PDA

View Full Version : Interessante advertentie op ebay

Abe Brouwer
7 maart 2008, 08:17
http://search.ebay.com/_W0QQsassZpeiner_verkaufsagentur

Uitzoeken maar!

Jos Buter
7 maart 2008, 08:53

Uitzoeken maar!

Juist.... die Hoogsteen is van mij. Jullie kunnen ophouden met bieden :-)

Jeroen Zabel
7 maart 2008, 09:04

Waar zie jij die van Hoogsteen ??

Lou-Ann Bartels
7 maart 2008, 09:06

De Hoogsteentjes waren mijn vriendjes (buurmannen) ! Waar vind jij dat shirt trouwens? Ik zie hem nergens staan, misschien een nieuw brilletje nodig?...

Eric van der Putten
7 maart 2008, 09:07
Geloof je dat zelf nou? Gameworns voor die prijzen? En zo veel...

Zal mij benieuwen of ook maar iemand werkelijk een shirt thuis gestuurd krijgt! ::detective::

Remco Bambacht
7 maart 2008, 09:13

Afblijven Buter!!

Abe Brouwer
7 maart 2008, 09:18
Geloof je dat zelf nou? Gameworns voor die prijzen? En zo veel...

Zal mij benieuwen of ook maar iemand werkelijk een shirt thuis gestuurd krijgt! ::detective::
Deze verkoper heeft 226 beoordelingen die allemaal positief zijn. Mocht hij de boel belazeren dan krijgt hij een hele reeks negatieve beoordellingen. En dat is zeker geen goede reclame als je op ebay handelt! En het zijn shirts van niet echt grote bekende teams.

Lou-Ann Bartels
7 maart 2008, 09:23
Afblijven Buter!!

Potverdikkie. Willen we nu allemaal een Hoogsteen shirt? Had ik hem nu maar destijds gekocht, of aan ze gevraagd toen ze nog vlak naast me woonden.

P.s. als het er bij staat van wie is die dan, van Kevin of van David?

Eric van der Putten
7 maart 2008, 09:26
Deze verkoper heeft 226 beoordelingen die allemaal positief zijn. Mocht hij de boel belazeren dan krijgt hij een hele reeks negatieve beoordellingen. En dat is zeker geen goede reclame als je op ebay handelt! En het zijn shirts van niet echt grote bekende teams.

Ik hoop het voor jullie. Toch vind ik de startprijs aan de lage kant...

Remco Bambacht
7 maart 2008, 10:00
Potverdikkie. Willen we nu allemaal een Hoogsteen shirt? Had ik hem nu maar destijds gekocht, of aan ze gevraagd toen ze nog vlak naast me woonden.

P.s. als het er bij staat van wie is die dan, van Kevin of van David?

Van King Kevin...

Lou-Ann Bartels
7 maart 2008, 10:09
Van King Kevin...

Chips. Kan het nog steeds niet vinden, niet op naam en niet op nummer (had rugnummer #32 als ik het me goed herinner).

Abe Brouwer
7 maart 2008, 10:11
Chips. Kan het nog steeds niet vinden, niet op naam en niet op nummer (had rugnummer #32 als ik het me goed herinner).
Het is het 8e shirt.

Lou-Ann Bartels
7 maart 2008, 10:20
Het is het 8e shirt.

Aha, is dit shirt van het nationale team? #10 had hij n.l. niet in A'dam.

Joep Meijsen
7 maart 2008, 10:29
Niemand ge?nteresseerd in Houben?

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is het shirt van Hoogsteen dat uit Estland. Zou er nog bloed opzitten van de vechtpartij waarmee hij zijn Oranje-loopbaan helaas nu lijkt te hebben afgesloten?

Wat een fijne ijshockeyer was dat toch. Een van mijn all time favorieten.

Dertig euro is nog niet duur. Misschien ga ik ook maar meebieden, al kan ik nooit op tegen een hotshot uit Londen natuurlijk :-)

Joep Meijsen
7 maart 2008, 10:32
Iemand enig idee in welk jaar Nederland Warsteiner als shirtsponsor had?

Abe Brouwer
7 maart 2008, 10:37
Het shirt van Hoogsteen gaat nu heel snel. Op pagina 2 staan ook nog shirts van #15 Houben en #18 Slagmolen. Dat zijn shirts met het oude NIJB-logo erop.

Lou-Ann Bartels
7 maart 2008, 10:38
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is het shirt van Hoogsteen dat uit Estland.

Waar je toen ook zo mooi verslag van deed?
Waar al die mooie dames rondliepen?

Fintan Planting
7 maart 2008, 10:46
Waar je toen ook zo mooi verslag van deed?
Waar al die mooie dames rondliepen?
Ja, dat was Joep. Die bleef maar doorgaan over die vrouwen daar...

Lou-Ann Bartels
7 maart 2008, 10:52

Echt wel!.....
Geeft niet hoor Joep, haha. Ik vond dat erg komisch, zo ingespannen verslag doen en toch zo afgeleid door de schoonheden.

Fintan Planting
7 maart 2008, 10:55
Echt wel!.....
Geeft niet hoor Joep, haha. Ik vond dat erg komisch, zo ingespannen verslag doen en toch zo afgeleid door de schoonheden.
De rest van onze groep probeerde het serieus te houden, waardoor er uiteindelijk nog best een redelijk product uit is gekomen :grin: Was wel een erg leuk WK...

Joep Meijsen
7 maart 2008, 11:05

Volgens mij moet ik de verslagen van toen nog maar een keer doorkijken ::detective::

Abe Brouwer
7 maart 2008, 11:57
Het Slovenie-shirt van # 20 Simsic staat al op ruim $79. Die van Hoogsteen staat op ruim $48. Op Houben en Slagmolen nog geen bod.

Jos Buter
7 maart 2008, 12:39
Afblijven Buter!!

Dat shirt komt hier mooi in London te hangen naast de Sherban en de Gretzky.

Fintan hou nou maar op te bieden. Heeft geen zin. Je jaagt me enkel nodeloos op kosten. :-)

Michael van Opstal
7 maart 2008, 13:28
Ach Fintan stel je toch een bruikleen voor aan Jos!
Is hij vast wel voor te porren....

Remco Bambacht
7 maart 2008, 13:37

Fintan hou nou maar op te bieden. Heeft geen zin. Je jaagt me enkel nodeloos op kosten. :-)

Straks is het nog voordeliger om Kevin een jaar bij Nijmegen te laten spelen :-)

Lou-Ann Bartels
7 maart 2008, 13:39
Straks is het nog voordeliger om Kevin een jaar bij Nijmegen te laten spelen :-)

Nee hoor, in Amsterdam!

Fintan Planting
7 maart 2008, 13:46

We zullen eens kijken wiens portemonnee dieper is :Dreig:

Stuur me maar een PB, dan hoeven we elkaar inderdaad niet onnodig op kosten te jagen. :grin:

Fintan Planting
7 maart 2008, 13:47
Ach Fintan stel je toch een bruikleen voor aan Jos!
Is hij vast wel voor te porren....
Een soort wisseltrofee. Is ook leuk inderdaad... :)

Jordy Rutten
7 maart 2008, 14:43
Ik had eigenlijk wel interesse voor de Deense Jersey. Maar ik heb geen zin om vermoord te worden door moslimextremisten.::cry2::

Dus ik denk dat ik voor de Finse ga, ook wel mooi.::suomi::

Jos Buter
7 maart 2008, 14:55
We zullen eens kijken wiens portemonnee dieper is.

Dat is een gevaarlijke uitspraak. Maar als je dat wil meten,.... dan zullen we dat maar moeten doen.

(Ik zal je na afloop van de veiling in elk geval een mooie foto van het shirt sturen :-)

.

Fintan Planting
7 maart 2008, 15:07
Dat is een gevaarlijke uitspraak. Maar als je dat wil meten,.... dan zullen we dat maar moeten doen.

(Ik zal je na afloop van de veiling in elk geval een mooie foto van het shirt sturen :-)

.
Ja, dat is zeker een gevaarlijke uitspraak. Als mijn vrouw dit leest wordt het een zwaar weekend. Maar goed dat die veiling pas volgende week afloopt...

Jos Buter
7 maart 2008, 15:26
Ja, dat is zeker een gevaarlijke uitspraak. Als mijn vrouw dit leest wordt het een zwaar weekend. Maar goed dat die veiling pas volgende week afloopt...

Zoals je zelf in je onderschrift hebt laten blijken: "Family, religion, friendship. These are the demons you must slay if you wish to succeed in business." ::cool::

Fintan Planting
7 maart 2008, 15:29
Zoals je zelf in je onderschrift hebt laten blijken: "Family, religion, friendship. These are the demons you must slay if you wish to succeed in business." ::cool::
Ik denk dat je weer eens twee mensen van ijshockey.com door elkaar haalt ::whiterant::

Jos Buter
7 maart 2008, 15:49
Ik denk dat je weer eens twee mensen van ijshockey.com door elkaar haalt ::whiterant::

Dat gebeurt me nog wel eens...... het onderschrift blijft echter passend.

Ivo Willems
7 maart 2008, 16:00
Denk dat ik me maar beter niet met deze bieding kan gaan bemoeien, ik vertrouw de diepte van jullie portemonee niet echt, zou het niet redden ;)

Remco Bambacht
7 maart 2008, 16:37
Gaan jullie maar voor de NL shirtjes..ik ga voor de Lietuva shirtjes!

Jos Buter
7 maart 2008, 16:57
Gaan jullie maar voor de NL shirtjes....ik ga voor de Lietuva shirtjes!

Jammergenoeg zit er geen shirt bij van die Roemeen met dat supervermoeide gezicht van het WK in Eindhoven zo`n 3 jaar terug #24 Mihai Stoiculescu. Dat was pas een ontzettende anti-held. Zelden iemand gezien die zo moedeloos uit zijn ogen kon kijken. Was direct gefascineert door die vent.

NL Team doctor Bas "Hou mijn biertje even vast, ik moet even wat hechten" Visser heeft toen nog geprobeerd een mooi handeltje voor me op te zetten met de Roemeense kleedkamer, maar held Stoiculescu had zijn shirt al beloofd aan zij zoontje omdat het zijn laatste WK zou worden. Zeg nou eerlijk, daar kan niemand tegen op bieden. Bas kreeg wel wat shirt, trainingspakken, sticks en andere prullaria van andere Roemenen aangeboden, maar dat was toch niet de hoofdprijs: Het shirt van anti-held Stoicu.

.

Remco Bambacht
7 maart 2008, 17:02
Helemaal mee eens Jos! Bij alle ijshockey.com leden heeft Stoicu ook veel indruk gemaakt!

Jos Buter
7 maart 2008, 17:12
Bij alle ijshockey.com leden heeft Stoicu ook veel indruk gemaakt!

Dat weet ik, want ik heb op een avond na de wedstrijden in de bar nog eens een 15 minuten durende eloquentia van een behoorlijk benevelde Joep moeten aanhoren over de heldendaden van deze tot dan toe volstrekt onbekende Roemeen.

.

.

Hans Maertzdorff
7 maart 2008, 18:30

En dat de laatste minuten de biedingen pas komen, ik bied ook altijd pas de laatste minuut of de laatste 10 sec.

Abe Brouwer
8 maart 2008, 00:53
Op Slagmolen en Houben intussen ook geboden. Hoogsteen blijft op $48 staan.

Ivo Willems
8 maart 2008, 09:19
En dat de laatste minuten de biedingen pas komen, ik bied ook altijd pas de laatste minuut of de laatste 10 sec.

Dat had ik ook verwacht op mn gesigneerde Patrick Roy Stanley Cup 2001 Jersey, maar had 4 dagen voor het einde al een bod geplaatst wat net over de huidige nummer 1 was (2,50 dollar meer) en dit bleek al voldoende te zijn. Ben wel tot laat opgebleven om er zeker van te zijn dat ik zou winnen, maar dit bleek één van de weinige te zijn waar er niets meer geboden word.

Je kan dus geluk hebben ;)

Abe Brouwer
8 maart 2008, 09:50
Het is inderdaad geen gek idee om pas tot aan het einde te wachten. Je moet natuurlijk niet zelf de prijs gaan opdrijven. Als het goed is loopt de bieding a.s. vrijdag rond 12.00 af. Ben wel benieuwd hoe die meneer aan al die shirts komt!

Abe Brouwer
8 maart 2008, 16:45
Het shirt van Hoogsteen gaat duur worden: nu al $62! Zou wel eens de $100 halen.

Sven van de Wall
8 maart 2008, 19:25

Uitzoeken maar!
heb ik geen geld voor

Abe Brouwer
10 maart 2008, 10:43
Vreemd: het shirt van Slagmolen is nu al $78! Dit is toch Kees Slagmolen van Utrecht? Blijkbaar is dit shirt gewild na het kampioenschap in Utrecht. Blijkbaar wil een Utrecht-fan gekleed zijn volgend seizoen in de eredivisie.

Dennis Albers
10 maart 2008, 19:16
Het game-worn shirt van Borat (http://cgi.ebay.com/589-ICE-HOCKEY-SHIRT-WORN-JERSEY-KAZAKHSTAN-17_W0QQitemZ120229536208QQihZ002QQcategoryZ100297Q QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohost ing) hangt er ook :-)

Abe Brouwer
10 maart 2008, 22:18
De Hoogsteen-liefhebbers moeten flink dokken voor zijn shirt: $116 inmiddels.
Wie van jullie is de prijs aan het opdrijven?

Jos Buter
10 maart 2008, 22:47
De Hoogsteen-liefhebbers moeten flink dokken voor zijn shirt: $116 inmiddels.
Wie van jullie is de prijs aan het opdrijven?

Ik niet.... welke fl@pdrol zit er aan mijn shirt ???? Niet weer Fintan ????

Fintan Planting
11 maart 2008, 09:05
Niet weer Fintan ????
Nee, hoor. Na mijn eerste bod ben ik nu keurig aan het wachten tot vlak voor de deadline. Het heeft niet zo veel zin om de prijs nu al op te gaan drijven. Ik zie je wel bij de finish, Jos!

Jos Buter
11 maart 2008, 15:39
Ik zie je wel bij de finish, Jos!
Om maar eens een sport-analogie te gebruiken:

Het is net fietsen...... je moet ook niet op de eerste col er als een idioot vandoor gaan, pas als je bij Bourg d'Oisans rechts het bruggetje over gaat, moet je aanzetten voor de 21 bochten naar de Alpe :-)

Abe Brouwer
12 maart 2008, 10:37
Iemand enig idee in welk jaar Nederland Warsteiner als shirtsponsor had?
Volgens mij was warsteiner tot einde jaren 90 IIHF-sponsor. Ik meen dat Oranje in 1996 met de oude logo's speelde en in 1999 in de nieuwe logo's. Geen idee hoe het in 1997 en 1998 was.

Abe Brouwer
14 maart 2008, 09:09
Een zeer bekende forumlid is de prijs van het Houben-shirt enorm aan het opdrijven.......::limburg::::limburg::

Fintan Planting
14 maart 2008, 09:31
Een zeer bekende forumlid is de prijs van het Houben-shirt enorm aan het opdrijven.......::limburg::::limburg::
Valt nog steeds best mee, toch? Het hinderlijke is dat je bij eBay de automatische verhogingen van een ander niet ziet. Daardoor lijkt het in eerste instantie nu net of dat forumlid in zijn eentje de prijs aan het opdrijven is.

Ik hoop niet voor Jos dat hij vanavond sociale verplichtingen heeft, want het kan bij dat bieden op het Hoogsteen-shirt wel eens een latertje gaan worden...

Ro Herregraven
14 maart 2008, 09:45
Valt nog steeds best mee, toch? Het hinderlijke is dat je bij eBay de automatische verhogingen van een ander niet ziet. Daardoor lijkt het in eerste instantie nu net of dat forumlid in zijn eentje de prijs aan het opdrijven is.

Daar ben ik, eBay rookie, nu ook achter, ja.
Elke keer als ik een hoger bod doe, wordt ik automatisch weer met 50 cent overboden...
Erg irritant.
Nog irritanter is dat het een of andere Tsjech is, die Houben nooit heeft zien spelen.

Fintan Planting
14 maart 2008, 10:01
Elke keer als ik een hoger bod doe, wordt ik automatisch weer met 50 cent overboden...
Erg irritant.
Nog irritanter is dat het een of andere Tsjech is, die Houben nooit heeft zien spelen.
Die Tsjech heeft een maximumbedrag ingegeven dat hij het shirt waard vindt, dus er komt ergens wel een keer een einde aan.

Het werkt andersom net zo trouwens. Als jij euro 50,- voor dat shirt over hebt, dan kun je dat rustig ingeven. Je bod komt op eBay te staan als vijftig cent of een euro boven het maximum-bedrag dat die ander had ingegeven (mits dat onder de vijftig euro was). Pas als er iemand verder tegenop gaat bieden stijgt je bod mee tot jouw maximumbedrag.

Hans Maertzdorff
14 maart 2008, 10:04
Erg irritant.

Dat krijg je als je een bod ingeeft wat vele malen hoger is dan wat het artikel staat, dat is wel een manier om je te verzekeren van een artikel, anderen worden er vaker moedeloos van en laten het schieten.

Abe Brouwer
14 maart 2008, 10:04
Aha, dat maximumbod. Wat die Tsjech betreft: die wil waarschijnlijk een NL-shirt hebben en die van Houben is op dit moment het goedkoopste. Vergis je niet, er zijn wel degelijk buitenlandse ijshockeyfans die graag een NL-shirt willen hebben. Wat ik weer niet begrijp waarom die van Slagmolen zo hoog staat. Ik zelf wacht altijd tot op het laatste moment. Dan kan ik ook eventueel besluiten of ik wel bereid ben een bepaalde prijs te betalen.

Hans Maertzdorff
14 maart 2008, 10:07
Aha, dat maximumbod. Wat die Tsjech betreft: die wil waarschijnlijk een NL-shirt hebben en die van Houben is op dit moment het goedkoopste. Vergis je niet, er zijn wel degelijk buitenlandse ijshockeyfans die graag een NL-shirt willen hebben. Wat ik weer niet begrijp waarom die van Slagmolen zo hoog staat. Ik zelf wacht altijd tot op het laatste moment. Dan kan ik ook eventueel besluiten of ik wel bereid ben een bepaalde prijs te betalen.

Ik bied altijd de laatste 10 sec Abe, werkt zeer goed, en meestal heb je dan het item gewonnen, mits de prijs natuurlijk niet te hoog opgedreven is.

Stefan Bouma
14 maart 2008, 11:18
Degene met het hoogste bod op Hoogsteen is Frosken, zag zijn naam ook een keer op een ander forum, deze man heeft heel veel Jerseys van nationale teams hier is zijn afdeling IIHF shirts:

http://www.frosken.com/hockey/iihf.html

Volgens mij heeft hij nog geen NL shirtje dus....

Succes iedereen!

Fintan Planting
14 maart 2008, 20:10
Jij bent vast niet Towsen26, of wel Jos? :cry:

Edwin Grouwstra
14 maart 2008, 20:22
Mijn bod, op 6 sec. voor het einde, was hoger dan het winnende.
Kwam iets te laat door, baalluh !!!

Fintan Planting
14 maart 2008, 20:25
Mijn bod, op 6 sec. voor het einde, was hoger dan het winnende.
Kwam iets te laat door, baalluh !!!
Dat is het nadeel van laat bieden. Ik heb ook wel eens gehad dat ik bij een veiling op het laatste moment wilde bieden en dat de verbinding even haperde. Helaas pindakaas ::cheersad::

Abe Brouwer
15 maart 2008, 12:50
Heeft een van jullie nou dat Hoogsteen shirt te pakken gekregen?

Ro Herregraven
16 maart 2008, 19:35
Fuk, al ruim 82 euro voor 't shirt van Houben. Nou haak ik af...

Remco Bambacht
16 maart 2008, 19:48
YESSSSSSSSSSS! heb de game-worn van cultheld Bauba te pakken voor slechts 90 euritjes!

Ro Herregraven
16 maart 2008, 20:25
Houben is uiteindelijk voor 86,75 de deur uit gegaan.

Maar niet naar mij

:-(

Abe Brouwer
16 maart 2008, 21:10
Alle shirts zijn verkocht. Er was een Italie shirt die iets van $300 opleverde.

Jos Buter
17 maart 2008, 11:32
Jij bent vast niet Towsen26, of wel Jos? :cry:

Eh nee.

Mijn vlucht naar NL had 1,5 uur vertraging Vrijdagmiddag waardoor ik nog strak boven het kanaal hing. Ik had met mijn blackberry willen bieden zo`n halve minuut voor 't verstrijken van de markt. Risico genomen en verloren heet dat. Ik baal er wel van. Ontzettende bagger, maar het is niet anders.

.

Remco Bambacht
19 maart 2008, 19:24
Mijn Bauba shirtje is binnen! Geweldig, ben helemaal trots! Abe, bedankt voor het plaatsen van de ebay advertenties!