PDA

View Full Version : Schandalig

Ingrid Kolle
1 maart 2008, 22:36
hoever moeten we afzakken, met verbazing heb ik de vechtpartij gezien vanaf de overkant, 4 of 5 ADO hooligans (hun eigen woorden) gingen onze flyer fans te lijf MET EEN RIEM en raakte ook geblesseerd aan zijn hoofd, een oudere man nog wel.
WAAR WAREN DE STEWARDS VAN DEN HAAG,
WAAROM IS DE POLITIE NIET GEBELD, ik had graag 1 uur willen wachten in een afgesloten Thialff om deze heren te laten verwijderen.
ik hoop dat volgende week de Den Haag fans hun eigen mensen in bedwang houden, was vroeger wel de afspraak, hoe dit nu geregeld is weet ik niet.
Jammer dat een avond zo moet eindigen.

Hans Maertzdorff
1 maart 2008, 22:39
hoever moeten we afzakken, met verbazing heb ik de vechtpartij gezien vanaf de overkant, 4 of 5 ADO hooligans (hun eigen woorden) gingen onze flyer fans te lijf MET EEN RIEM en raakte ook geblesseerd aan zijn hoofd, een oudere man nog wel.
WAAROM IS DE POLITIE NIET GEBELD, ik had graag 1 uur willen wachten in een afgesloten Thialff om deze heren te laten verwijderen.
ik hoop dat volgende week de Den Haag fans hun eigen mensen in bedwang houden, was vroeger wel de afspraak, hoe dit nu geregeld is weet ik niet.

Zijn de voetbalhooligans nu onze sport aan het verzieken?
Gisteren in Tilburg, en nu vandaag in Heerenveen.

Dick van den Berg
1 maart 2008, 22:40
Zijn de voetbalhooligans nu onze sport aan het verzieken?
Gisteren in Tilburg, en nu vandaag in Heerenveen.

Welke plaats is de volgende....Geleen???

Mitchell van Amelsfort
1 maart 2008, 22:41
Nee dit is toch werkelijk niet te geloven!!!
hier valt mijn mond echt van open dit is echt niet meer normaal lijkt er steeds meer op dat het erbij gaat horen erg genoeg!

Theo van der Duin
1 maart 2008, 22:45
Ik zat ook aan de overkant en op een gegeven ogenblik is er door medefans van HIJS ingegrepen. Het was inderdaad jamer dat dit moest gebeuren en ik hoop dat het er in Den Haag niet zo aan toe gaat. Het gooien van het blikje (wat volgens mij een Flyerfan deed) was ook niet nodig geweest. Wat ik wel erg onsportief vond was dat HIJS er zonder een hand te geven van het ijs is gegaan.

Sietze de Vries
1 maart 2008, 22:47
Als liefhebbers van deze sport hebben wij een verantwoordelijkheid om de stadions hooliganvrij te houden. Samen zullen we ervoor moet zorgdragen dat dit NIET normaal wordt in het ijshockey.
Tijd om dit onmiddelijk met alle beschikbare middelen de kop in te drukken.
Het hoort op het ijs "uitgevochten" te worden en niet op de tribune's.

PS. handschudden wordt niet gedaan tijdens playoffwedstrijden. Vind het een vreemde gewoonte maar het zij zo.

Hans Maertzdorff
1 maart 2008, 22:47
Ik zat ook aan de overkant en op een gegeven ogenblik is er door medefans van HIJS ingegrepen. Het was inderdaad jamer dat dit moest gebeuren en ik hoop dat het er in Den Haag niet zo aan toe gaat. Het gooien van het blikje (wat volgens mij een Flyerfan deed) was ook niet nodig geweest. Wat ik wel erg onsportief vond was dat HIJS er zonder een hand te geven van het ijs is gegaan.

Handen worden er niet geschud bij play-offs.

Richard Vader
1 maart 2008, 22:49
Nee dit is toch werkelijk niet te geloven!!!
hier valt mijn mond echt van open dit is echt niet meer normaal lijkt er steeds meer op dat het erbij gaat horen erg genoeg!
Laten we die gedachte heel snel verbannen! Dit heeft er nooit bij gehoord en zal er ook nooit bij horen! Als het aan mij ligt is er geen uit vak nodig!!! We komen voor de sport!
Dat sommige mensen openlijke geweldpleging en mishandeling als sport zien fijn voor hun maar richt dan een cluppie op en misbruik geen sporten ervoor!

Tijd voor een nieuwe sire campagne GEEF DE SUPPORTERS HUN SPEL TERUG

Wendy Tellers
1 maart 2008, 22:52
PS. handschudden wordt niet gedaan tijdens playoffwedstrijden. Vind het een vreemde gewoonte maar het zij zo.
Ik wilde hier ook al op reageren. Handjes schudden wordt tijdens de play offs niet gedaan.
Maar onbegrijpelijk of een vreemde gewoonte? Na een aantal wedstrijden in de play offs denk ik dat het maar beter is dat dit niet gedaan wordt!
Van de zes wedstrijden zijn er al vier ge-eindigd met ruzie na het laatste fluitsignaal.
Waarvan er drie tussen Heerenveen en Den Haag.
De frustraties lopen blijkbaar erg hoog op!

Wat hetgeen betreft dat er naast het ijs gebeurt .... na gisteravond en ook weer vanavond hoeft dit voor mij niet meer.
Ik ben niet zo heldhaftig aangelegd en zou bijna bang worden om nog een play off wedstrijd te bezoeken!
Dit heb ik in de halve finale serie het vorig seizoen niet meegemaakt!

Annet Boers
1 maart 2008, 22:54
. Wat ik wel erg onsportief vond was dat HIJS er zonder een hand te geven van het ijs is gegaan.

mag in de playoffs, al die games worden als 1 wedstrijd gezien

Priscilla van Rooij
1 maart 2008, 22:59
gistere was het hier in tilburg ook raak willem 2 supporters gingen aan de stok met geleen mensen en toen de hekken dicht ging ging willem 2 met containers gooie enzo dat vond ik echt te ver gaan ik zit elke wedstrijd in vak f maar ik kreeg wel een bus op me hoofd gegooit uit de uit vak daar was ik niet blij mee maar ik ben niet zo ruzie maker dus ik keek een keer en toen was het voor mijn al goed maar ik hoop niet dat heel die voetbal mensen onze sport slechte naam gaan geve en blijve verzieke want daar ben ik helemaal nie blij mee maar mense die gewond zijn geraakt veel sterkte (K)(K) priscilla

Theo van der Duin
1 maart 2008, 22:59
Sorry voor het handenschudden. Ik wist niet dat dit bij playoffs niet werd gedaan. Ik hoop i.i.g. echt dat ze wat kunnen doen aan het vechten naast het ijs.

Lou-Ann Bartels
1 maart 2008, 23:01
Bij actie-reactie zijn altijd twee partijen betrokken. Wie er begint maakt niet altijd uit. Feit is wel dat die paar keren dat er bij ijshockey ernstige ongeregeldheden zijn geweest, er ALTIJD voetbal holigans (ik noem ze geen supporters) bij betrokken zijn.
Wij moeten er met z'n allen voor zorgen dat onze stadions veilig blijven!
Laat ons onze mooie sport niet afpakken,hoor.

Sietze de Vries
1 maart 2008, 23:02
Het mag nooit zo zijn dat we bang zijn om naar een ijshockeywedstrijd te gaan vanwege zulke idioten.
Ben nu een klein uurtje thuis maar heb nog steeds geen jubelstemming over de overwinning.
Hele dag naar toegeleefd en dan zo'n einde.
Mag hopen dat dit de laatste x is geweest dat ik meer baal van een wedstrijd die we winnen dan van 1 die we verliezen.

Theo van der Duin
1 maart 2008, 23:04
Je komt zeker ook op succes af van de Flyers? Anders had je dat namelijk wel geweten.

Wat is dit nu voor een opmerking. Voor jouw informatie het is mischien nog maar mijn tweede seizoen (jij komt er vast al jaren)en ik ben nog nooit naar de playoffs geweest. Maar heb de laatse twee jaar verder nog geen wedstrijd gemist. Dus dat ik niet alles weet het zij zo en ik heb hier dan ook al mijn excusses voor aangeboden. Het vechten als afscheid hoort i.i.g. niet dat weet ik als nieuweling als je dat zo wilt noemen wel.

Annet Boers
1 maart 2008, 23:08
dit is geen verwijt maar even een vraag voor mezelf... de nummer 7 van hijs.... heeft ie gespeeld in de wedstrijd, op de laatste minuten na?? het LEEK namelijk zo dat hij er bewust op gezet werd op iets uit te lokken... dat zou jammer zijn. want dat leek de aanleiding van de laatste paar minuten. (dit praat niet goed wat er naast het ijs afgespeeld is) maar dat vroeg ik me gewoon af. heb hem de hele westrijd niet gezien. maar hij kan me ook niet opgevallen zijn...

voordat ik dingen over me heen krijg... dit is geen vinger wijzen of verwijt...gewoon een vraag...

Sietze de Vries
1 maart 2008, 23:10
Ach Theo laat Gerard maar, als ze ergens gelegenheidssupporters hebbe dan is dat wel in ........
En er zal een stukje frustratie tav de nederlaag in zitten. Hij bedoelde het vast niet zo.

Wendy Tellers
1 maart 2008, 23:16
Het mag nooit zo zijn dat we bang zijn om naar een ijshockeywedstrijd te gaan vanwege zulke idioten.
Nee, het zou inderdaad niet mogen gebeuren dat je bang wordt.
Maar toch vind ik dit soort dingen beangstigend.
Je moet er maar net bij staan en de dupe worden.

Gisteren moest ik alleen naar de auto lopen die een stukje verderop op de parkeerplaats stond. Ik dacht voor de wedstrijd nog dat het wel shit was dat ik niet dichterbij kon parkeren. Maarja ..... de gedachte dat het druk zou worden en er nog honderden andere mensen over de parkeerplaats lopen na de wedstrijd stelde me gerust.
Als je dan de volgende dag dit soort verhalen leest ..... nou, ik bedenk me dan nog weleens een keer om daar alleen of met een paar man rond te lopen!

Jan Hofstede
1 maart 2008, 23:17
Wat is dit nu voor een opmerking. Voor jouw informatie het is mischien nog maar mijn tweede seizoen (jij komt er vast al jaren)en ik ben nog nooit naar de playoffs geweest. Maar heb de laatse twee jaar verder nog geen wedstrijd gemist. Dus dat ik niet alles weet het zij zo en ik heb hier dan ook al mijn excusses voor aangeboden. Het vechten als afscheid hoort i.i.g. niet dat weet ik als nieuweling als je dat zo wilt noemen wel.

trek het je niet aan Theo... Ieder jaar worden er weer topics geopend over het handenschudden....

Wayne de Jong
1 maart 2008, 23:24
Relaxxxxx, alles is gesust.

Einde 3e periode, tikje Landman, actie is reactie, maar Ivanov, dat is niks voor jou, FOUT!, wedstrijd of een paar aan het broekje.
Oud zeer vecht je niet op deze manier uit, jammer, over het gedoe na de wedstrijd, nou valt ook wel mee, babbeltjes over en weer. Netjes beide voorzitters erbij en iedereen is weer huiswaarts.

Emoties horen bij sport, of is sport emotie, beide dus, maar dan dien je je niet zo te gedragen als die zogenaamde supporters achter het strafbankje, gedraag je, je bent aanleiding voor vrijwel alles daarna!!!!, gebruik je verstand.

Voor sport hebben bepaalde personen, bepaalde dingen bedacht, als regel.
Voorbeeld, voetbalVELD, ijsBAAN, snap je, daar dient de sport gespeeld, uitgevochten of/en bestreden te worden.
Ze hebben daar dan lijntjes of grachten (indien noodzakelijk) of hekken annex boarding omheen aangebracht, zodat iedereen weet waar hij/zij naartoe moet kijken, daar speelt het zich af!!
Dat hele gebeuren hebben ze niet aangebracht, om er een sport van te maken om daar in of op te komen.

Stelletje sukkels (algemeen), die enkeling, heeft het niet gesnapt of de verkeerde opvoeding genoten, spreek met jou overtuigingsgenoten af op een eiland, geniet ervan, want dat doet verder niemand, die ook maar iets met deze sport(en) hebben.

Ach, te veel woorden voor personen die dat niet verdienen.

8-2, ofwee, morgen naar Den Haag, grote vrind Bert, die ook erg met onze sport is begaan overigens, zal ik daar weder ontmoeten, kijk er naar uit, GEWELDIGE SPORT HE!!!!

Harry Pal
1 maart 2008, 23:29
Relaxxxxx, alles is gesust.

Einde 3e periode, tikje Landman, actie is reactie, maar Ivanov, dat is niks voor jou, FOUT!, wedstrijd of een paar aan het broekje.
Oud zeer vecht je niet op deze manier uit, jammer, over het gedoe na de wedstrijd, nou valt ook wel mee, babbeltjes over en weer. Netjes beide voorzitters erbij en iedereen is weer huiswaarts.

Emoties horen bij sport, of is sport emotie, beide dus, maar dan dien je je niet zo te gedragen als die zogenaamde supporters achter het strafbankje, gedraag je, je bent aanleiding voor vrijwel alles daarna!!!!, gebruik je verstand.

Voor sport hebben bepaalde personen, bepaalde dingen bedacht, als regel.
Voorbeeld, voetbalVELD, ijsBAAN, snap je, daar dient de sport gespeeld, uitgevochten of/en bestreden te worden.
Ze hebben daar dan lijntjes of grachten (indien noodzakelijk) of hekken annex boarding omheen aangebracht, zodat iedereen weet waar hij/zij naartoe moet kijken, daar speelt het zich af!!
Dat hele gebeuren hebben ze niet aangebracht, om er een sport van te maken om daar in of op te komen.

Stelletje sukkels (algemeen), die enkeling, heeft het niet gesnapt of de verkeerde opvoeding genoten, spreek met jou overtuigingsgenoten af op een eiland, geniet ervan, want dat doet verder niemand, die ook maar iets met deze sport(en) hebben.

Ach, te veel woorden voor personen die dat niet verdienen.

8-2, ofwee, morgen naar Den Haag, grote vrind Bert, die ook erg met onze sport is begaan overigens, zal ik daar weder ontmoeten, kijk er naar uit, GEWELDIGE SPORT HE!!!!

Schitterend verwoord, klasse.

Luitzen van der Heide
1 maart 2008, 23:34

Helemaal mee eens beter verwoorden kan eigenlijk niet..

Jos Eussen
1 maart 2008, 23:35
\

Aso volk!!!

Herman Herregraven
1 maart 2008, 23:36
Sluit ik mij bij aan...
Bravo Wayne...

Gerard Mikkers
1 maart 2008, 23:51
Ach Theo laat Gerard maar, als ze ergens gelegenheidssupporters hebbeN dan is dat wel in ........
En er zal een stukje frustratie t.a.v. de nederlaag in zitten. Hij bedoelde het vast niet zo.
Pfff..., in Den Haag wil je zeggen? Heb je vandaag in je eigen Thialfje gekeken? Bijna 2000 toeschouwers. Waar waren ze bij andere wedstrijden van de Flyers? Over gelegenheidssupporters gesproken. Dan nog iets. Nederlaag of overwinning heeft geen invloed op mijn humeur hoor. Ik vind het seizoen van HIJS allang geslaagd. Daarbij komt dat Heerenveen meer ervaring in dit soort wedstrijden heeft dan HIJS. Morgen zit ik dan ook gewoon met mijn kinderen in de uithof. Ze wilden vandaag niet helemaal naar Heerenveen toe. Blijkbaar zagen ze een grote nederlaag aankomen.

Wat wel invloed op mijn humeur heeft, is dat continu trieste arrogante gezeur van jullie Flyersfans. Succes van een ander team wordt door jullie totaal niet gegund. Geldt ook voor Geleenfans.

Aso volk!!!
GAAAAAAAAAAAP! Moraalriddertje.

Harry Pal
1 maart 2008, 23:57
Pfff..., in Den Haag wil je zeggen? Heb je vandaag in je eigen Thialfje gekeken? Bijna 2000 toeschouwers. Waar waren ze bij andere wedstrijden van de Flyers? Over gelegenheidssupporters gesproken. Dan nog iets. Nederlaag of overwinning heeft geen invloed op mijn humeur hoor. Ik vind het seizoen van HIJS allang geslaagd. Daarbij komt dat Heerenveen meer ervaring in dit soort wedstrijden heeft dan HIJS. Morgen zit ik dan ook gewoon met mijn kinderen in de uithof. Ze wilden vandaag niet helemaal naar Heerenveen toe. Blijkbaar zagen ze een grote nederlaag aankomen.

Wat wel invloed op mijn humeur heeft, is dat continu trieste arrogante gezeur van jullie Flyersfans. Succes van een ander team wordt door jullie totaal niet gegund. Geldt ook voor Geleenfans.

GAAAAAAAAAAAP! Moraalriddertje.

En voor julie absoluuuuuut niet, he! Wat voor gelegenheid supporters hebben jullie daar dan? Vorig seizoen zaten er nog geen 300 man op de tribune in de Uithof. Nu heeft een of ander geldschieter een compleet play-off team gekocht en het stadion zit vol. Dus doe nou niet of je voor de 4e keer kampioen kan worden.

Jan Hofstede
1 maart 2008, 23:57

Hoezo Gerard...Geleen gunt iedereen alles....

Heerenveen gefeliciteerd met deze wel verdiende overwinning...!!

Heb jij Heerenveen ook al gefeliciteerd..??

Annet Boers
2 maart 2008, 00:01
Hoezo Gerard...Geleen gunt iedereen alles....

Heerenveen gefeliciteerd met deze wel verdiende overwinning...!!

Heb jij Heerenveen ook al gefeliciteerd..??

jan bedank!!! jullie ook nog hé....:wink: morgen weer 2 mooie overwinningen voor ons? gaan we voor!

Natascha Vrooland
2 maart 2008, 00:03
Waar gaat de hele discussie over. Gelegenheid supporters. wat een kul zeg. Iedereen moet ergens beginnen. Ik zeg hoe meer supporters hoe beter! Ik wens jullie allen een goede nachtrust en een fijne ijshockey- zondag. Natas

Luitzen van der Heide
2 maart 2008, 00:13
Waar gaat de hele discussie over. Gelegenheid supporters. wat een kul zeg. Iedereen moet ergens beginnen. Ik zeg hoe meer supporters hoe beter! Ik wens jullie allen een goede nachtrust en een fijne ijshockey- zondag. Natas

Kijk dat is nou eens een goede afsluiter om de nacht mee in te gaan...

Paul van Heertum
2 maart 2008, 00:28
Handjeschudden gebeurt alleen na de laatste wedstrijd omdat het dan in feite pas is afgelopen en dan zijn de emoties wat minder heftig.

Ik zou verder ook weinig zin in hebben om 4,5,6,7 keer de zelfde de hand te schudden en al zeker niet na een nipt verloren wedstrijd.

Feliciteren kan je prima aan het eind van de serie

Pieter van der Wal
2 maart 2008, 00:28
Ik wens jullie allen een goede nachtrust en een fijne ijshockey- zondag. Natas

Jij ook Natas! http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_kilian.gif en je poesjes natuurlijk :supz:

Hans Maertzdorff
2 maart 2008, 00:31
Handjeschudden gebeurt alleen na de laatste wedstrijd omdat het dan in feite pas is afgelopen en dan zijn de emoties wat minder heftig.

Ik zou verder ook weinig zin in hebben om 4,5,6,7 keer de zelfde de hand te schudden en al zeker niet na een nipt verloren wedstrijd.

Feliciteren kan je prima aan het eind van de serie

Word er ook weer een wakker::frusty::

Natascha Vrooland
2 maart 2008, 00:33
Hey je vergeet m'n hond

Alex van den Brink
2 maart 2008, 00:48
Ik was onderweg mijn dochter naar de uitgang en zag dat er tijdens de vechtpartij wat volk rond de strafbank van Den Haag.
Ik ben terug gelopen en dacht eigenlijk dat er Heerenveners de strafbank belaagde, maar het was publiek van Den Haag dat Heerenveen publiek te lijf wilde gaan.

Ik heb samen met Den Haag-fans en Het bestuur van Den Haag de gemoederen bedaard en de jongens terug naar het eigen vak gedirigeerd.
1 van die jongens heb ik de week daarvoor ook tegen gehouden toen hij met zijn maten de kleedkamer van Heerenveen bestormde.

Het bestuur van Den Haag kennende wordt hier direct actie opgenomen.

Paul van Heertum
2 maart 2008, 00:48
Word er ook weer een wakker::frusty::

Wordt met DT.

Slapen doen we ´s nachts Limbo

Paul van Heertum
2 maart 2008, 00:50
Ik was onderweg mijn dochter naar de uitgang en zag dat er tijdens de vechtpartij wat volk rond de strafbank van Den Haag.
Ik ben terug gelopen en dacht eigenlijk dat er Heerenveners de strafbank belaagde, maar het was publiek van Den Haag dat Heerenveen publiek te lijf wilde gaan.

Ik heb samen met Den Haag-fans en Het bestuur van Den Haag de gemoederen bedaard en de jongens terug naar het eigen vak gedirigeerd.
1 van die jongens heb ik de week daarvoor ook tegen gehouden toen hij met zijn maten de kleedkamer van Heerenveen bestormde.

Ik zou ze de gang laten gaan, een kleedkamer bestormen doen ze dan geen 2e keer meer

Alex van den Brink
2 maart 2008, 00:57
Ik zou ze de gang laten gaan, een kleedkamer bestormen doen ze dan geen 2e keer meer

Voordat ze bij de kleedkamer zijn hebben ze de materiaalmannen gehad en wat heb je er aan als je een paar van die ventjes aan gort slaat, je krijgt er alleen maar last mee.

Maar het is een mooie gedachte om ze naar binnen te laten gaan.

Luitzen van der Heide
2 maart 2008, 00:57

Jammer voor je Alex dat je dochter dit moest meemaken. Jammer eigenlijk dat wij dit allemaal weer moeten meemaken.

Maar goed, hoewel de overwinning een zogenaamd bijsmaakje heeft mag dit niet de prestatie van de Flyers gaan overheersen.

Het gaat toch nog steeds over IJShockey!!!!

En dat hebben de FLYERS als geen ander laten zien.....

Alex van den Brink
2 maart 2008, 01:00
Jammer voor je Alex dat je dochter dit moest meemaken. Jammer eigenlijk dat wij dit allemaal weer moeten meemaken.

Maar goed, hoewel de overwinning een zogenaamd bijsmaakje heeft mag dit niet de prestatie van de Flyers gaan overheersen.

Het gaat toch nog steeds over IJShockey!!!!

En dat hebben de FLYERS als geen ander laten zien.....

Gefliciteerd met de verdiende overwinning.

Mijn dochter stond VEILIG bij wat flyer-fans.

Lou-Ann Bartels
Hey je vergeet m'n hond

Goed antwoord, Natas!
Tot volgende week..?

Sven van de Wall
dit zijn de echte supporters van hijs geweest je kunt mij niet wijs maken dat het hier om voetbal supporters ging want die gaan niet mee naar een uitwedstrijd ik hoop dat den haag gepaste maatregelen gaat nemen deze mensen horen niet in een stadion thuis bij welke sport dan ook

Wilfried Dekker
2 maart 2008, 01:06
Het is algemeen bekend dat er voetbalsupporters meekomen.

Natascha Vrooland
2 maart 2008, 01:06
Goed antwoord, Natas!
Tot volgende week..?
Dank je Lou-Ann. Ik ben volgende week zeker van de partij. ::cheerleader::

Paul van Heertum
2 maart 2008, 01:16
Voordat ze bij de kleedkamer zijn hebben ze de materiaalmannen gehad en wat heb je er aan als je een paar van die ventjes aan gort slaat, je krijgt er alleen maar last mee.

Maar het is een mooie gedachte om ze naar binnen te laten gaan.

Ik denk dat de materiaalman weinig overkomt als hij een beetje geliefd is

Alex van den Brink
2 maart 2008, 01:20
De materiaalmannen stonden alleen in de bank en het halletje, de spelers waren (gelukkig) met Alex A. in de kleedkamer.

Pieter van der Wal
2 maart 2008, 01:23
Dank je Lou-Ann. Ik ben volgende week zeker van de partij. ::cheerleader::

Tot volgende week Schoonheden , Diaantje zal jullie wel aanwijzen wie ik ben ! ::happycheer::

Karel van der Wal
2 maart 2008, 01:31
De materiaalmannen stonden alleen in de bank en het halletje, de spelers waren (gelukkig) met Alex A. in de kleedkamer.

alex, was jij de man die mij even te hulp schoot voor motm uitreiking, klasse. Ik heb hier wat opmerkingen gezien die helemaal nergens op slaan. Het is allemaal jammer dat dit gebeurde, maar 1 ding, het gebeurde na de time out van HIJS, op gevaar af dat ik weer voor mijn beurt spreek, ik blijf erbij dat het helaas zo was dat #7 in opdracht handelde.

Wat #8 deed was in mijn ogen een reactie op wat er vanuit de supporters groep gebeurde, ook nu weer blijkt dat je het kaf niet van het koren kunt scheiden zonder prikkeldraad afscheiding. Ik denk dat de TV wel weer genoeg materiaal heeft ontdekt om ons geliefde spelletje negatief in dse spotlights te brengen.

Jammer, maar .... op naar vanavond, andere wedstrijd, maar hopelijk zelfde resultaat, winst voor Flyers uiteraard ::party::

Alex van den Brink
2 maart 2008, 01:50
alex, was jij de man die mij even te hulp schoot voor motm uitreiking, klasse. Ik heb hier wat opmerkingen gezien die helemaal nergens op slaan. Het is allemaal jammer dat dit gebeurde, maar 1 ding, het gebeurde na de time out van HIJS, op gevaar af dat ik weer voor mijn beurt spreek, ik blijf erbij dat het helaas zo was dat #7 in opdracht handelde.

Wat #8 deed was in mijn ogen een reactie op wat er vanuit de supporters groep gebeurde, ook nu weer blijkt dat je het kaf niet van het koren kunt scheiden zonder prikkeldraad afscheiding. Ik denk dat de TV wel weer genoeg materiaal heeft ontdekt om ons geliefde spelletje negatief in dse spotlights te brengen.

Jammer, maar .... op naar vanavond, andere wedstrijd, maar hopelijk zelfde resultaat, winst voor Flyers uiteraard ::party::
Ik kom morgen wel even bij je langs in Den Haag.

Eric van der Putten
2 maart 2008, 01:52
Ik denk dat de TV wel weer genoeg materiaal heeft ontdekt om ons geliefde spelletje negatief in dse spotlights te brengen.

En dat kunnen we nou net niet gebruiken. Las eerder dat de cameras al ingepakt waren op dat moment...

Pieter van der Wal
2 maart 2008, 02:08
Mijn dochter stond VEILIG bij wat flyer-fans.

Alles wat vrouw of meisjes is heilig bij ons Alex.

Ro Herregraven
2 maart 2008, 06:16
dit zijn de echte supporters van hijs geweest je kunt mij niet wijs maken dat het hier om voetbal supporters ging

En daar geloof ik dan weer geen flikker van...

Marco Kronenburg
2 maart 2008, 07:39
lijkt me echt heerlijk als je in de kleedkamer zit en een paar van die gasten komen verhaal halen!

Rudy Bouquet
2 maart 2008, 08:18

Het moet hier niet gekker worden, maar je gaat toch geen excuses aanbieden omdat je iets niet weet.

IJshockey is een sport met complexe regels en gewoonten. In dat laatste hoort het handenschudden ook bij. En of het overal gedaan wordt en dat het daarom goed is, ik vind het nog ook nog steeds ongewoon....!

Gerard van der Heide
2 maart 2008, 09:56
Nee Eric, een cameraman van Omrop Fryslan stond er bovenop. Op een afstandje van 3 meter heeft hij de beelden geschoten. Door één van die idioten werd hij vervolgens bedreigd wanneer hij niet direkt zijn camera zou uitzetten, wat deze cameraman dus NIET heeft gedaan.

René van Eldik
2 maart 2008, 10:07
misschien een tip voor Tilburg-Geleen-Den Haag en Heerenveen om contact te zoeken met de plaatselijke voetbal clubs en te vragen of zijn suwards kunnen leveren tijdens de wedstrijden van het ijshockey want zij kennen vaak de hooligans en dan zou je deze eventueel met politie ondersteuning uit de ijshal houden en het ijshockey dus ijhockey laten en geen relplaats voor voetbal hooligans.

Annet Boers
2 maart 2008, 10:20

bovenstaande heb ik ook ergens geplaatst (zeer voorzichtig...) vanuit ons oogpunt leek dit idd ook zo. Zou erg jammer geweest zijn als het zo is...

Abe Brouwer
2 maart 2008, 10:22
misschien een tip voor Tilburg-Geleen-Den Haag en Heerenveen om contact te zoeken met de plaatselijke voetbal clubs en te vragen of zijn suwards kunnen leveren tijdens de wedstrijden van het ijshockey want zij kennen vaak de hooligans en dan zou je deze eventueel met politie ondersteuning uit de ijshal houden en het ijshockey dus ijhockey laten en geen relplaats voor voetbal hooligans.
Geen gek plan. Ik denk sowieso dat er voor de volgende wedstrijden alvast maatregelen genomen moeten worden.

Rene van Dijk
2 maart 2008, 10:29
Kwestie van een extra hek neerzetten, dan komen die jochies volgende keer niet zover

Annet Boers
2 maart 2008, 10:32
tilburgse vissenkom is toch nog niet zo gek....

Jelle Jonker
2 maart 2008, 10:43
Waarom kunnen de supporters van de tegenstanders wel veilig zitten in Thialf, andersom niet daar hoef je niet tussen te zitten voor je het weet heb je al een klap te pakken van een of andere malloot.

Gelukkig kan het nog wel in Thialf maar voor hoelang is de vraag.

Gerard van der Heide
2 maart 2008, 10:54
Er is al eens eerder een discussie geweest over de beveiliging in Thialf.
Persoonlijk ben ik, en met mij nog enkelen, er absoluut niet van onder de indruk.
Ook gisteren werd er niet voldoende ingegrepen en heeft 1 Flyersupporter is zijn ééntje verhinderd dat het scorrimorri de tribume op kon komen. Waarvoor hulde.

Later kreeg hij assistentie van enkele bestuursleden. Maar geen beveiliger gezien. Pas toen het opstootje onder controle was kwam er eens iemand van de beveiliging kijken.
Zet er een paar stevige en potige kerels neer die dergelijke voorvallen direkt de kop in kunnen drukken.

Moeders die toch maar snel naar het accefietje huiswaarts keerden met hun kroost. Vraag me af of deze mensen weer een wedstrijd komen kijken.
Dit is toch g.v.d. niet normaal meer.

Edwin Grouwstra
2 maart 2008, 11:03

De echte fans van den haag treft geen enkele blaam, ook zij kwamen
helemaal naar de "plaats-delict"om die paar idioten terug te sturen.
Helaas was er een man of 4 á 5 die het verkloot voor een hele grote groep
haagse fans.Beide voorzitters waren ook snel ter plaatse mag hopen dat
de haagse voorzitter vanavond deze lieden bij de wedstrijd vandaan weet te houden.

Maar........................,

zijn we in heerenveen wel zoveel beter ??
welke debielen gooiden er met blikjes richting de strafbank ??
er zaten toch een paar 100 man om heen, en niemand heeft gezien
wie de daders waren ???

De wedstrijd had voor mij een behoorlijke negatieve bijsmaak door al deze
randverschijnselen.Je zou bijna wensen dat er geen camera's van de diverse
media aanwezig waren.

Ik schaamde me kapot !!!

gr.

Jordy Rutten
2 maart 2008, 11:04
dit zijn de echte supporters van hijs geweest je kunt mij niet wijs maken dat het hier om voetbal supporters ging want die gaan niet mee naar een uitwedstrijd

Er gaan vaak zat voetbalsupporters mee naar uitwedstrijden. Er zijn ook al eens NEC'ers meegeweest naar Tilburg-Nijmegen. Die daar ook rotzooi hebben getrapt, ze hebben het geld voor hun kaartje terug gekregen en zijn ook vertrokken voordat dit soor dingen konden gebeuren, probleem opgelost.

Sven, ik zal niet geloven dat dit echte HIJS supporters zijn geweest. Bij de laatste Nijmegen - Den Haag puilde het Triavium uit van de Hagenezen, overal waren HIJS supporters die je vriendelijk begroetten. Er kwamen ook nog een aantal Hagenezen tussen de Nijmegenaren in zitten, dát zijn de echte HIJS supporters.

Dat die idioten die daar in Thialf rotzooi hebben zitten trappen Hijs supporters zijn maak je mij dus niet wijs.

Gerard van der Heide
2 maart 2008, 11:18
Maar........................,

zijn we in heerenveen wel zoveel beter ??
welke debielen gooiden er met blikjes richting de strafbank ??
er zaten toch een paar 100 man om heen, en niemand heeft gezien
wie de daders waren ???

Ik schaamde me kapot !!!

gr.
Ja, dat hebben wel mensen gezien Edwin, dat kan niet anders.
Overigens kwam er steeds meer "volk" aan deze zijde staan. Voor mij totaal onbekenden, en ik kom gelukkig nog niet zo lang in Thialf, die met flessen bier in de hand en enkelen in een reeds redelijk benevelde toestand, aanstalten maakten om zich ook met het accefietje te gaan bemoeien.

Overigens mogen ze van mij die debielen ook gewoon verbannen tijdens de wedstrijden. Opgesodemieterd met dat zooitje.

Abe Brouwer
2 maart 2008, 11:18
Het verschijnsel van voetbalhooligans die ijshockeywedstrijden bezoeken om rotzooi te trappen is al heel oud en niet iets van de laatste tijd. Ook in het verleden zijn er gekke dingen gebeurt. Ook in het buitenland gebeurt dat vaak. Heb in Oberhausen ook ooit voetbalhooligans van Rot Weiss Essen aangetroffen bij een wedstrijd tussen Revier Löwen en Moskitos Essen. En die hadden niet echt de vriendelijkste bedoelingen. Heel jammer, maar als er iets op het spel staat dan komen de ratten uit hun holen gekropen. De clubs moeten er dan op alert zijn!

Geert van der Meulen
2 maart 2008, 11:23
Ja, dat hebben wel mensen gezien Edwin, dat kan niet anders.
Overigens kwam er steeds meer "volk" aan deze zijde staan. Voor mij totaal onbekenden, en ik kom gelukkig nog niet zo lang in Thialf, die met flessen bier in de hand en enkelen in een reeds redelijk benevelde toestand, aanstalten maakten om zich ook met het accefietje te gaan bemoeien.

Overigens mogen ze van mij die debielen ook gewoon verbannen tijdens de wedstrijden. Opgesodemieterd met dat zooitje.

Ik kan me herinneren dat oud-voorzitter Gerd Lindemann ooit een supporter een stadionverbod gaf. Hij had een scheidsrechter op de helm geraakt met een leeg frisdrankflesje.
Wat er gisteravond allemaal gebeurde!
Over de beveiliging kunnen we kort zijn: ik hoop niet dat die mensen worden betaald. Zonde van het geld. Trouwens, ook in andere jaren werd het meeste werk altijd opgeknapt door de officials (jury) van de Flyers.

Sandra Cloo
2 maart 2008, 11:33

Ik wou even op dez [posting reageren, JA MET EEN RIEM, een vriendin van mij zat op de voorste rij en die is is zo geslagen op der handen ja de 1e keer naar ijshockey en dan kom je thuis met je handen open nou fijn, leuk zulke mensen komen gauw nog een keer. maar goed nu mijn vraagn is het vertrouwd genoeg om vanavond naar den haag te gaan??

Alex van den Brink
2 maart 2008, 11:42
Het is absoluut vertrouwd om naar Den Haag te gaan, er wordt scherp op die mannen gelet!

Annet Boers
2 maart 2008, 11:43
weet iemand of er genoeg kaarten zijn of kunnen we deze bestellen??? wij willen vanavond namelijk graag heen. maar willen niet voor niets komen!

ik hoor het wel even!!

groetjes annet

Sandra Cloo
2 maart 2008, 11:44
oke bedankt, ja ik had er na gister avond niet zoveel zin meer in, stel je voor dat flyers weer gaat winnen nou dan sta ik niet voor de gevolgen in

Alex van den Brink
2 maart 2008, 11:47
Kijk even op http://www.ijshockey.com/200708/tickets.asp

Cornelis de Heij
2 maart 2008, 11:48

Karel jij als team manager moet je eigen dood schamen,om zulke termen te gebruiken.
En dan doel ik op,dat jij sugereert dat nr 7 van ten Bult de opdracht krijgt om maar eens de boel moet laten escaleren.Gevaarlijke uitspraak Karel!!!!!!!!!!

Annet Boers
2 maart 2008, 11:49

thnx::kusje::!!

Remco Bambacht
2 maart 2008, 12:06

Goed bezig Alex :-)

Jan Been
2 maart 2008, 12:08
gistere was het hier in tilburg ook raak willem 2 supporters gingen aan de stok met geleen mensen en toen de hekken dicht ging ging willem 2 met containers gooie enzo dat vond ik echt te ver gaan ik zit elke wedstrijd in vak f maar ik kreeg wel een bus op me hoofd gegooit uit de uit vak daar was ik niet blij mee maar ik ben niet zo ruzie maker dus ik keek een keer en toen was het voor mijn al goed maar ik hoop niet dat heel die voetbal mensen onze sport slechte naam gaan geve en blijve verzieke want daar ben ik helemaal nie blij mee maar mense die gewond zijn geraakt veel sterkte (K)(K) priscilla

Hoi Priscilla,sorry dat je die bus op je hoofd kreeg vanuit ons vak dit is nergens voor nodig. Hoop de volgende keer dat onze eigen supporters wat beter op elkar letten en elkaar durft aan tespreken dat dit niet de bedoeling is om van alles naar elkaar toe gooien.Roepen en naar elkaar schreeuwen moet kunnen maar gooien absoluut niet.

Jan Been
2 maart 2008, 12:14

Gelijk heb je Natascha,zijn we allemaal niet zo begonnen.:thumsup:

Jan Been
2 maart 2008, 12:16

Hoop het echt Alex,deze relschoppers horen niet bij het ijshockey thuis.

Jan Been
2 maart 2008, 12:20
En daar geloof ik dan weer geen flikker van...

Ro geef je groot gelijk,ben vaak genoeg in Den Haag geweest en heb mij altijd op mijn gemak gevoelt.En als je dan de play-offs haalt gaan er altijd wel nieuwe mensen mee waar je de achtergrond niet van weet.Jammer maar het gebeurt en het kan net zo goed bij ons in Geleen gebeuren.Het voordeel bij ons is dat wij de vreemde eenden dan extraa in de gaten houden.::detective::

Alex van den Brink
2 maart 2008, 12:23
Alles wat vrouw of meisjes is heilig bij ons Alex.

Daar rekende ik ook op, zonder enige twijfel!

Natascha Vrooland
2 maart 2008, 12:26
Gelijk heb je Natascha,zijn we allemaal niet zo begonnen.:thumsup:
Ik in ieder geval wel. ::cheerleader::

Alex van den Brink
2 maart 2008, 12:30
Goed bezig Alex :-)

Als de tools er zijn........

Jan Been
2 maart 2008, 12:31
Ik in ieder geval wel. ::cheerleader::

Ik ook hoor Natascha alleen voor mij is dit al bijna 20 jaar geleden gebeurt.::wavetowel::
En heb er nog nooit spijt van gehad om voor deze sport te kiezen.::party::

Natascha Vrooland
2 maart 2008, 12:38
Ik ook hoor Natascha alleen voor mij is dit al bijna 20 jaar geleden gebeurt.::wavetowel::
En heb er nog nooit spijt van gehad om voor deze sport te kiezen.::party::
Ik kom er nu 9 jaar. en heb er idd nog geen moment spijt van gehad.

Jan Been
2 maart 2008, 12:42
Ik kom er nu 9 jaar. en heb er idd nog geen moment spijt van gehad.

ja als je eenmaal het virus hebt kom je er moeilijk vanaf.
Succes vanavond.

Karel van der Wal
2 maart 2008, 12:45
Karel jij als team manager moet je eigen dood schamen,om zulke termen te gebruiken.
En dan doel ik op,dat jij sugereert dat nr 7 van ten Bult de opdracht krijgt om maar eens de boel moet laten escaleren.Gevaarlijke uitspraak Karel!!!!!!!!!!

Dat schrijf ik ook Nelis, maar ik mag mijn eigen mening toch schrijven. Op het tijdstip 47.35 was de time out voor HIJS, de goalie vroeg om zijn wissel, en daarna werd er alleen maar fysiek harder gespeelt. En ik denk dat ik meer ervaring met jullie coach heb dan jij. Volg hem maar eens in de bench, misschien kom je dan ook eens tot een andere conclusie. ik snap best waarom een Vincent niet zijn nivo haalt zoals in Amsterdam. een man met zijn ervaring laat zich moeilijk sturen, een coach als Berteling en Hartog weten daar beter mee om te gaan.
Maar net zoals ik wel meer aanvaringen met de coach heb gehad, blijf ik hem als mens waarderen en zal altijd een handje schudden en gedag zeggen en hem succes wensen.

Voor vanavond niet al te veel succes trouwens.:RedFace:

Conny Dudok
2 maart 2008, 13:11
ja als je eenmaal het virus hebt kom je er moeilijk vanaf.
Succes vanavond.
Ik heb het virus ook al 8 jaar maar moet eerlijk zeggen dat na afgelopen vrijdag, het toch wat is afgenomen. Bij de eerste vechtpartij stond ik op de trap en kon net optijd naar beneden komen om niet geraakt te worden, daarna de vechtpartij bij het uit vak (ik zit ook in vak f) toen was voor mij de zin ver over die avond. Ik vind het jammer maar zal toch ook aan mezelf moeten denken en mijn eigen veiligheid, ik voel me absoluut niet meer veilig in ons eigen stadion. Jammer want het heeft niks meer met het geweldige spel te maken, :(:(

Natascha Vrooland
2 maart 2008, 13:15
Ik heb het virus ook al 8 jaar maar moet eerlijk zeggen dat na afgelopen vrijdag, het toch wat is afgenomen. Bij de eerste vechtpartij stond ik op de trap en kon net optijd naar beneden komen om niet geraakt te worden, daarna de vechtpartij bij het uit vak (ik zit ook in vak f) toen was voor mij de zin ver over die avond. Ik vind het jammer maar zal toch ook aan mezelf moeten denken en mijn eigen veiligheid, ik voel me absoluut niet meer veilig in ons eigen stadion. Jammer want het heeft niks meer met het geweldige spel te maken, :(:(
Dit heeft idd niets met ijshockey te maken. Het is erg jammer voor de sport. Wij als regelmatig komende supporters weten dat dit niet altijd het gebeurd. Mensen die voor het eerdt komen worden hierdoor afgeschrikt en zien we niet meer terug.
Gr. Natas

Conny Dudok
2 maart 2008, 13:20
Dit heeft idd niets met ijshockey te maken. Het is erg jammer voor de sport. Wij als regelmatig komende supporters weten dat dit niet altijd het gebeurd. Mensen die voor het eerdt komen worden hierdoor afgeschrikt en zien we niet meer terug.
Gr. Natas
Klopt helemaal, ik kom elke thuis wedstrijd en voorheen (voor de kindjes kwamen) ging ik ook naar uit wedstrijden daar hebben we ook wel eens een vechtpartij mee gemaakt maar dat ging toch anders. Daar werd de politie optijd ingeschakeld en wat ik hier op het forum begreep is dat het tilburgse bestuur op de hoogte was dat er voetbalsupporters zouden komen. Dan vind ik het onverklaarbaar dat er niet is ingegrepen, ook nu ik lees dat het bij den haag-heerenveen ook al zover is dan begint bij mij toch het gevoel te komen dat ik beter thuis kan blijven dan het op te zoeken :(

Natascha Vrooland
2 maart 2008, 13:23
Klopt helemaal, ik kom elke thuis wedstrijd en voorheen (voor de kindjes kwamen) ging ik ook naar uit wedstrijden daar hebben we ook wel eens een vechtpartij mee gemaakt maar dat ging toch anders. Daar werd de politie optijd ingeschakeld en wat ik hier op het forum begreep is dat het tilburgse bestuur op de hoogte was dat er voetbalsupporters zouden komen. Dan vind ik het onverklaarbaar dat er niet is ingegrepen, ook nu ik lees dat het bij den haag-heerenveen ook al zover is dan begint bij mij toch het gevoel te komen dat ik beter thuis kan blijven dan het op te zoeken :(

Het is jammer dat je er zo overdenkt Conny. Ik kan helaas niet veel meer komen de laatste tijd ivm werk, maar thuis blijven voor een stel raddraaiers? Nee dat niet.
Gr. Natas

Henny Huveneers
2 maart 2008, 13:28
Wat er de laatste wedstrijden in de playoffs gebeurt heeft niets met ijshockey te maken zowel tussen tilburg-geleen en tussen heerenven-den haag.flinke ruzie's na de wedstrijd en tijdens de wedstrijd op de tribune's.Ik vindt dat het mogelijk moet zijn dat ik als geleendenaar naar een wedstrijd den haag-amsterdam kan gaan kijken.Wat ik b.v. vrijdag meegemaakt heb vindt ik niet normaal en hoort niet thuis in de stadions en of suporters van geleen of wie dan ook beginnen,Je zult er maar tussen ziten als vader zijnde met 2kinderen.Laat de jongens het lekker op het ijs uitzoeken zodat wij supporters naar een goede en mooie sport kijken en genieten en dat de beste moge winnen.Vriendelijke ijshockey groeten en succes aan alle 4,Probeer de sport te promoten

Conny Dudok
2 maart 2008, 13:29
Het is jammer dat je er zo overdenkt Conny. Ik kan helaas niet veel meer komen de laatste tijd ivm werk, maar thuis blijven voor een stel raddraaiers? Nee dat niet.
Gr. Natas
Ik laat het aankomende week nog even bezinken en hoop dat het wat rustiger word en er geen wraak acties komen.
Nu maar hopen dat het vanavond een mooie en eerlijke wedstrijd wordt en dat de beste mogen winnen ::champ::

Ger Tellers
2 maart 2008, 13:29
Het is niet alleen de mensen die voor de eerste keer komen kijken ,die het afschrikt,maar het als het zo doorgaat komen de mensen die al jaren komen ook niet meer.
Het is al zover dat ik zelf al geen uitwedstrijden meer bezoek.
Het heeft niks met bang zijn te maken,maar ik loop niet graag schade op.

Conny Dudok
2 maart 2008, 13:31
Het is niet alleen de mensen die voor de eerste keer komen kijken ,die het afschrikt,maar het als het zo doorgaat komen de mensen die al jaren komen ook niet meer.
Het is al zover dat ik zelf al geen uitwedstrijden meer bezoek.
Het heeft niks met bang zijn te maken,maar ik loop niet graag schade op.

Dat is wat ik bedoel, ik kom ook al jaren maar zo hoeft het voor mij niet. Ach we zullen zien hoe het vanavond gaat.

Natascha Vrooland
2 maart 2008, 13:38
[quote=Henny Huveneers;28833]Ik vindt dat het mogelijk moet zijn dat ik als geleendenaar naar een wedstrijd den haag-amsterdam kan gaan kijken.Wat ik b.v. vrijdag meegemaakt heb vindt ik niet normaal en hoort niet thuis in de stadions en of suporters van geleen of wie dan ook beginnen,

Ik ben het niet helemaal met je eens Henny. Mensen die komen om ruzie te zoeken of het nodig vinden om dingen op het ijs te gooien enz. zijn geen supporters. Supporters zijn in mijn ogen de mensen die voor een potje ijshockey komen (in het midden gelaten of het een goede wedstrijd is of niet) en die na de wedstrijd samen met de tegenpartij een biertje drinken of gewoon even de wedstrijd doornemen. Ik heb gelukkig nog nooit in een gevecht gezeten en hoop dat zo te houden. Waar ik ook ben ik heb het altijd gezellig en ik hoop dat er in de toekomst meerdere supporters zijn/komen die deze mening met me delen.
Gr. Natas

Abe Brouwer
2 maart 2008, 13:45
Het is me een raadsel waarom het tuig dat voor ellende zorgt SUPPORTERS genoemd wordt. Wie ellende veroorzaakt is geen SUPPORTER. Een echte supporter van welke sport dan ook veroorzaakt geen ellende. Een echte voetbalsupporter of ijshockeysupporter slaat geen mensen inelkaar tijdens ijshockeywedstrijden. Er is een wereldwijd verschil tussen hooligan en supporter.

Natascha Vrooland
2 maart 2008, 13:46
Het is me een raadsel waarom het tuig dat voor ellende zorgt SUPPORTERS genoemd wordt. Wie ellende veroorzaakt is geen SUPPORTER. Een echte supporter van welke sport dan ook veroorzaakt geen ellende. Een echte voetbalsupporter of ijshockeysupporter slaat geen mensen inelkaar tijdens ijshockeywedstrijden. Er is een wereldwijd verschil tussen hooligan en supporter.
Amen to that brother

Henny Huveneers
2 maart 2008, 13:48
Ik ben dus een supporter die voor het spelletje komt (I LOVE THE GAME),ga dus ook vaak andere wedstrijden kijken.drink geregeld ook met andere supporters iets,ben fan van geleen en kan overal komen heb kontakt met spelers en choaches van andere teams vaak ook discussies maar wel met een goede lach

Gerard van der Heide
Ik denk dat de meeste ECHTE supporters deze mening nu reeds delen.

Het uitschot zorgt voor al deze ellende. We hebben het over 5 jongetjes, met de rand van de pispot nog op hun billen, die proberen de boel te verstieren.

Niet alleen deze 5 hoor. Ook enkele jongetjes op de tribune, in het flyersvak, verstieren de hele entourage door voorwerpen richting strafbak te gooien. "Want "oh oh kijk ons eens stoer zijn" met zoveel "vrienden" om ons heen kan ons niets gebeuren".

Hier zou het eigenlijk zo moeten zijn dat de security deze hufters direkt bij hun kladden beetpakt en uit het stadion sodemieterd, maatje 45 erachteraan.

Jan Been

gelijk heb je Abe.

Sven van de Wall
2 maart 2008, 15:13
ik ben ook een supporter want ik wil met iedereen een biertje drinken

Kees Nutterts
2 maart 2008, 15:19
zal er waarschijnlijk wel commentaar op krijgen, maar is een best of 7 niet te lang?

Wendy Tellers
2 maart 2008, 15:23
zal er waarschijnlijk wel commentaar op krijgen, maar is een best of 7 niet te lang?
Maar gped voor Tilburg dat er een best of 7 is. Anders had Geleen het vanavond kunnen afmaken!

Abe Brouwer
2 maart 2008, 15:24
Waarom zou je er commentaar op krijgen want het is een hele legitieme vraag. De reden dat het zo lang duurt is de beperkte beschikbaarheid van ijs in Heerenveen en Den Haag vanwege andere evenementen. En dat heeft ook invloed op de andere serie tussen Tilburg en Geleen. Maar eigenlijk moet zo'n serie gewoon 3 wedstrijden per week hebben. Nu moet de finale in een best of 5 afgeraffeld worden.

Sven van de Wall
2 maart 2008, 15:25
mischien wel mischien niet want bij een best of five hadden we vanavond de finale al kunnen bereiken

Ron Ridderhof
2 maart 2008, 15:45
Ongelooflijk dat 4 of 5 man die op de heenreis in de bus al een krat bier op zitten te zuipen en dan in het stadion totaal niet naar de wedstrijd zitten te kijken alleen maar voor rottigheid willen zorgen.
Ik ben gelukkig met eigen vervoer gegaan dus heb er tijdens de busreis weinig last van gehad.
Maar oh oh (den haag), wat heb ik mij geschaamd.
Zo ook over (wederom) het domme gedrag in de slotfase van de wedstrijd van enkele Hijs spelers.

Moet wel zeggen dat ik een zeer sterke eerste periode van Hijs heb gezien waar de score mede door het slappe spel van Heerenveen hoger had kunnen en moeten zijn.
Door een zeer zwakke beslissing van de ref. kantelde de wedstrijd en was Hijs helemaal nergens meer.
Dus verloor Hijs (ik durf te zeggen onnodig) zeer terecht deze wedstrijd.

Denk dat het over en uit is voor Den Haag, want ik zie Hijs in Heerenveen niet één keer winnen.

Genieten van het afgelopen seizoen en goed evalueren waar het beter kan. Zowel op het ijs als er omheen.

PS. Ik hoop overigens wel dat ze die bewuste personen onderweg ergens tijdens een plaspauze (stop) hebben gedumpt.

Heerenveen verdiend gewonnen, dus mijn felicitaties.

Groet, Ron

Annet Boers
2 maart 2008, 16:07
Ongelooflijk dat 4 of 5 man die op de heenreis in de bus al een krat bier op zitten te zuipen en dan in het stadion totaal niet naar de wedstrijd zitten te kijken alleen maar voor rottigheid willen zorgen.
Ik ben gelukkig met eigen vervoer gegaan dus heb er tijdens de busreis weinig last van gehad.
Maar oh oh (den haag), wat heb ik mij geschaamd.
Zo ook over (wederom) het domme gedrag in de slotfase van de wedstrijd van enkele Hijs spelers.

Moet wel zeggen dat ik een zeer sterke eerste periode van Hijs heb gezien waar de score mede door het slappe spel van Heerenveen hoger had kunnen en moeten zijn.
Door een zeer zwakke beslissing van de ref. kantelde de wedstrijd en was Hijs helemaal nergens meer.
Dus verloor Hijs (ik durf te zeggen onnodig) zeer terecht deze wedstrijd.

Denk dat het over en uit is voor Den Haag, want ik zie Hijs in Heerenveen niet één keer winnen.

Genieten van het afgelopen seizoen en goed evalueren waar het beter kan. Zowel op het ijs als er omheen.

PS. Ik hoop overigens wel dat ze die bewuste personen onderweg ergens tijdens een plaspauze (stop) hebben gedumpt.

Heerenveen verdiend gewonnen, dus mijn felicitaties.

Groet, Ron

Ok dan... dan moet toch ook duidelijk zijn wie er de volgende keer niet meer mee de bus in mogen?? hi hi

nou... wij gaan zo rijden en dan zien we je misschien straks wel Ron.

Succes vanaaf en ik hoop op een mooie sportieve wedstrijd!

Karel Kersten
2 maart 2008, 16:26

Je moet als flyers-fan ook eens de hand in eigen boezem steken Ingrid!!
Altijd maar de tegenstander de schuld geven is ook niet netjes.
In Thialf moeten ze gewoon de strafbank afsluiten voor ongenoode gasten.
Zo voorkom je een hoop ellende,en die ouwe man zal ook wel iets gedaan hebben denk ik zo.
Kom maar op met je commentaar Karel!!

Rene van Dijk
2 maart 2008, 16:37
Zo voorkom je een hoop ellende,en die ouwe man zal ook wel iets gedaan hebben denk ik zo.

Die ''ouwe man'' stond anders wel op de tribune, waar hij thuis hoort..als iedereen net als hij bleef waar hij hoort, dan had deze man geen wond aan zn hoofd opgelopen of zie ik dat verkeerd?

Xander van Dijk
3 maart 2008, 04:36
Die ''ouwe man'' stond anders wel op de tribune, waar hij thuis hoort..als iedereen net als hij bleef waar hij hoort, dan had deze man geen wond aan zn hoofd opgelopen of zie ik dat verkeerd?

daar heb je gelijk aan breurtien... reacties uitlokken bij spelers gebeurd bij elke sport... en als ze reageren is natuurlijk nog mooier... maar om dan met blikken bier te gaan gooien is ook nergens voor nodig... en dat die hoolies dan de tribune op willen kan je hijs niet aanrekenen... dat zijn weldegelijk hooligans aangezien die bij voetbal rellen ook altijd met riemen slaan... zijn ook vaak makkelijk te herkennen aan hun designer clothing... en dat hadden deze mannetjes voor zover ik kon zien ook allemaal aan... en vanavond in den haag is geloof ik het figuur met riem ook opgepakt bij de ingang... zag het zelf niet gebeuren maar werd me verteld op de tribune...

ik vind de security in heerenveen ook maar niks trouwens... misschien beter om het brede nekken team van the security company is in te huren... die doen het schaatsen ook al in heerenveen...

Karel van der Wal
3 maart 2008, 10:30

ach Rene en Xander, mijn naamgenoot wil graag dat ik reageer, tenminste ik denk dat hij mij bedoeld met " ouwe man", kan hem hier zeggen, dat ik inderdaad vlakbij het gebeurde stond. En meneer Kersten, de strafbank was ditmaal afgesloten voor ongenode gasten, met een hek en daarbij zelfs iemand van de security.

Maar jij was in ieder geval niet aanwezig in Thialf en hebt dat niet kunnen zien. En zoals ik eerder schreef - helaas is Thialf gebouwd in een tijd dat het nog veilig was naar een sportwedstrijd te gaan - en er geen wettelijke voorschriften waren voor brandveiligheid etc. Daardoor ontbreekt in ons mooie stadion de mogelijkheid van betere afsluiting van de strafbenches en spelers benches. Hoefde ook nooit in Thialf, maar ben jij ook niet 1 van die bekende Nijmegen supporters die aan de glas boarding hangen.

Als je nog een mooie ijshockey pot wilt bekijken, a.s. zaterdagavond ben je welkom, ik zorg voor je ticket en zitplaats achter de strafbank van Den Haag, lekker tussen Rene en Xander in. :heart:

Luitzen van der Heide
3 maart 2008, 10:43
ach Rene en Xander, mijn naamgenoot wil graag dat ik reageer, tenminste ik denk dat hij mij bedoeld met " ouwe man", kan hem hier zeggen, dat ik inderdaad vlakbij het gebeurde stond. En meneer Kersten, de strafbank was ditmaal afgesloten voor ongenode gasten, met een hek en daarbij zelfs iemand van de security.

Maar jij was in ieder geval niet aanwezig in Thialf en hebt dat niet kunnen zien. En zoals ik eerder schreef - helaas is Thialf gebouwd in een tijd dat het nog veilig was naar een sportwedstrijd te gaan - en er geen wettelijke voorschriften waren voor brandveiligheid etc. Daardoor ontbreekt in ons mooie stadion de mogelijkheid van betere afsluiting van de strafbenches en spelers benches. Hoefde ook nooit in Thialf, maar ben jij ook niet 1 van die bekende Nijmegen supporters die aan de glas boarding hangen.

Als je nog een mooie ijshockey pot wilt bekijken, a.s. zaterdagavond ben je welkom, ik zorg voor je ticket en zitplaats achter de strafbank van Den Haag, lekker tussen Rene en Xander in. :heart:

Ik geloof Karel dat meneer Kersten in dit geval jou niet bedoelde. Op de foto`s van Fintan staat een oudere man in het publiek op de tribune. Deze man lijkt aan zijn -ik geloof linker zijkant van het hoofd- bloed te hebben. Volgens mij bedoelde meneer Kersten deze man....

PS; Geweldige overwinning in Den Haag!!!! Nu Zaterdag nog. Dan kunnen we ons opmaken voor een mooie finale. Ik hoop nog steeds op Geleen, maar dat zal moeilijk worden denk ik.

Harry Pal
3 maart 2008, 13:35
ik vind de security in heerenveen ook maar niks trouwens... misschien beter om het brede nekken team van the security company is in te huren... die doen het schaatsen ook al in heerenveen...

Brede nekken lokken in veel gevallen agressie uit, omdat ze met hun arrogante houding denken dat ze vriend en vijand de baas zijn. Je moet je afvragen met wat voor doel de beveiligers daar staan: ik denk dat ze er vooral staan om de veiligheid te garanderen bij grote calamiteiten brand ect. Dat ze niet adequaat optreden bij schermurselingen op de tribune is niet goed te praten. Ze staan liever de hele wedstrijd bij de ingang kaartjes uit te delen en te ouwehoeren dan in de hal op het publiek te letten. En uiteraard weet ik hun instructies ook niet. Maar neem van mij aan dat het wel in de instructies staat, op te treden bij schermutselingen cq. vechtpartijtjes. Maw. de beveiliging moet beter worden geinstrueerd.

Rene van Dijk
3 maart 2008, 13:38

Zolang hij niet met blikjes of andere voorwerpen gooit is hij welkom in ons gezellige vak

Edwin van Os
3 maart 2008, 20:59
Kortsamengevat heeft dit niets met ijshockey te maken net als het niks met voetbal te maken heeft. Rare snuiters blijf je altijd houden. het is de taak van het bestuur en de supportersver om dit soort dingen in de hand te houden.

Voor de flyers supp mijn excusses.

Karel Kersten
3 maart 2008, 23:29

Je bent gewoon die Heerenveen bril gewend Karel,daarom altijd 1 richtingspraat bij jou!
Prachtig hoor,ze bestaan nog!!::offtopic::

Karel van der Wal
4 maart 2008, 00:02
Je gaat niet in op de uitnodiging Karel K, bang je indentiteit kenbaar te maken. De "deal" staat nog steeds.

Piet de Kort
4 maart 2008, 08:11
Je gaat niet in op de uitnodiging Karel K, bang je indentiteit kenbaar te maken. De "deal" staat nog steeds.

Hoezo, VvuL Karel! Is Karel Kersten een fake-name??? :Crowd:

Herman Herregraven
4 maart 2008, 08:44
Hoezo, VvuL Karel! Is Karel Kersten een fake-name???
Heeft Roger W. de Groot dan meerdere fake-name's Piet...???

Karel van der Wal
4 maart 2008, 09:57

Zou zo maar kunnen - misschien dat jij wat meer weet. Jij bent altijd goed in het achterhalen van fake namen toch. Maar misschien vergis ik mij en dan is het nog altijd fijn om eens kennis te maken met je medeforummers.

Volgens mij is deze Karel K. al eens eerder genoemd hier en zouden enkelen zich er eens in verdiepen, nu meneer Kersten kan in Heerenveen zijn afkomst bevestigen. Ik zal de eerste zijn die je dat vertelt.

Fintan Planting
4 maart 2008, 10:08
Volgens mij is deze Karel K. al eens eerder genoemd hier en zouden enkelen zich er eens in verdiepen.
En dat is ook gebeurd. Er zijn tot nu toe twee mensen beschuldigd van het posten onder de naam Karel Kersten (een keer expliciet en meermalen impliciet), maar beide beschuldigingen bleken pertinent niet te kloppen. Nu wordt er weer beweerd dat deze persoon de hand boven het hoofd wordt gehouden, maar dat ontken ik ten stelligste.

Bij navraag in Nijmegen krijg ik alleen te horen dat het écht een bestaand iemand is, maar ik heb Karel K. ook nog nooit in levende lijve ontmoet. Op zich is dat laatste niet zo heel vreemd, want er zitten legio mensen op dit forum - ook uit Nijmegen - die ik nog nooit persoonlijk gesproken heb.

Tot het tegendeel bewezen is kunnen wij alleen maar aannemen dat Karel K. is wie hij zegt te zijn. Mochten er mensen zijn die het tegendeel menen te kunnen bewijzen, dan hoor ik het graag. Aan de hand van de gebruikte IP-adressen en ook de schrijfstijl kunnen we echter met behoorlijke stelligheid beweren dat het geen reguliere forumgebruiker is die onder een pseudoniem post.

Jan Hofstede
4 maart 2008, 10:18
Zou zo maar kunnen - misschien dat jij wat meer weet. Jij bent altijd goed in het achterhalen van fake namen toch. Maar misschien vergis ik mij en dan is het nog altijd fijn om eens kennis te maken met je medeforummers.

Volgens mij is deze Karel K. al eens eerder genoemd hier en zouden enkelen zich er eens in verdiepen, nu meneer Kersten kan in Heerenveen zijn afkomst bevestigen. Ik zal de eerste zijn die je dat vertelt.

Karel,

Krijg ik van jou ook een gratis entreekaart bij de 1e finale-wedstrijd tussen Heerenveen en Geleen... Vertel ik jou hoe ik echt heet....

Gr. Egbert uhhh..Jan

Geert van der Meulen
4 maart 2008, 10:46
En dat is ook gebeurd. Er zijn tot nu toe twee mensen beschuldigd van het posten onder de naam Karel Kersten (een keer expliciet en meermalen impliciet), maar beide beschuldigingen bleken pertinent niet te kloppen. Nu wordt er weer beweerd dat deze persoon de hand boven het hoofd wordt gehouden, maar dat ontken ik ten stelligste.

Bij navraag in Nijmegen krijg ik alleen te horen dat het écht een bestaand iemand is, maar ik heb Karel K. ook nog nooit in levende lijve ontmoet. Op zich is dat laatste niet zo heel vreemd, want er zitten legio mensen op dit forum - ook uit Nijmegen - die ik nog nooit persoonlijk gesproken heb.

Tot het tegendeel bewezen is kunnen wij alleen maar aannemen dat Karel K. is wie hij zegt te zijn. Mochten er mensen zijn die het tegendeel menen te kunnen bewijzen, dan hoor ik het graag. Aan de hand van de gebruikte IP-adressen en ook de schrijfstijl kunnen we echter met behoorlijke stelligheid beweren dat het geen reguliere forumgebruiker is die onder een pseudoniem post.

Klaar dus. Karel K. is gewoon een bestaand persoon.
Het moet toch niet gekker worden dat je nu ook al aan moet tonen een bestaand persoon te zijn.
Sommige mensen hebben blijkbaar tijd te veel.::party::

Ro Herregraven
4 maart 2008, 11:43
Het moet toch niet gekker worden dat je nu ook al aan moet tonen een bestaand persoon te zijn.

Nee, hoeft helemaal niet. Ik besta bijvoorbeeld helemaal niet!

Fintan Planting
4 maart 2008, 11:49
Nee, hoeft helemaal niet. Ik besta bijvoorbeeld helemaal niet!
'Ik ben niemand', zei iemand.

Jan Vos
4 maart 2008, 11:55
Er is al eens eerder een discussie geweest over de beveiliging in Thialf.
Persoonlijk ben ik, en met mij nog enkelen, er absoluut niet van onder de indruk.
Ook gisteren werd er niet voldoende ingegrepen en heeft 1 Flyersupporter is zijn ééntje verhinderd dat het scorrimorri de tribume op kon komen. Waarvoor hulde.

Later kreeg hij assistentie van enkele bestuursleden. Maar geen beveiliger gezien. Pas toen het opstootje onder controle was kwam er eens iemand van de beveiliging kijken.
Zet er een paar stevige en potige kerels neer die dergelijke voorvallen direkt de kop in kunnen drukken.

Moeders die toch maar snel naar het accefietje huiswaarts keerden met hun kroost. Vraag me af of deze mensen weer een wedstrijd komen kijken.
Dit is toch g.v.d. niet normaal meer.

Wat de beveiliging betreft...er loopt een bewakingsbedrijf, waarvan vele stagiaires het vak nog moeten leren. Deze jongens en meiden moeten stage lopen om het beoogde papiertje te krijgen. Hun leeftijd is 17, 18 jaar. Je kunt van hun niet verwachten dat ze als stewards op voetbal hooligans aflopen. Nee, het is een fout van de bewakingsdienst. Zij zullen meer bekwaam personeel in moeten zetten. Maar hoe meer stagiaires des te goedkoper en beter voor hun portemonnee.

Ralph Heijnen
4 maart 2008, 11:56

Stijn de Jong schijnt hier meer van te weten

Marc van de Wall
4 maart 2008, 19:14
Karel,

Krijg ik van jou ook een gratis entreekaart bij de 1e finale-wedstrijd tussen Heerenveen en Geleen... Vertel ik jou hoe ik echt heet....

Gr. Egbert uhhh..Jan

Egbert??? Jij heet toch Arie Reubsaat?

Michel Hulshof
4 maart 2008, 20:18
De beveiliging in Thialf is niet echt je van het. De dames en heren in veelal veel te grote kleding om zo groter over te komen is mijns inziens een lachertje.
Als ik mij niet vergis werd er afgelopen zaterdag nog een "security" poppetje van de trap geduwt en kon hij zich ternauwernood vastklampen aan de leuning.
Helaas zie ik de mensen van de beveiliging vaker ouwehoeren of eten bij de kraampjes dan dat ze een actieve functie uitvoeren en toen ik jaren geleden de opleiding beveiliging deed was het uit den boze om zulke acties uit te halen.
Ze zijn wel aanwezig, maar het blijkt maar weer dat als er iets gebeurt de trouwe bezoekers het vege lijf moeten redden van andere bezoekers, terwijl de mensen van de security zich bijna uit de voeten maken.
Ik heb verder niet veel van het hele gebeuren meegekregen omdat ik er kwam om andere dingen te doen, maar zijn de raddraaiers van Den-Haag kant nog naar buiten gebracht?
Dat wat er zaterdag gebeurde was ook te verwachten aangezien er enkele flyer fans achter de strafbank van de tegenstanders zitten en ik heb weleens nogal beledigende teksten gehoord.
Normaliter lachen de spelers erom, maar het is jammer van Den-Haag en dan doel ik op de spelers dat zij niet over het sportieve gedrag beschikken om die uitspraken te negeren.
Echter vonden ze het nodig om een bidon te legen in het publiek als tegenreactie waarop er andere verpakkingsmiddelen naar beneden suisden.

Piet de Kort
4 maart 2008, 20:22
Stijn de Jong schijnt hier meer van te weten

Stijn niet, Ralph! Maar jullie kennen Karel Kersten misschien wel? Wie kennen Ralph en Rene niet in Europa? ::detective::

Alex van den Brink
4 maart 2008, 21:33
Als je niet het hele verhaal kent, moet je niet oordelen.

Karel Kersten
4 maart 2008, 21:43

Foei foei Pietje toch! Beter je speurwerk doen.::detective::

Piet de Kort
4 maart 2008, 23:10
Foei foei Pietje toch! Beter je speurwerk doen.::detective::

Karel, heb je Dave Bonk nog gevolgt? Hij doet het toch nog niet zo slecht in Duitsland! Op dit moment staat hij met punten 1e van zijn team ETC Crimmitschau! Kijk maar: http://www.etconline.de/index.php?para1=scorer&para2=show&spielklasse_id1=74&spielklasse_id2=&jahr=2007

Karel van der Wal
5 maart 2008, 00:31
Karel Kersten, je durft de confrontatie nog steeds niet aan.
Moet ik nou za. aanstaande nog kaartjes reserveren??
Zolang je die uitdaging niet aanneemt ben je voor mij nog steeds fake.
btw, je mag naast GvdM zitten
deal or no deal

Roger W. de Groot
5 maart 2008, 00:41
Heeft Roger W. de Groot dan meerdere fake-name's Piet...???

Zullen we het eens over de echte Herman Herregraven gaan hebben, wat voor een meneer dat is?

Blijf er maar over doorgaan Herman, daag me uit, please!!!

Jan Been
5 maart 2008, 08:46
Zullen we het eens over de echte Herman Herregraven gaan hebben, wat voor een meneer dat is?

Blijf er maar over doorgaan Herman, daag me uit, please!!!

Jij wilt alleen maar vrijkaartjes krijgen,foei Roger.:RedFace:

Herman Herregraven
5 maart 2008, 11:36
Heel eenvoudig Rogerke...
Mijn opa van moeders kant heette Maan, daar heb ik dus mijn voornaam van geërfd...
In Limboland werdt de voornaam Herman als Maan verbastert...
Mien Mam waor dus Ajn van Maan oet de Graaf...
Van Pa heb ik mijn prachtig mooie achtermaan gekregen...
(de Groot hoor je écht overal.. )
Verder ben ik doodsimpel iemand die altijd te pas en te onpas zijn EIGEN mening heeft...

Roger W. de Groot
5 maart 2008, 12:30
Heel eenvoudig Rogerke...
Mijn opa van moeders kant heette Maan, daar heb ik dus mijn voornaam van geërfd...
In Limboland werdt de voornaam Herman als Maan verbastert...
Mien Mam waor dus Ajn van Maan oet de Graaf...
Van Pa heb ik mijn prachtig mooie achtermaan gekregen...
(de Groot hoor je écht overal.. )
Verder ben ik doodsimpel iemand die altijd te pas en te onpas zijn EIGEN mening heeft...

Dus je hebt een naam en een computer! Cool!

Herman Herregraven
5 maart 2008, 14:57
Dus je hebt een naam en een computer! Cool!
Het is hier ook redelijk koel....
Morgen misschien enkele graadjes warmer...
Heb trouwens zelfs twee computers...
Maar in tegenstelling tot jou...
Slechts één naam...

Roger W. de Groot
5 maart 2008, 15:06
Het is hier ook redelijk koel....
Morgen misschien enkele graadjes warmer...
Heb trouwens zelfs twee computers...
Maar in tegenstelling tot jou...
Slechts één naam...

Hoe lang blijf je er nog over doorzeuren? Je moet toch wel een erg bekrompen leventje hebben om je hier zo vaak en zo lang druk over te maken... Maar ga vooral door als jij je daar prettig bij voelt. Ik hou er in ieder geval over op.

Herman Herregraven
5 maart 2008, 15:28
Hoe lang blijf je er nog over doorzeuren? Je moet toch wel een erg bekrompen leventje hebben om je hier zo vaak en zo lang druk over te maken... Maar ga vooral door als jij je daar prettig bij voelt. Ik hou er in ieder geval over op.
Ik zeur niet over het weer...
Jij begon erover...
Tevens vroeg je mij, wie ik wel was...
Daar geef ik beleefdheidshalve een normaal antwoord op...
En als er ook maar IETS is waar ik me NIET druk over maak...
Dan ben jij 't wel Roger of Stijn whatever...

Karel Kersten
5 maart 2008, 16:49

Beste Karel,ben al zo vaak in het Heerenveense geweest dus met je aanbod maak me niet opgewonden.
Bedenk maar iets anders,om me te ontmoeten zou ik zeggen.
Maar hoop wel dat Heerenveen kampioen wordt,ze spelen toch het mooiste ijshockey.
Maar je zul het moeten opboksen tegen het Tilburgse scheidsrechters-gilde,die zal wel alle finale-wedstrijden worden ingedeeld.

Karel Kersten
5 maart 2008, 16:51
Karel, heb je Dave Bonk nog gevolgt? Hij doet het toch nog niet zo slecht in Duitsland! Op dit moment staat hij met punten 1e van zijn team ETC Crimmitschau! Kijk maar: http://www.etconline.de/index.php?para1=scorer&para2=show&spielklasse_id1=74&spielklasse_id2=&jahr=2007

Zal ik doen Bonky!!
::party::

Annet Boers
5 maart 2008, 17:07
Beste Karel,ben al zo vaak in het Heerenveense geweest dus met je aanbod maak me niet opgewonden.
Maar hoop wel dat Heerenveen kampioen wordt,ze spelen toch het mooiste ijshockey.
Maar je zul het moeten opboksen tegen het Tilburgse scheidsrechters-gilde,die zal wel alle finale-wedstrijden worden ingedeeld.

of ze zetten hun beroemde klokje in..... ::jokersmile::

Mark Schellekens
5 maart 2008, 19:38
of ze zetten hun beroemde klokje in..... ::jokersmile::Alles is geoorloofd om trappers weer kampioen te laten worden. Nartuurlijk de tilburgse scheidsrechters, het bekende tilburgsklokje en als klap op de vuurpijl mogen wij nog drie imports bijhalen voor de finale. Alles onder het wakend oog van de nijb, die niets liever wil dan dat hun lieveling wederom landskampioen wordt.::party::

Sietze de Vries
5 maart 2008, 20:16
Volg dit al een tijdje (30 jaar of zo), die discussie over scheidsrechters uit Tilburg en het wereldberoemde klokje, maar tis volgens mij heel simpel.
De teams moeten van hun eigen krachten uitgaan.Als het om 1 wedstrijd zou gaan kan een team misschien een x nadeel van scheidsrechters, een doorlopend klokje, een wak in het ijs en ga zo maar door kunnen hebben
Maar in een best of 5 of een best of 7 zullen de teams het zelf moeten doen. Het beste team wordt kampioen, simpel.

Uiteraard hoop ik dat dit Heerenveen wordt maar indien het andere team beter is, het zij zo.

Harry Koenen
5 maart 2008, 22:23
Nee, nee, ligt niet aan de scheidsrechters, niet aan de klok maar het ligt maar aan 1 ding en dat is dat er bij de tegenstander minstens 1 meer in moet als bij ons.

Karel van der Wal
6 maart 2008, 09:57

Simpel, gewoon even voorstellen de volgende keer. Jij kent mij schijnbaar heel goed, dus moet dit initiatief even van jou uitgaan. Als je zo vaak in het Heerenveense bent geweest en/of komt, bijv. a.s. zaterdag, zijn we er gauw uit toch.

Maar als je alleen met je team aanwezig bent zien we je waarschijnlijk dit seizoen niet meer ...... tenzij je fanatiek Flyer supporter bent. ook dan gewoon even voorstellen, handje schudden kan altijd toch. Doe dat graag met mijn fans en VvuL's.

Oant sjen