PDA

View Full Version : Tilburg - Geleen

Rob Verschuuren
29 februari 2008, 23:47
Jan & Jan, jammer voor Tilburg.......... twee periodes Geleen beter....... laatste 10 minuten voor Tilburg...... jammer van het afgekeurde doelpunt.

Tot zondag & gefeliciteerd (MAAR NIET ECHT NATUURLIJK)

Theo Prince
29 februari 2008, 23:51
Geleen beter?? Hebben we dezelfde wedstrijd gezien???
Geleen speelt het tactisch beter dan Tilburg. Tilburg vergeet het spelletje te spelen zoals ze het hele seizoen al doen. En ja, dit komt door de tactiek van Geleen, maar om nu te zeggen dat ze 2 periodes beter waren......

Robbert Tummers
29 februari 2008, 23:53
Geleen speelt het tactisch beter dan Tilburg. Tilburg vergeet het spelletje te spelen zoals ze het hele seizoen al doen. En ja, dit komt door de tactiek van Geleen, maar om nu te zeggen dat ze 2 periodes beter waren......

Als je een beter tactisch spelletje speelt ben je toch beter??

Sven van de Wall
29 februari 2008, 23:54
volgens mij ook of is deze overwinning niet verdiend?

Theo Prince
29 februari 2008, 23:56
Daar heb je een punt, maar BETER heeft voor mij een andere betekenis. Ja, ze spelen het slimmer dan Tilburg, maar ben je dan beter???? Als je allen naar het resultaat kijkt heb je gelijk.
Je kunt als ploeg wel degelijk beter zijn zonder te winnen.

Theo Prince
29 februari 2008, 23:57
volgens mij ook of is deze overwinning niet verdiend?
Wel verdiend door de manier van spelen, maar niet beter.

Robbert Tummers
29 februari 2008, 23:58
Daar heb je een punt, maar BETER heeft voor mij een andere betekenis. Ja, ze spelen het slimmer dan Tilburg, maar ben je dan beter???? Als je allen naar het resultaat kijkt heb je gelijk.

Je bent beter als je aan het einde van de wedstrijd een goal meer gemaakt hebt als je tegenstander.... Rest boeit dan niet meer.

Theo Prince
29 februari 2008, 23:58
Als je een beter tactisch spelletje speelt ben je toch beter??

Nee dus..... Misschien wel verdiend gewonnen, maar dan ben je nog niet beter.

Theo Prince
1 maart 2008, 00:00
Je bent beter als je aan het einde van de wedstrijd een goal meer gemaakt hebt als je tegenstander.... Rest boeit dan niet meer.
Ben ik het niet mee eens, je kunt beter zijn en toch verliezen. Ik zeg ook niet dat het onterecht is dat Geleen gewonne nheeft, integendeel. Als Tilburg zo meegaat in het spelletje van Geleen dan zit een nederlaag er in. Ben je niet beter.

Robbert Tummers
1 maart 2008, 00:00

Zit toch wel hoog.... 2 keer verliezen van een team dat met een clean sweep ff verslagen zou gaan worden.

Maare om terug te komen op het begin van de posting... Er zijn genoeg mensen die bij de wedstrijd zijn geweest die toch vonden dat Geleen 2 periodes de betere was en het zijn geen Geleense supporters dus... Die moeten nog thuis komen

Theo Prince
1 maart 2008, 00:04
Ik zie in deze posting maar 3 mensen, mezelf niet meegerekend, genoeg die er bij zijn geweest en die ook vinden dat Geleen beter was????

Rene van Dijk
1 maart 2008, 00:06
Ik zie in deze posting maar 3 mensen, mezelf niet meegerekend, genoeg die er bij zijn geweest en die ook vinden dat Geleen beter was????

Geleen heeft iig 1 ding beter gedaan en dat is scoren..en daar draait het uiteindelijk toch om he Theo..

Roel Eikhoudt
1 maart 2008, 00:07
Geleen gefeliciteerd.

Inderdaad speelde geleen 50 minuten van de wedstrijd beter dan Trappers die met regelmaat gewoon slecht speelden.
Jullie overwinning is verdiend. Hoe jammer ik dat ook vind.

gr.Roel

Martin Kinderen
1 maart 2008, 00:07
Geleen haalt de eerste lijn van Tilburg compleet uit hun spel, ze spelen twee periodes met veel meer inzet en bezieling. Dan ben je voor mij echt beter. Tilburg is de derde periode gaan hockeyen en had het met een gelukje nog kunnen redden maar ze zijn duidelijk te laat gestart.
Geleen gefeliciteerd.
Dan zullen wij het zondag maar weer moeten doen.

Herman Herregraven
1 maart 2008, 00:14
Ben ik het niet mee eens, je kunt beter zijn en toch verliezen. Ik zeg ook niet dat het onterecht is dat Geleen gewonne nheeft, integendeel. Als Tilburg zo meegaat in het spelletje van Geleen dan zit een nederlaag er in. Ben je niet beter.
Misschien is onze Uli wel slimmer als jullie Larry...???

Theo Prince
1 maart 2008, 00:15
Geleen heeft iig 1 ding beter gedaan en dat is scoren..en daar draait het uiteindelijk toch om he Theo..

Rene, nogmaals, ik vind niet dat Geleen onterecht heeft gewonnen!!! De overwinning vind ik verdiend. Maar, dat wil niet zeggen dat je beter bent.
Ik weet dat ik nu een gevaarlijk punt aanhaal, maar ik neem het risico. ( dan maar afgeschoten worden...) Ik denk dat Tilburg over het gehele team genomen iets beter is dan Geleen. De beker en de competitie hebben dat overduidelijk aangetoond.
In deze play offs blijkt maar weer eens dat er dan andere zaken een rol gaan spelen en dat die gemiddelde kwaliteit dan er opeens niet meer toe doen.
Als je tweede wordt in de erediviesie ben je over het hele seizoen genomen tweede. Als je in de nacompetitie voor de championsleague verleist speel je daar niet in mee. dan zo maar de vijfde positie championsleague spelen.

Rene van Dijk
1 maart 2008, 00:20
Rene, nogmaals, ik vind niet dat Geleen onterecht heeft gewonnen!!! De overwinning vind ik verdiend. Maar, dat wil niet zeggen dat je beter bent.
Ik weet dat ik nu een gevaarlijk punt aanhaal, maar ik neem het risico. ( dan maar afgeschoten worden...) Ik denk dat Tilburg over het gehele team genomen iets beter is dan Geleen. De beker en de competitie hebben dat overduidelijk aangetoond.
In deze play offs blijkt maar weer eens dat er dan andere zaken een rol gaan spelen en dat die gemiddelde kwaliteit dan er opeens niet meer toe doen.
Als je tweede wordt in de erediviesie ben je over het hele seizoen genomen tweede. Als je in de nacompetitie voor de championsleague verleist speel je daar niet in mee. dan zo maar de vijfde positie championsleague spelen.

Ik begrijp wat je bedoeld..maar goed zijn, betekend ook er op de juiste momenten staan..het is van tevoren bekend dat er play offs komen, zowel bij ijshockey als voetbal..met dat gegeven in je achterhoofd probeer je het maximale uit het seizoen te halen en op dit moment lijkt het erop dat Geleen dat beter doet..

Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken, heb de wedstrijd helaas niet gezien..Wens beide teams veel succes in het volgende treffen!

Herman Herregraven
1 maart 2008, 00:20
Geleen was afgelopen seizoen 1ste in de regulaire competitie...!!!
SO WHAT...???

Luitzen van der Heide
1 maart 2008, 01:16

Volgens mij kijk je te vaak voetbal. Bij IJShockey wint het beste team altijd....

Geleen was vanavond op alle fronten beter als ik de reacties en de postings mag geloven.

Met andere woorden als TT beter was geweest dan Geleen dan hadden zij het winnende team moeten zijn. Dus de conclusie is gewoon dat TT wederom NIET goed genoeg was...

Lou-Ann Bartels
1 maart 2008, 01:19
Het blijft spannend!
Geleen en Tilburg: succes in de volgende ronde... ik ga nu m'n mandje in. Welterusten allemaal.

Luitzen van der Heide
1 maart 2008, 01:23
Het blijft spannend!
Geleen en Tilburg: succes in de volgende ronde... ik ga nu m'n mandje in. Welterusten allemaal.
Slaap lekker.... vanavond FLYERS - HYS zal vast ook een spannende pot worden

Lou-Ann Bartels
1 maart 2008, 01:35
Slaap lekker.... vanavond FLYERS - HYS zal vast ook een spannende pot worden

Dank je Luitzen. Jullie ook succes enne... hou het net zo spannend!

Jurgen van der Laak
1 maart 2008, 12:11
Ik ben voor Tilburg,en mijn mening is dat Tilburg gewoon weer net als vorige week vrijdag KUT speelde,niet meer en niet minder.Je kunt dan wel de laatste 10 minuten beter zijn maar daar win je normaal gesproken geen wedstrijden mee.Geleen heeft gewoonweg veel en veel harder gewerkt en dus ook terecht gewonnen.Vorige week dacht ik de slechtste wedstrijd van Tilburg dit seizoen gezien te hebben,maar deze was nog erger.Wat een drama!! Ijshockeyend is Geleen niks beter dan TT,het zit hem in de wil om te winnen.
Ik hoop dat het zondag beter gaat,want nog slechter gaat haast niet meer.

Jan Been
1 maart 2008, 13:34
Jan & Jan, jammer voor Tilburg.......... twee periodes Geleen beter....... laatste 10 minuten voor Tilburg...... jammer van het afgekeurde doelpunt.

Tot zondag & gefeliciteerd (MAAR NIET ECHT NATUURLIJK)

Dank je wel Rob,en tot zondag.::party::

Jan Been
1 maart 2008, 13:35

Waar was Tilburg dan de 1e en 2e periode,heb ze niet gezien hoor.
Ben jij er wel bij geweest.
En het is nog niet over zondag gaan wij weer verder.
::party::::party::::party::::party::

Jan Been
1 maart 2008, 13:36

Geef het nu maar gewoon toe ook al doet het pijn,Eaters waren de eerste twee periode`s beter dan Tilburg.:thumsup:

Mitchell van Amelsfort
1 maart 2008, 13:39
Geleen stond achterin als een blok Tilburg verdedigde slecht, Geleen heeft ons een lesje effectiviteit gegeven Tilburg heeft alleen in de 3e periode har eigen spelletje gespeeld naar mijn mening

Geleen gefeliciteerd en zondag nieuwe ronde nieuwe kansen!

Jan Been
1 maart 2008, 13:41
Ik ben voor Tilburg,en mijn mening is dat Tilburg gewoon weer net als vorige week vrijdag KUT speelde,niet meer en niet minder.Je kunt dan wel de laatste 10 minuten beter zijn maar daar win je normaal gesproken geen wedstrijden mee.Geleen heeft gewoonweg veel en veel harder gewerkt en dus ook terecht gewonnen.Vorige week dacht ik de slechtste wedstrijd van Tilburg dit seizoen gezien te hebben,maar deze was nog erger.Wat een drama!! Ijshockeyend is Geleen niks beter dan TT,het zit hem in de wil om te winnen.
Ik hoop dat het zondag beter gaat,want nog slechter gaat haast niet meer.

Nu speeld Tilburg slecht volgens velen,is dat dan niet de verdienste van de Eaters.
Hoe haal je een sterke tegenstander uit zijn ritme........................

Juist en daarom waren de eaters gisteren beter de 1e en 2e periode.

Roy Tummers
1 maart 2008, 14:03
Welk gedeelte begrijp je niet van : GELEEN WAS BETER ?????

Sven van de Wall
1 maart 2008, 21:17
ehhhhhhhhhhh moet dat niet zijn geleen is beter?

Theo Prince
2 maart 2008, 00:29
Welk gedeelte begrijp je niet van : GELEEN WAS BETER ?????

BETER uitleggen wat voor mij, en op dit draadje ook volgens anderen, BETER is kan ik niet. Heeft dus geen zin om hier weer op te reageren.

Hans Maertzdorff
2 maart 2008, 00:32
BETER uitleggen wat voor mij, en op dit draadje ook volgens anderen, BETER is kan ik niet. Heeft dus geen zin om hier weer op te reageren.

Ben je buitenlander?

Sven van de Wall
2 maart 2008, 01:05
volgens mij wel hans want hij komt van boven de rivieren

Puk Daniels
2 maart 2008, 01:35
volgens mij wel hans want hij komt van boven de rivieren

Hans, ben ik dan ook een buitenlander?????

Hans Maertzdorff
2 maart 2008, 09:00
Hans, ben ik dan ook een buitenlander?????

Hahahaha, nee hoor Pukkie::party::

Puk Daniels
2 maart 2008, 10:16
Voor wie de persconferentie van vrijdag in Tilburg wil zien:
http://www.trappersmedia.nl/200708/Interviews/0708_pers_3.html
Doet het niet op Firefox

Roy Tummers
2 maart 2008, 10:28
BETER uitleggen wat voor mij, en op dit draadje ook volgens anderen, BETER is kan ik niet. Heeft dus geen zin om hier weer op te reageren.'

Volgens mijnheer van Dale :
be?ter (bijvoeglijk naamwoord) 1 vergrotende trap van ?goed? 2 niet meer ziek, genezen 3 een zeker niveau hebbend

Joop Been
2 maart 2008, 10:29
puk jij bent zeker een buitenlander hahahahttp://www.ijshockeyforum.com/n/images/icons/icon10.gif

Puk Daniels
2 maart 2008, 10:41
puk jij bent zeker een buitenlander hahahahttp://www.ijshockeyforum.com/n/images/icons/icon10.gif

Valt een missionaris met meer dan 30 dienstjaren niet in de regeling voor naturalistie, Joop?

Jan Been
2 maart 2008, 11:54

Waar kom jij vandaan...............::party::

Hans Maertzdorff
2 maart 2008, 12:06
Waar kom jij vandaan...............::party::

Dat vroeg ik mij ook al af Jan, he is backkkkkkkkkkkkkkkk:drinkers:::fight::::proost::

Jan Been
2 maart 2008, 12:34
Dat vroeg ik mij ook al af Jan, he is backkkkkkkkkkkkkkkk:drinkers:::fight::::proost::

Nou zie hem toch veel liever op de ijsbaan,twee beentjes kunnen ze hier niet aan.::limburg::

Joop Been
2 maart 2008, 12:37
dat is ook weer waar puk

Joop Been
2 maart 2008, 12:38
Mij zie je straks wel weer hoor

Jan Been
2 maart 2008, 12:43
Mij zie je straks wel weer hoor

tegen wie heb jij het nu weer,quote zou het begrijpelijker maken.::hyper::::hyper::::hyper::