View Full Version : eaters proficiat
Jelle Jonker
22 februari 2008, 21:54
Netjes hoor om van hun te winnen en uitgerekend daar, staan ze weer met beide beentjes op de grond die supporters daar.
Hopelijk wordt de finale Flyers - Eaters
Harry Batist
22 februari 2008, 23:08
helemaal goed Jelle, back to normal
Sandra Cloo
23 februari 2008, 00:58
gefeliciteerd eaters:D de flyers supp zongen zelfs eaters eaters ole ole
Luitzen van der Heide
23 februari 2008, 01:23
Sterker nog het was zelfs op enig moment 0-3 voor Geleen. Maar dat werd later herschreven....... Het gemelijke gelach was er echter niet minder om.
Barry Robeerst
23 februari 2008, 01:48
gefeliciteerd aan iedereen die Eaters fan is!
Roger W. de Groot
23 februari 2008, 02:07
Haha. De grootste bekken uit Friesland, was te verwachten.... Zorg zelf maar eens een keer dat je wint van Tilburg als het om de knikkers gaat!! Alsof dit jullie succes is, wank wank....hou je met je eigen halve finale bezig, heb je je handen vol aan...
Geleen, van harte met deze verdiende overwinning!!
ps. de klok liep vanavond 2 maal door in het nadeel van Tilburg.....
Gerard van der Heide
23 februari 2008, 02:07
Goeie start mannen van Geleen, maar het is nog niet gedaan. Gefeliciteerd. Het eerste Tilburgse thuisvoordeel is geelimineerd.
But you're not finished yet............. 6 to go or less
Harry Koenen
23 februari 2008, 02:22
Roger,
Volgens mij heb jij vierkante wielen in de autoped gehad en ipv ronde stijltjes in het kinderlidikant ook vierkante.
Weet nog heel goed dat wij eens met 3000 man/vrouw op Tilburg hebben zitten wachten in Thialf. Het team TT was niet echt topfit en onderweg zogenaamd buspech gekregen vanwege een dakluikje dat er uitgewaaid was. Wij hebben toen nog een luxe touringcar aangeboden van een plaatselijk busbedrijf maar nee dat ging niet want de TT ers waren al verkleumd~~~~????????
Raad je aan om jezelf eens wat te bedaren
Als jij nu eens voor een schoolbord zorgt dan zorg ik wel voor de krijtjes want je lijkt mij een echte LOOSER. Dan zal ik nog eens wat voor jou bedenken! Die felicitaties aan Geleen meen je ook niet.
Harry Koenen
23 februari 2008, 02:25
Geleen,
Goede wijn behoeft geen krans! Echter wil jullie feliciteren.
Het blijkt dat ik toch gelijk heb gekregen dat TT heel goed te kloppen is. Waar een videofilm al niet voor kan dienen om de zwakke plekken van TT zoals onlangs tegen de FLYERS te ontwaren kan dienen.
Gerard van der Heide
23 februari 2008, 02:39
Geleen,
Goede wijn behoeft geen krans! Echter wil jullie feliciteren.
Het blijkt dat ik toch gelijk heb gekregen dat TT heel goed te kloppen is. Waar een videofilm al niet voor kan dienen om de zwakke plekken van TT zoals onlangs tegen de FLYERS te ontwaren kan dienen.
Harry, het spijt me zeer, maar jij weet net zo goed als ik dat Don Nichols juist het verschil kan maken. Spelen zonder Donny is het wel degelijk een aderlating voor Tilburg. Tilburg is niet "heel goed te kloppen", daar moet je als team vreselijk je best voor doen.
Het uitvallen van Don kan dan in je voordeel werken.
Henny Huveneers
23 februari 2008, 07:44
zeker een knappe prestatie maar we zijn er nog niet.Snap alleen niets an de vechtpartij.Een ervaren speler lokt iets uit vervolgens wordt het over genomen door enkele onervaren die het hele seizoen al zo lopen te doen en niet echt met ijshockey bezig zijn(alleen maar rotzooi schoppen)en vervolgens gaan dan drie ervaren spelers van geleen hier op in.Houdt op dat moment de eer aan je zelf en denk aan de prestatie die geleverd is en ga van he ijs.Ik weet niet prcies wat de gevolgen zijn van de straffen.Maar ocht het anders lopen dan is dit iets wat ze aan zich zelf te danken hebben.Zal wel tactiek van de tilburgse coach zijn,de geleense coach had ook een goede tactiek door een speler op een van de spelers van de eerste lijn van tilburg te zetten.Succes alle twee voor de verdere verloop van halve finale's en dat de beste mag winnen(op een sportieve mnier)
Hans Maertzdorff
23 februari 2008, 07:48
zeker een knappe prestatie maar we zijn er nog niet.Snap alleen niets an de vechtpartij.Een ervaren speler lokt iets uit vervolgens wordt het over genomen door enkele onervaren die het hele seizoen al zo lopen te doen en niet echt met ijshockey bezig zijn(alleen maar rotzooi schoppen)en vervolgens gaan dan drie ervaren spelers van geleen hier op in.Houdt op dat moment de eer aan je zelf en denk aan de prestatie die geleverd is en ga van he ijs.Ik weet niet prcies wat de gevolgen zijn van de straffen.Maar ocht het anders lopen dan is dit iets wat ze aan zich zelf te danken hebben.Zal wel tactiek van de tilburgse coach zijn,de geleense coach had ook een goede tactiek door een speler op een van de spelers van de eerste lijn van tilburg te zetten.Succes alle twee voor de verdere verloop van halve finale's en dat de beste mag winnen(op een sportieve mnier)
Volgens mij hebben de straffen geen gevolgen voor de Eaters, voor Halloun en Mcdonald was het de 1e game en voor Walling de 2e van het seizoen, dus geen schorsingen.
Emile Joosten
23 februari 2008, 07:51
Volgens mij heb jij vierkante wielen in de autoped gehad en ipv ronde stijltjes in het kinderlidikant ook vierkante.
Weet nog heel goed dat wij eens met 3000 man/vrouw op Tilburg hebben zitten wachten in Thialf. Het team TT was niet echt topfit en onderweg zogenaamd buspech gekregen vanwege een dakluikje dat er uitgewaaid was. Wij hebben toen nog een luxe touringcar aangeboden van een plaatselijk busbedrijf maar nee dat ging niet want de TT ers waren al verkleumd~~~~????????
Als jij nu eens voor een schoolbord zorgt dan zorg ik wel voor de krijtjes want je lijkt mij een echte LOOSER. Dan zal ik nog eens wat voor jou bedenken! Die felicitaties aan Geleen meen je ook niet.
Het lijkt erop dat je gaat voor de meest komische posting van het jaar.
Kan geen touw vastknopen aan het verhaal: vierkante stijltjes......, uitgewaaid dakluik (kan me herinneren dat dit in de vorige eeuw eens gebeurde), schoolbord..........., krijtjes........?
Wat mij betreft de meest komische en tevens meest warrige posting van 't jaar!
Wendy Tellers
23 februari 2008, 10:01
Harry, het spijt me zeer, maar jij weet net zo goed als ik dat Don Nichols juist het verschil kan maken. Spelen zonder Donny is het wel degelijk een aderlating voor Tilburg. Tilburg is niet "heel goed te kloppen", daar moet je als team vreselijk je best voor doen.
Dus als Don er niet bij is dan is Paulo wel te passeren?
Ik dacht altijd dat Paulo de beste goalie was die op dit moment op het Nederlandse ijs stond.
Jan Been
23 februari 2008, 10:21
Iedereen bedankt voor de FELICITATIES,het was een echte belevenis om dit live te mogen mee maken hoe het machtige Tilburg na 13 maanden ongeslagen te zijn geweest word verslagen door het nietige EATERS.
WELCOM BACK TO THE HELL OFF THE SOUTH.
Stefan Bouma
23 februari 2008, 10:24
Gefeliteerd Geleen! ::party::::party::
Carla Koopmans
23 februari 2008, 10:26
Eaters gefeliciteerd! ;)
Jan Hofstede
23 februari 2008, 10:34
Helemaal juist Gerard... Nichols kan inderdaad het verschil maken... Zo wie zo is Don altijd goed voor zo'n 40 speelminuten....een echte aanjager...
Het scheelt in ieder geval dat hij niet meespeelt...
Gerard van der Heide
23 februari 2008, 11:22
Dus als Don er niet bij is dan is Paulo wel te passeren?
Ik dacht altijd dat Paulo de beste goalie was die op dit moment op het Nederlandse ijs stond.
Wie zegt dat??? In mijn beleving doen alle 4 de eerste goalies van de playoff teams niet veel voor elkaar onder. Vorm van de dag. Iedere game is er 1 op zich.
Overigens zeg ik nergens dat Paulo te passeren is als Don er niet bij is.
Don Nichols is gewoon 1 van de beste, zo niet de beste, defender(s) die in Nederland op de ijsbanen rond schaatst.
Puk Daniels
23 februari 2008, 11:40
Haha. De grootste bekken uit Friesland, was te verwachten.... Zorg zelf maar eens een keer dat je wint van Tilburg als het om de knikkers gaat!! Alsof dit jullie succes is, wank wank....hou je met je eigen halve finale bezig, heb je je handen vol aan...
Geleen, van harte met deze verdiende overwinning!!
ps. de klok liep vanavond 2 maal door in het nadeel van Tilburg.....
Roger,
Bedankt voor de felicitaties. Maar, de toon die je tegen andere formumleden gebruikt is wat mij betreft een beetje buiten proporties. Ieder heeft het recht om zjn mening op het forum te zetten, maar liefst wel op een fatsoenlijke manier.
Voor wat betreft de klok die 2 keer in Tilburgs nadeel doorliep: de oorzaak moet je toch echt in eigen huis zoeken. Wij melden ons wel als het in ons nadeel is.
Piet de Kort
23 februari 2008, 11:56
Roger,
Bedankt voor de felicitaties. Maar, de toon die je tegen andere formumleden gebruikt is wat mij betreft een beetje buiten proporties. Ieder heeft het recht om zjn mening op het forum te zetten, maar liefst wel op een fatsoenlijke manier.
Voor wat betreft de klok die 2 keer in Tilburgs nadeel doorliep: de oorzaak moet je toch echt in eigen huis zoeken. Wij melden ons wel als het in ons nadeel is.
En dat Rody Jacobs 2 vingers brak na een aanslag van McLeod, Puk! Hoe noem je dat? ::luisterjongen::
Herman Herregraven
23 februari 2008, 11:59
Roger,
Roger zit 'n beetje in een identiteitscrises Puk...
Zij échte agressieve postings plaats hij normaal onder de naam Stijn de Jong...
Als Roger W. de Groot is hij meestal iets milder...
Denk dus dat deze posting een randgeval was...
Harry Koenen
23 februari 2008, 12:01
Gerard,
Dat Don niet meedoet bij TT heeft natuurlijk invloed. Maar dat zie ik meer psychologisch naar eigen TT teamleden en ook bij de tegenpartij.
Vooral als het maar vaak genoeg genoemd wordt dan gaan heel veel daarin BIJGELOVIG worden. Supporters kunnen daarop van invloed zijn.
Sterker nog het is gewoon zo.
Don is van grote klasse. We weten allemaal wel dat het jammer is dat hij na 5 seizoenen niet meer bij de FLYERS speelt. Natuurlijk en dat meen ik oprecht, alhoewel Roger dat vast niet wil geloven, is het niet alleen voor hem maar ook TT heel vervelend dat hij geblesseerd is. Geldt ook voor andere spelers zoals Rowdy Jacobs. Maar daar heeft GELEEN in aanloop naar de play-off+s ook meegezeten en wat te denken nu in de playoff´s bij ONS natuurlijk IVANOV die MOEDWILLIG aan een blessure is geholpen.
Aanvulling:
Heb overigens los van niet meespelen Don helemaal niet aan deze factor gedacht daar waar het gaat om de winst van Geleen.
Geleen heeft volgens mij een behoorlijk aantal wedstrijden met liefst 3 geblesseerde (uitgevallen spelers) gezeten en dat mag ook nooit de indruk wekken dat daarom een team minder favoriet is. Dat heb ik dus van TT ook nooit gedacht en genoemd. Npem dus ook niet IVANOV die gisteren wel of niet van invloed was in ons nipt verlies tegen Den Haag.
Den Haag was gewoon beter.
Gerrit Hof
23 februari 2008, 12:28
Het lijkt erop dat je gaat voor de meest komische posting van het jaar.
Kan geen touw vastknopen aan het verhaal: vierkante stijltjes......, uitgewaaid dakluik (kan me herinneren dat dit in de vorige eeuw eens gebeurde), schoolbord..........., krijtjes........?
Wat mij betreft de meest komische en tevens meest warrige posting van 't jaar!
Ik vind hem idd ook erg leuk en komisch,maar zeer zeker niet verwarrend.
Ik zat die avond ook te wachten op het Tilburgse team, in een volle Thialfhal om het ijshockey na een zwarte periode in Heerenveen weer te promoten(nieue sponsor Pelgrim zou zich presenteren).
Maar al wie er kwamen geen Tilburgers,terwijl Heerenveen er alles aan wou doen om hun maar te laten spelen.
Het was David tegen Goliath dat seizoen, maar Tilburg kwam niet, ondanks dat men wist dat Thialf vol zat en er reclame voor de sport gemaakt kon worden.
Tilburg in het algemeen en v.Gerwen in het bijzonder werd de zondebok en men verspeelde veel krediet.
En een afgewaaid dakluik van de bus was de oorzaak.........
Over komisch en verwarrend gesproken.:x
Geert van der Meulen
23 februari 2008, 12:38
Ik vind hem idd ook erg leuk en komisch,maar zeer zeker niet verwarrend.
Ik zat die avond ook te wachten op het Tilburgse team, in een volle Thialfhal om het ijshockey na een zwarte periode in Heerenveen weer te promoten(nieue sponsor Pelgrim zou zich presenteren).
Maar al wie er kwamen geen Tilburgers,terwijl Heerenveen er alles aan wou doen om hun maar te laten spelen.
Het was David tegen Goliath dat seizoen, maar Tilburg kwam niet, ondanks dat men wist dat Thialf vol zat en er reclame voor de sport gemaakt kon worden.
Tilburg in het algemeen en v.Gerwen in het bijzonder werd de zondebok en men verspeelde veel krediet.
En een afgewaaid dakluik van de bus was de oorzaak.........
Over komisch en verwarrend gesproken.:x
Pelgrim was er al een tijdje, het was een actie van co-sponsor Dick de Lange. Van Gerwen werd niet de zondebok, maar Doug Mason die toen trainer/coach van Trappers was en bondscoach.
Het leidde tot een humoristische gebeurtenis midden in de nacht. Secretaris Theo Koperdraad van Flyers kon de slaap niet vatten en belde om 4 uur in de morgen Doug Mason op. Nadat een slaperige Mason de telefoon eindelijk opnam riep Theo in de hoorn: "Bedankt Doug!" en hing weer op.
"Pas toen kon ik slapen" aldus Theo de volgende dag.
Of Doug die nacht nog geslapen heeft?
Roger W. de Groot
23 februari 2008, 12:47
Roger,
Heb meerdere Geleensupporters gister de hand geschud, en neem maar van mij aan dat die gemeend waren. Sterker nog, als er iemand naast Tilburg een prijs gun, dan zijn het de eaters! Ik kan heel goed tegen mijn verlies, zeker als het gewoon verdiend is zoas gister.
Voor de rest: Het was gewoon te voorspelbaar de reacties uit het noorden. Zullen wij morgen in Geleen ook Den Haag Den Haag scanderen, te triest voor woorden.
Dat schoolbord heb ik voor je, dan mag jij proberen LOOSER met 1 één O te schrijven met je krijtjes.
Gerrit Hof
23 februari 2008, 12:47
Pelgrim was er al een tijdje, het was een actie van co-sponsor Dick de Lange. Van Gerwen werd niet de zondebok, maar Doug Mason die toen trainer/coach van Trappers was en bondscoach.
Het leidde tot een humoristische gebeurtenis midden in de nacht. Secretaris Theo Koperdraad van Flyers kon de slaap niet vatten en belde om 4 uur in de morgen Doug Mason op. Nadat een slaperige Mason de telefoon eindelijk opnam riep Theo in de hoorn: "Bedankt Doug!" en hing weer op.
"Pas toen kon ik slapen" aldus Theo de volgende dag.
Of Doug die nacht nog geslapen heeft?
Tsja, Theo Koperdraad.......:shock:
En idd Pelgrim was al vanaf het begin van dat seizoen sponsor, maar naar ik me weet te herinneren was het voor het eerst in hééél lange tijd dat Thialf weer helemaal vol zat, vol verwachting uitkijkend naar een wedstrijd tegen het 'grote ' Tilburg, met v. Gerwen als speler idd.
Prachtige anekdote trouwens:Puh2::Puh2:
Gerrit Hof
23 februari 2008, 12:51
Heb meerdere Geleensupporters gister de hand geschud, en neem maar van mij aan dat die gemeend waren. Sterker nog, als er iemand naast Tilburg een prijs gun, dan zijn het de eaters! Ik kan heel goed tegen mijn verlies, zeker als het gewoon verdiend is zoas gister.
Voor de rest: Het was gewoon te voorspelbaar de reacties uit het noorden. Zullen wij morgen in Geleen ook Den Haag Den Haag scanderen, te triest voor woorden.
Dat schoolbord heb ik voor je, dan mag jij proberen LOOSER met 1 één O te schrijven met je krijtjes.
Jij bent ongetwijfeld een Tilburse 'middelvinger' supporter,zittend naast het aquarium,correct me if i'm wrong::forbreakfast::
Gerard van der Heide
23 februari 2008, 12:52
Gerard,
Dat Don niet meedoet bij TT heeft natuurlijk invloed. Maar dat zie ik meer psychologisch naar eigen TT teamleden en ook bij de tegenpartij.
Vooral als het maar vaak genoeg genoemd wordt dan gaan heel veel daarin BIJGELOVIG worden. Supporters kunnen daarop van invloed zijn.
Sterker nog het is gewoon zo.
Don is van grote klasse. We weten allemaal wel dat het jammer is dat hij na 5 seizoenen niet meer bij de FLYERS speelt. Natuurlijk en dat meen ik oprecht, alhoewel Roger dat vast niet wil geloven, is het niet alleen voor hem maar ook TT heel vervelend dat hij geblesseerd is. Geldt ook voor andere spelers zoals Rowdy Jacobs. Maar daar heeft GELEEN in aanloop naar de play-off+s ook meegezeten en wat te denken nu in de playoff´s bij ONS natuurlijk IVANOV die MOEDWILLIG aan een blessure is geholpen.
Aanvulling:
Heb overigens los van niet meespelen Don helemaal niet aan deze factor gedacht daar waar het gaat om de winst van Geleen.
Geleen heeft volgens mij een behoorlijk aantal wedstrijden met liefst 3 geblesseerde (uitgevallen spelers) gezeten en dat mag ook nooit de indruk wekken dat daarom een team minder favoriet is. Dat heb ik dus van TT ook nooit gedacht en genoemd. Npem dus ook niet IVANOV die gisteren wel of niet van invloed was in ons nipt verlies tegen Den Haag.
Den Haag was gewoon beter.
Het zal allemaal wel Harry....................
Ik begrijp je posting niet goed................. zal wel aan mij liggen.
Geert van der Meulen
23 februari 2008, 12:55
Tsja, Theo Koperdraad.......:shock:
En idd Pelgrim was al vanaf het begin van dat seizoen sponsor, maar naar ik me weet te herinneren was het voor het eerst in hééél lange tijd dat Thialf weer helemaal vol zat, vol verwachting uitkijkend naar een wedstrijd tegen het 'grote ' Tilburg, met v. Gerwen als speler idd.
Prachtige anekdote trouwens:Puh2::Puh2:
Dick de Lange had heel veel geld uitgegeven om het ijshockey weer in de spotlight te zetten (what's new). Er waren in een ruim gebied rond Heerenveen speciale uitgaven verspreid.
Iedereen was dol enthousiast.
Om een uur of zeven werd iedereen in de organisatie toch een beetje stil. Doug belde op met het verhaal dat de bus met pech stond (het was al de tweede bus, want bij vertrek uit Tilburg had de eerste bus het al opgeven).
Nu stond men stil in de buurt van Nijmegen, er bleek een dakluik afgewaaid. Theo belde een taxibedrijf uit Nijmegen die met een aantal busjes naar de plek des onheils reed. De Trappers weigerden echter in te stappen, een avond later stond al weer een wedstrijd op het programma. De voorzitter van de NIJB werd nog wel ingeschakeld, maar ook dat bood geen soelaas. Hij had begrip voor de Trappers. Niet voor het NL ijshockey?
Er werd een onderling wedstrijdje gespeeld om de mensen toch nog wat te bieden. Een tijd later (een week?) kwam Tilburg dan toch naar Heerenveen, Dick de Lange betaalde weer alle kaartjes en toen zat het bijna vol.
Emile Joosten
23 februari 2008, 13:00
Jij bent ongetwijfeld een Tilburse 'middelvinger' supporter,zittend naast het aquarium,correct me if i'm wrong::forbreakfast::
Dat zie je absoluut verkeerd Gerrit!!
Emile Joosten
23 februari 2008, 13:01
Het zal allemaal wel Harry....................
Ik begrijp je posting niet goed................. zal wel aan kij liggen.
Doet me goed dat te lezen Gerard.
Ik begreep er ook al geen jota van!
Roger W. de Groot
23 februari 2008, 13:03
Spannend he Herman, die Stijn en Roger. Beiden zijn trouwens aanwezig zondag in Geleen (als Stijn beter is, hij is wat grieperig).
Kun jij even 1 agressieve posting van mijn goede vriend Stijn terughalen? Ik wens je veel succes...
Nogmaals mijn welgemeende felicitaties, ook aan die 'leuke' zoon van je, voor deze verdiende overwinning.
Gerrit Hof
23 februari 2008, 13:04
Dat zie je absoluut verkeerd Gerrit!!
okay :goodman:
Harry Koenen
23 februari 2008, 13:11
Roger,
Na al die felicitaties van jou kan ik niet anders vaststtelen dan dat je dat echt meent. Mijn excuses.
Ik heb wat grote vingers ivm het toetsenbord en wil graag snel reageren op het forum en doe daarom geen spellingcontrole.
Harry Koenen
23 februari 2008, 13:17
Gerard,
Het heeft er mee te maken dat ik GELEEN een gevaarlijke opponent vind.
Dat heb ik tijdens het seizoen wel vaker genoemd.
Dus als team afgezien van wie de andere tegenstanders ook maar zijn.
TT heeft zoveel klasse spelers en ik zal de laatste zijn die ontkent dat het ontbreken van DON
niet van invloed is.
Vwb effect veroorzaken door media-propaganda ook al is dat het FORUM dat heeft ook invloed.
Herman Herregraven
23 februari 2008, 13:48
Spannend he Herman, die Stijn en Roger. Beiden zijn trouwens aanwezig zondag in Geleen (als Stijn beter is, hij is wat grieperig).
Is natuurlijk wel 'n heel stuk voordeliger...
Als je met z'n tweeën op één kaartje binnen mag...
Ferdinand van Berlo
23 februari 2008, 15:48
nee gerrit, dat ben ik!:Wave::Wave::Wave:
Roger W. de Groot
23 februari 2008, 16:36
Is natuurlijk wel 'n heel stuk voordeliger...
Als je met z'n tweeën op één kaartje binnen mag...
Wat geestig weer Herman! Als je een keer de moeite neemt achter je schermpje vandaan te komen en naar Tilburg te komen, heb je misschien wel kans dat je Stijn de Jong (ik niet dus) in levende lijve tegenkomt, zoals velen al hebben ervaren. ;)
Maar de familie Herregraven communiceert (en het liefst zo bijdehand mogelijk) liever via het internet.
Jan Been
23 februari 2008, 16:59
nee gerrit, dat ben ik!:Wave::Wave::Wave:
Dan heb ik je middelvinger gisteren gemist ferdinand.:RedFace:
Puk Daniels
23 februari 2008, 19:04
En dat Rody Jacobs 2 vingers brak na een aanslag van McLeod, Puk! Hoe noem je dat? ::luisterjongen::
Bij een gerichte actie: ook buiten proporties. Helder!
Puk Daniels
23 februari 2008, 19:06
Dan zijn zij op z'n minst een beetje schizo te noemen. Dit is geen schelden, maar een diagnose!
Herman Herregraven
23 februari 2008, 19:36
Als je een keer de moeite neemt achter je schermpje vandaan te komen en naar Tilburg te komen, heb je misschien wel kans dat je Stijn de Jong (ik niet dus) in levende lijve tegenkomt, zoals velen al hebben ervaren.
Ik twijfel er niet aan dat er een Stijn de Jong in Kruikenland rondloopt Roger W. ...
Net zo min als ik NIET twijfel dat jij regelmatig zijn naam MISBRUIKT...
Harry Koenen
23 februari 2008, 21:33
Morgen maar weer volgen via de site hoe alles in Geleen verloopt. Is mijn 2e club na de FLYERS in Nederland. Insiders weten dat wel. Komt gewoon door de vriendelijkheid van de Geleen-supporters en het respect wat ik al 30 jaar voor Geleen heb. Het begon met de roemruchte speler Vosatko en Jiri ANTON dat ik anders tegen geleen aan ging kijken.
Een aantal van deze Forumers deden het doen nog in de luier of moesten nog geboren worden.
Laat mij daarom ook helemaal niks aanleunen door een paar beginners!
Gerard van der Heide
23 februari 2008, 22:24
Morgen maar weer volgen via de site hoe alles in Geleen verloopt. Is mijn 2e club na de FLYERS in Nederland. Insiders weten dat wel. Komt gewoon door de vriendelijkheid van de Geleen-supporters en het respect wat ik al 30 jaar voor Geleen heb. Het begon met de roemruchte speler Vosatko en Jiri ANTON dat ik anders tegen geleen aan ging kijken.
Een aantal van deze Forumers deden het doen nog in de luier of moesten nog geboren worden.
Hey ouwe, in een andere topic zeg je dat Geleen jou #1 is voor de finales? Hoe zit dat dan?
Huub Penners
23 februari 2008, 22:30
Toen scheet ik nog in de luier Harry , maar me pa heeft die tijd meegemaakt.
Je hebt het nu wel over hele goede spelers ;)
Harry Koenen
23 februari 2008, 22:48
Ja voor mij is dat jeugdsentiment. Vosatko speelde als linkerwing. Maakte op mij een geweldige indruk.
Gerard,
Ik bedoel nr 1b tegen ons als 1a. We moeten allemaal nog wel aan de bak natuurlijk.
Luitzen van der Heide
23 februari 2008, 23:35
Ja voor mij is dat jeugdsentiment. Vosatko speelde als linkerwing. Maakte op mij een geweldige indruk.
Gerard,
Ik bedoel nr 1b tegen ons als 1a. We moeten allemaal nog wel aan de bak natuurlijk.
Zou een mooie Finale serie zijn... Heerenveen vs Geleen, Geleen vs Heerenveen ne dat maal twee en dan de beslissende in Heerenveen. Op het laatst nog een spannende OT waarbij het thuisvoordeel de doorslag geeft......
Wat een DROOM!
Eerst maar eens zorgen dat beide clubs de finale halen........
Marc van de Wall
24 februari 2008, 00:45
Ik twijfel er niet aan dat er een Stijn de Jong in Kruikenland rondloopt Roger W. ...
Net zo min als ik NIET twijfel dat jij regelmatig zijn naam MISBRUIKT...
Ik meen mij ff vaag te herinnneren dat Stijn nog even bij ons stond na de wedstrijd afgelopen vrijdag. Op dit tijdstip kan ik mij vergissen.
Ik kan niets verkeerds over Stijn vertellen. Maar das meestal als je de mensen eenmaal persoonlijk ontmoet hebt. Ik zal niet de eerste zijn met deze ervaring.
Emile Joosten
24 februari 2008, 07:08
Live zijn al die forummers aardig.
Herman laat zich te weinig zien en behoort daarmee tot een verguisde minderheidsgroepering!
Herman Herregraven
24 februari 2008, 08:45
Herman laat zich te weinig zien en behoort daarmee tot een verguisde minderheidsgroepering!
Heb ondertussen al vaak genoeg aangegeven waarom niet Emile...
Dat jouw geheugen je in de steek laat, kan ik niks aan doen...
En minderheidsgroepering ja...!!! Ben namelijk geen dom kuddedier...!!!
Verguisd...??? Dat mag je mij 'ns uitleggen...!!!
Piet de Kort
24 februari 2008, 10:34
Ik meen mij ff vaag te herinnneren dat Stijn nog even bij ons stond na de wedstrijd afgelopen vrijdag. Op dit tijdstip kan ik mij vergissen.
Ik kan niets verkeerds over Stijn vertellen. Maar das meestal als je de mensen eenmaal persoonlijk ontmoet hebt. Ik zal niet de eerste zijn met deze ervaring.
Inderdaad Marc! Jij valt best mee in het echie! Toch wel vreemd dat Servi tegen jou wil spelen in ons FORUMTEAM! Heb jij daar een verklaring voor? ::proost::::devildance::::wavetowel::
Roger W. de Groot
24 februari 2008, 13:55
Heb ondertussen al vaak genoeg aangegeven waarom niet Emile...
Dat jouw geheugen je in de steek laat, kan ik niks aan doen...
En minderheidsgroepering ja...!!! Ben namelijk geen dom kuddedier...!!!
Verguisd...??? Dat mag je mij 'ns uitleggen...!!!
Nu vraag je er zelf om Herman. Dat is ook de reactie die ik van verschillende Gelenaren krijg wanneer ik naar Herman Herregraven vraag. En dan drukt Emile zich heel netjes uit wanneer hij "verguisd" gebruikt.
De mensen die ik tot op heden ontmoet heb uit Geleen zijn Top. Als je jezelf niet laat zien en je loopt alleen maar te mekkeren hier.... vul de rest zelf maar in...
Herman Herregraven
24 februari 2008, 15:26
Nu vraag je er zelf om Herman. Dat is ook de reactie die ik van verschillende Gelenaren krijg wanneer ik naar Herman Herregraven vraag. En dan drukt Emile zich heel netjes uit wanneer hij "verguisd" gebruikt.
De mensen die ik tot op heden ontmoet heb uit Geleen zijn Top. Als je jezelf niet laat zien en je loopt alleen maar te mekkeren hier.... vul de rest zelf maar in...
Ik zou Stijn vanavond een enqu?te onder het Geleense publiek laten houden Roger...
Rudy Bouquet
24 februari 2008, 19:03
Live zijn al die forummers aardig.
Populistische poging tot scoren, ....Emile..?
Rudy Bouquet
24 februari 2008, 22:59
Kun jij even 1 agressieve posting van mijn goede vriend Stijn terughalen? Ik wens je veel succes....
Is altijd bijzonder lastig als Stijn niet rechtstreeks voor de onder zijn naam geschreven postings verantwoordelijk is.......of niet Roger.....!
Hoelang blijf je hier nog iedereen in de maling nemen....?
Piet de Kort
24 februari 2008, 23:05
Is altijd bijzonder lastig als Stijn niet rechtstreeks voor de onder zijn naam geschreven postings verantwoordelijk is.......of niet Roger.....!
Hoelang blijf je hier nog iedereen in de maling nemen....?
Alleen jij trapt er nog steeds in, Rudy! ::party::
Rudy Bouquet
24 februari 2008, 23:09
Alleen jij trapt er nog steeds in, Rudy! ::party::
Ik snap je feeststemming Piet........:)
Piet de Kort
24 februari 2008, 23:12
Ik snap je feeststemming Piet........:)
Feeststemming????? Was gewoon en formaliteit, Rudy! ::detective::
Rudy Bouquet
24 februari 2008, 23:16
Feeststemming????? Was gewoon en formaliteit, Rudy! ::detective::
Toch goed dat je "je vriendje" in bescherming neemt.....!
Eric van der Putten
24 februari 2008, 23:18
Toch goed dat je "je vriendje" in bescherming neemt.....!
We zijn hier toch allemaal vrienden? IJshockeyvrienden!
Rudy Bouquet
24 februari 2008, 23:25
We zijn hier toch allemaal vrienden? IJshockeyvrienden!
Ik kies mijn eigen vrienden.....:-|
Maar niet iedereen heeft die selectiviteit........! :-|
Piet de Kort
24 februari 2008, 23:29
Ik kies mijn eigen vrienden.....:-|
Maar niet iedereen heeft die selectiviteit........! :-|
Ach Rudy, het wereld van ijshockey is al zo klein! Ik heb vandaag weer enkele vrienden in Glanerbrook gemaakt! Het was best gezellig ondanks de winst! ::detective::
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.