PDA

View Full Version : NOS bij FLYERS - HIJS

Karel van der Wal
1 maart 2008, 08:55
Nos en TV Fryslân beide zijn aanwezig vanavond. NOS maar liefst met twee camera's. Weet niet wanneer er wordt uitgezonden.

Carla Koopmans
1 maart 2008, 09:04
Zondag 2 Maart 2008

NOS Studio Sport
13.10-17.20 uur (Ned1):

Wielrennen:
Vooruitblik op het wielerseizoen
met reportages en gasten.
Mart Smeets spreekt in Kuurne
o.a. met parlementariër Joop Atsma.
14.30 uur:
live verslag van
Kuurne-Brussel-Kuurne.

Commentaar: Mart Smeets
en Maarten Ducrot.

In Studio Olympia (13.30-13.55):

Bijdrage over Tom Daley,
13-jarige Britse schoonspringer
die naar Peking gaat.

In de rubriek 'De Peking Express'
een bijdrage over Chinese
kinderen die worden getraind
in het juichen voor deelnemende
landen.

Bijdrage over Nederlandse
scheidsrechters die in Peking
gaan fluiten.

Volleybal:
Pollux-Longa.

Handbal:
Sittardia-Aalsmeer.

Korfbal:
Koog Zaandijk-Dalto.

Basketbal:
San Antonio-Dallas (NBA).

IJshockey:
Heerenveen-Den Haag. :RedFace:

Xander van Dijk
1 maart 2008, 09:25
Dat is een goede zaak. ::party::

Abe Brouwer
1 maart 2008, 09:44
Is dat alleen een samenvatting of komt er een reportage omheen?

Jan Been
1 maart 2008, 10:46
Wat heeft deze met Sport te maken.
Mart Smeets spreekt in Kuurne o.a. met parlementariër Joop Atsma.
Alweer een half uur zendtijd naar de klote.

Mike van Megen
1 maart 2008, 14:38
maak er dan ook een mooie en vooral faire pot van, met 2 uitbundige en bevriende supportersscharen!

Luitzen van der Heide
1 maart 2008, 14:48
maak er dan ook een mooie en vooral faire pot van, met 2 uitbundige en bevriende supportersscharen!

DAT ZAL ONGETWIJFELD LUKKEN....

Harry Pal
1 maart 2008, 23:34
DAT ZAL ONGETWIJFELD LUKKEN....

Dus niet!!!!!!! Hoop ook dat de NOS de beelden schrapt vam vechtende hooligans.

Hans Maertzdorff
1 maart 2008, 23:36
Dus niet!!!!!!! Hoop ook dat de NOS de beelden schrapt vam vechtende hooligans.

De NOS kennende worden alleen de vechtpartijen ruimschoots onder de loep genomen, ik hoop dat ik het fout heb, zal geen goede reclame zijn voor onze sport.

Jan Hofstede
1 maart 2008, 23:43
De NOS kennende worden alleen de vechtpartijen ruimschoots onder de loep genomen, ik hoop dat ik het fout heb, zal geen goede reclame zijn voor onze sport.

Sterker nog Hans... Als die beelden morgenmiddag worden uitgezonden, kan je er donder op zeggen dat dat aantrekkingskracht (voor de wedstrijd van morgenavond in Den Haag) heeft op onruststokers...

Luitzen van der Heide
1 maart 2008, 23:46
Er zijn tien goals gemaakt dus naast de schermutselingen op het ijs zijn er vast wel wat andere beelden te zien.

Onder andere een zeer domme en overbdige actie van IVANOV.. Die daarmee zijn team niet heeft geholpen. De straf die hij kreeg was dan ook meer dan terrecht.

Verder ben ik van mening dat de uitslag precies laat zien hoe de krachtsverhoudingen vanavond hebben gelegen. Jammer dat het dan toch weer op 2 minuten voor het einde van de wedstrijd moet uitlopen op rotzooi.... Het was vast omdat de Flyers op het punt stonden de winnende goal te maken....

Wayne de Jong
1 maart 2008, 23:50
Camera's waren reeds uitgeschakeld, ze waren al aan het inpakken zelfs.

Auke de Vries
2 maart 2008, 00:14
Camera's waren reeds uitgeschakeld, ze waren al aan het inpakken zelfs.

Heb toch duidelijk een cameraman opname's zien maken, dus inpakken was nog niet gebeurd, maar beter dat ze de randgebeuren niet gaan uitzenden.
Mooie wedstrijd gezien vanavond, jammer dat je dan zo moet gaan eindigen na een 8-2 overwinning.
Wat bezielt een speler om ruim 1 minuut voor het einde met zo'n stand om een tegenstander als nog te willen blesseren aan de boarding en dan er uiteindelijk zelf nog met een
58:44: PEN Hijs Den Haag: 8: John HECIMOVIC 10 min Roughing
58:44: PEN Hijs Den Haag: 8: John HECIMOVIC 2 min Roughing
58:44: PEN Hijs Den Haag: 8: John HECIMOVIC 25 min Abuse of Officials
het ijs te moeten verlaten.

Ik heb hierna meer gelet op het gestoei tussen Landman en Hecimovic en ineens zag ik Van Benthem en Ivanov over het ijs glijden, maar als ik reactie's lees dan heeft Ivanov zich niet van zijn beste kant laten zien na een goede wedstrijd, oud zeer is geen excuus.

Luitzen van der Heide
2 maart 2008, 00:17
Heb toch duidelijk een cameraman opname's zien maken, dus inpakken was nog niet gebeurd, maar beter dat ze de randgebeuren niet gaan uitzenden.
Mooie wedstrijd gezien vanavond, jammer dat je dan zo moet gaan eindigen na een 8-2 overwinning.
Wat bezielt een speler om ruim 1 minuut voor het einde met zo'n stand om een tegenstander als nog te willen blesseren aan de boarding en dan er uiteindelijk zelf nog met een
58:44: PEN Hijs Den Haag: 8: John HECIMOVIC 10 min Roughing
58:44: PEN Hijs Den Haag: 8: John HECIMOVIC 2 min Roughing
58:44: PEN Hijs Den Haag: 8: John HECIMOVIC 25 min Abuse of Officials
het ijs te moeten verlaten.

Ik heb hierna meer gelet op het gestoei tussen Landman en Hecimovic en ineens zag ik Van Benthem en Ivanov over het ijs glijden, maar als ik reactie's lees dan heeft Ivanov zich niet van zijn beste kant laten zien na een goede wedstrijd, oud zeer is geen excuus.

Zeker niet.... En al helemaal niet op de manier waarop Ivanov het deed.

Wayne de Jong
2 maart 2008, 11:45
Omrop Fryslan hobbelde inderdaad rond.

Jan Been
2 maart 2008, 12:00
Omrop Fryslan hobbelde inderdaad rond.

Het is wat jan H zegt,als zij dit op de NOS uitzenden roept alleen weer verkeerde mensen op om naar de Uithof te gaan.

Auke de Vries
2 maart 2008, 13:18
Vanmiddag om 17.00u is de samenvatting van de wedstrijd op Ned 1.

Rene van Dijk
2 maart 2008, 17:06
Prachtige Reclame Voor Onze Sport!!!! Super!

Wayne de Jong
2 maart 2008, 17:10
Zag er idd goed uit, laat ik zeggen, "fraai, mannelijk gecensureerd".

Auke de Vries
Prachtige Reclame Voor Onze Sport!!!! Super!
Sa ist.
Zo is het.

Straks hopend op de 3e overwinning en dan zaterdag afmaken in Thialf.::detective::

Jelle Jonker
het viel me niks tegen wat ze uitzonden bij de NOS, maar ze lieten de actie niet zien Ivanov en die nr 8 van Hijs. Maar wel die vechtparty zoals gebruikelijk.

Hoop dat ze vaker ijshockey gaan uitzenden, met de play_offs

Natascha Vrooland
2 maart 2008, 17:12
het viel me niks tegen wat ze uitzonden bij de NOS, maar ze lieten de actie niet zien Ivanov en die nr 8 van Hijs. Maar wel die vechtparty zoals gebruikelijk.

Hoop dat ze vaker ijshockey gaan uitzenden, met de play_offs
Die hoop hebben we elk jaar.

Abe Brouwer
2 maart 2008, 17:17
Prachtige reportage, met name die scene in de kleedkamer van Heerenveen. Mooie wedstrijd die ook mooi in beeld gebracht werd. Chapeau NOS!

Wel moeten we ophouden met dat gezeur dat ze het vechten uitzenden. Als we willen dat de sport op tv komt dan moeten we accepteren dat de minder mooie kanten ook in beeld komen. NHL On The Fly censureert ook geen vechtpartijen!

Harm Wietze Oldersma
2 maart 2008, 17:19
Mooie reportage inderdaad, ook de goals goed in beeld gebracht en gelukkig verder geen 'randverschijnselen' in beeld gebracht. Dat de vechtpartij er in zat was logisch en te verwachten, was onderdeel van de wedstrijd en dus niks mis mee.

Ook leuk was de scene in de kleedkamer, even een kijkje in de 'keuken'. Klasse en een compliment voor de NOS!

Michael van Opstal
2 maart 2008, 17:23
Ook een raar shirtje van die Heerenveen supporter met als opdruk "Hooligan" na wat afgelopen dagen allemaal is gebeurd op de banen..
Als je het mij vraagt spoor je al niet als je zo'n shirt laat bedrukken met die naam.

Rene Kropholler
2 maart 2008, 17:51
Ook een raar shirtje van die Heerenveen supporter met als opdruk "Hooligan" na wat afgelopen dagen allemaal is gebeurd op de banen..
Als je het mij vraagt spoor je al niet als je zo'n shirt laat bedrukken met die naam.

Als je het verhaal niet precies weet achter dit shirt, moet je geen ordeel daarover geven

Ingrid Kolle
2 maart 2008, 18:08
leuk verhaal, maar niet voor Tilburg, dus hebben we het er niet meer over.

Rob van Aalderen
2 maart 2008, 18:12

Zoals Rene zegt je moet het verhaal er achter kennen. En deze supporter is echt geen Hooligan. En dit shirt draagt hij al een paar jaar inmiddels. Dat er andere gekken rond lopen om de boel te verstieren kan deze man niets aan doen. Deze supporter is de Flyers altijd trouw en komt niet alleen als het ergens om gaat. Zoals die onrust verstoorders die je anders nooit ziet. Dus om hem te veroordelen dat hij niet zou sporen is wel erg kort door de bocht van jouw.

Ralph Heijnen
2 maart 2008, 18:52
complimenten aan de NOS voor de mooie reportage....

Marcel Mars
2 maart 2008, 18:55
Als je de uitzending gemist heb, dan kan je hem bekijken op de Hys Hyves
http://hysthehague.hyves.nl/