PDA

View Full Version : Complimenten voor Tilburg-stewards!

Ro Herregraven
23 februari 2008, 00:11
Mijn complimenten voor het kordate optreden van de Tilburgse suppoosten!

Zodra de vlam in de pan sloeg op het ijs, na het laatste fluitsignaal, traden zij adequaat op door de hekken van de vissekom dicht te maken. Op die manier voorkwamen ze dat de hitte op het ijs oversloeg op de tribunes, waardoor vervelende incidenten zoals we eerder hebben meegemaakt deze keer uitbleven.

Zo kan het ook! Goed gedaan, heren.

Laten we hopen dat we het zondag net zo gezellig kunnen houden op de tribunes.

Harry Batist
23 februari 2008, 00:27
Lekker hoor opgesloten in een vissekom een wedstrijd bekijken. complimenten!!!!

Jurgen van der Laak
23 februari 2008, 00:30
Lezen Harry, er staat "na het laatste fluitsignaal",wedstrijd was dus al afgelopen

Rene van Dijk
23 februari 2008, 00:31
Hij bedoelde de bokswedstrijd denk ik jurgen

Hans Maertzdorff
23 februari 2008, 00:31

Ohh, maar de kruikeziekers krijgen zondag in Geleen een koekie van eigen deeg::wavetowel::, en voor degene die het niet begrijpen, bedoel ik dus de plaats waar jullie mogen plaatsnemen in Glanerbrook.

Martin Kinderen
23 februari 2008, 00:38
jullie gaan toch niet ook een vissenkom bouwen he? ;-)

Herman Herregraven
23 februari 2008, 00:42
Ohh, maar de kruikeziekers krijgen zondag in Geleen een koekie van eigen deeg::wavetowel::
Niet vergeten dat er forumleden zijn die jouw uitspraak wél serieus nemen Hans....
Die oproerkraaiende kruiken zie je nooit bij uitwedstrijden...
Dus laten we het gewoon gezellig houden...

Emile Joosten
23 februari 2008, 00:44
Niet vergeten dat er forumleden zijn die jouw uitspraak wél serieus nemen Hans....

Wij houden Hansie zondag wel in toom!!!:drinkers::drinkers:

Hans Maertzdorff
23 februari 2008, 00:46

Hermien toch!!!!!!!!
Begrijp jij me ook al niet meer dan, gewoon alle kruikezikers in de hoek waar nu de jeugdbar staat, hek dicht, en we zijjn verlost
Wat een makkelijke oplossing tich
::party::

Hans Maertzdorff
23 februari 2008, 00:49
Wij houden Hansie zondag wel in toom!!!:drinkers::drinkers:

Uhmmmmmm, heb je een leger bij je dan?
Maar Grobbelaar is ok al goed::party::

Jan Hofstede
23 februari 2008, 02:34
Ohh, maar de kruikeziekers krijgen zondag in Geleen een koekie van eigen deeg::wavetowel::

Nergens voor nodig Hans... Ik heb heel ontspannen (wel wedstrijdspanning) naar de wedstrijd kunnen kijken.. Daarna de polonaise gelopen door de kantine van Stappegoor en uiteindelijk gezellig biertjes gedronken met de Tilburgsupporters... Fantastische avond...

Eric van der Putten
23 februari 2008, 02:37
Nergens voor nodig Hans... Ik heb heel ontspannen (wel wedstrijdspanning) naar de wedstrijd kunnen kijken.. Daarna de polonaise gelopen door de kantine van Stappegoor en uiteindelijk gezellig biertjes gedronken met de Tilburgsupporters... Fantastische avond...

Ben je nu al thuis dan?

Aangenaam kennis te maken trouwens! Had je nog gefeliciteerd na de wedstrijd, maar volgens mij kwam het niet helemaal over omdat je nog aan het bijkomen was van de schrik door de onverwachte overwinning hahaha

Jan Hofstede
23 februari 2008, 02:45
Ben je nu al thuis dan?

Aangenaam kennis te maken trouwens! Had je nog gefeliciteerd na de wedstrijd, maar volgens mij kwam het niet helemaal over omdat je nog aan het bijkomen was van de schrik door de onverwachte overwinning hahaha
Jawel hoor Eric... De felicitaties kwamen goed over.. alleen kwamen volgens mij meerdere Tilburgers op dat moment met felicitaties... 'T was een leuke avond met een mindere afsluiting... Gelukkig voor beide teams geen vervelende gevolgen... Tot zondag..

Heather Lambers
23 februari 2008, 03:48
k kan ook niet bijna niet wachten tot zondag

hoop tot de sfeer weer erg gezellig word:)

Laurens de Jager
23 februari 2008, 04:39
na 1 winst heb je een erg grote mond! aan de andere kant verwacht ik van jou niks anders..

Hans Maertzdorff
23 februari 2008, 08:26
na 1 winst heb je een erg grote mond! aan de andere kant verwacht ik van jou niks anders..

Lezen is ook een kunst he!

Servi Bruls
23 februari 2008, 09:08
Lezen is ook een kunst he!

Voor sommige mensen is dat nog steeds erg moelijk Hans, die lezen maar de helft van het topic...

Jan Been
23 februari 2008, 10:32
ook van mijn kant wil ik de gastheren ook een compliment maken voor hun goede optreden.
Heren tot zondag.

Piet de Kort
23 februari 2008, 12:49
ook van mijn kant wil ik de gastheren ook een compliment maken voor hun goede optreden.
Heren tot zondag.

Allereerst alsnog gefeliciteerd met de overwinning aan diegene die ik het niet persoonlijk gedaan heb.
Zo moet het toch ook, op de tribunes gewoon normaal met elkaar omgaan en op het ijs fysiek! Ieturs moet zondag, dan zullen wij eens lekker snel counteren!!! Destil Trappers Tilburg zal constant de puck uit het eigen vak gaan schieten! ::party::

Jan Been
23 februari 2008, 14:08
Allereerst alsnog gefeliciteerd met de overwinning aan diegene die ik het niet persoonlijk gedaan heb.
Zo moet het toch ook, op de tribunes gewoon normaal met elkaar omgaan en op het ijs fysiek! Ieturs moet zondag, dan zullen wij eens lekker snel counteren!!! Destil Trappers Tilburg zal constant de puck uit het eigen vak gaan schieten! ::party::

Verkeerde stelling Piet, wij moeten niet "Tilburg moet" willen zij het thuis voordeel terug pakken.::withstupid::

Jurgen van Ochten
23 februari 2008, 15:59
hoiiiiiiii beste kruikezeiekers

Wij hebben in de hel van het zuiden een hondekooi ,
geniet maar van de wedstrijd ,en neem brokjes mee

o ja dit is niet geschreven door jurgen maar door Tom ( oud suppost geleen )

Groeten

Jan Hofstede
23 februari 2008, 16:05
hoiiiiiiii beste kruikezeiekers

Wij hebben in de hel van het zuiden een hondekooi ,
geniet maar van de wedstrijd ,en neem brokjes mee

o ja dit is niet geschreven door jurgen maar door Tom ( oud suppost geleen )

Groeten

jij begrijpt toch wel Jurgen dat ik me van dergelijke bewoordingen distantieer.... Werd van de week nog iemand voor geschorst... Misschien verstandig om jouw post te verwijderen...doe ik het ook....

Jurgen van Ochten
23 februari 2008, 16:12
jij begrijpt toch wel Jurgen dat ik me van dergelijke bewoordingen distantieer.... Werd van de week nog iemand voor geschorst... Misschien verstandig om jouw post te verwijderen...doe ik het ook....
Jan,
als je goed leest heb ik dat niet geshreven maar tom.

gr jurgen

Jan Been
23 februari 2008, 16:19
Jan,

gr jurgen

kan maar een Tom R zijn, en nee niet in de kooi maar keuirg op de staan tribune in de hoek hebben ze een prachtig uitzicht op de ijsvloer.

Jurgen van Ochten
23 februari 2008, 16:21
jan je heb hellemaalgelijk jij mag door voor de beker

Jan Been
23 februari 2008, 16:22
jan je heb hellemaalgelijk jij mag door voor de beker

Die is geweest ik wil door gaan voor het Kampioenschap.::party::::party::

Jan Hofstede
23 februari 2008, 16:23
Jan,

gr jurgen
Dan blijf ik het toch jammer vinden dat Tom dergelijke worden gebruikt... Daarvoor gingen gisteren de supporters te goed met elkaar om...

Mitchell van Amelsfort
23 februari 2008, 16:24
Verkeerde stelling Piet, wij moeten niet "Tilburg moet" willen zij het thuis voordeel terug pakken.::withstupid::
jaah maar als jullie niet winnen heb je geen 'thuis voordeel meer' dus ik denk dat er toch ook wel druk bij geleen ligt niet dan?

Jan Been
23 februari 2008, 16:25
Dan blijf ik het toch jammer vinden dat Tom dergelijke worden gebruikt... Daarvoor gingen gisteren de supporters te goed met elkaar om...

Wanneer gaan wij (Tilburgers en Eaters fans)::party::dan niet gezellig met elkaar om.

Jan Hofstede
23 februari 2008, 16:28
Wanneer gaan wij (Tilburgers en Eaters fans)::party::dan niet gezellig met elkaar om.

Ik altijd...Jij soms...::party::

Jan Been
23 februari 2008, 16:33
jaah maar als jullie niet winnen heb je geen 'thuis voordeel meer' dus ik denk dat er toch ook wel druk bij geleen ligt niet dan?

Nee hoor,als wij winnen staan wij op 0-2 dus Tilburg heeft de meeste druk.::party::::party::

Piet de Kort
23 februari 2008, 16:36

Ach Jan en Jan, daar maken wij ons toch niet druk over! Waar wij ook moeten gaan staan of zitten! In Friezeveen heb ik achter de goal in het net gehangen, was ook leuk!
Toch vind ik het verstandiger, indien de supporters door elkaar zitten/staan en veel gezelliger! Iedereen weet toch ook dat er maar 1 kan winnen en de scheids niets alles kan zien! ::hyper:::drinkers:::wavetowel::

Piet de Kort
23 februari 2008, 16:37
Nee hoor,als wij winnen staan wij op 0-2 dus Tilburg heeft de meeste druk.::party::::party::

Met heel veel druk is Destil Trappers Tilburg opperbest!!! ::detective::

Jan Been
23 februari 2008, 16:55
Met heel veel druk is Destil Trappers Tilburg opperbest!!!

Dat hebben wij gisteren kunnen aanschouwen Piet.:thumsup:::jokersmile::::coolrockon::::oops::

Huub Penners
23 februari 2008, 16:58
Met heel veel druk is Destil Trappers Tilburg opperbest!!! ::detective::

Daar heb ik gisteren dan niets van gemerkt Piet.
Of wil je me nu vertellen dat er geen druk op de ketel stond gisteren ?

Puk Daniels
23 februari 2008, 20:01
Nee hoor,als wij winnen staan wij op 0-2 dus Tilburg heeft de meeste druk.::party::

Nee hoor, gezien de torenhoge favorietenrol en onderstaande quote van een gewaardeerd forumlid ligt de druk vanaf het begin van de competitie zeer zeker bij de Trappers:

:drinkers:::wavetowel:: __________________
Gr. Pietje, die NAUW alzeker wit d? DESTIL Trappers meej DONNIE, BOBBIE & MIKIE KAMPIOEN 2007/2008 wort! Jammer veur al die aandere, mar dur kan dur mar ?ne dun irste z?n!!! P.s. Dun BEKER is ok wir van Trappers!!!

Bedankt voor het lenen, Piet! Ik sta je een :drinkers: in de schuld.

Piet de Kort
23 februari 2008, 20:13
Nee hoor, gezien de torenhoge favorietenrol en onderstaande quote van een gewaardeerd forumlid ligt de druk vanaf het begin van de competitie zeer zeker bij de Trappers:

:drinkers:::wavetowel:: __________________
Gr. Pietje, die NAUW alzeker wit d? DESTIL Trappers meej DONNIE, BOBBIE & MIKIE KAMPIOEN 2007/2008 wort! Jammer veur al die aandere, mar dur kan dur mar ?ne dun irste z?n!!! P.s. Dun BEKER is ok wir van Trappers!!!

Bedankt voor het lenen, Piet! Ik sta je een :drinkers: in de schuld.

Tot nu toe is het nog steeds WAARHEID, Puk!