PDA

View Full Version : Op last van de brandweer!

Piet de Kort
29 februari 2008, 07:20
Er mogen vandaag in de Stappegoor Arena te Tilburg geen vlaggen opgehangen worden die niet van brandwerend materiaal gemaakt zijn!
Indien deze vlaggen toch worden opgehangen, zullen deze vlaggen worden weggehaald en op het braakliggend terrein aan de zijkant verbrand worden! ::devildance::::happy::::wavetowel::

Jan Been
29 februari 2008, 07:24
Er mogen vandaag in de Stappegoor Arena te Tilburg geen vlaggen opgehangen worden die niet van brandwerend materiaal gemaakt zijn!
Indien deze vlaggen toch worden opgehangen, zullen deze vlaggen worden weggehaald en op het braakliggend terrein aan de zijkant verbrand worden! ::devildance::::happy::::wavetowel::

Zijn wij blij dat ie van ons van Brandwerend materiaal is gemaakt,die van jullie ook Piet??
En weer eens een Topic die nergens opslaat,en dat alleen omdat jij weer zonodig op plaats 1 moet staan........::oops::

Emile Joosten
29 februari 2008, 07:33

Ook zullen vlaggen met reclame-uitingen voor maandverband direct worden verwijderd.
Dit niet op last van de brandweer maar op verzoek van de plaatselijke VIDO (vrouwen in de overgang)!

Piet de Kort
29 februari 2008, 07:34
Zijn wij blij dat ie van ons van Brandwerend materiaal is gemaakt,die van jullie ook Piet??
En weer eens een Topic die nergens opslaat,en dat alleen omdat jij weer zonodig op plaats 1 moet staan........::oops::

Gr. Pietje, die NAUW alzeker wit d? DESTIL Trappers meej DONNIE, BOBBIE & MIKIE KAMPIOEN 2007/2008 wort! Jammer veur al die aandere, mar dur kan dur mar ?ne dun irste z?n!!! P.s. Dun BEKER is ok wir van Trappers!!!

Tot dadelijk, Jan! ::happy::

Jan Been
29 februari 2008, 07:38
Gr. Pietje, die NAUW alzeker wit d? DESTIL Trappers meej DONNIE, BOBBIE & MIKIE KAMPIOEN 2007/2008 wort! Jammer veur al die aandere, mar dur kan dur mar ?ne dun irste z?n!!! P.s. Dun BEKER is ok wir van Trappers!!!

Tot dadelijk, Jan! ::happy::

Ik ben er nog lang niet Piet,jij bent zo zenuwachtig dat je nu al voor Stappengoor staat te ijsbenen en dat je in je zelf bent aan het mompelen.::oops::

Niet weer zoals vorige week vrijdag,niet weer zoals vorige week vrijdag,niet weer zoals vorige week vrijdag,niet weer zoals vorige week vrijdag.

Jan Been
29 februari 2008, 07:40
Ook zullen vlaggen met reclame-uitingen voor maandverband direct worden verwijderd.
Dit niet op last van de brandweer maar op verzoek van de plaatselijke VIDO (vrouwen in de overgang)!

En die zitten er veel,vrouwen in de overgang die janken ook om iedere scheet.::party::

Eric van der Putten
29 februari 2008, 07:49
ijsbenen

Heb je het koud Jan?

Kathy van Wissen
29 februari 2008, 07:51
En die zitten er veel,vrouwen in de overgang die janken ook om iedere scheet.::party::
Heb je ervaring ermee Jan????Vrouwen in de overgang....:Shiny:

Jan Been
29 februari 2008, 08:02
Heb je ervaring ermee Jan????Vrouwen in de overgang....:Shiny:

Internet Kathy en ook wel een beetje ervaring,moeder,schoonmoeder en TILBURGERS.:thumsup::thumsup:

Eric van der Putten
29 februari 2008, 08:06
Internet Kathy en ook wel een beetje ervaring,moeder,schoonmoeder en TILBURGERS.:thumsup::thumsup:

En van zichzelf ook wel hoor, Kathy! ;-)

Hij is trouwens maar wat graag in Tilburg aanwezig, merk ik altijd ::detective::::party::

Kathy van Wissen
29 februari 2008, 08:08

De Tilburgers staan bovenaan je lijstje he.....::happy::Jan!!!!!

Jan Been
29 februari 2008, 08:09
En van zichzelf ook wel hoor, Kathy! ;-)

Hij is trouwens maar wat graag in Tilburg aanwezig, merk ik altijd ::detective::::party::

Zekers,maak ik alleen in Tilburg mee waar zoveel gejankt wordt,en natuurlijk voor Vak F,is altijd weer lachen met die gasten.::jokersmile::::jokersmile::

Jan Been
29 februari 2008, 08:10
De Tilburgers staan bovenaan je lijstje he.....::happy::Jan!!!!!

Met stip.........................................

Eric van der Putten
29 februari 2008, 08:18
Zekers,maak ik alleen in Tilburg mee waar zoveel gejankt wordt,en natuurlijk voor Vak F,is altijd weer lachen met die gasten.::jokersmile::::jokersmile::

Dan kun je vanavond misschien weer genieten joh!

Al moet ik eerst zien of Geleen in staat is wederom zo'n fysieke wedstrijd af te werken. Heb zelf gezien dat het vrijdag de derde periode een stuk minder werd (conditioneel) en heb gelezen dat hetzelfde zondag het geval was...

Jan Been
29 februari 2008, 08:21

Al moet ik eerst zien of Geleen in staat is wederom zo'n fysieke wedstrijd af te werken. Heb zelf gezien dat het vrijdag de derde periode een stuk minder werd (conditioneel) en heb gelezen dat hetzelfde zondag het geval was...

Maar je weet Eric,hoe meer wedstrijden er gespeeld gaan worden hoe beter de conditie wordt en vergeet niet Kratky doet de hele wedstrijd weer mee.::party::

Kathy van Wissen
29 februari 2008, 08:23

Zie het alweer....de heren zullen elkaar wel de hand schudden na de wedstrijd...bij de prethaak::proost::....maar het zal wel een beladen wedstrijd worden....
Veel fun vanavond.....hebben wij het morgenavond in H`veen....

Eric van der Putten
29 februari 2008, 08:25
Maar je weet Eric,hoe meer wedstrijden er gespeeld gaan worden hoe beter de conditie wordt en vergeet niet Kratky doet de hele wedstrijd weer mee.::party::

Misschien wordt Kratky er wel weer afgestuurd, want Nijmegen ligt dichterbij Tilburg dan bij Geleen he! ... ::party::

Eric van der Putten
29 februari 2008, 08:26
Zie het alweer....de heren zullen elkaar wel de hand schudden na de wedstrijd...

Play-offs he Kathy, geen handjesschudden... ::party::

Kathy van Wissen
29 februari 2008, 08:31
Play-offs he Kathy, geen handjesschudden... ::party::

Van de spelers weet ik het...maar tussen de support ook niet????Steken jullie je duim maar op dan....of het moet echt een beladen wedstrijd worden vanavond....ben benieuwd of de rapen dan gaar zijn....:rolleyes:

Eric van der Putten
29 februari 2008, 08:35
Van de spelers weet ik het...maar tussen de support ook niet????Steken jullie je duim maar op dan....of het moet echt een beladen wedstrijd worden vanavond....ben benieuwd of de rapen dan gaar zijn....:rolleyes:

Dan zal het nog niet gebeuren dat ik met Jan (of wie dan ook) op de vuist ga.

Wilde Jan vorige week wel feliciteren, maar toen had ie haast om weg te komen. Jan Hofstede kon ik nog net aan zijn jas trekken toen, maar die liep in de andere richting, de kroeg.

Jan Been
29 februari 2008, 08:39
Dan zal het nog niet gebeuren dat ik met Jan (of wie dan ook) op de vuist ga.

Wilde Jan vorige week wel feliciteren, maar toen had ie haast om weg te komen. Jan Hofstede kon ik nog net aan zijn jas trekken toen, maar die liep in de andere richting, de kroeg.

Gewoon handjes schudden Kathy,en Eric kon ik ook niets aan doen dat ik zo vrolijk en snel was nadat wij de wedstrijd gewonnen hadden op 22-02-08 in Tilburg.::party::

Eric van der Putten
29 februari 2008, 08:42
Gewoon handjes schudden Kathy,en Eric kon ik ook niets aan doen dat ik zo vrolijk en snel was nadat wij de wedstrijd gewonnen hadden op 22-02-08 in Tilburg.::party::

Het zij je vergeven Jan! Volgende keer beter, als die er komt ;-)

Kathy van Wissen
29 februari 2008, 08:42
Juist Jan....gewoon gezellig elkaar feliciteren....en dan lekker de kroeg in of zo...misschien kijkt Eric wel niet goed en kan hij jullie de de hand niet reiken om zijn felicitatie te uiten naar jullie toe!!!!

Eric van der Putten
29 februari 2008, 08:45
Juist Jan....gewoon gezellig elkaar feliciteren....en dan lekker de kroeg in of zo...misschien kijkt Eric wel niet goed en kan hij jullie de de hand niet reiken om zijn felicitatie te uiten naar jullie toe!!!!

Niet goed kijken, Kathy? Wat bedoel je? Jan kwam op 2 meter bij me vandaan in de drukte voorbij rennen..

Jan Been
29 februari 2008, 08:46
Niet goed kijken, Kathy? Wat bedoel je? Jan kwam op 2 meter bij me vandaan in de drukte voorbij rennen..

Kun je nagaan wat een geweldig gevoel dat was om de Tilburgers na 13 maanden in eiegen huis weer eens op hun gat te zien gaan en het kan zomaar gebeuren dat het vanavond wederom gebeurt.

Eric van der Putten
29 februari 2008, 08:49
en het kan zomaar gebeuren dat het vanavond wederom gebeurt.

Alles kan, koffiekan, theekan, Wim Kan,... de wonderen zijn de wereld nog niet uit he! ::party::

Kathy van Wissen
29 februari 2008, 08:57
Alles kan, koffiekan, theekan, Wim Kan,... de wonderen zijn de wereld nog niet uit he! ::party::
Vergeet de oliekan niet...als jullie in de olie zijn vanavond......na verlies of winst....

Eric van der Putten
29 februari 2008, 09:09
Vergeet de oliekan niet...als jullie in de olie zijn vanavond......na verlies of winst....

Ik niet hoor Kathy, ben na de wedstrijd op de terugreis met Ut Bossche Busje...

Wendy Tellers
29 februari 2008, 09:23
Misschien wordt Kratky er wel weer afgestuurd, want Nijmegen ligt dichterbij Tilburg dan bij Geleen he! ... ::party::
Dat kan ook in je nadeel werken.
Zeker in het geval van Tilburg!

Wendy Tellers
29 februari 2008, 09:26
Even weer on-topic!
Is dit serieus Piet?

Eric van der Putten
29 februari 2008, 09:29
Even weer on-topic!
Is dit serieus Piet?

In het buitenland is die regel er volgens mij wel.

Wendy Tellers
29 februari 2008, 09:41
In het buitenland is die regel er volgens mij wel.
Ja en nee.
Niet in alle stadions gelden die regels en dan ook alleen voor een bepaalde afmeting.

Dus vandaar mijn vraag of dit weer een geintje is van onze (jullie) Piet of een serieuze posting.
Zou wel fijn zijn om dat te weten!

Jan Been
29 februari 2008, 09:51
Ja en nee.
Niet in alle stadions gelden die regels en dan ook alleen voor een bepaalde afmeting.

Dus vandaar mijn vraag of dit weer een geintje is van onze (jullie) Piet of een serieuze posting.

Wendy,de 1e serieuze posting van Pietje moet nog komen,hoelang ken je hem al.::party::

Wendy Tellers
29 februari 2008, 10:16
Wendy,de 1e serieuze posting van Pietje moet nog komen,hoelang ken je hem al.::party::
Tja, ik weet het Jan.
Ik was ook lang aan het twijfelen of ik deze vraag zou stellen.
Ik wist wel dat ik weer de enige zou zijn die iets serieus achter Pietje zocht!
Stom stom stom van mij.

Martijn Snoeren
29 februari 2008, 12:20
Tja, ik weet het Jan.
Ik was ook lang aan het twijfelen of ik deze vraag zou stellen.
Ik wist wel dat ik weer de enige zou zijn die iets serieus achter Pietje zocht!
Stom stom stom van mij.

Ik zou het toch maar serieus nemen als ik jullie was,Ik ben persoonlijk de aangewezen persoon om vanavond de vlaggen te controleren als onderbrandmeester!::nlpatriot::

Eric van der Putten
29 februari 2008, 12:20
Ik zou het toch maar serieus nemen als ik jullie was,Ik ben persoonlijk de aangewezen persoon om vanavond de vlaggen te controleren als onderbrandmeester!::nlpatriot::

Ojee, daar heb je mijn achterbuurman weer!... ::party::

Jan Been
29 februari 2008, 12:24

Ik had begrepen dat Bram dat was,sorry Martijn jij mag gaan vegen.::party::

Piet de Kort
29 februari 2008, 14:57
Ja en nee.

Wendy, jouw klein vlaggetje mag wel! Die is toch niet groter dan 50 cm bij 50 cm! ::detective::

Abe Brouwer
29 februari 2008, 15:37
Even weer on-topic!
Is dit serieus Piet?
Piet is toch altijd serieus?

Wendy Tellers
1 maart 2008, 10:26
En bedankt Piet!
Neem ik geen vlaggen mee ........ is het dus weer een grapje van jou....... :)