View Full Version : Eaters - Trappers (2)
Eric van der Putten
24 februari 2008, 17:52
En...? Zitten we er allemaal klaar voor?
Annet Boers
24 februari 2008, 17:57
Natuurlijk!! ::party:: Ben helemaal ingedekt (bedankt Jan :wink:) Dus ik kan mooi op de hoogte blijven van de wedstrijd!!
Nogmaals Succes!!
Abe Brouwer
24 februari 2008, 18:00
Nog een uur!
Michael van Opstal
24 februari 2008, 18:01
Begint het om 19:00 uur?
Ik gok weer op Geleen by the way.....
Harm Wietze Oldersma
24 februari 2008, 18:08
Begint het om 19:00 uur?
Ik gok weer op Geleen by the way.....
19.00uur inderdaad, hier te volgen: http://nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=24717
Jasper Maassen
24 februari 2008, 18:14
Ik kan helaas maar een periode volgen (heb zelf wedstrijd), maar daar zit ik wel klaar voor! Ik hoop op een herhaling van eergisteren...
Huub Penners
24 februari 2008, 18:15
Lets Go EATERS Lets Go
Robin Verschuren
24 februari 2008, 18:21
Don Nichols op de sheet weer gewoon tussen de spelers.. doet hij mee vanavond?
Ro Herregraven
24 februari 2008, 18:31
Nee, ik sta nu te kijken naar de warming up en hij staat 'in burger' in de bank. Naast hem, met mitella en gegipste onderarm, Rody Jacobs.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 18:48
Inderdaad. Geen Nichols, geen Jacobs bij Tilburg. 'Terwijl heel Holland Limburgs lult, golft door de arena en het is bijhoorlijk druk hier. De Zamboni is op het ijs.
Jasper Maassen
24 februari 2008, 18:57
Inderdaad. Geen Nichols, geen Jacobs bij Tilburg. 'Terwijl heel Holland Limburgs lult, golft door de arena en het is bijhoorlijk druk hier. De Zamboni is op het ijs.
Geef jij zo af en toe sfeerimpressies, Joep?
Joep Meijsen
24 februari 2008, 18:58
De blauwe duivel is op het ijs. Met fakkel en twee vipjes. Klaar voor de entree van de spelers. Scheidsrechter en linesmen zijn al op het ijs. En daar komen de Eaters. Zoals altijd in deze hal een golf van geluid, maar als Tilburg binnenkomt, verdubbelt dat nog bijna. Volgens mij krijgen we een sfeervolle pot ijshockey vandaag.
Priscilla van Rooij
24 februari 2008, 18:58
de wedstrijd begint bijna nog paar minuutjes ik hoop dat trappers nu gaat winnen veel succes de beide teams vanavond :D hoop op zege voor TT
Joep Meijsen
24 februari 2008, 19:02
Stasiuk wint de eerste face-off van Stienstra. Zo te zien worden deze twee vandaag weer een Siamese tweeling. Scheidsrechter is Van der Waarden. Stienstra wint de tweede face-off. Eerste schot van Selander gaat net naast. Stevige check ook. Lekker begin. En de eerste kleine ruzie op het ijs.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 19:04
Het eerste Tilburgse schotje is van Teunissen. Maar geen probleem voor Novello. En de eerste straf gaat naar Tilburg. En forse slashing van Van Biezen. Wat geduw op het ijs. Maar vooral ook wat gedonder in het publiek. Met wat klappen vanuit beide kanten. Jammer toch wel. Security grijpt in, maar de wedstrijd gaat door. Powerplay Geleen.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 19:09
McGarry loopt tegen een straf op en de powerplay is alweer voorbij. En direct weer een straf. Nu tegen Tilburg en het is Bernakevitch di mag gaan zitten voor interference. Amper 2,5 minuut gespeeld en al zes strafminuten. Intussen is de situatie in het publiek gelukkig weer gekalmeerd. Schotkans Lalonde shorthanded gestopt door Novello. En de aanval van Geleen offside gegeven. Al snapt McLeod daar helemaal niets van. Ik kon het zelf niet goed zien. Wraparound kans voor McLeod, gestopt door colaiacovo. Schot Kratky geblokt. Tummers met een solo en weer een straf tegen Tilburg. Deze keer is het Willemse. McLeod en Van Biezen spreken wat woordjes, maar schaatsen uiteindelijk naar de bank.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 19:10
Halve minuut vijf tegen drie. Goede kans bij de tweede paal voor McGarry na een prima pass voorlangs van McLeod. Beste mogelijkheid van de wedstrijd tot nu toe. We hebben 4.11 gespeeld. Tiblurg overleeft de vijf tegen drie, maar heeft nog ruim een minuut powerplay te gaan.
Jasper Maassen
24 februari 2008, 19:11
Halve minuut vijf tegen drie. Goede kans bij de tweede paal voor McGarry na een prima pass voorlangs van McLeod. Beste mogelijkheid van de wedstrijd tot nu toe. We hebben 4.11 gespeeld. Tiblurg overleeft de vijf tegen drie, maar heeft nog ruim een minuut powerplay te gaan.
Volgens de livesheet zitten we al in de tweede periode... Super, die korte verslagjes, Joep!
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 19:12
Live sheet is weer in orde.
Diana Hiemstra
24 februari 2008, 19:12
Volgens de livesheet zitten we al in de tweede periode... Super, die korte verslagjes, Joep!
Dat hebben ze al weer recht gezet!.
We spelen weer in de eerste periode haha.
Super Joep.
Bedankt
Joep Meijsen
24 februari 2008, 19:14
Tummers met een schotkans. Gaat naast. Puck na schot zeilt rakelings langs het doel van Colaiacovo. Teams weer compleet. Nu een straf tegen Ivarsson. Terwijl het publiek massaal die Eisbaren wil zien, kijken we naar Gellen tegen Tilburg en de powerplay van trappers. Schot van bergin niet hard en geen kans. Nog geen kansen voor Tilburg. Keiharde check van Kratky op Lalonde. En en Straf. Gevolgd door een opstootjetussen Willemse en Farrer. De stemming zit er goed in.
Eric Clijsen
24 februari 2008, 19:15
Alvast bedankt voor de verslagjes Joep. Je bent net wat sneller dan de live sheet.
Priscilla van Rooij
24 februari 2008, 19:16
hey joep echt tof van je dat je ons zo op de hoogte houd van de wedstrijd :D
Joep Meijsen
24 februari 2008, 19:17
Game of match vof zo voor Kratky. Hier op de perstribune snappen we het niet helemaal. Kan de speaker ook niet goed verstaan. In ieder geval een straf van vijf minuten. Inclusief vier minuten vijf tegen drie. Interssante straf. Vijf plus tien. Geleen overleeft het stuk vijf tegen drie. Maar nog een lange powerplay te gaan.
Het is een gevaarlijke tekst vanuit Geleen-perspectief, maar de powerplay van Trappers loopt niet soepel. Bergin is geen Nichols. Intussen is Lalonde naar de kleedkamer vertrokken. De hit van Kratky schijnbaar hard. Goede kans voor Bernakevitch, maar die schiet naast. Schot Stienstra gered door Novello. Vanuit de pols zonder veel kracht. Nog 1.42 in de powerplay.
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 19:17
he clijsen.
BEGIN JIJ NU OOK EINDELIJK IS EEN KEER TE POSTEN,
Michel Heerkens
24 februari 2008, 19:18
Keiharde check van Kratky op Lalonde. En en Straf. Gevolgd door een opstootjetussen Willemse en Farrer. De stemming zit er goed in.En een 5+20 voor Kratky voor Checking from behind. 5 min PP voor Trappers volgens de sheet.
::cheerleader::::cheerleader::::cheerleader::
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 19:19
Ga zo door JOEP.
hou ons zo op de hoogte
Bedankt alvast
Michael van Opstal
24 februari 2008, 19:20
Als Tilburg hier niet uit scoort kunnen ze wel een een opdoffertje krijgen mentaal!
Joep Meijsen
24 februari 2008, 19:20
Het is een gevaarlijke tekst vanuit Geleen-perspectief, maar de powerplay van Trappers loopt niet soepel. Bergin is geen Nichols. Intussen is Lalonde naar de kleedkamer vertrokken. De hit van Kratky schijnbaar hard. Goede kans voor Bernakevitch, maar die schiet naast. Schot Stienstra gered door Novello. Vanuit de pols zonder veel kracht. Nog 1.42 in de powerplay.
Robert R van Oort
24 februari 2008, 19:21
Zo geleen is de halve selectie aan het uitschakelen zo te lezen...
Rob Boumans
24 februari 2008, 19:22
Als je wil ouwebeppen doe dan dat onder een andere posting.Laat Joep hier nu lekker zijn berichtjes neerzetten zonder al die onnodige commentaren van iedereen!!!!
Luitzen van der Heide
Kom net aanschuiven.... Way to Go Joep!
Joost van Heeswijk
Zo geleen is de halve selectie aan het uitschakelen zo te lezen...
Daar heb ik ook een vermoeden van.
Karel van der Wal
24 februari 2008, 19:23
5+20 = game
Joep Meijsen
24 februari 2008, 19:25
Teunissen weg voor holding. Dus einde powerplay Trappers. En nu een minuut voor Geleen. Vanschagen geeft Farrer een tik met de stick, maar geen straf. Eaters slaagt er niet in een aanval op te bouwen. Goede pass op Willemse. Die schiet, maar Novello komt zijn goal uit en stopt. De puck gaat door zijn benen heen, maar wordt nog voor de lijn weggewerkt. Een grote 'oei' vanuit de Tilburgse vakken. Veel Trappers-fans aanwezig en ik kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat er al te veel kaarten over zijn aan de kassa's. Het is heel druk in Glanerbrook. Maar nog geen goals.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 19:29
Schot Stienstra onschadelijk gemaakt. One-timer van Walling, gaat net over. Het is een pittige pot ijshockey, maar zeker niet hoogstaand. Bat lijkt een stick van een tegenstander op te zoeken om overheen te vallen en de klauw gaat de lucht in en 37 van Geleen mag de srafbank opzoeken. Vlak daarvoor toch een behoorlijke charging van Van Biezen die met een sprongetje een tegenstander in de boarding werkt. Die werd niet bestraft. Schot Bergin op buitenkant van de paal. Later een kans van dichtbij voor dezelfde speler, maar Novello klemt de puck vast en Willemse voor slashing naar de kant. Hmmm. Weg powerplay.
Michel Heerkens
24 februari 2008, 19:33
Volgt iemand ook de wedstrijd bij Trappers van minuut tot minuut via de website van Trappers ? Ik heb namelijk de indruk dat de site overbelast is en er 'tijdelijk' uitligt.
Robert R van Oort
24 februari 2008, 19:35
Volgt iemand ook de wedstrijd bij Trappers van minuut tot minuut via de website van Trappers ? Ik heb namelijk de indruk dat de site overbelast is en er 'tijdelijk' uitligt.
Same problem here
Michael van Opstal
24 februari 2008, 19:36
Willemse moet al behoorlijk wat aan de noodrem trekken...
Joep Meijsen
24 februari 2008, 19:37
McGarry met een kans. Maar geen goal. Colaiacovo maakt zich ergens boos over. Dat geldt ook voor Nazarov, maar dat heb ik even gemist. Lalonde terug op het ijs trouwens. Eaters Willemse rijdt zijn tegenstander de hoek in. Veel gefluit van het publiek, maar geen straf. De Wit wisselt nog wat woorden. En dan weer een straf. Willemse weer na een overtreding op Visser. En Trappers zit al zo dik in zijn verdedigers. Schot vanaf de blauwe lijn van McDonald gestopt door de keeper. En dan de goal. McGarry vanuit de pols van halverwege de helft van Trappers. De puck valt pardoes achter de doelman, die mogelijk in zijn zicht gehinderd werd. Drie seconden voor tijd de powerplaygoal van Geleen. Van Biezen gaat door het lint. Zoet de tegenstander nog op in de bank. Maar de goal staat. Het is een nul voor Geleen.
Huub Penners
24 februari 2008, 19:38
Daar heb ik ook op zitten kijken maar die ligt er helaas uit.
Ik doe het dus ook met het verslag van Joep hier.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 19:39
Einde periode. Onder het dampende geluid van wat jumpstyle verlaten de teams het ijs. Van Biezen zoekt weer ruzie en wordt voor de tweede keer met kracht door de linesman verwijderd. Het is een hete boel hier in Geleen. Tilburg optisch de betere ploeg, maar niet erg effectief. Dus de voorsprong van Geleen is niet onverdiend. Ik ga even een kopje koffie drinken. Tot zo..
Jasper Maassen
24 februari 2008, 19:42
Einde periode. Onder het dampende geluid van wat jumpstyle verlaten de teams het ijs. Van Biezen zoekt weer ruzie en wordt voor de tweede keer met kracht door de linesman verwijderd. Het is een hete boel hier in Geleen. Tilburg optisch de betere ploeg, maar niet erg effectief. Dus de voorsprong van Geleen is niet onverdiend. Ik ga even een kopje koffie drinken. Tot zo..
Hartstikke bedankt Joep! Helaas moet ik nu naar de ijsbaan fietsen voor mijn eigen wedstrijd...
Herman Herregraven
24 februari 2008, 19:42
Daar heb ik ook op zitten kijken maar die ligt er helaas uit.
Ik doe het dus ook met het verslag van Joep hier.
Als we dan allemaal geen dom 'tussendoorcommentaar' geven...
En Joep de ruimte laten voor zijn live verslag...
Kunnen we er hier wél allemaal van meegenieten...
Stefan Bouma
24 februari 2008, 19:43
Ben jij er dan niet Herman?
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 19:44
Herman
Ben jij er niet (nepsupporter)
Karel van der Wal
24 februari 2008, 19:44
Heeft Kratky inderdaad een game ??
Huub Penners
24 februari 2008, 19:47
Dan hou zelf ook je mond Herman.
Je bent en blijft een zeikert he !!!!!
Maar als je me persoonlijk moet hebben moet je me dat gewoon melden.
Nog een fijne wedstrijd.
Pieter van der Wal
24 februari 2008, 19:48
Is tegen dovemans oren Omke Herre! net zolang doorgaan totdat ook deze site bezwijkt, stelletje kuddedieren.
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 19:49
Dan hou zelf ook je mond Herman.
Je bent en blijft een zeikert he !!!!!
Maar als je me persoonlijk moet hebben moet je me dat gewoon melden.
Nog een fijne wedstrijd.
Laat hem toch Huub
Hij is al aan het dementeren.
Luitzen van der Heide
Volgens mij wel...
Edwin Grouwstra
5 min. is automatisch game !
Huub Penners
24 februari 2008, 19:51
Laat hem toch Huub
Hij is al aan het dementeren.
Je hebt gelijk Joost.
Karel van der Wal
24 februari 2008, 19:51
wie meld me nu hier of Kratky inderdaad is wezen douchen. Bovendien waarom weer van der Waarden, er zij n voor dit soort wedstrijden toch wel geen Tilburgers te vinden. Waarom bijv. JP in Den Haag ( niet dat ikdat slecht vind trouwens) en geen TT er.
Michael Schoenmakers
24 februari 2008, 19:52
ja kijk op nijb
http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=24717
bye bye Kratnetnie
nu trappers nog scoren
Stefan Bouma
24 februari 2008, 19:55
Een geluk voor TT dat Kratky eruit ligt, zijn blue-liners tijdens pp zijn dodelijk!
Rob Boumans
24 februari 2008, 19:56
Je hebt gelijk Joost.
Kan het nou gewoon niet tot je doordringen dat er mensen zijn die het vervelend vinden elke keer dat slappe geouwehoer er tussen door te krijgen?
Ik had al een tijdje voor Herman gevraagd of dat ergens anders kon.
Ik heb speciaal voor al die mensen die zo nodig willen ouwehoeren een aparte topic geopend.
Veel plezier daar....
Karel van der Wal
24 februari 2008, 19:56
sheet zegt me niets, kan foutje zijn, ook 10 min. kan - maar ok, 20 min is game, alleen joep meld dat niet volgens mij
Joep Meijsen
24 februari 2008, 19:57
Stasiuk verliest nu de eerste face-off. Maar na een minuut spelen in de tweede nog geen kansen. Lalonde schijnt enkele hechtingen te hebben ontvangen in de buurt van zijn wenkbrauw. Schijnbaar dus een beetje bloed als gevolg van de check van Kratky. De boosheid van Van Biezen schijnt van doen te hebben met het feit dat hij een tikje ontving vanuit de Geleense bank. Maar dat heb ik van horen zeggen.
Michel Heerkens
24 februari 2008, 19:58
Bovendien waarom weer van der Waarden, er zij n voor dit soort wedstrijden toch wel geen Tilburgers te vinden. Waarom bijv. JP in Den Haag ( niet dat ikdat slecht vind trouwens) en geen TT er.Simpel. Omdat elke ref een wedstrijd uit elke serie toegewezen krijgt. Maar deze discussie begint onderhand op weer een oude koe uit de sloot halen te lijken.
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 19:58
Kan het nou gewoon niet tot je doordringen dat er mensen zijn die het vervelend vinden elke keer dat slappe geouwehoer er tussen door te krijgen?
Ik heb speciaal voor al die mensen die zo nodig willen ouwehoeren een aparte topic geopend.
Veel plezier daar....
Maken wij zelf wel uit.
Huub Penners
24 februari 2008, 19:59
Veel plezier daar....
Sorry Rob ik zeg al niets meer ::party::
Lets go EATERS lets go
Joep Meijsen
24 februari 2008, 19:59
En de eerste straf van de tweede periode. Vanschagen voor hooking. Schot vanaf de blauwe lijn van Tummers. Gered met het been. Schot van McDonald gered door de goalie.
Geert van der Meulen
24 februari 2008, 20:00
sheet zegt me niets, kan foutje zijn, ook 10 min. kan - maar ok, 20 min is game, alleen joep meld dat niet volgens mij
Ik ben het deze keer met Boumans eens, stop eens met dat overloze gezeur. Kratky heeft vijf minuten voor checking from behind en dat is altijd een game, niks foutje op sheet.
De scheidsrechters is van der Waarden, Jeroen Hesselberth staat op de lijn evenals Eric de Witte uit Eindhoven, die drie doen hun best en Geleen staat voor.
En nu gaan we weer terug naar Joep in een stikvol Glanerbrook!
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:01
Ik denk een game, Karel. Maar ik zal het in de tweede pauze even controleren.
Karel van der Wal
24 februari 2008, 20:01
ok - zo had ik het nog niet bekeken, maar nu zal ik mij beperken tot lezen
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:02
De teams zijn weer compleet. De tweede periode begint duidelijk minder hektisch dan de eerste. Eaters mede door de powerplay de betere ploeg. Maar de kans voor Van Biezen. Komt inschaatsen, maar via de stick van Novello over. En een straf tegen Walling voor slashing. Powerplay voor Trappers. Bergin en Willemse op de blauwe lijn.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:05
Stienstra met een schotkans, maar geblokt door de defense. Nieuwe kans. Maar puck naast. Schot Bergin geblokt. Stienstra vanaf de blauwe lijn via het lichaam van Novello naast. En puck uit het vak. Stienstra staat de volle twee minuten op hijs. Nu met Van Biezen en Bat. Nu de wissel voor Teunissen. Kansje weer gered. Trappers is niet zo scherp als tijdens de competitie. Ze kunnen hun snelheid niet gebruiken tegen een zeer defensief Eaters. Dat steeds veel mannen achter de puck houdt. Powerplay voorbij
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:07
Nazarov alleen voor de keeper, maar hij krijgt geen schot weg. En daar is de gelijkmaker. Bij de tweede paal is het De Wit die raakschiet na een actie achter het doel. Dus na iets minder dan acht minuten de stand weer in evenwicht. Niet de eerste lijn van Trappers, maar de supportcast die de gelijkmaker forceert.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:08
Nazarov krijgt de goal van de referee. Maar volgens mij was het toch echt De Wit. Eens kijken of dit Trappers een impuls geeft. Van Biezen en Ten Bokkel krijgen de assists trouwens.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:09
Een verdiende gelijkmaker zegt het Tilburgse deel van de media hier, maar dat is toch niet helemaal waar. De beide teams zijn in mijn ogen heel behoorlijk gelijkwaardig. McGarry helemaal alleen door. Mag door op Colaiacovo, maar het schot gaat nipt naast. Oeh...dat was een kans zeg.
Michel Heerkens
24 februari 2008, 20:11
Ze kunnen hun snelheid niet gebruiken tegen een zeer defensief Eaters. Dat steeds veel mannen achter de puck houdt. Powerplay voorbijKortom Geleen hanteert dezelfde tactiek als afgelopen vrijdag. En schijnbaar heeft Trappers moeite met het ijshockeyen als de ruimtes klein zijn.
Ben benieuwd naar het verdere verloop van de wedstrijd nu het weer 1-1 staat.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:12
McGarry met een schot. Colaiacovo redt. DAarna een tik van Visser tegen de uitgekomen doelman en hij krijgt twee minuten voor charging. Lalonde krijgt de kans na een schot te hebben geblokt. Hij lijkt te scoren. Maar de scheidsrechter geeft meteen aan no goal. En deelt twee minuten uit aan Lalonde voor slashing. Wow...daar ontsnapt Geleen.
Sten Bouten
24 februari 2008, 20:12
Come on Eaters
Eric van der Putten
24 februari 2008, 20:13
Een verdiende gelijkmaker zegt het Tilburgse deel van de media hier, maar dat is toch niet helemaal waar.
De beide teams zijn in mijn ogen heel behoorlijk gelijkwaardig.
Je spreekt jezelf wel tegen Joep, verdiende gelijkmaker niet helemaal waar, beide teams zijn behoorlijk gelijkwaardig...
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 20:14
Je spreekt jezelf wel tegen Joep, verdiende gelijkmaker niet helemaal waar, beide teams zijn behoorlijk gelijkwaardig...
Niet posten op dit moment eric.
Anders word ROB kwaad.
Eric van der Putten
24 februari 2008, 20:15
En Rob bepaalt of ik wel of niet post???
Annet Boers
ssssst Eric! Een gegeven paard niet in de bek kijken... gewoon lezen.
Gaat goed Joep! ga zo door!! Hartelijk dank voor je updates!!
Michel Heerkens
Weer een voorsprong van Geleen 2 - 1
Marco Franken
24 februari 2008, 20:16
aangezien dit met de wedstrijd te maken heeft en Joep iets achter ligt geloof ik
30:35: 2-1 Ruijters Eaters Geleen: 97: Brian McGARRY (20: Henrik IVARSSON) [EQ]
Huub Penners
24 februari 2008, 20:16
30:35: 2-1 Ruijters Eaters Geleen: 97: Brian McGARRY (20: Henrik IVARSSON) [EQ]
Diana de Kok
24 februari 2008, 20:17
Ik begrijp niet waarom er maar mensen blijven posten! Doe dat in de pauze maar nu niet!! Het is hier hartstikke druk! Geef Joep verdomme de kans om zijn postingen voor ons te doen.
Dus...blijf met je tengels van het toetsenbord af!
Bedankt!
Eric van der Putten
24 februari 2008, 20:18
ssssst Eric! Een gegeven paard niet in de bek kijken... gewoon lezen.
Laat ik nou toch gewoon posten als ik iets te zeggen heb! hahahah
Maar volgens mij snap ik er helemaal niks meer van, een forum is ineens niet meer om te posten, dat terwijl ik zelf het draadje nog wel geopend heb...
Ik ga lekker de sheet volgen vanaf de bank. De groeten allemaal!
Joep Meijsen
Het is twee een voor geleen. De nummer twintig van Geleen krijgt de puck in vrijheid. Neemt aan. Wacht net zo lang tot McGarry in positie is, die omspeelt Colaiacovo en dan is het raak.
Sten Bouten
Yesssssssssss
Harry Koenen
Luisteren naar de opdracht van ROB en dan alleen nog maar lezen wat Yoep en de teams doen.
Waarom luistert niemand naar ROB en leest wat hij geschreven heeft.
Marco Franken
24 februari 2008, 20:19
Ik begrijp niet waarom er maar mensen blijven posten! Doe dat in de pauze maar nu niet!! Het is hier hartstikke druk! Geef Joep verdomme de kans om zijn postingen voor ons te doen.
Bedankt!
de sheet lag voor op Joep (die het geweldig doet!!!) dus dan mag dat gewoon gepost worden, niet zo moeilijk doen.....
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:21
Straf tegen Geleen. Ik heb de indruk dat Stienstra wat meer loskomt van Stasiuk. Trappers komt vaker gevaarlijk in de buurt van Novello. Twee schoten van Teunissen geblokt door de defensie. We hebben een kwartier gehad in de tweede periode. En Stasiuk wint weer wat tijd tijdens een face off tegenovers Stienstra. Kanje voor Bat. Maar krijgt geen schot weg. En de powerplay tikt weg. En dan een actie van Stienstra vanaf de blauwe lijn en dan bereikt de puck door een kluwen van spelers het net van Novello. Geen idee hoe de puck erin ging. Zoveel spelers stonden ervoor. Maar hij zit wel en het is weer gelijk.
Huub Penners
24 februari 2008, 20:23
de sheet lag voor op Joep (die het geweldig doet!!!) dus dan mag dat gewoon gepost worden, niet zo moeilijk doen.....
Schijnbaar probeert men hier een groepje supporters het zwijgen op te leggen.
Helaas lukt het niet ::party::
Maar heb alle respect voor de verslagen van Joep ::detective::
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:23
McGarry met een schot. Via de handschoen naastDan een duidelijke hooking van De Wit op de doorgebroken Stasiuk. Twee minuten straf voor de captain van Oranje. Nog iets meer dan drie minuten te spelen in de periode.
Marco Franken
24 februari 2008, 20:24
ik ook hoor en nog gefeleciteerd met je vrouw trouwens (vind de pb knop niet)
Huub Penners
24 februari 2008, 20:26
ik ook hoor en nog gefeleciteerd met je vrouw trouwens (vind de pb knop niet)
Dank je Marco.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:26
Vrije schotkans voor Walling. Via het been van Colaiacovo naast. Verder weinig spektaculaire powerplay van Geleen. Tummers met een schot. Via de de handschoen en de lat uiteindelijk over. Wow. Dat was een uitstekends chot. En dan een straf weer tegen Tilburg. Tripping tegen Willemse, die toch wel erg vaak richting strafbank moet. De Trappers-defensie is natuurlijk twee belangrijke spelers kwijt en daardoor veel ijstijd voro de overgebleven basisspelers.
Eric van der Putten
24 februari 2008, 20:27
vd Waarden heeft zeker de pik op Bjorn? Hij is vast jaloers op de 500e die Bjorn heeft gehad...
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 20:28
vd Waarden heeft zeker de pik op Bjorn? Hij is vast jaloers op de 500e die Bjorn heeft gehad...
Eric JE MAG NIET POSTEN TIJDENS DE PERIODES
Eric van der Putten
24 februari 2008, 20:29
LOL ::party::
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 20:29
Bedankt!
MAG HET NU WEL DIANA??????
Michael van Opstal
24 februari 2008, 20:30
Moet zeggen was een behoorlijk snelle 2de periode, 30 minuten maar.
Joep Meijsen
Einde tweede periode. Trappers heeft de stand gelijkgetrokken. Gelukkig wat minder hektiek, maar het is een leuke pot ijshockey om naar te kijken voor de neutrale toeschouwers. De derde periode zal de beslissing moeten brengen. Of de overtime natuurlijk. Ik pak nog maar een bakje koffie hier in het wat koude Glanerbrook, waar de muziek uiteenloopt van rock, via hardcore naar jumpstyle.
Joost van Heeswijk
Mogen we nu wel weer posten want de tweede periode is afgelopen??
Eric van der Putten
24 februari 2008, 20:31
Moet zeggen was een behoorlijk snelle 3de periode, 30 minuten maar.
Naar welke sport zit jij te kijken ?
Marco Franken
geniet ze Joep!!
Michael Schoenmakers
3e periode???????
volgens mij was dit de 2e pas
Luitzen van der Heide
24 februari 2008, 20:32
Ach mag niet posten tijdens de periode is een beetje te zwaar. Maar iritant is het wel!!!!
Maar goed. Misschien een soort geldings drang
Huub Penners
MAG HET NU WEL DIANA??????
Volgens mij wel Joost ::party::
Voortgang:
Wacht op 3
:drinkers:
Joost van Heeswijk
Blijf een fransoos.
Michael van Opstal
Er staat toch 2de periode.
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 20:33
Volgens mij wel Joost ::party::
Voortgang:
Wacht op 3
:drinkers:
Dank je Huub::party::
Eric van der Putten
24 februari 2008, 20:33
Ach mag niet posten tijdens de periode is een beetje te zwaar. Maar iritant is het wel!!!!
Maar goed. Misschien een soort geldings drang
Wat is er irritant aan Luitzen, je kunt toch ook alleen de postings van Joep lezen en de rest overslaan :-)
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 20:34
Er staat toch 2de periode.
Als je het veranderd wel Michael::detective::
Diana de Kok
24 februari 2008, 20:34
Ik snap niet als er toch al een aantal keer door mensen beleefd is gevraagd, of er tijdens Joep zijn verslag niet te posten.
Ik vind niet veel irritant, maar als ik een verslag aan het volgen ben, en er worden onderling felicitaties uitgewisseld, vraag ik me af of jullie het wel waarderen dat Joep een live verslag aan het maken is.
En Huub je moet niet te zielige postingen gaan doen.....
Michael van Opstal
24 februari 2008, 20:35
Hahaha
Marco Franken
24 februari 2008, 20:37
Ik snap niet als er toch al een aantal keer door mensen beleefd is gevraagd, of er tijdens Joep zijn verslag niet te posten.
Ik vind niet veel irritant, maar als ik een verslag aan het volgen ben, en er worden onderling felicitaties uitgewisseld, vraag ik me af of jullie het wel waarderen dat Joep een live verslag aan het maken is.
Niet zo moeilijk doen, lees er maar overheen.
Zoveel word er niet gepost tussendoor.
En npgmaals, als de sheet sneller is post ik het gewoon.
En laat anders Joep zelf beslissen of het irritant is, maar niet mensen die niet eens iets met geleen of tilburg te maken hebben, rot op.
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 20:37
Zo ken ik je niet Diana.
Je bent wel heel erg geirriteerd nu.:heart:
Michael Schoenmakers
24 februari 2008, 20:40
er moeten altijd mensen dwars liggen vinden ze stoer want nu gaat het over ze laat ze links gewoon in de sloot liggen
trietse figuren zijn het meer niet heb je overal
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 20:40
Er word maar weining gepost tussen de periodes .
Ik denk dat ze wachten totdat de wedstrijd weer begint.
Huub Penners
24 februari 2008, 20:42
Marco en Joost....
Diana heeft een bloed hekel aan mij ::realmad::
Heeft iets uit een ver verleden te maken ::catfight::
Niet op reageren verder.
Marco Franken
24 februari 2008, 20:43
Er word maar weining gepost tussen de periodes .
Ik denk dat ze wachten totdat de wedstrijd weer begint.
FF spanning weg laten lopen denk ik.
Gaat gelijk op en dus wel spannend natuurlijk.
Let's Go Eaters, Let's Go!!
Michael Schoenmakers
24 februari 2008, 20:44
common Tilburg common Tilburg
Stefan Bouma
24 februari 2008, 20:44
Marco Franken
24 februari 2008, 20:45
Marco en Joost....
Niet op reageren verder.
Daar gaat het mij niet om Huub, ik had ook iets gepost en dus heeft ze het ook over mij.
Niemand vertelt mij of ik wel of niet mag posten.
Ik doe het zo weinig mogelijk, maar bepaal het wel zelf.
Bij andere wedstrijden werd er om de seconde gepost soms, ook gene probleem.
Diana de Kok
Marco en Joost....
Niet op reageren verder.
Oh uit welk verleden Huub?
En kindertjes speeltijd is weer over.....
Michael Schoenmakers
waarheen?
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:46
Er stond een rij bij het toilet. Maar we zijn weer terug. De periode is begonnen en er is nog heel veel om vooor te spelen. Eaters powerplay tikt weg zonder schot op doel. Pass op de uit dde strafbank schaatsende Willemse komt niet aan en we krijgen een face-off in het Tilburgse aanvalsvak.
Marco Franken
24 februari 2008, 20:46
En kindertjes speeltijd is weer over.....
Gewoon ff normaal doen joh!
Gedraag je eens volwassen of rot op!!::wheelchair::
Stefan Bouma
24 februari 2008, 20:47
kan dit ff via PB ik en vele anderen proberen denk ik verslag te volgen
Dank u
Marco Franken
24 februari 2008, 20:48
wij zelf ook hoor, maar ik kan niet tegen dat kinderachtige gezeik van sommige mensen
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:48
Houden we het wel gezellig mensen? Dat is het hier in ieder geval wel. Net gewoon het publiek van beide teams dat gezellig aan het kletsen was in de pauze. We hebben twee minuten gehad in de tweede periode. Schot Lalonde vanuit het neutrale vak recht in de handschoen van Novello.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:50
Stienstra krijgt een uitgelezen kans na een pass voorlangs door Lalonde. De Ned-Can krijgt echter zijn stick niet tegen de puck. Het lijkt erop alsof Trappers nu toch het overwicht krijgt. Teunissen met een dot van een kans. PRobeert de puck in de bovenhoek te duwen, maar raakt het lichaam van Novello.
Robert R van Oort
24 februari 2008, 20:51
Kom op mannen pak het thuisvoordeel terug...
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 20:52
Stienstra krijgt een uitgelezen kans na een pass voorlangs door Lalonde. De Ned-Can krijgt echter zijn stick niet tegen de puck. Het lijkt erop alsof Trappers nu toch het overwicht krijgt. Teunissen met een dot van een kans. PRobeert de puck in de bovenhoek te duwen, maar raakt het lichaam van Novello.
Als maar niet te overmoedig worden.
En dat geleen een sniekie goal maakt.::detective::
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:53
Vanschagen met een enorme kans na weer een pass voorlangs van Lalonde. Maar weer geen connectie tussen stick en puck en dus blijft de stand gelijk na vijf minuten. schot van Nazarov klemvast. Mark Donders naar de kleedkamer om onbekende reden. Staat niet veel of niet op het ijs. Goed schot Bernakevitch geblokt. Stick versplintert en Lalonde mag naar de strafbank voor slashing.
Bram Snoeren
24 februari 2008, 20:54
Goede avond allemaal, wat een spanning zeg
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:55
Powerplay alweer voorbij. Ovarsson mag brommen en dus vier tegen vier verder. De straf is wegens interference. Er hangt een goal in de lucht. Maar voor wie?
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 20:56
Goede avond allemaal, wat een spanning zeg
Bram je mag niet posten tijdens de periode.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 20:57
trappers dringt aan. Selander brengt wat rust in het spel. Een hele domme straf tegen Bergin. Die duwt twee keer zijn tegenstander naar het ijs en de tweede keer gaat de arm van de scheidsrechter de lucht in.
Huub Penners
24 februari 2008, 20:58
Bram je mag niet posten tijdens de periode.
Dan hou je mond Joost ::party::
ff :drinkers: halen
Lets go eaters lets go
Bram Snoeren
24 februari 2008, 20:58
Ik wel vanuit Stappegoor
p.s. U 20 staat met 6 -1 voor hier tegen Den Haag halve finale kampioeschap
Michael van Opstal
24 februari 2008, 20:59
Rogér is duidelijk zijn fluit niet vergeten vandaag!
Stefan Bouma
24 februari 2008, 21:00
Tsja, 63 strafminuten in totaal waarvan 39 voor Geleen en 24 voor Tilburg. Maar Geleen heeft met Kratky 20 + 5. Blijven er 14 over!
Joep Meijsen
24 februari 2008, 21:01
De powerplay levert niet veel op voorlopig. Trappers onderbreekt goed en kreeg zelfs een kansje. Nu een hard schot van Stasiuk, maar recht op de keeper. Toch complimenten voor die Canadees. Tot nu toe onopvallend in de Nederlandse competitie, maar tot nu toe goud waard in deze serie. Powerplay voorbij. McLeod gaat solo door, maar het doel uit zijn voegen na het schot en daarmee een face-off.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 21:02
Tripping call achter het doel tegen Teunissen. Lijkt me onzin. Schot net naast. En dan de puck afgeblokt door Coliacovo. Die wil snel spelen, fluitsignaal. Doelman boos. Dat hebben we vrijdag ook een paar keer gezien.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 21:05
Kans van dichtbij. Puck op het lichaam van Colaiacovo geschoten. Veel betere powerplay van Geleen. Straffen hebben het offensief van Tilburg geneutraliseerd en Geleen bepaalt nu wat meer de wedstrijd. Publiek Trappers schreeuwt 'lets's go Tilburg', het was ook wat stil gewoworden. Pass mcGarry komt net niet bij Selander voor het doel. Vanschagen alleen door. Omspeelt de doelman. Die glijdt met zijn pad de puck weg, puck glijdt door, maar volgens de linesman op lijn net niet over de lijn. Er zijn mensen die er anders over denken, waaronder Vanschagen zelf.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 21:07
Had ik al gezegd dat het spannend is? Nou, dat is het. En daar is de goal van Trappers. Bernakevitch komt vanuit de hoek schaatst door en schiet de puck in de bovenhoek. Tilburg voor het eerst in de wedstrijd op voorsprong en nog 5,5 minuten te spelen. Is dit de beslissing?
Robert R van Oort
24 februari 2008, 21:07
Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssss
Bram Snoeren
24 februari 2008, 21:08
2-3 Tilburg Daryl Bat
Marco Franken
Michael Schoenmakers
WHOOOSH we are number one
ow sorry mensen
Michel Heerkens
24 februari 2008, 21:09
Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssEn we zingen Hoempa Hoempa tetetete....
Joep Meijsen
24 februari 2008, 21:09
Geweldig schot van Ramoul. Een one-timer. Colaiacovo spreidt zich helemaal en weet de puck uit het net te houden. De wedstrijd is nog niet gespeeld. Maar Eaters moet wel het spel gaan maken nu. In plaats van wachten op de kansen die Tilburg biedt. Uiteindelijk toch de eerste lijn van Tilburg die toeslaat. Het publiek van Trappers domineert vocaal. Keiharde check van Selander op Nazarov.
Bram Snoeren
24 februari 2008, 21:10
correctie op de sheet Brendan Bernakevitch is de doelpuntenmaker
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 21:11
Hoe lang nog Joep??
Joep Meijsen
Save Novello op schot Bat. Die is ook behoorlijk onzichtbaar trouwens. Nog drie minuten heeft Geleen...Tummers bouwt op, maar geen vervolg.
Stefan Bouma
We hebben hier een live-verslag dus dat wisten we al Bram!
Joep Meijsen
24 februari 2008, 21:12
Stasiuk met een prima schot. Maar de doelman van Tilburg reageert zo mogelijk nog beter en houdt de puck buiten. Tjong, jonge....time out voor Geleen.
Robert R van Oort
24 februari 2008, 21:12
Kom op keeper eraf en 2-4
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 21:13
::party::We hebben hier een live-verslag dus dat wisten we al Bram!
Jij blij.
Joep Meijsen
Het net blijft leeg met nog meer dan twee minuten te spelen.
Marco Franken
Bram Snoeren
24 februari 2008, 21:15
oke sorry ik zal me er niet meer mee bemoeien
Joep Meijsen
24 februari 2008, 21:15
Tummers met een klein kansje. Krijgt het aan de stok met Bergin, maar verder niets bijzonders. Net al vroeg leeg dus. Trappers loert op kans. En Bernakevitch pakt. Die zijn eerste schot raakt nog de paal, maar hij pikt zelf de rebound op. Het is 2-4. Het is beslist. Trappers heeft het thuisvoordeel terug.
Robert R van Oort
24 februari 2008, 21:16
Goalie terug erin of proberen ze het nog steeds?
Michael Schoenmakers
whahahah en nu net als geleen vrijdag juichen of ze kampieon zijn geworden
Eric Clijsen
Prima gedaan trappers.
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 21:17
2-4 empty net
brendan
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 21:17
Nog 3 wedstrijden te gaan en op naar de finale
Michel Heerkens
24 februari 2008, 21:18
Yes. 2 -4.
En we zingen Hoempa Hoempa tetetete.....
Huub Penners
2-4 empty net
brendan
58:37: 2-4 DESTIL Trappers Tilburg: 21: Brendan BERNAKEVITCH (79: Mike LALONDE; 12: Doug STIENSTRA) [EQ, Empty Net]
Joost gefeliciteerd ::reddevildoh::
Joep Meijsen
Zwaarbevochten zege. Dat wel. Maar hij staat. Trappers wint met vier tegen twee. Straks het uitgebreide verslag op ijshockey.com.Deze keer in ieder geval geen opstootje na het eindsignaal. Toch is het een bijzonder spannende serie. Maar Tilburg is nu weer de favoriet om de serie te pakken denk ik.
Joost van Heeswijk
Joep Harstikke bedankt voor je live verslag hier.
Marco Franken
Ach, dan is het 1-1 in de serie.
Eaters hebben al laten zien dat ze het kunnen, volgende keer winnen de Eaters weer.
Ik moet vroeg op dus een goede nacht iedereen en Joep, nogmaals bedankt voor de verslagen tussendoor.
Zeer welkom geweest...en spannend.
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 21:19
Joep Harstikke bedankt voor je live verslag hier.::party::
Michael Schoenmakers
Joep je was super
Martin Kinderen
Bedankt Joep voor je mooie verslag.
Luitzen van der Heide
Joep, Bedankt Voor De Sfeer Impressie
Eric Clijsen
Nogmaals bedankt Joep.
Robert R van Oort
Joep, Enorm bedankt voor het super live verslag voor de thuisblijvers en de overige supporters...
Sandra Cloo
trappers gefeliciteerd
Michel Heerkens
24 februari 2008, 21:20
Joep Harstikke bedankt voor je live verslag hier.Daar sluit ik me graag bij aan. Bedankt Joep ::thumbsup::
Huub Penners
Zwaarbevochten zege. Dat wel. Maar hij staat. Trappers wint met vier tegen twee. Straks het uitgebreide verslag op ijshockey.com.Deze keer in ieder geval geen opstootje na het eindsignaal. Toch is het een bijzonder spannende serie. Maar Tilburg is nu weer de favoriet om de serie te pakken denk ik.
Joep bedankt voor je verslag.
Annet Boers
Trappers en supporters..... van harte met deze overwinning.
Zit dus nog genoeg spanning in deze onderlinge confrontaties. 1-1 en net als de andere halve finale nog vol aan de bak voor beiden.
Geniet van deze overwining!! En Tilburg en Geleen......succes!
Roel Eikhoudt
24 februari 2008, 21:21
Joep, bedankt voor het zeer spannende verslag.
Geert van der Meulen
24 februari 2008, 21:21
Leuk zo'n live verslag, moesten ze vaker doen!
Luitzen van der Heide
24 februari 2008, 21:23
Oh ja, jammer voor Geleen. Maar bij TT thuis is voor jullie kat in het bakkie... En zo kun je ook vier keer winnen.
Proficiat aan TT met de nodige moeite het thuisvoordeel weer.
De stand is weer gelijk... Akke vier ploegen beginnen weer gewoon overnieuw met een best of 5 ditmaal.
Michael Schoenmakers
24 februari 2008, 21:24
Mensen het was me een waar genoegen
Geleen ging met een goed gevoel het weekend in
en wij hier in Tilburg gaan met een goed gevoel de week in
op naar Vrijdag cu there
Gerard van der Heide
24 februari 2008, 21:26
Joep, super kerel. Schakelde iets later in en kon maar niet opgelijnd komen. Iedere keer was er weer een nieuw page.
Moet je vaker (altijd) doen Joep. Bedankt
Harry Koenen
24 februari 2008, 21:27
Financieel alleen maar beter voor de clubs. Het mooiste is om het in de 6e of 7e wedstrijd af te maken.
TT weer geluk vanwege straf KRATKY.
Priscilla van Rooij
24 februari 2008, 21:30
yeeehhh gewonnen wat ben ik blij zeg en we hebbe de thuis voordeel terug dat is ook lekker vrijdag wordt het echt spannend hier in tilburg maar ik ben er zeker bij :D
Eric van der Putten
24 februari 2008, 21:30
Was je erbij Harry? Als Kratky inderdaad een CfB heeft gegeven, dan is het geen geluk voor TT maar terecht, lijkt mij ... ?
Remco Bambacht
24 februari 2008, 21:31
Als er een prijs was voor de domste opmerking van de maand.....
Gerard van der Heide
Hoe weet je dat nou weer Harry? Was je erbij?
Ik geloof dat ik jou postings in de toekomst maar ga overslaan................
Wordt er een beetje moe van..................
Joost van Heeswijk
Was je erbij Harry? Als Kratky inderdaad een CfB heeft gegeven, dan is het geen geluk voor TT maar terecht, lijkt mij ... ?
Als cFB is met verwonding mag het van mij zelfs een match zijn.
Dus hij heeft geluk gehad.
Geert van der Meulen
24 februari 2008, 21:34
Als cFB is met verwonding mag het van mij zelfs een match zijn.
Dus hij heeft geluk gehad.
Sterker nog! Dan is het een match.
Edwin Grouwstra
24 februari 2008, 21:34
Als er een prijs was voor de domste opmerking van de maand.....
......dan waren er elke maand een hele hoop genomineerden !!:wink:
Geert van der Meulen
24 februari 2008, 21:35
......dan waren er elke maand een hele hoop genomineerden !!:wink:
Wil je zo graag winnen? ::party::
Edwin Grouwstra
24 februari 2008, 21:38
Wil je zo graag winnen? ::party::
Nee, heb niet de illusie dat ik ooit voor die prijs in aanmerking kom :wink:
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 21:40
Dan snap ik niet dat hij geen match heeft gehad.
Volgens joep moest mike naar de kleedkamer om een paar hechtingen te laten zetten.
Dus verwonding.
Geert van der Meulen
24 februari 2008, 21:42
Never say never! ::worship::
Eric van der Putten
24 februari 2008, 21:42
Volgens joep moest mike naar de kleedkamer om een paar hechtingen te laten zetten.
Dus verwonding.
Wie weet wordt de sheet nog gewijzigd achteraf... ::detective:: Zou dan inderdaad een MP moeten zijn.
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 21:43
Wie weet wordt de sheet nog gewijzigd achteraf... ::detective:: Zou dan inderdaad een MP moeten zijn.
We zullen het in de gaten gaan houden.::detective::
Jo Schepers
24 februari 2008, 21:43
mooi die verslagen maar mis toch iets ik lees niks over van biezen die mcleod 2 maal speard in de begin minuten en heel tilburg dat maar een doel heeft mcleod uit de wedstrijd halen op een negatieve manier.
Geert van der Meulen
24 februari 2008, 21:44
Dus verwonding.
Afwachten tot het sheet officieel is.
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 21:46
mooi die verslagen maar mis toch iets ik lees niks over van biezen die mcleod 2 maal speard in de begin minuten en heel tilburg dat maar een doel heeft mcleod uit de wedstrijd halen op een negatieve manier.
Ik denk dat datb te maken heeft met de wedstrijd van vrijdag.
Toen mcleod jacobs te gebroken vingers sloeg.
Eric van der Putten
is dit Limburgs? ::detective::::party::
Eric van der Putten
Ik denk dat datb te maken heeft met de wedstrijd van vrijdag.
Toen mcleod jacobs te gebroken vingers sloeg.
En tijdens de wedstrijd constant bezig was met het opjutten van het publiek...
Conny Dudok
24 februari 2008, 21:47
was dat vrijdag ook niet anders om, toen deed het hele team er alles aan om de trappers uit het spel te krijgen door fisiek te spelen. Volgens mij is dat de bedoeling.
Herman Herregraven
Bedankt voor je live verslag Joep...
Hopelijk een vervolg bij de volgende wedstrijden...???
Jurgen van der Laak
Was het niet McLeod die op een heel negatieve manier Rody Jacobs uit de wedstrijd haalde vrijdag?
Jo Schepers
dit is zeker limburgs ja wat en houthakkers en geloof maar dat het waar is.
Joost van Heeswijk
24 februari 2008, 21:48
Bedankt voor je live verslag Joep...
Hopelijk een vervolg bij de volgende wedstrijden...???
Ben je wakker geschrokken Herman?
Jo Schepers
24 februari 2008, 21:50
oow dan mag dat dus waar praten we hier over wat mcleod doet in tilburg praat ik niet goed.maar denk niet dat dat zo bewust is gedaan zoals van biezen dat doet door twee maal te spearen is volgens mij een van de vieste overtredingen en als we dan maar wraak gaan nemen op zo een manier waar zijn we dan met bezig geen hockey denk ik
Jurgen van der Laak
24 februari 2008, 21:55
oow dan mag dat dus waar praten we hier over wat mcleod doet in tilburg praat ik niet goed.maar denk niet dat dat zo bewust is gedaan zoals van biezen dat doet door twee maal te spearen is volgens mij een van de vieste overtredingen en als we dan maar wraak gaan nemen op zo een manier waar zijn we dan met bezig geen hockey denk ik
Klopt helemaal Jo,maar het is wel begrijpelijk dat het gebeurt.En hij slaat niet per ongeluk op zijn vingers als de handschoen al uit is.
Harry Koenen
24 februari 2008, 22:18
Mag je nog een eigen mening hebben, mag ik er wat van zeggen?
Of heerst hier het tijdperk van de alleenheersers.
Jullie zijn wel ontzettend gemakkelijk op de kast te krijgen.
Sla gewoon mijn postings over, dan heb je geen last.
Neem een voorbeeld aan Gerard vd H.
Ik ben het ook niet met heel veel onzin op dit Forum eens. Hoef ik ook niet. Staan ook heel veel leuke dingen op.
Probeer svp mij niet je eigen mening op te leggen. Dan hoor je volgens mij niet op dit forum thuis maar kun je beter de Donald Duck gaan lezen.
Maurice Ruppe
24 februari 2008, 22:18
Nee hoor, bij verwonding door een check from behind kan de scheidsrechter kiezen tussen 5+game of match.
Geert van der Meulen
24 februari 2008, 22:23
Nee hoor, bij verwonding door een check from behind kan de scheidsrechter kiezen tussen 5+game of match.
De scheidsrechter kan inderdaad kiezen, als er geen verwonding is. Maar lees punt 2 eens goed: als er een verwonding is, dan is het een match.
523 - CHECKING FROM BEHIND (BODYCHECK VAN ACHTER)
Een speler die een tegenstander, op enigerlei wijze en waar op het ijs dan ook, van achteren duwt, body-checkt of op deze inrijdt, moet naar het oordeel van de Scheidsrechter bestraft worden met een:
Minor penalty + automatische Misconduct penalty (2'+10')of
Major penalty + automatische Game Misc. penalty (5'+GM)of
Match penalty (MP)
Een speler die als gevolg van een check from behind een tegenstander verwondt, moet bestraft worden met een:
Match penalty (MP)
Dick van den Berg
24 februari 2008, 22:25
wie meld me nu hier of Kratky inderdaad is wezen douchen. Bovendien waarom weer van der Waarden, er zij n voor dit soort wedstrijden toch wel geen Tilburgers te vinden. Waarom bijv. JP in Den Haag ( niet dat ikdat slecht vind trouwens) en geen TT er.
Tja Karel het wordt ze op deze manier wel erg gemakkelijk gemaakt....
Michel Heerkens
24 februari 2008, 22:26
De scheidsrechter kan inderdaad kiezen, als er geen verwonding is. Maar lees punt 2 eens goed: als er een verwonding is, dan is het een match.
Een speler die een tegenstander, op enigerlei wijze en waar op het ijs dan ook, van achteren duwt, body-checkt of op deze inrijdt, moet naar het oordeel van de Scheidsrechter bestraft worden met een:
Match penalty (MP)
Een speler die als gevolg van een check from behind een tegenstander verwondt, moet bestraft worden met een:
Match penalty (MP)
Dus een foutje van Van der Waarden. Foutje bedankt! :wink:
Jolanda Jansen
24 februari 2008, 22:27
het was echt een te gekke wedstrijd vanaaf, er zat echt alles in wat ik ervan verwachte, alleen leek het net of de eaters in paniek raakte na de derde goal van tilburg, nou is mijn vraag was het wel zo,n goede zet om Novello eruit te halen ?? waren ze niet sterker geweest als ze op dezelfde voet waren doorgegaan, ik geloof echt dat het dan 3-3 had kunnen worden, of zie ik dat verkeerd.
Dick van den Berg
24 februari 2008, 22:30
McGarry met een schot. Colaiacovo redt. DAarna een tik van Visser tegen de uitgekomen doelman en hij krijgt twee minuten voor charging. Lalonde krijgt de kans na een schot te hebben geblokt. Hij lijkt te scoren. Maar de scheidsrechter geeft meteen aan no goal. En deelt twee minuten uit aan Lalonde voor slashing. Wow...daar ontsnapt Geleen.
Visser werd duidelijk door een speler van Tilburg tegen hun goalie geduwd.
Heb je dat gemist Joep??
Ook weer zo'n domme beslissing van Waardenloos...
Dick van den Berg
24 februari 2008, 22:38
McGarry met een schot. Via de handschoen naastDan een duidelijke hooking van De Wit op de doorgebroken Stasiuk. Twee minuten straf voor de captain van Oranje. Nog iets meer dan drie minuten te spelen in de periode.
Je rept geen woord over een eventueel penaltyshot Joep.....
Tussen de doorgebroken Stasiuk en de Tilburgse goalie bevond zich m.i. niemand meer.
Maurice Ruppe
24 februari 2008, 22:46
Match penalty (MP)
Match penalty (MP)
De website van de nijb geeft de volgende opties:
Checking from behindhttp://www.nijb.nl/referees/images/checking.jpgOvertreding:
Het van achteren duwen of checken van een tegenstander.Straf:
minor penalty + misconduct of major penalty + game misconduct of match penalty
Bij verwonding: major penalty + game misconduct of match penalty. Teken:De scheidsrechter maakt met open handpalmen een duwende beweging.
Harry Koenen
24 februari 2008, 22:56
Eric,
Jij hebt nergens kunnen lezen dat ik de straf van KRATKY onterecht zou vinden. Het is gewoon jammer dat het is gebeurd en als daar een overtreding debet aan is dan is het zelfs door zijn eigen toedoen. Daarom kan ik het toch wel jammer vinden en ALSNOG vinden dat, vooral omdat het in aanvang van de wedstrijd was, TT geluk heeft gehad. Of mag ik TT ook al geen geluk wensen.
AL ben ik voor GELEEN. Mag dat?
Ik bespeur bij jou een EENZIJDIGE opvatting die door jouzelf en nog een aantal roekeloze ondoordachte lezers uitgelegd wordt als een aanval of niet te begrijpen.
Als je het niet begrijpt dan zou je dus om een meer duidelijk antwoord kunnen vragen of gewoon mijn posting kunnen overslaan.
Thijs de Witte
24 februari 2008, 23:04
Joep Harstikke bedankt voor je live verslag
Eric van der Putten
24 februari 2008, 23:12
Eric,
Jij hebt nergens kunnen lezen dat ik de straf van KRATKY onterecht zou vinden. Het is gewoon jammer dat het is gebeurd en als daar een overtreding debet aan is dan is het zelfs door zijn eigen toedoen. Daarom kan ik het toch wel jammer vinden en ALSNOG vinden dat, vooral omdat het in aanvang van de wedstrijd was, TT geluk heeft gehad. Of mag ik TT ook al geen geluk wensen.
AL ben ik voor GELEEN. Mag dat?
Ik bespeur bij jou een EENZIJDIGE opvatting die door jouzelf en nog een aantal roekeloze ondoordachte lezers uitgelegd wordt als een aanval of niet te begrijpen.
Als je het niet begrijpt dan zou je dus om een meer duidelijk antwoord kunnen vragen of gewoon mijn posting kunnen overslaan.
Harry, je mag van mij alles schrijven en je mag elke mening hebben die je wilt. Maar hoe je het schreef, kon het verschillende kanten op. Mijn reactie was misschien iets te snel en had het misschien nog een keer moeten lezen om te snappen wat je werkelijk wilde zeggen. Al zeg ik nog steeds, in de context zoals jij het schrijft, kun je het positief en negatief zien.
Maar zand erover, als je het positief bedoelde is mijn reactie onterecht.
Pieter van der Wal
24 februari 2008, 23:28
Misschien over 20 jaar Edwin als je aanvaller Erik Landman verwisseld met verdediger Jacco Landman !
Piet de Kort
24 februari 2008, 23:44
Tuurlijk! Van de Waarden was waardeloos! Dickei wake up, bij 2-2 kon het alle kanten op! Bij 2-3 moest Uli Frankie eraf halen! Tilburg was beter, vrijdag ook al maar ze scoorden te weinig! Vrijdag wint Tilburg, zondag ook. Maken wij het vrijdag af tegen IETURS!
Rob Verschuuren
24 februari 2008, 23:47
inderdaad Piet, we gaan ervoor
Dick van den Berg
24 februari 2008, 23:51
Tuurlijk! Van de Waarden was waardeloos! Dickei wake up, bij 2-2 kon het alle kanten op! Bij 2-3 moest Uli Frankie eraf halen! Tilburg was beter, vrijdag ook al maar ze scoorden te weinig! Vrijdag wint Tilburg, zondag ook. Maken wij het vrijdag af tegen IETURS!
Ach ja Piet...stel je voor dat jij een andere mening gehad zou hebben....
Nogmaals proficiat met jullie overwinning Piet.
Piet de Kort
25 februari 2008, 00:00
Ach ja Piet...stel je voor dat jij een andere mening gehad zou hebben....
Nogmaals proficiat met jullie overwinning Piet.
Bedankt Dick! De meesten waren het wel met mij eens! Ik heb je gemist in de kantine! ::detective::
Harry Koenen
Oke Eric! Karakter. Heb ook nog even het verslag en de reacties van beide coaches gelezen.
Het blijkt voor alle 4 teams een spannende play-off.
Puk Daniels
Tilburg, proficiat.
Over de gehele wedstrijd gezien vind ik dat jullie het best hebben gespeeld, maar dat was vrijdag ook. Toch ging vrijdag de overwinning verdiend naar Geleen omdat de vorm van de dag van sommige spelers én de benodigde inzet voor het verschil zorgden. Vandaag was het in mijn ogen de scheids die het verschil maakte. De check van Kratky was persé geen checking from behind. Lalonde draaide zich op het laatste moment om. Daar kun je dus niks meer mee als je op snelheid komt aangeschaatst met de intentie van een keiharde check. Absoluut geen 5 minuten waard.
Deze beslissing heeft toch wel een behoorlijke impact op de verdediging en uiteindelijk op het resultaat gehad. Tilburg heeft hier goed gebruik van gemaakt en afgezien van de ref kan ik er wel vrede mee hebben. Het houdt de spanning er wel in. Ik had er niet aan moeten denken dat het nu al 2-0 stond. Dan had iedereen geroepen dat Geleen favoriet zou zijn. Laat gewoon iedereen in de waan dat Tilburg de te kloppen ploeg is. Dan zullen wij kijken of we dat kunnen laten uitkomen.
Piet de Kort
25 februari 2008, 00:04
Tilburg, proficiat.
Over de gehele wedstrijd gezien vind ik dat jullie het best hebben gespeeld, maar dat was vrijdag ook. Toch ging vrijdag de overwinning verdiend naar Geleen omdat de vorm van de dag van sommige spelers én de benodigde inzet voor het verschil zorgden. Vandaag was het in mijn ogen de scheids die het verschil maakte. De check van Kratky was persé geen checking from behind. Lalonde draaide zich op het laatste moment om. Daar kun je dus niks meer mee als je op snelheid komt aangeschaatst met de intentie van een keiharde check. Absoluut geen 5 minuten waard.
Deze beslissing heeft toch wel een behoorlijke impact op de verdediging en uiteindelijk op het resultaat gehad. Tilburg heeft hier goed gebruik van gemaakt en afgezien van de ref kan ik er wel vrede mee hebben. Het houdt de spanning er wel in. Ik had er niet aan moeten denken dat het nu al 2-0 stond. Dan had iedereen geroepen dat Geleen favoriet zou zijn. Laat gewoon iedereen in de waan dat Tilburg de te kloppen ploeg is. Dan zullen wij kijken of we dat kunnen laten uitkomen.
Bedankt Puk! Helaas verliezen jullie vrijdag en zondag volgens planning! Onze penningmeester vind het wel leuk indien jullie massaal komen! Vanuit Tilburg komen ze toch wel! Tot vrijdag! ::wavetowel:::supz:::devildance::
P.s. Brouwseltje smaakte opperbest! Ik heb nog 50 bekers over! ::detective::
Ferdinand van Berlo
25 februari 2008, 00:04
Je rept geen woord over een eventueel penaltyshot Joep.....
Tussen de doorgebroken Stasiuk en de Tilburgse goalie bevond zich m.i. niemand meer.
helaas dick. geen penalty shot. en waarom niet: omdat de wit nog vanaf jullie kant in kwam rijden. dat had je toch moeten zien. was hij er niet geweest, moest het inderdaad een penalty shot zijn.
Eric van der Putten
25 februari 2008, 00:05
helaas dick. geen penalty shot. en waarom niet: omdat de wit nog vanaf jullie kant in kwam rijden. dat had je toch moeten zien. was hij er niet geweest, moest het inderdaad een penalty shot zijn.
Zou het dan toch die zonnebril van Dick zijn? ::detective::::party::
Ferdinand van Berlo
25 februari 2008, 00:12
Zou het dan toch die zonnebril van Dick zijn? ::detective::::party::
moet bijna wel. is dan wel een hele donkere bril die hij op heeft gehad.
nog even over de cfb van kratky. weer zit zijn lengte hem tegen. het was een zuivere. maar was hij maar 1,80 meter geweest was er niks aan de hand geweest. hij gebruikt zijn lichaam op de verkeerde manier, en het was vanavond niet de eerste keer dat het gebeurde.
verder een goede overwinning voor trappers. bij 2-2 kon het nog heel even alle kanten opgaan. vrij snel daarna kreeg trappers toch wel de beste kansen. in tegenstelling tot vrijdag gingen ze er (tot onze grote vreugde) nu wel in.
Piet de Kort
25 februari 2008, 00:14
nog even over de cfb van kratky. weer zit zijn lengte hem tegen. het was een zuivere. maar was hij maar 1,80 meter geweest was er niks aan de hand geweest. hij gebruikt zijn lichaam op de verkeerde manier, en het was vanavond niet de eerste keer dat het gebeurde.
verder een goede overwinning voor trappers. bij 2-2 kon het nog heel even alle kanten opgaan. vrij snel daarna kreeg trappers toch wel de beste kansen. in tegenstelling tot vrijdag gingen ze er (tot onze grote vreugde) nu wel in.
Was jij er ook, Ferdinand! Ik heb je gemist! Wij moeten heel ver plaatsnemen op de lange staantribune! ::party::
Ferdinand van Berlo
25 februari 2008, 00:17
Was jij er ook, Ferdinand! Ik heb je gemist! Wij moeten heel ver plaatsnemen op de lange staantribune! ::party::
natuurlijk was ik er. wil de leuke dingen van het leven niet missen.
(voor het geval je het nu al vergeten bent. ik heb je nog de hand geschud in de kantine)
Eric van der Putten
25 februari 2008, 00:19
(voor het geval je het nu al vergeten bent. ik heb je nog de hand geschud in de kantine)
Het lijkt er op of Piet niks meer weet. Emile is ook nog steeds zoek!
Ferdinand van Berlo
25 februari 2008, 00:22
Het lijkt er op of Piet niks meer weet. Emile is ook nog steeds zoek!
hij stond toch redelijk recht, en hij is nog thuisgekomen ook. misschien dat de euforie heeft toegeslagen!::party::::party::::party::::party::
Eric van der Putten
25 februari 2008, 00:23
hij stond toch redelijk recht, en hij is nog thuisgekomen ook. misschien dat de euforie heeft toegeslagen!::party::::party::::party::::party::
Aha, gevonden! Hij heeft inmiddels zijn verslag geplaatst!
Piet de Kort
25 februari 2008, 00:25
He Militair, jij hebt mij geen geen hand geschud! Ik heb getuigen! Ik kwam pas binnen toen de bus allang en breed vertrokken was! Dus niet bazelen!!!!! ::party::
Dick van den Berg
25 februari 2008, 00:25
Dus je kan iemands lengte tegen hem gebruiken?
Vreemde zaak toch!!
Dick van den Berg
25 februari 2008, 00:28
Schaatste Simon niet achter Stasiuk dan?
Heeft hij hem van voren gehookt?
Nee dan is het me duidelijk.
Piet de Kort
25 februari 2008, 00:34
Dick, laat je niet kennen! Jij weet ook dat Tilburg vandaag verdient gewonnen heeft! Daar kwamen wij Tilburgers ook voor! Vrijdag weer winst, zondag ook! Hou daar rekening mee! ::whistle::
Ferdinand van Berlo
25 februari 2008, 00:38
He Militair, jij hebt mij geen geen hand geschud! Ik heb getuigen! Ik kwam pas binnen toen de bus allang en breed vertrokken was! Dus niet bazelen!!!!! ::party::
helaas kon ik vanmiddag niet met de bus mee. hadden wat familie verplichtingen. dit bood wel de kans om nog ff de kantine in te gaan. waar ik JOU toch echt een hand heb gegeven. vraag maar aan ome Emile!
Ferdinand van Berlo
25 februari 2008, 00:41
het was simon die hem hookte(dacht ik). op dat moment kwam er een andere verdediger ingereden, daarom geen penalty shot. als je het precies wilt weten waar een penalty shot geven aan moet voldoen, kun je het beter aan een echte scheidsrechter vragen. je krijgt die niet zomaar.
Piet de Kort
25 februari 2008, 00:49
helaas kon ik vanmiddag niet met de bus mee. hadden wat familie verplichtingen. dit bood wel de kans om nog ff de kantine in te gaan. waar ik JOU toch echt een hand heb gegeven. vraag maar aan ome Emile!
Dat moet dan voor de wedstrijd geweest zijn, Ferdi! Toch niet na de wedstrijd! Toen wasa er bijnna niemand van Tilburg meer! Ik voorspelde 1-4! En wat scheeld het!!!! De stand is weer 1-1, wederom thuisvoordeel! ::party::
Dick van den Berg
25 februari 2008, 00:53
het was simon die hem hookte(dacht ik). op dat moment kwam er een andere verdediger ingereden, daarom geen penalty shot. als je het precies wilt weten waar een penalty shot geven aan moet voldoen, kun je het beter aan een echte scheidsrechter vragen. je krijgt die niet zomaar.
Die andere speler waar jij het over hebt schaatste dus naast of voor Stasiuk?
Dacht het niet, tussen Stasiuk en Ciaciolokokomolo bevond zich niemand.
Dick van den Berg
25 februari 2008, 00:54
"kun je het beter aan een echte scheidsrechter vragen."
Hebben jullie die in Tilburg dan Ferdinand??
Eric van der Putten
25 februari 2008, 00:54
Die andere speler waar jij het over hebt schaatste dus naast of voor Stasiuk?
Dacht het niet, tussen Stasiuk en Ciaciolokokomolo bevond zich niemand.
Alweer een nieuwe Trapper...! Ik las op het andere forum ook al dat Carlo Colaiacovo bij Trappers speelde volgens ijshockey.com.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.