View Full Version : Trappers - Eaters
Roel Eikhoudt
22 februari 2008, 22:22
Dat het uit de hand liep wel. Hij liet echt de hele wedstrijd veel te veel toe, terwijl vanaf de eerste minuut duidelijk was dat het een erg grimmige wedstrijd zou worden.
Dus het lag wel aan de scheids Roel?
Puk Daniels
Effe d'r tussendoor:
het is spannend in den haag:
57:16: 2-1 Hijs Den Haag: 8: John HECIMOVIC [EQ]
Hans Maertzdorff
tilburg nog maar 90 min
en nu al weer op 205, vraag mij af wat er gebeurt is, en wat er nog gaat komen?
En nu op 140, pfffffffffffffffffff, hetzelfde als de klok in Tilburg, daar kan je ook geen fuck van op aan.
Michael van Opstal
22 februari 2008, 22:23
Klets ff niet zoveel Bartele, de enige jonkie is D Donders M Donders speelt normaal gewoon zijn shifts mee en van Stienstra heb je gelijk dat is een jonkie die geen ervaring heeft(kunnenze wel missen)
kletskous.
Mike van Megen
22 februari 2008, 22:23
ben bang dat je dat niet wilt weten....
Puk Daniels
22 februari 2008, 22:24
En nou is het weer:
60:00: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 23: Mark DONDERS 5 min Roughing
60:00: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 12: Doug STIENSTRA 10 min Roughing
60:00: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 23: Mark DONDERS 20 min Roughing
60:00: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 86: Dennis DONDERS 5 min Roughing
60:00: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 22: Dennis UNK 25 min Fisticuffs
60:00: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 86: Dennis DONDERS 20 min Roughing
Leendert Albers
22 februari 2008, 22:24
Iedereen heeft een dubbele straf; kan nog een tijdje duren voordat ze een en ander recht hebben getrokken. Trouwens, tot nu toe geen straffen voor Geleen!!
Puk Daniels
22 februari 2008, 22:25
En nou is het weer:
En nou weer:
60:00: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 20: Onur METE 20 min Roughing
60:00: PEN DESTIL Trappers Tilburg: 20: Onur METE 5 min Roughing
Jurgen van der Laak
22 februari 2008, 22:27
Iedereen heeft een dubbele straf; kan nog een tijdje duren voordat ze een en ander recht hebben getrokken. Trouwens, tot nu toe geen straffen voor Geleen!!
Reken maar dat de straffen voor Geleen ook nog wel gaan komen.Trouwens de jeugd is niet het ijs op gestuurd om iemand een match aan te naaien. Iedereen was bezig zowel van Tilburg als Geleen.
Annet Boers
3 x game en 1 x match?????? ::judgerant::
Leendert Albers
Zo te zien zijn het nu 4 man van Tilburg die er niet bij zijn de volgende 2 wedstrijden.
Geert van der Meulen
22 februari 2008, 22:28
WOW
Het is de beroemde fout die de sheet invullers dit seizoen plaagt. Soms verschijnen straffen twee of drie keer op de sheet. De programmeur dacht twee weken geleden het probleem te hebben gevonden, maar helaas!
Tilburg staat inmiddels op 140 minuten!
Puk Daniels
22 februari 2008, 22:28
En nou gaan we Geleense straffen tellen:
60:00: PEN Ruijters Eaters Geleen: 22: Bradley MCDONALD 5 min Roughing
60:00: PEN Ruijters Eaters Geleen: 37: Ducan HALLOUN 20 min Roughing
60:00: PEN Ruijters Eaters Geleen: 22: Bradley MCDONALD 20 min Roughing
60:00: PEN Ruijters Eaters Geleen: 23: Michael WALLING 5 min Roughing
60:00: PEN Ruijters Eaters Geleen: 37: Ducan HALLOUN 5 min Roughing
60:00: PEN Ruijters Eaters Geleen: 23: Michael WALLING 20 min Roughing
Nagekomen:
En dat zou het moeten zijn: de sheet staat op final.
Nu kijken wie er allemaal tegen een schorsing aanlopen. Even alle 20 minuten straffen optellen dus.
Ton de Bruin
22 februari 2008, 22:29
geleen van harte
Bartele de Boer
22 februari 2008, 22:29
Klets ff niet zoveel Bartele, de enige jonkie is D Donders M Donders speelt normaal gewoon zijn shifts mee en van Stienstra heb je gelijk dat is een jonkie die geen ervaring heeft(kunnenze wel missen)
kletskous.
Je hebt wel een hele grote mond vanuit Frankrijk om mij te kritiseren.
Schrijf ik eens wat over Tilburg, krijg ik weer een emigrant op mijn nek.
Echt weer een Tilburg supporter die niet kritiek op zijn club wil hebben of tegen spelers van Tilburg.
Nou ik heb liever Geleen dan Tilburg als tegenstander in de finale.
Bartele de Boer
22 februari 2008, 22:30
Het is de beroemde fout die de sheet invullers dit seizoen plaagt. Soms verschijnen straffen twee of drie keer op de sheet. De programmeur dacht twee weken geleden het probleem te hebben gevonden, maar helaas!
Tilburg staat inmiddels op 140 minuten!
Oke Geert, ik vond het wel leuk staan.
Raymond Tellers
Zo te zien zijn het nu 4 man van Tilburg die er niet bij zijn de volgende 2 wedstrijden.
Alleen een match betekend twee wedstrijden schorsing. Op Unk na, lijken het allemaal games te zijn. Een game is namelijk 20 en match 25.
Leendert Albers
En nou gaan we Geleense straffen tellen:
60:00: PEN Ruijters Eaters Geleen: 22: Bradley MCDONALD 5 min Roughing
60:00: PEN Ruijters Eaters Geleen: 37: Ducan HALLOUN 20 min Roughing
60:00: PEN Ruijters Eaters Geleen: 22: Bradley MCDONALD 20 min Roughing
60:00: PEN Ruijters Eaters Geleen: 23: Michael WALLING 5 min Roughing
60:00: PEN Ruijters Eaters Geleen: 37: Ducan HALLOUN 5 min Roughing
60:00: PEN Ruijters Eaters Geleen: 23: Michael WALLING 20 min Roughing
En de sheet staat nu op Final
Lex Eckhardt
22 februari 2008, 22:31
Zo te zien alleen Unk een match.
Robbert Tummers
22 februari 2008, 22:31
Is dit een nieuwe straf?
Gijs Horsten
22 februari 2008, 22:32
Voor degene die er niet bij zijn geweest. Britt is niet in staat geweest om dezer game naar behoren te fluiten. In het begin van de game 2 x checking from behind onbestraft laten, de hele wedstrijd charings niet bestraffen. Als er wat gebeurde dan was het gissen voor de toeschouwers wie er af moest.
Hij was zeker niet voor Geleen ook niet voor Tilburg. Hij floot gewoon zeer en zeer slecht, de juiste voedings bodem voor onsportief gedrag!
Geleen nam hun tijd als ze konden, om zo adem te kunnen halen. Tilburg was pas in de 3e periode oppermachtig.
Jammer dat het zo is verlopen, de scheidrechter kan zo de rest van de play-offs gaan bepalen.
Jan van Son
Er moest er een terecht van Hijs gestraft worden.
Is er nabij Tilburg ergens een strafkamp?
Kan iemand de schade aan mijn pc vergoeden,
deze kon het aantal straf minuten niet meer verwerken.
Tilburg the best waarin .LOL in Den Haag
Jan van Son hier genietend van de overwinning met een grote PILS
Leendert Albers
Even een vraag: wat voor straf houdt 20 + 5 in? een game of een match?
Hans Maertzdorff
22 februari 2008, 22:33
Voor degene die er niet bij zijn geweest. Britt is niet in staat geweest om dezer game naar behoren te fluiten. In het begin van de game 2 x checking from behind onbestraft laten, de hele wedstrijd charings niet bestraffen. Als er wat gebeurde dan was het gissen voor de toeschouwers wie er af moest.
Hij was zeker niet voor Geleen ook niet voor Tilburg. Hij floot gewoon zeer en zeer slecht, de juiste voedings bodem voor onsportief gedrag!
Geleen nam hun tijd als ze konden, om zo adem te kunnen halen. Tilburg was pas in de 3e periode oppermachtig.
Jammer dat het zo is verlopen, de scheidrechter kan zo de rest van de play-offs gaan bepalen.
Thats Hockey, welcome::party::
Michael van Opstal
22 februari 2008, 22:33
Je hebt wel een hele grote mond vanuit Frankrijk om mij te kritiseren.
Schrijf ik eens wat over Tilburg, krijg ik weer een emigrant op mijn nek.
Echt weer een Tilburg supporter die niet kritiek op zijn club wil hebben of tegen spelers van Tilburg.
Nou ik heb liever Geleen dan Tilburg als tegenstander in de finale.
Punt één: ik ben niet voor Tilburg en
Punt twee:ik geen emigrant
Geert van der Meulen
22 februari 2008, 22:34
Een match komt op het sheet als 25 minuten.
Krijgt een speler een major penalty (5) dan krijgt hij ook automatisch een game (20).
Herman Herregraven
22 februari 2008, 22:34
Is dit een nieuwe straf?
Diezelfde Stienstra is trouwens de matpartij begonnen,
en zou nu dus de minste straf gekregen hebben...???
Robbert Tummers
22 februari 2008, 22:35
game.... iemand krijgt 5min wat automatisch een game, dus 20 min met zich mee brengt
Dick van den Berg
22 februari 2008, 22:36
Punt één: ik ben niet voor Tilburg en
Punt twee:ik geen emigrant
Ben je dan misschien wel een z a k??
Leendert Albers
22 februari 2008, 22:36
OK, dank je. Ik ging er even vanuit dat 20+5 automatisch 25 zou worden. Zou wel veel ruimte op de spelersbanken geven de komende wedstrijden:thumsup:
Michael van Opstal
22 februari 2008, 22:37
Bonsoir makker, zie ik je nog de 22ste Maart?
Ik ben namelijk op het JVDW tournooi...
Raymond Tellers
22 februari 2008, 22:38
kletskous.
Kom op Michael! Wil je D en M Donders vergelijken met McDonald, Haloun en Walling? En Mete idem dito. En Unk .. nou ja goed, is samen met Mark Donders iets ouder (23). Het zijn de jongere spelers die de ervaren spelers een oor proberen aan te naaien. Lekkere actie. Ik weet niet hoe vies de actie van McLeod op Jacobs was, maar het zal geen frisse zijn geweest want anders breek je geen vingers. Die actie is niet goed en je tegenstander via jeugdspelers uitschakelen is ook bepaald niet goed.
Hans Maertzdorff
22 februari 2008, 22:39
Kom op Michael! Wil je D en M Donders vergelijken met McDonald, Haloun en Walling? En Mete idem dito. En Unk .. nou ja goed, is samen met Mark Donders iets ouder (23). Het zijn de jongere spelers die de ervaren spelers een oor proberen aan te naaien. Lekkere actie. Ik weet niet hoe vies de actie van McLeod op Jacobs was, maar het zal geen frisse zijn geweest want anders breek je geen vingers. Die actie is niet goed en je tegenstander via jeugdspelers uitschakelen is ook bepaald niet goed.
Wijze woorden Ray.
Gijs Horsten
22 februari 2008, 22:40
Na het fluitsignaal rijdt Doug terug vanaf het aanvalsvak naar het eigen verdedigingsvak. Één speler van Geleen rijdt tegen Doug aan waarop hij zijn armen omhoog doet, een andere Geleen speler duwt Doug.
De rest zijn de straffen die vallen...............
Eric van der Putten
22 februari 2008, 22:41
Ik moet het allemaal nog even nalezen, maar alle Eaters-fans (zelfs Herman!) gefeliciteerd met de overwinning! Niks op af te dingen, de eerste lijn werd uit de wedstrijd gehouden. Én niet te vergeten: Novello, stond voortreffelijk te keepen en heeft zeker 2 of 3 gegarandeerde doelpunten gestopt.
Nogmaals gefeliciteerd!
Hans Maertzdorff
22 februari 2008, 22:42
Na het fluitsignaal rijdt Doug terug vanaf het aanvalsvak naar het eigen verdedigingsvak. Één speler van Geleen rijdt tegen Doug aan waarop hij zijn armen omhoog doet, een andere Geleen speler duwt Doug.
De rest zijn de straffen die vallen...............
En Dough doe niets, laat me nie lachen, ik ken hem al langer als vandaag, als er een niet tegen zijn verlies kan, is hij het wel.
Puk Daniels
22 februari 2008, 22:42
D. Donders: totaal 2 games
M. Donders: totaal 2 games
Mete: totaal 1 game
Unk: match
Halloun: totaal 1 game
McDonald: totaal 1 game
Walling: totaal 2 games
Alleen Unk dus geschorst, tenzij de bond alsnog een straf naar de tuchtcommissie doorverwijst.
Hans Maertzdorff
22 februari 2008, 22:43
Ik moet het allemaal nog even nalezen, maar alle Eaters-fans (zelfs Herman!) gefeliciteerd met de overwinning! Niks op af te dingen, de eerste lijn werd uit de wedstrijd gehouden. Én niet te vergeten: Novello, stond voortreffelijk te keepen en heeft zeker 2 of 3 gegarandeerde doelpunten gestopt.
Nogmaals gefeliciteerd!
Thanks Eric::party::
Puk Daniels
22 februari 2008, 22:44
Game: geen automatische schorsing
Eric van der Putten
22 februari 2008, 22:44
Thanks Eric::party::
Graag gedaan Hans!
Jurgen van der Laak
22 februari 2008, 22:47
raymond,het waren er veel meer hoor,niet alleen de jeugd.Ik kan er nog wel wat noemen hoor aan beide kanten.Kratky,Selander,Ramoul,Visser,Vanschagen,Va n Biezen,Lalonde,Stasiuk.Misschien vergeet ik nog wel wat.In mijn ogen speelde Tilburg veruit zijn slechtste wedstrijd van het seizoen,Geleen was veel en veel feller,goede keeper,veel checks,pucks vielen vaak goed uit voor Geleen,en last but not least,voor beide partijen,Britt is een regelrecht drama,stuur die alstublieft terug naar de andere kant van de plas en nooit meer terug laten komen. Geleen terechte winnaar , maar zondag zal het er wel spannend worden.
Wendy Tellers
Wel opvallend dat Tilburg bijna de hele wedstrijd met maar twee lijnen gespeeld heeft en dat nu drie van de vijf spelers die gestraft zijn aan Tilburgse zijde geen of nauwelijks ijstijd hebben gehad!
Ik heb het niet gezien, maar van diverse mensen bevestigd gekregen die wel daar waren!
Gijs Horsten
Ja zeker, Novello was beregoed!!!!
Maar is Geleen is staat om nog 3x te winnen van Tilburg??
We wachten af en gaan kijken in Geleen.
Hans Maertzdorff
22 februari 2008, 22:49
Wel opvallend dat Tilburg bijna de hele wedstrijd met maar twee lijnen gespeeld heeft en dat nu drie van de vijf spelers die gestraft zijn aan Tilburgse zijde geen of nauwelijks ijstijd hebben gehad!
Ik heb het niet gezien, maar van diverse mensen bevestigd gekregen die wel daar waren!
Dat is nu de tactiek van Larry Suarez ::detective::
Puk Daniels
22 februari 2008, 22:49
Ik dacht dat jij ging slapen. Welterusten en morgen weer gezond op!
Michael van Opstal
22 februari 2008, 22:50
Laten we eerlijk zijn Raymond, stel dat Strienstra begon met het akkefietje dan is het niet meer dan normaal dat andere lees:mindere niet basisspelers zich daarna mee gaan bemoeien als het uit de hand gaat lopen.... Is in iedere competitie op enig niveau te zien hoor!
Dat Geleen 16 buitenlandse spelers heeft rond schaatsen die ze niet kunnen missen is normaal.
Maar je gaat toch niet al bij voorbaat in de eerste wedstrijd zoiets uitlokken(Tilburg) met de bedoeling de beste spelers van de tegenpartij uit te schakelen dmv een blessure(die woorden heb je niet gebruikt, ik weet het) oftewel een match aan te smeren.
Er is pas één wedstrijd gespeeld voor beide teams helemaal nog geen man overboord.
De spelers zijn er zelf ook bij en debet aan, die dat gevecht aangaan.
Je kunt ook zeggen en beetje prof draait zijn rug om en gaat douchen!
Hans Maertzdorff
22 februari 2008, 22:51
Laten we eerlijk zijn Raymond, stel dat Strienstra begon met het akkefietje dan is het niet meer dan normaal dat andere lees:mindere niet basisspelers zich daarna mee gaan bemoeien als het uit de hand gaat lopen.... Is in iedere competitie op enig niveau te zien hoor!
Dat Geleen 16 buitenlandse spelers heeft rond schaatsen die ze niet kunnen missen is normaal.
Maar je gaat toch niet al bij voorbaat in de eerste wedstrijd zoiets uitlokken(Tilburg) met de bedoeling de beste spelers van de tegenpartij uit te schakelen dmv een blessure(die woorden heb je niet gebruikt, ik weet het) oftewel een match aan te smeren.
Er is pas één wedstrijd gespeeld voor beide teams helemaal nog geen man overboord.
16?????????????????
Kennen ze wel tellen in paturain land?
Raymond Tellers
22 februari 2008, 22:52
raymond,het waren er veel meer hoor,niet alleen de jeugd.Ik kan er nog wel wat noemen hoor aan beide kanten.Kratky,Selander,Ramoul,Visser,Vanschagen,Va n Biezen,Lalonde,Stasiuk.
Ok, dank je wel. Er staan dus heel veel spelers op het ijs. Van beide kanten oudere en jongere spelers. Waarom krijgen dan aan Tilburgse kant de jongere spelers de straffen en aan Geleense kant de oudere spelers. Ik ben er niet bijgeweest, ga uit van het sheet en wat jij me nu zegt. Hebben die het hardste geslagen? Of waren die alleen zichtbaar? Of heeft de scheids ermaar een paar er tussen uit gehaald? Wat het Stienstra die begon of was het de aanvaring? En hoe hard was die aanvaring cq was die met opzet. Had het graag zelf gezien :( Niet vanwege het missen van de wedstrijd of de knokpartij wat dat laatste heb ik sowieso een gruwelijke hekel aan als het nergens meer om gaat. Na een wedstrijd dus. Maar gewoon om te weten wat er nou precies gebeurd is.
Michael van Opstal
22 februari 2008, 22:53
16?????????????????
Kennen ze wel tellen in paturain land?
Hoeveel zijn het er dan hansiepansie?
Hans Maertzdorff
22 februari 2008, 22:57
Hoeveel zijn het er dan hansiepansie?
13 stuks monsieur paturain, waarvan ik er zeker 5 niet als imports beschouw, maar meer als opvulling
Wendy Tellers
22 februari 2008, 22:57
Ik dacht dat jij ging slapen. Welterusten en morgen weer gezond op!
Ja. Dat ga ik nu ook echt doen!
Maar ik moest Jan nog even op de hoogte houden welke straffen eruit gedeeld waren.
Tja en toen werd het zo druk op het forum dat het toch wat later geworden is ........
Raymond Tellers
22 februari 2008, 23:00
Echt? Ik ken de Franse en veel andere Europese competitie niet, maar in Duitsland slaan de heren zelf, daar zijn de jongere spelers niet bij nodig. Maar goed, daar matten ze dan ook niet zo vaak.
Absoluut waar! Je laten uitlokken is sowieso dom en tegen jongere spelers al helemaal. Maar goed, als ineens een heel stel op je hangt, dan krijg je al een game voordat je een slag hebt kunnen geven. Daarvoor zijn de scheidsen niet snel genoeg. Die zien twee spelers: van het ijs, allebei. Dat zie je veel en veel te vaak. Ze krijgen meestal beide dezelfde straf. Degene die begint: pets, twee minuten extra.
Anyway, laat maar gaan. We zien zondag wel. Juichen doe ik nog maar niet. Dat heb ik in 14 jaar ijshockey wel afgeleerd: te vroeg juichen.
Wendy Tellers
22 februari 2008, 23:00
Even iets heel anders dan al die gevechten.
Jan H. vroeg mij om op het forum te vermelden hoe GEWELDIG de 180 Eaters fans waren.
Ze moesten het vocaal opnemen tegen 2000 Tilburgse fans.
Onze fans waren er voor het team en hebben geweldig aangemoedigd!
Chapeau voor de fans van de Eaters!
Jurgen van der Laak
22 februari 2008, 23:03
[quote=Raymond Tellers;25291]Ok, dank je wel. Er staan dus heel veel spelers op het ijs. Van beide kanten oudere en jongere spelers. Waarom krijgen dan aan Tilburgse kant de jongere spelers de straffen en aan Geleense kant de oudere spelers. Ik ben er niet bijgeweest, ga uit van het sheet en wat jij me nu zegt. Hebben die het hardste geslagen? Of waren die alleen zichtbaar? Of heeft de scheids ermaar een paar er tussen uit gehaald? Wat het Stienstra die begon of was het de aanvaring? En hoe hard was die aanvaring cq was die met opzet. Had het graag zelf gezien :( Niet vanwege het missen van de wedstrijd of de knokpartij wat dat laatste heb ik sowieso een gruwelijke hekel aan als het nergens meer om gaat. Na een wedstrijd dus. Maar gewoon om te weten wat er nou precies gebeurd is.
Alle spelers stonden op het ijs,de gebroeders Donders moeten het nu eenmaal altijd voor mekaar opnemen(ik denk een groot deel frustratie)Halloun en Mete bleven aan het bakelijen,Walling was met D donders in de weer , Kratky stond daar ook weer tussen te poken,ach jah je kent het wel.Of Stienstra het is begonnen heb ik niet gezien , zelfs Coco was bezig.Ik heb ook maar 1 paar ogen maar volgens mij heeft hij de meest opvallende knokpartijtjes er gewoon tussen uit gepikt.De match van Unk kan ik niet heel goed begrijpen , want die heb ik niet al te veel zien doen,maar dat zal ik misschien niet gezien hebben.Punt blijft dat de heer Britt de wedstrijd van de 1e tot de laatste minuut geen moment onder controle heeft gehad.Erg veel vieze overtredingen gezien waar niet voor gefloten werd en voor bijvoorbeeld een partijtje rollebollen tussen Visser en Vanschagen geeft hij 4 +10 minuten.Hopelijk fluit hij niet al te veel meer.
Harry Batist
22 februari 2008, 23:06
Geleen supporters van harte gefeliciteerd met deze mooie overwinning, misschien binden die kruikenzeikers nu wel een beetje in,.....prosit op deze overwinning
Mitchell van Amelsfort
22 februari 2008, 23:08
tja ik kan niet alles zeggen dat geleen tilburg vroeg in de wedstrijd aan het wankelen heeft gebracht(alle credits hiervoor naar geleen overigens) maar toen was tilburg niet bij machten de wedstrijd terug te kantelen (dat is mijn bescheide mening dan he!!!)
geleen supporters gefeliciteerd
Michael van Opstal
22 februari 2008, 23:09
Echt? Ik ken de Franse en veel andere Europese competitie niet, maar in Duitsland slaan de heren zelf, daar zijn de jongere spelers niet bij nodig. Maar goed, daar matten ze dan ook niet zo vaak.
Absoluut waar! Je laten uitlokken is sowieso dom en tegen jongere spelers al helemaal. Maar goed, als ineens een heel stel op je hangt, dan krijg je al een game voordat je een slag hebt kunnen geven. Daarvoor zijn de scheidsen niet snel genoeg. Die zien twee spelers: van het ijs, allebei. Dat zie je veel en veel te vaak. Ze krijgen meestal beide dezelfde straf. Degene die begint: pets, twee minuten extra.
Anyway, laat maar gaan. We zien zondag wel. Juichen doe ik nog maar niet. Dat heb ik in 14 jaar ijshockey wel afgeleerd: te vroeg juichen.
Zo is het maar net... Veel succes met je Eaters en dat de beste winnen.
Michel Heerkens
22 februari 2008, 23:09
Kom op Michael! Wil je D en M Donders vergelijken met McDonald, Haloun en Walling? En Mete idem dito. En Unk .. nou ja goed, is samen met Mark Donders iets ouder (23). Het zijn de jongere spelers die de ervaren spelers een oor proberen aan te naaien. Lekkere actie. Ik weet niet hoe vies de actie van McLeod op Jacobs was, maar het zal geen frisse zijn geweest want anders breek je geen vingers. Die actie is niet goed en je tegenstander via jeugdspelers uitschakelen is ook bepaald niet goed.Ik kom net terug van de wedstrijd en heb ff deze topic doorgespit. Even kort over Britt: een drama! Daarbij mist hij in het begin de pit om meteen op te treden en laat teveel toe. Als er dan in de 2e periode een Slashing op Jacobs niet juist wordt bestraft - McLeod krijgt maar 2 minuten i.p.v. 5+20 die ervoor staat bij verwonding - en in de 3e periode een zuivere Spearing niet wordt bestraft, dan heb je de juiste voedingsbodem voor frustraties en dus knokken.
Verder Tilburg zat geen moment echt in de wedstrijd. Men speelde te gehaast en men passte te onnauwkeurig. Daarbij was Novello in mijn ogen de Man of the Match. Ondanks de druk die Trappers vanaf de 2e helft 2e periode ontwikkelde, capituleerde hij maar 1 keer. Geleen speelde feller en heel slim op de counter.
Geleen gefeliciteerd met de terechte overwinning.
Ro Herregraven
22 februari 2008, 23:14
Even kort over Britt: een drama!
Ook als Eaters-supporter kan ik het hier alleen maar mee eens zijn. Geen touw aan vast te knopen.
1 voordeel, en daarvoor complimenten aan de NIJB: de volgende 3 wedstrijden zijn allemaal met andere scheidsrechters!
Joep Meijsen
23 februari 2008, 00:29
Ook als Eaters-supporter kan ik het hier alleen maar mee eens zijn. Geen touw aan vast te knopen.
Zo zie je maar weer. Ik vond het van Britt de beste wedstrijd die ik hem dit seizoen heb zien fluiten. Niet te kinderachtig, evenwichtig naar beide kanten en geen belachelijke schorsingen voor knokpartijtjes. Daardoor kon het een aardige, fysieke wedstrijd worden.
Natuurlijk miste hij een aantal calls en maakte hij fouten, maar ik heb het allemaal veel erger gezien dit jaar.
Bartele de Boer
23 februari 2008, 08:23
Zo zie je maar weer. Ik vond het van Britt de beste wedstrijd die ik hem dit seizoen heb zien fluiten. Niet te kinderachtig, evenwichtig naar beide kanten en geen belachelijke schorsingen voor knokpartijtjes. Daardoor kon het een aardige, fysieke wedstrijd worden.
Natuurlijk miste hij een aantal calls en maakte hij fouten, maar ik heb het allemaal veel erger gezien dit jaar.
Kijk, hier hecht ik waarde aan van een neutrale toeschouwer.
De beste scheidsrechters zitten op de tribune volgens Britt.
Krijgt hij dus toch gelijk?::party::
Servi Bruls
23 februari 2008, 08:43
Als het normaal dat je mindere spelers zoiets laat opknappen (is wat Meneer Opstal zegt)
Dan geef ik me nu vrijwillig op om als mindere speler bij Geleen te gaan zitten en me op het einde wel ff laat "zien"...
Echter neem aan dat het niet de bedoeling is op dit met mindere spelers te doen... Of zie ik dat verkeerd?? Of komt sdit het spelletje ten behoeve??
En wat als er camera's waren van de nos?? Gegarandeerd dat er op het einde werd gezegd, En op het laats sloeg de vlam in de pan ën dan de beelden erbij"
Leuk dat de sport dan zo word neer gezet door de mindere spelers...
En iemand zijn vingers over slaan is idd niet goed.
Maar de tegenstander uitlokken met "mindere" spelers is wel goed???
Jan Been
23 februari 2008, 09:55
Nogmaals gefeliciteerd!
Ik ben er mee bezig maar alvast bedankt Eric,deze overwinning vergoed h?????l veel en het smaakt naar meer moet ik je eerlijk zeggen.::limburg::
Stefan Bouma
23 februari 2008, 09:57
Gefeliciteerd Geleen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::hyper::::party::::hyper::::party::
Hans Maertzdorff
23 februari 2008, 09:58
Ik ben er mee bezig maar alvast bedankt Eric,deze overwinning vergoed h?????l veel en het smaakt naar meer moet ik je eerlijk zeggen.::limburg::
Tuurlijk smaakt dit naar meer Jan, maar het zal moeilijk worden met nog 3 overwinnigen te gaan, mar niets is onmogelijk in het ijshockey.
Jan Been
23 februari 2008, 10:06
Als het normaal dat je mindere spelers zoiets laat opknappen (is wat Meneer Opstal zegt)
En iemand zijn vingers over slaan is idd niet goed.
Maar de tegenstander uitlokken met "mindere" spelers is wel goed???
Ja je zag duidelijk dat de jonkies de opdracht hadden gekregen om de spelers van Geleen op te zoeken en zo om hun straffen proberen aan te naaien.:RedFace:
Maar ik moet alle spelers en supporters een compliment maken,wat waren wij goed in Tilburg.Zelfs het eigen publiek van Tilburg was de mindere tegen de ongeveer 200 supporters uit geleen.
HOEMPA HOEMPA HOEMPA TETER?
Nu nog een dag genieten van deze overwinning en vanaf morgen weer met beide beentjes op de grond gaan staan en weer voor 150% achter het team gaan staan.::party::::party::::party::
Luitzen van der Heide
23 februari 2008, 10:50
Wat is er op tegen om een checking line op het ijs te hebben tegen de beste spelers van de tegenstander. Dat is gewoon een spelconcept. Ik zie daar niets negatiefs in. Dat wordt uiteraard anders als er door deze lijn bewust overtredingen (met blesures tot gevolg) worden veroorzaakt.
Wat ik wel weer goed vindt is dat een checking lijn het spel verstoort en daarbij de tegenstander verlokt tot het krijgen van straffen.....
TT moet aan de bak. Dat is wel duidelijk en als het zo is dat de jonkies van TT de Geelen spelers moesten aftroeven dan is dat blijkbaar niet echt gelukt.
Geleen staat immers op voorsprong. Ben benieuwd hoe het zondag in het Geleens gaat verlopen. Meestal is het spel van Geleen daar namelijk sterker dan in een uit wedstrijd....
Al met al moet de conclusie zijn dat TT in ieder geval geen walkover meer kan krijgen en dat Geleen in tegenstelling tot vorig jaar duidelijk is gegroeid....... in de play-off mentaliteit.
En blijkbaar -maar daar lees ik maar weinig over- wordt DONNY toch wel node gemist.
Conny Dudok
23 februari 2008, 11:12
geleen gefeliciteerd met de 1e overwinning.
Toch moet ik wel zeggen dat britt ontzettend slecht de wedstrijd gefloten heeft. Voor beide kanten, ik heb bij tilburg ook overtredingen gezien die niet klopte.
De vechtpartij op het einde was zeker niet correct, maar om nou te zeggen dat de jeugd het ijs is op gestuurd door larry dat zeker niet. De jeugd heeft dat zelf gedaan, ik heb bijna alle spelers zien vechten op een enkeling na niet. De jeugd was/is gefrustreerd (lees nog niet proffesioneel genoeg) om zich in te houden na de nederlaag en heeft het helaas op deze manier laten zien. Larry was nog niet eens in de buurt van de spelers toen de vechtparty begon en kon onmogelijk hun de "opdracht" geven.
Maar al met al, geleen is er nog niet, er zijn 4 overwinningen nodig, morgen zullen we weer verder zien. Helaas zonder rody en don, maar we geven de moed niet op ::fight::
Wil ook nog even zeggen dat na de vechtparty de beide supporters op een leuke manier met elkaar omgingen en er niets van de frustratie op het ijs te merken was, super :partyman:
Michel Heerkens
23 februari 2008, 11:13
Wat is er op tegen om een checking line op het ijs te hebben tegen de beste spelers van de tegenstander. Dat is gewoon een spelconcept. Ik zie daar niets negatiefs in. Dat wordt uiteraard anders als er door deze lijn bewust overtredingen (met blesures tot gevolg) worden veroorzaakt.Daar is niets op tegen. Geleen speelde het spel heel slim en verstoorde het spel van Tilburg, mede gesteund door de 0 - 2 voorsprong.
Wat ik wel weer goed vindt is dat een checking lijn het spel verstoort en daarbij de tegenstander verlokt tot het krijgen van straffen.....Nou, ik had de indruk dat daar weinig voor nodig was om een straf van Mr. Britt te krijgen......
En blijkbaar -maar daar lees ik maar weinig over- wordt DONNY toch wel node gemist.En dat is simpelweg een feit; niet alleen in verdedigend opzicht, maar ook in de opbouw en tijdens PP & PK. Nu door het uitvallen van Jacobs houd Trappers weer een verdediger minder over. Mede daardoor zal het een hele kluif worden voor de andere verdedigers om de defensie van Trappers vorm te geven.
Michel Heerkens
23 februari 2008, 11:20
Natuurlijk miste hij een aantal calls en maakte hij fouten, maar ik heb het allemaal veel erger gezien dit jaar.Nu kunnen we daar lang en breed over discussieren (waar ik momenteel geen behoefte aan heb overigens) maar als jij gemene, smerige overtredingen als Elbowing, Crosschecking, Checking from Behind, Spearing & een Slashing waarbij een spelers 2 vingers bij breekt (die dus maar met 2 minuten straf wordt afgedaan) niet (correct) bestraft, maar overtredingen als Interference en Tripping wel bestraft, dan heb je naar mijn mening iets niet goed gedaan. Mede door het feit dat Britt niet optrad naar beide partijen toe, is naar mijn mening de massale knokpartij ontstaan omdat spelers dan maar zelf het recht in eigen hand nemen. En dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn.........
Harry Koenen
23 februari 2008, 12:24
Ella,
Kom zat.01/03/08 maar naar Thialf FLYERS-Den Haag (HYS) dan hoef je geen gemengde gevoelens te hebben.
Harry Koenen
23 februari 2008, 12:29
Herman,
Als ik vrijgezel was dan kwam ik zondag naar Geleen.
Jan Been
23 februari 2008, 13:11
En blijkbaar -maar daar lees ik maar weinig over- wordt DONNY toch wel node gemist.
Dat is zeker waar Luitzen dat ze Donny missen,scheelt 25% heb ik al eens eerder gemeld hier op het forum en het is uitgekomen.::party::::party::::party::
HOEMPA HOEMPA HOEMPA TETER?::party::
Jan Been
23 februari 2008, 13:47
Dat is zeker waar Luitzen dat ze Donny missen,scheelt 25% heb ik al eens eerder gemeld hier op het forum en het is uitgekomen.::party::::party::
HOEMPA HOEMPA HOEMPA TETER?::party::
DEZE GROEP SUPPORTERS VERDIENDE GISTEREN EEN DIKKE 10 .
http://members.home.nl/bosschebusje/fotos/2007-2008/20080222tilburg-geleen(1)/29.JPG
Jan Been
23 februari 2008, 14:15
Vindt ik een mooie kop op ijshockey.com en verdomme het klopte ook nog.
Geleen schokt Stappegoor
Jan Been
23 februari 2008, 17:05
Vindt ik een mooie kop op ijshockey.com en verdomme het klopte ook nog.
Geleen schokt Stappegoor
Wij zijn nu bijna 24 uur verder en nog maar weinig reactie`s vanuit het Tilburgse kamp,
de klap is volgens mij heel hard aangekomen.
Een troost geef ik jullie het komt misschien nog wel goed met de Trepperkes,maar dan moeten ze van wel opdrachten krijgen Larry blijven opvolgen.::animgoal::
Joep Meijsen
23 februari 2008, 17:45
Nu kunnen we daar lang en breed over discussieren (waar ik momenteel geen behoefte aan heb overigens)
Dat klopt en natuurlijk heb je op een aantal punten groot gelijk. Maar what's new. Het is gewoon niet anders op het moment.
Karel van der Wal
23 februari 2008, 18:29
bekijk de 1e wedstrijd tt-fl in de bekercompetie en de daarin, door wie ook weer, gegeven straffen, aan wie ook weer ?
Piet de Kort
23 februari 2008, 19:18
DEZE GROEP SUPPORTERS VERDIENDE GISTEREN EEN DIKKE 10 .
http://members.home.nl/bosschebusje/fotos/2007-2008/20080222tilburg-geleen(1)/29.JPG
Wie is die koekert met die kroon in het midden van de foto, Jan! ::party::
Emile Joosten
23 februari 2008, 19:26
Wie is die koekert met die kroon in het midden van de foto, Jan! ::party::
Volgens mij IS het Jan, maar die heb je 'n jaar lang niet zien juichen. Vandaar dat je 'm niet herkent!
Jan Been
23 februari 2008, 20:04
Volgens mij IS het Jan, maar die heb je 'n jaar lang niet zien juichen. Vandaar dat je 'm niet herkent!
Klopt Emile,maar daarom schreeuwde en juichte wij ook veel harder dan alle Tilburgers (2000) bij elkaar..::party::::party::
Piet de Kort
23 februari 2008, 20:14
Klopt Emile,maar daarom schreeuwde en juichte wij ook veel harder dan alle Tilburgers (2000) bij elkaar..::party::
Laatste 3 seconden toen de puck aan de overkant was wel ja! Laatste 2 min. was je wel heel bang, Jantje. Je kroontje was doorweekt van zweet eveals je bil-naadje, denk ik! ::wavetowel::::cheerleader::::devildance::
P.s Jullie zijn overal goed in! http://nl.youtube.com/watch?v=l3W4qMx_C_8&feature=related
Jan Been
24 februari 2008, 11:08
Laatste 3 seconden toen de puck aan de overkant was wel ja! Laatste 2 min. was je wel heel bang, Jantje. Je kroontje was doorweekt van zweet eveals je bil-naadje, denk ik! ::wavetowel::::cheerleader::::devildance::
P.s Jullie zijn overal goed in! http://nl.youtube.com/watch?v=l3W4qMx_C_8&feature=related
Tilburg supporters heb ik de helewedstrijd niet gehoord Pietje,en ja klopt de laatste twee minuten was ik ook stil en je ziet het heeft geholpen mijn nieuwe tactiek.::party::
Piet de Kort
24 februari 2008, 11:35
Tilburg supporters heb ik de helewedstrijd niet gehoord Pietje,en ja klopt de laatste twee minuten was ik ook stil en je ziet het heeft geholpen mijn nieuwe tactiek.::party::
Je moet er wat voor over hebben, Jan! Voor iedereen Jan's nieuwe techniek: GEEN TROMMEL, RUSTIG BLIJVEN ZITTEN EN EEN KROON OP ZIJN HOOFD!
Ik ben benieuwd of zijn techniek vanavond ook werkt!!! ::detective::::hyper:::drinkers:
Jan Been
24 februari 2008, 14:36
Je moet er wat voor over hebben, Jan! Voor iedereen Jan's nieuwe techniek: GEEN TROMMEL, RUSTIG BLIJVEN ZITTEN EN EEN KROON OP ZIJN HOOFD!
Ik ben benieuwd of zijn techniek vanavond ook werkt!!! ::detective::::hyper:::drinkers:
Laten wij vanavond ook weer hopen dat deze nieuwe strategie ook weer zijn vruchten zal afwerpen.::kusje::
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.