View Full Version : De Tweede Ronde in het zuiden
Luitzen van der Heide
28 februari 2008, 22:43
Om de neutrale toeschouwer maar vast de gelegenheid te bieden om zich op te warmen voor de aanstaande IJShockey-strijd die nog minder dan 24 uur op zich laat wachten in het zuiden alvast een kleine visie van een nuchtere (redelijk) neutrale Fries.
Het begin van de best of seven.
Hij begon zo mooi voor Geleen. Niet alleen versloegen ze Tilburg op alle fronten. Ze lieten zelfs het staande record van het seizoen 2007/2008 van de Tilburgers sneuvelen.
In en tegen Tilburg werd een zwaar bevochten zege geboekt. Tilburg die zichzelf tot dan toe onaantastbaar in eigen huis waande werd op pijnlijke wijze gewaar dat de Play-off wedstrijden toch iets meer zijn dan een zoveelste potje IJShockey tegen een zwakker geachte broeder.
Het vervolg waar Geleen op hoopte in haar eerste thuiswedstrijd werd echter wreed verstoort. Nu hadden de Tilburgers een antwoord op het ?althans dat is toch de algemene indruk- in eigen huis sterk spelend Geleen. Daar waar de Geleners al droomden van een tweede zege was Tilburg geenzins van plan hieraan mee te werken. Het resultaat?
Een niet minder bevochten uitoverwinning van de Tilburgers.
En dan eindelijk na bijna een week van spanning, over en weer gezever en geouwehoer is het dan bijna weer zover.
De Tilburgers (regerend Landskampioen) heeft bij haar thuispubliek wat goed te maken. Het verlies van de vorige keer mag toch duidelijk worden gezien als een vergissing? Of, zullen die vermaledijde Limburgers wederom het vuur na aan de schenen van de Tilburgers leggen door voor de tweede maal het doel eenmaal meer te raken dan de Tilburgers? Het zou maar zo kunnen.
Slechts een kleine opmerking rest mij te vermelden. Ik weet dat een zebra, of de toegevoegde linesmen zeker in de door mij voorgestelde heksenketel ook wel eens mis zitten met hun call. Laat ons dan eens denken aan het gegeven dat als wij het zouden moeten doen het helemaal een puinzooi zou worden. Geef mij dan toch maar zo`n zebra. Ook al kan hij er in mijn ogen niets van. Heb ik toch nog wat te kankeren??..ik maak uiteraard nooit dergelijke fouten.
Geleen en Tilburg of Tilburg en Geleen:
Ik hoop dat jullie (liefhebbers van de sport) een ongelofelijke mooie wedstrijd met passie, vechtlust en hardwerkende spelers mogen zien. Dan kan het uiteraard niet missen dat de beste van de avond er met de winst vandoor gaat.
Herman Herregraven
28 februari 2008, 22:52
Om de neutrale toeschouwer maar vast de gelegenheid te bieden om zich op te warmen voor de aanstaande IJShockey-strijd die nog minder dan 24 uur op zich laat wachten in het zuiden alvast een kleine visie van een nuchtere (redelijk) neutrale Fries.
Hij begon zo mooi voor Geleen. Niet alleen versloegen ze Tilburg op alle fronten. Ze lieten zelfs het staande record van het seizoen 2007/2008 van de Tilburgers sneuvelen.
In en tegen Tilburg werd een zwaar bevochten zege geboekt. Tilburg die zichzelf tot dan toe onaantastbaar in eigen huis waande werd op pijnlijke wijze gewaar dat de Play-off wedstrijden toch iets meer zijn dan een zoveelste potje IJShockey tegen een zwakker geachte broeder.
Het vervolg waar Geleen op hoopte in haar eerste thuiswedstrijd werd echter wreed verstoort. Nu hadden de Tilburgers een antwoord op het ?althans dat is toch de algemene indruk- in eigen huis sterk spelend Geleen. Daar waar de Geleners al droomden van een tweede zege was Tilburg geenzins van plan hieraan mee te werken. Het resultaat?
Een niet minder bevochten uitoverwinning van de Tilburgers.
En dan eindelijk na bijna een week van spanning, over en weer gezever en geouwehoer is het dan bijna weer zover.
De Tilburgers (regerend Landskampioen) heeft bij haar thuispubliek wat goed te maken. Het verlies van de vorige keer mag toch duidelijk worden gezien als een vergissing? Of, zullen die vermaledijde Limburgers wederom het vuur na aan de schenen van de Tilburgers leggen door voor de tweede maal het doel eenmaal meer te raken dan de Tilburgers? Het zou maar zo kunnen.
Slechts een kleine opmerking rest mij te vermelden. Ik weet dat een zebra, of de toegevoegde linesmen zeker in de door mij voorgestelde heksenketel ook wel eens mis zitten met hun call. Laat ons dan eens denken aan het gegeven dat als wij het zouden moeten doen het helemaal een puinzooi zou worden. Geef mij dan toch maar zo`n zebra. Ook al kan hij er in mijn ogen niets van. Heb ik toch nog wat te kankeren??..ik maak uiteraard nooit dergelijke fouten.
Geleen en Tilburg of Tilburg en Geleen:
Ik hoop dat jullie (liefhebbers van de sport) een ongelofelijke mooie wedstrijd met passie, vechtlust en hardwerkende spelers mogen zien. Dan kan het uiteraard niet missen dat de beste van de avond er met de winst vandoor gaat.
Ondanks het feit dat zelfs ik ook nog redelijk nuchter ben...
Zou ik het toch wel prettiger vinden indien je de volgende keer,
een ietsiepietsie groter lettertype zou gebruiken Luitzen...
Luitzen van der Heide
28 februari 2008, 22:58
Kan altijd Nog hoor geef maar een Gil.. Wat wil je 1 2 3 4 5 6 of 7
Herman Herregraven
28 februari 2008, 23:13
Kan altijd Nog hoor geef maar een Gil..
Het is hier in het donkere zuiden al na middernacht Luitzen...
Als ik nu begin te gillen dan maak ik mijn hond wakker...
Die blaft dan vervolgens weer de hele buurt wakker...
Luitzen van der Heide
28 februari 2008, 23:16
Het is hier in het donkere zuiden al na middernacht Luitzen...
Als ik nu begin te gillen dan maak ik mijn hond wakker...
Die blaft dan vervolgens weer de hele buurt wakker...
En....?
Emile Joosten
28 februari 2008, 23:16
Wordt het zo langzamerhand geen tijd voor een braille-scherm?
Luitzen van der Heide
28 februari 2008, 23:18
De puntjes weet ie in ieder geval al wel te vinden.
Herman Herregraven
28 februari 2008, 23:25
Wordt het zo langzamerhand geen tijd voor een braille-scherm?
Jij ziet zelfs een faire check van een 2 mtr lange/hoge Kratky niet Joosten...
Ik zou zondag maar een verrekijker meenemen...
Herman Herregraven
28 februari 2008, 23:29
En....?
Gelaen is een Waereldsjtad Luitzen...
Ligt dus ff iets anders als bij jullie in de boerenbuiten...
Daar rijden jullie waarschijnlijk op de tractor 15 minuten tot de eerstvolgende buurman/vrouw...
Emile Joosten
28 februari 2008, 23:35
Jij ziet zelfs een faire check van een 2 mtr lange/hoge Kratky niet Joosten...
Ik zou zondag maar een verrekijker meenemen...
Geen verrekijker verdomme; zorg gewoon voor een plaats waar je iets kunt zien!!
Zoiets als bij ons in het aquarium bijvoorbeeld!
Herman Herregraven
28 februari 2008, 23:39
Doodgewoon a.s. zondag om 15.00 uur in de rij gaan staan Emile...
Ben je als eerste binnen en kan je het beste plekje uitzoeken...
Eric van der Putten
28 februari 2008, 23:40
Vanuit het aquarium in Stappegoor de wedstrijd van zondag in Geleen bekijken? Hoe krijg je dat voor elkaar Emile? ::detective::
Jan Been
29 februari 2008, 06:41
Dat lag niet aan de plaats Emile,je was gewoon bezopen geef het maar toe.::proost:::partyman:::proost:::partyman:
Luitzen van der Heide
29 februari 2008, 06:47
Gelaen is een Waereldsjtad Luitzen...
Ligt dus ff iets anders als bij jullie in de boerenbuiten...
Daar rijden jullie waarschijnlijk op de tractor 15 minuten tot de eerstvolgende buurman/vrouw...
Bij de naam Wereldstad denk ik eerder aan Maastricht dan aan Geleen, Herman. Het is helaas niet anders....
En voor wat betreft het mooie en vredige boerenbuiten. Klinkt hier nou echt een jaloerse ondertoon in de zin door?
Dat is nergens voor nodig hoor. Er is hier vast nog wel plaats voor een ietwat bijziende Limburger! ::party::
Emile Joosten
29 februari 2008, 07:07
Dat lag niet aan de plaats Emile,je was gewoon bezopen geef het maar toe.::proost:::partyman:::proost::
Okay Jan, maar leg dat maar eens uit aan Jan H.
Die denkt dat ik de hele wedstrijd bij de scheids op zijn rug meerijdt.:wink:
Jan Been
29 februari 2008, 07:21
Die check van Kratky had ook jij gezien,alleen je hebt het verdrongen omdat het in het voordeel was van de Trepperkes.
Vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen,moet je wel blijven opletten zie je misschien ook eens een keer wat.
En niet zoals iedere Tilburger altijd zegt van
"wij hebben niets gedaan,wij zijn zo lief"
http://members.home.nl/bosschebusje/fotos/2007-2008/20080222tilburg-geleen(1)/59.JPG
Emile Joosten
29 februari 2008, 07:30
Die check van Kratky had ook jij gezien,alleen je hebt het verdrongen omdat het in het voordeel was van de Trepperkes.
Vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen,moet je wel blijven opletten zie je misschien ook eens een keer wat.
Heb de check niet gezien (niet kunnen zien), maar wel gehoord dat ie niet kosjer zou zijn, maar laat dat in het midden. Wat wél gebeurde was dat Mike Lalonde als gevolg van die check met een hoofdwond van het ijs af moest. Zoals je weet is Mike de as van ons supertrio en zodoende lag de scoringsmachine even stil. Was dit niet gebeurd dan had het in de derde periode niet meer zo spannend hoeven worden en was het na één periode al beslist geweest. Dankzij dit hele gebeuren is Geleen dus lange tijd nog in de wedstrijd gebleven!
En vanavond kan ik de wedstrijd vanaf mijn eigen fauteuil weer goed volgen. Zal zondag bij jullie wel weer niet mogelijk zijn!
Piet de Kort
29 februari 2008, 07:32
En zoals iedere Tilburger altijd zegt: d? DESTIL Trappers meej DONNIE, BOBBIE & MIKIE KAMPIOEN 2007/2008 wort! Jammer veur al die aandere, mar dur kan dur mar ?ne dun irste z?n!!! P.s. Dun BEKER is ok wir van Trappers!!!
Voor IETURS geldt: we hebben de foto's nog van de verloren play-offs::surrender::!::happy::::devildance::
Jan Been
29 februari 2008, 07:33
Heb de check niet gezien (niet kunnen zien), maar wel gehoord dat ie niet kosjer zou zijn, maar laat dat in het midden. Wat wél gebeurde was dat Mike Lalonde als gevolg van die check met een hoofdwond van het ijs af moest. Zoals je weet is Mike de as van ons supertrio en zodoende lag de scoringsmachine even stil. Was dit niet gebeurd dan had het in de derde periode niet meer zo spannend hoeven worden en was het na één periode al beslist geweest. Dankzij dit hele gebeuren is Geleen dus lange tijd nog in de wedstrijd gebleven!
En vanavond kan ik de wedstrijd vanaf mijn eigen fauteuil weer goed volgen. Zal zondag bij jullie wel weer niet mogelijk zijn!
Je krijgt wat je verdient Emile,net zo`n ku tplaats als wij hebben in Stappengier.::oops::
Emile Joosten
29 februari 2008, 07:44
Hadden jullie maar zo'n aquarium met zicht over de gehele baan!
Jan Been
29 februari 2008, 07:56
Hadden jullie maar zo'n aquarium met zicht over de gehele baan!
Nee hoor,ik hou niet van vis en neem ze dan ook niet mee naar de ijsbaan.
Gekkemensen heb je toch in Tilburg die hun Aquarium mee nemen om zicht over de gehele baan te hebben.:RedFace:
Eric van der Putten
29 februari 2008, 07:56
En niet zoals iedere Tilburger altijd zegt van
"wij hebben niets gedaan,wij zijn zo lief"
Is een Dordrechter op die foto, Jan! ::detective::
Jan Been
29 februari 2008, 07:59
Is een Dordrechter op die foto, Jan! ::detective::
Heeft wel een jank shirt aan.::detective::
Eric van der Putten
29 februari 2008, 08:04
Heeft wel een jank shirt aan.::detective::
Wat je op die foto ziet, is toen de 'massale vechtpartij' voorbij was, Simon zich af vraagt waarom sommige Eaters weer opnieuw aan het uitdagen gingen. Dus is niet echt wij hebben niks gedaan...
Jan Been
29 februari 2008, 08:07
Wat je op die foto ziet, is toen de 'massale vechtpartij' voorbij was, Simon zich af vraagt waarom sommige Eaters weer opnieuw aan het uitdagen gingen. Dus is niet echt wij hebben niks gedaan...
Verkeerd gedacht Eric,hij staat de grote onschuld uit te hangen maar gelukkig was het geen Tilburgse scheidsrechter die er in getrapt is.::party::
Jan Hofstede
29 februari 2008, 09:17
Zit je toch niet lekker hé Emile J.....??? :wink:
Eric van der Putten
29 februari 2008, 09:31
Verkeerd gedacht Eric,hij staat de grote onschuld uit te hangen maar gelukkig was het geen Tilburgse scheidsrechter die er in getrapt is.::party::
Beste Jan, volgens mij drukte ik op dat moment op het knopje van mijn camera... ::detective::
Bram Snoeren
29 februari 2008, 09:49
Je krijgt wat je verdient Emile,net zo`n ku tplaats als wij hebben in Stappengier.::oops::
Oh Jantje Jantje Jantje, ik heb pas het aquarium helemaal schoon gemaakt en speciaal de stoeltjes op de hoogte waar jij altijd zit extra gepoetst.
Ik ben daar ook even gaan zitten en je hebt daar een prima zicht over heel het ijs je zit met je neus op de koek en zopie waar trouwens verschrikkelijke aardige mensen achter de tap staan, jullie worden prima beschermd door onze stewards...........en dan schrijf jij dit bovenstaande dat is nu niet aardig Jan.....tot vanavond see you on ice.
Eric van der Putten
29 februari 2008, 09:58
tot vanavond see you on ice.
Je gaat me toch niet vertellen dat Jan samen met Whoosh het ijs op komt he! ::detective::
Marcel Tillmanns
29 februari 2008, 10:30
En vanavond kan ik de wedstrijd vanaf mijn eigen fauteuil weer goed volgen. Zal zondag bij jullie wel weer niet mogelijk zijn![/quote]
Je bent echt niet verplicht om te komen!
Feit is wel dat wij proberen om plaats te bieden aan 250 tilburg fans. Zet dat eens af tegen de capcitieit van ons stadion ( 1300 man).
Vanavond zijner voor ons ook 250 kaarten beschikbaar. Capaciteit van stappegoor zal wel ergens rond de 2500 liggen!!
jullie stellen dus 10% van het stadion beschikbaarvoor de gasten
Eaters stelt19,23% beschikbaar voor haar gasten.
Zo'n slechte gastheer zijn we dus nog niet!
Emile Joosten
29 februari 2008, 11:04
Zit je toch niet lekker hé Emile J.....??? :wink:
Dat niet zo zeer, maar dat je maar blijft doorzeuren vind ik vervelend. Heb juist toch maar de beelden van TV13 opgezocht en zie dat de check plaatsvindt in de hoek vóór het uitvak (daar waar Sierk, Hans en Dick altijd staan. Onmogelijk te zien vanaf de rechte zijde aan het andere einde van de lange zijde. Ook vanuit jouw positie achter de goal nooit goed te zien. Zag nu op de beelden wel hoe Kratky (heel kenmerkend voor zijn manier van checken) beide handen daarbij gebruikt. Heb hem al vaker, met name kleinere spelers (van Biezen) als het ware zien grijpen en tegen de boarding zien dumpen. Wat mij betreft dus echt geen faire check.
Of het een GM waard is, is een andere vraag. Overtreding met verwonding kun je niet met 2 minuten afdoen. Maar er had wellicht voor een tussenweg gekozen kunnen worden, maar dat is altijd en eeuwig het achterafgepraat.
Geleen is vanavond weer volledig, wij missen nog 'n enkeling (Rody, Dennis en Donnie), maar dat is geen excuus voor een nieuwe winstpartij voor Trappers!
Zie je vanavond bij Pietje aan de bar!!:drinkers::drinkers:
Jan Been
29 februari 2008, 11:05
Je gaat me toch niet vertellen dat Jan samen met Whoosh het ijs op komt he! ::detective::
Laat mij wel wat optijd weten zodat ik mijn spullen kan mee nemen Bram.::oops::
Emile Joosten
29 februari 2008, 11:10
jullie stellen dus 10% van het stadion beschikbaarvoor de gasten
Eaters stelt19,23% beschikbaar voor haar gasten.
Zo'n slechte gastheer zijn we dus nog niet!
Geen twijfel Marcel, Geleen is een goed gastheer, daarover hoor je me niet klagen.
Mijn plaats was niet zo bijster afgelopen zondag, maar niet langer geklaagd.
Tilburg wil ook wel 19,23% van de totale capaciteit reserveren voor Geleen, maar dan moeten jullie wel met 481 man deze kant opkomen.
Heb je ze al geteld???:)
Bram Snoeren
29 februari 2008, 11:13
Het zou wel leuk zijn als de blue devil op Tilburgs ijs zou verschijnen maar daar heb ik totaal geen zeggenschap over maar daarin tegen denk ik dat Emile of Piet met een paar telefoontjes dat wel geregeld krijgen.....of zeg ik nu teveel Emile en Piet???.
En als ik weet welk persoon ik daar voor moet benaderen ben ik ook niet te beroerd om even te bellen en kijken of de Devil inderdaad op het ijs mag.
Geert van der Meulen
29 februari 2008, 11:17
Het zou wel leuk zijn als de blue devil op Tilburgs ijs zou verschijnen maar daar heb ik totaal geen zeggenschap over maar daarin tegen denk ik dat Emile of Piet met een paar telefoontjes dat wel geregeld krijgen.....of zeg ik nu teveel Emile en Piet???.
En als ik weet welk persoon ik daar voor moet benaderen ben ik ook niet te beroerd om even te bellen en kijken of de Devil inderdaad op het ijs mag.
Moet vandaag wel kunnen toch, het is een schrikkeldag.
Volgens het Nederlands volksgeloof gebeuren er dan altijd dingen die normaal niet kunnen.
Jan Been
29 februari 2008, 11:24
Het zou inderdaad leuk zijn,::oops::.::kewlpics::
Eric van der Putten
29 februari 2008, 11:45
Jij zei het alsof het al afgesproken was. "See you on ice"
Maar ik denk zelf dat zoiets niet kan, zoiets is alleen voor thuiswedstrijden.. ::detective::
Anderzijds moet het natuurlijk wel kunnen...
Bram Snoeren
29 februari 2008, 11:49
Het zou inderdaad leuk zijn,::oops::.::kewlpics::
Jan ik heb zojuist contact gehad met het een bestuurslid van Trappers hoe kan ik jou zo spoedig mogelijk persoonlijk spreken.
Bram Snoeren
29 februari 2008, 11:50
Of wie kan mij zo spoedig mogelijk met Jan Been in contact brengen.
Eric van der Putten
29 februari 2008, 11:52
Of wie kan mij zo spoedig mogelijk met Jan Been in contact brengen.
Hij is gewoon online op het forum, dus niet ver weg!
PB misschien?
Jan Been
29 februari 2008, 12:00
Hij is gewoon online op het forum, dus niet ver weg!
PB misschien?
PB verstuurd naar Bram.::party::
Eric van der Putten
29 februari 2008, 12:04
PB verstuurd naar Bram.::party::
Je hebt er wel zin in, of niet? ::party::
Zou wel leuk zijn voor de "verbroedering" samen met Whoosh het ijs op komen...
Maar niet onderling gaan knokken he!
nkbKjtuNJhQ
Bram Snoeren
29 februari 2008, 12:11
Dank je Jan voor je snelle reactie.
Zo zie je maar sport verbroederd, veel suc6 aan alle Geleen supporters voor vanavond.
Jan Hofstede
29 februari 2008, 12:13
Jij zei het alsof het al afgesproken was. "See you on ice"
Maar ik denk zelf dat zoiets niet kan, zoiets is alleen voor thuiswedstrijden.. ::detective::
Anderzijds moet het natuurlijk wel kunnen...
Is tijdens de beker toch ook gebeurd... Gezellig en van toegevoegde waarde...::party::
Niets mis mee... In de play-offs moet alles kunnen... Zelfs Emile iriteren...::detective::
Eric van der Putten
29 februari 2008, 12:18
Dank je Jan voor je snelle reactie.
Zo zie je maar sport verbroederd, veel suc6 aan alle Geleen supporters voor vanavond.
Is het geregeld dan, Bram?
Veel suc6 okee, maar niet TE veel he ::party::
Bram Snoeren
29 februari 2008, 12:22
Ik heb Jan met het bestuur van Trappers in contact gebracht en de rest moeten zij zelf regelen.
Ik ben slechts de boodschapper.
Jan Been
29 februari 2008, 12:23
Je hebt er wel zin in, of niet? ::party::
Zou wel leuk zijn voor de "verbroedering" samen met Whoosh het ijs op komen...
Misschien gebeurt het wel vanavond,wie weet????::party::
Zullen het even af moeten wachten hoe de middag verloopt.::kewlpics::::thumbsup::
Bram Snoeren
29 februari 2008, 12:24
::reddevildoh::Zou wel wat prachtige plaatjes opleveren voor jou Eric.
Eric van der Putten
29 februari 2008, 12:26
::reddevildoh::Zou wel wat prachtige plaatjes opleveren voor jou Eric.
Ik vrees van niet. Tijdens dit gebeuren is er weinig licht....
Eric van der Putten
29 februari 2008, 12:28
Ik ben slechts de boodschapper.
Boodschapper van de duivel! Toepasselijk :Devil:
Jan Been
29 februari 2008, 12:29
Ik vrees van niet. Tijdens dit gebeuren is er weinig licht....
Als het zo zou mogen zijn komen wij wel even bij jou langs schaatsen Eric,leuk verjaardags foto maken.::kewlpics::
Eric van der Putten
29 februari 2008, 12:31
Als het zo zou mogen zijn komen wij wel even bij jou langs schaatsen Eric,leuk verjaardags foto maken.::kewlpics::
Toch zou dit nog leuker zijn op de foto!
nkbKjtuNJhQ
Jan Been
29 februari 2008, 12:32
Boodschapper van de duivel! Toepasselijk :Devil:
dat belooft nog wat vanavond in Stappengoor,het gaat er spoken.
"Dance with the Devil"
Heather Lambers
29 februari 2008, 12:33
zou inderdaad wel een leuke foto zijn;)
maar dat gevecht in het filmpje was minder dus dat gaan wij dan toch niet doen he?
Eric van der Putten
29 februari 2008, 12:37
zou inderdaad wel een leuke foto zijn;)
maar dat gevecht in het filmpje was minder dus dat gaan wij dan toch niet doen he?
zou een logisch gevolg zijn op het einde van de wedstrijd van vorige week! ::party::
Eric van der Putten
29 februari 2008, 12:38
dat belooft nog wat vanavond in Stappengoor,het gaat er spoken.
"Dance with the Devil"
Dat je op het ijs komt, tot daaraan toe, maar wel gewoon Tilburgse muziek hoor! ::detective::::party::
Heather Lambers
29 februari 2008, 12:38
dat vindt ik dan er onsporttief hoor;)
Bram Snoeren
29 februari 2008, 12:40
ach er word hier links en recht wel wat dreigende taal geuit naar elkaar maar laten we er met zijn alle een groot feest van maken::party::.........zonder het rand gebeuren.
En laten we eerlijk zijn we moeten blij zijn dat de Eaters volop tegenstand bieden want dan krijg je van die bloed spannende wedstrijden en als "wij" Trappers uit eindelijk dan toch verliezen kunnen we terug kijken op mooie spannende wedstrijden waar twee teams tot op het bot hebben gestreden.
En ja gemene checks, elbowings, slashings, die gebeuren in het heetst van de strijd niet dat je dat moet goedkeuren maar het gebeurt wel..........en laten we wel wezen van beide kanten..
Na de wedstrijd samen TRAPPERS & EATERS een lekker potje bier drinken::proost::.
Heather Lambers
29 februari 2008, 12:42
k kom zelf vanaaf niet naar Tilburg maar kijk wel uit naar zondag want dan ben k er wel lekker bij.
ik hoop tot er dan weer een hele leuke sfeer is.
Jan Been
29 februari 2008, 12:42
Dat je op het ijs komt, tot daaraan toe, maar wel gewoon Tilburgse muziek hoor! ::detective::::party::
Hoempapa muziek kun je later als je achter de geraniums zit nog lang genoeg luisteren Eric,House muziek en echte Rock.::goedegrap::
Jan Hofstede
29 februari 2008, 12:45
Nou niet gaan muggeziften...Van der Putten... Jan heeft speciaal voor de Tilburgse vrienden Hoempa, Hoempa..(hoe komen ze er op...??) gedraaid... mogen wij toch op zijn minst Eatersstruck door de speakers horen galmen....
Eric van der Putten
29 februari 2008, 12:45
Hoempapa muziek kun je later als je achter de geraniums zit nog lang genoeg luisteren Eric,House muziek en echte Rock.::goedegrap::
Ik bedoel ook muziek die normaal altijd gedraaid wordt in Tilburg, dus da's hoempa, house én rock. Moet jij toch weten Jan!
Laatste weken minder hoempa gelukkig, op hoempa hoempa hoempa tetere na... ::detective::
Jan Been
29 februari 2008, 12:54
Ik bedoel ook muziek die normaal altijd gedraaid wordt in Tilburg, dus da's hoempa, house én rock. Moet jij toch weten Jan!
Laatste weken minder hoempa gelukkig, op hoempa hoempa hoempa tetere na... ::detective::
Die heb ik de vorige keer maar een keer gehoort Eric..........................:RedFace:
Eric van der Putten
29 februari 2008, 12:55
Die heb ik de vorige keer maar een keer gehoort Eric..........................:RedFace:
Vorige keer wel, maar met carnaval 6 keer, toch!
Maar reken vanavond ook maar op een aantal keer, ik schat zo een keer of 5.
Jan Been
29 februari 2008, 12:57
Vorige keer wel, maar met carnaval 6 keer, toch!
oke als je dat wilt horen zingen wij Eaters fans wel 5 keer voor je als wij gescoord hebben,maar voor de wedstrijd zullen alle ogen op het aquarium gericht zijn.:thumsup:::wavetowel::::devildance::
Eric van der Putten
29 februari 2008, 12:59
voor de wedstrijd zullen alle ogen op het aquarium gericht zijn.:thumsup:::wavetowel::::devildance::
Ga je een striptease houden dan, Jan?
Jan Hofstede
29 februari 2008, 13:09
Jij gaat een beetje teveel met De Kort om....
Trouwens, loop je vanavond wel in de polonaise mee...?? Viel me vorige week een beetje tegen....
Eric van der Putten
29 februari 2008, 13:12
Jij gaat een beetje teveel met De Kort om....
Trouwens, loop je vanavond wel in de polonaise mee...?? Viel me vorige week een beetje tegen....
Wij rijden altijd meteen na de wedstrijd richting huis, Jan, omdat er ook kinderen bij zijn.
Maar hoezo ga ik teveel met Piet om?
Jan Been
29 februari 2008, 13:18
Ga je een striptease houden dan, Jan?
dat doe ik na de wedstrijd wel als wij hebben gewonnen.:thumsup:
Eric van der Putten
29 februari 2008, 13:19
dat doe ik na de wedstrijd wel als wij hebben gewonnen.:thumsup:
Alleen in dat geval zal ik nog even blijven, maar wel meteen na de wedstrijd, niet te lang wachten. Mag ik er dan foto's van op internet plaatsen? ::detective::
Jan Been
29 februari 2008, 13:20
Alleen in dat geval zal ik nog even blijven, maar wel meteen na de wedstrijd, niet te lang wachten. Mag ik er dan foto's van op internet plaatsen? ::detective::
Mag jij Eric,zorg jij dan dat wij winnen.::party::
Jan Hofstede
29 februari 2008, 13:21
Wij rijden altijd meteen na de wedstrijd richting huis, Jan, omdat er ook kinderen bij zijn.
Maar hoezo ga ik teveel met Piet om?
Jammer... Met die Tilburgers is weinig plezier te beleven... Had gehoopt dat er nog een paar uit 's Hertogenbosch zouden blijven hangen...::party::
Pietje heeft ook van die droomscenarios.... 5 maal scoren... Wake up...!!!::hyper::
Eric van der Putten
29 februari 2008, 13:38
Pietje heeft ook van die droomscenarios.... 5 maal scoren... Wake up...!!!::hyper::
Zondag waren het er al 4 Jan! Die ene kan er dan ook nog wel bij... ::detective::
Jan Been
29 februari 2008, 14:06
Zondag waren het er al 4 Jan! Die ene kan er dan ook nog wel bij... ::detective::
Oke oke,jij je zin mogen jullie vanavond een keer scoren,ben je nu ook weer stil.:RedFace:
Levi de Beer
29 februari 2008, 14:06
Sneuvelen? De thuiszegereeks stopte gewoon...
Luitzen van der Heide
29 februari 2008, 14:19
Sneuvelen? De thuiszegereeks stopte gewoon...
Nou..... gewoon! Van te voren was men er in Tilburg stellig van overtuigd dat men het Geleense Deviltje wel eens even met een zeer koude douche naar huis zou sturen......
En daarom, alleen maar daarom is de thuiszegereeks gesneuveld......
Jan Been
29 februari 2008, 14:42
Nou..... gewoon! Van te voren was men er in Tilburg stellig van overtuigd dat men het Geleense Deviltje wel eens even met een zeer koude douche naar huis zou sturen......
En daarom, alleen maar daarom is de thuiszegereeks gesneuveld......
Goed zo Luitzen,zeg het ze maar dat ze van hun voetstuk zijn gevallen.
Hoop alleen dat ze zachtjes terecht zijn gekomen en dat de klap vanavond weer voelbaar zal zijn.::party::
Levi de Beer
29 februari 2008, 14:49
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat een record alleen sneuvelt als het wordt verbeterd. Nu stopte de thuis zege reeks. Eaters heeft de ban gebroken. Maar laten sneuvelen, dat is lastig... daarvoor moeten ze eerst een hele hoop thuiszeges achter elkaar behalen.
Jan Been
29 februari 2008, 14:58
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat een record alleen sneuvelt als het wordt verbeterd. Nu stopte de thuis zege reeks. Eaters heeft de ban gebroken. Maar laten sneuvelen, dat is lastig... daarvoor moeten ze eerst een hele hoop thuiszeges achter elkaar behalen.
Dat hoeft niet Levi,alle uitwedstrijden winnen in Tilburg is ook leuk.::party::::party::::party::
Luitzen van der Heide
29 februari 2008, 15:02
Het is uiteraard maar net hoe je er tegen aankijkt. Maar op zich heb je wel gelijk hoor. Maar dat "sneuvelen" dat klinkt gewoon wat aangenamer toch?
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.