View Full Version : Den haag/Ado supp
Rene van Dijk
22 februari 2008, 23:30
Lekker volk hoor...na het laatste fluitsignaal, opstootje op het ijs tussen beide teams, paar ''supporters'' op het ijs met capuchon op het hoofd richting de spelers, en een behoorlijk aantal ''supporters'' voor het vak van heerenveen..gelukkig is security en politie snel ter plaatse..
Hoe of wat weet ik verder niet maar zullen we ongetwijfeld uit beide kampen wel vernemen..
jammer dat het zo moet tegenwoordig
Annet Boers
22 februari 2008, 23:31
Lekker volk hoor...na het laatste fluitsignaal, opstootje op het ijs tussen beide teams, paar ''supporters'' op het ijs met capuchon op het hoofd richting de spelers, en een behoorlijk aantal ''supporters'' voor het vak van heerenveen..gelukkig is security en politie snel ter plaatse..
Hoe of wat weet ik verder niet maar zullen we ongetwijfeld uit beide kampen wel vernemen..
jammer dat het zo moet tegenwoordig
WAAAAAAAAAAAAAAT???? doe normaal? als dat echt zo is dan ist niet best!!!
Rene van Dijk
22 februari 2008, 23:33
Zo heb ik het zojuist begrepen vanuit Den Haag..hoop ook dat het meevalt, maar....
Ton de Bruin
22 februari 2008, 23:35
Ja dit is erg jammer en iedere hys supporter vraagt zich danook af waar dit nodig voor is.
Rene van Dijk
22 februari 2008, 23:36
Absoluut...echte HIJS supporters worden er de dupe van..mijn lijntjes zijn overigens veilig op weg naar friesland inmiddels
Annet Boers
22 februari 2008, 23:38
Ja dit is erg jammer en iedere hys supporter vraagt zich danook af waar dit nodig voor is.
Schandalig zelfs.... maar we zijn er niet bij dus weten ook niet precies wat er aan de hand is. En misschien hebben de stewards en politie het wel helemaal onder controle? Maar "supporters" die het ijs op gaan?? Dat slaat werkelijk helemaal nergens op!
We horen t wel weer... hopen dat iedereen er daar zonder kleerscheuren wegkomen!
Ton de Bruin
22 februari 2008, 23:44
Schandalig zelfs.... maar we zijn er niet bij dus weten ook niet precies wat er aan de hand is. En misschien hebben de stewards en politie het wel helemaal onder controle? Maar "supporters" die het ijs op gaan?? Dat slaat werkelijk helemaal nergens op!
We horen t wel weer... hopen dat iedereen er daar zonder kleerscheuren wegkomen!
Daar gaan we weer, supporters die het ys op gaan zijn geen supporters.
Ferry van Maanen
22 februari 2008, 23:44
Waarschijnlijk een stelletje met een stadionverbod , aangezien ADO zelf ook thuis speelde deze avond.
Kennelijk gekomen om onze sport in discrediet te brengen.
Wendy Tellers
22 februari 2008, 23:51
Even de supporters die het ijs op gaan buiten beschouwing gelaten.
Dit moet en mag gewoon niet.
Maar dus in Den Haag ook een opstootje tussen beide teams na de wedstrijd?
Waar zijn we mee bezig?
Brengen de play offs dan toch te veel frustraties met zich mee?
Annet Boers
22 februari 2008, 23:56
Daar gaan we weer, supporters die het ys op gaan zijn geen supporters.
goed lezen Ton, het staat tussen aanhalingstekens. Is overgenomen uit een eerdere posting. Deze persoon doelde naar mijn weten op ADO?? suporters.. zo niet? dan heb ik het niet goed begrepen. Maar heb ook duidelijk neergezet dat we het fijne er nog niet van weten en wij er niet bij waren.
Maar dat er uberhaupt mensen op het ijs komen, is gewoon belachelijk, toch??
Herman Herregraven
22 februari 2008, 23:56
Waarschijnlijk een stelletje met een stadionverbod , aangezien ADO zelf ook thuis speelde deze avond.
M.a.w. hoogste tijd voor glas rond het gehele ijs...
Annet Boers
22 februari 2008, 23:57
spreek jullie er ook niet op aan... gewoonweg jammer dat deze mensen dan ook niet uit de ijsstadions te weren zijn....
Harry Batist
23 februari 2008, 00:03
Jammer, ben er live bij geweest maar die gestoorde reserve keeper van Heerenveen gooide weer, net als vorige week dinsdag roet in het eten, om als een gestoorde het ijs op te gaan en de confronatie aan te gaan. jammer hoort niet, ben zelf langs het vak van Heerenveen gelopen na de wedstrijd en gezeelig elkaar gefeliciteerd en een goede reis naar huis gewenst.. zo kan het dus
Annet Boers
23 februari 2008, 00:06
Jammer, ben er live bij geweest maar die gestoorde reserve keeper van Heerenveen gooide weer, net als vorige week dinsdag roet in het eten, om als een gestoorde het ijs op te gaan en de confronatie aan te gaan. jammer hoort niet, ben zelf langs het vak van Heerenveen gelopen na de wedstrijd en gezeelig elkaar gefeliciteerd en een goede reis naar huis gewenst.. zo kan het dus
als hij dat idd heeft gedaan is dat jammer. moet hij ook niet doen. Hoe was het verder met de onderlinge frustraties van de vorige wedstrijd? of was daar niets van te merken?
Rene van Dijk
23 februari 2008, 00:07
Zo kan het en zo hoort het harry..hopelijk verloopt de serie verder zonder incidenten..
Harry Batist
23 februari 2008, 00:12
als hij dat idd heeft gedaan is dat jammer. moet hij ook niet doen. Hoe was het verder met de onderlinge frustraties van de vorige wedstrijd? of was daar niets van te merken? Niets van te merken, storm in glas water. Sportieve wedstrijd met veel spanning en gelukkig het voordeel onze kant toe...wordt vervolgd zaterdag/zondag....Sami weer perfevt gekeept.
Jan van de Rijzen
23 februari 2008, 00:14
Er stond één verdwaasde 'supporter' op het ijs fanatiek met z'n armen te zwaaien. Viel dus allemaal wel mee. Zullen sommige mensen buiten Den Haag wel jammer vinden.....
Annet Boers
23 februari 2008, 00:14
Niets van te merken, storm in glas water. Sportieve wedstrijd met veel spanning en gelukkig het voordeel onze kant toe...wordt vervolgd zaterdag/zondag....Sami weer perfevt gekeept.
fijn om te horen. tot volgende week dan maar?
Peggy van der Ham
23 februari 2008, 00:15
En de rest van de friese en haagse supporters was na de wedstrijd een biertje aan het drinken.
Ro Herregraven
23 februari 2008, 00:15
Als je zo dom bent om als supporter het ijs op te gaan, zijn de consequenties meestal snel, hard en duidelijk: zij hebben schaatsen, jij niet. Oftewel: veel succes bij de huisarts.
Geert van der Meulen
23 februari 2008, 00:16
Er stond één verdwaasde 'supporter' op het ijs fanatiek met z'n armen te zwaaien. Viel dus allemaal wel mee. Zullen sommige mensen buiten Den Haag wel jammer vinden.....
Het was Nelis toch niet wel?::hyper::
Annet Boers
ik snap je niet, waarom zou iemand dat jammer vinden. Maar goed dat het er maar 1 was. (maar nog 1 teveel) ik ben ook maar uitgegaan van een gegeven reactie van iemand. dus vandaar.
Ro Herregraven
Het was Nelis toch niet wel?::hyper::
Ik heb gehoord dat het z'n broer Cornelis was...
Ron Ridderhof
23 februari 2008, 00:19
Eerlijk gezegd niks van gemerkt dat er supporters op het ijs waren.
Wel gemerkt de frustraties bij met name die res doelman en (wederom) die Moor die allebij hun emoties niet konden verwerken en direct na afloop de bekende grammen wilden gaan halen bij de feestvierende Hijs spelers. Het escaleerde vervolgens behoorlijk maar alleen tussen de spelers.
Kijken of Heerenveen deze spelers ook terecht wijst.
Overigens een terechte overwinning van Hijs en als Heerenveen deze doelman niet had dan had de overwinning van Hijs al veel eerder een feit geweest en/of veel hoger uitgepakt.
Prima sfeer ook in de met ruim 350 man gevulde Uithof.
Rene van Dijk
23 februari 2008, 00:21
350? Dat waren er vast een stukje meer hoop ik
Harry Batist
23 februari 2008, 00:21
Eerlijk gezegd niks van gemerkt dat er.
Wel gemerkt de frustraties bij met name die res doelman en (wederom) die Moor die allebij hun emoties niet konden verwerken en direct na afloop de bekende grammen wilden gaan halen bij de feestvierende Hijs spelers. Het escaleerde vervolgens behoorlijk maar alleen tussen de spelers.
Overigens een terechte overwinning van Hijs en als Heerenveen deze doelman niet had dan had de overwinning van Hijs al veel eerder een feit geweest en/of veel hoger uitgepakt.
Prima sfeer ook in de met ruim 350 man gevulde Uithof. Niet met je eens Ron waren er ruim 500::detective:: en reserve doelman wat zoekt hij nou op het ijs?????
Jan Tetteroo
23 februari 2008, 00:22
Niet met je eens Ron waren er ruim 500::detective:: en reserve doelman wat zoekt hij nou op het ijs?????
Ik telde er 503!!
Ron Ridderhof
23 februari 2008, 00:23
Niet met je eens Ron waren er ruim 500::detective:: en reserve doelman wat zoekt hij nou op het ijs?????
Ijstijd mischien? hahahahaha ::party::
De sukkel::wheelchair::::wheelchair::
Annet Boers
Ik telde er 503!!
die man achterin ook gezien?? die maakt de 504! hihi wat een klets!
Harry Batist
Ik telde er 503!! Jan Been weet het wel, vraag maar aan hem::party::
Emile Joosten
23 februari 2008, 00:42
Zo is het Harry.
Dat de emoties op het ijs hoog oplopen, alla.
En dat de spelers elkaar dan in de haren vliegen, alla.
Maar supporters komen NOOIT op het ijs en supporters drinken samen hun biertjes.
Zo hoort het ja en zo ging het vanavond gelukkig in Tilburg ook.
Laten we het samen gezellig houden!:drinkers::drinkers:
Luitzen van der Heide
23 februari 2008, 01:49
Eerlijk gezegd niks van gemerkt dat er supporters op het ijs waren.
Kijken of Heerenveen deze spelers ook terecht wijst.
Prima sfeer ook in de met ruim 350 man gevulde Uithof.
Heb je een Bril Ton?
Zo ja, dan was die vast beslagen. Heb je er niet een dan wordt het hoog tijd! Er waren wel degelijk supporters op het ijs. In ieder geval heb ik er twee zien lopen. Er is zelfs nog een speler van HIJS bij betrokken om de heren vriendelijk de weg te wijzen... naar de tribune.
Enne even over Moor. Het was niet Moor die de aanstichter was.
Vond overigens van beide zijden de wedstrijd niet erg goed. En als jullie Sami niet hadden gehad dan was er na de eerste periode voor jullie geen eer meer te behalen geweest. Maar goed de winnaar is HIJS...
Overigens nog even iets de sfeer was best wel goed. De leuke en goede HIJS-supporters zal en wil ik daarom ook absoluut niet afvallen. Maar om welke redenen dan ook lijkt het zo te moeten zijn dat een aantal niet liefhebbers van het IJS-hockey van HIJS zijde blijkbaar de voetbal sfeer van met dingen gooien naar een goalie en andere onzin willen introduceren in het IJS-hockey. Best wel jammer.....
Sandra Cloo
23 februari 2008, 01:52
zo net thuis uit den haag maar 1 ding over die supp van den haag sorry dat k dit zeg maar zal het scheld woord afkorten maar naar ons vak komen en dan roepen kk boeren nou dat gaat mij te ver sorry maar zo hoeft ut van mij niet meer
Harry Koenen
23 februari 2008, 03:13
HYS was goed en het was niet een echte wedstrijd. Meer kat en muisspel gelet op het aantal kansen van HYS. Flyers zijn niet in de wedstrijd geweest. Onnodig veel ondoordacht puck wegwerken en juist bij de HYS-spelers bezorgen. Wat een ergernis. Inderdaad dat de uitslag niet groter was vanwege Tim.
Die Grinnell snap ik ook niet met zijn gedoe!
Nee, HYS terecht als winnaar van het ys gegaan.
Publiek was niet op het ijs en was zelfs ontspannen sfeer tussen supporters op een handjevol HYSERS na maar om dat speelse gedoe nu zo´n drukte te maken is helemaal niet nodig.
De HYSsupporters zijn bedaarde, enthousiaste,positief ingestelde en na 2-1 stand vooral blije figuren.
Alex van den Brink
23 februari 2008, 09:53
Nelis heeft wel een poging gedaan om Alex Andjelic te vertellen dat zijn spelers ook boefjes waren, omdat zij de handen hoog hielden.
Nelis, was dit serieus of nam je ons in de maling?
Ron Ossel
23 februari 2008, 11:25
ik vond de eerste periode niet zo lekker gaan bij hijs dacht ook even dat we dit zouden gaan verliezen.
maar de tweede en derde periode heb ik genoten van een harde en spannende wedstrijd.
ik wil ook nog wel even reageren op sommige reacties over de gebeurtenissen van gisteravond
voor de mensen die echt hijs en ijshocky fan zijn ,dat er van die verguren komen die niet eens de spelregels kennen dan voetbal.
maar ik kan me nog goed herrineren dat mijn zoon nog zelf hockyde bij wedstrijden tegen tilburg en groningen dat de ouders doodbedreiginen riepen en spuugde op onze kinderen en dat was dan nog wel een E tje
wat betreft de speler nr 76 van heerenveen is op zeker geen lievertje en zo heeft ieder team er wel een denk ik dan.
ik kan alleen maar hopen dat ik nog lang goed ijshocky kan zien want dat is genieten.
Angela Moonen
23 februari 2008, 13:01
Ik denk dat t goed en logisch was wat de reserve Goalie deed,want hij kwam alleen maar op voor zijn teamgenoten hij ziet niet graag dat zijn team gekoeieneerd wordt. En ben eerlijk, zou jij op de bank blijven zitten kijken als het om jouw team ging?
Groetjes Saskia.
Auke de Vries
23 februari 2008, 13:55
Zoals jij Grinnel een gestoorde reserve keeper noemt doe je hetzelfde wat wij doen met Horak en MacIver.
Hierop kregen wij bakken kritiek over ons heen, maar van Heerenveense zijde nog geen kritiek op jou uitlating gelezen.
Was gisteren een spannende wedstrijd met één uitblinker op het ijs, TIM KELLEHER.
In de 1e periode was Heerenveen beter, maar de 2e en 3e was Den Haag beter.
Wij zijn verzekerd van nog minimaal 2 wedstrijden in Thialf en Den Haag minimaal nog 1 thuiswedstrijd, maar het is Play-Off, dus kan alle kanten nog uit.
Fijn weekend en tot 1 maart ::fries::::fries::
Leroy van der Hout
23 februari 2008, 14:03
Ieder team heeft toch zo zijn "lievertjes"? Het hoort er ook een beetje bij en vooral in de playoffs. Het zou alleen jammer zijn als de belangrijke spelers (denk aan Landman van Heerenveen of Hecimovic van Den Haag) door dit soort domme dingen een matchpenalty zouden krijgen. Maar gelukkig werd dit netjes opgelost door Brabander.
Die Grinnell pakte trouwens na de wedstrijd ook wel de meest irritante Hagenees op het ijs: Dennis Schreur. Kijken wie hij volgende week moet hebben...
Jan van de Rijzen
23 februari 2008, 15:40
Ieder team heeft toch zo zijn "lievertjes"? Het hoort er ook een beetje bij en vooral in de playoffs. Het zou alleen jammer zijn als de belangrijke spelers (denk aan Landman van Heerenveen of Hecimovic van Den Haag) door dit soort domme dingen een matchpenalty zouden krijgen. Maar gelukkig werd dit netjes opgelost door Brabander.
Die Grinnell pakte trouwens na de wedstrijd ook wel de meest irritante Hagenees op het ijs: Dennis Schreur. Kijken wie hij volgende week moet hebben...
Dennis Scheur heeft gister nog geen minuut gespeeld. Of is deze mening op eerdere ervaringen gebaseerd.....
Deborah Weerdenburg
23 februari 2008, 16:10
zo net thuis uit den haag maar 1 ding over die supp van den haag sorry dat k dit zeg maar zal het scheld woord afkorten maar naar ons vak komen en dan roepen kk boeren nou dat gaat mij te ver sorry maar zo hoeft ut van mij niet meer
In Heerenveen zijn ze anders geen haar beter. Afgelopen dinsdag liepen we in de rust even naar buiten. Dit was na de eerste periode toen we 0-1 voorstonden. Toen wij langs de tribune met Heerenveen supp. liepen werden wij ook uitgemaakt voor "HAAGSCHE KK HOEREN".. Of is dit wel normaal ?
Mitchell van Amelsfort
23 februari 2008, 16:15
het valt me op dat vanaf het eerste moment dat de playoffs zijn begonnen dat de spanningen tussen beide teams (ook de supporters) met de wedstrijd toenenemen en dat de sfeer klaarblijkelijk steeds grimmiger word
Jan Been
23 februari 2008, 16:22
het valt me op dat vanaf het eerste moment dat de playoffs zijn begonnen dat de spanningen tussen beide teams (ook de supporters) met de wedstrijd toenenemen en dat de sfeer klaarblijkelijk steeds grimmiger word
Tussen de supporters groepen van Tilburg en Eaters blijft het lekker gezellig hoor,gisteren hebben er ook een paar eaters supporters een pollonaise door de kantine van de stappengoor gemaakt en het is dat de Tilburgers niet wilde aansluiten anders was het pas echt gezellig geworden.
Piet de Kort
23 februari 2008, 16:44
Tussen de supporters groepen van Tilburg en Eaters blijft het lekker gezellig hoor,gisteren hebben er ook een paar eaters supporters een pollonaise door de kantine van de stappengoor gemaakt en het is dat de Tilburgers niet wilde aansluiten anders was het pas echt gezellig geworden.
Biertje oké, polonaise lopen had ik al, vooraf aan de wedstrijd, afgeslagen! ::party::
Mitchell van Amelsfort
23 februari 2008, 16:52
kan ik mijn eigen voorstelen jan (van beide kanten he!)
Leroy van der Hout
23 februari 2008, 17:39
Dennis Scheur heeft gister nog geen minuut gespeeld. Of is deze mening op eerdere ervaringen gebaseerd.....
Daarom juist! Waarom moet Grinnell dan naar hem toe??
Jan Hofstede
23 februari 2008, 17:46
Daar heb ik gisteren totaal niets van gemerkt Mitchell.... Ik ben toch echt tot een uur of 12 in de Stappegoor gebleven.... Iedereen sportief en gezellig... Jan Been blijft volgende week ook een uurtje langer...
Alleen Barry Robeerst en Joep Versteden waren wat minder gezellig... Zaten stil aan de bar voor zich uit te staren... Het was natuurlijk ook wel een dreun..... En zeg nou niet dat we ze niet gewaarschuwd hebben...
Ook Martijn heb ik gemist.... Blijken die ettertjes toch in staat de Stappegoor op haar kop te zetten...
Roger W. de Groot
23 februari 2008, 17:56
Daar heb ik gisteren totaal niets van gemerkt Mitchell.... Ik ben toch echt tot een uur of 12 in de Stappegoor gebleven.... Iedereen sportief en gezellig... Jan Been blijft volgende week ook een uurtje langer...
Alleen Barry Robeerst en Joep Versteden waren wat minder gezellig... Zaten stil aan de bar voor zich uit te staren... Het was natuurlijk ook wel een dreun..... En zeg nou niet dat we ze niet gewaarschuwd hebben...
Ook Martijn heb ik gemist.... Blijken die ettertjes toch in staat de Stappegoor op haar kop te zetten...
Wat betreft Joep, dat is de verliefdheid Jan. En die ziet zijn weddenschap in gedachten al verloren gaan.... :D
Was inderdaad gezellig, doen we snel weer over!
Jan Hofstede
23 februari 2008, 18:01
Wat betreft Joep, dat is de verliefdheid Jan. En die ziet zijn weddenschap in gedachten al verloren gaan.... :D
Was inderdaad gezellig, doen we snel weer over!
Waar heeft Joep voor gewed..??
Jan Been
23 februari 2008, 18:08
Waar heeft Joep voor gewed..??
Het gat wordt geboord in de Cross en de .... is besteld,hij moet alleen nog maar oefenen.:Bonk3:
Jan Hofstede
23 februari 2008, 18:15
Het gat wordt geboord in de Cross en de .... is besteld,hij moet alleen nog maar oefenen.:Bonk3:
Zo iets Jan...
http://www.studionienke.nl/_images/img_paaldansen.jpg
En dan op het eindfeest van de Eaters....???
Jan Been
23 februari 2008, 18:19
Zo iets Jan...
http://www.studionienke.nl/_images/img_paaldansen.jpg
En dan op het eindfeest van de Eaters....???
Jep, jan zou echt te gek zijn,::party::::party::::party::
Jan Hofstede
23 februari 2008, 18:23
Jep, jan zou echt te gek zijn,::party::::party::::party::
Ja.. Joep in onderbroek en Tilburgshirt aan.... Lache...
FF aan de spelers doorgeven Jan... Krijgen ze nog eens 10% extra energie van.... Die jongens zijn wel in voor een dolletje... Vooral wanneer het Tilburgfans betreft...
Karel van der Wal
23 februari 2008, 18:30
Daarom juist! Waarom moet Grinnell dan naar hem toe??
zou het ook zo kunnen zijn dat ze elkaar ( beide de hele wedstrijd) in de bench alvast wat hebben opgejuind. Lijkt me wel. Dennis was in zijn jeugdjaren speler bij Flyers weet je nog? Maar kreeg onder de laatste coaches geen kans om door te stromen.
Nu ook niet trouwens ::party::
Durk Bartsma
23 februari 2008, 18:41
Al dat gedoe op het laatst vond ikzelf een beetje jammer. Zo hoort het niet. Een stelletje provocerende 'supporters' voor het uitvak de boel uit te lokken, jammer. Maar gelukkig kan het ook anders, ben meerdere malen aangesproken en door meerdere echte supporters is mij een fijne terug reis toegewenst. Ik zeg: Tot volgende week zaterdag!
Mitchell van Amelsfort
23 februari 2008, 19:59
nouw dan zal ik volgende week ook maar een keertje wat langer blijven
Harry Koenen
23 februari 2008, 22:42
Geleen is voor mij finale-favoriet nr.1
Gerard van der Heide
23 februari 2008, 23:16
Voor mij niet........................
Leroy van der Hout
24 februari 2008, 00:20
zou het ook zo kunnen zijn dat ze elkaar ( beide de hele wedstrijd) in de bench alvast wat hebben opgejuind. Lijkt me wel. Dennis was in zijn jeugdjaren speler bij Flyers weet je nog? Maar kreeg onder de laatste coaches geen kans om door te stromen.
Nu ook niet trouwens ::party::
Dat is waar, maar toch valt het me op dat hij er eigenlijk altijd bij is! Mischien wel een klein beetje McIver stijl ::fight::
Gerard Mikkers
24 februari 2008, 13:05
spreek jullie er ook niet op aan... gewoonweg jammer dat deze mensen dan ook niet uit de ijsstadions te weren zijn....
Ze zijn wel degelijk uit ijsstadion te weren. Sinds enkele weken zijn er enkele "stillen van ADO" bij het ijshockey aanwezig. Zij weten wie er een stadionverbod bij ADO Den Haag heeft en wie niet. Uit voorzorgsmaatregelen kan je de desbetreffende personen weren, wel met alle risico's vandien.
Het is jammer dat ik dit moet lezen. Mijn kinderen gaan altijd mee. Kan ik ze de volgende keer nog wel meenemen? Hoe erg was deze situatie? Hopelijk is dat vanavond bij TV West-sport te zien. Waanzin en nog laf ook met een capuchon op. Eigenlijk geen woorden voor.
EDIT: Ik lees zojuist dat het er maar 1 was. Een teveel natuurlijk.
Ron Ridderhof
24 februari 2008, 13:47
Gerard,
Die zogenaamde stillen waar jij het over hebt zijn er niet voor niets.
Dus zal het ongetwijfeld consequenties kunnen hebben voor de mensen met een stadionverbod.
Zou dit verbod overgenomen kunnen worden door de Uithof of is dat automatisch zo?
Ik zou me kunnen voorstellen dat dit mogelijk is en deze heren er schriftelijk op wijzen dat als ze zich tijdens een ijshockey wedstrijd van Hijs in het stadion bevinden dat het stadionverbod voor Ado/Den Haag verlengd wordt.
Taak bv voor die "stillen" om ze te snappen en op de gevoelige plaat te zetten.
Of bij de ingang controleren.
Groet,
Cornelis de Heij
24 februari 2008, 14:50
Ze zijn wel degelijk uit ijsstadion te weren. Sinds enkele weken zijn er enkele "stillen van ADO" bij het ijshockey aanwezig. Zij weten wie er een stadionverbod bij ADO Den Haag heeft en wie niet. Uit voorzorgsmaatregelen kan je de desbetreffende personen weren, wel met alle risico's vandien.
Het is jammer dat ik dit moet lezen. Mijn kinderen gaan altijd mee. Kan ik ze de volgende keer nog wel meenemen? Hoe erg was deze situatie? Hopelijk is dat vanavond bij TV West-sport te zien. Waanzin en nog laf ook met een capuchon op. Eigenlijk geen woorden voor.
EDIT: Ik lees zojuist dat het er maar 1 was. Een teveel natuurlijk.
Kom op zeg,we moeten het niet zo overdrijven,want het waren twee supporters die het ijs op kwamen,maar die werden gelijk door een aantal spelers van Hijs weer het ijs af gestuurd.
DUS LATEN WE NU NIET ZO OVERDRIJVEN. A.U.B
Luitzen van der Heide
24 februari 2008, 14:58
Kom op zeg,we moeten het niet zo overdrijven,want het waren twee supporters die het ijs op kwamen,maar die werden gelijk door een aantal spelers van Hijs weer het ijs af gestuurd.
En zo is het maar net, Cornelis. Jammer dat het gebeurde maar de twee kunnen geen echte supporters zijn geweest.
Dus Hys en en andere liefhebbers kun je dit echt niet aanrekenen.
Gerard Mikkers
24 februari 2008, 15:01
Als je tussen de regels doorleest, kan je constateren dat we (mijn kinderen en ik) er vrijdag niet bij waren. Waren we wel geweest dan had ik dat met mijn eigen ogen kunnen constateren of het wel/niet erg was.
Sommigen hebben hier nogal moeite met begrijpend lezen.
Roger W. de Groot
24 februari 2008, 15:02
Cornelis, je moet inderdaad niet overdrijven. Maar je moet je ogen er ook niet voor sluiten. Als je er niet streng tegen optreedt nemen ze straks al hun kameraadjes mee, dat wil je niet.
Stadionverbod wordt via de deurwaarder opgelegd door de KNVB. Iemand bij het ijshockey preventief weren mag, maar dat moeten de uitbater van uithof zelf doen. Hij is de baas in eigen huis. Stadionverbod voor ado geld natuurlijk niet voor hijs.
Jan Been
24 februari 2008, 15:04
Als je tussen de regels doorleest, kan je constateren dat we (mijn kinderen en ik) er vrijdag niet bij waren. Waren we wel geweest dan had ik dat met mijn eigen ogen kunnen constateren of het wel/niet erg was.
Sommigen hebben hier nogal moeite met begrijpend lezen.
Kunnen jullie niet beter dit thema laten rusten,je hebt denk ik bij iedere club wel van die gekken.Het beste is nu om de sport te promoten en het voor het publiek zo leuk en gezellig mogelijk maken.
Sfeer tijdens een wedstrijd maken en naderhand shake hands.:thumsup:::proost:::partyman:
Cornelis de Heij
24 februari 2008, 15:22
Cornelis, je moet inderdaad niet overdrijven. Maar je moet je ogen er ook niet voor sluiten. Als je er niet streng tegen optreedt nemen ze straks al hun kameraadjes mee, dat wil je niet.
Stadionverbod wordt via de deurwaarder opgelegd door de KNVB. Iemand bij het ijshockey preventief weren mag, maar dat moeten de uitbater van uithof zelf doen. Hij is de baas in eigen huis. Stadionverbod voor ado geld natuurlijk niet voor hijs.
Ik sluit me ogen er ook niet voor.Maar ik weet dat zowel de Uithoff en het bestuur er alles aan doen.Alleen het is jammer er schijnen toch nog wat van die figuren er door heen te glippen.En verder laten we dit maar aan deze mensen over laten,en wij als supporters er niet zoveel woorden meer aan spanderen.DOOROM IS DIT OOK HET LAATSTE WAT IK ER OVER SCHRIJF.
Jan Been
24 februari 2008, 15:24
Ik sluit me ogen er ook niet voor.Maar ik weet dat zowel de Uithoff en het bestuur er alles aan doen.Alleen het is jammer er schijnen toch nog wat van die figuren er door heen te glippen.En verder laten we dit maar aan deze mensen over laten,en wij als supporters er niet zoveel woorden meer aan spanderen.DOOROM IS DIT OOK HET LAATSTE WAT IK ER OVER SCHRIJF.
Volledig met eens Cornelis,energie in de sfeer steken en dan komt alles goed.::party::
Xander van Dijk
24 februari 2008, 15:26
minstens 3 man van op het ijs... 2 werden snel verwijderd en die andere liep al tussen de spelers... het was dat nr. 91 van den haag hem terug naar de boarding wees...
eigenlijk hoop ik op zo een moment toch dat zo een vent helemaal de tering word geslagen!!
maar goed verder een geweldige wedstrijd en de echte supporters van den haag van harte gefeliciteerd!!!
Joep Versteden
25 februari 2008, 21:10
Ja.. Joep in onderbroek en Tilburgshirt aan.... Lache...
FF aan de spelers doorgeven Jan... Krijgen ze nog eens 10% extra energie van.... Die jongens zijn wel in voor een dolletje... Vooral wanneer het Tilburgfans betreft...
Jongens, ik heb mijn LOI cursus paaldansen vandaag retour gestuurd. Jammer, had graag willen optreden op jullie eindfeestje... ::party::
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.