PDA

View Full Version : Tilburg viert feest in centrum Geleen

Roger W. de Groot
25 februari 2008, 22:32
We ziiiingen hoempa hoempa hoempa tettere...::party::

met dank aan Jan Been! :)

nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid.
(vlnr: Jan, Roger, Joep)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RS7MSQBN.jpg

Roger W. de Groot
25 februari 2008, 22:34
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8LHRAUPA.jpg

En het Tilburgs kwartet compleet

Joep Versteden
25 februari 2008, 22:40
Zondag gaan we het nog een keertje overdoen. Zal voorlopig de laatste keer zijn dat we naar Geleen gaan (voor het ijshockey althans ;-) )

Marcel Tillmanns
25 februari 2008, 22:42
He roger,
Was idd leuk, hoop dat het vrijdag ook zo gaat, dat wij feest vieren in jullie kantine.
Is joep al bij kennis?

Hans Maertzdorff
25 februari 2008, 22:43
Zondag gaan we het nog een keertje overdoen. Zal voorlopig de laatste keer zijn dat we naar Geleen gaan (voor het ijshockey althans ;-) )

Dream on Joepie, de zakdoekjes zijn alweer onderweg::poke::

Roger W. de Groot
25 februari 2008, 22:44
He roger,
Was idd leuk, hoop dat het vrijdag ook zo gaat, dat wij feest vieren in jullie kantine.
Is joep al bij kennis?

Joep hangt nog boven de wc.... :) Nee, gaat weer prima met hem. Heeft een paar Mentosjes (hint) gegeten en is weer de oude... haha

Hans Maertzdorff
25 februari 2008, 22:44
We ziiiingen hoempa hoempa hoempa tettere...::party::

met dank aan Jan Been! :)

nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid.
(vlnr: Jan, Roger, Joep)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RS7MSQBN.jpg

Stelletje zuiplappen hahaha, maar was wel gezellig

Roger W. de Groot
25 februari 2008, 23:09
Absoluut, nu maar hopen dat dit geen invasie van Tilburgers tweeg brengt volgende week in de cross.... kruikenzuipers ;)

Jan Been
26 februari 2008, 10:55
Absoluut, nu maar hopen dat dit geen invasie van Tilburgers tweeg brengt volgende week in de cross.... kruikenzuipers ;)

Laat ze maar komen,kan alleen al de verbroedering onder elkaar verbeteren op deze manier.::party::::proost:::partyman:

Jan Hofstede
26 februari 2008, 11:17
Laat ze maar komen,kan alleen al de verbroedering onder elkaar verbeteren op deze manier.::party::::proost:::partyman:

Hij Been...ben je het spoor een beetje kwijt..??? Eerst het halve stadion van Geleen voor de kruiken en nu ook nog ons clublokaal ter beschikking stellen..??? Het moet werkelijk niet gekker worden...

Joep Versteden
26 februari 2008, 11:49
Hij Been...ben je het spoor een beetje kwijt..??? Eerst het halve stadion van Geleen voor de kruiken en nu ook nog ons clublokaal ter beschikking stellen..??? Het moet werkelijk niet gekker worden...

Die Kruiken zorgen wel voor extra omzet en sfeer in jullie clublokaal. Indirecte sponsoring heet dat ::party::

Jan Hofstede
26 februari 2008, 12:07
Die Kruiken zorgen wel voor extra omzet en sfeer in jullie clublokaal. Indirecte sponsoring heet dat ::party::

Yepp..vooral als Jan Hoempa-flauwekul gaat draaien...speciaal voor zijn kruikvrienden... Halve tent liep afgelopen zondag leeg..

Jan Been
26 februari 2008, 12:09

Nee moet jij wat zeggen,eerst was je al aan het zeiken over de bekerfinale en nu weer omdat er een paar Tilburgers in het clublokaal aanwezig waren en er van mij rustig een paar meer mogen komen.
kijk eerst eens na je zelf voor dat je over andere begint,wie is er nu al een paar keer in de kantine van Tilburg blijven hangen.

Jan Been
26 februari 2008, 12:10
Yepp..vooral als Jan Hoempa-flauwekul gaat draaien...speciaal voor zijn kruikvrienden... Halve tent liep afgelopen zondag leeg..

Ben je jaloers of zo,of ben je zo`n slechte verliezer dat je het ze niet gunt om eens plezier te hebben.

Jan Hofstede
26 februari 2008, 12:35
Ben je jaloers of zo,of ben je zo`n slechte verliezer dat je het ze niet gunt om eens plezier te hebben.

Denk toch Jan, dat Tilburgers heel goed weten hoe mijn reactie bedoeld is...

Jan Hofstede
26 februari 2008, 12:36
Nee moet jij wat zeggen,eerst was je al aan het zeiken over de bekerfinale en nu weer omdat er een paar Tilburgers in het clublokaal aanwezig waren en er van mij rustig een paar meer mogen komen.
kijk eerst eens na je zelf voor dat je over andere begint,wie is er nu al een paar keer in de kantine van Tilburg blijven hangen.

He Janneman je had het over een invasie...niet over een paar meer...
Slecht geslapen vanacht..???

Karin op de Beke
26 februari 2008, 12:51
tsjonge heren wat vliegen jullie je vandaag in de "haren"::hyper::
Het was gezellig in ons clublokaaltje en dat is toch het belangrijkste.

Jan Hofstede
26 februari 2008, 13:06
1..tsjonge heren wat vliegen jullie je vandaag in de "haren"::hyper::
2..Het was gezellig in ons clublokaaltje en dat is toch het belangrijkste.

1..Wordt moeilijk bij mij...::detective::

2..Tuurlijk is gezelligheid onder supportersgroepen het belangrijkste...::party::

Is wel mijn schuld...ben vergeten smileys te plaatsen.... Mijn welgemeende excuses....:roll:

Roger W. de Groot
26 februari 2008, 13:16
Ik heb zelfs vernomen dat er enkele Tilburgfans zaterdagavond al naar Geleen-city afreizen om zichzelf daar in het nachtleven te dompelen op de vooravond van de kraker op zondag :):)

*bij voldoende animo organiseren we een busreis ;)

Jan Hofstede
26 februari 2008, 13:22
Ik heb zelfs vernomen dat er enkele Tilburgfans zaterdagavond al naar Geleen-city afreizen om zichzelf daar in het nachtleven te dompelen op de vooravond van de kraker op zondag :):)

*bij voldoende animo organiseren we een busreis ;)

Mooi...Hotel Riche op de Rijksweg (200 mtr van de Cross) heeft nog wel wat kamers ter beschikking.... ::yummie::

Roger W. de Groot
26 februari 2008, 13:32
Mooi...Hotel Riche op de Rijksweg (200 mtr van de Cross) heeft nog wel wat kamers ter beschikking.... ::yummie::

nou Jan, het schijnt zelfs zo te zijn dat enkele Geleense schonen deze heren al een slaapplaats hebben aangeboden... :thumsup:

Jan Hofstede
26 februari 2008, 13:47
nou Jan, het schijnt zelfs zo te zijn dat enkele Geleense schonen deze heren al een slaapplaats hebben aangeboden... :thumsup:

Begint langzaamaan op een nachtmerry te lijken... Eerst de ijshal, daarna het clubhuis en de muziekkeuze en vervolgens ons Gelaens schoon...Wat volgt ??
Ben ik nu de enige die dat in de gaten heeft...???::detective::::detective::::detective::

Jan Hofstede
26 februari 2008, 13:51
Begint langzaamaan op een nachtmerry te lijken... Eerst de ijshal, daarna het clubhuis en de muziekkeuze en vervolgens ons Gelaens schoon...Wat volgt ??
Ben ik nu de enige die dat in de gaten heeft...???::detective::::detective::::detective::

Oh sorry...

http://www.kickoff.be/images/smiley.jpg

Joep Versteden
26 februari 2008, 13:52

Hahaha, deze opmerking zagen wij weken geleden al aankomen. Het heeft even geduurd voordat het kwartje is gevallen daar ;-) Ik denk dat het uiteindelijk gaat uitdraaien op een Brabantse annexatie van Limburg Jan ::party::

Ro Herregraven
26 februari 2008, 14:09
Gelukkig zijn we al bijna 3 jaar geleden begonnen met de contra-infiltratie vanuit de Reeshof, dus wie wie nu gaat annexeren is nog niet geheel duidelijk ;-)

Jan Hofstede
26 februari 2008, 14:12
Hahaha, deze opmerking zagen wij weken geleden al aankomen. Het heeft even geduurd voordat het kwartje is gevallen daar ;-) Ik denk dat het uiteindelijk gaat uitdraaien op een Brabantse annexatie van Limburg Jan ::party::

De verzetstrijders beginnen zich te groeperen Joep..... Het Gelaens vaandel wordt kost wat kost verdedigd.... Limburgs trots voorop...

::limburg::::limburg::::limburg::

Servi Bruls
26 februari 2008, 14:33

Denk dat ik vrijdag maar eens een Limburge vlag in stappegoor ga ophangen. Dan vragen we de Janse bagge band om tussen de periodes door op te treden. En als afsluiter laten we rowen heze komen. Dan kan er met bier gegooid worden::party::

Joep Versteden
26 februari 2008, 14:34
De verzetstrijders beginnen zich te groeperen Joep..... Het Gelaens vaandel wordt kost wat kost verdedigd.... Limburgs trots voorop...

::limburg::::limburg::::limburg::

Ga jij maar alvast een kookboek kopen in plaats van de Limburgse Che Guevara uit te hangen (zie algemeen forum) ::party::

Marc van de Wall
26 februari 2008, 14:38

Niet te geloven idd.

Jan Hofstede
26 februari 2008, 15:04
Ga jij maar alvast een kookboek kopen in plaats van de Limburgse Che Guevara uit te hangen (zie algemeen forum) ::party::

Dacht meer aan de heroprichting van de De Bokkerieers....

Wat moet ik met een kookboek... (lees geen algemeen forum)

Roger W. de Groot
26 februari 2008, 15:29
Dacht meer aan de heroprichting van de De Bokkerieers....

Wat moet ik met een kookboek... (lees geen algemeen forum)

Aangezien dat Piet en Emile (onafscheidbaar) zich niet zullen wagen aan een Geleanse schone, en dat wij ze bij jou thuis hebben ingedeeld zal er toch een potje gekookt moeten worden voor deze 2 heren.
Koken met Jan Hofstede!! Succes! ;)

kooktip: http://tw.youtube.com/watch?v=zJhHjnkww38

Joep Versteden
26 februari 2008, 15:36
Aangezien dat Piet en Emile (onafscheidbaar) zich niet zullen wagen aan een Geleanse schone, en dat wij ze bij jou thuis hebben ingedeeld zal er toch een potje gekookt moeten worden voor deze 2 heren.

Hij heeft in ieder geval al ervaring:

http://www.grunnegersproak.nl/foto's/kok.jpg

Jan Hofstede
26 februari 2008, 16:00

Haha.. Jullie hebben Piet en Miel bij mij ingedeeld...??? En daar moet ik een potje voor koken...?? En dan moeten die twee heren daarna nog een wedstrijd volgen...??? Mooie maten zijn jullie.... Je begrijpt toch wel wat dan gaat gebeuren...

http://www.utrecht.nl/images/Gggd/ih/algemeen/infectieziekten_soorten.gif

Piet de Kort
26 februari 2008, 19:32

SJINEES mag ook! :supz::MesVork::drinkers:

Piet de Kort
26 februari 2008, 19:34
Hij heeft in ieder geval al ervaring:

http://www.grunnegersproak.nl/foto's/kok.jpg

Jan Hofstede is van alle markten thuis! ::detective::

Piet de Kort
26 februari 2008, 19:36
Aangezien dat Piet en Emile zich niet zullen wagen aan een Geleanse schone

Hoezo niet? Ons smoeder zei altijd: WIE NIET WAAGT, WIE NIET WINT!!!! :thumsup:::wavetowel:::drinkers:

Jan Hofstede
26 februari 2008, 21:02
Hoezo niet? Ons smoeder zei altijd: WIE NIET WAAGT, WIE NIET WINT!!!! :thumsup:::wavetowel:::drinkers:

En ons moeder: "Bezint eer ge begint" ::wavetowel::

Jan Been
26 februari 2008, 21:28
He Janneman je had het over een invasie...niet over een paar meer...
Slecht geslapen vanacht..???

Nee dat helemaal niet,je moet eerst maar eens voor je eigen deur gaan vegen dan mij telkens overal bij betrekken.:)

Jan Been
26 februari 2008, 21:29

Dat zijn misschien afdankertjes.::hyper::::hyper::

Roger W. de Groot
26 februari 2008, 22:27
Dat zijn misschien afdankertjes.::hyper::::hyper::

Noem jij de leukste vrouw uit Geleen en omstreken een afdankertje??

Herman Herregraven
26 februari 2008, 22:36
Vrijwel alle mooie meiden uit Geleen e.o.,
zijn allemaal eerst bij mij langsgeweest Stijn...

Roger W. de Groot
26 februari 2008, 22:43

Arme man....werken alle mooie vrouwen uit Geleen bij de thuiszorg Herman?

Roger W. de Groot
26 februari 2008, 22:47

Pilletje soms vergeten Maan? Of een natte droom gehad. Gadver, wat een gedachte...:toimonster:

Jan Been
26 februari 2008, 22:49

Als ze Tilburgers al onder dak aanbieden omdat ze niet meer intrek zijn wel.::shiny::

Marcel Tillmanns
26 februari 2008, 22:51

Wat heeft stijn hier nu mee te doen, heb ik al een poos niet meer gezien hier.
Trouwens wat moeten uberhaupt vrouwen bij jou, meiden die alles in het klein willen zien gaan naar Den Haag (madurodam).

Roger W. de Groot
26 februari 2008, 22:52
Als ze Tilburgers al onder dak aanbieden omdat ze niet meer intrek zijn wel.

Ik hoop niet dat we het allebei over dezelfde hebben Jan, of ben je de smiley vergeten?

Jan Been
26 februari 2008, 22:53
Ik hoop niet dat we het allebei over dezelfde hebben Jan, of ben je de smiley vergeten?

De leukste vrouw is nog altijd mijn eigen vrouwtje::party::

Hans Maertzdorff
26 februari 2008, 22:54
Pilletje soms vergeten Maan? Of een natte droom gehad. Gadver, wat een gedachte...:toimonster:

Interessant dat Stijn zich ineens weer meld
:blablabla:

Roger W. de Groot
26 februari 2008, 22:55
Interessant dat Stijn zich ineens weer meld
:blablabla:

Die zit hier naast me Hans :) not kidding. Hij is weer de oude...gaat zondag ook mee....