View Full Version : Tilburg Trappers-Geleen Eaters, wedstrijd 3
Laurens de Jager
29 februari 2008, 23:55
idd jan probeerde het rustig te houden jammer dat er weer driftkoppen bij zaten er werd weer over en weer gegooid. tilburgers aan die kant waren erg frusti, jammer dta dan zo loopt als je kijkt naar amerika daar zit alles door elkaar dat zal hier nooit gebeuren
Dick van den Berg
1 maart 2008, 00:05
idd jan probeerde het rustig te houden jammer dat er weer driftkoppen bij zaten er werd weer over en weer gegooid. tilburgers aan die kant waren erg frusti, jammer dta dan zo loopt als je kijkt naar amerika daar zit alles door elkaar dat zal hier nooit gebeuren
"tilburgers aan die kant waren erg frusti"
Je geeft zelf de reden al..toch!!
Martin Kinderen
1 maart 2008, 00:11
Deze Tilburgs waren GEEN ijshockeysupporters. Ik zit er elke week maar hen had ik nog nooit gezien.
Volgens mij een groep Willem II supporters. Laat ze in ieder geval lekker wegblijven en het voetbal verzieken. Zodat, wij ijshockeysupporters, gewoon met elkaar een pilsje kunnen blijven drinken zoals het hoort.
Eric van der Putten
1 maart 2008, 00:18
Even kort hahaha
1. Eaters presteerde het wederom de 1e lijn van Tilburg het spelen onmogelijk te maken voor 45/50 minuten.
2. Groot vraagteken bij de 2e goal van de Eaters, via de helm van Paulo de goal in... hoort de ref dan niet te fluiten?
3. Laatste 15 minuten had Tilburg alsnog langszij kunnen komen, maar helaas ontbrak ook een stukje geluk.
4. Wie is toch die kalende man met dat witte shirt aan. Normaal trommelt ie, nu stond ie 'trommels' te vangen!
5. Stienstra liet zich even gaan... jammer!
6. Alles en iedereen die Eaters een warm hart toedraagt, gefeliciteerd!
7. Voor de duidelijkheid: het volk wat trammalant aan het schoppen was, waren GEEN ijshockeysupporters... Helaas kwamen die gasten alleen om rotzooi te schoppen...
Herman Herregraven
1 maart 2008, 00:23
Even kort hahaha
1. Eaters presteerde het wederom de 1e lijn van Tilburg het spelen onmogelijk te maken voor 45/50 minuten.
2. Groot vraagteken bij de 2e goal van de Eaters, via de helm van Paulo de goal in... hoort de ref dan niet te fluiten?
3. Laatste 15 minuten had Tilburg alsnog langszij kunnen komen, maar helaas ontbrak ook een stukje geluk.
4. Wie is toch die kalende man met dat witte shirt aan. Normaal trommelt ie, nu stond ie 'trommels' te vangen!
7. Voor de duidelijkheid: het volk wat trammalant aan het schoppen was, waren GEEN ijshockeysupporters... Helaas kwamen die gasten alleen om rotzooi te schoppen...
Wat zit je hier nu op 't forum te kliederen Eric...
Ga eerst 'ns je foto's ontwikkelen ja...
Ro Herregraven
1 maart 2008, 00:31
Nee. Zie de goal van Amsterdam tegen Geleen in de bekerfinale. Dat was zelfs een rebound vanaf de helm. GvdM zal vast de officiele regel op weten te duiken.
Dat was gelukkig ook al vrij snel duidelijk bij de Geleen-supporters.
Lou-Ann Bartels
1 maart 2008, 00:37
Even kort hahaha
Punt 4: haha, ik ken hem niet, maar denk intussen wel te weten wie je bedoelt. Hij heeft daar complimenten voor gekregen in andere topics en terecht.
Lou-Ann Bartels
1 maart 2008, 00:47
Deze Tilburgs waren GEEN ijshockeysupporters. Ik zit er elke week maar hen had ik nog nooit gezien.
Volgens mij een groep Willem II supporters. Laat ze in ieder geval lekker wegblijven en het voetbal verzieken. Zodat, wij ijshockeysupporters, gewoon met elkaar een pilsje kunnen blijven drinken zoals het hoort.
Zijn het niet altijd de voetbal"supporters" die het verzieken?
Frank Mares
1 maart 2008, 01:00
Even kort hahaha
Sorry Eric puntje 5 Stienstra liet zich even gaan, was gewoon een smerige aanslag wat met een match bestraft had moeten worden
Dick van den Berg
1 maart 2008, 01:04
Sorry Eric puntje 5 Stienstra liet zich even gaan, was gewoon een smerige aanslag wat met een match bestraft had moeten worden
Eric heeft zo'n beetje hetzelfde probleem als Emile Frank!!
Xander van Dijk
1 maart 2008, 08:22
Gefeliciteerd Geleen!! En als het wel zo'n serie word, als de finale Heerenveen - Nijmegen dan trekt Geleen dus aan het langste eind.
Hoe dan ook het is ouderwets spannend in beide serie's. En dus een goede reclame voor het ijshockey. En super voor de clubkassen.
Jos Janssen
1 maart 2008, 08:45
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet de goalie nadat hij op de helm geraakt is zelf aangeven dat hij niet verder kan spelen. Een puck die via het masker de goal in knalt zit al in de goal voordat de goalie kan reageren.
Jan Hofstede
1 maart 2008, 10:03
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet de goalie nadat hij op de helm geraakt is zelf aangeven dat hij niet verder kan spelen. Een puck die via het masker de goal in knalt zit al in de goal voordat de goalie kan reageren.
Directe goal via de helm is gewoon goal
Puck welke via de helm op het ijs valt, en direct in het doel geschoten wordt is ook een geldig doelpunt...
Al het andere wordt afgefloten...
Tjalling Talma
1 maart 2008, 10:38
B - Interpretatie
Wanneer de helm en/of masker van een doelverdediger tijdens het spel afgaat, en voordat de Scheidsrechter afluit gaat de puck het doel in, dan moet een doelpunt worden toegekend.
Indien de puck via helm of masker van de doelverdediger het doel ingaat, moet een doelpunt worden toegekend.
Wanneer de puck de helm of masker van de doelverdediger raakt, betekent dit nog niet dat het spel automatisch wordt stilgelegd.Bron: Casebook NIJB.
Jan Been
1 maart 2008, 11:06
Weet iemand trouwens of Jan Been vandaag op het ijs mocht?
Nee jammer genoeg mocht het niet om dringerende reden en hier kon ik mij in vinden,
wie weet de volgende week vrijdag????::party::
Jan Been
1 maart 2008, 11:16
geleen gefeliciflapstaart! Wederom een zeer slap tilburg uit de startblokken en geleen furieus. Helaas vond Stienstra het weer nodig om zn frustraties te uiten op het einde heel dom... En jammer genoeg ook weer publiek wat elkaar het leven zuur maakt, laat dat op het ijs uitgevochten worden.
Je vergeet wel erbij te vertellen dat het Willem II supporters waren die er op hebben gewacht om een reden te hebben om amok te maken.
:Frown:
Geert van der Meulen
1 maart 2008, 11:23
Directe goal via de helm is gewoon goal
Puck welke via de helm op het ijs valt, en direct in het doel geschoten wordt is ook een geldig doelpunt...
Al het andere wordt afgefloten...
Toch leuk dat ze daar in Geleen na twee jaar ook achter zijn gekomen.::party::
Jan Been
1 maart 2008, 11:23
Punt 4: haha, ik ken hem niet, maar denk intussen wel te weten wie je bedoelt. Hij heeft daar complimenten voor gekregen in andere topics en terecht.
Dan wordt het tijd dat wij elkaar eens gaan leren kennen Lou-Ann,ik ben niet de beroerdste.:thumsup:
Jan Hofstede
1 maart 2008, 11:26
Toch leuk dat ze daar in Geleen na twee jaar ook achter zijn gekomen.::party::
Wij in Geleen wisten dat wel... Het zijn Tilburgers die hier vraagtekens bij hadden... Een beetje de regeltjes kennen, scheelt al weer gauw een stuk frustratie...::detective::
Geert van der Meulen
1 maart 2008, 11:29
Wij in Geleen wisten dat wel... Het zijn Tilburgers die hier vraagtekens bij hadden... Een beetje de regeltjes kennen, scheelt al weer gauw een stuk frustratie...::detective::
Kan me herinneren dat jullie dat twee jaar geleden bij de bekerfinale nog niet wisten. Teammanager, trainers, voorzitters, supporters ... ze hadden er nog nooit van gehoord.
Maar goed, ik ben allang blij dat ze nu ook eindelijk in het donkere zuiden de regels kennen.:rolleyes:
Jo Schepers
1 maart 2008, 11:33
was een beetje een andere situatie geert.Puk ging ditmaal direct via de helm het doel in .In de bekerfinale kwam de puk via novello terug het ijs op.Gebeurde gisteren ook en raad eens er werd meteen afgefloten.
Jan Hofstede
1 maart 2008, 11:36
was een beetje een andere situatie geert.Puk ging ditmaal direct via de helm het doel in .In de bekerfinale kwam de puk via novello terug het ijs op.Gebeurde gisteren ook en raad eens er werd meteen afgefloten.
Ook daar zijn de regels heel duidelijk..Jo..
Ook een puck die via de helm op het ijs komt, en vanwaar direct een scoringskans komt... wordt niet direct afgefloten.. Wordt die puck direct in de goal geschoten, is het een normaal doelpunt..
Jo Schepers
1 maart 2008, 11:40
Jan ik zeg niet dat het geen doelpunt was vertel geert alleen dat het een andere situatie was.Feit is wel dat er door de meeste refs meteen afgefloten wordt indien er een puk op de helm van de goalie komt.
Lou-Ann Bartels
1 maart 2008, 13:02
Dan wordt het tijd dat wij elkaar eens gaan leren kennen Lou-Ann,ik ben niet de beroerdste.:thumsup:
Heb je mij niet horen zeggen.
Tot volgend seizoen Jan, we komen elkaar nog wel eens tegen. Ook de andere forum-leden. Ik ben vrij makkelijk te herkennen, dus dat zal wel lukken.
Jan Been
1 maart 2008, 15:33
Heb je mij niet horen zeggen.
Tot volgend seizoen Jan, we komen elkaar nog wel eens tegen. Ook de andere forum-leden. Ik ben vrij makkelijk te herkennen, dus dat zal wel lukken.
Hoezo Lou-Ann kom je niet meer naar een wedstrijd dit seizoen?????
Jan Been
1 maart 2008, 15:37
geleen proficiat!!!
Dank je Sandra en nu jullie straks nog veel plezier.
Jan Been
1 maart 2008, 15:38
Ja, en hoe het is afgelopen na het fluitsignaal: vechten op ijs/tussen supporters wat opstootjes?
Nee dat viel achteraf nog allemaal mee.::party::
Jan Been
1 maart 2008, 15:41
::whiterant:: waarom moeten ze altijd Jan Been hebben?
Ik weet het ook niet Gijs,maar denk dat het gewoon in mij zit om het te proberen zo vriendelijk mogelijk te laten verlopen tijdens een wedstrijd aangezien onze Stewards nooit thuis geven.
Jan Been
1 maart 2008, 15:42
"tilburgers aan die kant waren erg frusti"
Je geeft zelf de reden al..toch!!
Vergeet niet de gefrustreerde aan onze kant Dick die had je er ook bij zitten.
:RedFace::RedFace::RedFace::RedFace:
Lou-Ann Bartels
1 maart 2008, 15:53
Hoezo Lou-Ann kom je niet meer naar een wedstrijd dit seizoen?????
Alleen op de Edenbaan en daar kom jij niet meer naar toe!
Wij hebben dit jaar de play-offs niet gehaald :( maar volgend jaar beter?!
Succes met jullie wedstrijden. Wees lief voor elkaar...
Jan Been
1 maart 2008, 15:56
Alleen op de Edenbaan en daar kom jij niet meer naar toe!
Wij hebben dit jaar de play-offs niet gehaald :( maar volgend jaar beter?!
Succes met jullie wedstrijden. Wees lief voor elkaar...
Oke dan en lief voor elkaar proberen wij altijd te zijn,wat is er leukers dan na een wedstrijd nog even met elkaar te praten en elkaar een hand te geven.
Zo toon je dat je respect hebt voor elkaar.:thumsup:
Laurens de Jager
1 maart 2008, 16:56
Je vergeet wel erbij te vertellen dat het Willem II supporters waren die er op hebben gewacht om een reden te hebben om amok te maken.
:Frown:
Klopt Jan alleen dat wist ik toen nie,t dat lees ik ook vandaag pas op het forum. Het is kinderlijk gedrag van zulke gasten. Eksskjoes mie! ::hyper::
Eric van der Putten
1 maart 2008, 17:01
Klopt Jan alleen dat wist ik toen nie,t dat lees ik ook vandaag pas op het forum. Het is kinderlijk gedrag van zulke gasten. Eksskjoes mie! ::hyper::
Dat kon je gisteren toch wel zien aan het uiterlijk van die figuren, Laurens... ::detective::
Jan Been
1 maart 2008, 18:47
Dat kon je gisteren toch wel zien aan het uiterlijk van die figuren, Laurens... ::detective::
Bij het bestuur van de Trappers was dit al langer bekend,dus waarom geen Politie aanwezig dat vraag ik mij af.Dit hadden ze kunnen voorzien,misschien had een blinde dit nog zien aankomen.
Hopelijk is het bestuur van ons wel zo slim.
Hans Maertzdorff
1 maart 2008, 18:49
Bij het bestuur van de Trappers was dit al langer bekend,dus waarom geen Politie aanwezig dat vraag ik mij af.Dit hadden ze kunnen voorzien,misschien had een blinde dit nog zien aankomen.
Hopelijk is het bestuur van ons wel zo slim.
Zelfs Pietje sprak voor de wedstrijd al zijn bezorgdheid uit over die gasten.
Martijn Vader
1 maart 2008, 18:57
En wat de meeste misschien nog niet eens weten: Na afloop van de wedstrijd, hebben Tilburgse supporters.
Waarschijnlijk Willem II supporters achter een kleine groep aangelopen.
En hebben daarbij een supporter flink te pakken gehad.
Hierbij zijn 2 kronen uit de mond geschopt, de bril vernield, en rake klappen uitgedeeld.
Dit had echter niks met ijshockey te maken.
Beveiligingswerk was in het stadion redelijk: Ook nog niet goed te noemen.
Na afloop van de wedstrijd en dus om het stadion was er zelfs geen beveiliging.
Naar aanleiding van de vorige week zo lees ik in andere berichten, vindt ik het schandalig dat er inderdaad deze keer niks aan de beveiliging gedaan is.
Ik vond toch dat ik dit even moest vermelden ::detective::
Jan Been
1 maart 2008, 19:01
Zelfs Pietje sprak voor de wedstrijd al zijn bezorgdheid uit over die gasten.
Als ik alles eens opnieuw voorbij laat gaan en alles op een rijtje zet dan kan ik maar een ding bedenken en dat dit gewoon weg klote is voor de sprort die wij zo geweldig vinden.
Kijk dat er wat gegooit wordt keur ik af want dit roept ook weer een reactie uit.
Maar de Willem II supporters hebben hier op gewacht om rotzooi te kunnen trappen,en als er dan politie aanwezig was zou dit niet gebeurt zijn.
Dan was alles met een sisser afgelopen,en hadden wij niet zo`n heibel gehad zoals gisteren.
Jammer dat het gebeurt is maar laten wij hier een les uit leren.:thumsup:
Michel Heerkens
1 maart 2008, 21:32
3. Laatste 15 minuten had Tilburg alsnog langszij kunnen komen, maar helaas ontbrak ook een stukje geluk.Dat beetje geluk ontbrak Trappers al bijna de gehele wedstrijd. Als Trappers wat eerder had gescoord, dan speelde Trappers een geheel andere wedstrijd. Nu speelde het vanaf 01.40 weer erg gespannen en een beladen wedstrijd waarbij Trappers achter de feiten aanschaatste.
Desondanks, proficiat Geleen met deze overwinning ::party::
Jan Been
1 maart 2008, 21:42
Dat beetje geluk ontbrak Trappers al bijna de gehele wedstrijd. Als Trappers wat eerder had gescoord, dan speelde Trappers een geheel andere wedstrijd. Nu speelde het vanaf 01.40 weer erg gespannen en een beladen wedstrijd waarbij Trappers achter de feiten aanschaatste.
Desondanks, proficiat Geleen met deze overwinning ::party::
Michel ben je er morgen bij.::party::
Michel Heerkens
1 maart 2008, 22:26
Michel ben je er morgen bij.::party::Nee. Zie de PB voor de redenen.
Eric van der Putten
2 maart 2008, 01:51
Dat beetje geluk ontbrak Trappers al bijna de gehele wedstrijd.
Als je goed keek, kon je de goede combinaties uit de gewone competitie en bekercompetitie ook wel eruit halen, maar telkens zat er net weer een stick of iets anders tussen. Ook een aantal keren een situatie voor Novello gezien, die het hele seizoen gewoon een goal zou zijn geweest, behalve nu in deze halve finale...
Hopelijk zondagavond weer een Trappers met wat meer geluk en dat het weer 2-2 mag worden. Zo niet, dan aan Trappers de taak om de 3 volgende wedstrijden te gaan winnen.
Jan Been
2 maart 2008, 11:42
Als je goed keek, kon je de goede combinaties uit de gewone competitie en bekercompetitie ook wel eruit halen, maar telkens zat er net weer een stick of iets anders tussen. Ook een aantal keren een situatie voor Novello gezien, die het hele seizoen gewoon een goal zou zijn geweest, behalve nu in deze halve finale...
Hopelijk zondagavond weer een Trappers met wat meer geluk en dat het weer 2-2 mag worden. Zo niet, dan aan Trappers de taak om de 3 volgende wedstrijden te gaan winnen.
Eric je kan het ook zo zeggen,door het spel van de Eaters komt Tilburg niet aan ijshockey toe.::party::
Eric van der Putten
2 maart 2008, 12:42
Eric je kan het ook zo zeggen,door het spel van de Eaters komt Tilburg niet aan ijshockey toe.::party::
Zo kun je het ook zeggen Jan, maar ik zeg alleen maar dat het goede spel niet helemaal onzichtbaar is en dat het maar net een beetje om hoeft te slaan en het draait weer als een tierelier.
Jan Been
2 maart 2008, 12:47
Zo kun je het ook zeggen Jan, maar ik zeg alleen maar dat het goede spel niet helemaal onzichtbaar is en dat het maar net een beetje om hoeft te slaan en het draait weer als een tierelier.
En laten wij daar nu opletten dat dat in iedergeval niet meer gebeurd,en hopelijk vanavond een overwinning voor ons.
Dit zou een ongekende luxe voor ons zijn waar niet veel mensen rekening mee hebben gehouden.
Eric van der Putten
2 maart 2008, 12:55
En laten wij daar nu opletten dat dat in iedergeval niet meer gebeurd,en hopelijk vanavond een overwinning voor ons.
Dit zou een ongekende luxe voor ons zijn waar niet veel mensen rekening mee hebben gehouden.
We shall see!
Jan Been
2 maart 2008, 13:04
We shall see!
Ben jij erbij Eric,je hebt nog steeds niet terug gezwaait.::shiny::
Eric van der Putten
2 maart 2008, 13:06
Ben jij erbij Eric,je hebt nog steeds niet terug gezwaait.::shiny::
Nope, ben vanavond alleen thuis met mijn zoontje en ik riskeer het niet om hem mee te nemen naar Geleen... Had overigens wel graag gegaan vanavond, maar helaas...
Jan Been
2 maart 2008, 13:08
Nope, ben vanavond alleen thuis met mijn zoontje en ik riskeer het niet om hem mee te nemen naar Geleen... Had overigens wel graag gegaan vanavond, maar helaas...
Jammer dan,dan maar weer tot vrijdag in Tilburg Eric::party:: maken wij er een feestje van.::party::
Michel Heerkens
2 maart 2008, 13:59
Als je goed keek, kon je de goede combinaties uit de gewone competitie en bekercompetitie ook wel eruit halen, maar telkens zat er net weer een stick of iets anders tussen. Ook een aantal keren een situatie voor Novello gezien, die het hele seizoen gewoon een goal zou zijn geweest, behalve nu in deze halve finale...Dat heb ik ook wel gezien. Maar ik heb ook gezien dat Trappers de laatste 2 thuiswedstrijden niet scherp genoeg aan de wedstrijd begint met als gevolg dat in beide wedstrijden men na 2 minuten achter de feiten aanschaatste.
Herman Herregraven
2 maart 2008, 14:05
Dat heb ik ook wel gezien. Maar ik heb ook gezien dat Trappers de laatste 2 thuiswedstrijden niet scherp genoeg aan de wedstrijd begint met als gevolg dat in beide wedstrijden men na 2 minuten achter de feiten aanschaatste.
Het zou ook zomaar kunnen zijn...
Dat jullie eerste lijn helemaal 'op' is...
Daar is de loop v/h seizoen al zoveel roofbouw op gepleegd...
Dat kunnen de spelers dus never nooit blijven volhouden...
Jan Been
2 maart 2008, 14:07
Dat heb ik ook wel gezien. Maar ik heb ook gezien dat Trappers de laatste 2 thuiswedstrijden niet scherp genoeg aan de wedstrijd begint met als gevolg dat in beide wedstrijden men na 2 minuten achter de feiten aanschaatste.
Laat ze vooral de 1e en 2e periode lekker slapen::sleep:: kost het ons niet zoveel energie,kunnen wij ook alles sparen voor de 3e periode.::kusje::
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.