PDA

View Full Version : 3 tanden...

Jan Hofstede
1 maart 2008, 03:16
kwijt....!!! Bril kapot en een paar blauwe ogen Dat overkwam vanavond een Geleen supporter....op de parkeerplaats van Tilburg

Waarom..?? Omdat Tilburg verloren heeft en blijkbaar enkele Tilburg supporters daar niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan...

Het moet hier godverdomme niet gekker worden....

Aangifte is inmiddels gedaan...

Eric van der Putten
1 maart 2008, 03:29
kwijt....!!! Bril kapot en een paar blauwe ogen Dat overkwam vanavond een Geleen supporter....op de parkeerplaats van Tilburg

Waarom..?? Omdat Tilburg verloren heeft en blijkbaar enkele Tilburg supporters daar niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan...

Jan, dat meen je toch niet. Te belachelijk voor woorden eigenlijk...

Hoop dat ze diegene te pakken nemen ...

PS: kwam je nog feliciteren, maar kon jou (en ook Jan B) niet meer vinden...

Jan Hofstede
1 maart 2008, 03:47

Natuurlijk meen ik dat wel... Het is echt te gek voor woorden...

Uiteraard begrijp jij ook wel Eric, dat wij Geleen-supporters weinig zin hadden om nog langer in Tilburg te blijven.. Jammer voor de goedwillende...maar helaas...

Michael Schoenmakers
1 maart 2008, 03:49
beterschap en hopelijk pakken ze die gek

Eric van der Putten
1 maart 2008, 03:49
Natuurlijk meen ik dat wel... Het is echt te gek voor woorden...

Uiteraard begrijp jij ook wel Eric, dat wij Geleen-supporters weinig zin hadden om nog langer in Tilburg te blijven.. Jammer voor de goedwillende...maar helaas...

Begrijp ik helemaal Jan, al was het wel jammer. Heb uiteindelijk alleen nog Ro even gesproken en in plaats van jou heb ik Pietje maar gefeliciteerd. Die zat er doorheen, niet vanwege het resultaat van de wedstrijd, maar door de belachelijke gebeurtenissen bij jullie vak.

Jan Hofstede
1 maart 2008, 03:50

Geen gek Mike....een groep gekken....

Michael Schoenmakers
1 maart 2008, 03:52
moet niet gebeuren hoe spannend een wedstrijd ook was
what happends on the ice stays on the ice
maar blijkbaar zijn er altijd echte LOOSERS

Eric van der Putten
1 maart 2008, 03:52
Geen gek Mike....een groep gekken....

geen bekenden van je of forumbezoekers, hoop ik?

Michael Schoenmakers
1 maart 2008, 03:55
Ik ben na de wedstrijd juist gebleven omdat ik ook geen zin had om op het parkeerterein iets tegen te komen wat niet bij een ijshockeywedstrijd hoort
en moet zeggen het was nog best gezellig ondanks het verlies

Eric van der Putten
1 maart 2008, 03:56
Ik ben na de wedstrijd juist gebleven omdat ik ook geen zin had om op het parkeerterein iets tegen te komen wat niet bij een ijshockeywedstrijd hoort
en moet zeggen het was nog best gezellig ondanks het verlies

Ik ben ook maar een minuut of 10 blijven hangen met mijn zoontje, zelfde redenen...

Schandalig dat dat zo moet, voetbaltaferelen..

Eric van der Putten
1 maart 2008, 03:57
Maar nu gaat papa naar bedje toe. Sluit jij als laatste op het forum af, Mike hahaha

Michael Schoenmakers
1 maart 2008, 04:02
ik weet niet of dit ook met voetbal te maken heeft hoor????
dit soort gedrag is gewoon nergens welkom ook niet bij het voetbal

Eric van der Putten
1 maart 2008, 04:06
ik weet niet of dit ook met voetbal te maken heeft hoor????
dit soort gedrag is gewoon nergens welkom ook niet bij het voetbal

staat nou eenmaal bekend als voetbalgerelateerd, vandaar mijn opmerking

truste!

Jan Hofstede
1 maart 2008, 04:07
geen bekenden van je of forumbezoekers, hoop ik?

Een forumlid heeft klappen moeten ontvangen tijdens het wateren... Als hij zich zelf kenbaar wilt maken, dan horen we het wel....

Barry Robeerst
1 maart 2008, 06:10
Wat kan je hierop zeggen? en als ik al wat zeg krijg je alleen maar censuur te staan. Bijdeze beterschap aan het slachtoffer (van deze zeer laf en lage daad)... echt te triest gewoon!

Mike van Megen
1 maart 2008, 07:29

wat ik gister opving hebben ze hem met 6 man doorgelaten, varkens zijn het(die wat het deden, niet de rest!!)!

Kathy van Wissen
1 maart 2008, 08:34
wat ik gister opving hebben ze hem met 6 man doorgelaten, varkens zijn het(die wat het deden, niet de rest!!)!

Nou ja zeg....wat een onsportief gedrag van deze persoon!!!!Hopelijk pakken ze de dader(s)....hoort echt niet bij het ijshockey thuis....

Jan de Jong
1 maart 2008, 09:06

Laten we voorop stellen dat dit een zeer vervelende gebeurtenis is.
Hopelijk gaat het goed met hem, en vanaf hier wens ik de supporter uit Geleen beterschap.

Dan op de daders.
Kan me niet voorstellen dat je deze daders Trappers supporters kunt noemen.
Gaat me te ver.
Duidelijk dat er gisteren vreemnde gasten binnen waren die helemaal niks met het spelletjes ijshockey hebben.
Jammer.
Hopelijk trekken de geleerde hier hun les uit, en zijn de echte supporters hier niet de dupe van.
Gisteren waren er al mensen die niet meer naar Geleen durfde.
Dit vanwege mogelijke escalaties.

En dat moeten we net zien te voorkomen, zeker nu het zo goed ging tussen de "echte supporters".

Frank Mares
1 maart 2008, 09:08
Knap hoor iemand met een paar man in elkaar slaan, als je niet tegen je verlies kunt moet je bij een sport wedstrijd weg blijven. Winnen en verliezen hoort erbij.

Puk Daniels
1 maart 2008, 09:17

Jan, als het door die club van kapuchon jongens gebeurde, die horen niet bij Tilburg Trappers! Doe kwamen ook niet voor het ijshockey.

Joep Versteden
1 maart 2008, 09:49

Te gek voor woorden dit Jan. Ik schaam me kapot dat jullie dit in Tilburg is overkomen en met mij vele andere echte Tilburg-supporters. Juist in een serie waarin de Geleen- en Tilburgsupporters op een prima manier met elkaar omgaan.

Ik heb je niet meer gezien na de wedstrijd en een hoop anderen ook niet. Van harte gefeliciteerd met de verdiende overwinning en we zien elkaar a.s. zondag voor de revanche, de sportieve hopelijk. Laten we hopen dat de geruchten over evt. repressailes a.s. zondag uit de lucht gegrepen zijn.

Jan Hofstede
1 maart 2008, 10:27
Te gek voor woorden dit Jan. Ik schaam me kapot dat jullie dit in Tilburg is overkomen en met mij vele andere echte Tilburg-supporters. Juist in een serie waarin de Geleen- en Tilburgsupporters op een prima manier met elkaar omgaan.

Ik heb je niet meer gezien na de wedstrijd en een hoop anderen ook niet. Van harte gefeliciteerd met de verdiende overwinning en we zien elkaar a.s. zondag voor de revanche, de sportieve hopelijk. Laten we hopen dat de geruchten over evt. repressailes a.s. zondag uit de lucht gegrepen zijn.

We waren van plan geweest met een man of 15 nog ff gezellig na te borrelen in de kantine... Helaas was dat niet meer mogelijk...

Netjes Joep..deze reactie van jou...

Ferdinand van Berlo
1 maart 2008, 10:37

heel jammer. de laatste weken gingen juist de supporters heel goed met elkaar om. daarom zou ik die gasten ook geen tilburg supporters noemen.

beterschap voor betrokkene. jammer dat het zo moet.

Stan Ypeij
1 maart 2008, 10:40
Jan, als het door die club van kapuchon jongens gebeurde, die horen niet bij Tilburg Trappers! Doe kwamen ook niet voor het ijshockey.

De kapuchon boy's die wij gezien hebben kwamen, toen wij na de wedstrijd van de parkeerplaats af reden, van de overkant richting Stappegoor. Zij zijn dus waarschijnlijk helemaal niet bij de wedstrijd geweest.

Sandra Cloo
1 maart 2008, 10:51
ik wens de geleen supporter heel veel beterschap en sterkte toe, en hopen dat de daders snel worden gepakt, verliezen is nooit leuk, maar op deze manier je dan te uiten nee dat slaat nergens op.

Succes verder in de serie

Jo Schepers
1 maart 2008, 10:55
ze liepen over de parkeerplaats naar nummerplaaten van auto s te kijken.Wat ik niet snap is dat er geen politie aanwezig was dat dit zou gebeuren was te verwachten na de vechtpartijen binnen.van mijn kant ook beterschap.hoop dat het in geleen zondag rustig blijft.

Mitchell van Amelsfort
1 maart 2008, 10:55
Echt te triest voor woorden eerlijk waar!!!!

Weet er iemand toevallig iets (met namen de geleen suporters die mischien met de trein zijn gekomen) dat er op het station in tilburg ok al heibel zou zijn geweest en dat het daar vol stond met ME?

Patrick van Dongen
1 maart 2008, 10:57
Even voor de duidelijkheid. Dat waren geen IJshockeysupporters ! Maar een stel, circa 15 man, met de hoofden bedekte voetbalhooligens. Ik heb het zelf zien gebeuren. Ik heb me er zelfs mee proberen te bemoeien om erger te voorkomen.

Dus mijn voorstel is om er over op te houden. Ik denk dat iedereen wel weet dat dit geen Tilburg Trappers supporters zijn geweest.

En R. vanaf deze plaats veel sterkte! Mischien tot zondag!

Jan Hofstede
1 maart 2008, 11:00
heel jammer. de laatste weken gingen juist de supporters heel goed met elkaar om. daarom zou ik die gasten ook geen tilburg supporters noemen.

beterschap voor betrokkene. jammer dat het zo moet.

Ferdinand.. Derrgelijke ongeregeldheden zijn voor mij geen reden, om gewoon weer volgende week gezellig een biertje te drinken... Wat dat betreft is er tussen beide supportersgroepen niets veranderd... Ook wij weten dat jullie hier niet blij mee zijn...en nog meer, dat jullie hier niet de oorzaak van zijn...

Remco Bambacht
1 maart 2008, 11:06
Wat een gedoe zeg. Als het aan mij ligt, kwamen zulke idioten voor het vuurpeloton. Ik heb wel weer een vermoeden wie er bij zat. Op een of andere manier kan Willem II niet ism de gemeente bepalen welke hooligans onverbeterlijk zijn. Deze gasten moeten bij elke sportwedstrijd in Tilburg zich melden op het politiebureau en daar vast gehouden worden tot twee uur na afloop van het evenement.

Jordy Rutten
1 maart 2008, 11:10
Wat een gedoe zeg. Als het aan mij ligt, kwamen zulke idioten voor het vuurpeloton. Ik heb wel weer een vermoeden wie er bij zat. Op een of andere manier kan Willem II niet ism de gemeente bepalen welke hooligans onverbeterlijk zijn. Deze gasten moeten bij elke sportwedstrijd in Tilburg zich melden op het politiebureau en daar vast gehouden worden tot twee uur na afloop van het evenement.

Helemaal mee eens!

Jan Been
1 maart 2008, 11:29

ja Eric,heb nog naar je staan zwaaien maar je zag mij niet.Doen wij volgende week vrijdag voor de wedstrijd.::party::

Jan Been
1 maart 2008, 11:35
Ik vondt het alleen jammer dat er geen politie bij is gekomen,alleen al om escalatie te voorkomen in het stadion en op de parkeerplaats.Dit had misschien voorkomen kunnen worden.
De volgende wedstrijd in Tilburg dan maar Politie in het stadion en niet op het bureau laten zitten.
Dit is maar een TIP.

Hans Maertzdorff
1 maart 2008, 11:52

Shit Jan, lees dit nu pas, heb er gister in de kantine niets over gehoord, te triest voor woorden dit weer.
Trouwens wie was is het slachtoffer, stuur me maar een pb.

Jean-Paul Broeren
1 maart 2008, 12:12
dit gebeurt toch altijd alleen maar in Nijmegen volgens onze tilburgse vrienden

Martijn Claessen
1 maart 2008, 13:34
Ik hoop dat voor volgende week vrijdag passende maatregelen genomen worden. Toen wij die hooligans zagen lopen heb ik ook een tandje bijgezet om sneller bij de auto te komen.
Die "fans" in t stadion weten volgensmij niet eens wat een puck was.

Triest, al wwerhoudt me dit niet ervan om volgende week weer een overwinning te komen opeisen::party::

Jan Been
1 maart 2008, 14:04
Ferdinand.. Derrgelijke ongeregeldheden zijn voor mij geen reden, om gewoon weer volgende week gezellig een biertje te drinken... Wat dat betreft is er tussen beide supportersgroepen niets veranderd... Ook wij weten dat jullie hier niet blij mee zijn...en nog meer, dat jullie hier niet de oorzaak van zijn...

Helemaal mee eens Jan,ik neem het de Tilburg supporters ook niet kwalijk dat er van die randdebielen van Willem II binnen waren.
Wat ik het bestuur van Tilburg wel kwalijk neem is dat ze geen politie achter de hand klaar hadden staan terwijl ze dit ruim van te voren wisten,had voor het oog een paar agenten binnen gelaten dan was er niets gebeurt die gasten hadden zich dan denk ik wel twee keer bedacht om wat te doen.

Ro Herregraven
1 maart 2008, 14:15
Wat ik het bestuur van Tilburg wel kwalijk neem is dat ze geen politie achter de hand klaar hadden staan terwijl ze dit ruim van te voren wisten,had voor het oog een paar agenten binnen gelaten dan was er niets gebeurt die gasten hadden zich dan denk ik wel twee keer bedacht om wat te doen.

Kun je het bestuur ook niet kwalijk nemen, Jan. Volgens 1 van de Tilburgse Suppoosten is hier wel degelijk om gevraagd, maar heeft de Politie zich niet laten zien!

Sven van de Wall
1 maart 2008, 14:22
tjonge tjonge in wat voor een wereld leven we eigenlijk? je kunt nog niet meer naar een wedstrijd gaan zonder gevaar voor eigen leven!!!!!!!!!!!

Jan Been
1 maart 2008, 14:40
Kun je het bestuur ook niet kwalijk nemen, Jan. Volgens 1 van de Tilburgse Suppoosten is hier wel degelijk om gevraagd, maar heeft de Politie zich niet laten zien!

Ik blijf het ze kwalijk nemen Ro,kun je zeggen wat je wilt.
Dit is een zaak die het bestuur van Tilburg Trappers zich kan en mag aantrekken zij hebben de zaak laten escaleren door niet ruimschoots van te voren te zorgen dat er politie aanwezig was en hopelijk hebben ze hier wel van geleerd.

Puk Daniels
1 maart 2008, 20:02
De kapuchon boy's die wij gezien hebben kwamen, toen wij na de wedstrijd van de parkeerplaats af reden, van de overkant richting Stappegoor. Zij zijn dus waarschijnlijk helemaal niet bij de wedstrijd geweest.

Toe wij naar buiten kwamen liepen zij naar de overkant. Zij zijn dus waarschijnlijk later weer teruggekomen.

Michael Schoenmakers
1 maart 2008, 20:33
Helemaal mee eens Jan,ik neem het de Tilburg supporters ook niet kwalijk dat er van die randdebielen van Willem II binnen waren.

lekker kort door de bocht om ze meteen een stempel willemII supporter te geven hoor.

wat hebben jullie in geleen nog als top club?
als er dan iets bij jullie gebeurd krijgen die ook een stempel dat het aan hun lag!

het zijn gewoon debielen geweest die met geen 1 club moeten worden geasocieerd (of hoe je het schrijft :P)

opsluiten met een hek er om heen!!!!!

strax komen er geen supportres meer mee dat zou echt een doodsteek zijn dus blijf komen!!!!!

Jan Been
1 maart 2008, 20:37
lekker kort door de bocht om ze meteen een stempel willemII supporter te geven hoor.

wat hebben jullie in geleen nog als top club?
als er dan iets bij jullie gebeurd krijgen die ook een stempel dat het aan hun lag!

het zijn gewoon debielen geweest die met geen 1 club moeten worden geasocieerd (of hoe je het schrijft :P)

opsluiten met een hek er om heen!!!!!

strax komen er geen supportres meer mee dat zou echt een doodsteek zijn dus blijf komen!!!!!

Wat is eigenlijk jou probleem Mike,heb je een joint te veel gehad of ben je tegen een betonnen muur aangelopen en heb je blijvende hersenletsel opgelopen.
En het waren zeker Willem II supporters,deze randdebielen kom je alleen maar met voetbal tegen en dan ook nog zo stoer zijn om je gezicht af te schermen.
Ziele pootjes zijn het.

Richard Vader
1 maart 2008, 20:40
Ik ben diegene die de klos was! en in een aparte thread staat mijn mening over het hele gebeuren!
Dit heeft namelijk niks met eredivisie te maken mensen laten wij dit dan ook UIT deze catagorie laten!
PS t waren geen tanden maar kronen en t waren er maar 2 dus mensen niet overdrijven :P

Michael Schoenmakers
1 maart 2008, 20:50
Wat is eigenlijk jou probleem Mike,heb je een joint te veel gehad of ben je tegen een betonnen muur aangelopen en heb je blijvende hersenletsel opgelopen.
En het waren zeker Willem II supporters,deze randdebielen kom je alleen maar met voetbal tegen en dan ook nog zo stoer zijn om je gezicht af te schermen.
Ziele pootjes zijn het.

is goed jan wat jij wil GROTE vent

heb je nog meer stempels

misschien zijn ze ook lid van de schaakclub met zijn allen

trouwens wel makkelijk gezegd kom je alleen tegen in het voetbal

jullie hebben niet eens een voetbal club die hoger speelt dan de zaterdag amateurs!!!!

er gaan bij de trappers fans wel meer mensen naar willemII
maar stempel maar lekker door wie weet krijg je nog wel een baan bij TNT

Michael Schoenmakers
1 maart 2008, 20:51
Ik ben diegene die de klos was! en in een aparte thread staat mijn mening over het hele gebeuren!
Dit heeft namelijk niks met eredivisie te maken mensen laten wij dit dan ook UIT deze catagorie laten!
PS t waren geen tanden maar kronen en t waren er maar 2 dus mensen niet overdrijven :P

tanden of kronen het maakt niet uit het moet gewoon niet gebeuren!!!!!

de daad is gewoon te triest voor worden

Abe Brouwer
1 maart 2008, 20:51
Deze figuren kun je ook geen WillemII fans noemen lijkt me. Ik denk dat ze bij WillemII zulke figuren ook graag willen lozen. Je kan de voetbalclub WillemII daarvoor niet verantwoordelijk houden vind ik.

Michael Schoenmakers
1 maart 2008, 20:53
Deze figuren kun je ook geen WillemII fans noemen lijkt me. Ik denk dat ze bij WillemII zulke figuren ook graag willen lozen. Je kan de voetbalclub WillemII daarvoor niet verantwoordelijk houden vind ik.

eindelijk iemand die het snapt JAN neem hier een voorbeeld aan!!!

Jan Been
1 maart 2008, 20:54
is goed jan wat jij wil GROTE vent

heb je nog meer stempels

misschien zijn ze ook lid van de schaakclub met zijn allen

trouwens wel makkelijk gezegd kom je alleen tegen in het voetbal

jullie hebben niet eens een voetbal club die hoger speelt dan de zaterdag amateurs!!!!

er gaan bij de trappers fans wel meer mensen naar willemII
maar stempel maar lekker door wie weet krijg je nog wel een baan bij TNT

Die (TNT) kunnen mij niet betalen Mike,en voor jou hersenpan even bij te spijkeren wij hadden Fortuna weet je wel alleen die zijn naar de buren van ons Sittard gegaan.
En aangezien wij nu als gemeente Sittard-Geleen heten hebben wij Fortuna weer een beetje terug.Tot zo ver de les aardrijkskunde,wil je nog meer weten laat het maar weten.

Jan Been
1 maart 2008, 20:56

Dus hoe wil je deze groep mensen dan noemen die naar hun club gaan kijken en als er wat te knokken valt staan ze vooraan.Voor mij blijven ze Willem II supporters.

Richard Vader
1 maart 2008, 20:56
maakt mij eigenlijk niet uit van wie ze waren ze hadden bij het ijshockey niks te zoeken maar t is mij gebeurd en wat mij betreft is t hoofdstuk afgesloten laten we met zijn allen naar de volgende wedstrijd toe leven en er weer een groot feest van maken

Michael Schoenmakers
1 maart 2008, 20:57
Die (TNT) kunnen mij niet betalen Mike,en voor jou hersenpan even bij te spijkeren wij hadden Fortuna weet je wel alleen die zijn naar de buren van ons Sittard gegaan.
En aangezien wij nu als gemeente Sittard-Geleen heten hebben wij Fortuna weer een beetje terug.Tot zo ver de les aardrijkskunde,wil je nog meer weten laat het maar weten.

ok jan je hebt gelijk al is het wel een beetje gezocht haha maar je hebt een punt ::party::

en het heeft nix te maken met aardrijkskunde want weet jij hoe de gemeente tilburg eruit ziet nee wij wonen ook naast bread en eindhoven !!!!!!!! en ja bread is bewust verkeerd geschreven haha)

Michael Schoenmakers
1 maart 2008, 21:02
maakt mij eigenlijk niet uit van wie ze waren ze hadden bij het ijshockey niks te zoeken maar t is mij gebeurd en wat mij betreft is t hoofdstuk afgesloten laten we met zijn allen naar de volgende wedstrijd toe leven en er weer een groot feest van maken

ik hoop het ook en laat de beste winnen (trappers dus) hahah

Abe Brouwer
1 maart 2008, 21:07
Dus hoe wil je deze groep mensen dan noemen die naar hun club gaan kijken en als er wat te knokken valt staan ze vooraan.Voor mij blijven ze Willem II supporters.
Deze mensen noem ik criminelen, geen supporters. Echte supporters doen zoiets niet.

Jan Been
1 maart 2008, 21:09
ik hoop het ook en laat de beste winnen (trappers dus) hahah

Volgende keer moet je maar eens naar mij toe komen kunnen wij eens kennis maken als je wilt Mike.::party::

Michael Schoenmakers
1 maart 2008, 21:13
Volgende keer moet je maar eens naar mij toe komen kunnen wij eens kennis maken als je wilt Mike.::party::

haha is goed jan wel met een pot bier dan he of cola als ik de bob ben!!!!!

Jan Been
1 maart 2008, 21:17
haha is goed jan wel met een pot bier dan he of cola als ik de bob ben!!!!!

Is goed en ik drink spa blauw.:drinkers:

Jean-Paul Broeren
2 maart 2008, 13:31
Wat een ophef he!!! dit is nu eenmaal de maatschappij waar wij in leven op iedere hoek van de straat gebeuren deze dingen tegenwoordig.

Gerard van der Heide
2 maart 2008, 13:33
Wat een ophef he!!! dit is nu eenmaal de maatschappij waar wij in leven op iedere hoek van de straat gebeuren deze dingen tegenwoordig.
Dat impliccert niet dat dit ook zomaar algemeen geaccepteerd moet worden.

Levi de Beer
2 maart 2008, 15:15

Het had dan ook beter geweest als je dit verder niet ter sprake had gebracht op het forum! Er is volgens jou aangifte gedaan. Laat het dan de politie verder uitzoeken en ga dan hier op het forum verder geen "stad" zwart lopen maken. (Ik keur al het geweld af, dus daar gaat mijn reactie niet over).

Hiermee gooi je wellicht alleen maar olie op het vuur!

Rudy Bouquet
2 maart 2008, 15:24
Het had dan ook beter geweest als je dit verder niet ter sprake had gebracht op het forum! Er is volgens jou aangifte gedaan. Laat het dan de politie verder uitzoeken en ga dan hier op het forum verder geen "stad" zwart lopen maken. (Ik keur al het geweld af, dus daar gaat mijn reactie niet over).

Ik heb jou bij een aantal postings gemist...:)

Levi de Beer
2 maart 2008, 15:27
Ik heb jou bij een aantal postings gemist...:)

Vertel...? Wellicht via PB, want dat gaat dan niet over de topic "3 tanden..."

Ik post zelf niet meer zo vaak, ik ben benieuwd.

Herman Herregraven
2 maart 2008, 15:27

M.a.w. de waarheid moet hier stilgezwegen worden,
omdat anders het imago van Kruikenstad in discrediet gebracht wordt...???
Wanneer mag het dan wel naar buiten gebracht worden...???
Alleen maar als er ernstig gewonden vallen...???
Laat je nakijken Levi...!!!

Rene van Dijk
2 maart 2008, 15:33
Ook deze zaken moeten bespreekbaar zijn op een forum, het is nou eenmaal (helaas) een actueel onderwerp..we moeten er wel voor oppassen dat we er niet in doordraven en vergeten waar het echt om draait; dat prachtige spelletje waar we allemaal zo dol op zijn..ik betrap mezelf er ook op dat ik in discussies omtrent dit onderwerp mee ga of zelfs begin, maar laten we niet uit het oog verliezen waar het om draait, vooral niet in de apotheose van het seizoen

Prettige wedstrijd allemaal, moge de beste op een sportieve manier aan het langste eind trekken!

Saluut

Levi de Beer
2 maart 2008, 15:38
M.a.w. de waarheid moet hier stilgezwegen worden,
omdat anders het imago van Kruikenstad in discrediet gebracht wordt...???
Wanneer mag het dan wel naar buiten gebracht worden...???
Alleen maar als er ernstig gewonden vallen...???
Laat je nakijken Levi...!!!

Lezen Herman:

"...Hiermee gooi je wellicht alleen maar olie op het vuur!..." Zeker nu er nog wedstrijden gespeeld moeten worden tussen beide teams.

Het imago van Tilburg is toch al niet te best, dus dit kan er ook nog wel bij. Laat het de politie lekker uitzoeken.

Ik ben zelf helemaal geen doofpot-liefhebber. Maar op dit moment had ik het niet op het forum gezet. Wie schiet daar iets mee op?

Rudy Bouquet
2 maart 2008, 15:38
Vertel...? Wellicht via PB, want dat gaat dan niet over de topic "3 tanden..."

Ik post zelf niet meer zo vaak, ik ben benieuwd.

Nee, ...Levi...laat maar het was een spontane reactie.....!

Volgens mij bracht Jan de stad Tilburg niet in diskrediet. Gekken lopen overal rond, maar als ze zich manifesteren heb je pas een probleem. Doordat Jan het openbaar brengt kan zowel bestuur Tilburg en Politie er niet omheen om hier passende maatregelen voor te nemen de volgende keer.

Men moet zich bewust zijn dat bij de play-offs emoties (te) hoog op kunnen lopen. In de preventie moet je hier al alert op zijn. Geldt voor Bestuur als Politie van de betrokken sportsteden.

Hans Maertzdorff
2 maart 2008, 15:40

Sorry Levi, ik wist niet dat je zoveel onzin in een posting kon schrijven
, is toch te treurig voor woorden dat het gebeurt is..

Levi de Beer
2 maart 2008, 15:44
Nee, ...Levi...laat maar het was een spontane reactie.....!

Volgens mij bracht Jan de stad Tilburg niet in diskrediet. Gekken lopen overal rond, maar als ze zich manifesteren heb je pas een probleem. Doordat Jan het openbaar brengt kan zowel bestuur Tilburg en Politie er niet omheen om hier passende maatregelen voor te nemen de volgende keer.

Men moet zich bewust zijn dat bij de play-offs emoties (te) hoog op kunnen lopen. In de preventie moet je hier al alert op zijn. Geldt voor Bestuur als Politie van de betrokken sportsteden.

Met andere woorden, laat de politie verder zijn werk doen. Zij zullen op hun beurt ook wel verhaal gaan halen bij Trappers neem ik aan.

En voor ik iedereen over me heen krijg, ik ben absoluut tegen het gebruik van geweld. Ijshockey stond er juist om bekend dat de supporters gewoon tussen elkaar kunnen plaatsnemen. Het zou jammer zijn als dat niet meer kon. Overigens als ik de verhalen mag geloven waar de daders geen supporters van Tilburg.

Mij viel ook op dat er een aantal (voor mij bekenden) onbekende mensen op de tribune zaten. Een aantal Willem II supporters. Deze zaten overigens ver van het uitvak verwijderd (vak A), maar het geeft maar aan dat er wel Willem II supporters binnen waren.

Van één van die gasten weet ik dat die bij Willem II ooit een stadionverbod heeft gehad. Zou me niet verbazen als die erbij betrokken is geweest. Maar ik mag niets suggereren...

Levi de Beer
2 maart 2008, 15:46
Sorry Levi, ik wist niet dat je zoveel onzin in een posting kon schrijven
, is toch te treurig voor woorden dat het gebeurt is..

Dat staat buiten kijf dat het te triest voor woorden is! Waarom lezen sommige van jullie postings maar half? Ik veroordeel wat er gebeurd is, maar ik kaart iets heel anders aan!

Herman Herregraven
2 maart 2008, 15:50
Ook deze zaken moeten bespreekbaar zijn op een forum, het is nou eenmaal (helaas) een actueel onderwerp..we moeten er wel voor oppassen dat we er niet in doordraven en vergeten waar het echt om draait; dat prachtige spelletje waar we allemaal zo dol op zijn..ik betrap mezelf er ook op dat ik in discussies omtrent dit onderwerp mee ga of zelfs begin, maar laten we niet uit het oog verliezen waar het om draait, vooral niet in de apotheose van het seizoen

Prettige wedstrijd allemaal, moge de beste op een sportieve manier aan het langste eind trekken!

Saluut
Ik vind dat deze toestanden juist WÉL onder de aandacht gebracht moeten worden...
Indien het doodgezwegen wordt krijg je dezelfde toestanden als bij 't voetbal...
Daar heeft het ondertussen geen enkele nieuwswaarde meer,
indien de 'supporters' met elkaar op de vuist gaan...
Gebeurd er immers elke week en bij elke wedstrijd...

Hans Maertzdorff
2 maart 2008, 15:53
Dat staat buiten kijf dat het te triest voor woorden is! Waarom lezen sommige van jullie postings maar half? Ik veroordeel wat er gebeurd is, maar ik kaart iets heel anders aan!

Ik lees goed hoor, maar denk je nu heus dat de poilitie hier iets mee doet, wake up Levi

Rene van Dijk
2 maart 2008, 15:56
Ik vind dat deze toestanden juist WÉL onder de aandacht gebracht moeten worden...
Indien het doodgezwegen wordt krijg je dezelfde toestanden als bij 't voetbal...
Daar heeft het ondertussen geen enkele nieuwswaarde meer,
indien de 'supporters' met elkaar op de vuist gaan...
Gebeurd er immers elke week en bij elke wedstrijd...

Daar heb je gelijk in Herman, ik ben het daar ook mee eens, ik wilde enkel aangeven dat we niet moeten verdrinken in dezelfde ellelange discussies terwijl het seizoen een fantastisch slot beleeft op dit moment

Jan Hofstede
2 maart 2008, 16:02
Met andere woorden, laat de politie verder zijn werk doen. Zij zullen op hun beurt ook wel verhaal gaan halen bij Trappers neem ik aan.

En voor ik iedereen over me heen krijg, ik ben absoluut tegen het gebruik van geweld. Ijshockey stond er juist om bekend dat de supporters gewoon tussen elkaar kunnen plaatsnemen. Het zou jammer zijn als dat niet meer kon. Overigens als ik de verhalen mag geloven waar de daders geen supporters van Tilburg.

Mij viel ook op dat er een aantal (voor mij bekenden) onbekende mensen op de tribune zaten. Een aantal Willem II supporters. Deze zaten overigens ver van het uitvak verwijderd (vak A), maar het geeft maar aan dat er wel Willem II supporters binnen waren.

Van één van die gasten weet ik dat die bij Willem II ooit een stadionverbod heeft gehad. Zou me niet verbazen als die erbij betrokken is geweest. Maar ik mag niets suggereren...

En dan heb jij het over olie op het vuur gooien....!!!

Daarbij doe je WillemII veel schade toe, door te beweren dat het WillemII supporters betrof... Die mensen zaten niet bij WillemII, maar in de Stappegoor op de tribune..
Overigens ben ik het met Abe eens dat je hier de term supporter beter kan weglaten...

Maar even wat betref jou eerdere reactie...
Wat is mis met bekendmaking van een geweldsdelict...?? Hoe kom je erbij dat dit Tilburg negatief in de spotlights zet... Dit kan overal gebeuren... Als het in Geleen, Heerenveen of Den Haag gebeurt was had ik beslist hetzelfde gereageerd...

Het is gewoon schandalig dat dergelijke taferelen rondom het ijshockey plaatsvinden...en we zullen allen te samen er voor moeten zorgen dat dit met hoogst mogelijke spoed weer uitgebannen wordt...

Levi de Beer
2 maart 2008, 17:02
En dan heb jij het over olie op het vuur gooien....!!!

Daarbij doe je WillemII veel schade toe, door te beweren dat het WillemII supporters betrof... Die mensen zaten niet bij WillemII, maar in de Stappegoor op de tribune..
Overigens ben ik het met Abe eens dat je hier de term supporter beter kan weglaten...

Maar even wat betref jou eerdere reactie...
Wat is mis met bekendmaking van een geweldsdelict...?? Hoe kom je erbij dat dit Tilburg negatief in de spotlights zet... Dit kan overal gebeuren... Als het in Geleen, Heerenveen of Den Haag gebeurt was had ik beslist hetzelfde gereageerd...

Het is gewoon schandalig dat dergelijke taferelen rondom het ijshockey plaatsvinden...en we zullen allen te samen er voor moeten zorgen dat dit met hoogst mogelijke spoed weer uitgebannen wordt...

Jan je leest niet goed. Ik zeg dat ik wel een aantal Willem II supporters heb gezien. Voor mij bekende personen, voor Tilburg Trappers onbekende personen. Ik heb niet gezegd dat deze personen er mogelijk bij betrokken zouden kunnen zijn geweest. Nogmaals goed lezen!

Voor wat betreft de bekendmaking op het forum hier. Ik had het niet gedaan. Zeker nu Tilburg en Geleen elkaar nog minimaal twee maal treffen.

En nogmaals ik veroordeel het geweld dat gebruikt is. Ik hoop dat het met de betrokkene goed gaat.

Richard Vader
2 maart 2008, 17:03
mensen ik blijf erbij dat wat gebeurt is moet een les zijn voor de organisatie en de politie!!!
Verder hoop ik dat hiermee dit verhaal gewoon eindigt zijn al veel te veel woorden over vuilgemaakt ik ben vanavond op tijd in de kantine in geleen daar doe ik 1 lees één keer mijn verhaal en voor de rest gaat het alleen maar over de wedstrijd! zo zou ik het op het forum ook graag zien!

Ik heb zin in vanavond en ik zal de trappers zelf ook nog een warm welkom toewensen maak jullie daar maar geen zorgen om! Ik ga alleen maar voor t ijshockeyfeest vanavond (en natuurlijk de overduidelijke overwinning van de eaters vanavond)