PDA

View Full Version : Beelden van Studio Sport

Alex van den Brink
2 maart 2008, 10:39
Heeft iemand de beelden gezien en wat was er te zien.

Ik was te laat thuis, voor studio sport!

Natascha Vrooland
2 maart 2008, 10:41

Er zijn nog geen beelden geweest op studio sport. die volgen voor zover ik weet vanmiddag.
gr. natas

Rudy Bouquet
2 maart 2008, 10:42
Het komt in de zondagmiddag uitzending Alex.

In Studio Olympia (13.30-13.55):

Bijdrage over Tom Daley,
13-jarige Britse schoonspringer
die naar Peking gaat.

In de rubriek 'De Peking Express'
een bijdrage over Chinese
kinderen die worden getraind
in het juichen voor deelnemende
landen.

Bijdrage over Nederlandse
scheidsrechters die in Peking
gaan fluiten.

Volleybal:
Pollux-Longa.

Handbal:
Sittardia-Aalsmeer.

Korfbal:
Koog Zaandijk-Dalto.

Basketbal:
San Antonio-Dallas (NBA).

IJshockey:
Heerenveen-Den Haag.

Carla Koopmans
2 maart 2008, 10:42

het wordt vandaag pas uitgezonden toch ?? :RedFace:

Zondag 2 maart

In Studio Olympia (13.30-13.55):

Bijdrage over Tom Daley,
13-jarige Britse schoonspringer
die naar Peking gaat.

In de rubriek 'De Peking Express'
een bijdrage over Chinese
kinderen die worden getraind
in het juichen voor deelnemende
landen.

Bijdrage over Nederlandse
scheidsrechters die in Peking
gaan fluiten.

Volleybal:
Pollux-Longa.

Handbal:
Sittardia-Aalsmeer.

Korfbal:
Koog Zaandijk-Dalto.

Basketbal:
San Antonio-Dallas (NBA).

IJshockey:
Heerenveen-Den Haag. :)

Abe Brouwer
2 maart 2008, 10:52
Worden deze onderwerpen allemaal in een 25 minuten durende uitzending gepropt?

Rudy Bouquet
2 maart 2008, 10:53

Nee dat half uur is Studio Olympia. Studio Sport is van 13:10 tot 17:00 u.

Natascha Vrooland
2 maart 2008, 10:54
studio sport is van 13.10 tot 17.00 uur.

Rene van Dijk
2 maart 2008, 10:57
We hebben iig ons best gedaan om zoveel mogelijk zendtijd te krijgen

Abe Brouwer
2 maart 2008, 10:58
We hebben iig ons best gedaan om zoveel mogelijk zendtijd te krijgen
Daar twijfelt niemand op het forum aan, Rene.

Alex van den Brink
2 maart 2008, 11:08
Bedankt, ik zal het opnemen.
Ik hoop dat het niet, da alles wordt uitgezonden, aan de andere kant kunnen we dan heel duidelijk zien wie het geweest zijn

Jan Been
2 maart 2008, 11:57
Ik hoop dat het niet, da alles wordt uitgezonden, aan de andere kant kunnen we dan heel duidelijk zien wie het geweest zijn

Laten rusten en niet uitzenden die klote randverschijnselen:RedFace:

Natascha Vrooland
2 maart 2008, 12:07
Laten rusten en niet uitzenden die klote randverschijnselen:RedFace:
Duidelijke taal Jan.
Vind dat dat soort mensen geen zendtijd verdienen. Aan de andere kant misschien kunnen ze zichzelf dan terug zien en zien hoe debiel ze zich gedragen hebben.
gr. natas

Rob Boumans
2 maart 2008, 12:09

Ik hoop dat het wel wordt uitgezonden zodat het bestuur van Vadeko Flyers eindelijk gedwongen wordt actie te ondernemen tegen dat kleine groepje Friezen (3-4 man) die al een aantal jaren voor ellende zorgen door het gooien van rotzooi naar spelers in de strafbank.Tot nu toe zijn ze steeds gewaarschuwd dat ze dat niet meer mogen doen maar het is nu tijd om die lui er uit te mieteren.De namen zijn allang bekend bij het bestuur,nu eindelijk een keer actie.Tegen die gasten uit Den Haag kan het bestuur van Vadeko Flyers niet echt maatregelen nemen maar men kan wel zorgen dat er achter de strafbank voldoende beveiliging aanwezig is om te zorgen dat er daar nietes gebeurt.
Ook een schuin opzetstuk aan de plexiglas afscheiding zou al een stuk helpen.

Rene van Dijk
2 maart 2008, 12:14
Ik hoop dat het wel wordt uitgezonden zodat het bestuur van Vadeko Flyers eindelijk gedwongen wordt actie te ondernemen tegen dat kleine groepje Friezen (3-4 man) die al een aantal jaren voor ellende zorgen door het gooien van rotzooi naar spelers in de strafbank.Tot nu toe zijn ze steeds gewaarschuwd dat ze dat niet meer mogen doen maar het is nu tijd om die lui er uit te mieteren.De namen zijn allang bekend bij het bestuur,nu eindelijk een keer actie.Tegen die gasten uit Den Haag kan het bestuur van Vadeko Flyers niet echt maatregelen nemen maar men kan wel zorgen dat er achter de strafbank voldoende beveiliging aanwezig is om te zorgen dat er daar nietes gebeurt.

Heb jij gezien wie die blikjes gooiden gister?

Carla Koopmans
2 maart 2008, 12:28

Wie zegt dat het weer dezelfde personen zijn als waar jij op doelt? Ben je erbij geweest? Heb je gezien wie dat blikje gooide? :RedFace:

Luitzen van der Heide
2 maart 2008, 12:32
Wie zegt dat het weer dezelfde personen zijn als waar jij op doelt? Ben je erbij geweest? Heb je gezien wie dat blikje gooide? :RedFace:

Meneer Boumans, was in ieder geval in Thialf en als hij zegt dat hij de heren gezien heeft dan is er toch reden te veronderstellen dat het zo is zoals hij het heeft gezien?

Rene van Dijk
2 maart 2008, 12:35
Meneer Boumans, was in ieder geval in Thialf en als hij zegt dat hij de heren gezien heeft dan is er toch geen reden te veronderstellen dat het niet zo is?

Zijn reactie impliceert dat Luitzen, vandaar mijn vraag..en een andere reden voor mijn vraag, naar mijn mening zijn het geen vaste supporters die blikjes gooien maar over het algemeen dronken lui die een keer komen kijken en denken ''dat het wel kan''

Carla Koopmans
2 maart 2008, 12:36
Meneer Boumans, was in ieder geval in Thialf en als hij zegt dat hij de heren gezien heeft dan is er toch reden te veronderstellen dat het zo is zoals hij het heeft gezien?

Nou sorry hoor! Ik ken toch ook niet iedereen.. :RedFace:
Maarja. het biergooien kan natuurlijk niet!

Luitzen van der Heide
2 maart 2008, 12:38
Nou sorry hoor! Ik ken toch ook niet iedereen.. :RedFace:

Het was absoluut niet neagtief bedoeld mijn Posting... Als het wel zo is overgekomen dan mijn excuses, Carla

Carla Koopmans
2 maart 2008, 12:39
Het was absoluut niet neagtief bedeold mijn Posting... Als het wel zo is overgekomen dan mijn excuses, Carla

is ook niet negatief overgekomen..

Luitzen van der Heide
2 maart 2008, 12:46
Zijn reactie impliceert dat Luitzen, vandaar mijn vraag..en een andere reden voor mijn vraag, naar mijn mening zijn het geen vaste supporters die blikjes gooien maar over het algemeen dronken lui die een keer komen kijken en denken ''dat het wel kan''

Ik kan er in ieder geval geen oordeel over het gooien geven. Ik zit/sta te ver van de strafbank af om er goed zicht op te hebben.

Maar het is wel vervelend dat er nu al twee keer op rij een opstootje is bij de strafbank van HYS. Volgende week maar een "potige" suppoost neerzetten. En als Rob gelijk heeft waarom dan niet inderdaad die JOJO`s uit je stadion weren of bijvoorbeeld een drank verbod tijdens de wedstrijd geven. Zelfs al zijn dat supporters die al jaren trouw komen.

Luitzen van der Heide
2 maart 2008, 12:47
is ook niet negatief overgekomen..

Blij toe :Wave:

Rene van Dijk
2 maart 2008, 12:49
Ik kan er in ieder geval geen oordeel over het gooien geven. Ik zit/sta te ver van de strafbank af om er goed zicht op te hebben.

Maar het is wel vervelend dat er nu al twee keer op rij een opstootje is bij de strafbank van HYS. Volgende week maar een "potige" suppoost neerzetten. En als Rob gelijk heeft waarom dan niet inderdaad die JOJO`s uit je stadion weren of bijvoorbeeld een drank verbod tijdens de wedstrijd geven. Zelfs al zijn dat supporters die al jaren trouw komen.

Als mensen zich niet kunnen gedragen, dan moeten ze aangepakt/geweigerd worden. Lijkt me zo klaar als een klontje. Ik stond er wel dichtbij, ik zit namelijk altijd achter de strafbank en ik heb niet gezien wie die blikjes gooiden maar ik weet wel wie die blikjes NIET gooiden

Jan Been
2 maart 2008, 12:53

Luitzen het enige wat zou helpen is om de strafbanken in Heerenveen beter te beveiligen tijdens de wedstrijd,maak bijvoorbeeld een mobiele bescherming of zet er twee a drie Stewards neer en als er een in de strafbank zit laat deze zich dan met het gezicht richting publiek kijken.:Shiny:

Rene van Dijk
2 maart 2008, 12:59
Luitzen het enige wat zou helpen is om de strafbanken in Heerenveen beter te beveiligen tijdens de wedstrijd,maak bijvoorbeeld een mobiele bescherming of zet er twee a drie Stewards neer en als er een in de strafbank zit laat deze zich dan met het gezicht richting publiek kijken.:Shiny:

Jammer dat het zo moet, maar inderdaad jan, je hebt volledig gelijk. Kunnen ze direct localiseren welke mongool er loopt te gooien en hem verwijderen uit het vak.

Luitzen van der Heide
2 maart 2008, 13:00
We zullen zien straks (17.00 uur)! welke beelden er gemaakt zijn.

http://teletekst.nos.nl/gif/images/224-02.gif

Bron: NOS

Rene van Dijk
2 maart 2008, 13:02
Precies, alhoewel ik vermoed dat Omrop betere beelden van het incident en mogelijke daders hebben, aangezien hun camera man bij ons onder aan de trap stond tijdens het hele gedoe..de camera;s van studio sport stonden grotendeels richting het Den Haag vak volgens mij, waar weinig gebeurde op dat moment

We zullen zien straks (17.00 uur)! welke beelden er gemaakt zijn.

http://teletekst.nos.nl/gif/images/224-02.gif

Luitzen van der Heide
2 maart 2008, 13:05
Dat zal dan wel maandag avond woden voordat we de beelden kunnen zien...