PDA

View Full Version : IETURS-TRAPPERS: De Preview

Piet de Kort
23 februari 2008, 20:59
Zondagavond de 2e wedstrijd van de halve finale wedstrijd tussen Ieturs en Destil Trappers Tilburg.
In een volle Glanerbrook zal het team van IETURS stijf van de spanning staan! Daarintegen zal het team van Destil Trappers vol gas gaan geven!
Voor alle Tilburgse fans is zelfs door onze gastvrije Limburgers een bier/snaps/koek/zopie bar ingericht.
Velen Tilburgers zullen deze trip niet aan hun neus voorbij laten gaan. Heel Tilburg is er klaar voor alsmede de spelers! Dus BESTEL MAAR!!!!!!:drinkers: ::devildance::::wavetowel::

http://www.youtube.com/watch?v=gushnHnSWBY&feature=related

Gerard van der Heide
23 februari 2008, 22:12
Je bent al in de stemming zie ik Piet.......

Emile Joosten
23 februari 2008, 22:39
Voor alle Tilburgse fans is zelfs door onze gastvrije Limburgers een bier/snaps/koek/zopie bar ingericht.
Dus BESTEL MAAR!!!!!!:drinkers: ::devildance::::wavetowel::

Alles gratis Piet?
Ongekende gastvrijheid.
We gaan met plezier de kooi in!

Harry Koenen
23 februari 2008, 22:44
Zie ook een wit doekje

Jan Hofstede
23 februari 2008, 23:21
Je bent al in de stemming zie ik Piet.......

Piet is altijd in de stemming... Mag vanavond gezellig met onze blue-devil naar de Fantabar....

http://i229.photobucket.com/albums/ee137/adenco/Pietjedekort.jpg

Marc van de Wall
24 februari 2008, 00:52
Zondagavond de 2e wedstrijd van de halve finale wedstrijd tussen Ieturs en Destil Trappers Tilburg.
In een volle Glanerbrook zal het team van IETURS stijf van de spanning staan! Daarintegen zal het team van Destil Trappers vol gas gaan geven!
Velen Tilburgers zullen deze trip niet aan hun neus voorbij laten gaan. Heel Tilburg is er klaar voor alsmede de spelers! Dus BESTEL MAAR!!!!!!:drinkers: ::devildance::::wavetowel::

Piet..........veel plezier. hoempa hoempa....tetere zul je morgen weinig horen. Maar goed, eerlijk is eerlijk, ons liedje heeft even weinig inhoud als dat van jullie. Prrrrrrrietop tup tup tibie tibie joh joh. Ook een hoog Josti-gehalte dus. Jullie liedje loopt allen net iets makkelijker in de polonaise. Zeker op vreemde bodem.

Sven van de Wall
24 februari 2008, 07:14
word weer gezellig vanavond heb nu al zin in een pilsje :drinkers:

zal wel een heksenketel worden::party::

lets go eaters lets go

Jan Hofstede
24 februari 2008, 07:44
word weer gezellig vanavond heb nu al zin in een pilsje :drinkers:

zal wel een heksenketel worden::party::

lets go eaters lets go

Mooie preview..

http://www.youtube.com/watch?v=5VMqsRV2PjI&NR=1 (http://www.youtube.com/watch?v=5VMqsRV2PjI&NR=1)

Piet de Kort
24 februari 2008, 10:42
Mooie preview..

http://www.youtube.com/watch?v=5VMqsRV2PjI&NR=1 (http://www.youtube.com/watch?v=5VMqsRV2PjI&NR=1)

21-10-2007 werd het 1-3, Jan! Ik denk zelfs dat het vanavond 1-4 word! ::party:::drinkers:::wavetowel::

Kathy van Wissen
24 februari 2008, 10:50
21-10-2007 werd het 1-3, Jan! Ik denk zelfs dat het vanavond 1-4 word! ::party:::drinkers:::wavetowel::
Dan ga ik voor de 5-4.....gun het Geleen wel..jammer voor jouw Pietje....::tease::

Piet de Kort
24 februari 2008, 10:56
Dan ga ik voor de 5-4.....gun het Geleen wel..jammer voor jouw Pietje....::tease::

Dan gun ik het Friezeveen ook, Kathy! ::party::

Kathy van Wissen
24 februari 2008, 11:18
Dan gun ik het Friezeveen ook, Kathy! ::party::
Nee wij zijn ook een keertje aan de beurt he...gaat de finale tussen Hijs en Geleen...:lol:

Ralph Heijnen
24 februari 2008, 12:14
Nee wij zijn ook een keertje aan de beurt he...gaat de finale tussen Hijs en Geleen...:lol:

Zou wel een stunt zijn.

Ik gun het beide teams, moet nog ff nadenken over mijn favoriete team als het inderdaad uitkomt.

Alle teams, veel succes vanavond

René van Eldik
24 februari 2008, 12:43
ik hoop voor het publiek dat het spannend blijft en het niet na 4 of 5 wedstrijden over is maar de volle 7 benut worden

Puk Daniels
24 februari 2008, 13:14
Volgens mijn glazen bol klopt dat laatste wel. Dus laat Piet maar voor Tilburg en Heerenveen zijn, dan doen wij het wel zonder Piet z'n steun.

Ralph Heijnen
24 februari 2008, 13:15
Volgens mijn glazen bol klopt dat laatste wel. Dus laat Piet maar voor Tilburg en Heerenveen zijn, dan doen wij het wel zonder Piet z'n steun.

Is het alweer zo ver.......

Piet tegen de rest van Nederland??????

Piet de Kort
24 februari 2008, 13:16

Jij denkt aan jouw snaps, Puk! 100 Bekers liggen al klaar! :drinkers:::wavetowel:::x

Piet de Kort
24 februari 2008, 13:17

Yep, altijd Ralph! Ik snap er niets van! ::wavetowel::

Puk Daniels
24 februari 2008, 13:24

Nee, tegen de rest van Nederland minus Tilburg en Heerenveen. Tenzij iemand uit Heerenveen op het forum schrijft dat hij / zij voor Geleen is. Dan valt Heerenveen ook af.

Piet de Kort
24 februari 2008, 13:26
Nee, tegen de rest van Nederland minus Tilburg en Heerenveen. Tenzij iemand uit Heerenveen op het forum schrijft dat hij / zij voor Geleen is. Dan valt Heerenveen ook af.
Zojuist al 3 punten gepakt in Breda! Straksjes nog winst in Glanerbrook! ::party::

Sven van de Wall
24 februari 2008, 13:32
Eaters winnen in overtime vanavond. Hebben ze in tilburg tenminste het gevoel dat ze een puntje hebben gepakt vanavond .Maar daar hebben ze helemaal niks aan::party::

Jan Been
24 februari 2008, 13:57
Zojuist al 3 punten gepakt in Breda! Straksjes nog winst in Glanerbrook! ::party::

Piet dat hoop je net als wij hopen dat wij deze wedstrijd gaan winnen,laten wij samen dan hopen dat het een geweldige wedstrijd wordt met een gezellige sfeer op de tribune`s.::party::::party::::party::

Ralph Heijnen
24 februari 2008, 13:58

Als Heerenveen door Den Haag wordt uitgeschakelt, lijkt het mij logisch dat ze Geleen liever als landskampioen zien dan de club waardoor ze de finale niet bereikt hebben.

Wat houden we dan over..............

Piet tegen de rest van Nederland, het is eigenlijk vrij simpel

Piet de Kort
24 februari 2008, 14:07
Laten wij samen dan hopen dat het een geweldige wedstrijd wordt met een gezellige sfeer op de tribune`s.::party::::party::::party::

Tuurlijk Jan! Aan mij zal het niet liggen! Vergeet je kroontje niet, het stond je erg goed en volwassen! ::happy::

Jan Been
24 februari 2008, 14:09
Tuurlijk Jan! Aan mij zal het niet liggen! Vergeet je kroontje niet, het stond je erg goed en volwassen! ::happy::

Heb ik godverdomme in Tilburg laten liggen voor jou Piet,kon je hem opzetten met de bedoeling om je vandaag te kunnen vragen hoe het aanvoelt om van de troon gestoten te worden door het nietige Ieters.:RedFace:

Piet de Kort
24 februari 2008, 14:14
Heb ik godverdomme in Tilburg laten liggen voor jou Piet,kon je hem opzetten met de bedoeling om je vandaag te kunnen vragen hoe het aanvoelt om van de troon gestoten te worden door het nietige Ieters.:RedFace:

Dan loopt waarschijnlijk Sjef de assistent ijsmaker er mee rond! Helaas kom ik vandaag niet meer op de ijsbaan! Misschien kan Barry hem nog meebrengen, die vertrekken met de bus vanuit Stappegoor!! ::detective::

P.s. Hoe laat gaan de kassa's open, Jan! Wij rijden om 16.00 uur weg!

Jan Been
24 februari 2008, 14:22
Pietje , wat ik heb begrepen om 17.30 gaan de kassa`s open.Zorg dat je eroptijd bij bent want ik verwacht dat het druk zal zijn en dat alles door elkaar zal staan,denk dat het bestuur een verkeerde inschatting heeft gemaakt. Maar dat zullen wij wel zien straks.
Veel plezier onderweg en zie jullie straks.

Piet de Kort
24 februari 2008, 14:27
Pietje , wat ik heb begrepen om 17.30 gaan de kassa`s open.Zorg dat je eroptijd bij bent want ik verwacht dat het druk zal zijn en dat alles door elkaar zal staan,denk dat het bestuur een verkeerde inschatting heeft gemaakt. Maar dat zullen wij wel zien straks.
Veel plezier onderweg en zie jullie straks.

Bedankt Jan! Tot strakjes! Ik moet er van tussen! Heb het nog druk deze middag/avond! :drinkers:

Annet Boers
24 februari 2008, 14:29
Ik wens jullie allemaal een hele mooie pot ijshockey toe en dat de beste moge winnen!!

Have fun en geniet ervan.... Ik zal de laptop in de buurt houden.::happy::::proost::::wavetowel::

P.s. Is er ergens een live lijntje te vinden voor vanaaf? Of alleen NIJB site?

Jan Been
24 februari 2008, 14:31
Ik wens jullie allemaal een hele mooie pot ijshockey toe en dat de beste moge winnen!!

Have fun en geniet ervan.... Ik zal de laptop in de buurt houden.::happy::::proost::::wavetowel::

P.s. Is er ergens een live lijntje te vinden voor vanaaf? Of alleen NIJB site?

Als mij het telefoon nummer geeft in een PB hou ik je op de hoogte,kun je het eventueel op het forum neer zetten.

Sven van de Wall
24 februari 2008, 15:40
ik vertrek alvast naar glanerbrook (te voet) ongeveer 500 meter lopen dan een koud pilsje pakken en een beetje sfeer proeven van mij mag het beginnen succes allemaal::check2::::proost::::wavetowel::