PDA

View Full Version : discriminatie op het forum.

Jan Schut
27 februari 2008, 23:48
Als ik als neutrale supportere eens een geintje maak naar Dhr. Nichols en Dhr. Kratky wordt ik gelijk een maand van het forum af gegooid dank zij een aantal klagers uit TILBURG hier op het forum.

Dit is toen een schrijffout geweest die misschien iets te ver ging, maar het was meer komisch bedoeld en ook opgevat door veel mensen.

Als ik nu lees wat de Tilburg supporters schrijven over de SCHEIDSRECHTERS, waar wij dankbaar voor moeten wezen dat zij er maar iedere week willen staan, mag het hele Tilburgse FORUMGROEP wel 2 maanden worden verwijderd.

Dit is mijn laatste reactie op deze blokkade van mij, waar je dus niet op hoort te reageren.

Roger W. de Groot
27 februari 2008, 23:55
Wat schrijf je nou toch? Volgens mij zijn het toch niet de Tilburg supporters die over de refs klagen. Waar heb je het in hemelsnaam over Jan !?!?!

Freek Joosten
27 februari 2008, 23:55
De hele Tilburgse forumgroep? Ehh...?

Roger W. de Groot
27 februari 2008, 23:58
Wellicht doelt hij op de topic "geachte heer Waardeloos" . Is Dick Tilburger geworden? Zou wat zijn zeg :)

Herman Herregraven
De hele Tilburgse forumgroep? Ehh...?
H?h?h... Eindelijk rust op 't forum...
Er zijn zelfs kruiken bij die onder twee accounts onzin schrijven...

Eric van der Putten
Dit is mijn laatste reactie op deze blokkade van mij, waar je dus niet op hoort te reageren.

Roger en Freek toch! Je mag niet reageren, dat schrijft Jan toch! ::detective::

Roger W. de Groot
28 februari 2008, 00:02

Zou je wel willen he Herman, aangezien het forum zo ongever heel jou leven omvat...

Herman Herregraven
28 februari 2008, 00:08
Zou je wel willen he Herman, aangezien het forum zo ongever heel jou leven omvat...
Mijn laptop ligt onder mijn kussen Stijn...

Eric van der Putten
28 februari 2008, 00:10

Je bedoelt vast Roger, Herman! ::detective::

Roger W. de Groot
28 februari 2008, 00:16
Ach Eric, laat Herman. Hij denkt dat Roger en Stijn 1 en dezelfde persoon zijn. En daar denkt ie grappig mee te zijn, terwijl heel t forum weet hoe dat het zit. Maar ja, dat krijg je als heel de dag binnen zit en de echte mensen wereld niet meer kent....

Rudy Bouquet
28 februari 2008, 00:18

Twee accounts werden alleen nog gebruikt in de dagen voordat ik naar Tilburg kwam. Alleen om aan te tonen dat de twee vrienden van de "twee accounts" bestonden. Het is zo doorzichtig allemaal!

Het is toch altijd prettig dat hetgeen je wilt schrijven of laat schrijven, dat je dat altijd onder je eigen naam en verantwoordelijkheid doet!

In die zin heb ik meer respect voor Jan Schut. Het was geheel niet goed wat hij schreef, .....maar hij deed het wel onder zijn eigen naam!

Emile Joosten
28 februari 2008, 00:23
Het betrof slechts "een schrijffout"!!!!

Herman Herregraven
28 februari 2008, 00:33
Je bedoelt vast Roger, Herman! ::detective::
Ik bedoel Stijn alias Roger of Roger alias Stijn...
Net wat je wilt Eric...
Zag Roger/Stijn onlangs nog op een foto met een cowboyhoed op...
Misschien waant hij zich nog in het wilde Western en spreekt hij met gespleten tong...

Rudy Bouquet
28 februari 2008, 00:33
Emile, een moralist ben je niet alleen naar de tegenstander maar ook naar je medestander...........anders verlies je geloofwaardigheid.

Ik heb er velen toen niet gehoord!

Luitzen van der Heide
28 februari 2008, 00:36
Een moralist ben je niet alleen naar de tegenstander maar ook naar je medestander...........anders verlies je geloofwaardigheid.

Ik heb er velen toen niet gehoord!

Die begrijp ik ffe niet. Licht eens wat nader toe, Rudy?

Roger W. de Groot
28 februari 2008, 00:36
Twee accounts werden alleen nog gebruikt in de dagen voordat ik naar Tilburg kwam. Alleen om aan te tonen dat de twee vrienden van de "twee accounts" bestonden. Het is zo doorzichtig allemaal!

Het is toch altijd prettig dat hetgeen je wilt schrijven of laat schrijven, dat je dat altijd onder je eigen naam en verantwoordelijkheid doet!

In die zin heb ik meer respect voor Jan Schut. Het was geheel niet goed wat hij schreef, .....maar hij deed het wel onder zijn eigen naam!

Rudy, nu moet je toch effe kappen met je insunaties! Ik weet niet welke eer dat je naar jezelf haalt om jezelf als reden hierbij te betrekken. Stijn is een paar weken goed ziek geweest. En is idd 1 van mijn beste vrienden. Dat ik wat gepost heb onder zijn account, zal ik niet ontkennen, heb ik ook nooit gedaan.

Op respect van jou zit ik helemaal niet te wachten Rudy, want die is ook niet wederzijds, waarvan akte!

ps. ik zit nog steeds op je verslag te wachten van de laatste Tilburg - Amsterdam. Wat was hij weer goed heh die van den Thillart!

Rudy Bouquet
28 februari 2008, 00:42
Rudy, nu moet je toch effe kappen met je insunaties! Ik weet niet welke eer dat je naar jezelf haalt om jezelf als reden hierbij te betrekken. Stijn is een paar weken goed ziek geweest. En is idd 1 van mijn beste vrienden. Dat ik wat gepost heb onder zijn account, zal ik niet ontkennen, heb ik ook nooit gedaan.

Op respect van jou zit ik helemaal niet te wachten Rudy, want die is ook niet wederzijds, waarvan akte!

ps. ik zit nog steeds op je verslag te wachten van de laatste Tilburg - Amsterdam. Wat was hij weer goed heh die van den Thillart!

Wie de schoen past trekt hem aan..........!

Stijn beterschap!

Roger W. de Groot
28 februari 2008, 00:49
Hij behoeft geen beterschap Rudy! Stijn is weer de oude en is er vrijdag weer gezellig bij.

Ben jou verder geen uitleg verschuldigd, heb ik al teveel gedaan. De mods weten hoe het zit, dat is voldoende. Dat jij je conflicten in het verleden met Stijn nog steeds niet verwerkt heb, is niet mijn probleem!

En bespaar aub je sarcasme....

Roger W. de Groot
28 februari 2008, 00:51
Ik bedoel Stijn alias Roger of Roger alias Stijn...
Net wat je wilt Eric...
Zag Roger/Stijn onlangs nog op een foto met een cowboyhoed op...
Misschien waant hij zich nog in het wilde Western en spreekt hij met gespleten tong...

Het zij jou vergeven dat jij met carnaval niets hoeft te doen om er achterlijk uit te zien ;)

Luitzen van der Heide
28 februari 2008, 00:55
Het zij jou vergeven dat jij met carnaval niets hoeft te doen om er achterlijk uit te zien ;)

Die zin heb je vast vaker mogen aanhoren dan je lief is, geloof ik.

Post eens een normale reactie. Er zijn vast wel betere en leukere manieren om te reageren op een goed gevonden weerwoord dan direct in de persoon te gaan beledigen!

Herman Herregraven
28 februari 2008, 01:01
Stijn is een paar weken goed ziek geweest. En is idd 1 van mijn beste vrienden. Dat ik wat gepost heb onder zijn account, zal ik niet ontkennen, heb ik ook nooit gedaan.

Onnozelaar...!!!

En jij denkt dat wij daar instinken...???

Zelfs indien Stijn de Jong zou bestaan,
en hij jouw vriend zou zijn,
en de afgelopen weken goed ziek geweest is,
waarom zou jij dan zonodig van zijn account misbruik moeten maken...???
Omdat je de kloten niet hebt om het onder je eigen naam te doen...???

Rudy Bouquet
28 februari 2008, 01:03
Hij behoeft geen beterschap Rudy! Stijn is weer de oude en is er vrijdag weer gezellig bij.

Ben jou verder geen uitleg verschuldigd, heb ik al teveel gedaan. De mods weten hoe het zit, dat is voldoende. Dat jij je conflicten in het verleden met Stijn nog steeds niet verwerkt heb, is niet mijn probleem!

En bespaar aub je sarcasme....

In de periode dat ik het conflict met Stijn had was jij niet eens op dit forum, toch.....?

Als je je wat ongemakkelijk voelt komt de ware aard weer boven zie ik in boventaande reactie op Herman...!

Herman Herregraven
28 februari 2008, 01:06
Rogerke alias Stijntje wordt 'n beetje boos zie ik...
Net als een klein kind dat op een leugentje betrapt wordt...
Trussste Stijnte...

Roger W. de Groot
28 februari 2008, 01:07
Die zin heb je vast vaker mogen aanhoren dan je lief is, geloof ik.

Post eens een normale reactie. Er zijn vast wel betere en leukere manieren om te reageren op een goed gevonden weerwoord dan direct in de persoon te gaan beledigen!

dat is niet beledigen, dat is een grap gerelateerd aan carnaval Luitzen, waar Herman naar verwees.

Roger W. de Groot
28 februari 2008, 01:12
Rogerke alias Stijntje wordt 'n beetje boos zie ik...
Net als een klein kind dat op een leugentje betrapt wordt...
Trussste Stijnte...

Ikke boos? Nu haal ook jij te veel eer naar je toe. Ik kom niet meer bij hier achter mijn computer.... heb werkelijkwaar de grootste lol. Wil de de echte Stijn de Jong nu opstaan? Hemeltje lief zeg, ga eens leven, zonder jezelf zo druk te maken!! Het zit nogal diep of niet. Alles wat er toen over Amsterdam gezegd is, sta ik voor de volle 100% achter.

De reden ligt bij ijshockey.com en die is legitiem, anders was ik hier niet meer geweest!

Iedereen die het fijne wilde weten, heb ik persoonlijk de hand geschut. Ik verschuil me voor niemand!! Maar dat kun je niet weten als je nooit meer komt! Tevens heeft menigeen persoonlijk kennisgemaakt met Stijn.
en daar laat ik het bij....

Luitzen van der Heide
28 februari 2008, 01:12
Ach zo,,,,,. Tsja dan wordt het anders he, laat ik nou begrepen hebben dat hij het over een gespleten tong en een cowboyhoed uit het wilde westen had. Kon natuurlijk niet weten dat die foto tijdens carnaval was genomen......

Luitzen van der Heide
28 februari 2008, 01:15
Ikke boos? Nu haal ook jij te veel eer naar je toe. Ik kom niet meer bij hier achter mijn computer.... heb werkelijkwaar de grootste lol. Wil de de echte Stijn de Jong nu opstaan? Hemeltje lief zeg, ga eens leven, zonder jezelf zo druk te maken!! Het zit nogal diep of niet. Alles wat er toen over Amsterdam gezegd is, sta ik voor de volle 100% achter.

De reden ligt bij ijshockey.com en die is legitiem, anders was ik hier niet meer geweest!

Iedereen die het fijne wilde weten, heb ik persoonlijk de hand geschut. Ik verschuil me voor niemand!! Maar dat kun je niet weten als je nooit meer komt! Tevens heeft menigeen persoonlijk kennisgemaakt met Stijn.

Ikke nog niet. Ik wacht nog steeds op zijn Bossche Bollen die hij mee zou nemen naar Heerenveen. Maar goed wat niet is kan nog komen........

Roger W. de Groot
28 februari 2008, 01:20
Ikke nog niet. Ik wacht nog steeds op zijn Bossche Bollen die hij mee zou nemen naar Heerenveen. Maar goed wat niet is kan nog komen........
Dat heb ik helaas niet in de hand....over een paar weken weten we meer :)

Eric van der Putten
28 februari 2008, 01:22
Dat heb ik helaas niet in de hand....over een paar weken weten we meer :)

De link Roger <-> Bossche Bollen kan ik niet leggen hoor ::detective::

Herman Herregraven
28 februari 2008, 01:27

Iemand die onder een valse naam interne zaken van een andere club naar buiten brengt,
is voor mij een levensgrote lul...!!!
En met lullen zal ik dus never nooit handje 'schuddelen'...!!!

Roger W. de Groot
28 februari 2008, 01:28
De link Roger <-> Bossche Bollen kan ik niet leggen hoor ::detective::

heeeel scherp Eric! Maar t schijnt dat bakkerij de Jong ook goeie bollen heeft :)

Luitzen van der Heide
28 februari 2008, 01:28
De link Roger <-> Bossche Bollen kan ik niet leggen hoor ::detective:: Hoeft ook niet! Roger wel. Maar een tipje van de sluier.... wil ik wel geven hoor... Ik schrijf in relatie tot de Bossche Bollen over "hij" en dat is i.d. niet Roger.::party::

Eric van der Putten
28 februari 2008, 01:30

Dat blijkt wel Herman, je riep 20 minuten geleden al dat je naar bed ging ::party::

Jan Hofstede
28 februari 2008, 01:30
En met lullen zal ik dus never nooit handje 'schuddelen'...!!!

Relativerend......... Kan wel bevredigend werken....::detective::::party::::detective::

Eric van der Putten
28 februari 2008, 01:32
Relativerend......... Kan wel bevredigend werken....::detective::::party::::detective::

LOL ::party::

Roger W. de Groot
28 februari 2008, 01:34
Wanneer interne zaken naar buiten komen, is het niet intern meer. Dat ik erachter sta was er geschreven is wil niet zeggen dat ik dat was. Maar dat wil ik best op me nemen hoor, heb ik helemaal geen moeite mee.
Wie wordt er nu eigenlijk boos? Ik zal niet gaan schelden Herman, zover krijg je me niet.

Eric van der Putten
28 februari 2008, 01:36
Echte nachtbrakers hier! ::detective::

Roger W. de Groot

hahaha, kom je zo snel aan je trekken jan? ::party::

Luitzen van der Heide
heeeel scherp Eric! Maar t schijnt dat bakkerij de Jong ook goeie bollen heeft :)
Ik heb er nog eentje voor je Roger....

Iedereen die het fijne wilde weten, heb ik persoonlijk de hand geschut

Beetje vreemd........

Roger W. de Groot
28 februari 2008, 01:39
hmzzz...spelfoutje geschut? Jan Schut is de topicstarter... ;)

Remco Bambacht
28 februari 2008, 07:58
Dit is toen een schrijffout geweest die misschien iets te ver ging, maar het was meer komisch bedoeld en ook opgevat door veel mensen.

Oooh nu snap ik het. Jij bent degene die is gediscrimineerd en niet degene die op racistische manier is beledigd...goh het duurt even maar het kwartje is nu gevallen bij mij!

Ik ben echt serieus benieuwd hoeveel mensen jouw opmerking als geintje hebben beschouwd. Ik tel dan alleen mensen mee die een hoger IQ hebben dan Bonnie St. Claire.

Karel van der Wal
28 februari 2008, 09:05
dat zijn er hier wel heel weinig Remco.

Johan Kleisterlee
28 februari 2008, 09:20
Er wordt in deze discussie veel ovet "Stijn de Jong" gesproken. Als men zoveel over mij zou spreken had ik ook wel een mening in deze gehad, of is "Stijn" nog steeds heel ziek....... Hoop het niet voor hem, maar ben wel benieuwd naar zijn verhaal......

Jan Been
28 februari 2008, 09:30
Er wordt in deze discussie veel ovet "Stijn de Jong" gesproken. Als men zoveel over mij zou spreken had ik ook wel een mening in deze gehad, of is "Stijn" nog steeds heel ziek....... Hoop het niet voor hem, maar ben wel benieuwd naar zijn verhaal......

Stijn is slim genoeg om hier niet op in te gaan,zie ik jullie vrijdag weer Roger,Stijn,Emile en Pietje en al die andere Tilburgers of denken jullie die tweede thuis nederlaag wil ik niet mee maken.::party::::party::

Lou-Ann Bartels
28 februari 2008, 09:55
Is dit een ijshockey forum?
Of een kleuterklas?
Zal ik al die fröbeltjes wel over me heen krijgen...

Diana de Kok
28 februari 2008, 10:37
Is dit een ijshockey forum?
Of een kleuterklas?
Zal ik al die fröbeltjes wel over me heen krijgen...

Welkom op de kleuterschool, Lou-Ann.
Het zijn ook meestal dezelfde kleuters hoor......

Daar wen je wel aan..........

Rudy Bouquet
28 februari 2008, 10:49
Stijn is slim genoeg om hier niet op in te gaan,zie ik jullie vrijdag weer Roger,Stijn,Emile en Pietje en al die andere Tilburgers of denken jullie die tweede thuis nederlaag wil ik niet mee maken.::party::::party::

Bij slimheid denk ik niet direct aan het verwoorden van de mening van een teleurgestelde en vertrekkende speler, via een ook al teleurgestelde "aardige Amsterdammer!"

Ik had mij al heel lang voorgenomen om er niet meer op in te gaan.

Maar als ik weer regelmatig onzin uit die hoek zie komen, kan ik toch niet zo makkelijk mijn vingertjes stil houden.

Ik heb maar 1 remedie: "Sta voor wat je zegt, schrijft of doorbriefd en verschuil je niet!

Indien dit was gebeurd, had dit niet zo lang doorgesudderd!

Jeroen Zabel
28 februari 2008, 10:57
http://85.17.225.28/182750001-182800000/182768601-182768700/182768658_2_ptWh.jpeg (http://rodjer27.hyves.nl/)

Roger (193) (http://rodjer27.hyves.nl/)
7 feb, 13:00

Yo Piet, ja gaat goed. Beetje jammer, weekje zonder ijshockey. NL Team boeit me zo weinig. Wordt zo ook een beetje komkommertijd op t forum http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_lach.gif Anyway, zoals je zag heb ik me aangemeld op t forum als Roger W. de Groot. De mods weten er van. Ik heb er gelijk een nostalgisch trapperslogo bij gezet en een serieuze vraag gestelds over NASN. Misschien kan ik nou weer vrienden worden met Rudy http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_cry.gif http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_cry.gif haha

Roger W. de Groot
28 februari 2008, 11:04
Ja Jeroen,

wat wil je hier nou mee zeggen? Een lollig berichtje naar Piet. Wordt mn hyves tegen woordigdig ook gequote hier? Moet niet gekker worden.
hieronder bevestig ik slechts wat ik al 100 keer eerder heb gezegd.

http://85.17.225.28/182750001-182800000/182768601-182768700/182768658_2_ptWh.jpeg (http://rodjer27.hyves.nl/)

Roger (193) (http://rodjer27.hyves.nl/)
7 feb, 13:00

Yo Piet, ja gaat goed. Beetje jammer, weekje zonder ijshockey. NL Team boeit me zo weinig. Wordt zo ook een beetje komkommertijd op t forum http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_lach.gif Anyway, zoals je zag heb ik me aangemeld op t forum als Roger W. de Groot. De mods weten er van. Ik heb er gelijk een nostalgisch trapperslogo bij gezet en een serieuze vraag gestelds over NASN. Misschien kan ik nou weer vrienden worden met Rudy http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_cry.gif http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_cry.gif haha

Diana de Kok
28 februari 2008, 11:25
Bij slimheid denk ik niet direct aan het verwoorden van de mening van een teleurgestelde en vertrekkende speler, via een ook al teleurgestelde "aardige Amsterdammer!"

Ik had mij al heel lang voorgenomen om er niet meer op in te gaan.

Maar als ik weer regelmatig onzin uit die hoek zie komen, kan ik toch niet zo makkelijk mijn vingertjes stil houden.

Ik heb maar 1 remedie: "Sta voor wat je zegt, schrijft of doorbriefd en verschuil je niet!

Indien dit was gebeurd, had dit niet zo lang doorgesudderd!

Goh dat je er nog meezit.......

Misschien moet je eens met iemand gaan praten, die je kan helpen om het een plekje te gaan geven!
Gaat nu wel heel lang duren.......

Rudy Bouquet
28 februari 2008, 12:31
Goh dat je er nog meezit.......

Misschien moet je eens met iemand gaan praten, die je kan helpen om het een plekje te gaan geven!
Gaat nu wel heel lang duren.......

Dat je er nog mee zit....dat ik er mee zit....!

Gelukkig ben ik niet de enige........zie boven Hyves 7 februari............:-|

Jan Schut
28 februari 2008, 12:56
Dat je er nog mee zit....dat ik er mee zit....!

Gelukkig ben ik niet de enige........zie boven Hyves 7 februari............:-|

Doe mij een plezier want waar ik deze link voor geopent heb, is blijkbaar toch geen belangstelling..

Bedankt voor deze reacties