakelijk dat er politie en extra beveiliging op de parkeerplaats aanwezig zijn.
De politie is ook slim hoor! Dus die combineren dat met bonnen uitdelen voor fout parkeren.
Het is jammer dat het zo moet, maar ik kan mij er wel iets bij indenken!
Eric van der Putten
7 maart 2008, 13:59
dat kan ook ja.Het is wel belachelijk hoe auto's geparkeerd worden op het parkeerterrein.NOg 1 tip om sneller weg te komen vanavond:rij terug in de richting van Goirle.
Ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss t! Jurgen toch :S hahaha
Jurgen van der Laak
7 maart 2008, 14:01
Shit ja,had ik niet moeten vertellen,nou sta ik zelf vanavond in de rij.Had ik het maar persoonlijk tegen je moeten zeggen vanavond,je zit toch bijna naast me.
Eric van der Putten
7 maart 2008, 14:05
Shit ja,had ik niet moeten vertellen,nou sta ik zelf vanavond in de rij.Had ik het maar persoonlijk tegen je moeten zeggen vanavond,je zit toch bijna naast me.
Ik wist het al hoor hahaha, alleen rij ik door naar het ziekenhuis om daar via de Bikse Bergen naar de snelweg te gaan.
Oeeeeps, nu verlink ik nog meer...
Piet de Kort
7 maart 2008, 14:39
:drinkers:::wavetowel::::devildance::dat kan ook ja.Het is wel belachelijk hoe auto's geparkeerd worden op het parkeerterrein.NOg 1 tip om sneller weg te komen vanavond:rij terug in de richting van Goirle.
Wacht tot 02.00 uur in de kantine, dan is het parkeerterrein bijna leeg!
Wally Götschenberg
7 maart 2008, 14:48
:drinkers:::wavetowel::::devildance::
Wacht tot 02.00 uur in de kantine, dan is het parkeerterrein bijna leeg!
zal de politie ff waarschuwen voor een dronken automobilist die de parkeerplaats gaat verlaten om 2:00
kunnen ze ook eens terecht een bekeuring uitschrijven
Piet de Kort
7 maart 2008, 15:07
zal de politie ff waarschuwen voor een dronken automobilist die de parkeerplaats gaat verlaten om 2:00
kunnen ze ook eens terecht een bekeuring uitschrijven
Ik rij waarschijnlijk met de bus mee naar de Cross in Geleen, Wally! Volgens enkele Tilburgers moet het daar altijd feest zijn! :drinkers:
P.s. Je staat in de line up van het forumteam! Dus vanaf vandaag algehele onthouding, Wally! Jij moet er staan de 19e april 2008! De winst van de grote beker op het RG toernooi 2008 hangt voor 98% van jou af! Hopelijk is de druk niet te groot geworden! ::champ::
Eric van der Putten
7 maart 2008, 15:35
Ik rij waarschijnlijk met de bus mee naar de Cross in Geleen, Wally! Volgens enkele Tilburgers moet het daar altijd feest zijn! :drinkers:
P.s. Je staat in de line up van het forumteam! Dus vanaf vandaag algehele onthouding, Wally! Jij moet er staan de 19e april 2008! De winst van de grote beker op het RG toernooi 2008 hangt voor 98% van jou af! Hopelijk is de druk niet te groot geworden! ::champ::
Piet, ik vertrek nu al. Dan heb ik zekers een plaatsje op het parkeerterrein. ::party::
Tot zo!
Jan van Son
7 maart 2008, 16:11
jan,
kun je even tekst en uitleg geven over je posting. snap er namelijk helemaal geen donder van.
het gaat erover dat er gecontroleerd gaat worden op parkeren.
als je wat kwijt wil tegen alles en iedereen wat tilburg is, staan daarvoor genoeg thread´s op het eredivisie forum
Uitleg oke, Ik sta niet in de weg en ik sta niet op het gras maar gewoon
netjes tussen de div postings. Ik wou alleen maar even tegengas geven
aan de hoogmoed van de div Trappers fans, die schijnbaar al kampioen
zijn en dit moet ik nog even zien. Maar als hoogmoed niet ten val komt
dan mag van mij die spreuk in Tilburg geschrapt worden.En ach tegen
Tilburg heb ik niets ,heb er een leuke tijd gehad.
Eric van der Putten
7 maart 2008, 16:40
Uitleg oke, Ik sta niet in de weg en ik sta niet op het gras maar gewoon
netjes tussen de div postings. Ik wou alleen maar even tegengas geven
aan de hoogmoed van de div Trappers fans, die schijnbaar al kampioen
zijn en dit moet ik nog even zien. Maar als hoogmoed niet ten val komt
dan mag van mij die spreuk in Tilburg geschrapt worden.En ach tegen
Tilburg heb ik niets ,heb er een leuke tijd gehad.
En dus uit je je ongenoegen in een draadje wat daar helemaal over gaat, heel erg logisch LOL
::party::
Sven van de Wall
8 maart 2008, 09:04
heel fijn emile, alleen jammer dat ik het nu pas lees
Piet de Kort
8 maart 2008, 15:05
heel fijn emile, alleen jammer dat ik het nu pas lees
Beter laat dan nooit, Sven! Is het je nog gelukt met de Tilburgse vrouwen???? ::worship::
Sven van de Wall
8 maart 2008, 15:11
Ik moet Joep gelijk geven de limburgse vrouwen zijn mooier dan de tilburgse vrouwen
Jan Hofstede
8 maart 2008, 16:15
Ik moet Joep gelijk geven de limburgse vrouwen zijn mooier dan de tilburgse vrouwen
Lijkt haast op een uitspraak van een gefrustreerde rokkenjager die naast de pot gepist heeft....
Maar Sven,
Vindt je dat gek..., met dat lelijke blauw/geel tunique over je schouders.... en ik had je nog zo gewaarschuwd.....::party::
Jan Been
8 maart 2008, 17:52
Lijkt haast op een uitspraak van een gefrustreerde rokkenjager die naast de pot gepist heeft....
Maar Sven,
Vindt je dat gek..., met dat lelijke blauw/geel tunique over je schouders.... en ik had je nog zo gewaarschuwd.....::party::
Had jij ook niet een paar weken terug zo`n lelijk geel geval om je nek hangen.:evil:
Sven van de Wall
8 maart 2008, 17:52
Ik kan niet echt zeggen dat ik naast de pot heb gepist,Ik moet nog eens terug
Sven van de Wall
8 maart 2008, 17:53
Ben je vanavond in de cross Jan? dan neem ik die toeter mee
Jan Been
8 maart 2008, 18:18
Ben je vanavond in de cross Jan? dan neem ik die toeter mee
Op de zaterdag ben ik er altijd te vinden Sven,tot straks dan maar zolang je dat vieze vuile gele shirt en sjaal maar weglaat anders steek ik ze persoonlijk in de fik.
Sven van de Wall
8 maart 2008, 18:21
shit dan weet ik niet wat ik aan moet trekken
Jan Been
8 maart 2008, 18:37
shit dan weet ik niet wat ik aan moet trekken
Kijk dat probleem alle trappers,dus niet meer doen Sven en trouwens het staat je voor geen meter je kon wel als pispaal gebruikt zijn gisterenavond.
Sven van de Wall
8 maart 2008, 18:41
Kijk dat probleem alle trappers,dus niet meer doen Sven en trouwens het staat je voor geen meter je kon wel als pispaal gebruikt zijn gisterenavond.
Ik beloof niks
Jan Hofstede
8 maart 2008, 19:36
Had jij ook niet een paar weken terug zo`n lelijk geel geval om je nek hangen.:evil:
Beslist niet....!!
Sven van de Wall
8 maart 2008, 19:37
Beslist niet....!!
volgens mij zijn er fotos van Jan
Jan Been
8 maart 2008, 19:46
Sven zoek ie even op je hebt toch niets beters te doen,hou ik Heerenveen-Den Haag wel in de gaten.::party::
Sven van de Wall
8 maart 2008, 19:47
Ja is goed
Jan Hofstede
8 maart 2008, 19:48
5 pinten voor jou, als je die voor morgenavond hier op het forum krijgt... zo niet.. 5 pinten voor mij... Deal...???
Jan Hofstede
8 maart 2008, 19:50
Sven zoek ie even op je hebt toch niets beters te doen,hou ik Heerenveen-Den Haag wel in de gaten.::party::
Kan ie lang zoeken.... Waarschijnlijk bedoel je die foto's waar Tilbo's het blauw/witte eaterssjaaltje om hebben...::party::
Jan Been
8 maart 2008, 19:51
Kan ie lang zoeken.... Waarschijnlijk bedoel je die foto's waar Tilbo's het blauw/witte eaterssjaaltje om hebben...::party::
Ik weet het echt niet Jan.:RedFace:
Sven van de Wall
8 maart 2008, 19:51
5 pinten voor jou, als je die voor morgenavond hier op het forum krijgt... zo niet.. 5 pinten voor mij... Deal...???
Jan dat vind ik een hele mooie deal daar wil ik mij wel aan houden
Hans Maertzdorff
8 maart 2008, 19:54
Jan dat vind ik een hele mooie deal daar wil ik mij wel aan houden
Gewoon ff gaan photoshoppen, dan kan je Jan zelfsnog in een trappers shirt laten zien::party::
Sven van de Wall
8 maart 2008, 19:55
Ik krijg nu al dorst
Jan Hofstede
8 maart 2008, 19:59
Gewoon ff gaan photoshoppen, dan kan je Jan zelfsnog in een trappers shirt laten zien::party::
Haha..strak plan Maertzdorff... maar waarschijnlijk ook de enige methode om zo'n foto hier op het forum te krijgen....::detective::
Jan Hofstede
8 maart 2008, 20:00
Ik krijg nu al dorst
Dat wordt een probleem...Sven,... En 5 biertjes voor mij...en aan je eigen behoeften voorzien... Gaat geld kosten...
Sven van de Wall
8 maart 2008, 20:05
[quote=Jan Hofstede;31577]Dat wordt een probleem...Sven,... En 5 biertjes voor mij...en aan je eigen behoeften voorzien... Gaat geld kosten...[/quoteMijn eigen behoefte is niet zo groot hoor
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.