PDA

View Full Version : Vermist..

Fernon Lemmens
2 maart 2008, 21:51
Ik was vanavond in Geleen en wie miste ik daar:
Pietje en Emiel.
Zo`n mooie wedstrijd zonder rotzooi en toch waren jullie er niet, hoe kan dit :?:

Ralph Heijnen
2 maart 2008, 21:53
Van Piet weet ik het, deze ligt onder de warme lappen met een flinke griep.

Van Emile weet ik het niet.

Frans Pluijmers
3 maart 2008, 00:03
Piet, Je hoort en ziet hem nu niet. Is wel rustig nu op het Forum zonder Pietje

Piet de Kort
3 maart 2008, 20:42
Piet, Je hoort en ziet hem nu niet. Is wel rustig nu op het Forum zonder Pietje

Ben er weer op het forum, Frans! Nog niet helemaal toppie maar vrijdag ben ik er hopelijk weer bij de wedstrijd! Ik kan jullie namelijk niet missen! ::wavetowel::

Annet Boers
3 maart 2008, 20:45
Ben er weer op het forum, Frans! Nog niet helemaal toppie maar vrijdag ben ik er hopelijk weer bij de wedstrijd! Ik kan jullie namelijk niet missen! ::wavetowel::

t was zooooo lekker rustig! zucht:wink:

Piet de Kort
3 maart 2008, 20:49
t was zooooo lekker rustig! zucht:wink:

Veel te rustig! Was niets aan! Heb een gedeelte gelezen, Annet! Ook jij hebt mij gemist! Ik weet het zeker! ::devildance::

Annet Boers
3 maart 2008, 20:50
Veel te rustig! Was niets aan! Heb een gedeelte gelezen, Annet! Ook jij hebt mij gemist! Ik weet het zeker! ::devildance::

in zoverre je kiespijn kan missen!!::party::

Piet de Kort
3 maart 2008, 23:04
in zoverre je kiespijn kan missen!!::party::

Kom op Den Haag, win a.s. zaterdag maar in Thialf! Zijn die Friezeveners ook weer effe stil! ::detective::

Annet Boers
3 maart 2008, 23:07
Kom op Den Haag, win a.s. zaterdag maar in Thialf! Zijn die Friezeveners ook weer effe stil! ::detective::

geef maar toe pietje... jij hebt MIJ gemist en niet andersom....::party::

Piet de Kort
3 maart 2008, 23:10
geef maar toe pietje... jij hebt MIJ gemist en niet andersom....::party::

Wel je beterschapskaartje, ja! ::wheelchair::

Annet Boers
3 maart 2008, 23:11
Wel je beterschapskaartje, ja! ::wheelchair::

heb je die niet gehad???? zie, had de postbode toch nog de carnaval in zijn benen

Piet de Kort
3 maart 2008, 23:19
heb je die niet gehad???? zie, had de postbode toch nog de carnaval in zijn benen

Wacht maar tot ik volgend seizoen naar Thialf kom! Dit jaar wordt Den Haag onze tegenstander in de finale!!! :supz:::wavetowel::::devildance::

Annet Boers
3 maart 2008, 23:22
Wacht maar tot ik volgend seizoen naar Thialf kom! Dit jaar wordt Den Haag onze tegenstander in de finale!!! :supz:::wavetowel::::devildance::

we hebben zeker nog niet gewonnen van den haag. zaterdag zal hopelijk duidelijk zijn of we er staan... of nog niet...hmmmm... gaan uit van het beste natuurlijk en dat is.... WINNEN

wat wel duidelijk is... als jullie je thuiswedstrijden blijven verliezen zien we jullie idd pas volgend seizoen weer!!!!!

Annet Boers
3 maart 2008, 23:58
Piet,

Kan je deze topic niet meer vinden of heb ik je grootste angst uitgesproken,::cry2:: dat je nu aan het bijkomen bent??? je bent zo stil....:Puh2:

Piet de Kort
4 maart 2008, 08:14
Piet,

Kan je deze topic niet meer vinden of heb ik je grootste angst uitgesproken,::cry2:: dat je nu aan het bijkomen bent??? je bent zo stil....:Puh2:

Neen Annet, ik kon/kan niet te lang opblijven! Ik moest gaan rusten! Tevens moet ik mijn krachten sparen voor vrijdag! Ben nog steeds een beetje ziek! :Crowd:

P.s. Ik heb niet over jou gedroomd! Sorry! ::tease::

Jan van Son
4 maart 2008, 08:27
[quote=Piet de Kort;29869]Neen Annet, ik kon/kan niet te lang opblijven! Ik moest gaan rusten! Tevens moet ik mijn krachten sparen voor vrijdag! Ben nog steeds een beetje ziek! :Crowd:

Pas nou maar op, zo als het de afgelopen weken geweest is,
ben je zaterdag weer ziek en dan niet van de griep.

Annet Boers
4 maart 2008, 18:38
[quote=Piet de Kort;29869]Neen Annet, ik kon/kan niet te lang opblijven! Ik moest gaan rusten! Tevens moet ik mijn krachten sparen voor vrijdag! Ben nog steeds een beetje ziek! :Crowd:

Pas nou maar op, zo als het de afgelopen weken geweest is,
ben je zaterdag weer ziek en dan niet van de griep.

waarom denk je dat Piet nu al zo vroeg in zijn bedje ligt.... hij is al aan het voorslapen omdat hij weet dat hij straks nachten wakker zal liggen!::party::

Piet de Kort
4 maart 2008, 20:25
[quote=Jan van Son;29873]

waarom denk je dat Piet nu al zo vroeg in zijn bedje ligt.... hij is al aan het voorslapen omdat hij weet dat hij straks nachten wakker zal liggen!

Ik ken mensen uit Friezeveen die dat vorig seizoen wel hebben gehad! ::champ:: Ikke nog nooit! Ik zal dat ook niet vlug hebben! Na een verloren partijtje en enkele pilsjes, slaap ze toch al heel gauw en vaak lang! :supz:::wavetowel:::drinkers:

Jan van Son
4 maart 2008, 22:28
[quote=Annet Boers;29981]

Ik ken mensen uit Friezeveen die dat vorig seizoen wel hebben gehad! ::champ:: Ikke nog nooit! Ik zal dat ook niet vlug hebben! Na een verloren partijtje en enkele pilsjes, slaap ze toch al heel gauw en vaak lang! :supz:::wavetowel:::drinkers:

Als grote kerel ga je je verdriet toch niet verdrinken.
Ga liever naar de Febo en neem een geleenburger
en pak dan ook maar met Emile een bamischijf.

Piet de Kort
4 maart 2008, 23:06
[quote=Piet de Kort;30030]

Als grote kerel ga je je verdriet toch niet verdrinken.
Ga liever naar de Febo en neem een geleenburger
en pak dan ook maar met Emile een bamischijf.

Verdriet verdrinken, Jan? Welk verdriet? Na enkele biertjes geen vette snacks meer voor mij, Jan! Enne Ome Emile neemt dan liever een MC Flurry bij de MC! ::wavetowel::

Sven van de Wall
4 maart 2008, 23:07
Piet ik ga slapen maak jij het licht uit op het forum? hahaha

Piet de Kort
4 maart 2008, 23:15
Piet ik ga slapen maak jij het licht uit op het forum? hahaha

Sven, nu al?????? Blijf nog effe! ::wavetowel::

Sven van de Wall
4 maart 2008, 23:17
ah ok dan omdat je het zo lief vraagt

Piet de Kort
4 maart 2008, 23:18
ah ok dan omdat je het zo lief vraagt

Dus de familie vd Wall komt vrijdag naar de Stappegoor Arena???? Of moet je weer werken? :drinkers:

Sven van de Wall
4 maart 2008, 23:24
ik heb mij al opgeven voor de bus onder voor behoud ik hoor donderdag of ik moet werken de rest komt zowiezo dus het vak is al vol (lol)

Piet de Kort
4 maart 2008, 23:38
ik heb mij al opgeven voor de bus onder voor behoud ik hoor donderdag of ik moet werken de rest komt zowiezo dus het vak is al vol (lol)

Ik zal het doorgeven aan de horeca van de Stappegoor Arena!!!! Kinderkola light was het toch, he Sven! ::happy::::gowild::::devildance::

Sven van de Wall
5 maart 2008, 18:06
ja zonder prik