View Full Version : Tilburg Bedankt!!! WillemII blijf bij voetbal
Richard Vader
1 maart 2008, 20:29
mijn grote dank voor de super dag die ik in tilburg heb gehad! Het is alleen jammer voor mij maar ook voor jullie dat het mooie feestje voor mij zo bruut onderbroken moest worden doordat ik door een flink aantal WillemII supporters in elkaar getrapt ben! 2 kronen, 1 bril, een sjaaltje en een illusie armer op naar het politiebureau.
Hier heb ik ook duidelijk gemaakt dat het Tilburg supporters waren (de echte ijshockeysupporters) die mij geholpen hebben door mij en mij familie naar t politiebureau te begeleiden! Grote dank nog hiervoor (en degenen die het aangaat krijgen morgen iets te drinken van me in geleen)
Voor mij heeft dit niks in de verhoudingen veranderd, want ik heb voor en tijdens de wedstrijd een feestje gehad in Tilburg met de Trapper-supporters. Laten we dat morgen weer doen! En dit ongelukkige voorval snel te vergeten.
Ik hoop alleen dat het ter harte genomen bij de organisatie bij de trappers dat er geen enkele steward of politieagent te zien was aan de rand van de parkeerplaats en verder.
Er had mij wat leed bespaard kunnen worden.
Ik hoop dat er iets mee gedaan wordt om herhaling te voorkomen!
Hans Maertzdorff
1 maart 2008, 20:39
mijn grote dank voor de super dag die ik in tilburg heb gehad! Het is alleen jammer voor mij maar ook voor jullie dat het mooie feestje voor mij zo bruut onderbroken moest worden doordat ik door een flink aantal WillemII supporters in elkaar getrapt ben! 2 kronen, 1 bril, een sjaaltje en een illusie armer op naar het politiebureau.
Hier heb ik ook duidelijk gemaakt dat het Tilburg supporters waren (de echte ijshockeysupporters) die mij geholpen hebben door mij en mij familie naar t politiebureau te begeleiden! Grote dank nog hiervoor (en degenen die het aangaat krijgen morgen iets te drinken van me in geleen)
Voor mij heeft dit niks in de verhoudingen veranderd, want ik heb voor en tijdens de wedstrijd een feestje gehad in Tilburg met de Trapper-supporters. Laten we dat morgen weer doen! En dit ongelukkige voorval snel te vergeten.
Ik hoop alleen dat het ter harte genomen bij de organisatie bij de trappers dat er geen enkele steward of politieagent te zien was aan de rand van de parkeerplaats en verder.
Richard sterkte kerel, wist niet dat jij het was die het slachtoffer was, pfff word hier wel een beetje stil van!
Richard Vader
1 maart 2008, 20:41
Ik niet morgen kom ik de puck weer over die lijn schreeuwen (mits mijn mond weer een beetje meewerkt)
Sven van de Wall
1 maart 2008, 20:42
heel veel sterkte gewenst en hou je maar vast aan de gedachte dat het geen trappers supporters waren zodat je de volgende keer weer met een gerust (ijshockey) hart naar een wedstrijd kunt gaan kijken
Demi Kropholler
1 maart 2008, 20:42
Heel veel sterkte Richard!
Wendy Tellers
1 maart 2008, 20:43
Heel veel sterkte Richard!
Ik wist dus ook niet dat het om jou ging.
Niemand en dan ook niemand zou dit mogen overkomen.
Het was wel even schrikken. Gisteren hebben we pas kennis gemaakt en je was zo enthousiast en dan gebeurt er dit!
Jan Been
1 maart 2008, 21:21
Richard veel sterkte en tot morgen,en gelukkig zijn de echte Tilburg ijshockeyliefhebbers niet de beroerdste om iemand te helpen.:thumsup:
Heather Lambers
1 maart 2008, 21:25
Richard veel sterkte.
veel plezier morgen in Geleen en laten we er inderdaad met zijn alle een feestje van maken;)
Jordy Rutten
1 maart 2008, 21:30
Ik ben dan welliswaar geen Tilburger of Geleener, maar ook van mij: Sterkte! En veel plezier morgen.
Richard Vader
1 maart 2008, 21:58
Richard sterkte kerel, wist niet dat jij het was die het slachtoffer was, pfff word hier wel een beetje stil van!
Ik kom morgen gezellig bij jullie staan denk ik heb weinig behoefte om kort bij t uitvak te staan! maar ik heb er nu al zin in op naar 1-3 in wedstrijden en als we nu met zijn allen zoveel kabaal maken als gisteren in tilburg moet die puck alleen al door de geluidsgolven t trappers doel in schuiven!!!!
Mitchell van Amelsfort
1 maart 2008, 22:06
Heel veel sterkte met je herstel Richard. Jammer dar het zover heeft moeten komen en voor morgen veel succes nieuwe ronden nieuwe kansen!!!
Jan Hofstede
1 maart 2008, 22:16
Ik kom morgen gezellig bij jullie staan denk ik heb weinig behoefte om kort bij t uitvak te staan! maar ik heb er nu al zin in op naar 1-3 in wedstrijden en als we nu met zijn allen zoveel kabaal maken als gisteren in tilburg moet die puck alleen al door de geluidsgolven t trappers doel in schuiven!!!!
Groot gelijk Richard... Blijf weg bij het uitvak, en ga fijn bij Hans staan....::party::
Dick van den Berg
1 maart 2008, 22:24
Ook ik wist niet wie het slachtoffer was....aardig k l o t e n voor je Richard.
Ben je wel in staat om zondag naar de wedstrijd te komen?
Richard Vader
1 maart 2008, 22:40
Morgen ben ik van de partij dick maak je maar geen zorgen! Er is wat meer nodig dan een paar relnichten om mij bij t ijshockey weg te houden!
Dick van den Berg
1 maart 2008, 22:41
Morgen ben ik van de partij dick maak je maar geen zorgen! Er is wat meer nodig dan een paar relnichten om mij bij t ijshockey weg te houden!
Klasse jongen.
Hans Maertzdorff
1 maart 2008, 22:42
Respect Richard!!!
Wendy Tellers
1 maart 2008, 23:05
Ik vind inderdaad dat je het goed oppakt Richard!
En respect hoe je in je eerste posting laat blijken dat je het de echte fans niet kwalijk neemt!
Ralph Heijnen
1 maart 2008, 23:46
Ook vanuit Nijmegen wens ik je heel veel sterkte en een voorspoedige genezing.
Ik hoop dat dit soort incidenten in de toekomst verweg blijven bij het ijshockey. We hebben deze elende niet nodig en we moeten gewoon gebroederlijk als supporters een biertje kunnen drinken met de tegenstanders.
Ik hoop dat de daders snel gestraft zullen worden.....
Harry Pal
1 maart 2008, 23:52
Dit soort tuig verziekt het voor een redelijk grote schare ijshockeyfans, die wel normaal met elkaar om kunnen gaan.
Patrick Geerts
2 maart 2008, 00:39
[quote=Richard Vader;28393]mijn grote dank voor de super dag die ik in tilburg heb gehad! Het is alleen jammer voor mij maar ook voor jullie dat het mooie feestje voor mij zo bruut onderbroken moest worden doordat ik door een flink aantal WillemII supporters in elkaar getrapt ben! 2 kronen, 1 bril, een sjaaltje en een illusie armer op naar het politiebureau.
Van mijn kant ook sterkte.
Dat stukje wat je schrijft over de supoosten ben ik volledig met je eens.
Na de wedstrijd wilde wij via het uitvak naar de andere bar beneden lopen.
Men vond het nodig om de hekken dicht te laten en een discusie met ons aan te gaan en te zeggen dat we maar om moesten lopen.(het uitvak was overigens op 4 mensen na leeg)Na de opmerking van onze kant,dat ze misschien naar beneden moesten om het eventueel in goede banen te leiden,want iedereen komt elkaar toch weer tegen op de parkeerplaats was hun antwoord...........dat is ons pakkie aan niet maar van de gemeente politie.
Luitzen van der Heide
2 maart 2008, 00:48
MIJN DIEPE RESPECT GAAT UIT NAAR JOU RICHARD...
Ik weet werkelijk niet of ik als het mij was overkomen op een dergelijke manier zou hebben kunnen reageren. Niet verbittert, niet boos maar vooral ook nog eens een keer dankbaar zijn voor de hulp die je kreeg van de wel echte IJShockey fan uit TILBURG.
Geweldig dat je dat kunt nadat je door een stel idioten zo bent mishandelt...
IK wens je dan ook een heel snel herstel toe.....
Jan de Jong
2 maart 2008, 08:22
Beste Richard, ik wil je graag ook zo nog een keer bedanken.
Klasse.
Richard Vader
3 maart 2008, 13:28
Vandaag van de politie vernomen dat er toch een grote kans is dat er een aantal van hen in de kraag gevat gaan worden! Op de beelden wordt ook nagekeken over er gezichten te zien zijn van de zwarte capuchonnen boys! Laten we hopen dat het recht hier eens zegeviert! En iedereen van Tilburg en Geleen die me nog een hart onder de riem heeft gestoken op het forum en gisteren persoonlijk in geleen van Harte bedankt!
Mogen deze accefietjes maar snel verdwijnen uit het ijshockey!
Martin Di Pietro
3 maart 2008, 14:08
Het zou je maar overkomen! Erg zuur! Dus zonder aanleiding werd er op los getimmert? Wel sportief dat Tilburgsupporters je de helpende hand hebben geboden. Dit heeft ook niks meer te maken met het fan zijn. Ik begrijp niet wat mensen tot zulke daden laat bewegen. Mja, in ieder geval sterkte met het herstel en ik hoop dat de daders hun straf niet zullen ontlopen!!
Ivo Willems
3 maart 2008, 14:15
Altijd klote als die voetbalsupporters weer aan t rondklooien zijn, respect voor jou met de manier hoe je ermee omgaat, ben blij dat er in ieder geval een goede kans is dat de daders nog gepakt worden, hoop dat je snel helemaal hersteld en weer volop geleen naar de overwinning kunt schreeuwen.
Mooi om te zien dat je toch de moeite neemt om de tilburgers te bedanken die je geholpen hebben, een wereld van verschil binnen één stad zo te zien, en dat terwijl de trappers supporters de echte concurrenten zijn op het moment, met Willem II hebben jullie niets te schaften.
Sterkte, beterschap en veel succes in de resterende play off wedstrijden.
Levi de Beer
3 maart 2008, 19:43
Vandaag van de politie vernomen dat er toch een grote kans is dat er een aantal van hen in de kraag gevat gaan worden! Op de beelden wordt ook nagekeken over er gezichten te zien zijn van de zwarte capuchonnen boys! Laten we hopen dat het recht hier eens zegeviert! En iedereen van Tilburg en Geleen die me nog een hart onder de riem heeft gestoken op het forum en gisteren persoonlijk in geleen van Harte bedankt!
Mogen deze accefietjes maar snel verdwijnen uit het ijshockey!
Had ik toch maar een foto gemaakt van de relletjes tijdens de wedstrijd. Dan had ik wellicht de relschoppers met capuchons op beeld gehad. Ik dacht er tijdens de wedstrijd juist aan om geen aandacht te schenken aan de relletjes, maar achteraf had het jou wellicht nog kunnen helpen! Dat ze die eikels maar een taakstraf geven. Bijvoorbeeld het Willem II stadion na afloop van een wedstrijd schoonvegen!
In elk geval hoop ik dat het je nu goed gaat.
Richard Vader
3 maart 2008, 19:51
Gaat wel weer goed hoor! Alleen volgens de tandarts is het in mijn mond pas over 3 weken genoeg geheeld om te beginnen aan de reparatie van de kronen en t rechtzetten van de tanden! Mijn kaak moet als eerst rusten! PS van de politie vernomen dat er in en om stappengoor camera's hangen ;)
Piet de Kort
3 maart 2008, 20:29
Gaat wel weer goed hoor! Alleen volgens de tandarts is het in mijn mond pas over 3 weken genoeg geheeld om te beginnen aan de reparatie van de kronen en t rechtzetten van de tanden! Mijn kaak moet als eerst rusten! PS van de politie vernomen dat er in en om stappengoor camera's hangen ;)
Richard, alsnog van harte beterschap en succes! Hopelijk weerhoudt jou/jullie dit niet op alsnog naar Tilburg af te reizen? In ieder geval misschien hopelijk toch de 19e april! Jullie staan op de lijst van het forumteam! :prayer:
Martijn Claessen
3 maart 2008, 20:57
Ik hoop toch dat de rellen op het RG toernooi tot een minimum beperkt blijven :RedFace:
Mitchell van Amelsfort
3 maart 2008, 21:06
Ik denk dat ik dit jaar maar eens een kijkje kom nemen op het 'beroemde' RG Tournooi, eens kijken of het een beetje gezellig wordt en of ik nog wat forum-leden kan ontmoeten.
Jan Been
3 maart 2008, 21:21
Ik denk dat ik dit jaar maar eens een kijkje kom nemen op het 'beroemde' RG Tournooi, eens kijken of het een beetje gezellig wordt en of ik nog wat forum-leden kan ontmoeten.
Mij in iedergeval,Mitchel en ik denk een hoop meer.::party::
Mitchell van Amelsfort
3 maart 2008, 22:25
Dan zal ik me eens voorstellen Jan, ben je namelijk als 10 keer voorbij gelopen in de afgelopen 2 weken, maar heb niks gezegd drukke mensen moet je niet storen he ::jokersmile
Jan Been
3 maart 2008, 22:30
Dan zal ik me eens voorstellen Jan, ben je namelijk als 10 keer voorbij gelopen in de afgelopen 2 weken, maar heb niks gezegd drukke mensen moet je niet storen he ::jokersmile
Kun je vrijdag ook doen hoor,ik bijt niet.::hyper::
Mitchell van Amelsfort
3 maart 2008, 22:34
In dat geval zal ik dat zeker doen Jan! ::proost::
Richard Vader
4 maart 2008, 08:23
Richard, alsnog van harte beterschap en succes! Hopelijk weerhoudt jou/jullie dit niet op alsnog naar Tilburg af te reizen? In ieder geval misschien hopelijk toch de 19e april! Jullie staan op de lijst van het forumteam! :prayer:
Wat is dat nou voor een vraag of we er zijn??? Is de paus katholiek??? Tuurlijk zijn we er!
Een paar losse tandjes zullen toch zeker geen defence tegenhouden :P
PS zit er ook een gebitsbeschermer bij de uitrusting want dan heb ik net anderhalve week nieuw kronen in mijn mond en die moeten wel een beetje veilig zijn hé ::devilsmilie::
Piet de Kort
4 maart 2008, 20:13
Wat is dat nou voor een vraag of we er zijn??? Is de paus katholiek??? Tuurlijk zijn we er!
Een paar losse tandjes zullen toch zeker geen defence tegenhouden :P
PS zit er ook een gebitsbeschermer bij de uitrusting want dan heb ik net anderhalve week nieuw kronen in mijn mond en die moeten wel een beetje veilig zijn hé ::devilsmilie::
Bij jouw pakhuur zit automatisch een helm met kooi, dacht ik! Het reglement en alle in- en outs hoop ik deze of begin volgende week te ontvangen, Richard! Ik hou jullie op de hoogte! ::whitedoh::
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.