View Full Version : Eaters - Trappers, game 4
Eric van der Putten
2 maart 2008, 16:48
Zo... had eigenlijk willen gaan, maar helaas, zit er niet in.
Ben benieuwd wat deze avond gaat brengen. Ik hoop in ieder geval wel dat de negatieve zaken van de afgelopen tijd eindelijk eens over zijn.
Ik gok voor vanavond een kleine overwinning voor de Trappers, misschien zelfs wel in OT. 2-3 of 3-4.
Laurens de Jager
2 maart 2008, 17:00
ik vrees het ergste bij mij komen ze te laks over alsof ze het wel ff zullen doen ze spelen slap en ongëinspireerd en als dat niet veranderd halen ze de serie ook niet... maar goed we zullen zien
Michel Heerkens
2 maart 2008, 17:04
ik vrees het ergste bij mij komen ze te laks over alsof ze het wel ff zullen doen ze spelen slap en ongëinspireerd en als dat niet veranderd halen ze de serie ook niet... maar goed we zullen zienJe slaat de spijker op z'n kop Laurens. Trappers is niet scherp genoeg op het moment dat de eerste puck op het ijs komt. Daarbij worden ze als het ware overbluft door de werklust en de inzet die Geleen aan de dag legt. Tevens zijn sommige spelers met totaal andere dingen bezig als met het spelen van hun eigen spelletje. Indien ze erin slagen om hun eigen spelletje te spelen, dan hebben ze een gerede kans. Anders............ ::detective::
Richard Vader
2 maart 2008, 17:06
T is nog steeds voor iedereen er op of eronder ik hoop natuurlijk voor de eaters erop! Maar t zal spannend blijven! Laten we gewoon met zijn allen genieten van een waarschijnlijk zeer mooie pot ijshockey vanavond!
Eric van der Putten
2 maart 2008, 18:58
Gooooooooooooooooien maar, zou ik zeggen!
En dan bedoel ik niet flesjes en containers, maar gewoon de puck op het ijs! ::party::
Joep Meijsen
2 maart 2008, 18:59
Volgens mij is het uitverkocht hier. De blauwe duivels zijn op het ijs. Ik zal proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van het wedstrijdverloop. De spelers schaatsen het ijs op. Voor het eerst in deze serie vier officials op het ijs.
Michel Heerkens
2 maart 2008, 19:00
Gooooooooooooooooien maar, zou ik zeggen!
En dan bedoel ik niet flesjes en containers, maar gewoon de puck op het ijs! ::party::Yep, I'm ready ::detective::
Let's drop the puck.....
Eric van der Putten
2 maart 2008, 19:00
Volgens mij is het uitverkocht hier. De blauwe duivels zijn op het ijs. Ik zal proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van het wedstrijdverloop. De spelers schaatsen het ijs op. Voor het eerst in deze serie vier officials op het ijs.
Daar gaan we dan!
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:01
Eatersstruck klinkt door de speakers van Glanerbrook en vooralsnog is het gezellig hier. Zoals gezegd fors gevuld. Dat geldt ook voor de perstribune trouwens. De teams in een huddle en daarna gaan we beginnen. Ik heb er zin in na de toch wat teleurstellende wedstrijd gisteren in Heerenveen die uiteindelijk redelijk makkelijk werd gewonnen door Flyers.
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:02
Eerste face-off Stienstra tegen Stasiuk en Stienstra wint.
Joost van Heeswijk
2 maart 2008, 19:02
Kom op Joep.
Doe je best weer met een mooi live verslag.
Eric van der Putten
2 maart 2008, 19:03
Eerste face-off Stienstra tegen Stasiuk en Stienstra wint.
Dan heeft ie nu al meer voor elkaar gekregen dan de laatste 2 thuiswedstrijden hahaha
Begint goed!
::party::
Mark Schellekens
2 maart 2008, 19:04
Ben benieuwd deze wedstrijd kan wel eens doorslaggevend voor deze serie worden. kom op Tilburg.
Michel Heerkens
2 maart 2008, 19:05
Dan heeft ie nu al meer voor elkaar gekregen dan de laatste 2 thuiswedstrijden hahaha
Begint goed!
::party::Zou Stienstra gisteren zich hebben afgevraagd "wat heb ik toch allemaal verkeerd gedaan ?" en voor de spiegel hebben gestaan dan ? ::detective::
Michel Heerkens
2 maart 2008, 19:07
De eerste straf is voor # 19 Van Biezen voor Elbowing
::cheerleader::::cheerleader::::cheerleader::
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:07
Stienstra krijgt een beuk van McLeod. En de eerste straf. High stick tegen Van Biezen. Powerplay voor Geleen. De powerplay levert twee leuke kansjes op, maar geen goals.
Mark Schellekens
2 maart 2008, 19:08
Zou Stienstra gisteren zich hebben afgevraagd "wat heb ik toch allemaal verkeerd gedaan ?" en voor de spiegel hebben gestaan dan ? ::detective:: Het schijnt dat hij en zijn vrouw al een tijdje slecht slapen door het vertederende gehuil van de nieuwe aanwinst. (bron ijshockeyforum.nl)
Joep Meijsen
De verbinding met internet is niet optimaal vandaag, maar ik hoop dat het allemaal goed gaat. Vier minuten gespeeld en de beste kans tot nu toe voor Selander op de powerplay. Zijn schot ging nipt naast.
Emile Joosten
Laat svp deze topic vrij voor Joep!!!
Dank je.
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 19:09
Ben benieuwd deze wedstrijd kan wel eens doorslaggevend voor deze serie worden. kom op Tilburg.
Hey Mark,keep your fingers crossed!
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:09
Teunissen met een kans, maar via de schouder van Novello over. Een van de beste spelers aan de kant van Geleen tot nu toe deze serie. Bergin probeert het van de blauwe lijn, maar geblokt door de defensie.
Mark Schellekens
2 maart 2008, 19:10
Hey Mark,keep your fingers crossed!Zal hard nodig zijn ben ikbang voor.
Priscilla van Rooij
kan iemand mijn de link geven van de live sheet ik bewonder joep heel erg voor zn verslag maar wil beetje ook meevolgen snapje
Martijn Snoeren
Laat svp deze topic vrij voor Joep!!!
Dank je.
Waarom? gaat zo toch ook goed::detective::
Eric van der Putten
2 maart 2008, 19:11
kan iemand mijn de link geven van de live sheet ik bewonder joep heel erg voor zn verslag maar wil beetje ook meevolgen snapje
http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=24719
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 19:12
Zal hard nodig zijn ben ikbang voor.
Dat hebben ze toch echt over zichzelf afgeroepen
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:12
Walling mept over de puck heen. Bat neemt over, maar zijn pass is niet goed. Intussen rijdt de defensie van Geleen de eigen doelman omver. En een straf tegen Geleen op komst. Nummer dertien naar de strafbank en een schot van Bernakevitch vanaf de blauwe lijn. Vond het niet echt een straf trouwens. Stasiuk werpt zich in het schot van Willemse, die mag het nog een keer proberen, maar nu Novello op zijn plek en de rebound weggewerkt.
Michel Heerkens
2 maart 2008, 19:13
PP voor Trappers. # 13 2 min voor Crosschecking
Michel Heerkens
2 maart 2008, 19:15
En de 0 - 1 door Van Biezen tijdens de PP met een assist van Teunissen en Bat ::party::
Mark Schellekens
2 maart 2008, 19:16
Dat hebben ze toch echt over zichzelf afgeroepenDaar is al het nodige al over geschreven Martijn. Wil je het nog een beetje in de hand houden moet je vanavond winnen. Trappers in deze vorm zie ik deze serie niet meer winnen als we vanavond verliezen.
Stefan Renard
2 maart 2008, 19:17
eindelik scoort Peter weer eens ::shiny::
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:18
Van Biezen met de 0-1. Voor het eerst in deze serie scoort Tilburg de eerste. Van rechts voor het doel schiet hij hoog binnen en viert zijn feestje met de Tilburgse fans.
Martijn Snoeren
eindelik scoort Peter weer eens ::shiny::
Peerkuuuuuuh::party::
Joep Meijsen
Het is al twee nul voor Tilburg, Bernakevitch met de scherpe pass en Bat scoort door de benen van Novello. Een heel andere start dan de andere wedstrijden tot nu toe.
Michel Heerkens
2 maart 2008, 19:19
En nu al 0 - 2 door Daryl Bat ::party::
Luitzen van der Heide
2 maart 2008, 19:20
En in Den Haag inmiddels 0-1 voor de Flyers
Joep Meijsen
Ik heb nu een datakabel in plaats van UMTS, dus moet het sneller gaan. Het is erg stil nu in Glanerbrook. Eaters duidelijk onder de indruk en Trappers heeft de controle. Voor het eerst kunnen ze vanuit een voorsprong gaan spelen en datzal een heel verschil maken. Stienstra met een goede pass en Van Biezen die overschiet. En dan een straf tegen Trappers. Vanschagen wegens tripping. Even rust voor Eaters.
Wendy Tellers
Shit!
Joost van Heeswijk
En in Den Haag inmiddels 0-1 voor de Flyers
Andere topic opene a.u.b
Michael Schoenmakers
2 maart 2008, 19:21
pfff das nog eens lekker de topic openen
Comon TILBURG
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:22
Ook wat makkelijk gegeven trouwens moet ik zeggen, net als de eerste straf tegen Geleen waar de openingsgoal uit viel. De refs zullen wel proberen het een beetje strak te houden al was er net een kleine ruzie voor het doel van Geleen waarbij twee spelers een straf wegens roughing opliepen. Dan een kans voor het doel voor Geleen, speler wordt ten val gebracht en we krijgen een minuut vijf tegen drie.
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 19:22
En nu al 0 - 2 door Daryl Bat ::party::
Batmaaaaaaaan::batman::::batman::::batman::
Mark Schellekens
2 maart 2008, 19:23
En nu al 0 - 2 door Daryl Bat ::party:: Laat dit de voorbode zijn van een goede overwinning, waarin veel inzet.hard werken en een dosis geluk de winst voor ons is.::party::
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:23
Puck rondgespeeld, zoeken naar vrije man en dat lukt het is Selander die met een hoog schot raakschiet en het is 1-2. Eaters profiteert optimaal van de vijf tegen drie en heeft nog anderhalve minuut powerplay over.
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:24
Excuses het wass Ivarson. Het kolkt ineens weer hier in Glanerbrook.
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:26
Ik haal die twee al de hele serie doorelkaar trouwens. Erg vervelend. Sorry. Trappers werkt weg, maar de druk van Eaters blijft. Puck valt los voor het doel na ene matig schot van Walling, maar geen Geleense stick klaar en het is weer vijf tegen vijf. Leuke eerste periode vooralsnog. Natuurlijk McLeod betrokken bij de goal, wat een gevaarlijke speler is dat.
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:27
Nu is het Lalonde die mag gaan itten. Stienstra en De Wit komen beiden uitleg vragen aan de scheidsrechters, maar het verandert er niets aan. Elbowing is de call, maar ik heb het niet gezien.
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:28
Hard schot van Kratky net naast. Heel aardige powerplay van Eaters, maar nog geen echte kansen.
Joost van Heeswijk
2 maart 2008, 19:28
Nu is het Lalonde die mag gaan itten. Stienstra en De Wit komen beiden uitleg vragen aan de scheidsrechters, maar het verandert er niets aan. Elbowing is de call, maar ik heb het niet gezien.
Kom op tilburg.
Blijf uit die strafbank weg.
::detective::
Maikel van den Hoek
2 maart 2008, 19:29
erggggg spannend allemaal ...............................
Joost van Heeswijk
erggggg spannend allemaal ...............................
Allee zure
Maikel van den Hoek
idd uit de straf holle blijven en je spel spelen
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:30
Trappers weer compleet. Nog 3,5 minuut te gaan in de eerste periode en Van Baast wijst Egen terecht rondom een wissel. De coach is het hier helemaal niet mee eens, maar de scheidsrechter schaatst weg. Teunissen met een schot naast.
Maikel van den Hoek
2 maart 2008, 19:30
eeeeey sjoooost
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 19:31
eeeeey sjoooost
eeeeey zuure en sjoost
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:31
Goede pass voorlangs het doel van Colaiacovo, maar niemand vna Geleen krijgt er de stick tegenaan. Dan een lang schot van Trappers in de glove van Novello. Lalonde krijgt de puck zeer hoopvol maar krijgt deze niet voor het doel waar zijn medespeler Bernakevitch klaarstond. Het gaat lekker op en neer.
Maikel van den Hoek
2 maart 2008, 19:32
alleeeeeeeeeeeee martijn wén spanning he ;)
Emile Joosten
2 maart 2008, 19:32
eeeeey zuure en sjoost
Kunnen jullie niet even de chatbox in???:)
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:33
Lalonde doet het solo, schiet eerst tegen Novello op en probeert daarna zijn eigen rebound te pakken, maar Novello is attent.
Martijn Snoeren
alleeeeeeeeeeeee martijn wén spanning he ;)
sjeezus man::hyper::
Joost van Heeswijk
NEEEE
Joep Meijsen
De Wit met een open schotkans, maar stuit af. Daarna Vanschagen afgefloten omdat hij in de crease stond.
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 19:34
Nie zeure ouwe::wheelchair:::wink:
Maikel van den Hoek
2 maart 2008, 19:34
novello is altijd attent volgens mij
Joost van Heeswijk
2 maart 2008, 19:35
wEL RESPECT VOOR OUDERE MENSEN bIKSE
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:36
Het einde van de eerste periode. Trappers toch wel de betere ploeg en daarmee terecht op voorsprong, maar de powerplay van Eaters zag er goed uit. De stand van 1-2 biedtin ieder geval nog alle kansen. In de slotseconde nog een kansje voor McLeod die met de backhand de puck richting Colaiacovo krijgt, maar die weet de puck af te weren.
Tot straks in de tweede periode van een aantrekkelijke pot ijshockey.
Emile Joosten
2 maart 2008, 19:36
:wink:Kom vrijdag wel even langs jonge!!!
Maikel van den Hoek
2 maart 2008, 19:37
ik ook meej een liter bierrrrrrrrrrrrrrr
Joost van Heeswijk
Het einde van de eerste periode. Trappers toch wel de betere ploeg en daarmee terecht op voorsprong, maar de powerplay van Eaters zag er goed uit. De stand van 1-2 biedtin ieder geval nog alle kansen. In de slotseconde nog een kansje voor McLeod die met de backhand de puck richting Colaiacovo krijgt, maar die weet de puck af te weren.
Tot straks in de tweede periode van een aantrekkelijke pot ijshockey.
Alvast bedankt Joep
Voor het mooie live verslag hier op het forum.::happy::
Martijn Snoeren
Dan komde toch 2es,ben er helaas niet word bevorderd tot onderbrandmeester
Michael Schoenmakers
zo nu de ander twee periodes zo doorgaan
Herman Herregraven
Allejezus wat een stelletje kleine kinderen zijn jullie...
Houd deze topic gewoon vrij voor Joep's live verslag
en open een andere topic voor jullie domme prietpraat...
Joost van Heeswijk
2 maart 2008, 19:38
Hoe komt het Emile dat je niet in geleen bent?
Michel Heerkens
2 maart 2008, 19:38
:wink:Kom vrijdag wel even langs jonge!!!We houden het wel gezellig dan he :wink:
Maikel van den Hoek
2 maart 2008, 19:39
nee jouwe proat .......................
Michael Schoenmakers
niet zo moeilijk doen
iedereen in zijn waarde laten
Joost van Heeswijk
Dan komde toch 2es,ben er helaas niet word bevorderd tot onderbrandmeester
Je krijgt ie baan zeker omdat hem niemand anders wilde.::party::::party::
Ralph Heijnen
is eerder aangegeven in het forum dat emiel er niet zou zijn, net als Pietje, die ligt ziek thuis
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 19:41
Je krijgt ie baan zeker omdat hem niemand anders wilde.::party::::party::
Nee hoor heb ik keihard voor gewerkt,ben er zelfs voor gestopt mee hockeyen bij de mp
Joost van Heeswijk
2 maart 2008, 19:41
is eerder aangegeven in het forum dat emiel er niet zou zijn, net als Pietje, die ligt ziek thuis
Dan is piet wel heel erg ziek.
Anders had hij wel hier op het forum gezetten.::wheelchair::
Joost van Heeswijk
2 maart 2008, 19:42
Nee hoor heb ik keihard voor gewerkt,ben er zelfs voor gestopt mee hockeyen bij de mp
Was je dan ooit wel begonnen????::detective::
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 19:43
gewoon opzouten dan heer Herbegraven:finga:. Eric zeg jij er nu eens iets van::judgerant::
Ralph Heijnen
2 maart 2008, 19:43
Dan is piet wel heel erg ziek.
Anders had hij wel hier op het forum gezetten.::wheelchair::
ik weet niet meer welke topic het was, maar ik heb het vandaag gelezen
Emile Joosten
2 maart 2008, 19:45
Hoe komt het Emile dat je niet in geleen bent?
Vertel je dat later. Piet weet er ook van trouwens!
Ralph Heijnen
2 maart 2008, 19:48
wat het ook zou mogen zijn. Het is vast een gegronde reden.
Deze 2 missen geen game, en cker niet in deze spannende serie....
Succes
Michel Heerkens
2 maart 2008, 19:51
Even weer ter zake: In het verslag van Joep staat dat Bernakevitch met een mooie pass Bat voor Novello zet en de 0-2 scoort. Op de sheet van de NIJB staat dat # 20 Mete de assist heeft. Een foutje op de sheet ?
Eric van der Putten
2 maart 2008, 19:52
gewoon opzouten dan heer Herbegraven:finga:. Eric zeg jij er nu eens iets van::judgerant::
Wat moet ik zeggen Martijn? Het is een door mijn geopend draadje, blijf lekker posten allemaal. I rest my case! ::detective::
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:52
De scheidsrechters zijn weer terug op het ijs en Trappers als eerste ploeg. Ik denk dat het nog spannend wordt. Het is echt tjokvol in Glanerbrook, maar vooralsnog is de sfeer tussen de supporters volgens mij goed. Lalonde uitgebreid in gesprek met Sven Bergman. Een hele conversatie heen en weer. We zijn weer begonnen. In Den Haag is het 1-1 begrijp ik.
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 19:53
Emile,toch niets ernstigs hoop ik?
Michel Heerkens
2 maart 2008, 19:54
Alright, let's drop the puck for the second period....
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:54
Weinig spannende dingen in de eerste periode. Harde check van Bergin op McGarry, die even blijft liggen, doorschaatst en dan Bergin een tikje teruggeeft. Dat zal de Canadees niet gevoeld hebben. De Wit vanaf de blauwe lijn geblokt. Novello controleert.
Emile Joosten
2 maart 2008, 19:55
Emile,toch niets ernstigs hoop ik?
Nee hoor, absoluut niet!
Herman Herregraven
2 maart 2008, 19:55
Met supporters zoals jullie,
zijn voetbalhooligans volslagen overbodig...
Joep, wat mij betreft mag je dit live verslag staken...
Het wordt toch niet gewaardeerd...
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 19:56
Nee hoor, absoluut niet!
Fijn zo:thumsup:
Freek Joosten
Zodra Geleen weer schoten gaat blokkeren, wordt het lastig. Alhoewel we nu niet meer per se hoeven te scoren (voorlopig)
Joep Meijsen
Schot van Kentos op de benen van Colaiacovo. Ging een mooie pass aan vooraf. De Eisbaren galmen weer door de ruimte. Spel golft een beetje op en neer zonder dat een van beide teams tot echte kansen komt. Schotje van Bergin haalt maar net het doel
Emile Joosten
2 maart 2008, 19:57
Gelukkig neemt ook Joep jou niet altijd serieus!:tonqe:
Joep Meijsen
2 maart 2008, 19:58
Teunisen bereikt bat net net. Dan een counter aan de andere kant, maar McGarry wil een pass te veel geven die wordt onderschept. Zag er kansrijk uit. Dan een schot van McLeod, maar de save van de Tilburgse doelman.
Emile Joosten
Zodra Geleen weer schoten gaat blokkeren, wordt het lastig. Alhoewel we nu niet meer per se hoeven te scoren (voorlopig)
Hé, ook hier, gezellig!
Martijn Snoeren
Wordt wel degelijk gewaardeerd,alleen dat eeuwige gecommentariseer van jou niet:Frown:
Freek Joosten
Eerder spannend!
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:00
Kentos verpest een aanval die door Winters goed wordt opgezet. Als ik een zwakke schakel moet aanwijzgenbij Geleen dan is het die Kentos. Mooie glove save Novello op een schot van Nazarov, maar hij kon de puck helemaal zien komen. Geen Trapper voor het doel.
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:01
Nieuw schot van Nazarov na een passje van Stienstra, weer Novello. De rebound valt vrij, maar wordt weggewerkt. Beetje druk van Trappers nu.
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:02
McGarry raakt van achter het doel de buitenkant van de paal. De counter naar de andere kant en de save van Novello op Bat.
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:03
Schot vanschagen ketste via de handschoen van Novello naast, tegenstoot waarbij Visser nipt zijn stick niet krijgt tegen een passvan McLeod en dan een schot van Bergin, komt ongelukkig terug vanaf de boarding, valt recht voor de stick van VAnschagen die raakschiet het is 1-3.
Freek Joosten
2 maart 2008, 20:04
Jawooohll!
Michael Schoenmakers
jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
luid die koebel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stefan Renard
yes allright Casey
Ralph Heijnen
JAMMER HOOR, maar er is nog tijd
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:05
Wat controverse rond een offside call tegen de nummer tien van Geleen. Die leek tijdens zijn doorbraak te worden neergehaald, maar het fluitsignaal dat volgt is voor buitenspel.
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 20:06
jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
luid die koebel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
caseeeeeeeeey::party::::party::::party::
Emile Joosten
Je komt toch niet ons feestje verstoren Ralph.
Pas op!!!::party::
Maikel van den Hoek
yes yes yes yes
Freek Joosten
Ik hoor een aantal Geleen supporters nu al achter hun pc'tje op de toetsen rammen Joep!
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:07
Novello moet ingrijpen op het schot van Van Biezen. Hmmm, een levendige pot ijshockey waarbij een beetje geluk een rol speelt voor Trappers, maar dat zal de spelers een rotzorg zijn. Stienstra met een schot vanaf de blauwe lijn. Powerplay voor TRappers. Novello redt met de schaats, geruzie voor het doel en twee man naar de strafbank na een kleine schermutseling. Bernakevitch en Walling zijn de gelukkigen.
Joost van Heeswijk
Ralph
Moet jij niet al met het volgend seizoen bezig zijn::party::
Ralph Heijnen
Je komt toch niet ons feestje verstoren Ralph.
Pas op!!!::party::
nee hoor, gun het Geleen meer dan jullie, zotiezien wordt in deze serie het thuisvoordeel het thuis nadeel.
waar ken ik dat van.
iig succes
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:08
Goede powerplay van Trappers wordt onderbroken na een domme straf van Willemse. Onnodig want Stienstra schaatste nog in de buurt. Ramoul met een goed schot.
Michael Schoenmakers
2 maart 2008, 20:08
nee hoor, gun het Geleen meer dan jullie, zotiezien wordt in deze serie het thuisvoordeel het thuis nadeel.
waar ken ik dat van.
iig succes
waarom omdat ze meer inkopen in canada hebben gedaan sinds waneer gaan we dat belonen
Ralph Heijnen
2 maart 2008, 20:09
Ralph
Moet jij niet al met het volgend seizoen bezig zijn::party::
daar hebben we straks tijd genoeg voor, in tegen stelling tot dit seizoen
Emile Joosten
2 maart 2008, 20:09
Bernakevitch 2 minuten voor roughing????
Dat doet ie anders nooit!!!!!
Ralph Heijnen
2 maart 2008, 20:10
waarom omdat ze meer inkopen in canada hebben gedaan sinds waneer gaan we dat belonen
dat is puur omdat ik het Geleen meer gun dan Tilburg, zal wel iets met de geschiedenis te maken hebben
Levi de Beer
2 maart 2008, 20:10
Bernakevitch 2 minuten voor roughing????
Dat doet ie anders nooit!!!!!
Dat was mijn gedachte ook!
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:11
Milimeterwerk bij een offside van Geleen, maar deze keer mag er worden doorgeschaatst, het schot leidt echter tot niets.
Mark Schellekens
Het wordt toch niet gewaardeerd... Bste Herman er zijn voor iedereen voldoende mogelijkheden om de livescores bij te houden zoals de nijb,trappers.nl en jou vrienden op de ijsbaan. Laat de supporters die over de wedstrijden willen praten dat ook hier doen dan. Daar is een discussieforum tenslotte ook voor. Gr Mark
Michael Schoenmakers
dat is puur omdat ik het Geleen meer gun dan Tilburg, zal wel iets met de geschiedenis te maken hebben
blijft gewoon een bij elkaar gekocht zooitje ongeregeld!!!!!!!!! dus zero respect die gun je nix
Martin Kinderen
2 maart 2008, 20:13
blijft gewoon een bij elkaar gekocht zooitje ongeregeld!!!!!!!!! dus zero respect die gun je nix
????????????? verklaar je eens nader ????
Marcel de Groot
Jij bent dus typisch zo'n manneke dat gaat rellen bij ene sportwedstrijd. Type IQ schoenzool.
Zo, en nu terug naar het geweldige verslag van Joep
Emile Joosten
Houd het wel vriendelijk Mike; ieder zijn voorkeur, moet kunnen. Toch??
Michael Schoenmakers
2 maart 2008, 20:14
????????????? verklaar je eens nader ????
kijk maar naar de spelerslijst!! weinig echte geleen spelers
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:15
Korte powerplay voor Geleen tikt weg. Aanval blijft in het vak, maar Visser krijgt net zijn stick niet tegen de puck. Deze wedstrijd heeft weer enorm veel spanning. Lambert Keulen met een schot. Pass van achter het net van Vanschagen bereikt De Wit net niet.
Martijn Snoeren
kijk maar naar de spelerslijst!! weinig echte geleen spelers
kappen nou:mad:
Joost van Heeswijk
Houd het wel vriendelijk Mike; ieder zijn voorkeur, moet kunnen. Toch??
Emiel we kennen Ralph toch.
Die vind het alleen maar leuk dat hij een paar tilburgers kan op naaien.
Dus alles met een korreltje zout nemen.:thumsup:
Ralph Heijnen
2 maart 2008, 20:16
Emiel we kennen Ralph toch.
Die vind het alleen maar leuk dat hij een paar tilburgers kan op naaien.
Dus alles met een korreltje zout nemen.:thumsup:
verdorie heb je me nu al door.
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:16
En dan hebben we de poppen aan het dansen. Vanschagen op weg naar de strafbank en Novello plat op het ijs. Het lijkt uiteindelijk allemaal wel mee te vallen en het is gewoon twee minuten. Dat doorschaatsen op de keeper zou toch echt een keer veel harder moeten worden aangepakt in Nederland, vooral omdat verdedigers voortdurend tegen straffen oplopen als ze hun doelman verdedigen. Enorme kans voor McLeod, maar Colaiacovo brengt duikend redding. Stienstra met de counter, maar dat leidt tot niets.
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:18
Enorme kans McGarry, maar weer is het Coala die redding brengt. Wow, de powerplay van Geleen draait op volle toeren, maar de doelman staat twee keer enorm in de weg. Moet zeggen dat Colaiacovo tot nu toe in deze serie een mindere indruk maakte dan tijdens de competitie, maar dat maakt hij nu dubbel en dwars goed. Hij loopt wel tegen een tripping penalty over, dus 23 seconden vijf tegen drie.
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:20
Teunissen zit de straf uit. Schot van dichtbij weer gered, Vanschagne krijgt uit de strafbank de kans, maar schiet hopeloos naast.
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 20:20
Enorme kans McGarry, maar weer is het Coala die redding brengt. Wow, de powerplay van Geleen draait op volle toeren, maar de doelman staat twee keer enorm in de weg. Moet zeggen dat Colaiacovo tot nu toe in deze serie een mindere indruk maakte dan tijdens de competitie, maar dat maakt hij nu dubbel en dwars goed. Hij loopt wel tegen een tripping penalty over, dus 23 seconden vijf tegen drie.
Verdorie,live sheet loopt weer eens niet mee::realmad::
Emile Joosten
2 maart 2008, 20:21
Verdorie,live sheet loopt weer eens niet mee::realmad::
Penalties van Casey worden niet meer geregistreerd!!!:Dreig:
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:21
Ramoul bereikt Keulen nipt niet. Puck uit het vak en Eaters moet opnieuw gaan opbouwen. Stevige cehck van Willemse op Ramoul. Die laatste krijgt niet veel later een schotkans, maar aait de puck in de handschoen van de doelman.
Ralph Heijnen
2 maart 2008, 20:22
trappersite licht erbij mij ook uit
Emile Joosten
2 maart 2008, 20:22
Affluiten Joep!!!!
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 20:23
Heey schel,bende d'r nog bij?
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:23
Straf tegen Eaters, maar counter gestopt. Wel powerplay voor Trappers. Hierboven zijn er mensen die een penaltyshot willen. Nieuwe straf tegen Geleen, roughing tegen Stasiuk die Van Biezen aanpakt. Anderhalve minuut vijf tegen drie voor Trappers.
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:25
Kans voor Stienstra, maar die krijgt een rebound niet goed op het doel en de puck gaat over. Trappers had moeite om een gaatje te vinden, waarbij Stienstra, Willemse en Bergin de puck voortdurend heen en weer schoven. Maar uiteindelijk toch de kans, maar geen goal.
Michel Heerkens
Nu een kans voor Trappers; bijna 1:30 5 tegen 3. De 1 - 4 in de maak ?
Mark Schellekens
Heey schel,bende d'r nog bij? We daocht gij dan
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:26
Schot Stienstra gered. Die staat de volle powerplay op het ijs, net als Willemse en Bergin. En dan valt de goal. Van dichtbij Bernakevitch die met de backhand de losvallende puck achter Novello schiet. Bingo, het is 1-4.
Joost van Heeswijk
2 maart 2008, 20:27
Yesssssssssssssss
Martijn Snoeren
We daocht gij dan
Mooi en dan nu met z'n allenCome on Tilburg::happycheer::::happycheer::::happycheer::
Michael Schoenmakers
whopaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
zet het bier maar koud al is de weg nog lang maar het ziet er goed uit
Maikel van den Hoek
jajjajajajajajajajjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:28
Trappers onder luid gejuich van de eigen fans van het ijs. Ze hebben in de tweede periode de macht gegrepen in deze ontmoeting en gaan met een fikse voorsprong de derde periode in. De spanning wel een beetje weg. In Den Haag is het na de tweede nog 1-1 en dus waarschijnlijk een stuk spannender.
Ralph Heijnen
jammer hoor
Levi de Beer
Schot Stienstra gered. Die staat de volle powerplay op het ijs, net als Willemse en Bergin. En dan valt de goal. Van dichtbij Bernakevitch die met de backhand de losvallende puck achter Novello schiet. Bingo, het is 1-4.
Ka-ching! ::champ::::devildance::::gowild::::happy::
Stefan Renard
ik zeg 3de periode goed druk blijven houden en juist niet achterover gaan leunen
aanval is voor mij de beste verdediging
Eric van der Putten
2 maart 2008, 20:29
Ik had maar 2-3 of 3-4 gezegd. Laatste kan nog wel, maar hoop het niet hahaha
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 20:30
Ik had maar 2-3 of 3-4 gezegd. Laatste kan nog wel, maar hoop het niet hahaha
You rest your case::realmad::::realmad::
Mark Schellekens
2 maart 2008, 20:30
Dit mogen ze nooit meer uit handen geven.
Michel Heerkens
2 maart 2008, 20:31
En we zingen Hoempa, Hoempa, Hoempa, Tetere..... 1 - 4 ::party::
Maikel van den Hoek
jeh als ze dat doen kom ik nie mir ;)
Levi de Beer
Gewoon blijven doorgaan. Geleen stuk rijden. Dit moet een hele gevoelige nederlaag worden! Net als Heerenveen gisteren bij Den Haag heeft gedaan.
Joost van Heeswijk
jammer hoor
Ralph
Ik mis je maatje op het forum.(rene)
Of is die wel al met het volgend seizoen bezig??::party::
Erg he als ik je zo snel door heb.::detective::
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 20:32
Dit mogen ze nooit meer uit handen geven.
Gaat ook niet meer gebeuren grote vriend::party::::party::::party::
Eric van der Putten
2 maart 2008, 20:33
Gewoon blijven doorgaan. Geleen stuk rijden. Dit moet een hele gevoelige nederlaag worden! Net als Heerenveen gisteren bij Den Haag heeft gedaan.
En dan, mits Trappers wint vanavond, vrijdag eindelijk eens een keer thuis de winst pakken... Dan staat de druk helemaal op de Eaters.
Joost van Heeswijk
2 maart 2008, 20:34
jeh als ze dat doen kom ik nie mir ;)
Des ok een manier om van jou af te komen
::party::::party::::party::
Michel Heerkens
2 maart 2008, 20:34
Gewoon blijven doorgaan. Geleen stuk rijden. Dit moet een hele gevoelige nederlaag worden! Net als Heerenveen gisteren bij Den Haag heeft gedaan.Yep, breng ze een pschylogische tik toe dat ze ervan tollen :) Dan kunnen we het volgend weekend misschien afmaken.
Eric van der Putten
2 maart 2008, 20:35
Ik ben al wel een beetje benieuwd wat de Eaters-fans vanavond op het forum gaan kalken... Ligt deze keer niet aan een game tegen Krakty in ieder geval...
Mits Trappers wint he hahahaha
Ralph Heijnen
2 maart 2008, 20:36
Ralph
Ik heb geen idee waar ie op dit moment uit hangt, zal hem eens bellen.
Het is inderdaad minder pretig dat we niet meer meespelen, maar eerlijk gezegd ben ik van een kort seizoen uit gegaan. Hopelijk volgend jaar een langer of extra lang seizoen
Levi de Beer
2 maart 2008, 20:36
Ik ben al wel een beetje benieuwd wat de Eaters-fans vanavond op het forum gaan kalken... Ligt deze keer niet aan een game tegen Krakty in ieder geval...
Kalken of kallen? :-)
Diana de Kok
2 maart 2008, 20:37
Niet zo plagen, Eric! :yawinkle::yawinkle:
Martijn Snoeren
het zal wel weer zo zijn dat Geleen de derde periode op alles gaat rijden wat beweegt en zo probeert nog meer spelers de ziekenboeg inrijden
Emile Joosten
Dan zullen de "Tilburgse" scheidsrechters het wel weer gedaan hebben!!!
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 20:38
Heeey diaantje,What´s up
Emile Joosten
2 maart 2008, 20:39
Hoop dat die schoonzoon van jou het 'n beetje dicht houdt daar achterin!!!!!
Ralph Heijnen
Yep, breng ze een pschylogische tik toe dat ze ervan tollen :) Dan kunnen we het volgend weekend misschien afmaken.
of geleen maakt het af, die kans is er ook nog
Eric van der Putten
Nee hoor Diana, ik vind jou ook best wel lief ::party::
Eric van der Putten
2 maart 2008, 20:40
Dan zullen de "Tilburgse" scheidsrechters het wel weer gedaan hebben!!!
Nee he, pffff krijgen we dat weer... ::detective::
Diana de Kok
2 maart 2008, 20:40
Heeey diaantje,What´s up
Met mij gaat alles goed.....
Michel Heerkens
2 maart 2008, 20:41
Mits Trappers wint he hahahahaVolgens mij hoor ik ze nu al op het toetsenbord kloppen dat de laatste 2 straffen in de 2e periode, belachelijke straffen zijn en daarmee Trappers in het zadel helpen.
Conclusie: het zal wel aan de 2 refs hebben gelegen ::detective::
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 20:42
Met mij gaat alles goed.....
Altijd fijn om te horen:thumsup:
Diana de Kok
2 maart 2008, 20:42
Hoop dat die schoonzoon van jou het 'n beetje dicht houdt daar achterin!!!!!
Dat gaat wel lukken!!
Het geheim zit in zijn sticks......
Eric van der Putten
2 maart 2008, 20:43
Volgens mij hoor ik ze nu al op het toetsenbord kloppen dat de laatste 2 straffen in de 2e periode, belachelijke straffen zijn en daarmee Trappers in het zadel helpen.
Conclusie: het zal wel aan de 2 refs hebben gelegen ::detective::
LOL, je zit er denk ik wel dichtbij...
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:43
Eaters nu als eerste op het ijs. De blauwe jungskes hebben een wondertje nodig in deze wedstrijd anders gaan we met de serie in evenwicht naar de vijfde wedstrijd in Geleen.
René van Eldik
2 maart 2008, 20:44
tring tring telefoon gehad daar is hij dan
Martijn Snoeren
Dat gaat wel lukken!!
vertel ennuh waar kan ikdie sticks halen dan
Emile Joosten
Ben benieuwd of Mike zijn eerste goaltje in de play-off vanavond nog gaat meepikken!
Diana de Kok
Speelkwartier is weer voorbij.
Geef Joep aub de kans om snel een posting te doen!!
René van Eldik
2 maart 2008, 20:45
zo te zien doen de trappers het nu een stukje beter
Mark Schellekens
Eaters nu als eerste op het ijs. De blauwe jungskes hebben een wondertje nodig in deze wedstrijd anders gaan we met de serie in evenwicht naar de vijfde wedstrijd in Geleen. In Tilburg bedoel je waarschijnlijk Joep::party::
Conny Dudok
Misschien is de vraag al gesteld maar zijn er vandaag 2 refs? Van baast en Bergman?
Joep Meijsen
Powerplay Trappers tikt weg. Stienstra komt er weer eens niet doorheen. Niet veel beter dan andere wedstrijden tot nu toe moet ik zeggen, maar de andere Trappers-aanvallers compenseren dit veel beter dan eerder in de serie. Schot van Kratky vanaf de blauwe lijn gestopt. Nazarov biedt Teunissen een schietkans, maar niet gepakt.
Martijn Snoeren
Ben benieuwd of Mike zijn eerste goaltje in de play-off vanavond nog gaat meepikken!
maakt mij niet uit wie er scoort als ze maar scoren
Ralph Heijnen
2 maart 2008, 20:46
Ralph
Mijn maatje is inmiddels ook van de partij, laat het feestje maar beginnen.
Let's go Eaters, Let's go
Joep Meijsen
In Tilburg bedoel je waarschijnlijk Joep::party::
Indeed.
Joost van Heeswijk
tring tring telefoon gehad daar is hij dan
Hehe
Het duurde al zo lang.
Nu kun je ralph een beetje helpen.::offtopic::
René van Eldik
let's go eaters lets go
Michel Heerkens
Ben benieuwd of Mike zijn eerste goaltje in de play-off vanavond nog gaat meepikken!Voor het zelfvertrouwen mag # 47 Teunissen van mij er ook wel eentje inprikken ::yummie::
René van Eldik
2 maart 2008, 20:47
laat bob er inderdaad maar eentje in schieten heeft hij weer wat oefening gehad voorals hij volgend jaar weer terug op het nest is
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:47
Misscn is de vraag al gesteld maar zijn er vandaag 2 refs? Van baast en Bergman?
Yep, beide wedstrijden vandaag met de dubbele scheidsrechter. Egen zei daar vorige week over dat hij dit geen goed systeem vindt en we niet alles moeten willen overnemen uit Noord-Amerika. 'De beste spelers in de NHL komen uit Europa, dus vooral niet te veel kijken wat ze daar doen.'
Schot Willemse op de buitenkant van de paal.
Mark Schellekens
2 maart 2008, 20:48
Voor het zelfvertrouwen mag # 47 Teunissen van mij er ook wel eentje inprikken ::yummie::
::cheerleader::::cheerleader::::cheerleader:: Heeft inerdaad nog maar weinig puntjes dit seizoen.
René van Eldik
2 maart 2008, 20:49
maar heb je ook de duo's gezien in de ene partij snip en snap en de andere partij knabbel en babbel
Joep Meijsen
Het is 1-5. De doorbraak van Bat over de vleugel, de pass voorlangs en Van Biezen rond af bij de tweede paal. Prima doelpunt en als de wedstrijd al niet beslist was, dan is dat nu toch zeker het geval.
Emile Joosten
D'r valt in Amsterdam iemand van d'r stoel!!::kusje::
Martijn Snoeren
Heeft inerdaad nog maar weinig puntjes dit seizoen.
Compenseerd hij wel met ontzettend veel werklust!
Joost van Heeswijk
2 maart 2008, 20:50
[quote=Mark Schellekens;29237]Heeft inerdaad nog maar weinig puntjes dit seizoen.[/qu
Ralph Heijnen
hij mist zijn defense maatje Nick De Jong.
Een gouden duo
René van Eldik
phoe 1-5 voor tilburg dat word niet meer ingehaald, zo is voor geleen 2 wedstrijden op dit nuveau achter elkaar toch te veel
Joep Meijsen
Echt een treffer uit het boekje. Het is behoorlijk stil in het stadion hier. Novello met een showstukje, stuurt Mark Donders het bos in.
Eric van der Putten
Het is 1-5. De doorbraak van Bat over de vleugel, de pass voorlangs en Van Biezen rond af bij de tweede paal. Prima doelpunt en als de wedstrijd al niet beslist was, dan is dat nu toch zeker het geval.
Winst binnen?... Moet toch wel he
Michel Heerkens
En de 1 - 5 ligt in het netje door weer Van Biezen ::party::
Mark Schellekens
Het is 1-5. De doorbraak van Bat over de vleugel, de pass voorlangs en Van Biezen rond af bij de tweede paal. Prima doelpunt en als de wedstrijd al niet beslist was, dan is dat nu toch zeker het geval. Als het goed is de wedstrijd in de zak. Niet verwacht toch gebeurt.::party::
Piet van den Hout
2 maart 2008, 20:51
Dat gaat wel lukken!!
In welke stik
Freek Joosten
En het is weer gelijk in de serie! Op naar vrijdag ;)
Martijn Snoeren
peerkuuuuuuuuh::devildance::::devildance::::devild ance::
Conny Dudok
2 maart 2008, 20:52
Yep, beide wedstrijden vandaag met de dubbele scheidsrechter. Egen zei daar vorige week over dat hij dit geen goed systeem vindt en we niet alles moeten willen overnemen uit Noord-Amerika. 'De beste spelers in de NHL komen uit Europa, dus vooral niet te veel kijken wat ze daar doen.'
Oke nu maar hopen dat ze het volgend weekend ook twee refs neerzetten anders is het oneerlijk. Ik zelf persoonlijk vind het wel beter als er twee refs zijn.
Joep ik wil je vast bedanken voor je live verslag, ik volg het vol spanning, :prayer:
René van Eldik
jammer dat dat show stukje geen punten op levert
Ralph Heijnen
hopen dat ze het thuisnadeel blijven gebruiken, dan komt het wel goed met Geleen
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:53
De wedstrijd bloedt een beetje dood hier. Eaters krijgt geen offensief van de grond en Trappers richt zich op snelle tegenstoten. Schotkans voor McLeod, maar via een schaats naast.
Emile Joosten
In welke stik
Mond spoelen Pietje!!
Stefan Renard
toch peter die net als vorig jaar belangrijk is in de play-offs
thuis al 2 keer uitgeroepen tot man vd wedstrijd en nu 2 maal scoren.
ik zeg lekker bezig Peerke en doorgaan zo ::hyper::
Michel Heerkens
Winst binnen?... Moet toch wel heDenk het wel Eric. Gewoon lekker doorgaan en Frankie lekschieten ? ::party::
René van Eldik
geleen is moe gestreden
Eric van der Putten
hopen dat ze het thuisnadeel blijven gebruiken, dan komt het wel goed met Geleen
Ik neem aan, of mag aannemen, dat dat geen 3 keer op rij gaat gebeuren... ::detective::
Joost van Heeswijk
2 maart 2008, 20:54
ik zeg lekker bezig Peerke en doorgaan zo ::hyper::
WAS HIJ VORIG SEIZOEN OOK AL.
ECHT EEN PLAY OFF SPELER.::fight::
René van Eldik
jammer geleen dan vrijdag maar weer stunten
Joep Meijsen
Ivarsson met een goede pass op Ramoul en dan een straf tegen De Wit die krijgt twee minuten voor checking tot the head en Ivarsson ligt voor knock-out.
Fintan Planting
2 maart 2008, 20:55
Oke nu maar hopen dat ze het volgend weekend ook twee refs neerzetten anders is het oneerlijk. Ik zelf persoonlijk vind het wel beter als er twee refs zijn.
Vanaf de vierde wedstrijd in de halve finales wordt alles met twee referees gefloten, zo meldde Noud van Berkel afgelopen week. Dus vanaf vandaag alles met twee hoofdscheidsrechters.
Emile Joosten
2 maart 2008, 20:55
Denk het wel Eric. Gewoon lekker doorgaan en Frankie lekschieten ? ::party::
::cheerleader::::cheerleader::
Wij noemen dat: de moraal breken!::party::
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:56
Speler met wat moeite terug naar de eigen bank. Powerplay voor Geleen. Ook nog tien minuten voor De Wit trouwens. Maar de uitbraak is voor Trappers, maar Nazarov verprutste dat. Schot Kratky gestopt. Schot naast van McLeod. Schot op de benen van Cola van Kratky.
Levi de Beer
Wij noemen dat: de moraal breken!::party::
Zal Egen zijn goalie nog van het ijs halen?
Ralph Heijnen
Ik neem aan, of mag aannemen, dat dat geen 3 keer op rij gaat gebeuren... ::detective::
tis eerder gebeurd binnen het nederlandse ijshockey
Joep Meijsen
2 maart 2008, 20:57
Schot Tummers tegen de duikende Bergin. De powerplay tikt weg en zag er niet uit als het begin van een wonderbaarlijke comeback. Nog tien minuten te spelen in deze wedstrijd.
Emile Joosten
Ivarsson met een goede pass op Ramoul en dan een straf tegen De Wit die krijgt twee minuten voor checking tot the head en Ivarsson ligt voor knock-out.
Dat zullen we dan deze week weer volop moeten horen: check to the head en slechts 2 minuten penalty. Scheidsrechters zijn fan van Trappers en dat soort onzin!!
Conny Dudok
Vanaf de vierde wedstrijd in de halve finales wordt alles met twee referees gefloten, zo meldde Noud van Berkel afgelopen week. Dus vanaf vandaag alles met twee hoofdscheidsrechters.
oke dank je wel, ben er blij om anders was het niet eerlijk
Michel Heerkens
Schijnbaar weet Peter van Biezen hoe het spelletje gespeeld moet worden in de play-offs.
Mark Schellekens
2 maart 2008, 20:58
ik zeg lekker bezig Peerke en doorgaan zo ::hyper::Peter is een harde werker en gelukkig iemand die het vuile werk niet schuwt. Tevens gaat hij voor niemand opzij een zeer complete speler die gelukkig vanavond twee keer scoort. noemen ze loon naar werken.
Eric van der Putten
Checking to the head voor de Wit zou dat dan het aanknopingspunt zijn van de Eaters-supporters? Kratky 5+20, Simon maar 2+10...
Vergeten we even dat het nu al 1-5 is hahaha::detective::::party::
Joost van Heeswijk
Dat zullen we dan deze week weer volop moeten horen: check to the head en slechts 2 minuten penalty. Scheidsrechters zijn fan van Trappers en dat soort onzin!!
Emiel
Je moet ze niet alles voor zeggen he.
Missschien waren ze er wel niet over begonnen.::party::
Joep Meijsen
Elbowing tegen Ramoul en dus een powerplay voor Trappers op komst.
Levi de Beer
2 maart 2008, 20:59
tis eerder gebeurd binnen het nederlandse ijshockey
Trappers had een thuiszegereeks staan sinds januari 2007. Die is nu doorbroken door Geleen. Puur omdat de thuiswedstrijden in de play-offs ineens op vrijdag gespeeld moeten worden ipv zondag!
Martijn Snoeren
2 maart 2008, 20:59
Och die Ivarsson lokte vrijdag ook Stienstra zelf uit de tent en kreeg toen ook de deksel op zijn neus.
René van Eldik
2 maart 2008, 21:00
emile je hebt mail
Eric van der Putten
Woehahahaha, we tikken het tegelijkertijd...!
Huub Penners
Je haald me de woorden uit de mond Emile ::party::
Michel Heerkens
Wij noemen dat: de moraal breken!::party::Dan moet Trappers wel zo blijven doorspelen. En geen checking to the heads geven zoals Simon deed :Frown:
Emile Joosten
Checking to the head voor de Wit zou dat dan het aanknopingspunt zijn van de Eaters-supporters? Kratky 5+20, Simon maar 2+10...
Vergeten we even dat het nu al 1-5 is hahaha::detective::::party::
Goed gezien Eric, dat is wat we deze week gaan horen!!
Levi de Beer
2 maart 2008, 21:01
emile je hebt mail
Helderziend? :)
Joost van Heeswijk
Je haald me de woorden uit de mond Emile ::party::
He Huub
Hoe komt het dat je niet in geleen bent.
Kom je wel vrijdag naar tilburg toe.::detective::
Ralph Heijnen
het zou een slecht zaak zijn als Tilburg deze voorsprong weer uit handen geeft........
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.