View Full Version : Beware of the hair Nichols terug op het ijs
Bram Snoeren
27 februari 2008, 22:31
Gisteren bij de reguliere traning heeft Don Nichols het ijs weer betreden of hij wedstrijd fit is kan ik niet zeggen hij trainde rustig mee zonder fysieke confrontaties op te zoeken.
Vrijdag voor de 1ste thuiswedstrijd vroeg ik Don of hij dit seizoen nog in actie kwam antwoorde hij volledig in het Nederlands "ik weet het niet".
Maar misschien mogen wij op een spoedige terugkeer van Don in de line up hopen.
Jan Been
27 februari 2008, 22:35
Gisteren bij de reguliere traning heeft Don Nichols het ijs weer betreden of hij wedstrijd fit is kan ik niet zeggen hij trainde rustig mee zonder fysieke confrontaties op te zoeken.
Vrijdag voor de 1ste thuiswedstrijd vroeg ik Don of hij dit seizoen nog in actie kwam antwoorde hij volledig in het Nederlands "ik weet het niet".
Hoop dat ie verstandig is en aan de kant blijft,::check::
Bram Snoeren
27 februari 2008, 22:38
Ja Jan .dat zal zijn eigen keus zijn en van het medisch team of het verantwoord is.
Ik schrijf slechts wat ik heb gezien.
Luitzen van der Heide
28 februari 2008, 00:33
Is de angst voor Geleen dan toch groter dan jullie zelf veronderstellen?
Uiteraard zou het voor Donny en het team een opsteker zijn als hij alweer kon spelen. Maar met een dergelijke blesure kun je beter het zekere voor het onzekere nemen....
Dus ik denk dat de hoop ijdel is.
Emile Joosten
28 februari 2008, 07:28
Is de angst voor Geleen dan toch groter dan jullie zelf veronderstellen?
Uiteraard zou het voor Donny en het team een opsteker zijn als hij alweer kon spelen. Maar met een dergelijke blesure kun je beter het zekere voor het onzekere nemen....
Dus ik denk dat de hoop ijdel is.
Het gaat hier in het geheel niet om angstgevoelens maar vooral het gunnen van ijstijd tijdens de belangrijkste en mooiste fase van het seizoen.
Voor Don is het evenals voor Rody Jacobs, bijzonder bitter om na een seizoen hard werken, de apotheose te moeten missen.
Don zal naar ik aanneem niet meer meedoen dit seizoen omdat het risico op een grotere blessure erg groot zal zijn.
Bram Snoeren
28 februari 2008, 07:40
Ja Emile schijnbaar word alles wat wij schrijven direct gekoppeld aan angst voor verlies maar wat is er nu mis mee dat je als supporter van je club blij mag zijn met een terug keer van Don of Rody na een blesure.
En er is zeker niets mis mee om te erkennen dat Don zeker met name in de powerplay nodig gemist word, maar de waarde van het kaliber speler als Don is altijd een aderlating voor het team als hij niet kan spelen.
Jan Been
28 februari 2008, 09:36
Ja Emile schijnbaar word alles wat wij schrijven direct gekoppeld aan angst voor verlies maar wat is er nu mis mee dat je als supporter van je club blij mag zijn met een terug keer van Don of Rody na een blesure.
En er is zeker niets mis mee om te erkennen dat Don zeker met name in de powerplay nodig gemist word, maar de waarde van het kaliber speler als Don is altijd een aderlating voor het team als hij niet kan spelen.
Nee Bram, ik zeg niet dat jullie angst hebben voor ons en daarom grote risico`s willen lopen.Maar als ik Don was zou ik er toch eens over nadenken om nu op dit moment een heel groot risico te nemen.Wie weet halen jullie misschien de finale daar kan ie eventueel als de blessure hersteld is wel van grote waarde zijn voor de Trappers.::thumbsup::
Jos Janssen
28 februari 2008, 10:14
Play-off time is de tijd van de koude oorlog. Niet naar buiten brengen of iemand wel/niet spleelt, fit is enz.... Ik voorspel dat we hem weer op het ijs gaan zien deze play-offs..... ik voorspel ook dat hij de fysieke contacten moeilijk zal kunnen ontlopen.....
Wendy Tellers
28 februari 2008, 12:47
Play-off time is de tijd van de koude oorlog. Niet naar buiten brengen of iemand wel/niet spleelt, fit is enz.... Ik voorspel dat we hem weer op het ijs gaan zien deze play-offs..... ik voorspel ook dat hij de fysieke contacten moeilijk zal kunnen ontlopen.....
Ik denk ook dat we hem nog tegenkomen dit seizoen.
Maar of dat nu zo slim is ...... Zeker omdat hij een zwakke plek heeft en zelf niet de minst fysieke speler is!
Jan Schut
28 februari 2008, 13:06
Ik denk ook dat we hem nog tegenkomen dit seizoen.
Maar of dat nu zo slim is ...... Zeker omdat hij een zwakke plek heeft en zelf niet de minst fysieke speler is!
Waar zit dan zijn zwakke plek, misschien kunnen wij dat ook nog wel gebruiken?????
Ik reken er niet meer op.
Laurens de Jager
28 februari 2008, 15:50
Jan zeg gewoon dat zn haar niet goed zit hij zal ie niet blij mee zijn :wink:
jus kiddin' Maar eerlijk gezegd denk ik dat mocht het meevallen en Tilburg komt verder dat ie pas inzetbaar is tegen Heereveen.
Emile Joosten
28 februari 2008, 17:25
Ik heb gehoord hoe de blessure in elkaar steekt en dat belooft absoluut niets goed.
Donny = einde seizoen, jammer maar helaas.
Rody; twee gebroken vingers; misschien over twee weken weer spelen als hij zijn vingers kan buigen, maar ik denk ook: einde seizoen!
Emile Joosten
28 februari 2008, 17:26
Waar zit dan zijn zwakke plek, misschien kunnen wij dat ook nog wel gebruiken?????
Ik reken er niet meer op.
Komop Jan, positief blijven!
Hoewel.....realistisch ben je wel!
Frank Mares
28 februari 2008, 17:30
Ik heb gehoord hoe de blessure in elkaar steekt en dat belooft absoluut niets goed.
Donny = einde seizoen, jammer maar helaas.
Rody; twee gebroken vingers; misschien over twee weken weer spelen als hij zijn vingers kan buigen, maar ik denk ook: einde seizoen!
Toch jammer dat deze spelers juist het einde van het seizoen niet kunnen mee maken op het ijs. Als Eaters supporter ben ik zeker opgelucht dat ze niet mee kunnen spelen, maar gunnen doe je dit niemand. Beterschap en tot volgend jaar dan maar weer
Mitchell van Amelsfort
28 februari 2008, 17:34
Toch jammer dat deze spelers juist het einde van het seizoen niet kunnen mee maken op het ijs. Als Eaters supporter ben ik zeker opgelucht dat ze niet mee kunnen spelen, maar gunnen doe je dit niemand. Beterschap en tot volgend jaar dan maar weer
dit vind ik nu een eerlijke en sportieve reactie!! :thumsup:
zou het zelf heel erg jamer vinden als don echt niet meer mee zou kunnen spelen maar je weet maar nooit als het even kan zou hij het zeker ( en zeker in het geval van nood) gaan proberen maar we zullen zien
Piet de Kort
28 februari 2008, 17:58
dit vind ik nu een eerlijke en sportieve reactie!! :thumsup:
zou het zelf heel erg jamer vinden als don echt niet meer mee zou kunnen spelen maar je weet maar nooit als het even kan zou hij het zeker ( en zeker in het geval van nood) gaan proberen maar we zullen zien
Frank is eerlijk! Soms wel een beetje te heftig aan het plexiglas/boarding in Glanerbrook maar wel eerlijk! ::happy::
Mitchell van Amelsfort
28 februari 2008, 18:28
haha ik heb jouw anders ook eens aan de boarding zien hangen zegt 16 januari jouw iets pietje ::party::
Mitchell van Amelsfort
28 februari 2008, 18:34
hier een stukje van de voorbeschouwing vaan wwwtrappers.nl:
Vrijdagavond 29 februari (aanvang 20:30 uur) ontmoeten beide teams elkaar in het IJssportcentrum voor hun derde duel in de halve finale serie om het kampioenschap van Nederland. DESTIL Trappers zal het moeten doen zonder Dennis Unk (geschorst) en de geblesseerden Rody Jacobs en Don Nichols. De 29-jarige Canadees verscheen deze week tijdens de training wel op het ijs, maar ondervindt nog te veel last van zijn schouder om zijn rentree te maken. Eaters Geleen is compleet.
geen don nichols dus:(
Piet de Kort
28 februari 2008, 19:03
haha ik heb jouw anders ook eens aan de boarding zien hangen zegt 16 januari jouw iets pietje ::party::
Dat was na de wedstrijd, Mitchell! Ik heb ook nog wel eens in Thialf in een net gehangen! Was ook leuk! Kareltje, Gerrit en Geert uit Friezeveen weten dat waarschijnlijk ook nog wel! ::oops::::happy::::wavetowel::
Frank Mares
28 februari 2008, 19:30
Frank is eerlijk! Soms wel een beetje te heftig aan het plexiglas/boarding in Glanerbrook maar wel eerlijk! ::happy::
Ach ja soms laat je meeslepen in de hitte van het spel he. Hoort erbij:Wave:
Hans Maertzdorff
28 februari 2008, 19:32
Ach ja soms laat je meeslepen in de hitte van het spel he. Hoort erbij:Wave:
En dat zal ik nu nooit doen::devilsmilie::
Frank Mares
28 februari 2008, 19:36
Hans ik ken je niet persoonlijk maar waarom vind ik dat moeilijk te geloven hahahaha:wink:
Zie je vrijdag wel in Tilburg
Marc van de Wall
28 februari 2008, 19:53
Grap van de dag!!!
Mitchell van Amelsfort
28 februari 2008, 21:23
Dat was na de wedstrijd, Mitchell! Ik heb ook nog wel eens in Thialf in een net gehangen! Was ook leuk! Kareltje, Gerrit en Geert uit Friezeveen weten dat waarschijnlijk ook nog wel! ::oops::::happy::::wavetowel::
het leverd wel mooie plaatjes op in ieder geval
http://85.17.151.158/182000001-182050000/182049301-182049400/182049373_5_7FTZ.jpeg
Jan Been
28 februari 2008, 21:40
het leverd wel mooie plaatjes op in ieder geval
http://85.17.151.158/182000001-182050000/182049301-182049400/182049373_5_7FTZ.jpeg
Dat is toch Lalonde na de wedstrijd,maar zekers geen pietje die heeft laveloos over de boarding gehangen.::party::
Piet de Kort
28 februari 2008, 22:19
Dat is toch Lalonde na de wedstrijd,maar zekers geen pietje die heeft laveloos over de boarding gehangen.::party::
Dat weet jij niet, Jan! Toen deze foto gemaakt werd, had jij een vergadering! Ik had toen voor niets 2 1/2 uur VOOR JOU in de rij gestaan! Gelukkig hebben wij er nog 1 Nimwegenaer blij mee kunnen maken! Hij is toen op ons feestje in Eindhovuh geweest! :supz:::wavetowel::::champ::
Jan Schut
29 februari 2008, 00:05
Komop Jan, positief blijven!
Hoewel.....realistisch ben je wel!
Dank je wel Emile, jullie moeten mij eens van de goede kant bekijken.
De dingen die ik schrijf gaan meestal gewoon op een manier van de komische kant.
Ook het geintje van Nichols en Kratky was zo bedoeld, maar veel mensen vatten het gewoon verkeerd op, samen maar eens een potje bier drinken of iets anders?????
Emile Joosten
29 februari 2008, 00:19
Dank je wel Emile, jullie moeten mij eens van de goede kant bekijken.
De dingen die ik schrijf gaan meestal gewoon op een manier van de komische kant.
Ook het geintje van Nichols en Kratky was zo bedoeld, maar veel mensen vatten het gewoon verkeerd op, samen maar eens een potje bier drinken of iets anders?????
Heel goed Jan, daar houd ik van.
Zowel van 'n pot bier als ook om zaken van de komische kant te bekijken.
Helaas is niet iedereen op dit forum daartoe in staat.
We leren ermee leven en kennen onze pappenheimers intussen.
Wie weet tot over twee weken?????????
Roger W. de Groot
29 februari 2008, 00:24
::party:: Bestel er voor mij ook één!
Emile Joosten
29 februari 2008, 00:26
::party:: Bestel er voor mij ook één!
Vanavond om 20.00 uur bij Pietje's bar!!!!
Jan Schut
29 februari 2008, 00:37
Kom je ook kijken bij de Flyers - Geleen, dit wordt ook een spektakel.
Anders zit je over twee weken al thuis achter de geraniums, en dat kan de hele zomer nog.::party::
Eric van der Putten
29 februari 2008, 00:38
Welke bar is dat? Bovenaan het uitvak? Dan wordt het errug druk daar...!
Piet de Kort
29 februari 2008, 08:15
Om 20.00 uur bij Pietjes Bar??? Hallo Ome EMile, vanaf 19.00 uur wordt er al geserveerd en is een gedeelte door mij gereserveerd!:drinkers:::happy::::gowild::!
Piet de Kort
29 februari 2008, 08:16
Kom je ook kijken bij de Flyers - Geleen, dit wordt ook een spektakel.
Anders zit je over twee weken al thuis achter de geraniums, en dat kan de hele zomer nog.::party::
Niet door gaan slaan, Jan! Hou het realistisch!::oops::
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.