View Full Version : Visie van Suarez op straf Kratky!
Dick van den Berg
25 februari 2008, 00:16
De scheidsrechter had de straf echter ook op een andere manier kunnen callen. De afwezigheid van Kratky had wel veel invloed op onze defensie en onze powerplay.' Zijn collega Larry Suarez was duidelijker. ?Het is een grote kerel. Wat moet ie doen? In elkaar duiken voor de check? Het zag er erg uit, maar het was volgens mij niet zo'n zware straf waard.'
Bravo Suarez.
Eric van der Putten
25 februari 2008, 00:17
De scheidsrechter had de straf echter ook op een andere manier kunnen callen. De afwezigheid van Kratky had wel veel invloed op onze defensie en onze powerplay.' Zijn collega Larry Suarez was duidelijker. ?Het is een grote kerel. Wat moet ie doen? In elkaar duiken voor de check? Het zag er erg uit, maar het was volgens mij niet zo'n zware straf waard.'
Bravo Suarez.
Ik had het ook gelezen. Herkenbaar probleem van vroeger, ik kreeg ook vaak elbowing als ik een gewone faire check uitdeelde...
Piet de Kort
25 februari 2008, 00:18
Bravo Suarez.
Ie periode was zonder mijn Mike Lalonde #79! Terecht dat #24 werd wegezonden! Tilburg hoeft niet alles te pikken! Enne Roger floot een degelijke partij! Het verlies lag niet aan de ref! ::party::
Jan Hofstede
25 februari 2008, 01:51
Bravo Suarez.
Heb er nog met Petr over gehad.... Ronduit belachelijk... Was het overigens iedereen over eens... Zelfs Joep Versteden....
Jan Hofstede
25 februari 2008, 01:52
Ie periode was zonder mijn Mike Lalonde #79! Terecht dat #24 werd wegezonden! Tilburg hoeft niet alles te pikken! Enne Roger floot een degelijke partij! Het verlies lag niet aan de ref! ::party::
Hechten we toch iets meer waarde aan de visie van Suarez als aan jouw benevelde visie...
Paulie Rousseau
25 februari 2008, 08:05
Hechten we toch iets meer waarde aan de visie van Suarez als aan jouw benevelde visie...
Voor die visie van Suarez koop je niets... Hij kan met goed fatsoen ook moeilijk volhouden dat je voor zoiets een game krijgt....
Eaters spelen inderdaad hard, maar het zijn faire checks doorgaans zonder elbow, let daar maar eens op.
Kratky gaat hard tegen Lalonde aan en misschien geef je daar 2 minuten voor. Hooguit 2+2 (bloed) of als je tegen Geleen bent en een statement wil maken 2+10, maar 5+20 Game is ronduit belachelijk. Daarmee gaat wel onze top-defence naar de kleedkamer...
Van d Waarden callde overigens zowel slashings voor geleen als voor tilburg waar ik om moest lachen.... en dan die minor tegen de eaters toen Cloaca ver uit de crease door z'n eigen speler werd omver gereden, had weer eens een typische VdW dag...
Onprofessioneel vond ik dat geen Geleen-speler naar VdWaardenl gaat terwijl 3 Tilburgers rondom hem voor een match staan te huilen. Dat kunnen we onszelf aanrekenen.
Overigens goede en spannende wedstrijd.
Jan Hofstede
25 februari 2008, 08:28
en dan die minor tegen de eaters toen Cloaca ver uit de crease door z'n eigen speler werd omver gereden, had weer eens een typische VdW dag...
Ja..sterk stuk was dat... Stienstra schaatst Paulo omver en Visser mag gaan zitten....
Diana de Kok
25 februari 2008, 08:55
Klagen, klagen klagen...
Jullie zijn precies hetzelfde.......
Ps. Vinden jullie het nog wel leuk om naar een wedstrijd te kijken?
Roger W. de Groot
25 februari 2008, 10:09
Tja, en vrijdag werd Rody Jacobs "einde seizoen" geslagen door Mcleod. Daar werd maar 2 minuten voor gegeven. Heb ik jullie toen ook horen klagen?
Waar Tilburg zich regelmatig over beklaagde waren waren de geniepige overtredingen na een fluitsignaal. Vrijdag gebeurde dit bijna constant tegen onze 1e lijn. Werd ook niet tegen opgetreden. Dit frustreerde gister Bergin en Colaiacovo (werd op zijn helm geraakt, niet gefloten). En dan zwijg ik nog over de belachelijke straffen die Bjorn werden opgelegd. Leek wel of vdW de pik op hem had.
Kritiek op de ref is prima, maar kijk voor de variatie ook even door een heldere bril.
Dat van Biezen in opstand komt, wanneer Mcleod een feestje gaat vieren bij de Tilburg bank na de 1-0 is ook logisch. Zoals Suarez al zei: een speler van niveau doet zoiets niet.
Als afsluiting moet je eerst eens naar je eigens fans kijken Dick, wanneer je het over jankerds heb. Ik heb tussen de 2 staanvakken gestaan en daar(vooral achter de goal) wordt ook bij elke check als een dolle gereageerd om wat voor onrecht Geleen weer werd aangedaan. En zullen we het ook eens over de fans van Tilburg hebben die met bier werden bekogeld toen ze een pilsje gingen halen in de hoek? Of over die gasten naast de spelersbank. Ik zal maar zwijgen over waar ze Nichols voor uitmaakte. Kortom: de pot verwijt de ketel...
tot zover het gejank uit Tilburg ;)
Voor de rest was het keigezellig (bedankt daarvoor) en tot vrijdag!!!
Frank Mares
25 februari 2008, 10:25
Roger, dat schoot op de helm is exact hetzelfde moment dat novelle gebeurde in halve finale van de beker tegen Amsterdam. Toen werd daar ook niet voor afgefloten omdat er een directe doelkans voor Amsterdam was zelfs een goal. Nu lag de puck ook vrij voor de goal vandaar dat er waarschijnlijk niet afgefloten werd.
Roger W. de Groot
25 februari 2008, 10:45
Roger, dat schoot op de helm is exact hetzelfde moment dat novelle gebeurde in halve finale van de beker tegen Amsterdam. Toen werd daar ook niet voor afgefloten omdat er een directe doelkans voor Amsterdam was zelfs een goal. Nu lag de puck ook vrij voor de goal vandaar dat er waarschijnlijk niet afgefloten werd.
Ik geloof niet dat dat een criterium is om niet te fluiten Frank.
Ferdinand van Berlo
25 februari 2008, 10:46
Frank,
Roger heeft het over het incident waarbij coco op z'n helm 'geslagen' werd door een geleense stick. van der waarden zag het wel of niet gebeuren. hoe dan ook, er werd geen straf voor gegeven.
Annet Boers
25 februari 2008, 10:48
Frank,
Roger heeft het over het incident waarbij coco op z'n helm 'geslagen' werd door een geleense stick. van der waarden zag het wel of niet gebeuren. hoe dan ook, er werd geen straf voor gegeven.
gebeurt dit niet overal..... ik kan ook nog 2 situaties herinneren waarbij dit bij moor gebeurde.
Ieder team heeft wel wat.. en ach... het staat in beide playoff halve finales 1-1. dus laten we verder genieten van wat er komen gaat....
Frank Mares
25 februari 2008, 10:48
Ik geloof niet dat dat een criterium is om niet te fluiten Frank.
Dat vind ik persoonlijk ook maar dat was toen de uitleg van de desbetreffende scheids en als ik me niet vergis was dat dezelfde scheids als gisterenavond.
Roger W. de Groot
25 februari 2008, 10:49
Frank,
Dat was weer een ander moment Ferdinand, maar idd daar werd ook niet voor gefloten. Ik heb het over halverweg 3e periode.
Ferdinand van Berlo
25 februari 2008, 10:51
Dat was weer een ander moment Ferdinand, maar idd daar werd ook niet voor gefloten. Ik heb het over halverweg 3e periode.
ow oke. die discussie is hier al vaker gevoerd. regels daarover zijn duidelijk. schot op de helm is affluiten, tenzij er een directe kans onstaat voor de aanvallers. dan wordt er doorgespeeld. ik vind het een vreemde regel, maar dat is weer een andere discussie.
Roger W. de Groot
25 februari 2008, 10:57
Ik kan me herinneren dat zoiets ook een keer in een bekerfinale gebeurde. Als dat de regel is, heb ik het fout. Maar inderdaad vreemd te noemen. Was m.i. niet een directe doelkans, dus had er gefloten moeten worden. Enfin, het ging er mij om dat er van de andere kant ook dingen gebeurden. Het lijkt er hier op alsof wij bevoordeeld werden en dat was absoluut niet het geval.
Jan Hofstede
25 februari 2008, 13:11
Tja, en vrijdag werd Rody Jacobs "einde seizoen" geslagen door Mcleod. Daar werd maar 2 minuten voor gegeven. Heb ik jullie toen ook horen klagen?
Waar Tilburg zich regelmatig over beklaagde waren waren de geniepige overtredingen na een fluitsignaal. Vrijdag gebeurde dit bijna constant tegen onze 1e lijn. Werd ook niet tegen opgetreden. Dit frustreerde gister Bergin en Colaiacovo (werd op zijn helm geraakt, niet gefloten). En dan zwijg ik nog over de belachelijke straffen die Bjorn werden opgelegd. Leek wel of vdW de pik op hem had.
Kritiek op de ref is prima, maar kijk voor de variatie ook even door een heldere bril.
Dat van Biezen in opstand komt, wanneer Mcleod een feestje gaat vieren bij de Tilburg bank na de 1-0 is ook logisch. Zoals Suarez al zei: een speler van niveau doet zoiets niet.
Als afsluiting moet je eerst eens naar je eigens fans kijken Dick, wanneer je het over jankerds heb. Ik heb tussen de 2 staanvakken gestaan en daar(vooral achter de goal) wordt ook bij elke check als een dolle gereageerd om wat voor onrecht Geleen weer werd aangedaan. En zullen we het ook eens over de fans van Tilburg hebben die met bier werden bekogeld toen ze een pilsje gingen halen in de hoek? Of over die gasten naast de spelersbank. Ik zal maar zwijgen over waar ze Nichols voor uitmaakte. Kortom: de pot verwijt de ketel...
Paulo werd beslist niet tegen zijn helm geraakt... Puck kwam tegen zijn linkerschouder... Aanstellerige reactie van Paulo...
Conflict tussen McLeod en Van Biezen had niets te maken met een feestje bouwen voor de spelersbank van Tilburg maar met een stick die het gezicht van Van Biezen toucheerde...
Tom Roest
25 februari 2008, 13:25
wat maken jullei je toch allemaal druk,het is toch zo dat de scheids deed wat TT wilde ,
en de starf BELACHELIJK,ik heb nog nooit zo n wan vertoning gezien van een team
Als je kampioen wilt worden doe het dan fair ,en wat de supporters betreft
roepen en schelden mag toch ,
laat het toch zijn het staat gewoon weer 0-0
Roger W. de Groot
25 februari 2008, 13:27
Paulo werd beslist niet tegen zijn helm geraakt... Puck kwam tegen zijn linkerschouder... Aanstellerige reactie van Paulo...
Conflict tussen McLeod en Van Biezen had niets te maken met een feestje bouwen voor de spelersbank van Tilburg maar met een stick die het gezicht van Van Biezen toucheerde...
Oh, de versie van Suarez was duidelijk anders....
linkerschouder en masker liggen dicht bij elkaar. Knap dat je dat hebt kunnen zien. Had Joep je toch geen schrobbeler gegeven heh? ;)
Colaiacovo is tevens niet het type speler die zich aanstelt.
Jacco van der Stelt
25 februari 2008, 14:00
Wat een gezeik allemaal hier....
Is gvd ijshockey wat gespeeld wordt !!!!!
En persoonlijk hou ik wel van het ruigere werk en vind ik dat de scheidsrechters ook meer moeten laten doorspelen, en ik vind het zeker leuk als geleen TILBURG een pak slaag geeft.... Maar ja dat vind iedereen wel behalve de Tilburgers :)
Jan Hofstede
25 februari 2008, 14:17
Oh, de versie van Suarez was duidelijk anders....
linkerschouder en masker liggen dicht bij elkaar. Knap dat je dat hebt kunnen zien. Had Joep je toch geen schrobbeler gegeven heh? ;)
Colaiacovo is tevens niet het type speler die zich aanstelt.
Niet alleen knap dat ik dat gezien heb... Van de Waarden heeft dat ook gezien...;)
Dick van den Berg
25 februari 2008, 14:51
Klagen, klagen klagen...
Jullie zijn precies hetzelfde.......
Ps. Vinden jullie het nog wel leuk om naar een wedstrijd te kijken?
Reden genoeg om te klagen Diaantje.
Heb trouwens nog met een aardige tropische verrassing staan praten.....:lol:
Dick van den Berg
25 februari 2008, 14:55
Hoor je me ergens zeggen dat wij perfekt zijn??
Desalniettemin komen wij qua janken nog nieteens in de buurt van de gemiddelde Tilburg supporter Roger!!!
Laurens de Jager
25 februari 2008, 15:01
Wat een gezeik allemaal hier....
Is gvd ijshockey wat gespeeld wordt !!!!!
En persoonlijk hou ik wel van het ruigere werk en vind ik dat de scheidsrechters ook meer moeten laten doorspelen, en ik vind het zeker leuk als geleen TILBURG een pak slaag geeft.... Maar ja dat vind iedereen wel behalve de Tilburgers :)
Er moet wel een bepaalde grens worden getrokken vind je zelf ook niet? Anders loopt iedere wedstrijd uit de hand en meppen op helmen is niet cool iemand checken van achter is helemaal van de zotte
Roger W. de Groot
25 februari 2008, 15:14
Hoor je me ergens zeggen dat wij perfekt zijn??
Desalniettemin komen wij qua janken nog nieteens in de buurt van de gemiddelde Tilburg supporter Roger!!!
Dat komt omdat je selectief kijkt Dick. Nogmaals, ik stond aan de andere kant in de hoek. Daar achter de goal deden ze zeker niet onder voor Tilburg. Hetzelfde gepiep wanneer een speler van de eaters een faire check kreeg. Ik wil het geen janken noemen, ik noem het "wedstrijd beleven met een enorme clubgekleurde bril op".
Ik begrijp je kritiek op de arbitrage, maar ik mis je relativering in je verhaal. Want wij hadden ook op genoeg momenten reden tot klagen.
Jacco van der Stelt
25 februari 2008, 15:23
ja heb je gelijk in, maar nu fluit de scheids wel erg snel..... dat is ook niks
Dick van den Berg
25 februari 2008, 15:28
Dat komt omdat je selectief kijkt Dick. Nogmaals, ik stond aan de andere kant in de hoek. Daar achter de goal deden ze zeker niet onder voor Tilburg. Hetzelfde gepiep wanneer een speler van de eaters een faire check kreeg. Ik wil het geen janken noemen, ik noem het "wedstrijd beleven met een enorme clubgekleurde bril op".
Ik begrijp je kritiek op de arbitrage, maar ik mis je relativering in je verhaal. Want wij hadden ook op genoeg momenten reden tot klagen.
Selectief kijken, zoals jij het noemt, is een mens eigen Roger.
Je blijft echter de fout maken het gemiddelde Geleense publiek met het gemiddelde Tilburgse publiek te vergelijken.
Die vergelijking gaat gewoon niet op.
Tja en die kritiek over Waardenloos...wat moet ik daar nog op zeggen???
Het lijkt wel of de man voorgeprogrammeerd is, een of ander zendertje in zijn hoofd heeft zitten.
Een zendertje dat acuut reageert wanneer er van Tilburgse kant "gejankt" wordt.
Heb jij een verklaring voor het feit dat hij na de "overtreding" van Kratky eerst een bedenktijd van zo'n 10 tot 15 seconden nam voordat hij besloot z'n poot omhoog te doen?
De enige verklaring die ik heb is dat het zendertje mischien aan nieuwe batterijen toe is...wat later reageerde op het ge....... vanaf de Tilburgtribune!!
Meer kan ik er niet van maken.
Dick van den Berg
25 februari 2008, 15:29
ja heb je gelijk in, maar nu fluit de scheids wel erg snel..... dat is ook niks
Jacco probeer ff te quoten, weten we meteen waarop je reageert.
Marc van de Wall
25 februari 2008, 17:02
Er moet wel een bepaalde grens worden getrokken vind je zelf ook niet? Anders loopt iedere wedstrijd uit de hand en meppen op helmen is niet cool iemand checken van achter is helemaal van de zotte
Was geen check van achteren.
Jan Hofstede
25 februari 2008, 17:22
Was geen check van achteren.
Wat je Petr kan verwijten is dat hij een aantal meters schaatste voor dat de check plaats vond..
In dat geval zou je kunnen spreken van charging...
Klopt dan ook met de strafmaat bij een verwonding... Game of Match... In dit geval een game...
Mag mij alleen nog iemand uitleggen wat het verschil is ten opzichte van de check welke Nichols uitdeelde naar Walling bij de 1e play-off wedstrijd voor de beker...
Daar riep iedereen uit Tilburg dat het een faire check is....
Maar ook daar maakte Nichols snelheid voordat hij de check uitdeelde..
Diana de Kok
25 februari 2008, 17:55
Reden genoeg om te klagen Diaantje.
Heb trouwens nog met een aardige tropische verrassing staan praten.....:lol:
Hoi Dick
Wat is ze leuk, hé? Net zo lief als haar moeder....::party::
Klagen mag Dick. Maar wat ik niet begrijp is het volgende:
Rody is van de week bewust op zijn hand geslagen, einde play-offs! Daar hoor ik bijna niets over.
Nu moet 1 van jullie spelers van het ijs. Of het nou check from behind is of on the head of het was niet zo bedoeld. Er is bloed bij dus gewoon vertrekken.
En dat Roger daar
even over moet nadenken jeminee Dick, jij denkt toch ook weleens na?
Ik geloof absoluut niet, dat Roger zich laat beinvloeden door wie dan ook.
En ga nou niet zeggen Diaan jij kijkt ook met een Trappers bril, want dat is niet waar.
Rene Kropholler
25 februari 2008, 18:02
Hoi Dick
Rody is van de week bewust op zijn hand geslagen, einde play-offs! Daar hoor ik bijna niets over.
Nu moet 1 van jullie spelers van het ijs. Of het nou check from behind is of on the head of het was niet zo bedoeld. Er is bloed bij dus gewoon vertrekken.
En dat Roger daar
En ga nou niet zeggen Diaan jij kijkt ook met een Trappers bril, want dat is niet waar.
klein brilletje dan ::party::
Diana de Kok
25 februari 2008, 18:09
klein brilletje dan ::party::
Grapjasje.......
Levi de Beer
25 februari 2008, 18:19
Voor die visie van Suarez koop je niets... Hij kan met goed fatsoen ook moeilijk volhouden dat je voor zoiets een game krijgt....
Eaters spelen inderdaad hard, maar het zijn faire checks doorgaans zonder elbow, let daar maar eens op.
Kratky gaat hard tegen Lalonde aan en misschien geef je daar 2 minuten voor. Hooguit 2+2 (bloed) of als je tegen Geleen bent en een statement wil maken 2+10, maar 5+20 Game is ronduit belachelijk. Daarmee gaat wel onze top-defence naar de kleedkamer...
Van d Waarden callde overigens zowel slashings voor geleen als voor tilburg waar ik om moest lachen.... en dan die minor tegen de eaters toen Cloaca ver uit de crease door z'n eigen speler werd omver gereden, had weer eens een typische VdW dag...
Onprofessioneel vond ik dat geen Geleen-speler naar VdWaardenl gaat terwijl 3 Tilburgers rondom hem voor een match staan te huilen. Dat kunnen we onszelf aanrekenen.
Overigens goede en spannende wedstrijd.
Over huilen gesproken... ben jij de eerste wedstrijd in Tilburg geweest?
Ik meen mij te herinneren dat Michael Walli(n)g constant aan het zeuren was bij de dienstdoende scheidsrechter.
Britt mogen ze overigens een rulebook geven! Wat fluit die slecht.
Joep Versteden
25 februari 2008, 18:28
Ik meen mij te herinneren dat Michael Walli(n)g constant aan het zeuren was bij de dienstdoende scheidsrechter.
Hey Levi, geen slecht woord over mijn maat Walling hoor :drinkers: :wink:
Dick van den Berg
25 februari 2008, 19:17
Is dat die Noord Amerikaanse neef van Waardenloos??
Dick van den Berg
25 februari 2008, 19:19
Hoi Dick
En dat Roger daar
Diaan ik weet zeker dat dat niet zo is........pffffff ::whistle::
Ennuh ja dat grietje van jou is inderdaad niet zo lief als der moeder.
Dick van den Berg
25 februari 2008, 19:23
klein brilletje dan
Zag haar laatst nog lopen met deze bril Rene
http://www.marcellucht.nl/files/mirror_1956_bril.jpg
Stond haar behoorlijk trouwens!!!
::wavetowel::::oops:: :twisted:
Diana de Kok
25 februari 2008, 19:26
Diaan ik weet zeker dat dat niet zo is........pffffff ::whistle::
Ennuh ja dat grietje van jou is inderdaad niet zo lief als der moeder.
:wink::wink::wink:
Diana de Kok
25 februari 2008, 19:29
Zag haar laatst nog lopen met deze bril Rene
http://www.marcellucht.nl/files/mirror_1956_bril.jpg
Stond haar behoorlijk trouwens!!!
::wavetowel::::oops:: :twisted:
Wat een schatje!!!
Michael van Opstal
25 februari 2008, 19:57
Selectief kijken, zoals jij het noemt, is een mens eigen Roger.
Je blijft echter de fout maken het gemiddelde Geleense publiek met het gemiddelde Tilburgse publiek te vergelijken.
Die vergelijking gaat gewoon niet op.
Tja en die kritiek over Waardenloos...wat moet ik daar nog op zeggen???
Het lijkt wel of de man voorgeprogrammeerd is, een of ander zendertje in zijn hoofd heeft zitten.
Een zendertje dat acuut reageert wanneer er van Tilburgse kant "gejankt" wordt.
Heb jij een verklaring voor het feit dat hij na de "overtreding" van Kratky eerst een bedenktijd van zo'n 10 tot 15 seconden nam voordat hij besloot z'n poot omhoog te doen?
De enige verklaring die ik heb is dat het zendertje mischien aan nieuwe batterijen toe is...wat later reageerde op het ge....... vanaf de Tilburgtribune!!
Meer kan ik er niet van maken.
Klasse Dik, het is nu al je 75ste gefrustreerde posting over het verlies van gisteren.
Gooi alles maar eruit,dat zal je vast opluchten!
Dick van den Berg
25 februari 2008, 20:44
Klasse Dik, het is nu al je 75ste gefrustreerde posting over het verlies van gisteren.
Gooi alles maar eruit,dat zal je vast opluchten!
Fijn dat je de moeite genomen hebt ze ff te tellen....
Jan Been
25 februari 2008, 21:09
Hey Levi, geen slecht woord over mijn maat Walling hoor :drinkers: :wink:
Ben je eindelijk boven water Joep,het was wel gezellig gisteravond h?.::party::
Joep Versteden
25 februari 2008, 21:19
Ben je eindelijk boven water Joep,het was wel gezellig gisteravond h?.::party::
Ik ben er volgende week weer hoor!!! Zo hoort het toch h? Jan, tijdens de wedstrijd de tegenstander helemaal verrot schelden en erna met zijn allen een feestje bouwen, incl. de spelers. Zo hoort het!
PS: Is Jan Kentos nog boos op me?? :wink:
Jan Been
25 februari 2008, 21:48
Ik ben er volgende week weer hoor!!! Zo hoort het toch h? Jan, tijdens de wedstrijd de tegenstander helemaal verrot schelden en erna met zijn allen een feestje bouwen, incl. de spelers. Zo hoort het!
PS: Is Jan Kentos nog boos op me?? :wink:
Leuke foto Joep,kun je hem mij eens door sturen.::kewlpics::
Joep Versteden
25 februari 2008, 22:00
Leuke foto Joep,kun je hem mij eens door sturen.::kewlpics::
In je hete meel
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.