PDA

View Full Version : Geachte "heer" Waardenloos,

Dick van den Berg
24 februari 2008, 22:01
Geachte "heer" Waardenloos,

Zou je misschien zo vriendelijk willen zijn mij uitleg te geven over de volgende vraag:

"hoe of waarom krijg je het weer voor mekaar om een wedstrijd tussen 2 aan elkaar gewaagde teams te moeten beslissen?"

Kratky rijdt op een harde maar faire manier Lalonde in de vernieling, je wacht 15 tot 20 seconden en besluit dan alsnog je poot omhoog te doen!!

Vreemde zaak...lag dat misschien aan de jankers op de tribune?

Op een bepaald moment begint een of andere dwaas, ik geloof dat hij van Biezen heet, als een wilde rond te schaatsen, daagt ongeveer alle spelers van Geleen uit en je doet helemaal niets.

Vreemde zaak....lag dat misschoen ook aan die jankers op de tribune?

Goed laten we dhr. Waardeloos even vergeten en naar de teams kijken.

2 teams die er vanaf het begin voor 115% in gaan waardoor het alle kanten op kan.

2 goalies die de sterren van de hemel aan het keepen zijn.

Een geweldige wedstrijd met alle ingredienten die men zich wensen kan.

Volop kansen aan beide kanten, kansen die wel en niet benut werden, vooral dankzij de 2 mannen in het net.

Een proficiat voor een aantal faire/aardige Tilburgsupporters.

Jammer dat jullie altijd zo'n groot aantal jankers meenemen!!

Jurgen van der Laak
24 februari 2008, 22:06

Zou je misschien zo vriendelijk willen zijn mij uitleg te geven over de volgende vraag:

"hoe of waarom krijg je het weer voor mekaar om een wedstrijd tussen 2 aan elkaar gewaagde teams te moeten beslissen?"

Kratky rijdt op een harde maar faire manier Lalonde in de vernieling, je wacht 15 tot 20 seconden en besluit dan alsnog je poot omhoog te doen!!

Op een bepaald moment begint een of andere dwaas, ik geloof dat hij van Iersel heet, als een wilde rond te schaatsen, daagt ongeveer alle spelers van Geleen uit en je doet helemaal niets.

2 teams die er vanaf het begin voor 115% in gaan waardoor het alle kanten op kan.

Volop kansen aan beide kanten, kansen die wel en niet benut werden, vooral dankzij de 2 mannen in het net.

Ik ben er niet geweest Dick,geloof alles wat je zegt,maar dat Van Iersel alles en iedereen uitdaagt,dat geloof ik nou weer niet.Heb al lang een seizoenkaart in Tilburg maar dit kan ik niet geloven.
Bedankt voor je felicitatie trouwens,maar niet de schuld aan de scheids geven,die hebben immers altijd gelijk:wink:

Jo Schepers
24 februari 2008, 22:08
het was touwens weer die malloot van biezen die dat deed stond bijna in de spelersbank van geleen.

Roy Tummers
24 februari 2008, 22:12

Op een bepaald moment begint een of andere dwaas, ik geloof dat hij van Iersel heet, als een wilde rond te schaatsen, daagt ongeveer alle spelers van Geleen uit en je doet helemaal niets.

Helemaal met je eens Dick.

Helemaal met je eens!

Dick van den Berg
24 februari 2008, 22:18
Ik ben er niet geweest Dick,geloof alles wat je zegt,maar dat Van Iersel alles en iedereen uitdaagt,dat geloof ik nou weer niet.Heb al lang een seizoenkaart in Tilburg maar dit kan ik niet geloven.
Bedankt voor je felicitatie trouwens,maar niet de schuld aan de scheids geven,die hebben immers altijd gelijk:wink:

Sorry, het was van Biezen en niet van Iersel!!

Helaas denken de zebra's altijd gelijk te hebben.

Niveau van deze gasten is echter gruwelijk....

Martijn Snoeren
24 februari 2008, 22:35
Sorry, het was van Biezen en niet van Iersel!!

Helaas denken de zebra's altijd gelijk te hebben.

Niveau van deze gasten is echter gruwelijk....
Met zo'n hoofd en zo dicht op het glas,en dan nog niet zien dat Kratky een checking to the head uitdeeld... ?::loony:: En wat betreft die grote mond van je die had je open moeten trekken toen 1 van ons verhaal kwam halen maar dan mogen je vriendjes het voor je opknappen.Als laatste even over "de beruchte viskom"daar heeft tenminste iedereen een eigen stoeltje en zit men niet hutje mutje op elkaar gestapeld

Dick van den Berg
24 februari 2008, 22:40
Met zo'n hoofd en zo dicht op het glas,en dan nog niet zien dat Kratky een checking to the head uitdeeld... ?::loony:: En wat betreft die grote mond van je die had je open moeten trekken toen 1 van ons verhaal kwam halen maar dan mogen je vriendjes het voor je opknappen.Als laatste even over "de beruchte viskom"daar heeft tenminste iedereen een eigen stoeltje en zit men niet hutje mutje op elkaar gestapeld

Bij mij is niemand verhaal komen halen..ook jij niet flinke jongen.

Misschien de volgende keer misschien ff doen??

Martijn Snoeren
24 februari 2008, 22:45
Bij mij is niemand verhaal komen halen..ook jij niet flinke jongen.

Misschien de volgende keer misschien ff doen??
Ik kom om ijshockey te kijken en niet naar dat geprovoceer van jullie;)

Patrick Geerts
24 februari 2008, 22:46

Op een bepaald moment begint een of andere dwaas, ik geloof dat hij van Biezen heet, als een wilde rond te schaatsen, daagt ongeveer alle spelers van Geleen uit en je doet helemaal niets.

Pfffffffff.Kijk nou eerst eens naar die houthakkers bij jullie en dan verder praten.

Dick van den Berg
24 februari 2008, 22:50
Ik kom om ijshockey te kijken en niet naar dat geprovoceer van jullie;)

Nogmaals mijn vraag....kom jij dat de volgende keer ff doen?

Ik begrijp het..jij bent natuurlijk een van de jankers.

Dick van den Berg
24 februari 2008, 22:51
Pfffffffff.Kijk nou eerst eens naar die houthakkers bij jullie en dan verder praten.

Mijn posting gaat hoofdzakelijk over dhr. Waardenloos en jankers.

Nu begin jij over houthakkers...blijkbaar begrijp je het niet helemaal.

Te druk gehad met janken misschien?

Dave van der Veen
24 februari 2008, 22:54
schrijf het van je af dick, maar pas op dat je niet gaat janken......

Dick van den Berg
24 februari 2008, 22:55
schrijf het van je af dick, maar pas op dat je niet gaat janken......

Geen kans Dave..zit niet in mijn genen...

Piet de Kort
24 februari 2008, 23:56

Dick, ik was er wel! Helaas mocht ik heel ver van jullie afstaan! Waarom gooien jullie bier! Geef het de volgende keer aan mij!!!!! Na de wedstrijd werd ik vriendelijk verzocht om de korste route te nemen naar het parkeerterein, via een omweg heb ik alsnog de kantine kunnen bereiken! Het was heel gezellig! Helaaas waren jullie al weg! Tot een volgend treffen! :drinkers:

Dick van den Berg
25 februari 2008, 00:07
Dick, ik was er wel! Helaas mocht ik heel ver van jullie afstaan! Waarom gooien jullie bier! Geef het de volgende keer aan mij!!!!! Na de wedstrijd werd ik vriendelijk verzocht om de korste route te nemen naar het parkeerterein, via een omweg heb ik alsnog de kantine kunnen bereiken! Het was heel gezellig! Helaaas waren jullie al weg! Tot een volgend treffen! :drinkers:

Weet dat jij er was Piet, heb het met Barry nog over je gehad.

Niet veel goeds natuurlijk!!!

Piet de Kort
25 februari 2008, 00:11
Weet dat jij er was Piet, heb het met Barry nog over je gehad.

Niet veel goeds natuurlijk!!!

Ik werd weggestopt achter in de hoekop de staan tribune! Door jullie leuke indeling van de baan! Slechte zaak om 2 Tilburgse groepen gescheiden te houden, wel slim! Ik heb Cees al geinformeerd om dat a.s vrijdag ook te doen! 2 gescheiden vakken voor Ieturs! Kijken of zij dat leuk vinden!!!!! ::detective::

Mike van Megen
25 februari 2008, 08:20
Piet ,ik vond het ook schandalig!dat ze jullie uberhaupt dat vak gemaakt hebben!!!
het uitvak is helaas niet groter dan dat het is, jammer dan vol is vol!
en dan krijgen jullie ook nog een kwart staan tribune....?!als wij vrijdag met 600 man naar tilburg komen , dan ben ik eens benieuwd of wij een tweede vak krijgen!
btw het uitvak gister was al dubbel zo groot als normaal!

Roger W. de Groot
25 februari 2008, 09:48
Mike dat is niet waar, dat vak ernaast was enkel eerste 2 rijen Tilburg. Er waren er wel veel die nog voor en achter het vak stonden.
Jullie krijgen in Tilburg 250 kaarten Mike, dat uitvak in Geleen kunnen er officieel maar 95 op. Zullen we de vissenkom ook maar verkleinen tot 95 dan? Geleen had gewoon geen zitplaatsen moeten verkopen, heel Tilburg in het staanvak. Dan hadden jullie die zitplaatsen voor eigen publiek kunnen verkopen...

Martijn Snoeren
25 februari 2008, 10:15

Ook al zou ik dit willen,eerlijkerwijs zou ik hiertoe niet in staat zijn zowel fysiek als ....ach laat ook maar! Zoals ik al eerder aangaf kom ik om naar het speletje te kijken en als het publiek dingen onderling uit willen gaan vechten moeten ze dit maar lekker doen. Dus om antwoord te geven op jouw vraagNee.Wat betreft een van de jankers,Kom al lang genoeg kijken en weet onderhand toch wel hoe het spelletje werkt

Jan Been
25 februari 2008, 10:31
Ik heb Cees al geinformeerd om dat a.s vrijdag ook te doen! 2 gescheiden vakken voor Ieturs! Kijken of zij dat leuk vinden!!!!! ::detective::

Ik zou het wel leuk vinden en mag ik dan in vak F plaats nemen,onderaan 7e rij tegen de vissekom aan.Heb je vrijdag al meteen sensatie in Stappengoor.
Tot vrijdag Pietje en het was nog gezellig in de Cross ook zonder jou.::party::

Mike van Megen
25 februari 2008, 11:01
Mike dat is niet waar, dat vak ernaast was enkel eerste 2 rijen Tilburg. Er waren er wel veel die nog voor en achter het vak stonden.
Jullie krijgen in Tilburg 250 kaarten Mike, dat uitvak in Geleen kunnen er officieel maar 95 op. Zullen we de vissenkom ook maar verkleinen tot 95 dan? Geleen had gewoon geen zitplaatsen moeten verkopen, heel Tilburg in het staanvak. Dan hadden jullie die zitplaatsen voor eigen publiek kunnen verkopen...

het is nu eenmaal een k*t oud stadion, waar niet is nagedacht over veel uit publiek.
ik ben het helemaal met je eens, maar dan moeten ze niet eigen mensen gaan laten barsten omdat er zo nodig tilburgers binnen gelaten moeten worden.helaas.

Roger W. de Groot
25 februari 2008, 11:11
zo nodig Tilburgers binnen gelaten moeten worden? De uitspelende ploeg heeft toch gewoon recht op kaarten, of zie ik dat nou verkeerd? Stel gewoon een max aantal kaarten in voor de uitploeg (200 ik noem maar iets). Je kunt niet tegenhouden dat er (onherkenbare) Tilburgers gewoon een kaartje kopen aan de kassa. Net zo min als dat ze dat van Geleen in Tilburg doen.
Of moeten we bij het ijshockey ook een clubcard in gaan voeren?

Jan Been
25 februari 2008, 11:34
het is nu eenmaal een k*t oud stadion, waar niet is nagedacht over veel uit publiek.
ik ben het helemaal met je eens, maar dan moeten ze niet eigen mensen gaan laten barsten omdat er zo nodig tilburgers binnen gelaten moeten worden.helaas.

Mike ik geef je volkomen gelijk,heb in de wandelgangen ook al van die rare geruchten gehoord over het bestuur.:Frown:Maar of wij die kunnen geloven is afwachten eens kijken of ze hier op gaan reageren.

Ro Herregraven
25 februari 2008, 11:35
Wat is nou het probleem? Het was toch prima opgelost zo?

Jan Been
25 februari 2008, 11:45
Wat is nou het probleem? Het was toch prima opgelost zo?

Ro ik moet zeggen ze hebben het tot nu toe goed opgelost,

Ro Herregraven
25 februari 2008, 11:46
OK, nou wil ik dat zogenaamde gerucht ook wel eens horen, dan.

(bedenk wel dat de meeste geruchten precies dat zijn: geruchten. Meer niet)

Jan Been
25 februari 2008, 11:56
OK, nou wil ik dat zogenaamde gerucht ook wel eens horen, dan.

(bedenk wel dat de meeste geruchten precies dat zijn: geruchten. Meer niet)

Zie PB.:Frown:

Mike van Megen
25 februari 2008, 12:00
zo nodig Tilburgers binnen gelaten moeten worden? De uitspelende ploeg heeft toch gewoon recht op kaarten, of zie ik dat nou verkeerd? Stel gewoon een max aantal kaarten in voor de uitploeg (200 ik noem maar iets). Je kunt niet tegenhouden dat er (onherkenbare) Tilburgers gewoon een kaartje kopen aan de kassa. Net zo min als dat ze dat van Geleen in Tilburg doen.

Roger je mist mijn punt, je hebt gelijk met die max aantal kaarten, dat zijn er bij ons volgens jou 95.
dan moeten ze niet nog eens een halve staan tribune afzetten, voor tilburg, nu maakt het opzich niks uit, want het zat niet vol, maar zondag zal het m.i nog drukker worden en dan, geleen supporters nee verkopen omdat de kaarten voor tilburg zijn?!

dat wij in geleen zo'n belachelijk k*t klein uitvak hebben, slaat natuurlijk nergens op, maar ja het is niet anders.

Raymond Demas
25 februari 2008, 12:11
he martijn

sorry dat ik het zeg maar in tilburg is het niet anders daar moet je onder ME begleiding naar buiten

Jan Been
25 februari 2008, 12:12

Roger even een ander punt,nou stel voor wij zouden met 400 mensen komen naar Tilburg,wat ik helemaal niet verwacht.
Zou Tilburg dan ook een deel van een Tribune afstaan aan de Geleen supporters???????
Denk het niet,maar de oplossing voor deze wedstrijd was goed,ben alleen benieuwd hoe het verder gaat in de serie en of er nog meer van jullie zouden komen zondag,maar dat ligt aan de uitslag van vrijdag.

Raymond Demas
25 februari 2008, 12:14
Nee Jan heb begrepen dat piet alias bonkey buiten nog met andere mensen heeft staan praten.??????

Jan Been
25 februari 2008, 12:14
he martijn

sorry dat ik het zeg maar in tilburg is het niet anders daar moet je onder ME begleiding naar buiten

Raymond,hier moet ik je even corrigeren.
ik ben nog nooit in Tilburg onder ME begeleiding naar buiten gegaan,en ik ben toch meestal alle wedstrijden in Tilburg aanwezig geweest.

Roger W. de Groot
25 februari 2008, 12:17
Mijn punt is, 95 is gewoon weinig, 2 vakken is weer teveel. Dus gewoon alleen dat staanvak en zittribune naar geleen

Jan Been
25 februari 2008, 12:20
Mijn punt is, 95 is gewoon weinig, 2 vakken is weer teveel. Dus gewoon alleen dat staanvak en zittribune naar geleen

Als je bekijkt Roger is het aantal nogal redelijk voor dat verouderd stadion van ons,en zolang er nog plaats is mogen ze een gedeelte van de staan tribune gebruiken.
Geen probleem mee.

Martijn Snoeren
25 februari 2008, 12:49
he martijn

Weet ik niets van,maar eerlijk gezegd interesseerd me dat geen une f*ck!
Nogmaals:ik kom naar een ijsbaan omdat ik zo gek ben van het spelletje!!!!!::luisterjongen::

Jan Hofstede
25 februari 2008, 13:04

95 is binnen de normale competitie meer als voldoende... Vak is zelden uitverkocht...
Playoffs tegen teams die relatief dicht bij elkaar huizen is een ander verhaal..
Zo wie zo ben ik geen voorstander van 2 groepen bezoekende supporters in een stadion... Of gewoon mengen, of in 1 vak...
Je kan er donder op zeggen dat de komende wedstrijden behoorlijk beladen zullen zijn.. Zowel op het ijs als op de tribune... Zie dan toch liever geen 2 vakken...
Daarom ben ik ook voorstander voor een voorverkoop.. Je krijgt dan een prima indicatie over het aantal gasten die te verwachten zijn...

Wat betreft het stadion van Tilburg verlaten onder begeleiding van ME, zoals iemand hier in deze thread beweert, is natuurlijk larie... Ik heb me altijd welkom gevoeld in Tilburg en beslist nooit bedreigd... Dat er een paar ettertjes in vak F zitten..ach..die heb je overal..

Tom Roest
25 februari 2008, 13:34
WAT IS NU HET PROBLEEM

zet ze in het vervolg in het hondehok ,staan ze goed ,hebben een goed uitzicht op de spelersbank ,en kunnen de wedstrijd zien ,
opgelost denk ik ,kunnen ze met 200 mensen komen en word het alleen maar gezelliger
de sfeer kan er alleen maar beter op worden

Roger W. de Groot
25 februari 2008, 13:37
Helemaal mee eens Jan. Kan me niet herinneren dat jullie onder ME-begeleiding stappegoor moesten verlaten. Dan moeten we terug naar de tijd van de Pelikaanhal en die ligt al een tijdje achter ons....
Het zijn er altijd maar een paar die het voor de rest verzieken....
Gelukkig zijn er genoeg die laten zien hoe het wel moet!

Barry Robeerst
25 februari 2008, 16:09
ten eerste wil ik even kwijt dat ze in Tilburg al wel een keer de halve ijsbaan hebben afgestaan aan de bezoekers (Pelikaanhal tegen Nijmegen) en daarom begrijp ik de reacties van Geleen kant. Dit was niet echt heel leuk als Trapperfan. Wel denk ik dat als er meer mensen zouden komen vanuit Geleen, als dan het uitvak groot is, er een oplossing zal worden aangeboden. Dit heeft Geleen ook gedaan richting Tilburg. Deze twee trachten ook samen er één groot ijshockeyfeest van te maken! En over het algemeen bekeken is dat het ook tussen Geleen en Tilburg.

Verder is een 10% van de totale plaatsen in een stadion voor de bezoekende ploeg een mooi uitgangspunt. dat betekend dus in Tilburg 250 en in Geleen een 150. En zou er heel veel dreiging ontstaan in een serie zou men nog kunnen stellen dat één ieder met een buscombi de wedstrijden moet bezoeken. Maar dit gaat mij al veel te ver richting voetbal.

Dus de beste oplossing is dat bezoekers zich gedragen als een gast (dus niet de grootste bek hebben) en de supporters van de thuisspelende ploeg zullen zich dan als een waardig gastheer gedragen. Het zal altijd 2 richtingsverkeer zijn en hoe je je eigen opstelt naar mensen is daarin een onderdeel. Maar dat is zo overal.

Dick van den Berg
25 februari 2008, 16:21
ten eerste wil ik even kwijt dat ze in Tilburg al wel een keer de halve ijsbaan hebben afgestaan aan de bezoekers (Pelikaanhal tegen Nijmegen) en daarom begrijp ik de reacties van Geleen kant. Dit was niet echt heel leuk als Trapperfan. Wel denk ik dat als er meer mensen zouden komen vanuit Geleen, als dan het uitvak groot is, er een oplossing zal worden aangeboden. Dit heeft Geleen ook gedaan richting Tilburg. Deze twee trachten ook samen er één groot ijshockeyfeest van te maken! En over het algemeen bekeken is dat het ook tussen Geleen en Tilburg.

Verder is een 10% van de totale plaatsen in een stadion voor de bezoekende ploeg een mooi uitgangspunt. dat betekend dus in Tilburg 250 en in Geleen een 150. En zou er heel veel dreiging ontstaan in een serie zou men nog kunnen stellen dat één ieder met een buscombi de wedstrijden moet bezoeken. Maar dit gaat mij al veel te ver richting voetbal.

Dus de beste oplossing is dat bezoekers zich gedragen als een gast (dus niet de grootste bek hebben) en de supporters van de thuisspelende ploeg zullen zich dan als een waardig gastheer gedragen. Het zal altijd 2 richtingsverkeer zijn en hoe je je eigen opstelt naar mensen is daarin een onderdeel. Maar dat is zo overal.

Mooi gesproken Barry.

Marc van de Wall
25 februari 2008, 16:45

Kijk, zo kan het natuurlijk ook.

Marc van de Wall
25 februari 2008, 16:51

Dat gejank boeit me voor geen ene meter. Ik wil niet geloven in partijdigheid van een scheidsrechter. Dus ook niet als een supportersgroep om een penalty schreeuwt, dat er dan een gegeven wordt.
Neemt niet weg dat het schandalig is dat Kratky van het ijs werd gestuurd. Daarom wil ik v.d. Waarde nomineren voor de troffee 'Eikel van de week'.

Jan Hofstede
25 februari 2008, 16:57
Neemt niet weg dat het schandalig is dat Kratky van het ijs werd gestuurd.

Daar is het iedereen, behalve 166 Tilburgers, over eens...

Piet de Kort
25 februari 2008, 18:04

Barry, zie je wel dat jouw zenuwachtig gedoe nergens nodig voor was! Hopelijk heb ik je voor de wedstrijd gerustgesteld! ::happy::::gowild::

P.s. Ik vond het een leuke middag/avond! Bedankt Ieturs fans! ::worship::

Dick van den Berg
25 februari 2008, 19:15
Barry, zie je wel dat jouw zenuwachtig gedoe nergens nodig voor was! Hopelijk heb ik je voor de wedstrijd gerustgesteld!

P.s. Ik vond het een leuke middag/avond! Bedankt Ieturs fans!

De volgende keer zal het toch wel een stuk ongezelliger worden,,,kom je in de bezemkast te zitten. ::party::

Emile Joosten
25 februari 2008, 21:01
95 is binnen de normale competitie meer als voldoende... Vak is zelden uitverkocht...
Playoffs tegen teams die relatief dicht bij elkaar huizen is een ander verhaal..
Zo wie zo ben ik geen voorstander van 2 groepen bezoekende supporters in een stadion... Of gewoon mengen, of in 1 vak...
Je kan er donder op zeggen dat de komende wedstrijden behoorlijk beladen zullen zijn.. Zowel op het ijs als op de tribune... Zie dan toch liever geen 2 vakken...
Daarom ben ik ook voorstander voor een voorverkoop.. Je krijgt dan een prima indicatie over het aantal gasten die te verwachten zijn...

Wat betreft het stadion van Tilburg verlaten onder begeleiding van ME, zoals iemand hier in deze thread beweert, is natuurlijk larie... Ik heb me altijd welkom gevoeld in Tilburg en beslist nooit bedreigd... Dat er een paar ettertjes in vak F zitten..ach..die heb je overal..

Zullen we dan aanstaande zondag maar uitwijken naar de ijsbaan in Eindhoven????

Eric Simons
26 februari 2008, 22:41
als jullie nou gewoon eens gaan ijshockey inplaats van iedereen kapot te rijden en het bier op te drinken en niet aan van biezen geven (want die mag geen drank tijdens de wedstrijd) en de coach nieuwe contactlenzen dan komen we er wel en wat betreft de beuk van kratsky had geen game maar een match moeten zijn hij reed puur op het hooft

Jan Been
26 februari 2008, 22:46
als jullie nou gewoon eens gaan ijshockey inplaats van iedereen kapot te rijden en het bier op te drinken en niet aan van biezen geven (want die mag geen drank tijdens de wedstrijd) en de coach nieuwe contactlenzen dan komen we er wel en wat betreft de beuk van kratsky had geen game maar een match moeten zijn hij reed puur op het hooft

Kan hij er wat aan doen dat hij zo groot is,je geeft nu weer eens het - gemiddelde aan hoe Tilburgers zijn.
bedankt voor deze wijze woorden Eric.

::tease::::tease::::tease::::tease::

Hans Maertzdorff
26 februari 2008, 22:56
Kan hij er wat aan doen dat hij zo groot is,je geeft nu weer eens het - gemiddelde aan hoe Tilburgers zijn.

::tease::::tease::

Dat je nog reageerd op dat dom gelul van Eric

Bartele de Boer
26 februari 2008, 22:58
[quote=Jan Been;26904]Kan hij er wat aan doen dat hij zo groot is,je geeft nu weer eens het - gemiddelde aan hoe Tilburgers zijn.

::tease::::tease::(/quote)

Eric noemt hem nu al Kratsky!
Leuke bijnaam. Bij ons gaven we hem Kraakty.::party::
Geef je gelijk Jan, het is wel een nadeel om lang te zijn bij ijshockey. Kleintjes krijgen dan vaak het voordeel van de twijfel.
Ook bij ons 1 met een lange reach die wanneer hij zich omdraait met de stick al een slashing krijgt.::check2::

Bartele de Boer
26 februari 2008, 23:00
Dat je nog reageerd op dat dom gelul van Eric

Ach Hans, Eric komt net van de lagere school.
Wordt vanzelf ouder en wijzer dat het niet goed is om in de kruik te zeiken maar in het urinoir.::party::::party::

Puk Daniels
26 februari 2008, 23:02

Bedoel je dat Krasztky puur op z'n kop reed???? Als de coach nieuwe contactlenzen haalt mag je ze misschien lenen! Hij heeft ze toch niet nodig!

Eric van der Putten
26 februari 2008, 23:20
Even een kleine opmerking op deze zin in je verhaal, Dick.

Als ik de beelden bekijk op Trappersmedia, zie ik dat zodra de check van Kratky heeft plaatsgevonden, van der Waarden al zijn hand omhoog heeft. Hoe kom jij aan 15 tot 20 seconden dan?

Jan Hofstede
26 februari 2008, 23:39

Als ik de beelden bekijk op Trappersmedia, zie ik dat zodra de check van Kratky heeft plaatsgevonden, van der Waarden al zijn hand omhoog heeft. Hoe kom jij aan 15 tot 20 seconden dan?

Wat vond je nu zelf van die check Eric..??

Piet de Kort
26 februari 2008, 23:46

Jan, met de check opzich is niets mis mee, doch die linkerhand van #24 die nog even Mike Lalonde een knal tegen zijn achterhoofd aangeeft tegen boarding is de aanleiding voor deze straf! ::whistle::

Eric van der Putten
26 februari 2008, 23:50

Beetje zwaar gestrafd eigenlijk, maar ik kan me goed inleven in de situatie.

Kratky heeft hetzelfde probleem als ik vroeger had door het lengteverschil met de tegenstander. Ik zat ook vaak op de strafbank hierdoor. Ik heb me echter na enige tijd hier aan aangepast en zorgde er voortaan voor dat zulke misverstanden niet meer voorkwamen. Misschien iets voor Kratky om hier ook op te letten? Zo niet, dan zal ie nog vaak brommen...

Eric van der Putten
26 februari 2008, 23:53
doch die linkerhand van #24 die nog even Mike Lalonde een knal tegen zijn achterhoofd aangeeft

Die linkerhand/arm had inderdaad wel iets minder gekund. Ik denk dat Piet gelijk heeft en dat daar de straf uit voort vloeide...

Dick van den Berg
26 februari 2008, 23:53

Na het zien van deze beelden vraag ik me dat eigenlijk ook af....eerlijk is eerlijk!!

Jan Hofstede
26 februari 2008, 23:54
Beetje zwaar gestrafd eigenlijk, maar ik kan me goed inleven in de situatie.

Kratky heeft hetzelfde probleem als ik vroeger had door het lengteverschil met de tegenstander. Ik zat ook vaak op de strafbank hierdoor. Ik heb me echter na enige tijd hier aan aangepast en zorgde er voortaan voor dat zulke misverstanden niet meer voorkwamen. Misschien iets voor Kratky om hier ook op te letten? Zo niet, dan zal ie nog vaak brommen...

Dank voor dit eerlijke antwoord...

Kom nog daarbij dat Lalonde door zijn knieen zakt op het moment van de check.... Kratky checkt trouwens met zijn borst en niet met zijn armen... Ik denk dat iedere check die vooraf in de reportage te zien was, linker was dan de check van Kratky...

Eric van der Putten
26 februari 2008, 23:55
Na het zien van deze beelden vraag ik me dat eigenlijk ook af....eerlijk is eerlijk!!

Heel eerlijk van je, Dick! Zou het dan toch die zonnebril zijn ::whistle:: :goodman:

Jan Hofstede
26 februari 2008, 23:56

Waarschijnlijk omdat Van de Waarden eerst een 2 plus 10 aangeeft en na gejammer van de Tilburg spelers tot een 5 plus 20....

Dick van den Berg
26 februari 2008, 23:57
Dank voor dit eerlijke antwoord...

Kom nog daarbij dat Lalonde door zijn knieen zakt op het moment van de check.... Kratky checkt trouwens met zijn borst en niet met zijn armen... Ik denk dat iedere check die vooraf in de reportage te zien was, linker was dan de check van Kratky...

Mij waren die kleine schermutselingen voor de wedstrijd trouwens ontgaan...

Eric van der Putten
26 februari 2008, 23:58

Ach, die horen er gewoon bij, toch?

Viel me wel op dat het op het einde ook weer kantje boord was! Er was bijna een herhaling van vrijdag geweest...

Piet de Kort
26 februari 2008, 23:59

Dick, die had ik ook nog niet eerder gezien! Marja ik moest ook verder lopen naar het UIT-staanvak!

De schermutselingen tijdens de wedstrijd heb ik ook niet live gezien! Nu een beetje! ::whistle::

Eric van der Putten
27 februari 2008, 00:01
Dick, die had ik ook nog niet eerder gezien! Marja ik moest ook verder lopen naar het UIT-staanvak!

De schermutselingen tijdens de wedstrijd heb ik ook niet live gezien! Nu een beetje! ::whistle::

Wat heb jij dan eigenlijk wel gezien, Piet??? ::luisterjongen::

Jan Hofstede
27 februari 2008, 00:02

Maare..Mijnheer de kort.... nu we toch op de eerlijke toer gaan.... U gaat nu toegeven dat De Heer Van de Waarden u enigszins gematst heeft door onze beste defence van het ijs te sturen...??? Een ja of nee is voldoende...

Jan Hofstede
27 februari 2008, 00:04

Piet heeft vast en zeker de reportage gezien... Kan ie nu ook een beetje meepraten...
Vind het wel jammer dat het vermeende penaltyshot niet in de uitzending zit..

Piet de Kort
27 februari 2008, 00:08
Maare..Mijnheer de kort.... nu we toch op de eerlijke toer gaan.... U gaat nu toegeven dat De Heer Van de Waarden u enigszins gematst heeft door onze beste defence van het ijs te sturen...??? Een ja of nee is voldoende...

NEEN! Zoals ik al zei: met de check opzich is niets mis mee, doch die linkerhand van #24 die nog even Mike Lalonde een knal tegen zijn achterhoofd aangeeft tegen boarding is de aanleiding voor deze straf! De ref. had ook een match kunnen geven! ::whistle::

Checking from behindhttp://www.nijb.nl/referees/images/checking.jpg
Overtreding:
Het van achteren duwen of checken van een tegenstander.
Straf:
minor penalty + misconduct of major penalty + game misconduct of match penalty
Bij verwonding: major penalty + game misconduct of match penalty. Teken:
De scheidsrechter maakt met open handpalmen een duwende beweging.

Eric van der Putten
27 februari 2008, 00:08
Vraag me af of de beelden op L1 en die van Trappersmedia door dezelfde cameraploeg zijn gemaakt. Zo ja, waarom dan maar 2 minuten op L1?

Piet de Kort
27 februari 2008, 00:11

JOU IN IEDER GEVAL NIET IN GLANERBROOK! ::tease::::worship::

P.s. Verslag van Ome Emile was goed dus ik heb alles toch wel redelijk goed gezien! ::happy::

Eric van der Putten
27 februari 2008, 00:12
JOU IN IEDER GEVAL NIET IN GLANERBROOK! ::tease::::happy::::worship::

Nope, had belangrijkere dingen te doen, helaas!

Maar uhhh, jij kan niet zeggen dat je de afgelopen 5 seizoenen alle thuiswedstrijden van de Trappers hebt gezien! :wink:

Jan Hofstede
27 februari 2008, 00:24
NEEN! Zoals ik al zei: met de check opzich is niets mis mee, doch die linkerhand van #24 die nog even Mike Lalonde een knal tegen zijn achterhoofd aangeeft tegen boarding is de aanleiding voor deze straf! De ref. had ook een match kunnen geven! ::whistle::

Checking from behindhttp://www.nijb.nl/referees/images/checking.jpg
Overtreding:
Het van achteren duwen of checken van een tegenstander.
Straf:
minor penalty + misconduct of major penalty + game misconduct of match penalty
Bij verwonding: major penalty + game misconduct of match penalty. Teken:
De scheidsrechter maakt met open handpalmen een duwende beweging.

Sorry Piet, maar Lalonde wordt van de zijkant gecheckt... Heel goed te zien binnen de reportage.. Dus geen checking from behind...

Als de straf niets met de check te maken heeft zoals jij dat beweert, en alles met het raken van het hoofd...zoals jij beweert..., dan had de straf checking to the head moeten heten...Toch...? Maar dat heeft Van de Waarden niet gegeven... Dus...???

Emile Joosten
27 februari 2008, 07:14
Sorry Piet, maar Lalonde wordt van de zijkant gecheckt... Heel goed te zien binnen de reportage.. Dus geen checking from behind...

Als de straf niets met de check te maken heeft zoals jij dat beweert, en alles met het raken van het hoofd...zoals jij beweert..., dan had de straf checking to the head moeten heten...Toch...? Maar dat heeft Van de Waarden niet gegeven... Dus...???

Drie dagen na de wedstrijd nog syeeds proberen je gelijk te halen en elke keer zien we dat je dat van anderen niet krijgt zoals jij dat wilt.
Stop er dan gewoon mee Jan. Dit is wat ons altijd wordt verweten: janken.
Over twee dagen weer een nieuwe wedstrijd, laten we ons daarop richten, lijkt me beter.

Piet de Kort
27 februari 2008, 08:09
Drie dagen na de wedstrijd nog syeeds proberen je gelijk te halen en elke keer zien we dat je dat van anderen niet krijgt zoals jij dat wilt.
Over twee dagen weer een nieuwe wedstrijd, laten we ons daarop richten, lijkt me beter.

Inderdaad ome Emile! Jan probeert zijn angst voor wederom een nederlaag a.s. vrijdag nu al van zich af te schrijven! Hij weet zelf ook wel dat Destil Trappers Tilburg het thuisvoordeel NIET meer uit handen gaat geven.
Ik las net in het BD: Trappers zal vrijdag een volle bak hebben!
Vrijdagmiddag van 13.00 t/m 15.00 start al een voorverkoop! ::detective::

Eric Simons
27 februari 2008, 09:23
beste meneer de boer ik denk dat mijn fam meer ijshockey geschiedenis heeft dan de jouwe er mag hard gespeeld worden maar niet om iemand de vernieling te rijden de mooiste wedstrijden zijn als iedereen op volle sterkte is dus blijf hockeyen ps wat de ref betreft heb je gelijk zeeeer wazig

Eric Simons
27 februari 2008, 09:31
ach hans nog 3 wedstrijden en dan kunnen je lekker vacantie houden en goed over het spelletje nadenken het is gewoon een feit dat je het met hockeyen niet kunt winnen daar kan ik ook niks aandoen ps je mag ook bij ons komen kijken in de finale

Remco Bambacht
27 februari 2008, 09:46
ach hans nog 3 wedstrijden en dan kunnen je lekker vacantie houden en goed over het spelletje nadenken het is gewoon een feit dat je het met hockeyen niet kunt winnen daar kan ik ook niks aandoen ps je mag ook bij ons komen kijken in de finale

war zouwen we zein zonder commas en hoofledders

Jan Been
27 februari 2008, 09:46
Inderdaad ome Emile! Jan probeert zijn angst voor wederom een nederlaag a.s. vrijdag nu al van zich af te schrijven! Hij weet zelf ook wel dat Destil Trappers Tilburg het thuisvoordeel NIET meer uit handen gaat geven.

Pietje wij hoeven alleen maar alle uitwedstrijden te winnen,voor de rest niets,en wat is er leuker om telkens in het hol van de leeuw te winnen.::party::::party::::party::

Jan Been
27 februari 2008, 09:47

En een beetje fatsoenlijk nederlands te schrijven.::detective::

Jan Hofstede
27 februari 2008, 10:37

Meneer Joosten... Dit noem ik nu manipulatief maar bovenal selectief kritiek leveren...
Ik hoef geen gelijk te hebben, de beelden spreken voor zich.... Maar als Tilburgers graag van Geleen supporters willen horen, na het zien van de beelden, dat ze verkeerde uitlatingen hebben gedaan hier op het forum, dan kan dat omgekeerd ook...

Waarom reageer je wel naar mij en niet naar een Tilburger, die Dick er aan de hand van beelden op wijst dat hij verkeerde uitspraken heeft gedaan... Trouwens knap van Dick dat hij gelijk toegeeft dat hij fout zat...

Waarom mag ik dan niet, nu de beelden voor iedereen zichtbaar zijn, ook aan Tilburgers vragen of zij het nu nog eens zijn met de stelling dat het een terrechte game was...?? Waarschijnlijk omdat daarmee gelijk duidelijk wordt dat door het wegsturen van Kratky, Tilburg wel erg gematst is geworden.. Kan jij nu nog volhouden dat dit een terechte game was...?? Eric gaf ook gelijk toe dat dit wel erg zwaar bestraft is...

Zelfs Piet zegt dat met de check niets mis is... Dat hij het dan probeert te gooien op een andere actie (checking to the head) laat ik ff ter zijde...

Is het zelfde als met de slashing van McLeod tegen Rody Jacobs... Iedereen in Tilburg staat op zijn kop behalve...... Juist ja.. Rody Jacobs..
Letterlijk sprak hij de woorden... "Die actie van Ryan vindt 30 a 40 keer per wedstrijd plaats... Ryan raakt mij heel ongelukkig tegen de zijkant van mijn vingers... Ik ben teleurgesteld omdat ik niet meer kan meespelen maar neem Ryan niets kwalijk... Gewoon domme pech"

Maar oke... ook voor jou de vraag... Was de game voor Kratky een terechte game...Emile...???

Eric van der Putten
27 februari 2008, 10:41
Waarom reageer je wel naar mij en niet naar een Tilburger, die Dick er aan de hand van beelden op wijst dat hij verkeerde uitspraken heeft gedaan... Trouwens knap van Dick dat hij gelijk toegeeft dat hij fout zat...

Jan toch, ik vind je een aardige vent, maar je moet niet gaan roepen dat ik een Tilburger ben hoor! ::detective::::goedegrap::

Jan Hofstede
27 februari 2008, 10:43

Geen zorgen Piet, Jan gaat, net als al zijn medesupporters, vrijdag vol vertrouwen naar Tilburg... (De Brabander fluit dan...)... Wij, spelers en supporters zijn er helemaal klaar voor. Angst en ijsberen laat ik aan Emile over... (zie laatste wedstrijd verslag op www.Trappers.nl (http://www.Trappers.nl))

Jan Hofstede
27 februari 2008, 10:46
Jan toch, ik vind je een aardige vent, maar je moet niet gaan roepen dat ik een Tilburger ben hoor! ::detective::::goedegrap::

Sorry Sorry Sorry..Eric.. Ik vond het al zeer vreemd dat een "Tilburger" iets toegaf...:oops:

Jij komt, meen ik, uit 's Herrtogenbosch... Woont mijn dochter ook... Compleet ander slag volk...(positief)..::goedegrap::

Eric van der Putten
27 februari 2008, 10:50
Sorry Sorry Sorry..Eric.. Ik vond het al zeer vreemd dat een "Tilburger" iets toegaf...:oops:

Jij komt, meen ik, uit 's Herrtogenbosch... Woont mijn dochter ook... Compleet ander slag volk...(positief)..::goedegrap::

Helemaal goed, een echte Bosschenaar die nu in een buitenwijk van Den Bosch woont :-)

Je hebt trouwens een PB. Hoop dat je me kunt helpen...

Jan Been
27 februari 2008, 10:52
Meneer Joosten... Dit noem ik nu manipulatief maar bovenal selectief kritiek leveren...
Ik hoef geen gelijk te hebben, de beelden spreken voor zich.... Maar als Tilburgers graag van Geleen supporters willen horen, na het zien van de beelden, dat ze verkeerde uitlatingen hebben gedaan hier op het forum, dan kan dat omgekeerd ook...

Waarom mag ik dan niet, nu de beelden voor iedereen zichtbaar zijn, ook aan Tilburgers vragen of zij het nu nog eens zijn met de stelling dat het een terrechte game was...?? Waarschijnlijk omdat daarmee gelijk duidelijk wordt dat door het wegsturen van Kratky, Tilburg wel erg gematst is geworden.. Kan jij nu nog volhouden dat dit een terechte game was...?? Eric gaf ook gelijk toe dat dit wel erg zwaar bestraft is...

Zelfs Piet zegt dat met de check niets mis is... Dat hij het dan probeert te gooien op een andere actie (checking to the head) laat ik ff ter zijde...

Is het zelfde als met de slashing van McLeod tegen Rody Jacobs... Iedereen in Tilburg staat op zijn kop behalve...... Juist ja.. Rody Jacobs..
Letterlijk sprak hij de woorden... "Die actie van Ryan vindt 30 a 40 keer per wedstrijd plaats... Ryan raakt mij heel ongelukkig tegen de zijkant van mijn vingers... Ik ben teleurgesteld omdat ik niet meer kan meespelen maar neem Ryan niets kwalijk... Gewoon domme pech"

Maar oke... ook voor jou de vraag... Was de game voor Kratky een terechte game...Emile...???

Jan dit is naar de bekende weg vragen,dat geven de Tilbo`s nooit echt toe,zodoende konden zij deze wedstrijd winnen.::surrender::
Je weet toch dat zij altijd gelijk moeten hebben als het in hun voordeel is,maar vrijdag zijn de messen weer allemaal scherp geslepen.:Dreig:
Eens kijken of ze en vooral die P.v.Biezen(klein zielig mannetje):axe: nog wat durven te doen.

Jan Been
27 februari 2008, 10:57
Helemaal goed, een echte Bosschenaar die nu in een buitenwijk van Den Bosch woont :-)

Je hebt trouwens een PB. Hoop dat je me kunt helpen...

Ik wel Eric,::party::

Eric van der Putten
27 februari 2008, 10:59
Ik wel Eric,::party::

Jan en Jan, bedankt, helaas is hij niet bereikbaar, niet thuis en ook niet mobiel.

Barry Robeerst
27 februari 2008, 12:19
Eric, 3e Hambaken is niet een buitenwijk van Den Bosch hoor LOL

Eric van der Putten
27 februari 2008, 12:22
Eric, 3e Hambaken is niet een buitenwijk van Den Bosch hoor LOL

Ssssssst Barry, hoe weet jij dat ik daar niet woon??? Anders zou je zomaar mijn adres wereldwijd bekend maken... Stel je voor dat ik daar wel woonde...

Barry Robeerst
27 februari 2008, 12:33
Eric in de hamaken komen ze toch voor elkaar op, trouwens in de Kruiskamp ook als ze het ergens niet mee eens zijn ;) Maar om even off topic te blijven, vrijdag heb ik de spullen bij.

Jan Been
27 februari 2008, 13:17
Eric in de hamaken komen ze toch voor elkaar op, trouwens in de Kruiskamp ook als ze het ergens niet mee eens zijn ;) Maar om even off topic te blijven, vrijdag heb ik de spullen bij.

Ligt de herven er ver vanaf,ben na deze week nog maar twee weken werkzaam daar,daarna ben ik in Venray werkzaam om de Tilburgers te verzorgen tot augustus.:RedFace::RedFace::RedFace:

Herman Herregraven
27 februari 2008, 17:55
Het filmverslag van RTV10 bewijst overduidelijk dat Jan gelijk heeft Emile...
Het zou je netjes staan om dat ook 'ns eindelijk toe te geven...
Trouwens tevens duidelijk zichtbaar dat jullie Peterke,
zijn ADHD-pilletjes weer 'ns vergeten is te slikken...

Jan Hofstede
27 februari 2008, 18:15
Het filmverslag van RTV10 bewijst overduidelijk dat Jan gelijk Emile...
Het zou je netjes staan om dat ook 'ns eindelijk toe te geven...
Trouwens tevens duidelijk zichtbaar dat jullie Peterke,
zijn ADHD-pilletjes weer 'ns vergeten is te slikken...

Geloof jij in de kerstman Herman...

Net als vorig jaar betrof het een belangrijke wedstrijd..
Net als vorig jaar was Van de Waarden de ref van dienst...
Net als vorig jaar moest hij zijn invlioed doen gelden...
Net als vorig jaar ten gunste van Tilburg...
Net als vorig jaar probeert Emile nu ieders mond te snoeren...
Net als vorig jaar geeft hij niet toe...

Het wordt allemaal voorspelbaar...

Piet de Kort
27 februari 2008, 18:30

DAN WORDEN DIT JAAR WEER KAMPIOEN!!!!! KOM JE OOK OP ONS FEESTJE, JAN???::party:::drinkers::partyman:::happy::

Herman Herregraven
27 februari 2008, 18:52
DAN WORDEN DIT JAAR WEER KAMPIOEN!!!!! KOM JE OOK OP ONS FEESTJE, JAN??
Je kunt niet alles met een lolletje afdoen Piet...
Nog voor de wedstrijd begint,
zie je dat jullie spelers bewust tegen onze spelers aanrijden...
Dat het dan een beladen wedstijd wordt is wel duidelijk...
Dat je een dergelijk soort beladen wedstrijd,
door de achterbuurman van Emile laat fluiten is ronduit belachelijk...
Simpele wedstijden die nergen over gaan worden met twee ref's gefloten...
Zo'n beladen potje in de halve play-offs finales door één Tilburger...
Het is gewoon te belachelijk voor woorden...
En ondanks het feit dat ik alle vertrouwen heb in J.P.,
zou ik vrijdag en zondag ook graag twee ref's zien...

Roger W. de Groot
27 februari 2008, 19:00

Jij ziet ze volgens mij niet vanachter je pc...

Roger W. de Groot
27 februari 2008, 19:05

Jan,

sorry hoor, maar ik mis echt je relativering. Zullen wij dan roepen dat wij vorige week vrijdag thuis zijn GENAAID door Britt omdat hij Mcleod geen match gaf na het opzettelijk op de hand slaan van Jacobs, waardoor het einde oefening is voor Rody?? Dan staat het nu 1-1, mee eens?
Dat mag niet want zodra een Tilburger klaagt, dan is het jankerd. ;)

Herman Herregraven
27 februari 2008, 19:11
Jij ziet ze volgens mij niet vanachter je pc...
Tuurlijk wel Stijn...
Dankzij jullie eigen RTV10...
Zelfs de commentator zei dat het een overdreven call was tegen Kratky...!!!

Marc van de Wall
27 februari 2008, 19:27
war zouwen we zein zonder commas en hoofledders

:thumsup:

Roger W. de Groot
27 februari 2008, 20:17
Tuurlijk wel Stijn...
Dankzij jullie eigen RTV10...
Zelfs de commentator zei dat het een overdreven call was tegen Kratky...!!!

Wie zit je nou te overtuigen? Waar zeg ik dat het géén overdreven call was? Ik vond het ook een overdreven call. Dat vdW het anders zag, daar ben ik van overtuigd. Zoals jullie eigen coach zegt, een ref maakt ook fouten. Britt maakte ook een fout door Mcleod vrijdag niet naar de kleedkamer te sturen toen die Rody 2 gebroken vingers sloeg.
You win some and you lose some. En vdW floot zondag alles behalve in het voordeel van Tilburg, hoe overdreven die beslissing tegen Kratky ook was. De twee vingers van Rody zijn niet overdreven!

ps. je krijgt de groeten van Stijn!

Piet de Kort
27 februari 2008, 20:25

Beter opletten, Hermanus! Van Baast en Bergman fluiten zondag in Glanerbrook! ::party:: Enne een beladen wedstrijd! Weinig van gemerkt! Destil Trappers Tilburg was zondag, op 30 seconden na in de 1e periode, veel beter! Dat zag ook iedereen die in Glanerbrook was! A.s. Vrijdag zal Frankie ook weer niet zo'n toffe avond beleven! Uitslag 5-1! ::detective::::luisterjongen::::happy::

Emile Joosten
27 februari 2008, 20:26
21-01-07 was de laatste keer dat Trappers een thuis wedstrijd verloor. 22-02-08 hebben de Eaters de Trappers voorlopig weer eens de mond gesnoerd.

Jan, dit onderschrift had je na zondagavond weer weg moeten halen. Staat nu een beetje l u l l i g !!

Emile Joosten
27 februari 2008, 20:32

Erg vervelend dat het weer die vervloekte refs zijn die Trappers aan de broodnodige punten helpen. Volgend jaar maar geen imports meer halen, dat hebben we gewoon niet nodig met deze fluitisten.
Geweldig toch?
En met twee refs Herman, wordt het dus dubbel zo makkelijk!!::coolrockon:::lol::cool:

Emile Joosten
27 februari 2008, 20:35
Jan,

sorry hoor, maar ik mis echt je relativering. Zullen wij dan roepen dat wij vorige week vrijdag thuis zijn GENAAID door Britt omdat hij Mcleod geen match gaf na het opzettelijk op de hand slaan van Jacobs, waardoor het einde oefening is voor Rody?? Dan staat het nu 1-1, mee eens?

Wel 'n beetje bij de tijd blijven Roger. Jan heeft hier al laten weten dat Rody heeft gezegd dat meneer McLeod het echt heel per ongeluk heeft gedaan.
Rody heeft meen ik zijn excuses ook al aangeboden omdat hij op het verkeerde moment zijn vingers onder de stick van meneer McLeod legde.

Jan Been
27 februari 2008, 20:48
Jan,

Mcleod heeft het niet extra gedaan Roger vergeet dat niet,maar wat vd Waarden en niet te vergeten die zielige jankende spelers van een Trappers flikte was te doorzichtig.
Een hoopje zielige kleine kinderen zijn de Trappers,dan heb ik liever met HOMO`s te doen zoals jullie lelijke,jaloerse en arogante Tilburgers ::limburg:: :finga:::limburg:: ons Limbugers altijd uitschelden.

Jan Been
27 februari 2008, 20:51
Wie zit je nou te overtuigen? Waar zeg ik dat het géén overdreven call was? Ik vond het ook een overdreven call. Dat vdW het anders zag, daar ben ik van overtuigd. Zoals jullie eigen coach zegt, een ref maakt ook fouten. Britt maakte ook een fout door Mcleod vrijdag niet naar de kleedkamer te sturen toen die Rody 2 gebroken vingers sloeg.
You win some and you lose some. En vdW floot zondag alles behalve in het voordeel van Tilburg, hoe overdreven die beslissing tegen Kratky ook was. De twee vingers van Rody zijn niet overdreven!

ps. je krijgt de groeten van Stijn!

Zullen wij het dan maar over die vieze vuile check van Nichols op Walling hebben. ::withstupid::::withstupid::::withstupid::

Jan Been
27 februari 2008, 20:54
21-01-07 was de laatste keer dat Trappers een thuis wedstrijd verloor. 22-02-08 hebben de Eaters de Trappers voorlopig weer eens de mond gesnoerd.

Jan, dit onderschrift had je na zondagavond weer weg moeten halen. Staat nu een beetje l u l l i g !!

Waarom Emile,doet het je nog steeds pijn.

Jan Been
27 februari 2008, 21:00
Wel 'n beetje bij de tijd blijven Roger. Jan heeft hier al laten weten dat Rody heeft gezegd dat meneer McLeod het echt heel per ongeluk heeft gedaan.
Rody heeft meen ik zijn excuses ook al aangeboden omdat hij op het verkeerde moment zijn vingers onder de stick van meneer McLeod legde.

Tilburgse sarcasme,daar zijn ze heel goed in zolang ze maar met behulp van de scheids kunnen en blijven winnen.
Ohwee als ze eens zouden verliezen zoals afgelopen vrijdag omdat de scheids eens een keer niet met hun mee heuld dan gaan ze het op de tegenstander afkuren direct naar de wedstrijd.

Roger W. de Groot
27 februari 2008, 21:01
Mcleod heeft het niet extra gedaan Roger vergeet dat niet,maar wat vd Waarden en niet te vergeten die zielige jankende spelers van een Trappers flikte was te doorzichtig.
Een hoopje zielige kleine kinderen zijn de Trappers,dan heb ik liever met HOMO`s te doen zoals jullie lelijke,jaloerse en arogante Tilburgers ::limburg:: ons Limbugers altijd uitschelden.

Mcleod heeft het niet extra gedaan? Wat bedoel je precies Jan? Nu al zenuwachtig voor vrijdag? :)
En niet alle Tilburgers zijn lelijk, jaloers en arrogant Jan, net zoals niet alle Eaters homo zijn (durf ik best toe te geven) :)
Moet je zaterdagavond draaien? Ik heb nog wel een leuk plaatje liggen met onvervalste Tilburgse krakers...
::party::

Jan Been
27 februari 2008, 21:10
Mcleod heeft het niet extra gedaan? Wat bedoel je precies Jan? Nu al zenuwachtig voor vrijdag? :)
En niet alle Tilburgers zijn lelijk, jaloers en arrogant Jan, net zoals niet alle Eaters homo zijn (durf ik best toe te geven) :)
Moet je zaterdagavond draaien? Ik heb nog wel een leuk plaatje liggen met onvervalste Tilburgse krakers...
::party::

Nee zaterdag hoef ik niet te draaien je hebt de verkeerde info van Pietje gekregen.
En zenuwachtig ben ik deze keer ook weer niet,vanaf nu is het oorlog en worden geen Tilburgse Krakers meer gedraaid.
Hoop die verdomde NIJB nu eens de ogen open gaan,och nee laat ook maar aan drie blinde heb je ook niets.

Emile Joosten
27 februari 2008, 21:12
Waarom Emile,doet het je nog steeds pijn.

De pijntjes waren zondagavond om 'n uur of tien weer helemaal verdwenen!::champ:::cool:

Jan Been
27 februari 2008, 21:15
De pijntjes waren zondagavond om 'n uur of tien weer helemaal verdwenen!:cool:

geloof ik niets van anders begon je niet over mijn onderschrift,:lies::lies::lies:

Roger W. de Groot
27 februari 2008, 21:24
toch knap, dat je 1 moment in de wedstrijd eruit kunt pikken en dat zo op kunt blazen dat dat beslissend is voor de wedstrijd. De beslissingen in het voordeel van de Eaters (2 afgekeurde doelpunten van Tilburg, de vele belachelijke straffen van #25 etc.) dat was natuurlijk allemaal correct beoordeeld door de ref. Geen discussie over mogelijk!!!
In glanerbrook zitten ook helemaal geen jankerds. Die gooien niet met bier naar spelers en supporters van Tilburg, dagen de sup. niet uit om te knokken, maken niet continue keelgebaren en hoor je ook niet wanneer een speler van Geleen fair tegen de boarding wordt gecheckt.
Stop met die naiviteit dat het allemaal aan een ander ligt en hou een spiegel voor. Misschien krijg je dan wel oog voor enige vorm van realisme....

Jan Been
27 februari 2008, 21:28
toch knap, dat je 1 moment in de wedstrijd eruit kunt pikken en dat zo op kunt blazen dat dat beslissend is voor de wedstrijd. De beslissingen in het voordeel van de Eaters (2 afgekeurde doelpunten van Tilburg, de vele belachelijke straffen van #25 etc.) dat was natuurlijk allemaal correct beoordeeld door de ref. Geen discussie over mogelijk!!!
In glanerbrook zitten ook helemaal geen jankerds. Die gooien niet met bier naar spelers en supporters van Tilburg, dagen de sup. niet uit om te knokken, maken niet continue keelgebaren en hoor je ook niet wanneer een speler van Geleen fair tegen de boarding wordt gecheckt.
Stop met die naiviteit dat het allemaal aan een ander ligt en hou een spiegel voor. Misschien krijg je dan wel oog voor enige vorm van realisme....

Wij passen ons aan aan het niveau van de tegenstander.:thumsup:

Roger W. de Groot
27 februari 2008, 21:33
Wij passen ons aan aan het niveau van de tegenstander.:thumsup:

Ik hoop het voor jullie, dan wordt het misschien toch nog spannend ::forbreakfast::

Jan Been
27 februari 2008, 21:36
Ik hoop het voor jullie, dan wordt het misschien toch nog spannend ::forbreakfast::

Wacht vrijdag maar af Roger,zoals eerder verteld jullie(Trappers) mogen alle uitwedstrijden winnen zolang wij (Eaters) dat ook blijven doen.
Tot vrijdag.::party::

Emile Joosten
27 februari 2008, 21:38

Laat gaan Roger. Je weet dat het forum ook wordt gelezen door de scheidsrechters.
Met het voortdurende gemekker wordt de gunst van de refs absoluut niet afgedwongen, integendeel.
Jan heeft het nog niet in de gaten maar hij doet Eaters de das om met zijn postings.
We zullen hem daarvoor na volgende week woensdag, als zijn zomerreces begint, wel bedanken!

Jan Been
27 februari 2008, 21:44
Laat gaan Roger. Je weet dat het forum ook wordt gelezen door de scheidsrechters.
Met het voortdurende gemekker wordt de gunst van de refs absoluut niet afgedwongen, integendeel.
Jan heeft het nog niet in de gaten maar hij doet Eaters de das om met zijn postings.
We zullen hem daarvoor na volgende week woensdag, als zijn zomerreces begint, wel bedanken!

Je hebt het nog niet in de gaten h? Emile,de NIJB maakt hier de fout om de halve finale`s van de beker wel met 2 scheidsrechters te beginnen en nu het om het kampioenschap gaat beginnen ze maar met eentje en bij de 4e wedstrijd beginnen ze pas met 2 scheidsrechters.
Hoe dom kun je zijn.

Barry Robeerst
27 februari 2008, 22:27
"Je weet dat het forum ook wordt gelezen door de scheidsrechters. Met het voortdurende gemekker wordt de gunst van de refs absoluut niet afgedwongen, integendeel. Jan heeft het nog niet in de gaten maar hij doet Eaters de das om met zijn postings"

Emile als dat zo is, dan is dat zeer triest, en zijn de scheidsrechters zeer onprofessioneel. Als dat zo zou zijn is het misschien verstandig voor ze om het forum niet te lezen. Of moest er nog een smiley achter?

Piet de Kort
27 februari 2008, 22:54
"Je weet dat het forum ook wordt gelezen door de scheidsrechters. Met het voortdurende gemekker wordt de gunst van de refs absoluut niet afgedwongen, integendeel. Jan heeft het nog niet in de gaten maar hij doet Eaters de das om met zijn postings"

Emile als dat zo is, dan is dat zeer triest, en zijn de scheidsrechters zeer onprofessioneel. Als dat zo zou zijn is het misschien verstandig voor ze om het forum niet te lezen. Of moest er nog een smiley achter?

Bij deze dan, Barry! ::wavetowel::Vrijdag JP::rulez::::happy::

http://www.ac-nancy-metz.fr/enseign/anglais/Henry/MrBeananim.gif

Bartele de Boer
27 februari 2008, 23:15

Inderdaad Barry, dit zou niet dieptriest zijn maar een ramp.
Vandaar dat jullie altijd zeer weinig kritiek leveren op de scheidsrechters.:wink:
:wink::wink::wink:

Bartele de Boer
27 februari 2008, 23:17
Bij deze dan, Barry! Vrijdag JP::rulez::

http://www.ac-nancy-metz.fr/enseign/anglais/Henry/MrBeananim.gif

Piet, J.P. is een van de betere, het fysieke ijshockey::check2::::check2::, mits fair ::fight::is voor hem geen probleem.

Rudy Bouquet
27 februari 2008, 23:53

Natuurlijk is dat niet zo Barry. Volgens mij praten er maar weinig met de scheidsrechters. Ik ben het ook niet altijd met ze eens, dat beargumenteer ik dan ook. Maar zij zijn altijd bereid om genuanceerd hun interpretatie of zienswijze te verwoorden. En al die scheidsrechters laten zich in hun beoordeling van situaties op het ijs niet beinvloeden door hetgeen hier geschreven wordt!

Neemt niet weg dat ook scheidsrechters in staat zijn om een fout te maken!

Piet de Kort
27 februari 2008, 23:56
Piet, J.P. is een van de betere, het fysieke ijshockey::check2::::check2::, mits fair ::fight::is voor hem geen probleem.

Dacht je dat ik dat niet wist, Bartele! Ik vond hem tijdens de bekerfinale ook de beste! ::detective::

Barry Robeerst
27 februari 2008, 23:59
dat weet ik ook wel rudy... Maar zo als Emile het plaatste was het alsof na het lezen van een forum de wedstrijd al bijna beslist zou zijn.

En ja ze maken ook fouten af en toe zijn het net mensen LOL

Rudy Bouquet
28 februari 2008, 00:04
dat weet ik ook wel rudy... Maar zo als Emile het plaatste was het alsof na het lezen van een forum de wedstrijd al bijna beslist zou zijn.

En ja ze maken ook fouten af en toe zijn het net mensen LOL

Ik weet ook wel dat jij dat wel weet....haha......!

Maar zonder Amsterdam en Nijmegen in de play-offs neemt het niveau op het forum wel af als ik die eenzijdige ongenuanceerde "discussies" zie met non issues. Waar gaat het allemaal nog over.........:)

Gelukkig is dat volgend jaar weer beter....!::party::

Jan Hofstede
28 februari 2008, 00:32

Sorry Emile... maar dat van die excuses heb ik niet gehoord...

Jan Hofstede
28 februari 2008, 00:33
DAN WORDEN DIT JAAR WEER KAMPIOEN!!!!! KOM JE OOK OP ONS FEESTJE, JAN???::party:::drinkers::partyman:::happy::

Denkfoutje Piet... Van de Waarden hebben we al gehad... Kan vanaf nu alleen beter worden...

Jan Hofstede
28 februari 2008, 00:45
Jan,

Hier is geen relativering voor nodig... Iedereen ziet dat de straf die Kratky oploopt, zwaar overdreven is... en Emile meent dat hij via manipulatie en selectieve bekritisering... zaken kan goedpraten... Vorig jaar pikten de supporters uit Heerenveen dat al niet, en nu wij uit Geleen ook niet... Soms is het vrij simpel..., gewoon toegeven... Of zwijgen....

Ps... Als jullie je al genaaid voelen vanwege het incident Jacobs/McLeod... Praat eens met Rody... Misschien dat dat heelzaam zal werken... Ik loop hier geen onzin te verkopen... Hoewel enkelen dat graag willen doen voorkomen...

Jan Hofstede
28 februari 2008, 00:53

Geef jij nu eens gewoon jouw mening over de straf die Kratky opliep... Kom ben eens een vent en draai er niet om heen....

Valt me erg tegen Emiel... Je reageert overal op maar niet op mijn vraag... Vond jij die game terecht...??

ps... Refs hebben de beelden ook gezien... Roger waarschijnlijk ook....

Jan Hofstede
28 februari 2008, 00:57

Natuurlijk trekken de refs zich van dit geneuzel niets aan... Zij weten echt wel wanneer zij de fout in gaan en wanneer niet....

Herman Herregraven
28 februari 2008, 01:10
Natuurlijk trekken de refs zich van dit geneuzel niets aan... Zij weten echt wel wanneer zij de fout in gaan en wanneer niet....
Ga er maar van uit dat alle ref's dit forum uitvlooien Jan...
Onwillekeurig wordt je dan toch be?nvloed...

Roger W. de Groot
28 februari 2008, 01:41
Geef jij nu eens gewoon jouw mening over de straf die Kratky opliep... Kom ben eens een vent en draai er niet om heen....

Valt me erg tegen Emiel... Je reageert overal op maar niet op mijn vraag... Vond jij die game terecht...??

Klopt, ik heb de beelden ook gezien, Stijn nog niet trouwens ;)

Emile Joosten
28 februari 2008, 07:45

Je schijnt mijn mening erg belangrijk te vinden meen ik op te maken aan je aanhoudende verzoek om mijn mening. Ik heb vanuit mijn positie, op de onderste trede in het staanvak in de hoek, de veel besproken overtreding niet eens gezien. Ik kan dus geen ja of nee geven, eenvoudig omdat ik de check helemaal heb gemist. Je mag dit flauw vinden of zo, maar is de enige waarheid. Ook het in omloop zijnde filmpje heb ik gemist.
Wel volgde ik de discussie waarin de ene partij het een faire check vond en dat Mike zich draaide en waarin de andere partij sprak over het met de hand het hoofd tegen het glas drukken of weer anderen die het hadden over de grootte van de spelers.
Helaas Jan, een zinnige mening kan ik hier niet loslaten.

Emile Joosten
28 februari 2008, 07:46

Ik had van Barry ook niet verwacht dat hij mijn komisch bedoelde posting niet zou kunnen relativeren!

Barry Robeerst
28 februari 2008, 10:53
Daar hebben ze toch die gekke smileys voor Emile, gebruik ze dan ook ;) ;) ;)

Jan Hofstede
28 februari 2008, 11:56
Je schijnt mijn mening erg belangrijk te vinden meen ik op te maken aan je aanhoudende verzoek om mijn mening. Ik heb vanuit mijn positie, op de onderste trede in het staanvak in de hoek, de veel besproken overtreding niet eens gezien. Ik kan dus geen ja of nee geven, eenvoudig omdat ik de check helemaal heb gemist. Je mag dit flauw vinden of zo, maar is de enige waarheid. Ook het in omloop zijnde filmpje heb ik gemist.
Wel volgde ik de discussie waarin de ene partij het een faire check vond en dat Mike zich draaide en waarin de andere partij sprak over het met de hand het hoofd tegen het glas drukken of weer anderen die het hadden over de grootte van de spelers.
Helaas Jan, een zinnige mening kan ik hier niet loslaten.

Op zich is jouw mening niet zo heel belangrijk...Emile... Gewoon eens toegeven dat de ref een belangrijke inschattingsfout maakt die concequenties heeft voor de wedstrijd, in Tilburgs voordeel, is voldoende...

Dat jij de, overigens faire, check niet live gezien zou hebben is inderdaad een flauwe opmerking en bijzonder tegenstrijdig... In jouw wedstrijdverslag van de wedstrijd van zondag schreef jij namelijk, dat je van wege de spanning en het daardoor ijsberen, niet alle details van de wedstrijd heb gezien, maar wel het moment dat Kratky, Lalonde door de boarding probeerde te pushen.... (jouw woorden)... Dus zeg het maar...

Emile Joosten
28 februari 2008, 17:20
Ik word er 'n beetje moe van Jan. Ik heb gezien dat de ref een GM uitdeelde omdat Kratky probeerde Mike door de boarding te pushen. Dat gebeurt tientallen malen in een wedstrijd (let maar op Casey en Mark D.). Soms reglementair, soms niet en die beoordeling heb ik niet kunnen maken. Hoop dat je er vrede mee kunt hebben. Indien het een belachelijke call zou zijn geweest, had ik dat al lang laten weten, maar daarvoor heb ik de check niet afdoende gezien. Sorry Jan, leuker kan ik het niet maken!
Trouwens,............morgen alweer de volgende game waarin Trappers nog altijd twee defences moet missen.

Jan Hofstede
28 februari 2008, 18:16
Ik word er 'n beetje moe van Jan. Ik heb gezien dat de ref een GM uitdeelde omdat Kratky probeerde Mike door de boarding te pushen. Dat gebeurt tientallen malen in een wedstrijd (let maar op Casey en Mark D.). Soms reglementair, soms niet en die beoordeling heb ik niet kunnen maken. Hoop dat je er vrede mee kunt hebben. Indien het een belachelijke call zou zijn geweest, had ik dat al lang laten weten, maar daarvoor heb ik de check niet afdoende gezien. Sorry Jan, leuker kan ik het niet maken!
Trouwens,............morgen alweer de volgende game waarin Trappers nog altijd twee defences moet missen.

Haha, zou ik ook doodmoe van worden... Maar voor iemand die al vermoeid is, probeer je je er wel steeds weer onderuit te lullen....Jezus wat een gedraai...

Vanmorgen was het nog (posting 134)...check niet gezien, zelfs compleet gemist.... Confronteer ik je met een tegenstrijdigheid t.o.v. je verslag... is het weer, niet afdoende gezien... om een beoordeling te kunnen maken... Wat is het nu Emile... Heb je de check nou wel of niet gezien...???

Maar laat ook maar, ik heb totaal geen interesse meer in jouw antwoord... Ik denk namelijk dat je, en de check, en de samenvatting heb gezien, maar dat je het gewoon je strot niet uit krijgt, om gewoon toe te geven, dat door het wegsturen van Kratky, Tilburg behoorlijk gematst is geworden..

Het wordt nu inderdaad erg flauw... Tot morgen...

Ik ga nu eens ff naar de training kijken...kan ik de jongens nog even vertellen dat Ten Bokkel heeft beweert dat zij de winst liever wilden, als Geleen...En een Brabantse verslaggever beweerde dat de spelers van Geleen de confrontatie met Van Biezen niet aandurven.... Zal beslist leiden tot hilariteit op het ijs...

Piet de Kort
28 februari 2008, 19:06
Ik ga nu eens ff naar de training kijken...kan ik de jongens nog even vertellen dat Ten Bokkel heeft beweert dat zij de winst liever wilden, als Geleen...En een Brabantse verslaggever beweerde dat de spelers van Geleen de confrontatie met Van Biezen niet aandurven.... Zal beslist leiden tot hilariteit op het ijs...

Gaat Uli weer boos worden op de ref. bij verlies!!!! Licht hem alvast maar in, OPZEKERS GEEN WINST VOOR IETURS 29-02-2008!!!! Uitslag 5-1!!! ::party:: ::wavetowel::::happy::

Marc van de Wall
28 februari 2008, 19:19
Haha, zou ik ook doodmoe van worden... Maar voor iemand die al vermoeid is, probeer je je er wel steeds weer onderuit te lullen....Jezus wat een gedraai...

Vanmorgen was het nog (posting 134)...check niet gezien, zelfs compleet gemist.... Confronteer ik je met een tegenstrijdigheid t.o.v. je verslag... is het weer, niet afdoende gezien... om een beoordeling te kunnen maken... Wat is het nu Emile... Heb je de check nou wel of niet gezien...???

Maar laat ook maar, ik heb totaal geen interesse meer in jouw antwoord... Ik denk namelijk dat je, en de check, en de samenvatting heb gezien, maar dat je het gewoon je strot niet uit krijgt, om gewoon toe te geven, dat door het wegsturen van Kratky, Tilburg behoorlijk gematst is geworden..

Jan...........het is goed zo.

Emile Joosten
28 februari 2008, 19:22
Speciaal voor Jan Hofstede. Ik stond met m'n neus tegen het plexiglas waar ik zag dat Kratky volledig Lalonde miste toen hij hem wilde checken. Begreep al niet waarvoor de ref floot. Heb de hele week allerlei filmpjes zitten kijken en er zijn zelfs filmpjes in omloop waar Lalonde op de bank zit tijdens de check. De ref moet echt een black-out gehad hebben toen hij floot en Kratky heenzond. Een grotere flater hebben we de afgelopen jaren niet gezien. Dankzij deze ingreep heeft Trappers de wedstrijd volledig naar haar hand kunnen zetten en onverdiend de winst in de wacht gesleept. Driewerf schande!

Piet de Kort
28 februari 2008, 20:10
Speciaal voor Jan Hofstede. Ik stond met m'n neus tegen het plexiglas waar ik zag dat Kratky volledig Lalonde miste toen hij hem wilde checken. Begreep al niet waarvoor de ref floot. Heb de hele week allerlei filmpjes zitten kijken en er zijn zelfs filmpjes in omloop waar Lalonde op de bank zit tijdens de check. De ref moet echt een black-out gehad hebben toen hij floot en Kratky heenzond. Een grotere flater hebben we de afgelopen jaren niet gezien. Dankzij deze ingreep heeft Trappers de wedstrijd volledig naar haar hand kunnen zetten en onverdiend de winst in de wacht gesleept. Driewerf schande!

Jij had echt veel gezopen, ome Emile! Je hebt nog niet eens gezien dat Lalonde (79) niet eens de BBA bus uitgestapt is bij Glanerbrook! Die eightpack halve liters GROlSCH heb ik jou alleen op de achterbank van de auto zien zetten! Halverwege de reis naar Glanerbrook was alles al op! Bedankt hiervoor namens Rob en ikke!:drinkers::drinkers::drinkers::supz:

Jan Hofstede
28 februari 2008, 20:18

Aardige jongen ben jij... Maar daar houdt het dan ook mee op...

Jan Hofstede
28 februari 2008, 20:31
Jan...........het is goed zo.

Hoezo Marc... ?? Is toch mooi zo... Bevalt me wel hoe Emile reageert.... Spreekt zichzelf constant tegen....en...geeft onnozele reacties....om vooral maar niet te hoeven toegeven dat....
en het mooie is...

Iedereen leest het, en weet hoe het feitelijk zit...

Jan Hofstede
28 februari 2008, 20:35
Gaat Uli weer boos worden op de ref. bij verlies!!!! Licht hem alvast maar in, OPZEKERS GEEN WINST VOOR IETURS 29-02-2008!!!! Uitslag 5-1!!! ::party:: ::happy::

Dat riep je vorige week toch ook....he Piet.... Maar wat was het stil in de Stappegoor...
Maar jongen...gewoon vol houden, dan zal het beslist wel een keer uitkomen...::party::::party::

Ps...wil je de volgende keer niet meer zoveel van die domme poppetjes erbij zetten... Dan kan ik er ook nog een paar plaatsen...

Jan Been
28 februari 2008, 21:33
Gaat Uli weer boos worden op de ref. bij verlies!!!! Licht hem alvast maar in, OPZEKERS GEEN WINST VOOR IETURS 29-02-2008!!!! Uitslag 5-1!!! ::party:: ::wavetowel::::happy::

Wat riep je vorige week Pietje......................
Ik ga strippen op de tribune als wij weer winnen dat zweer ik je.................::party::
Tot aan de onderbroek....................

Martin Kinderen
28 februari 2008, 21:39
Let's go Trappers Let's go !!!!!!!!!

Martin Kinderen
28 februari 2008, 21:40
Dan zie ik je toch liever in je duivelpak Jan ;-)

Jan Been
28 februari 2008, 21:41
Let's go Trappers Let's go !!!!!!!!!

Dat riep je vorige week ook al,en wat was de uitslag....................................::party ::

Jan Been
28 februari 2008, 21:41

Wie weet ..........................

Piet de Kort
28 februari 2008, 22:22
Dat riep je vorige week toch ook....he Piet.... Maar wat was het stil in de Stappegoor...
Maar jongen...gewoon vol houden, dan zal het beslist wel een keer uitkomen...

Jan, afgelopen zondag zei ik 1-4!!!! Weet jij nog hoeveel het is geworden in Glanerbrook???? ::party:::drinkers::thumsup:::wavetowel::

Piet de Kort
28 februari 2008, 22:23

Geen trom, geen duivelpak, geen kroon!!!! Zal wel een zweetband worden, Martin!!!! ::party::::detective::

Jan Been
28 februari 2008, 22:30
Geen trom, geen duivelpak, geen kroon!!!! Zal wel een zweetband worden, Martin!!!! ::party::::detective::

Dat al helemaal niet Piet,Tilburgers zullen met het zweet tussen hun bilnaad zitten.......::party::

Emile Joosten
28 februari 2008, 22:51
Iedereen leest het, en weet hoe het feitelijk zit...

En daar ben ik dan weer blij mee!:thumsup:

Martin Kinderen
28 februari 2008, 23:16

Zolang hij maar meer aan heeft dan een zweetband vind ik het goed.

Martin Kinderen
28 februari 2008, 23:19
Om jou van het strippen af te houden wil ik alles roepen.

Desnoods ga ik zelf het ijs op. Hoewel.........aangezien ik de boarding vast moet houden om niet te vallen lijkt me dat niet verstandig met Kratky op het ijs ;-)

Heb jij die check ook gezien afgelopen zondag Emile ?

Martin Kinderen
28 februari 2008, 23:20
Sorry vergeten te quoten, maar dit is natuurlijk een reactie op de posting van Jan.

Jan Hofstede
28 februari 2008, 23:46
Dat al helemaal niet Piet,Tilburgers zullen met het zweet tussen hun bilnaad zitten.......::party::

Bedoel je zoiets Jan...???

http://i229.photobucket.com/albums/ee137/adenco/naamloos.jpg

Eric van der Putten
28 februari 2008, 23:48
Bedoel je zoiets Jan...???

http://i229.photobucket.com/albums/ee137/adenco/naamloos.jpg

Wat ben je allemaal aan het doen met mijn 'foto's' Jan??? ::detective::

Jan Hofstede
28 februari 2008, 23:50
Wat ben je allemaal aan het doen met mijn 'foto's' Jan??? ::detective::

Hoezo Eric..?? Heb jij die afgelopen vrijdag gemaakt...??

Wel een zweterig kontje hé...::party::

Eric van der Putten
28 februari 2008, 23:53
Hoezo Eric..?? Heb jij die afgelopen vrijdag gemaakt...??

Wel een zweterig kontje hé...::party::

Neuh Jan, is een foto van 16 januari jl, in Eindhoven. Net na dat Trappers alweer de 2e prijs van het seizoen in de wacht had gesleept. ::detective::

Emile Joosten
29 februari 2008, 00:12
Neuh Jan, is een foto van 16 januari jl, in Eindhoven. Net na dat Trappers alweer de 2e prijs van het seizoen in de wacht had gesleept. ::detective::

Ik ben nu alweer benieuwd naar je foto's bij de derde prijs!!::happy::

Jan Been
29 februari 2008, 07:36
Ik ben nu alweer benieuwd naar je foto's bij de derde prijs!!::happy::

Zou die er komen Emile,moeten jullie eerst vanavond maar eens proberen te winnen.::party::::party::::party::

Emile Joosten
29 februari 2008, 08:04
Zou die er komen Emile,moeten jullie eerst vanavond maar eens proberen te winnen.

We hebben thuis sedert januari 2007 niet meer verloren dacht ik.
Kan zijn dat we ergens met één doelpuntje verschil hebben verloren, maar weet dat niet zeker! Zonder Donnie en Rody niet eenvoudig maar met een Paulo in vorm en ons gevreesde supertrio zou het wel weer eens een saaie wedstrijd kunnen worden!::magic::

Jan Been
29 februari 2008, 08:12
We hebben thuis sedert januari 2007 niet meer verloren dacht ik.
Kan zijn dat we ergens met één doelpuntje verschil hebben verloren, maar weet dat niet zeker! Zonder Donnie en Rody niet eenvoudig maar met een Paulo in vorm en ons gevreesde supertrio zou het wel weer eens een saaie wedstrijd kunnen worden!::magic::

Wie zijn dat dan het gevreesde supertrio, Emile,Pietje en Roger ?????????
Die kunnen alleen maar zuipen en dan vergeet je wel eens wat of ze willen het verdringen en ontkennen en niet meer aan willen denken.

http://members.home.nl/bosschebusje/fotos/2007-2008/20080222tilburg-geleen(1)/0.JPG

Eric van der Putten
29 februari 2008, 08:51
Zou die er komen Emile,moeten jullie eerst vanavond maar eens proberen te winnen.::party::::party::::party::

Zo niet, dan trekken ze het zondag vast wel weer recht hahahah

Jan Been
29 februari 2008, 08:58
Zo niet, dan trekken ze het zondag vast wel weer recht hahahah

Dat mag Eric,zolang wij Eaters dan maar alle uitwedstrijden winnen.::wavetowel::::kewlpics::

Eric van der Putten
29 februari 2008, 09:02
Dat mag Eric,zolang wij Eaters dan maar alle uitwedstrijden winnen.::wavetowel::::kewlpics::

Maar 3 keer is scheepsrecht Jan, mocht het onverhoopt vanavond weer gebeuren, dan volgende week zeker niet ::party::

Jan Been
29 februari 2008, 15:04
Maar 3 keer is scheepsrecht Jan, mocht het onverhoopt vanavond weer gebeuren, dan volgende week zeker niet ::party::

Als wij vanavond winnen Eric,maken wij het ook volgende week vrijdag in Tilburg af.
Maar troost je het is niet zo lang om huilend terug naar Den Bosch te rijden.::party::

Eric van der Putten
29 februari 2008, 15:09
Als wij vanavond winnen Eric,maken wij het ook volgende week vrijdag in Tilburg af.
Maar troost je het is niet zo lang om huilend terug naar Den Bosch te rijden.::party::

Nou, ik huil niet zo snel hoor hahahaha. Maar Den Bosch is wel een halte te ver... ::detective::

Emile Joosten
29 februari 2008, 16:10
Er zijn hier veel postings weggehaald!!!!!!

Geert van der Meulen
29 februari 2008, 16:41

Je zou het niet zeggen!

Jan Hofstede
29 februari 2008, 16:42

Ik merk het Emile... Is er eens een volwassen discussie wordt het verwijderd... ::detective::
Graag een pb over het waarom..

Piet de Kort
29 februari 2008, 16:57
Ik merk het Emile... Is er eens een volwassen discussie wordt het verwijderd... ::detective::
Graag een pb over het waarom..

Verdorie, weer iets gemist! ::detective::

Jan Hofstede
29 februari 2008, 17:05
Verdorie, weer iets gemist! ::detective::

Yep..ik ook..
Denk dat Emile weer iets vreemds getypt heeft... Genoeg is genoeg hé...::party::

Jordy Rutten
29 februari 2008, 17:08
Ik ga dit seizoen geen wedstrijdverslagen van de Nijmeegse oefenpotjes op het forum zetten, omdat ik vind dat dat ruimteverspilling is t.o.v. de play off wedstrijden. Juist omdat mijn team niet in de play offs zit houd ik me nu dus ook gedeisd (vooral in het eredivisie gedeelte).
Maar juist nu het erop aan komt (je zou toch verwachten dat er tijdens Play Offs wat meer over de wedstrijden gesproken zou worden) wordt er meer off topic gepraat dan ooit. Als je elkaar dan wilt herrineren aan die ene overwinning, of de andere supporters wilt vertellen dat jouw team dat van hun in gaat maken, mag dat best van mij, maar houd alstjeblieft op met het verprutsen van topics die over iets heel anders gaan.

Nog veel plezier met de komende wedstrijden.

Jordy