PDA

View Full Version : Weer petje af voor de Tilburgse Suppoosten!

Ro Herregraven
1 maart 2008, 00:19
Vanavond weer puik beveiligingswerk gezien van de Tilburgse Suppoosten.

Via-via werd duidelijk dat er een aantal Willem II-supporters aanwezig waren, die niet kwamen om een spannende pot ijshockey te zien.

Net als vorige week gingen op tijd de hekken dicht waardoor erger uitbleef.

Na de wedstrijd is er niets meer gebeurd (niet op het ijs, en ook niet ernaast).

Wat een mongolen, trouwens, die WII-supporters.

Nou maar hopen dat de wedstrijd van aanstaande zondag geen vreemd volk aantrekt, en dat zowel de Geleense als Tilburgse Suppoosten goed voorbereid zijn!

Dick van den Berg
1 maart 2008, 00:21

Via-via werd duidelijk dat er een aantal Willem II-supporters aanwezig waren, die niet kwamen om een spannende pot ijshockey te zien.

Na de wedstrijd is er niets meer gebeurd (niet op het ijs, en ook niet ernaast).

Overigens is er wel nog een akkefietje geweest met Servi, maar daar was ik niet bij en kan ik dus ook niks over zeggen. Hoorde dat hij in z'n eentje met 30 man stond te knokken. Servi kennende zal dat niet overdreven zijn en zal hij vast ook gewonnen hebben. ;-)

Nou maar hopen dat de wedstrijd van aanstaande zondag geen vreemd volk aantrekt, en dat zowel de Geleense als Tilburgse Suppoosten goed voorbereid zijn!

Vreemd volk of vreemd volk Ro?? :)

Ro Herregraven
1 maart 2008, 00:22
Vreemd volk of vreemd volk Ro?? :)

Ik bedoel natuurlijk voetbalhooligans.

Theo Prince
1 maart 2008, 00:25

Overigens is er wel nog een akkefietje geweest met Servi, maar daar was ik niet bij en kan ik dus ook niks over zeggen. Hoorde dat hij in z'n eentje met 30 man stond te knokken. Servi kennende zal dat niet overdreven zijn en zal hij vast ook gewonnen hebben. ;-)

Ik weet niet wie Servi is, maar als het gaat om de knokpartij in de omgeving van het toilet, dan is hij niet alleen geweest hoor. Ik zag een aantal Geleen supporters met pijnlijke knokkels van het slaan voorbij komen. Ik heb het daadwerkelijke gevecht niet gezien, stond gelukkig buiten het gevarenveld bij de worsten broodjesoven.

Dick van den Berg
1 maart 2008, 00:26
Ik bedoel natuurlijk voetbalhooligans.

Jaaaa maar waren dat vreemden of vreemd? ::hyper::

Ro Herregraven
1 maart 2008, 00:28
Dat waren vreemde vreemden! Ze zaten nota bene niet eens in Vak F!

Dick van den Berg
1 maart 2008, 00:30
Dat waren vreemde vreemden! Ze zaten nota bene niet eens in Vak F!

Nee dan is het duidelijk, ik begon me namelijk een beetje beledigd te voelen Ro!!!!!!

(nu moet jij vragen waarom)

Ro Herregraven
1 maart 2008, 00:32
Nee dan is het duidelijk, ik begon me namelijk een beetje beledigd te voelen Ro!!!!!!

(nu moet jij vragen waarom)

Sinds wanneer ben jij voetbalhooligan?

Dick van den Berg
1 maart 2008, 00:35
Sinds wanneer ben jij voetbalhooligan?

Je steld de juiste vraag niet.....

Ro Herregraven
1 maart 2008, 00:35

Zie PB

Dick van den Berg
1 maart 2008, 00:38
Zie PB

Jij ook!!!!!

Ralph Heijnen
1 maart 2008, 00:39
toch jammer dat de suppoosten door dit rare volk iedere keer weer aan de bak moeten.

Gelukkig waren ze weer optijd

Servi Bruls
1 maart 2008, 00:43
.....

Michael Schoenmakers
1 maart 2008, 02:02
wat een op hef

alsof jullie geleen supporters lief waren
eerst een vecht partij tussen de periodes bij de toileten en ik stond erbij ja.
bij geleen supporters nog wel die zelf zeide "hey dat zijn onze jongens" .

en dan weer petje af voor de supposten volgens mij hebben jullie het niet door maar met luchtbussen gooien naar welk vak dan ook is vragen om vuilins bakken op je kop

echt waar doe nou niet zo kort door de bocht en verklaar jullie zelf nou echt niet heilig.

en dan nog iets jullie team is echt een proffesioneel ijshockey team die de kampioens beker echt verdient:

bij het inschieten vol de puck de bune in jagen.

en na de wedstrijd het publiek gaan provoseren.

nee goed bezig en maar zeggen pet je af voor de supposten
ga eerst eens bij je eigen na wat je doet en ook bij je team wat ze oproepen als die gewoon normaal doen
hoefen de hekken echt niet dicht.

en verder de wedtrijd was spannend daarwas niet veel op aan te merken

zondag in geleen word de KOE wel bij de sportieve horens gevat (luiden die bel)

en even voor de duidelijkheid ik ben tegen rellen en vechtpartijen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ijshockey is van ons allemaal en het blijft gezellig om na de wedstrijd een pilsje te pakken met wie dan ook!!!!!

Gerard Kuiper
1 maart 2008, 02:13
wat een op hef

alsof jullie geleen supporters lief waren
eerst een vecht partij tussen de periodes bij de toileten en ik stond erbij ja.
bij geleen supporters nog wel die zelf zeide "hey dat zijn onze jongens" .

en dan weer petje af voor de supposten volgens mij hebben jullie het niet door maar met luchtbussen gooien naar welk vak dan ook is vragen om vuilins bakken op je kop

echt waar doe nou niet zo kort door de bocht en verklaar jullie zelf nou echt niet heilig.

en dan nog iets jullie team is echt een proffesioneel ijshockey team die de kampioens beker echt verdient:

bij het inschieten vol de puck de bune in jagen.

en na de wedstrijd het publiek gaan provoseren.

nee goed bezig en maar zeggen pet je af voor de supposten
ga eerst eens bij je eigen na wat je doet en ook bij je team wat ze oproepen als die gewoon normaal doen
hoefen de hekken echt niet dicht.

en verder de wedtrijd was spannend daarwas niet veel op aan te merken

zondag in geleen word de KOE wel bij de sportieve horens gevat (luiden die bel)

en even voor de duidelijkheid ik ben tegen rellen en vechtpartijen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ijshockey is van ons allemaal en het blijft gezellig om na de wedstrijd een pilsje te pakken met wie dan ook!!!!!

S-p-e-l-l-e-n en HOOFDLETTERS! Of is VMBO te moelijk voor je?

Michael Schoenmakers
1 maart 2008, 02:15
hahahahah
wat een reactie je mond is gesnoerd dan gooien we het weer eens op nederlands heb je nix beters te melden hou dan op

Xander van Dijk
1 maart 2008, 07:45
Het 10 voor taal forum is weer geopend. Ik kom, ik zie, en ik verbeter!::judgerant::

Kom op mensen, niet iedereen zal de Nederlandsche taal tot in de puntjes beheersen.

Het gaat hier echter om een discussie forum! En niet om het Nederlandsche dictee.

Ik vergeet ook vaak de hoofdletters. ( om dat ik te lui ben om de shift knop te gebruiken )

En mijn spelling zal ook niet altijd je van het zijn. Maar als de kern van je posts duidelijk is, waar hebben we het dan over?

Jammer dat het zover heeft moeten komen in Tilburg. ( of waar dan ook ) Maar als de security het netjes heeft opgelost, kan je ook niet veel meer verlangen. Misschien ook handig als er meerdere mensen op parkeerplaatsten patrouileren. Zeker in de playoffs!

Jordy Rutten
1 maart 2008, 09:43
hahahahah
wat een reactie je mond is gesnoerd dan gooien we het weer eens op nederlands heb je nix beters te melden hou dan op

Euhm, Mike. Je posting was bedoeld voor Geleense supporters, en Gerard is een Groninger, dus áls je al iemand de mond gesnoerd zou kunnen hebben is het dus niet Gerard. En neem maar van me aan dat Gerard een punt heeft: Van mij hoeft je spelling niet geweldig te zijn, ik ben ook geen ster in spelling. Maar je kan op zijn minst proberen punten en komma's te gebruiken.;)

Jan Been
1 maart 2008, 10:44
Ik kan maar een ding hierop zeggen,GASTHEREN jullie hebben het goed opgelost mijn complimenten.

Jan Hofstede
1 maart 2008, 11:13
Ik kan maar een ding hierop zeggen,GASTHEREN jullie hebben het goed opgelost mijn complimenten.

Helemaal mee eens Jan...Tenminste wat betreft binnen in de hal...
Buiten was een ander verhaal... Daar werd iedereen aan zijn lot overgelaten...

Xander van Dijk
1 maart 2008, 11:18
Jammer dat het zover heeft moeten komen in Tilburg. ( of waar dan ook ) Maar als de security het netjes heeft opgelost, kan je ook niet veel meer verlangen. Misschien ook handig als er meerdere mensen op parkeerplaatsten patrouileren. Zeker in de playoffs!

Zoals ik al zei... Misschien iets voor de toekomst?

Angela Moonen
1 maart 2008, 12:29
Helemaal mee eens Jan...Tenminste wat betreft binnen in de hal...
Buiten was een ander verhaal... Daar werd iedereen aan zijn lot overgelaten...

Jan aan het stuk waar wij naar buiten moesten gaan stonden zeker weten suppoosten. Het was misschien alleen niet slim van ze om alleen daar te staan(heb ze alleen daar gezien misschien stonden ze ook wel op een andere plek), ze hadden beter in het midden kunnen staan.
1 stond er op zo'n blok beton ofzo (kon het niet goed zien dus weet niet zeker waar hij op stond) maar probeerde t zo te overzien, alleen met zo'n grote parkeerplaats kun je dat vanaf dat stukje echt niet overzien.

Jammer van wat er gebeurd is, zo onnodig, er zaten verdorie kinderen in het publiek! 1 meisje in het eatersvak zag ik al huilen, mij als moeder van ook ijshockeygek-kindjes gaat mij dat door merg en been. De meisjes die zo leuk stonden te dansen in vak F heb ik niet meer gezien, waarschijnlijk ook meteen hun de ouders gegaan?
Mijn kids mogen alleen in vakantieperiodes mee naar het ijshockey, maar na vanavond bedenk ik me nog maar voor ik dat doe.

Afgelopen zondag in Geleen stewards van Geleen EN Tilburg, extra beveiliging ingehuurd EN bij het naar buiten lopen wordt je al verwelkomt door de politie die en alles in de gaten houdt en het verkeer regelt. Waar waren nu de Geleense stewards?
Niks ten nadele van Tilburg, want ook al werd er al verwacht dat geen Trapper supporters zouden komen, ben ik er van overtuigd dat ze gedaan hebben wat ze dachten dat goed was, maar laat dit inderdaad een les zijn geweest voor de komende wedstrijden in Tilburg als ook in Geleen, zorg dat men ook veilig naar huis kan en niet alleen veilig in het stadion kan zitten.

Petje af voor de heren die hun best hiervoor hebben gedaan en laten wij er als echt supporters voor zorgen dat iedereen en dus ook alle kids die fan zijn en de wedstrijd willen zien veilig thuis kunnen komen. Je wil het toch niet op geweten hebben dat zo'n kind door iets geraakt wordt jeetje man, ik wordt er gewoon helemaal naar van als ik er al aan denk.

Groetjes Angela.

Marcel Tillmanns
1 maart 2008, 12:53
?
Niks ten nadele van Tilburg, want ook al werd er al verwacht dat geen Trapper supporters zouden komen, ben ik er van overtuigd dat ze gedaan hebben wat ze dachten dat goed was,
Groetjes Angela.

Hier sla je de plank dus echt mis, trappers wist ruim van te voren dat deze groep zou komen. Gewoon schandalig dat er geen politie aanwezig was.

Angela Moonen
1 maart 2008, 12:56
Marcel, ik bedoel hier ook de suppoosten mee die in het stadion waren en niet het bestuur van Tilburg die hierop in hadden moeten spelen.
MAAR zoals ik boven al schrijf, ik vond het top te zien hoeveel suppoosten er afgelopen zondag vanuit Tilburg meekwamen als ondersteuning. Waar waren gisteren die van ons?

Conny Dudok
1 maart 2008, 12:58
Hier sla je de plank dus echt mis, trappers wist ruim van te voren dat deze groep zou komen. Gewoon schandalig dat er geen politie aanwezig was.

Sorry hoor maar hoe weet jij dat tilburg het al wist? Jij bent volgens mij de enige die het wist.
Je kan als iemand binnen komt niet aan iemands gezicht zien of hij komt voor het ijshockey of voor heibel. Je kan (helaas) niet voorkomen dat dit soort oproerkraaiers binnen komen.
De suppoosten hebben zeker goed werk geleverd, en nog een vraag was jij er bij?

Marcel Tillmanns

Nu je alle verhalen gehoord hebt, neem ik aan dat je nu toch een andere mening hebt. Overigens denk ik dat buiten het stadion het werk van de politie moet zijn, wel vind ik dat de verantwoording van de club Tilburg verder gaat als alleen maar een hek dicht maken.

Angela Moonen
ja marcel daar heb je gelijk in want ik kreeg vorige week zondag bij ons in geleen al te horen dat deze mensen zouden komen en die info kwam van tilburg-supporters!!maar ook angela heeft gelijk...waar waren onze stewards???gelukkig waren er nog genoeg fans die t team aanmoedigden,want dat was toch de reden waarom we naar tilburg gingen!!!jammer dat er zoveel mensen nog zijn die zich laten uitdagen en er dan ook nog op in gaan!!heeft niets met de sport te maken.laten we hopen dat t zondag en komende vrijdag vreedzaam verloopt en hopelijk zijn we dan toe aan de finales ;)

groetjes saskia!!

Abe Brouwer
1 maart 2008, 13:01
Volgens mij kan je aan de poort geen mensen weigeren met als reden "we denken dat u hier bent om rotzooi te trappen".

Karin op de Beke
1 maart 2008, 13:11
quote "Jammer van wat er gebeurd is, zo onnodig, er zaten verdorie kinderen in het publiek! 1 meisje in het eatersvak zag ik al huilen, mij als moeder van ook ijshockeygek-kindjes gaat mij dat door merg en been. De meisjes die zo leuk stonden te dansen in vak F heb ik niet meer gezien, waarschijnlijk ook meteen hun de ouders gegaan?
Mijn kids mogen alleen in vakantieperiodes mee naar het ijshockey, maar na vanavond bedenk ik me nog maar voor ik dat doe."

Klopt Angela, ik denk dat je mijn dochter bedoelt, ze was inderdaad erg geschrokken van die hele toestand, en was aan het huilen, ze vond het echt niet normaal en leuk meer en wilde graag naar huis. Mijn kinderen zijn ook ijshockeygek, gaan naar iedere thuiswedstrijd, training en soms uitwedstrijden, ze is echter nu zo geschrokken van die hele toestand dat ze dus aanstaande vrijdag absoluut niet meer mee wil, en eerlijk gezegd ik ook liever heb dat ze thuis blijven, geeft mezelf dan ook een veiliger gevoel. Jammer dat het gebeurt is, vooral voor de echte supporsters waarvan ik inderdaad weet dat zij zoiets niet doen, anders had ik mijn kinderen beslist niet meegenomen.
Gr karin

Angela Moonen
1 maart 2008, 13:24
Dan zal ik inderdaad jouw dochter bedoelen Karin en ik vind het jammer dat ze hierdoor niet meer mee durft te gaan. Kan me er wel iets bij voorstellen natuurlijk, ik had zelf ook de nodige schrik in de benen hoor, maar was verder meer kwaad dan wat anders.
Jullie zaten dan net iets boven ons en toen ik me omdraaide en haar zag huilen, kon zelf zo meedoen met haar van gif, zoiets maakt mij zo kwaad.

Abe: Je hebt gelijk dat je aan de poort niemand weg kan sturen doordat je iets vermoed, maar bij het eerste "opstootje" bij de wc's hadden ze moeten ingrijpen. Ik heb niet meegekregen wat er precies gebeurd is en wie de veroorzaker was, maar die hadden ze van mij buiten mogen gooien, of die veroorzaker nu een WII, Trapperfan of Eatersfan was. Daarna of in ieder geval na de ruzie bij de vakken hadden ze de politie moeten inschakelen.

En ik blijf me nog steeds afvragen waar onze suppoosten waren??

Abe Brouwer
1 maart 2008, 13:28
Abe: Je hebt gelijk dat je aan de poort niemand weg kan sturen doordat je iets vermoed, maar bij het eerste "opstootje" bij de wc's hadden ze moeten ingrijpen. Ik heb niet meegekregen wat er precies gebeurd is en wie de veroorzaker was, maar die hadden ze van mij buiten mogen gooien, of die veroorzaker nu een WII, Trapperfan of Eatersfan was. Daarna of in ieder geval na de ruzie bij de vakken hadden ze de politie moeten inschakelen.

Klopt, Angela. Zodra je mensen binnenkrijgt waarvan je iets vermoedt dan zou je waakzamer moeten zijn.

Jan Been
1 maart 2008, 13:54
Sorry hoor maar hoe weet jij dat tilburg het al wist? Jij bent volgens mij de enige die het wist.
Je kan als iemand binnen komt niet aan iemands gezicht zien of hij komt voor het ijshockey of voor heibel. Je kan (helaas) niet voorkomen dat dit soort oproerkraaiers binnen komen.
De suppoosten hebben zeker goed werk geleverd, en nog een vraag was jij er bij?

Nou Conny,ik werd gisterenmiddag ook al ingelicht dat er twee voetbal groepen afgesproken zouden hebben.Dus vraag ik mij ook af waar was de politie??????
De gastheren hebben het op hun manier en kunnen heel goed opgelost:thumsup:,
alleen het bestuur heeft te laat of helemaal geen politie laten komen en dat neem ik hun wel kwalijk,je werd gewoon aan je lot overgelaten als je buiten het stadion was totaal geen politie gezien.

Jan Been
1 maart 2008, 13:58

Angela ben nu eens heel eerlijk,zou je er wat aan hebben gehad,ik zelf denk het niet.
Daar moeten echte kerels staan en jammer genoeg hebben wij die niet meer in Geleen.

Sven van de Wall
1 maart 2008, 14:05
de suppoosten van geleen hebben weinig tot geen uitstraling de meeste zijn nog niet eens droog achter hun oren daar heb je helemaal niets aan mocht er iets uitbreken!!!!!!! dat is heel jammer maar het is de harde waarheid

Ro Herregraven
1 maart 2008, 14:06
Ik heb nog met Tilburgse suppoosten gepraat na de wedstrijd: politie-assistentie is tijdens de eerste periode al aangevraagd, maar de politie heeft zich niet laten zien, ondanks het verzoek van Tilbrug Trappers!

De bewuste suppoost was daar (terecht!) woedend over.

Ik heb ook nog met de vader van die kindjes uit vak F staan praten, die is met de kids helemaal onderaan dat vak gaan staan, om te voorkomen dat ze geraakt zouden worden door bier of spuitbussen.

Ro Herregraven
1 maart 2008, 14:06
Overigens vraag ik me ook af waar de Geleense Suppoosten waren...

Ro Herregraven
1 maart 2008, 14:07
Daar moeten echte kerels staan en jammer genoeg hebben wij die niet meer in Geleen.

Gelukkig staan ze nu op het ijs! :-)

Jan Been
1 maart 2008, 14:20

Ro je vraagt naar de bekende weg,die hebben wij niet meer......................

Jan Been
1 maart 2008, 14:21
Gelukkig staan ze nu op het ijs! :-)

Daar heb je 100% gelijk in,maar weet Tilburg dat ook volgens mij niet......::party::

Angela Moonen
1 maart 2008, 14:21
Als de suppoosten van ons onze eigen supporters tot bedaren hadden kunnen brengen had Jan in die tijd de wedstrijd kunnen volgen::party::.
Ik vond het afgelopen zondag super van de Tilburgse suppoosten dat ze er warenin Geleen, dit was dan ook het minste wat Geleen had kunnen doen. Of ze nu droog of nat zijn, het feit dat ze mee waren gekomen en eventueel hadden kunnen ingrijpen ter ondersteuning van de Tilburgse supposten had MISSCHIEN vliegend bier en toeters in, in ieder geval het vak waar eigenlijk niks mee loos was voorkomen kunnen worden.
Ik weet niet wat eraan vooraf gegaan is, maar als ik lees dat er van Geleen toeters en bier gooien naar vak F, waar de hele tijd niks mee loos was, als wat op en af geschreeuw en gescheld (wat iedere wedstrijd gebeurd en waarna ook gewoon de hand geschud wordt bij wijze van) waar is dat dan voor nodig geweest? Ook in dat vak zaten veel kids, denk toch na, als je zo'n kindje raakt, kun je dat jezelf ooit vergeven?

En zoals Ro het zegt, ook het Tilburgs bestuur blijken we dus niets te kunnen verwijten. De politie heeft gefaald, hopelijk hebben zij hier nu dus van geleerd.

Jan Been
1 maart 2008, 14:36
Als de suppoosten van ons onze eigen supporters tot bedaren hadden kunnen brengen had Jan in die tijd de wedstrijd kunnen volgen::party::.
Ik vond het afgelopen zondag super van de Tilburgse suppoosten dat ze er warenin Geleen, dit was dan ook het minste wat Geleen had kunnen doen. Of ze nu droog of nat zijn, het feit dat ze mee waren gekomen en eventueel hadden kunnen ingrijpen ter ondersteuning van de Tilburgse supposten had MISSCHIEN vliegend bier en toeters in, in ieder geval het vak waar eigenlijk niks mee loos was voorkomen kunnen worden.
Ik weet niet wat eraan vooraf gegaan is, maar als ik lees dat er van Geleen toeters en bier gooien naar vak F, waar de hele tijd niks mee loos was, als wat op en af geschreeuw en gescheld (wat iedere wedstrijd gebeurd en waarna ook gewoon de hand geschud wordt bij wijze van) waar is dat dan voor nodig geweest? Ook in dat vak zaten veel kids, denk toch na, als je zo'n kindje raakt, kun je dat jezelf ooit vergeven?

En zoals Ro het zegt, ook het Tilburgs bestuur blijken we dus niets te kunnen verwijten. De politie heeft gefaald, hopelijk hebben zij hier nu dus van geleerd.

Nou in deze neem ik het bestuur van Tilburg wel kwalijk Angela,ze wisten het ruimschoots van te voren en zij hadden moeten zorgen dat er zichtbaar politie aanwezig was,dan was dit volgens mij ook niet gebeurd.
En laten wij maar zwijgen over onze eigen suppoosten Angela,zij mogen niets doen en .....laat ik maar stoppen hier over.

Abe Brouwer
1 maart 2008, 14:40
Nou in deze neem ik het bestuur van Tilburg wel kwalijk Angela,ze wisten het ruimschoots van te voren en zij hadden moeten zorgen dat er zichtbaar politie aanwezig was,dan was dit volgens mij ook niet gebeurd.
Als ik het goed begrepen heb dan is er wel degelijk om politie gevraagd maar deed de politie er niks mee. Dan valt het bestuur weinig te verwijten lijkt me.

Angela Moonen
1 maart 2008, 14:45
Wat had Tilburg moeten doen Jan, de politie aan de stok meeslepen? Als ze de politie hebben ingelicht en deze komt gewoon niet ben je ook als bestuur nergens.
Of denk ik hier fout?
Wat onze eigen suppoosten betreft weet ik dat ze totaal niets mogen, wat je verder bedoeld denk ik ook wel te begrijpen en ook daar heb je dan gelijk in, alleen had het voor het oog van de supporter misschien wat "dreigender" uitgezien als t vol had gestaan met suppoosten van Tilburg ondersteunend door die van Geleen.
Al was het maar als blijk van dank dat de Tilburgers afgelopen zondag wel mee zijn gekomen en om dus te laten zien dat de suppoosten onder elkaar samen hun supporters in de hand moeten houden (dit horen de supporters eigenlijk zelf te doen dat weet ik maarja af en toe.....).
Ik blijf erbij dat ik vind dat ze daar hoorden te zijn, betreffende het niets mogen en ..... ben ik het geheel met je eens.

Jan Been
1 maart 2008, 14:48
Als ik het goed begrepen heb dan is er wel degelijk om politie gevraagd maar deed de politie er niks mee. Dan valt het bestuur weinig te verwijten lijkt me.

Ik blijf het bestuur van de Tilburg Trappers dit kwalijk nemen.
Dit hadden ze voor de wedstrijd al geregeld moeten hebben dat er al politie aanwezig was voor de wedstrijd uberhaupt begonnen was.Zij wisten dat er groepen waren.
Maar hebben gewacht tot het escaleerde en ja dan kun je dat verwachten,had gedacht dat ze slimmer waren in Tilburg.

Angela Moonen
1 maart 2008, 14:53
Uit de postings begreep ik dat dit ook gebeurd is Jan, mocht ik mij hierin vergist hebben dan heb je volledig gelijk. Dit had VOOR de wedstrijd geregeld moeten zijn en niet pas na de het escaleren ervan.

Jan Been
1 maart 2008, 15:14
Dit had VOOR de wedstrijd geregeld moeten zijn en niet pas na de het escaleren ervan.

Dat bedoel ik nu al de hele tijd te vertellen,dat het bestuur van Tilburg Trappers dit voor de wedstrijd had moeten regelen en niet toen het uitbrak.
Pure onkunde.:RedFace:

Martijn Vader
1 maart 2008, 18:54
Na afloop van de wedstrijd, hebben Tilburgse supporters.
Waarschijnlijk Willem II supporters achter een kleine groep aangelopen.
En hebben daarbij een supporter flink te pakken gehad.
Hierbij zijn 2 kronen uit de mond geschopt, de bril vernield, en rake klappen uitgedeeld.
Dit had echter niks met ijshockey te maken.

Beveiligingswerk was in het stadion redelijk: Ook nog niet goed te noemen.

Na afloop van de wedstrijd en dus om het stadion was er zelfs geen beveiliging.

Naar aanleiding van de vorige week zo lees ik in andere berichten, vindt ik het schandalig dat er inderdaad deze keer niks aan de beveiliging gedaan is.

Ik vond toch dat ik dit even moest vermelden ::detective::

Harry Batist
1 maart 2008, 19:09
Als ik alles zo lees doet HIJS het nog niet zo slecht voor zijn eerste jaar in de top, terwijl Tilburg al vele jaren in de top speelt is de situatie aardig onderschat door het bestuur en consorten, ze moesten toch beter weten....

Marc van de Wall
1 maart 2008, 19:12

Nou Dick......Waarom?

Marc van de Wall
1 maart 2008, 19:13

Ik wist niet eens dat wij die hadden.

Hans Maertzdorff
1 maart 2008, 19:14
Nou Dick......Waarom?

Weet je dat niet, maarja, had ik ook niet van een All Bundy verwacht::party::

Jan Been
1 maart 2008, 19:19
Als ik alles zo lees doet HIJS het nog niet zo slecht voor zijn eerste jaar in de top, terwijl Tilburg al vele jaren in de top speelt is de situatie aardig onderschat door het bestuur en consorten, ze moesten toch beter weten....

Dat bedoel ik maar Harry,dat het Bestuur van Tilburg beter moest weten,hier in hebben ze de plank volledig mis geslagen.
Jammer maar misschien hebben ze het nu wel geleerd.