View Full Version : Eaters - Trappers (2)
Joep Meijsen
24 februari 2008, 23:55
Je rept geen woord over een eventueel penaltyshot Joep.....
Tussen de doorgebroken Stasiuk en de Tilburgse goalie bevond zich m.i. niemand meer.
Zoals ik het zag was er nog een speler naast Stasiuk die zich op ongeveer dezelfde hoogte bevond en daarmee in een positie om in te grijpen. Voor penaltyshot moet de speler volgens mij écht doorgebroken zijn. Ik heb moet ik zeggen eigenlijk nooit gedacht dat dit een penaltyshot zou moeten zijn en heb het daarom ook in het live-verslagje niet genoemd.
Joep Meijsen
24 februari 2008, 23:56
Alweer een nieuwe Trapper...! Ik las op het andere forum ook al dat Carlo Colaiacovo bij Trappers speelde volgens ijshockey.com.
Mensen zullen ook maar eens een foutje maken he. Wat een ramp.
Dick van den Berg
24 februari 2008, 23:59
Zoals ik het zag was er nog een speler naast Stasiuk die zich op ongeveer dezelfde hoogte bevond en daarmee in een positie om in te grijpen. Voor penaltyshot moet de speler volgens mij écht doorgebroken zijn. Ik heb moet ik zeggen eigenlijk nooit gedacht dat dit een penaltyshot zou moeten zijn en heb het daarom ook in het live-verslagje niet genoemd.
Heb jij dat vanuit een positie (achter de speler) beter kunnen zien dan iemand die op gelijke hoogte stond?
Nee Joep verdere discussie is helemaal niet nodig, je hebt een groot gedeelte van Nederland blij gemaakt met je, over het algemeen zeer complete, verslag en nu krijg je ze op je &^%%$#
Groeten, Dick
Joep Meijsen
25 februari 2008, 00:05
Heb jij dat vanuit een positie (achter de speler) beter kunnen zien dan iemand die op gelijke hoogte stond?
Nee Joep verdere discussie is helemaal niet nodig, je hebt een groot gedeelte van Nederland blij gemaakt met je, over het algemeen zeer complete, verslag en nu krijg je ze op je &^%%$#
Groeten, Dick
Een beetje kritiek is helemaal niet erg verder. Als andere mensen dingen heel anders gezien hebben, vind ik dat verder prima. Zo'n live-verslag geeft zeer accuraat weer hoe ik op dat moment een situatie zie, maar ik heb absoluut niet de pretentie compleet te zijn of de absolute waarheid te beschrijven.
Jan Hofstede
25 februari 2008, 00:20
het was simon die hem hookte(dacht ik). op dat moment kwam er een andere verdediger ingereden, daarom geen penalty shot. als je het precies wilt weten waar een penalty shot geven aan moet voldoen, kun je het beter aan een echte scheidsrechter vragen. je krijgt die niet zomaar.
He Ferdy... daar hoef je geen ref voor te zijjn....
Dooorgebroken speler..Puck onder controle... Geen verdediger tussen aanvaller van tegenpartij en goaly... foute actie van achter uit..penaltyshot... Volgens Joep niet.., volgens de ref niet... volgens mij wel...
Jan Been
25 februari 2008, 09:44
Zo geleen is de halve selectie aan het uitschakelen zo te lezen...
ik ben pas hier om alles na te lezen en de check van Kratky was net zo fair als de check van Nichols op Walling,dus waar praten wij over.En je was er niet bij droplul.:RedFace:
Jan Been
25 februari 2008, 09:46
Daar heb ik ook een vermoeden van.
Je was er niet bij en het was gewoon een harde wedstrijd van alle twee de Teams. ::withstupid::
Jan Been
25 februari 2008, 09:50
Schot Stienstra onschadelijk gemaakt. One-timer van Walling, gaat net over. Het is een pittige pot ijshockey, maar zeker niet hoogstaand. Bat lijkt een stick van een tegenstander op te zoeken om overheen te vallen en de klauw gaat de lucht in en 37 van Geleen mag de srafbank opzoeken. Vlak daarvoor toch een behoorlijke charging van Van Biezen die met een sprongetje een tegenstander in de boarding werkt. Die werd niet bestraft. Schot Bergin op buitenkant van de paal. Later een kans van dichtbij voor dezelfde speler, maar Novello klemt de puck vast en Willemse voor slashing naar de kant. Hmmm. Weg powerplay.
Robert en Joost hebben jullie hier ook commentaar op nu het door een neutrale verslaggever wordt weer gegeven wat de spelers van Tilburg doen.??????:finga:
Robert R van Oort
25 februari 2008, 09:50
ik ben pas hier om alles na te lezen en de check van Kratky was net zo fair als de check van Nichols op Walling,dus waar praten wij over.En je was er niet bij droplul.:RedFace:
Gaan we nu elkaar uitmaken voor vanalles???
Kan me niet herinneren dat ik in een of andere post van mij, jou beledigd heb?
Ik was er inderdaad niet bij en die reactie was voordat er hier reacties verschenen van wat er daadwerkelijk gebeurd was... Achteraf was het niet juist wat ik schreef nu ik de verhalen van beide kanten heb gelezen en gehoord...
Maar om me nu voor droplul uit te maken...
Robert R van Oort
25 februari 2008, 09:52
Robert en Joost hebben jullie hier ook commentaar op nu het door een neutrale verslaggever wordt weer gegeven wat de spelers van Tilburg doen.??????:finga:
Ik lees nergens dat iemand na een fluitsignaal van de scheids iemand bewust blesseerd....
Jan Been
25 februari 2008, 09:54
Gaan we nu elkaar uitmaken voor vanalles???
Kan me niet herinneren dat ik in een of andere post van mij, jou beledigd heb?
Ik was er inderdaad niet bij en die reactie was voordat er hier reacties verschenen van wat er daadwerkelijk gebeurd was... Achteraf was het niet juist wat ik schreef nu ik de verhalen van beide kanten heb gelezen en gehoord...
Maar om me nu voor droplul uit te maken...
Oke de beer was al dood voor dat je geschoten had,nu mijn excuses hiervoor,maar denk eerst dan eens na voordat je hier wat neerzet en wacht rustig af.:thumsup:
Robert R van Oort
25 februari 2008, 09:56
Oke de beer was al dood voor dat je geschoten had,nu mijn excuses hiervoor,maar denk eerst dan eens na voordat je hier wat neerzet en wacht rustig af.:thumsup:
Excuses aanvaard... Laten we bij wedstrijd 5 er een biertje op drinken. Helaas komende vrijdag verhinderd... Andere sportverplichtingen...
Jan Been
25 februari 2008, 10:12
whahahah en nu net als geleen vrijdag juichen of ze kampieon zijn geworden
Dat mag jij Mike,wij waren tenslotte niet 13 maanden ongeslagen thuis en wie waren er van te voren aan het roepen het zou een clean sweep worden.Nu ik alle twee de wedstrijden heb gezien denk ik dat het er zeven gaan worden als de teams zo blijven spelen.Maar dat zullen wij vrijdag wel weer zien beginnen wij weer bij 0-0.::detective::
Roger W. de Groot
25 februari 2008, 10:22
Wat wel zorgwekkend is Jan, is dat het spelletje wat Geleen speelt tegen Tilburg (en dat doen ze goed!) niet 3 periodes vol te houden is. Dat bleek vrijdag al en gister weer. 1 keer in Tilburg winnen was een hele opgave. Ik ben benieuwd of ze het ook twee keer kunnen.
Jan Been
25 februari 2008, 10:24
Ik lees nergens dat iemand na een fluitsignaal van de scheids iemand bewust blesseerd....
Doen de spelers van Geleen dat dan wel volgens jou??????:RedFace:
Jan Been
25 februari 2008, 10:27
Wat wel zorgwekkend is Jan, is dat het spelletje wat Geleen speelt tegen Tilburg (en dat doen ze goed!) niet 3 periodes vol te houden is. Dat bleek vrijdag al en gister weer. 1 keer in Tilburg winnen was een hele opgave. Ik ben benieuwd of ze het ook twee keer kunnen.
Wie weet Roger,de jongens hebben nu een paar dagen vrij om de accu weer helemaal op te laden en wie weet hoe het vrijdag weer gaat lopen zolang het maar weer een spannende pot ijshockey wordt.
Jan Been
25 februari 2008, 10:28
En nog wat commentaar Roger,wij hoeven alleen maar alle uitwedstrijden te winnen om de finale te berieken. ::party::::party::::party::::party::
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.