View Full Version : Yes.......... We Can
Giel van Kaam
1 maart 2008, 09:04
Voor alle fans die vonden dat de Eaters geen schijn van kans maakten tegen de kruiken..............YES WE CAN
Voor alle twijfelaars aan Geleense kant..............................YES WE CAN
Voor alle Tilburgse fans die riepen dat Geleen aan de kant geschoven zou worden als een kleine dwerg.............................YES WE CAN
En tenslotte voor het hele team spelers, trainer,bestuur, manager verzorgers en iedereen die dagelijks hard werkt voor dit resultaat......................................... .........................
YES WE CAN...................YES WE CAN....................YES WE CAN.
Jan de Jong
1 maart 2008, 09:21
Gelukkig hebben we een best of 7.
Anders zat ik nu inderdaad met de billetjes al een beetje bij elkaar.
Waar mijn billen wel van bij elkaar gaan is als McGarry aan de puck is, of als die Frankie de meest onwaarschijnlijke reddingen verricht.
Dat het zo'n spannende reeks zou worden had ik ook niet gedacht.
Puk Daniels
1 maart 2008, 09:27
Gelukkig hebben we een best of 7.
Anders zat ik nu inderdaad met de billetjes al een beetje bij elkaar.
Waar mijn billen wel van bij elkaar gaan is als McGarry aan de puck is, of als die Frankie de meest onwaarschijnlijke reddingen verricht.
Dat het zo'n spannende reeks zou worden had ik ook niet gedacht.
Jan, als ik mijn glazen bol moet geloven hoef je ook je billetjes niet bij elkaar te knijpen.
De Eaters winnen de finale van Den Haag.
Zo, nu ik dat verklapt heb heb je misschien meer rust.
Joep Versteden
1 maart 2008, 09:42
Voor alle fans die vonden dat de Eaters geen schijn van kans maakten tegen de kruiken..............YES WE CAN
Voor alle Tilburgse fans die riepen dat Geleen aan de kant geschoven zou worden als een kleine dwerg.............................YES WE CAN
En tenslotte voor het hele team spelers, trainer,bestuur, manager verzorgers en iedereen die dagelijks hard werkt voor dit resultaat......................................... .........................
Puk, weet jij wie deze overloper is?? ::party::
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3CJRPTUU.jpg
Abe Brouwer
1 maart 2008, 09:46
De Eaters zijn er nog lang niet. Eerst kijken of ze morgen winnen.
Puk Daniels
1 maart 2008, 09:48
Puk, weet jij wie deze overloper is?? ::party::
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3CJRPTUU.jpg
Ja, een Eaters supporter die het grootste plezier heeft na afloop van Tilburg - Geleen.
Joep Versteden
1 maart 2008, 09:53
Ja, een Eaters supporter die het grootste plezier heeft na afloop van Tilburg - Geleen.
Gefeliciteerd kerel, het is je van harte gegund!! We zien ons zondag weer, jij zorgt voor de drank en ik voor de bekertjes deze keer ;-)
Puk Daniels
1 maart 2008, 10:00
Gefeliciteerd kerel, het is je van harte gegund!! We zien ons zondag weer, jij zorgt voor de drank en ik voor de bekertjes deze keer ;-)
Tot morgen.
Ik moet nu de deur uit. Ik kom nog langs Tilburg. Zal ik even zwaaien!
::party::
Alex van den Brink
1 maart 2008, 10:15
Jan, als ik mijn glazen bol moet geloven hoef je ook je billetjes niet bij elkaar te knijpen.
De Eaters winnen de finale van Den Haag.
Zo, nu ik dat verklapt heb heb je misschien meer rust.
Je klinkt als een Tilburger, Den Haag is niet zo maar verslagen, misschien wel niet te verslaan door Geleen.::champ::
Dick van den Berg
1 maart 2008, 11:14
Staat je goed Puk...had je geen andere sjaal meer?::loony::
Diana de Kok
1 maart 2008, 12:52
Vooral die kleuren staan hem prachtig!
Sven van de Wall
1 maart 2008, 14:48
zouden de eaters ook thuis van tilburg kunnen winnen?
Jan Been
1 maart 2008, 14:59
zouden de eaters ook thuis van tilburg kunnen winnen?
Laten wij daar dan maar vanuit gaan Sven,wordt al bij de warming up gezellig op het ijs dus vooral optijd aanwezig zijn.::cheerleader::::cheerleader::::cheerleader:: ::cheerleader::
Barry Robeerst
1 maart 2008, 15:24
Bah Joep, dit zijn echte Jan Hofstede streken hoor LOL die moet ook altijd zn sjaal bij de tegenstander omhangen........ ;)
Jan Hofstede
1 maart 2008, 15:45
Bah Joep, dit zijn echte Jan Hofstede streken hoor LOL die moet ook altijd zn sjaal bij de tegenstander omhangen........ ;)
Yepp... Bat, Nichols en vele Tilburgers met het Eatersjaaltje om... Veel foto's geschoten...geen een op het net...
Begrijp trouwens helemaal niets van Hans en Puk....
Jan Been
1 maart 2008, 15:49
Yepp... Bat, Nichols en vele Tilburgers met het Eatersjaaltje om... Veel foto's geschoten...geen een op het net...
Snap ik ook niets van Jan,hoe komen zij er bij omdat te doen.:RedFace:
Dick van den Berg
1 maart 2008, 16:18
Jij bent ook een overloper....... ::kusje::
Sven van de Wall
1 maart 2008, 18:07
zoals je weet ben ik altijd op tijd aanwezig jan. iemand moet toch het bier voorproeven!!!!!!!!!
Hans Maertzdorff
1 maart 2008, 18:18
zoals je weet ben ik altijd op tijd aanwezig jan. iemand moet toch het bier voorproeven!!!!!!!!!
Zuiplap:drinkers:::proost::
Marc van de Wall
1 maart 2008, 18:36
Zuiplap:drinkers:::proost::
Nee, jij dan.
Hans Maertzdorff
1 maart 2008, 18:53
Nee, jij dan.
Ik??????????????????????????????
Puk Daniels
1 maart 2008, 19:51
Ha Diana, net thuis.
Ik vind het altijd wel leuk om er gekleurd op te staan. Zo dus ook gisteren. Maar dat ik door een kerel met een Trappers sjaal versierd zou worden??? Het moet niet gekker worden.
Voor het thuisfront even ter geruststelling: ik ben niet bekeerd!
Puk Daniels
1 maart 2008, 19:54
Je klinkt als een Tilburger, Den Haag is niet zo maar verslagen, misschien wel niet te verslaan door Geleen.::champ::
Sorrie Alex, het is de waarheid van mijn glazen bol. Het heeft dus niets met arrogantie te maken. Tot nu toe heeft mijn bol me niet bedrogen en staat het eindresultaat voor mij al vast.
Puk Daniels
1 maart 2008, 19:56
Staat je goed Puk...had je geen andere sjaal meer?::loony::
Ik had de sjaal eerst voor m'n gezicht. Een soort Trappers burka. Dan had niemand me herkend. Maar op het laatste moment trokken ze de sjaal omlaag. Da's dus reuze pech hebben.
Puk Daniels
1 maart 2008, 19:57
Wij ook niet!!!
Puk Daniels
1 maart 2008, 19:58
Jij bent ook een overloper....... ::kusje::
Geloof ik niet. Ze blijft ook fan van jou heb ik begrepen.
Huub Penners
1 maart 2008, 20:00
Dus jij hebt me taak over genomen Sven ::party::
Diana de Kok
1 maart 2008, 20:07
Geloof ik niet. Ze blijft ook fan van jou heb ik begrepen.
Dick blijft Dick. Lief met een hoog knuffelgehalte...
Sven van de Wall
1 maart 2008, 20:07
lijkt er wel op hub
Alex van den Brink
2 maart 2008, 01:07
Sorrie Alex, het is de waarheid van mijn glazen bol. Het heeft dus niets met arrogantie te maken. Tot nu toe heeft mijn bol me niet bedrogen en staat het eindresultaat voor mij al vast.
Het zou ook wel leuk zijn voor Geleen.
We kunnen wel stellen dat de Play-off's heel spannend zijn.
René Kramer
2 maart 2008, 12:12
Giel ben jij door Obama ingehuurd?
Giel van Kaam
2 maart 2008, 13:58
Yesssssssssssssssssssssssss, had even tijd om de slogan uit te lenen aan de Eaters
René van Eldik
2 maart 2008, 14:09
Yes you can, al 2 keer Trappers thuis verslagen, hopelijk de kracht om vanavond thuis op 3-1 te komen en de trappers krijgen het verrekte zwaar en kunnen zich geen enkele fout meer veroorloven.
Geleen veel succes vanavond en Tilburg sterkte
Puk Daniels
2 maart 2008, 14:25
Yes you can, al 2 keer Trappers thuis verslagen, hopelijk de kracht om vanavond thuis op 3-1 te komen en de trappers krijgen het verrekte zwaar en kunnen zich geen enkele fout meer veroorloven.
Geleen veel succes vanavond en Tilburg sterkte
Zelfs als de Eaters op 3-1 komen, Tilburg heeft laten zien veel wedstrijden achtereen te kunnen winnen en Eaters meerdere wedstrijden achtereen te kunnen verliezen. Alles is dus mogelijk.
Winnen de Trappers vandaag, dan komen ze misschien weer uit hun dip en zijn ze weer torenhoog favoriet. Dan hebben ze weer van alles te verliezen. Omdat Geleen dan frank en vrij kan spelen kun je weer onverwachte leuke uitslagen krijgen, bijvoorbeeld dat Geleen in de zevende wedtrsijd met penaltyshots wint .......!
Abe Brouwer
2 maart 2008, 14:38
Ik heb het vermoeden dat de winaar van vanavond in Geleen ook de serie gaat winnen!:RedFace:
Barry Robeerst
2 maart 2008, 15:04
dat heb ik ook Abe.....
Sven van de Wall
2 maart 2008, 15:46
dan hoop ik dat geleen vanavond wint
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.