PDA

View Full Version : Wedstrijdverslag Trappers-Eaters

Emile Joosten
22 februari 2008, 23:56
Lees er alles over op http://www.sctt.nl

Laurens de Jager
23 februari 2008, 00:02
Geleen gefeliciteerd duidelijk beter, Trappers verdiend verloren. punt

Annet Boers
23 februari 2008, 00:02

mooi verslag! en je woont naast het stadion????? hihi

Geert van der Meulen
23 februari 2008, 00:06

Emile woont toch in Stappegoor?

Freek Joosten
23 februari 2008, 00:08

Het stadion is verplaatst, zodat het naast hem staat ;)

Hans Maertzdorff
23 februari 2008, 00:08

Mooi objectief verslag Emileke zoals ik het uit mijn stoel kan beoordelen, helaas kon ik er niet bijzijn door omstandigheden, cu zondag.

Herman Herregraven
23 februari 2008, 00:09
Kort verslagje Emile...
Had op z'n minst 3 A4-tjes verwacht...

Harry Batist
23 februari 2008, 00:09
ben benieuwd of Piet nu een beetje minder gaat posten

Annet Boers
23 februari 2008, 00:10

daar is wel meer voor nodig denk ik....::party::

Geert van der Meulen
23 februari 2008, 00:12

Waarmee je zelf al weer bewijst dat je Piet niet kent en zijn postings niet begrijpt!

Ferdinand van Berlo
23 februari 2008, 00:13

wel on-toppic blijven harry!!!!

Puk Daniels
23 februari 2008, 00:14

Emile, bedankt voor het verslag. Helaas kon ik niet vanavond, maar in ieder geval tot zondag.

Frank Mares
23 februari 2008, 00:42
Emile goed verslag hoor. En heel eerlijk geschreven ook over het feit dat Stienstra de boel uitlokte want zo had ik het ook gezien.

Laurens de Jager
23 februari 2008, 04:37
wat niet wegneemt dat geleen een paar smerige dingen heeft uitgehaald jammer dat een walling niet word bestraft smerige vent maar dat vond ondanks alle vorige games tegen geleen ook al. Hij bevestigde het deze wedstrijd nadrukkelijk

Frank Mares
23 februari 2008, 08:00
Oke de slashing van Mcleod op Jacobs had zwaarder bestraft moeten worden, voor de rest heb ik niet veel smerig overtreddingen gezien. Maar goed dat is mijn visie

Jan van Son
23 februari 2008, 08:22
Ben morgen in Brabant,maar sla bij de Mac de Tilburger maar over,
vraag gewoon naar een Geleenburger,
LOL

Hans Maertzdorff
23 februari 2008, 08:29
wat niet wegneemt dat geleen een paar smerige dingen heeft uitgehaald jammer dat een walling niet word bestraft smerige vent maar dat vond ondanks alle vorige games tegen geleen ook al. Hij bevestigde het deze wedstrijd nadrukkelijk

En jullie zijn lieverdjes, smerige en geniepige overtredingen gebeuren gewoon over en weer.

Servi Bruls
23 februari 2008, 09:15
Heb net de sheet bekenen van de wedstrijd van gister. Met name bij de vechtpartij op het einde valt me wat op.
Der zijn weer 2 bepaalde spelers die weer een game hebben voor zo'n onzin... Een ervan krijgt vrijwel geen ijstijd en moet zich dan maar met zo'n onzin bezig houden??

Geloof dat hun ook betrokken waren bij de vechtpartij na de wedstrijd met Kyle Shutte(toen hij bij Amsterdam speelde) in de bekerfanile.

Heeft een van hun ook niet klappen gekregen van een speler van Amsterdam tijdens het handje schudden??

Ferdinand van Berlo
23 februari 2008, 09:19
En jullie zijn lieverdjes, smerige en geniepige overtredingen gebeuren gewoon over en weer.

er waren gisteren geen lieverdjes op het ijs hans. maar een speler die z´n handschoen kwijt is op zijn hand slaan getuigt niet echt van een gezonde rivaliteit. britt liet gisteren veel toe, maar als hij deze onsportieve actie had gezien had hij er minimaal een game voor gegeven. voor zulke actie´s heb ik geen goed woord over.

Emile Joosten
23 februari 2008, 09:30
er waren gisteren geen lieverdjes op het ijs hans. maar een speler die z´n handschoen kwijt is op zijn hand slaan getuigt niet echt van een gezonde rivaliteit. britt liet gisteren veel toe, maar als hij deze onsportieve actie had gezien had hij er minimaal een game voor gegeven. voor zulke actie´s heb ik geen goed woord over.

Dat er geen game werd gegeven mag je 'n misser noemen. Erger is dat Rody door deze dwaze aktie uit de play-offs is geslagen.
Wat Donnie overkwam is erg, maar domme pech, maar hier wordt iemand bewust de play-off uitgemept en dat is voor een speler toch wel heel erg vervelend.

Ferdinand van Berlo
23 februari 2008, 09:39
Dat er geen game werd gegeven mag je 'n misser noemen. Erger is dat Rody door deze dwaze aktie uit de play-offs is geslagen.
Wat Donnie overkwam is erg, maar domme pech, maar hier wordt iemand bewust de play-off uitgemept en dat is voor een speler toch wel heel erg vervelend.

ben het helemaal met je eens. ik heb het genuanceerd geschreven. hoe ik er persoonlijk over denk gaat iig veel verder.

zal de woorden verder maar achterwege laten. voor je het weet wordt je gebannend. :teleur::prayer::teleur::prayer:

Marco van Pelt
23 februari 2008, 10:20
Die actie ging werkelijk nergens over nee...maja het feit blijft wel dat we en nichols en Jacobs kwijt zijn in de verdediging... dat is toch een fikse aderlating..

Gisteren Geleen verdiend gewonnen.. kan er weinig anders van maken..

Jan Been
23 februari 2008, 11:12

Emile mijn complimenten.:thumsup:

Jan Been
23 februari 2008, 11:15

Je bent een zielig persoontje laurens,kijk eens wat meer naar je eigen spelers wat voor een smerige overtredingen die af en toe maken.::withstupid:::finga:

Jan Hofstede
23 februari 2008, 11:24

Actie van McLeod kan niemand goedkeuren..Emile.. En ook terecht dat hier melding wordt gemaakt van dat feit...

Maar nu even iets anders... Hoe noem je die actie na einde wedstrijd van Tilburg..??

Mannen als Dennis en Mark Donders samen met Dennis Unk... Alle spelers die niet of nauwelijks op het ijs hebben gestaan... dagen spelers van onze 1e en 2e lijn uit tot vechten... Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit in opdracht is gebeurd met als doel Geleense spelers een match aan te smeren... Gelukkig is dit niet alleen mijn eigen visie maar werd ik daar zelfs op geattendeerd door meerdere Tilburg supporters..
Gelukkig heeft Britt deze lullige streek doorzien en zich beperkt tot een strafmaat die geen verdere gevolgen heeft....

Overigens voor de rest een keurig verslag...

Frank Mares
23 februari 2008, 11:30
Jan ik ben het helemaal met jou eens. Spelers die geen tot bijna geen ijstijd krijgen maar wel altijd opzoek naar een gevecht. Unk voorop gevolgd de gebroeders Donders.

Emile Joosten
23 februari 2008, 13:27
Actie van McLeod kan niemand goedkeuren..Emile.. En ook terecht dat hier melding wordt gemaakt van dat feit...

Maar nu even iets anders... Hoe noem je die actie na einde wedstrijd van Tilburg..??

Mannen als Dennis en Mark Donders samen met Dennis Unk... Alle spelers die niet of nauwelijks op het ijs hebben gestaan... dagen spelers van onze 1e en 2e lijn uit tot vechten... Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit in opdracht is gebeurd met als doel Geleense spelers een match aan te smeren... Gelukkig is dit niet alleen mijn eigen visie maar werd ik daar zelfs op geattendeerd door meerdere Tilburg supporters..
Gelukkig heeft Britt deze lullige streek doorzien en zich beperkt tot een strafmaat die geen verdere gevolgen heeft....

Overigens voor de rest een keurig verslag...

In ijshockeyland kennen we onze pappenheimers Jan.
Zonder te kijken kan ik je vertellen wie er bij Trappers het voortouw zullen nemen als er gevochten wordt. Dat zullen inderdaad de drie dor jou genoemde personen zijn en misschien hadden we Casey hier ook wel een iets hogere rangode gegeven, maar gisteren dus even niet.
Het gaat me echter te ver om te suggereren dat er opdrachten van de coach of leiding zijn meegegeven aan de genoemde personen.
Als dat al het geval zou zijn geweest dan had Larry onze beide Dennissen al tijdens de reguliere speeltijd het ijs opgestuurd om bijvoorbeeld McLeod en/of Novello uit de wedstrijd en de play-offs te rijden. Maar dat vind ik een zieke gedachte, evenals de gedachte dat McLeod bewust de vingers van Rody zou hebben gebroken.
Ik hoop dat jij dat ook niet wilt geloven Jan.
Laten we daar vooral niet verder over speculeren; belangrijker is dat we morgen weer met z'n allen in Glanerbrook van een mooie pot ijshockey gaan genietn (een pot bier mag ook by the way)!:drinkers:

Jan Hofstede
23 februari 2008, 13:43
[quote=Emile Joosten;25487]
Als dat al het geval zou zijn geweest dan had Larry onze beide Dennissen al tijdens de reguliere speeltijd het ijs opgestuurd om bijvoorbeeld McLeod en/of Novello uit de wedstrijd en de play-offs te rijden. Maar dat vind ik een zieke gedachte, evenals de gedachte dat McLeod bewust de vingers van Rody zou hebben gebroken.
Ik hoop dat jij dat ook niet wilt geloven Jan.
quote]

Beetje tegenstrijdig Emile... Jij schreef toch echt in posting 20...

Wat Donnie overkwam is erg, maar domme pech, maar hier wordt iemand bewust de play-off uitgemept en dat is voor een speler toch wel heel erg vervelend...

Emile Joosten
23 februari 2008, 13:57
Denk niet dat McLeod gedacht zal hebben: "Ik ga jouw vingers even breken".
Wel is dat nu het gevolg gebleken van zijn onbesuisde aktie.
Dus beslist niet met voorbedachte raden zijn vingers gebroken!
Evenzo kun je met een harde slashing iemands been breken, maar dat is dan de ongelukkige uitval. De handeling blijft dom en onbesuisd, maar sprake van vooropgezette verwonding zie ik dan niet.

Jan Been
23 februari 2008, 14:21
In ijshockeyland kennen we onze pappenheimers Jan.
Zonder te kijken kan ik je vertellen wie er bij Trappers het voortouw zullen nemen als er gevochten wordt. Dat zullen inderdaad de drie dor jou genoemde personen zijn en misschien hadden we Casey hier ook wel een iets hogere rangode gegeven, maar gisteren dus even niet.

Is ze niet gelukt om spelers van ons geschorst te krijgen voor de volgende wedstrijd.

Het gaat me echter te ver om te suggereren dat er opdrachten van de coach of leiding zijn meegegeven aan de genoemde personen.

Ik kan mij dat wel voorstellen Emile,daar zie ik Larry voor in staat.::loony::

belangrijker is dat we morgen weer met z'n allen in Glanerbrook van een mooie pot ijshockey gaan genietn (een pot bier mag ook by the way)!:drinkers:

Komt allemaal goed,jullie staan in de buurt van de Bar,ook in een hoek op de staan tribune.::proost::

Laurens de Jager
23 februari 2008, 14:50
Je bent een zielig persoontje laurens,kijk eens wat meer naar je eigen spelers wat voor een smerige overtredingen die af en toe maken.::withstupid:::finga:

Jan ik heb geen speler gezien van Tilburg die zo willens en wetens een Eater de playoffs uit slashed iets wat jij niet kan zeggen van jou heilige boontjes. Dat je mij dan een zielig persoontje vind is helemaal jou probleem. Fijn weekend gewenst Jan

Peet van Raak
23 februari 2008, 15:00
Ik kan mij dat wel voorstellen Emile,daar zie ik Larry voor in staat.::loony::

De euforie is je echt naar het hoofd gestegen, Jan. De vechtpartij ontstond pas na afloop. Dan heeft elke speler recht om op het ijs te komen en afscheid te nemen van het publiek. Naar mijn bescheiden mening heeft Larry Suarez dus geen enkele speler het ijs op gestuurd om één van de Eaters een matchpenalty aan te smeren.

Jan Been
23 februari 2008, 15:06
Jan ik heb geen speler gezien van Tilburg die zo willens en wetens een Eater de playoffs uit slashed iets wat jij niet kan zeggen van jou heilige boontjes. Dat je mij dan een zielig persoontje vind is helemaal jou probleem. Fijn weekend gewenst Jan

je hebt het nu over de slashing,daarover ben ik het ook niet met je eens dat het willens en wetens is gebeurt,maar neemt niet weg dat het een vieze overtreding was.
En bedankt ons weekend kan niet meer kapot nu wij na 13 maanden Tilburg weer eens thuis een nederlaag hebben bezorgt.
ik kan je zeggen dat voelt zich geweldig aan.maar ook jij nog een leuk weekend LAURENS.

Jan Hofstede
23 februari 2008, 15:10

Laurens... Hoe tegenstrijdig kan je zijn... Even vergeten hoe Mr. Nichols, Walling de wedstrijd uit ramde...tijdens beker play-offs... Moesten we allemaal ons mondje houden in Geleen...weet je nog....

Kan je nog de jaren herinneren dat Uharcek in Geleen speelde... Uharcek kwam vaak met blauwe polsen thuis na wedstrijden tegen Tilburg...vanwege alle slashings op zijn polsen..
Probeer niet heiliger te zijn als een ander...

Overal gebeurd wat..., tijdens iedere wedstrijd... Helaas is het meestal de verliezer die zich slechts focust op die momenten...

En daarmee wil ik niet de actie van McLeod goedpraten...

Jan Been
23 februari 2008, 15:10
De euforie is je echt naar het hoofd gestegen, Jan. De vechtpartij ontstond pas na afloop. Dan heeft elke speler recht om op het ijs te komen en afscheid te nemen van het publiek. Naar mijn bescheiden mening heeft Larry Suarez dus geen enkele speler het ijs op gestuurd om één van de Eaters een matchpenalty aan te smeren.

Nee hoor blijf lekker met alle twee de beentjes op de grond staan en verlies de realiteit niet uit het oog want morgen kan het weer heel anders lopen.
En ja ik blijf er in geloven dat larry tegen D en D en U heeft gezegt ga er maar een paar opzoeken en probeer ze een match aan te smeren.::party::::party::::party::

Emile Joosten
23 februari 2008, 15:27
Nee hoor blijf lekker met alle twee de beentjes op de grond staan en verlies de realiteit niet uit het oog want morgen kan het weer heel anders lopen.
En ja ik blijf er in geloven dat larry tegen D en D en U heeft gezegt ga er maar een paar opzoeken en probeer ze een match aan te smeren.::party::::party::::party::

We kunnen er eeuwig over bezig blijven Jan, maar jij weet verdomd goed dat dat niet gebeurt. Op het moment dat zulke wetten gaan gelden in het ijshockey blijf ik thuis.
Kom op zeg!

Jan Been
23 februari 2008, 15:31
We kunnen er eeuwig over bezig blijven Jan, maar jij weet verdomd goed dat dat niet gebeurt. Op het moment dat zulke wetten gaan gelden in het ijshockey blijf ik thuis.
Kom op zeg!

Emile ik wil er nog een ding over kwijt en dat stop ik hier ook mee.
Ik zie larry echt daar toe in staat,hij heeft zich al vaker laten kennen.
Tot morgen Emile en dat het weer een spannende pot ijshockey mag worden.
::party::::party::::party::::party::

Emile Joosten
23 februari 2008, 15:35
Ik zie larry echt daar toe in staat

Als het zo zou zijn moet Larry vandaag nog worden ontslagen.
Zou fijn zijn als je bewijs kunt leveren en niet gewoon ins Blaue hinein blijft filosoferen.
Maar ik ben al blij dat je met deze onzindiscussie stopt.

Laurens de Jager
23 februari 2008, 15:39
Laurens... Hoe tegenstrijdig kan je zijn... Even vergeten hoe Mr. Nichols, Walling de wedstrijd uit ramde...tijdens beker play-offs... Moesten we allemaal ons mondje houden in Geleen...weet je nog....

Kan je nog de jaren herinneren dat Uharcek in Geleen speelde... Uharcek kwam vaak met blauwe polsen thuis na wedstrijden tegen Tilburg...vanwege alle slashings op zijn polsen..
Probeer niet heiliger te zijn als een ander...

Overal gebeurd wat..., tijdens iedere wedstrijd... Helaas is het meestal de verliezer die zich slechts focust op die momenten...

En daarmee wil ik niet de actie van McLeod goedpraten...

Bedoel je die harde maar faire check toen tilburg thuis speelde en walling met zn kop omlaag reed in eigen vak net achter de goal? Ja dat moment kan ik me goed herinneren. Don checkt gewoon verschrikkelijk hard wat betreft die andere speler weet ik niks. Zolang bestaat ik ook weer niet. En over die knokpartij op het einde dat vind ik jammer en het zijn ook altijd dezelfde die het doen ben er ook niet blij mee...

Jan Been
23 februari 2008, 15:56
En over die knokpartij op het einde dat vind ik jammer en het zijn ook altijd dezelfde die het doen ben er ook niet blij mee...

Denk je niet dat dit telkens in opdracht van Larry suarez gebeurt Laurens,ik moest hierover ophouden van Emile(wat ik ook van plan was) maar hij gaat er zelf vrolijk mee door dus ga ik er ook maar mee door.
Hij zegt denk ik telkens tegen de zelfde spelers ga vechten en probeer er een paar een Match aan te smeren.
::bluerock::::bluerock::::bluerock::::bluerock::

Jan Hofstede
23 februari 2008, 15:59
Bedoel je die harde maar faire check toen tilburg thuis speelde en walling met zn kop omlaag reed in eigen vak net achter de goal? Ja dat moment kan ik me goed herinneren. Don checkt gewoon verschrikkelijk hard wat betreft die andere speler weet ik niks. Zolang bestaat ik ook weer niet. En over die knokpartij op het einde dat vind ik jammer en het zijn ook altijd dezelfde die het doen ben er ook niet blij mee...

Hoe oud ben jij...?? jaartje of 14..?? We praten hier gewoon over de jaren 2000/2001/2002...of gewoon last van een selectief geheugen..??

Piet de Kort
23 februari 2008, 16:03
Komt allemaal goed,jullie staan in de buurt van de Bar,ook in een hoek op de staan tribune.::proost::

Toch wel een zitplaats mag ik hopen voor 15,00 euri, Jan! Of betalen wij nu ook 9,50 euri!!!! ::party::

Hans Maertzdorff
23 februari 2008, 16:07
Toch wel een zitplaats mag ik hopen voor 15,00 euri, Jan! Of betalen wij nu ook 9,50 euri!!!! ::party::

Nope. lekker staan in een kooi::party::, maar Pietje, als je braaf bent, mag je bij ons komen staan:lol:

Jan Been
23 februari 2008, 16:10

Publiek van Tilburg wil altijd voor een dubbeltje op de 1e rang zitten, nee nu gewoon zoals wij in Tilburg ergens in een hoek waar je een fantastisch uitzicht op het ijs hebt en dat maar voor € 15,00.

::party::::party::::party::

Piet de Kort
23 februari 2008, 16:13
Nope. lekker staan in een kooi::party::, maar Pietje, als je braaf bent, mag je bij ons komen staan:lol:

Alweer! Ik heb gisteren ook al in de Ieturs rij gestaan voor een kaartje in vak E. Zit je toch wel lekker op zo'n stoeltje in de vissekom en dat voor 15 euri!
Marja, lekker bij het barretje is ook wel tof, Hanssie! Kan Jantje Hofstede niet bij zijn biertje! :drinkers:

Michel Heerkens
23 februari 2008, 18:57
Denk je niet dat dit telkens in opdracht van Larry suarez gebeurt Laurens,ik moest hierover ophouden van Emile(wat ik ook van plan was) maar hij gaat er zelf vrolijk mee door dus ga ik er ook maar mee door.
Hij zegt denk ik telkens tegen de zelfde spelers ga vechten en probeer er een paar een Match aan te smeren.Over heilige boontjes gesproken Jan, is het dan niet verstandiger om naar de kleedkamer te gaan i.p.v. ingaan op de uitdaging om een paar keer te kunnen meppen ? Dus kortom de spelers van Geleen hebben net zo goed hun eigen verantwoording. En dat kleine stukje nuancering mis bij je.

Daarentegen uit je behoorlijke beschuldigingen tegen een persoon die zich hier niet kan verdedigen.

Voor de rest: zand erover, morgen de 2e wedstrijd.

Jan Hofstede
23 februari 2008, 19:02
Over heilige boontjes gesproken Jan, is het dan niet verstandiger om naar de kleedkamer te gaan i.p.v. ingaan op de uitdaging om een paar keer te kunnen meppen ? Dus kortom de spelers van Geleen hebben net zo goed hun eigen verantwoording. En dat kleine stukje nuancering mis bij je.

Daarentegen uit je behoorlijke beschuldigingen tegen een persoon die zich hier niet kan verdedigen.

Michel, hoeveel ijstijd heet M. Donders gisteren ongeveer gehad...??

Volgens mij 1 shif...

44:33: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 23: Mark DONDERS 2 min Roughing

En daarna nog een keer op het einde van de wedstrijd...

60:00: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 23: Mark DONDERS 5 min Roughing
60:00: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 23: Mark DONDERS 20 min Roughing

Over heilige boontjes gesproken...

Eric van der Putten
23 februari 2008, 19:10

Volgens mij 1 shif...

Over heilige boontjes gesproken...

Niet helemaal waar Jan, ik heb Mark ook minstens 2 shifts zien draaien waarna hij netjes aan het einde weer ging wisselen. Zonder straf dus...

Michel Heerkens
23 februari 2008, 19:14

Volgens mij 1 shif...

Over heilige boontjes gesproken...Het gaat mij niet over de hoeveelheid ijstijd van de broerkes Donders, Mete & Unk, maar het feit dat zij volgens Jan Been de opdracht krijgen om met spelers van Geleen te gaan meppen. Daarbij doen jullie het voorkomen dat jullie spelers dan geen keus hebben. Sorry, maar waar is de nuancering van dit verhaal en de eigen verantwoording van de betreffende spelers om de eer aan je eigen te houden.

De massale knokpartij keur ik niet goed, maar de reden hoe, wat & waarom heb ik al reeds uit de doeken gedaan in een andere thread.

Laurens de Jager
23 februari 2008, 20:56
Hoe oud ben jij...?? jaartje of 14..?? We praten hier gewoon over de jaren 2000/2001/2002...of gewoon last van een selectief geheugen..??

Nee slimmerik misschien dat ik destijds heb verteld dat ik pas ijshockey volg sinds 2004

Jan Been
23 februari 2008, 21:00
Over heilige boontjes gesproken Jan, is het dan niet verstandiger om naar de kleedkamer te gaan i.p.v. ingaan op de uitdaging om een paar keer te kunnen meppen ? Dus kortom de spelers van Geleen hebben net zo goed hun eigen verantwoording. En dat kleine stukje nuancering mis bij je.

Waar zeg ik dat de spelers van ons heilige boontjes zijn.........
uitdagingen waren het niet meer,waren gewoon meppen geven en wachten of ie van ons reageerde.

BEHOORLIJKE BESCHULDIGINGEN vindt ik nog meevallen,het zijn altijd dezelfde die hiermee beginnen en altijd op het einde van een wedstrijd waar ze bijna helemaal niet gespeeld hebben.

Jan Hofstede
23 februari 2008, 21:53
Niet helemaal waar Jan, ik heb Mark ook minstens 2 shifts zien draaien waarna hij netjes aan het einde weer ging wisselen. Zonder straf dus...

Is totaal onbelangrijk Erik... Het gaat er bij mij om dat tijdens iedere wedstrijd en bij ieder team spelers zijn aan te wijzen die unfaire acties maken...al dan niet moedwillig
Je kan onmogelijk, zoals Michel en Laurens doen, iedere actie van spelers binnen je eigen team schoonpraten en vervolgens steeds weer de beschuldigende vinger naar anderen wijzen... M. Donders was voor mij slechts een voorbeeld...

Michel Heerkens
23 februari 2008, 22:47
Is totaal onbelangrijk Erik... Het gaat er bij mij om dat tijdens iedere wedstrijd en bij ieder team spelers zijn aan te wijzen die unfaire acties maken...al dan niet moedwillig
Je kan onmogelijk, zoals Michel en Laurens doen, iedere actie van spelers binnen je eigen team schoonpraten en vervolgens steeds weer de beschuldigende vinger naar anderen wijzen... M. Donders was voor mij slechts een voorbeeld...Waar praat ik de acties van spelers van Tilburg Trappers goed dan ?

Het blijft een feit dat de rol van Britt van doorslaggevend belang is geweest door de fouten die door hem zijn gemaakt. Dat er hierdoor een vergelding op volgt door de spelers van Trappers, was niets meer dan een logisch gevolg ervan. Dat de nu bestrafte spelers van Tilburg bijna altijd dezelfde zijn, tsja.....

Overigens heb ik zojuist in een PB nogmaals een aantal dingen verduidelijkt.

Huub Penners
23 februari 2008, 23:06
Waar praat ik de acties van spelers van Tilburg Trappers goed dan ?

Het blijft een feit dat de rol van Britt van doorslaggevend belang is geweest door de fouten die door hem zijn gemaakt. Dat er hierdoor een vergelding op volgt door de spelers van Trappers, was niets meer dan een logisch gevolg ervan. Dat de nu bestrafte spelers van Tilburg bijna altijd dezelfde zijn, tsja.....

Overigens heb ik zojuist in een PB nogmaals een aantal dingen verduidelijkt.

Dus het heeft weer aan de ref gelegen ?

Emile Joosten
23 februari 2008, 23:35
Dus het heeft weer aan de ref gelegen ?

Nee hoor Huub, Geleen heeft met hard werken en uitmuntend keeperswerk de overwinning eerlijk behaald.
Wél is het zo dat indien Britt had gefloten toen de puck achter de goal van Colaiacovo in het net werd geslagen, de blessure van Rody Jacobs niet was gebeurd. Britt floot niet, Rody werd door McLeod op de huid gezeten, had zijn handschoen al verloren en werd vervolgens op die blote hand getikt met het bekende gevolg.. Was dat niet gebeurd, dan had er niemand meer over gesproken dat Britt vergat te fluiten!

Marc van de Wall
24 februari 2008, 01:56

Part of the game!!

Marc van de Wall
24 februari 2008, 01:58

Staanplaats play off is duurder dan 9,50. 9,50 is staanplaats competitie wedstrijd. Zal nu een euro of 12 kosten.

Jan Hofstede
24 februari 2008, 08:26
Staanplaats play off is duurder dan 9,50. 9,50 is staanplaats competitie wedstrijd. Zal nu een euro of 12 kosten.

Zitplaats 15 euro... Staanplaats 11 euro...

Emile Joosten
24 februari 2008, 12:27
Zitplaats 15 euro... Staanplaats 11 euro...

Tilburgers half-geld Jan??
We krijgen daar niet zo'n mooie plaats als jullie op Stappegoor, toch??

Jan Been
24 februari 2008, 12:33
Tilburgers half-geld Jan??
We krijgen daar niet zo'n mooie plaats als jullie op Stappegoor, toch??

Jullie krijgen nu net zo`n mooie plaatsen als wij in Tilburg,ergens in een hoek weg geduwd.:thumsup::thumsup::thumsup::thumsup:

Piet de Kort
24 februari 2008, 12:37
Jullie krijgen nu net zo`n mooie plaatsen als wij in Tilburg,ergens in een hoek weg geduwd.

Wel zitplaatsen Jan!!!! Ome Emile kan nl. niet zo lang staan! ::luisterjongen::::happy::::devildance::

Hans Maertzdorff
24 februari 2008, 13:38
Wel zitplaatsen Jan!!!! Ome Emile kan nl. niet zo lang staan! ::luisterjongen::

Heeft hij pech, lekker staan met zn allen jullie
::happy::::devildance::

Piet de Kort
24 februari 2008, 15:08
Heeft hij pech, lekker staan met zn allen jullie
::happy::::devildance::

Zo ga je niet met 250 gasten om, Hanssie! ::detective::

Twan Janssen
24 februari 2008, 15:32
Tilburg moet fysiek harder gaan spelen zorgen dat ze geen straffen krijgen. En als ze mensen willen raken om ze eruit te krijgen dan moeten ze dat op een goede manier doen was keulen niet geblesseerd aan zijn been? Goede check en weg is die. Vraag ook even aan novello waarom hij tussen door naar huis is gevlogen pijnlijk maar je haalt hem uit zijn spel. Maar laten we toch eerlijk spelen en zogen voor een mooie wedstrijd.

Jan Been
24 februari 2008, 15:38
Tilburg moet fysiek harder gaan spelen zorgen dat ze geen straffen krijgen. En als ze mensen willen raken om ze eruit te krijgen dan moeten ze dat op een goede manier doen was keulen niet geblesseerd aan zijn been? Goede check en weg is die. Vraag ook even aan novello waarom hij tussen door naar huis is gevlogen pijnlijk maar je haalt hem uit zijn spel. Maar laten we toch eerlijk spelen en zogen voor een mooie wedstrijd.

Wij zullen wel zien maar het is geen al te beste 1e posting van je.::detective::

Emile Joosten
24 februari 2008, 15:39

Als dit je eerste bericht is Twan, zou ik daar niet trots op zijn.
Zo gaan we niet met elkaar om!!
Pas op, want je krijgt zo alles en iedereen over je heen (en terecht).::whiterant::::fight::

Sven van de Wall
24 februari 2008, 15:39

laten we het wel sportief houden twan

Sven van de Wall
24 februari 2008, 15:40
dat dacht ik ook emile

Puk Daniels
24 februari 2008, 15:41

Twan,

Een lekkere binnenkomer als eerste posting.
Klinkt als: laten we er een paar lekker onsportief uit de wedstrijd halen, maar wel eerlijk doen, hoor!

Twan Janssen
24 februari 2008, 15:43
Nou sorry hoor maar jullie hebben allemaal een plank voor de kop waar Geleen opstaat en dan nog nooit kampioen lees is wat jullie allemaal schrijven ik schrijf het direct en jullie via omweg.

Abe Brouwer
24 februari 2008, 15:44
Hoe oud ben jij eigenlijk...............

Puk Daniels
24 februari 2008, 15:46
Nou sorry hoor maar jullie hebben allemaal een plank voor de kop waar Geleen opstaat en dan nog nooit kampioen lees is wat jullie allemaal schrijven ik schrijf het direct en jullie via omweg.

Je tweede posting slaat de plank ook al behoorlijk mis. Ik zou zeggen: drie maal is scheepsrecht. Lukt het dan nog niet om iets fatsoenlijks te schrijven, blijf dan aub van het forum weg.

Jan Been
24 februari 2008, 15:47
Je tweede posting slaat de plank ook al behoorlijk mis. Ik zou zeggen: drie maal is scheepsrecht. Lukt het dan nog niet om iets fatsoenlijks te schrijven, blijf dan aub van het forum weg.

Helemaal met je eens Puk,eens kijken of het hem wel lukt om bij de derde posting wat nuttigs te schrijven.

Kathy van Wissen
24 februari 2008, 15:49
Helemaal met je eens Puk,eens kijken of het hem wel lukt om bij de derde posting wat nuttigs te schrijven.

Anders gewoonweg niet meer reageren....nuttigs schrijven kan die misschien niet eens,Jan!!!

Hans Maertzdorff
24 februari 2008, 15:50

pfffff, word je nu niet moe van jezelf, trouwens volgens mij ben je niet ouder dan 13 aan je taal te zien::detective::

Puk Daniels
24 februari 2008, 15:55

Als je via een omweg gaat ben ik bang dat je de weg kwijt bent geraakt.
Terug naar af en opnieuw beginnen. Wij geven iedereen een nieuwe kans.

Puk Daniels
24 februari 2008, 15:57
Als je via een omweg gaat ben ik bang dat je de weg kwijt bent geraakt.
Terug naar af en opnieuw beginnen. Wij geven iedereen een nieuwe kans.
Dit is natuurlijk helemaal een domme reactie. Helemaal uit m'n concentratie gehaald. Ik was net bezig de puck van vanavond in te stralen dat die wat vaker bij Tilburg dan bij Geleen in het net vliegt. Kan ik weer opnieuw beginnen.

Puk Daniels
24 februari 2008, 16:00
Dit is natuurlijk helemaal een domme reactie. Helemaal uit m'n concentratie gehaald. Ik was net bezig de puck van vanavond in te stralen dat die wat vaker bij Tilburg dan bij Geleen in het net vliegt. Kan ik weer opnieuw beginnen.

Als ik zo door ga haal ik Piet nog in. En rap ook!

Jan Hofstede
24 februari 2008, 16:13
Vraag ook even aan novello waarom hij tussen door naar huis is gevlogen pijnlijk maar je haalt hem uit zijn spel

Weet jij waarom Novello naar huis is gegaan...???
Droplul...!!!

Zo ja...wil de tuchtcommissie dan aub tot schorsing over gaan... Hier worden fatsoensnormen ver overschreden...